אירועי דיומא/ דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 9:

21:30-מנשנגלאדבך-איינטרכט פרנקפורט (ספורט 1). מפגש מרכז טבלה בין שתי קבוצות עם עבר מפואר יותר. טאלב טוואטחה אמור לפתוח שוב בהרכב האורחים.

ליגה צרפתית – מחזור 11:

21:45-ליל-פ.ס.ז' (ספורט +5). האלופה לא הצליחה לכבוש נגד מארסיי במחזור הקודם, וצפתה איך ניס מתרחקת ממנה בצמרת. היום היא חייבת לנצח את קבוצת התחתית כדי לשמור על פער סביר מהמובילה.

 

טניס:

גביע דייויס – ישראל-שבדיה, היום הראשון:

היום נפתח המפגש במסגרת הבית האירופי-אפריקאי בין נבחרות ישראל ושבדיה, כאשר המפסידה תרד לדרג השני. נבחרת ישראל פייבוריטית מול השבדים (כך חולפת תהילת עולם). היום ייערכו שני משחקי היחידים הפותחים.

12:00-אמיר וויינטרוב (222)-אליאס יימר (158). ספורט 5.

15:00-דודי סלע (71)-מרכוס אריקסון (456). ספורט 5.

טורניר גמר הסבב לנשים בסינגפור – סיבוב שלישי:

המשחקים האחרונים במסגרת "הבית הלבן". סבטלנה קוזנצובה הבטיחה עלייה לחצי הגמר, בעוד אגניישקה רדוואנסקה וקרולינה פליסקובה תתמודדנה על העלייה לשם.

11:00-גרביניה מוגורוסה-סבטלנה קוזנצובה (ספורט 5 לייב)

14:30-אגניישקה ראדוונסקה-קרולינה פליסקובה (ספורט +5)

טורניר וינה – שלב רבע הגמר:

14:00-איבו קרלוביץ'-קארן חצ'אנוב

16:00-ג'ו וילפריד צונגה-אלברט ראמוס-וינולאס

17:30-ויקטור טרויקידוד פרר

20:00-אנדי מארי-ג'ון איזנר (משולב בספורט +5)

טורניר באזל – שלב רבע הגמר:

16:00-ז'יל מולר-פדריקו דלבוניס

18:00-חואן מרטין דל פוטרו-קיי נישיקורי (ספורט +5)

20:00-סטאן וואורינקה-מישה זברב (ספורט +5)

22:00-מארין צ'יליץ'-מרסל גראנולרס

 

כדורסל אירופאי / לביא שוורצגורן

יורוליג – מחזור 4:

גלאטאסריי אובדנק איסטנבול (3-0) – פנרבחצ'א אולקר (0-3) 19:00

עוד דרבי טורקי במחזור הרביעי ביורוליג בין הקבוצה המושלמת השניה בלבד במפעל לבין אחת משתי הקבוצות הבודדות ללא ניצחון. פנר מגיעה לאחר ניצחון בית קליל על ז'לגיריס ומול ההגנה החלשה של גלא היא לא אמורה להיתקל בבעיות מיוחדות כאשר במשחק האחרון הקו הקדמי לוקח פיקוד אצל אוברדוביץ' לאחר פתיחת עונה חלשה יחסית. מנגד עלולים הביתיים למצוא עצמם בבור שלא בטוח ויוכלו לצאת ממנו, ההגנה של גלא היא החלשה במפעל ורק ברביעי חטפה 96 נקודות בישראל. אם משהו באספקט הזה לא ישתפר, ועדיף כמה שיותר מהר, זה עלול להיגמר בתבוסה.  צפו וראו, זה ייגמר בתבוסה.

ז'לגיריס קובנה (2-1) – מכבי פוקס תל אביב (2-1) 19:00

אפקט החלפת המאמן עבד במכבי תל אביב וכעת היא מקבלת הזדמנות טובה לשפר את המצב שלה במפעל לפני המשחק מול ברצלונה המקרטעת. הקבוצה של רמי הדר (פשוט מוזר לומר את זה) קלעה עד עכשיו ביורוליג 92.3 נקודות בממוצע ותמשיך להישען על היכולות ההתקפיות של השחקנים שלה בעוד היא מחפשת את זהותה ההגנתית (ובכנות, אני לא ממש בטוח שהיא בכלל מחפשת). מנגד נמצאת קבוצה שיודעת לנצל חולשות של יריבות וגם יודעת לעשות הגנה לא רע בכלל. אם הליטאים יצליחו מלהגביל את הקצב הנקודות של מכבי ולנצל את חולשתה ההגנתית היא עוד יכולה להפתיע. תסמכו על שאראס שלא יפסיד הזדמנות. ההימור שלי הולך עם מכבי, אבל לך תסמכו על הימור של אוהד.

פאנתינייקוס אתונה (1-2) – הכוכב האדום בלגראד (1-2) 20:15

משחק בכורה לצ'אבי פסקוול בירוק מפגיש בין הירוקים שחילצו ניצחון בשיניים בגרמניה לבין האדומים מסרביה שניצחו בלי הרבה קושי את ברצלונה החסרה והחבולה. מפגש מסקרן בין קבוצת הכל סרבים לבין לגיון הזרים (היחסי) שאספו בעלי פאנתייניקוס. מפגש בין קבוצת הגנה שמגבילה את יריבותיה ל74 נקודות למשחק לבין קבוצת התקפה טובה. מזכיר משחק אחר כאן? הזרים בפאו מובילים אותה במשחקים האחרונים וסביר להניח שגם המשחק הזה נראה את קי סי ריברס ג'יימס פלדין והחברים מובילים כשיניס בורוסיס עדיין לא הראה שמץ מיכולותיו מהעונה שעברה. הקבוצה חוזרת ממסע משחקים קשה בחוץ בו הרשימה ואני מאמין כי תנצל את הביתיות כדי לנצח. זה לא יהיה קל מול הסרבים שמרשימים מאוד עד עתה.

FC ברצלונה לאסה (1-2) – בורוזה במברג (1-2) 21:00

ברצלונה היא המאכזבת ביותר במפעל עד עתה. אמנם פטרי קופונן וחואן קרלוס נאברו פצועים ויש מחסור בעמדת הרכז ועדיין הקבוצה כולה נראית רע מאוד מתחילת העונה קולעת 67.5 נקודות בממוצע למשחק ומציגה הירו בול חסר כל קבוצתיות מבית היוצר של טייריס רייס. ההגנה של הספרדים טובה יחסית אבל מול הקבוצה הערמומית מגרמניה לא הייתי ממליץ לברוצקאס לבנות על זה. במברג ממשיכה מהמקום בו הפסיקה בעונה שעברה ומציקה ככל יכולתה. טרינקיירי לא יפספס הזדמנות לעקוץ את הקבוצה החבולה מקאטלוניה כשניקולו מלי וזיזיס הבולטים עד עתה ימשיכו לתת את הטון באדום. משחק חשוב מאוד לקאטלונים שעוד בנו על פיינל פור בתחילת העונה. הפסד כאן והם יסעו לארץ הקודש בחשש כניסה לבור עמוק מאוד.

 

סנוקר:

האליפות הבינלאומית בסין

ברבע הגמר, גבר ג'אד טראמפ על שון מרפי במשחק מותח שהוכרע בפריים מכריע. לדינג ז'ונווי זה הלך הרבה יותר בקלות מול ג'ון היגינס. טראמפ ודינג יתמודדו היום בחצי הגמר הראשון. בחצי הגמר השני (מחר) יתמודדו שני אלופי עולם – סטיוארט בינגהאם שגבר על מייקל הולט ומארק סלבי שגבר על ג'ו פרי. חצאי הגמר הם בפורמט הטוב מ-17.

ג'אד טראמפ-דינג ז'ונווי. שידור ביורוספורט ב-9:00 וב-14:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. דינג בסשן הראשון אול אובר טראמפ. הבריטי איכשהו מצליח להתאושש לקראת הסוף ומצמצם ל-6-2, אבל זה של דינג להפסיד.

    1. אי אפשר לשפר את מה שאין . .קב פח …הנהלה פח.
      הביאו שחקנים שלא שומרים ובמקום לזרוק אותם זרקו את המאמן …
      אחלה פיתרון ..
      היתה להם עונה פעם זו שבה גודס נפצע בה הביאו שני שחקנים שלא הסתדרו במערכת נראה שהעונה הם עוד יתגעגעו לעונה ההיא …

  2. וינטרוב פותח טוב ומוביל בשבירה. מאז הפרישה של אנדי רם, כבר אין נקודה (כמעט) בטוחה בזוגות והיחידים צריכים לקחת עוד נקודה. חשוב לשרוד בבית האירופאי-אפריקאי הבכיר.

    1. אין מה להתרגש מזה יותר מדי, זה עניין של דור של שחקנים. גם שוויץ עוד שלוש, ארבע שנים יעלמו ממפת הדיויס. גם ישראל אחרי עשור מצוין בדיוויס תחזור 4 צעדים אחורה תוך שנתיים, שלוש עד שהדור הצעיר יבשיל. אם בכלל.

    1. מתן, אלכס אמר לי שאמנם מכבי חיפה ניצחה אבל השוער של מכבי ת"א עמד על קו בחצי כל המחצית השנייה כשת"א שולטת לחלוטין, וחיפה ניצחה בגלל שתי התקפות בודדות

      1. לא מדויק בכלל. מכבי ת"א אכן החזיקו יותר בכדור ובעטו יותר לשער, אבל המצבים של מכבי היו לא פחות איכותיים, כולל בעיטה של אלירן עטר ליד הקורה ונגיחות של רועי קהת ודקל קינן שהיו קרובות. במחצית הראשונה היו למכבי הרבה התקפות טובות, חלקן מסודרות וחלקן במעבר. במחצית השניה כבר ירדו למגננה, אבל היו כמה התקפות מעבר יפות, כולל זו שהובילה לשער השני (המרהיב).
        בטח שריקו לא עמד על הקו החצי או קרוב אליו.
        מה שהוא מתאר דומה יותר לשהתרחש בגמר הגביע במאי ולא למשחק האחרון.

  3. עכשיו דברתי עם חבר שלי אלכס, יושב במכבי ת"א 0אחראי על עמותת הכדורגל וחולה כדורסל מכבי) והוא מתלונן שלמכבי אין הגנה והליטאים אוכלים אותם בריבאונדים בהתקפה

  4. מתן, אלכס אמר לי שאמנם מכבי חיפה ניצחה אבל השוער של מכבי ת"א עמד על קו בחצי כל המחצית השנייה כשת"א שולטת לחלוטין, וחיפה ניצחה בגלל שתי התקפות בודדות

  5. 43-32 לתל אביב

    2 מ 17 ל ז'לגיריס במחצית מדאון טאון במשחק בית …
    0 ביקורים על הקו

    אחרי המחצית הזו שמכבי יחשבו פעמיים אם שארס היא האיש שהם רוצים על הקווים

  6. וירושלים לא טובה יוצר מ-4 קבוצות. היא אולי יכולה לנצח באופן מקרי ארבע קבוצות מהיורוליג אבל לא מעבר. מי היה מאמין שאחת מהן היא מכבי. ז׳לגיריס וגלא הן השתיים האחרות ועוד אחת זה נתון לויכוח, אולי באמברג למרות שהיא לא רעה השנה .

  7. מקווה מאוד שרמי הדר לא יתעוור מהניצחון שיקרה עוד כמה דקות. ההתקפה של מכבי מבוססת על אילתור ותו לא. ההגנה לא באמת טובה, ההתקפה של קובנה פשוט נוראית. זה נכון לבודד את גאודולק אבל הבידודים לא מתבצעים במקומות הנכונים והריווח פשוט לא טוב, שלא נדבר על התיאום במהלך החדירות של השחקנים.

  8. אכן אין למכבי יותר מדי מה לחגוג, היא לא תתקל בקבוצה שמפציצה ככה בלי הכרה מבחוץ יותר מדי וממשיכה למרות אחוזים איומים. היא לא תתקל בהרבה קבוצות שלוקחות 17 ריבאונד התקפה! ומנצלות אותו באחוזים מינימאלים ובטוח שהמשחק האובר אינדיבדואלי שלה שהתבטא היום ביותר איבודי כדור מאסיסטים (16 מול 14) לא יוביל אותה רחוק.
    בגזרת הישראלים אין חדש תחת השמש ,המנה התורנית 7 נק' ביחד למקל,אוחיון ופניני ,יבזורי ממשיך לעודד נהדר מהספסל ואפילו המאוזרח הטרי אלכסנדר הצטרף אליו.
    נקודות האור- דווין סמית נראה טוב וחוזר להיות העוגן היציב שלה ואייברסון שממשחק אחד לשני רק משתפר, נייד ודינאמי מאוד ובעיקר לא מתיימר לעשות דברים שאינו יודע בשני צדדי המגרש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט