אירועי דיומא – 08.10.2016

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

מוקדמות גביע העולם – משחקים נבחרים:

אירופה:

בית 3:

19:00-אזרביג'אן-נורבגיה (ספורט +5). בית 3 מן הסתם ישלח את גרמניה מהמקום הראשון, ומספר נבחרות, ביניהן נורבגיה, רואות את עצמן מועמדות למקום השני. הנורבגים, שהובסו במחזור הקודם ע"י גרמניה, חייבים את שלוש הנקודות מול היריבה החלשה יחסית.

21:45-גרמניה-צ'כיה (ספורט 2). הגרמנים פתחו ברגל ימין את הקמפיין עם 3:0 על נורבגיה (צמד של מולר). היריבה היא כבר מזמן לא אותה נבחרת שהתמודדה עם גרמניה בגמר היורו – הזדמנות טובה למארחת לשמור על המאזן המושלם.

21:45-צפון אירלנד-סן מרינו.

בית 5:

19:00-ארמניה-רומניה (ספורט 5 גולד). הרומנים חייבים ניצחון נגד ארמניה החלשה אחרי התיקו המאכזב מול מונטנגרו.

19:00-מונטנגרו-קזחסטן

21:45-פולין-דנמרק (ספורט 5). משחק מעניין למדי. פולין אמורה להיות הנבחרת הבכירה בבית, מה שלא השתקף בתיקו 2:2 מול קזחסטן במחזור הקודם. דנמרק, למרות הניצחון על ארמניה החלשה במחזור הקודם, היא כבר מזמן לא הנבחרת המלהיבה שאנו זוכרים מפעם, אך היא רואה בעצמה מועמדת לעלייה מהבית.

בית 6:

19:00-אנגליה-מלטה (ספורט 1). האנגלים עדיין בהלם מהפרשה שגרמה למאמנם סם אלרדייס לפרוש "מרצונו". למזלם, הם פוגשים היום בבית את הנבחרת הנוחה ביותר שיכלו להעלות על הדעת. על הקווים יעמוד זמנית שחקן העבר גארת' סאות'גייט.

21:45-סקוטלנד-ליטא (ספורט +5). שתי נבחרות היכולות להיות מרוצות מהמחזור הראשון נפגשות – סקוטלנד מה-5:1 על מלטה, וליטא מהעובדה שהצליחה לסחוט תיקו מול סלובניה לאחר פיגור.

21:45-סלובניה-סלובקיה (ספורט 1). מפגש בין שתי נבחרות מאוכזבות: סלובקיה מההפסד הביתי לאנגליה בתוספת הזמן, וסלובניה מהתיקו עם ליטא לאחר הובלה של 2:0. לנבחרת הביתית יתרון קל בהתבסס על מפגשי העבר.

 

כדורסל / דוד "פאקו" סעדה:

ליגת ווינר – מחזור 1:

20:00-הפועל ירושלים-בני הרצליה (ספורט 5): הליגה בכדורסל נפתחת במשחק לא רע בכלל. מחזיקת גביע ווינר הראתה יכולת טובה בטורניר, בעיקר בכל אותם קטעים במשחקים בהם הצליחה להדק את ההגנה ולמעשה לסגור את המשחק. מנגד, האורחת יכולה להיות מעודדת מהיכולת שלה ברבע הגמר נגד מכבי ת"א, בו כמעט ניצחה.

משחקי קדם העונה (NBA):

22:30-בוסטון סלטיקס-שרלוט הורנטס.

02:30-קליבלנד קבאלירס-פילדלפיה 76 (ספורט 5)

02:30-ניו יורק ניקס-ברוקלין נטס.

03:00-שיקגו בולס-אינדיאנה פייסרס.

03:00-מיאמי היט-מינסוטה טימברוולבס.

03:30-מילווקי באקס-דאלאס מאבריקס

03:30-סן אנטוניו ספרס-אטלנטה הוקס.

.

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה:

מקצה הדירוג ביפן:

09:00, שידור בספורט 5 לייב. בשבוע שעבר, המילטון הצליח להשיג פול פוזישן, אך במירוץ עצמו תקלה טכנית אילצה אותו לפרוש. רוזברג, שהגיע למקום השלישי (אחרי ריקארדו ווורשטאפן), הגדיל כתוצאה מכך את הפער בצמרת הדירוג. היום ביפן המילטון חייב עוד פול פוזישן, על מנת לתת לעצמו סיכוי להקטין את הפער במירוץ מחר.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר European Masters בבוקרסט

אתמול נערך שלב רבע הגמר, ממנו עלו טראמפ (משחק שני ברציפות שהוא מנצח על האפס, הפעם את היגינס), סלבי (כנ"ל), אוסליבן ורוברטסון (שרד מותחן מול מקגיל, המשחק האיכותי באליפות עד כה). זהו כנראה ההרכב החזק ביותר שיכול היה לעלות לשלב הזה, מה שמבטיח לנו משחקים משובחים היום בחצי הגמר. הנה המשחקים:

מארק סלבי-ג'אד טראמפ (יורוספורט 13:00)

רוני אוסליבן-ניל רוברטסון (יורוספורט 19:00)

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

    1. לגמרי צודק. עדיין יש פה לא מעט עניין של מזל, כמו בפעם ההיא שזינק מהמקום האחרון והגיע שלישי (אחרי שוורשטאפן הוריד שלושה נהגים).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט