בלוג אולימפי: היום הרביעי – ירדן ג'רבי זכתה במדלית ארדדדדדד / גור גולן ורועי ויינברג

טורניר הכדורסל / רועי ויינברג:

טורניר הכדורסל האולימפי ממשיך היום, ויש כמה משחקים לא רעים בכלל מבית ב' של טורניר הגברים:

20:15-ברזיל-ספרד. משחק לא רע בכלל. ספרד כמעט ניצחה את קרואטיה עד להתפוצצות התורנית של בויאן בוגדנוביץ', כשפאו גאסול עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים הראה שוב למה הוא מסוגל במדים הבין לאומיים. לעומתו ברזיל הראתה יכולת חלשה מול ליטא כשפיגרה ב-30 הפרש, אבל הרבה אופי השאיר את המשחק צמוד עד לשניות הסיום. ספרד הותיקה, לא פחות מברזיל, לא תיתן למשחק להיות כל כך צמוד. במיוחד שהיא יודעת ש-2 הפסדים ב-2 משחקים יכולים ליצור כדור שלג שיגמר במפגש עם האמריקאים בשמינית. לכן היום נראה ניצחון של ספרד, עם משחק טוב נוסף של פאו.

1:00-ליטא-ניגריה. ליטא נתנה מחצית ראשונה עם משחק קבוצתי טוב מאוד מול הברזילאים והצליחה לשמור על ההובלה אחרי הקאמבק המרשים של המארחים במחצית השנייה. לעומתם, הניגרים החלשים הפסידו ב-28 הפרש לארגנטינה, כשהיחיד שנותן משחק טוב (15 נקודות, 13 ריבאונדים) הוא אייק דיוגו. המשימה המרכזית של ואלניוצ'אס וסאבוניס הערב היא לעצור אותו, והם יוכלו לעשות זאת בקלות. ליטא, ב-20 הפרש לפחות.

4:30-ארגנטינה-קרואטיה. משחק טוב מאוד, בשעה לא נוחה במיוחד. הארגנטינאים, בהנהגת פאנדו קאמפאזו, הרשימו במיוחד מול ניגריה, אבל היא לא מדד של ממש. לעומתם, קרואטיה הראו את כל מה שיש להם מול ספרד: אופי (ניצחו 25-16 ברבע האחרון), סקורר נפלא (בויאן בוגדנוביץ', 5 מ-7 מהשלוש ו-23 נקודות) ושחקנים שעושים הכל על המגרש. הם הרבה יותר טובים על הנייר, ולכן אהמר על ניצחון של קרואטיה.

הישראלים בריו / גור גולן

 

כמה מילים על אתמול:

שגיא מוקי עלה עם פציעה ברגל ובגב והפתיע את כולם כאשר עלה לחצי הגמר. זה הייתה אכזבה ענקית, הוא הפסיד שתי קרבות על מדליה נגד השני בעולם והשלישי בעולם. שגיא לא היה מההימורים שלי לזכייה בגלל שחשבתי שהוא לא הגיע בכושר אופטימלי, אך הוא הפתיע אותי וצריכים להיות גאים בו למרות האכזבה הענקית.

סדר היום למשלחת הישראלית ביום הרביעי למשחקים:

זהו היום אין תירוצים המטרה מדליה – ירדן ג'רבי עולה היום על מזרן הג'ודו.

ג'רבי תתמודד במשקל ל-63 ק"ג לנשים שזה המשקל הקשה ביותר בג'ודו העולמי. ירדן היא אלופת העולם לשנת 2013, סגנית אלופת העולם לשנת 2014, מקום חמישי באליפות העולם 2015 ובעלת מדליית הארד מאליפות אירופה 2015. אני מצטט את מה שכתבתי בהכנה למשחקים: "לירדן יש ארבע יריבות בולטות: טינה הסלובנית (ראשונה בעולם), קלאריס הצרפתייה (שנייה בעולם), טשירו היפנית (שלישית בעולם) וקטרין האוסטרית (שישית בעולם). על כל חמשת הג'ודאיות ניתן לאמר, שהן רמה אחת מעל כל שאר המתחרות והן מחזיקות בשלל מדליות בשנים האחרונות." ירדן תפתח את דרכה מול המנצחת בשלב מוקדם יותר, כלל הנראה זו תהיה אספינוסה הקובנית המדורגת 16 בעולם. קרב לא קל בשביל ירדן, אך אין קרב קל. בשלב רבע הגמר צפוי לה קרב לא קל נגד מרטינה טריידוס המדורגת חמישית בעולם.

על ירדן יש לחץ גדול וכולנו מאחלים לה הצלחה כל הדרך אל הפודיום.

שידור ישיר משעה 16:00 בספורט 5.

גם דודי סלע ימשיך את דרכו היום. לאחר הניצחון בסיבוב הראשון נגד הבוסני, מחכה לדוד מלך ישראל משוכה גדולה בהרבה – דויד גופין. גופין מדורג שמיני בתחרות והוא ידוע כשחקן עקשן שמחזירים הרבה כדורים למגרש. דודי צריך לעלות אגרסיבי למשחק, לקחת את הכדור מוקדם ולהפעיל את הלחץ על גופין. זו הגרלה לא קלה, אך זו הגרלה סבירה בשביל דודי ביחס לדירוגו.

שידור ישיר בספורט 5.

בבאקו 2015 התחרות בבריכת השחייה הייתה – אליפות אירופה לנוער. מי שהוכרז כאלוף אירופה וקבע שיא ב-50 מטר חופשי לנוער היה זיו קולנטרוב הצעיר. זיו יתחרה ב-100 מטר חופשי והפעם כבר לא ב"רדודים". השיא של זיו קולנטרוב הוא 50.12, אך זהו שיא שלא יספיק לחצי גמר. המטרה של זיו הוא לשבור את מחסום ה-50 שניות.

שידור ישיר משעה 19:00 בספורט 5.

היום השייטים שחר צוברי ומעיין דוידוביץ' ממשיכים את דרכם. אתמול שחר צוברי איכזב כאשר סיים במקומות 9,17 ו-20. בסיכום היום הראשון הוא מדורג במקום ה-16 הכללי לאחר הורדה של שיוט. לעומת זאת, מעיין דוידוביץ סיימה במקומות 5, 6 ו-6 והיא מדורגת שביעית עם הורדת שיוט ורביעי בלי הורדת שיוט.

היום ממשיכים עם שלושה שיוטים נוספים משעה 19:00.

סיכום היום הקודם / רועי ויינברג

כדורסל:

אוסטרליה 95-סרביה 80.
ארצות הברית 113-ונצואלה 69.
צרפת 88-סין 60.

התעמלות מכשירים:

תחרות הגברים הקבוצתית:

1.יפן (רוהיי קאטו, קאנזו שיריי, יו-סוק טאנקה, קוג'י יאמאמורו וקוהיי אוצ'ימורה), 274.094 נקודות.
2.רוסיה (דניס אבליזין, דיוויד בליביסקי, איאן סטרטוביץ', ניקולאי קוקסנקוב וניקיטה נאגורניי), 271.453 נקודות.
3.סין (דנג שודי, לין צ'ופאן, ליו יאנג, יו האו וזאנג צ'נגלוג), 271.122 נקודות.

ג'ודו:

עד 73 ק"ג, גברים:

1.שוהי אונו (יפן).
2.רוסטאם אורויב (אזרבג'ייאן).
3.לאשה שבאטדווילי (גיאורגיה)
-.דירק ואן טיקלט (בלגיה).

ראוי לציין כי שגיא מוקי הישראלי הגיע עד לחצי הגמר, שם הודח, ולאחר מכן הפסיד בקרב על מדליית הארד.

עד 57 ק"ג, נשים:

1.רפאלה סילבה (ברזיל).
2.דורג'סורלין סומייה (מונוגליה).
3.טלמה מונטיירו (פורטוגל).
-.קאורי מאטסומו (יפן).

שחייה:

200 מ' חופשי, גברים:

1.סון יאנג (סין), 1:44.65 דקות.
2.צ'אד לה-קלוס (דרום אפריקה), 1:45.20 דקות.
3.קונור דוויר (ארצות הברית), 1:45.23 דקות.

100 מ' גב, גברים:

1.ראיין מרפי (ארצות הברית), 51.97 שניות-שיא אולימפי.
2.זו ג'יהאו (סין), 52.31 שניות.
3.דיוויד פלאמבר (ארצות הברית), 52.40 שניות.

100 מ' גב, נשים:

1.קטינקה הוסו (הונגריה), 58.45 שניות..
2.קטלין בייקר (ארצות הברית), 58.75 שניות.
3.קיילי מסה (קנדה), 58.76 שניות.
-.פו יואנהוי (סין), 58.76 שניות.

100 מ' חזה, נשים:

1.לילי קינג (ארצות הברית), 1:04.93 דקות-שיא אולימפי.
2.יוליה יפימובה (רוסיה), 1:05.50 דקות.
3.קייטי מילי (ארצות הברית), 1:05.69 דקות.

טבלת המדליות:

יריבהדקות קלאץ'הפרש סלים בקלאץ'*דקות בשאר הסדרההפרש סלים בשאר הסדרה
בוסטון1928+27429-
מילווקי1817+22717+

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 477 תגובות

  1. שגיא מוקי עשה מעל ומעבר אתמול, הגיע בכושר לא אופטימלי והיה מרחק יריקה ממדליה, אולי פספוס בשל הנסיבות שנוצרו זו מילה שמגדירה את המצב טוב יותר בטוח שזו לא אכזבה .
    אגב בטורניר הכדורסל אחרי נצחונות מרשימים על שתי היריבות שלה האוסטרלים בדרך למקום השני בבית שלהם, השילוב בין מילס (השחקן המוביל בנבחרת) לדלי בקו האחורי נפלא, אינגלס ובוגוט תורמים שקט והרבה נסיון, תענוג של קבוצה עד כה.

  2. תקשיבו אתמול בפסטיבל של מוקי צפיתי גם ביפני ולמרות שאין לי מושג בג'ודו ישר אתה קולט מישהו שהוא תותח על ופשוט ריתק אותי(תרתי משמע).הקיצר אני מנסה למצוא לינק או משהו בשביל לצפות בגמר שהיה אתמול ולא מצליח.
    אולי מישהו שיודע איך אפשר לראות את הגמר של אתמול משקל 73 ק"ג.
    אני אודה לו מאוד.

    1. +1
      הגדרתי אותו בין חברים – הוא נראה לי כמו הג׳ורדן של הקטגוריה
      היו דיבורים שהאזרי יגנוב ווזארי …
      היפני עשה ממנו שסימי

      1. אנחנו חושבים דומה אני דווקא הלכתי יותר לכיוון של נבחרת ארה"ב בכדורסל.עד כדי כך נראו לי הפערים בינו לבין שאר המתחרים

    2. מאחורי היפני יש סיפור
      לכל מדינה מותר לשלוח ג׳דוקא אחד בכל משקל. ליפנים תמיד יש כמה טובים אבל במשקל הזה נוצר להם מצב בלתי אפשרי. שלושה ג׳ודוקאות ברמה אחרת במקומות 4, 5, 6 כשהמקום החמישי הוא אלוף יפן ל-2015 ובעל מדליות באליפויות עולם ומקום 6 אלוף אסיה לשנת 2014.
      הוא הגיע במצב שכל זכיה פחות מזהב מיד יגידו – אני הייתי אמור לקחת את הכרטיס לאולימפיאדה ולקחת זהב.

  3. זה נראה קצת קל מדי בג'ודו, 4 ניצחונות ויש מדליה.. מפתיע שאין יותר הפתעות.
    אני עדיין לא מתרשם מאוסטרליה, אולי בגלל שהם הפסידו בהכנה ב 20 לברזיל. למרות שבתכלס דלי מארגן שם משחק מסודר למופת, וממפעיל הרבה את הגבוהים כמו שהוא יודע..
    אגב השם הוא פאקונדו קאמפצו. שחקן שכיף לראות, חבל שלא קיבל הזדמנות בריאל מדריד

    1. 4 ניצחונות זה לא קל .
      תגיע לשמינית גמר מונדיאל ו 4 ניצחונות אתה אלוף עולם…אבל מחכות שם ספרד .צרפת ,גרמניה ,ארגנטינה וכו'.
      בשורה התחתונה כ 30 הכי טובים מכל העולם מגיעים לתחרות ו 4 יוצאים עם מדליה .

  4. דיברנו על זה בהקשר של ישראל ושייט (וגם ג'ודו עם ירדן ואליס), אבל זה ממש פשע שלא מאפשרים לעוד יפנים להתמודד באותו משקל. למה אפשר לראות שלישיית מדליסטים אמריקאים ב-100 מטר (בעצם ג'מייקנים, אנחנו כבר לא באייטיז…), ואי אפשר לראות שלישייה יפנית כזו?!? הרי אם יש שם עוד כאלה כמו הזוכה, זה ממש מעצבן שלא נותנים להם להתחרות.

    אציע שוב מה שהצעתי מזמן: בספורט כזה מוגבל בכמות המשתתפים, צריך לאפשר לכל ה-8-10 הראשונים בעולם להשתתף בלי קשר ללאום. לא יתווספו יותר מ-3-4 משתתפים (בלחץ, נניח 5-6). כמה קרבות זה כבר יוסיף? כמה שייטים בזינוק זה כבר יוסיף?

    זו פשוט חלמאות לשמה.

    1. בגלל שאין לי מושג אמיתי בג'ודו (הפסקתי להתעניין בצורה רצינית בגיל צעיר), אולי פשוט היפנים כל כך הרבה יותר טובים מכל מדינה ומועמד אחר, כך שיש ניסיון לבנות את הענף אצל מדינות אחרות (אזרבייג'אן, ישראל וכו'). ככה המצב יותר דומה לכדורסל, בו לא שולחים את ארה"ב א', ארה"ב ב', ארה"ב מכללות, ארה"ב תיכונים וארה"ב ילדים ג' שכנראה היו עושות בית ספר לכמה מהנבחרות האולימפיות.

    2. מסכים וזה נכון גם לשחייה (למשל לוכטה פספס משחה כשהיה שלישי בארה"ב ).
      ועוד יותר ממה שאמרת.
      אני חושב שהחוקים צריכים להיות גם שווים .
      לא יכול להיות שבאתלטיקה למשל אפשר 3 ממדינה ובשחייה רק 2 ובשייט וגודו רק נציג בודד.
      אגב אתמול הפסידה האמריקאית אלופת הקרב רב את תארה היות ולא עלתה לגמר…היא עלתה לגמר אפילו מהעשירייה הראשונה אלא שמכיוון שמותר שני נציגות בלבד למדינה והיא סיימה שלישית מארה"ב הודחה.

          1. אתה צודק ניר, אכן כיבסתי, כי אנחנו באווירה אולימפית 🙂 בהחלט היו הרבה דברים לא לעניין – לי תקוע בראש איך שמנסים לשכנע אותה, ולא בנעימות, לעלות במשקל ולעבור להתחרות במקום לא נוח לה, כדי לפנות מקום לירדן. סיפור מאוד עגום.

      1. ההגרלה של שלזינגר איומה. היא קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר כמעט שיכלה לקבל: סיבוב ראשון נגד הקוריאנית 20 בעולם, אך עם סגנון קשה. לאחר מכן בשמינית הגמר את ואן אמדן שביעית בעולם שנחשבת לאחת מאחה שיכולות להפתיע את החמישייה הראשונה (מדליסטית באליפויות עולם) וברבע הגמר ההגרלה הגרועה מכולן – קלאריס הצרפתייה.

        1. הכל קשה, גור. זו אולימפיאדה.
          ירדן לא בכושר שיא. מקבלת קובנית לא קלה, ואז את הגרמניה מס' 4 בעולם, ואז את הסלובנית מס' 1 בעולם. וזה רק בחצי שלה בבראקט.
          נחזיק אצבעות. לשתיהן.

          1. לגמרי שום דבר לא קל!
            הקובנית בהחלט הגרלה רעה כי היא קשה לירדן. אבל ההגרלה של שלזינגר היא גרועה יותר לפי דעתי במיוחד בגלל שהיא מתחילה סיבוב לפני גם.
            אבל נאחל הצלחה לשתיהן… למרות שאשמח גם עם רק ירדן תיקח מדליה😀 אליס עשתה הרבה דברים לא לעניין אבל עדיין דם ישראלי.

          2. היא ספורטאית מעולה, היא והמשפחה שלה סיפור ישראלי נהדר, ובאד לאק – היא לא יכולה לייצג אותנו. אז היא נאלצת להתחרות תחת דגל בריטניה. זו השורה התחתונה, ואני לא יכול שלא לפרגן גם לה.

          3. מסכים איתך
            אתה זוכר שהיא נאבקה שבעלה יעלה איתה לתחרויות? היא עברה לבריטניה גם בשביל זה ובסוף המאמנת הבריטית מאמנת אותה.. כך שזה קצת צורם לי.

          4. באד לאק זה קצת מכובס למה שקרה.
            ראש האיגוד באופן שיטתי קיפח אותה והעדיף את בת טיפוחיו על פניה. ממש דחקו את אליס החוצה וברור שהיא תזכה הזהב היום וראש האיגוד ימציא תירוצים של עסקן

          5. אתה צודק ניר, אכן כיבסתי, כי אנחנו באווירה אולימפית 🙂 בהחלט היו הרבה דברים לא לעניין – לי תקוע בראש איך שמנסים לשכנע אותה, ולא בנעימות, לעלות במשקל ולעבור להתחרות במקום לא נוח לה, כדי לפנות מקום לירדן. סיפור מאוד עגום.

  5. התגובה שלי .
    1. כדורסל …המשחק היום של ברזיל ספרד קריטי
    שכן המפסידה תהיה 0 ניצחונות וכבר לא תדביק כנראה את ליטא /קרואטיה. לכן במקרה הטוב המפסידה במקום הרביעי (יש גם ארגנטינה בבית) ומקום רביעי המשמעות שלו פשוטה הדחה משפילה מול ארה"ב .
    ספרד סגנית האלופה האולימפית מסין ולונדון במשחק על כל הקופה מול הביתית.
    התחזית ספרד בקלות מפתיעה.
    כאן נזכיר שאתמול אוסטרליה ניצחה דו סיפרתי את סרביה היא הביסה גם את צרפת ונראית מדהים.
    זו נבחרת שלא הצליחה לקחת מדליה ולמעט פעם אחת לא הייתה טופ 4 …אשמח לתובנות על הנבחרת שבסה"כ לא שינתה מי יודע מה פניה.
    (בכל אופן לאוסטרליה יש את תופעת משבר הנוק אאוט בעבר גם בטורנירים טובים היא הודחה במשחק הנקאאוט הראשון .

    2. מוקי איני יודע ואף אחד לא יודע באמת את חומרת הפציעה (יש יודעים אבל לא בתקשורת …אולי בעתיד נדע).
    הוא כמובן לא נכשל אבל כשאתה מגיע למצב שאתה צריך לנצח קרב 1/2 למדליה ונותר בלעדיה זה מתסכל ומבאס.
    חבל מאד.

    3.ג'רבי . בעיני החידה הגדולה ביותר במשלחת כולה.
    מצד אחת אלופת עולם (וגודאית השנה בעולם ) בשנת 2013 .
    סגנית אלופת עולם 2014 .
    אך כזו שעברה פציעה וירדה ביכולתה בשנתיים האחרונות.
    ואולי הירידה ביכולת הייתה תרגיל הסחה ליום הגדול ?
    יש מצב
    תשובות היום.
    תחזית שלי .
    הוא שתפשל בגדול ולא תגיע לרבע הגמר או שתלך עד הסוף לפחות לגמר .
    אין באמצע הכל או לא כלום ייתכן והיום קמה היורשת האמיתית ליעל ארד .

    4. יתר הישראלים .
    השחיין לא יגיע לחצי גמר ולא ישבור שיא.
    סלע יפסיד אך מקווה שייתן פייט ראוי .
    צוברי קצת יתקדם אך לא יגיע לשיוט מדליות.
    ומעיין יכולה להיות סוס שחור.
    נכון היא לא פייבוריטית למדליה אך לא לזלזל בספורטאית שעשתה פעמיים ארד מאליפות עולם (כמו ג'רבי בשנתיים שאחרי לונדון וכבר שנתיים ללא הישג גדול ).
    כפי שכתבתי אתמול המקבץ של מעיין מרשים ( 5,6,6 ) שכן היא לא באמת זרקה שיוט רע זה יכול לתת לה דחיפה אדירה להמשיך והלכה למעשה במקרה שלה הטבלה כן משקרת ומצבה הרבה יותר טוב מהטבלה.

    1. המצב של מעיין נהדר! בכוונה כתבתי שהיא מקום רביעי בלי זריקת שיוט. היא לא תזרוק את השיוטים האלה וזה מקבץ מצוין גם ביחס לשאר הבנות.
      בגברים זה יחסית גמור כי שלושת הגדולים (היווני, הבריטי וההולנדי) ברמה מעל כולם וצוברי התחיל רע אבל הוא בהחלט מסוגל להגיע לשיוט המדליות.

      לגבי היורשת של יעל ארד – ירדן כבר מזמן ירשה אותה. אנחנו מתעסקים במדליות אולימפיות אבל אליפות עולם זו תחרות קשה בהרבה בגלל כמות המשתתפים וזה שמותר שתיים ויותר מכל מדינה. ירדן הג׳ודוא הכי טובה בנשים אבל היא עדיין צריכה לעשות הישג מדהים כדי להיחשב גדולה מאריק זהבי.
      כדרך אגב לגבי מדליה אולימפית לעומת אליפויות עולם – לי קורזיץ היא ארבע פעמים אלופת עולם ונחשבת לאחת השייטות הטובות בהיסטוריה אז בגלל שלא זכתה באולימפית היא לא? חומר למחשבה.

      1. שמע גור זה קצת מזכיר את הויכוח לגבי שחקנים גדולים שלא זכו באליפות בNBA אם כל הכבוד ללי קורזיץ ולהישגים הבאמת מרשימים שלה באליפות העולם,ההישג הכי גדול והכי מרשים זה אולמפיאדה ולעניות דעתי אם היית שואל את לי קורזיץ האם במקום 4 אליפויות עולם היא מחליפה במדלית ארד באולמפיאדה אין לי ספק שהיא תיקח מדליית ארד באולמפיאדה

        1. קורזיץ לא יכלה לקחת מדליה באולחמפידה כי לא איפשרו לה לקחת תרופה שחיונית לבריאותה מדהים שהיא בכלל התחרתה אותו דבר לגבי שגיא נוקי להתחרות עם פריצת דיסק זה מטורף אני בחיים לא הייתח מנסה .

  6. דרך אגב מי שלא יודע…
    אליס שלזינגר היא אלופת אירופה ואלופת עולם פעמיים בסמבו וההיאבקות חגורות! כבר היו דיבורים שסמבו יהיה ספורט אולימפי.

  7. פרופורציה …
    בחדשות של 10 בבוקר הקריין אמר – בשעה 1700 ירדן ג׳רבי תתחיל את הקרב על המדליה או משהו כזה
    ראבק זה גורם לכל חסרי המושג לחשוב שהנה עוד מדליה הלכה או עוד מדליה בדרך
    זה לא הגיוני בעליל ,האולמיפאדה היא אולי חלון הראווה והארוע מס 1 מבחינת חשיפה אבל זאת עוד תחרות ואבן דרך בקריירה
    מדליסטים מאליפות אירופה ועולם מקבלים תוויות של לוזרים , זה נראה לי קצת הזוי

  8. כולכם צודקים 🙂
    גור ורועי אתם נכס לאתר ושמים אותנו במפה לא רק בכדורסל אלא בהכל!
    (מרגע שגור יצא מהללל הוא פורח)

  9. תקשיבו חברים אתמול היה איזה יפני שעשה תרגיל קרקע בהתעמלות ונתן שם ציון פסיכי של 16.133 עם טריפל צוקוהארה בסוף ונחיתה כמו מסמר.. אם מישהו מוצא לי לינק לסרטון של התרגיל אני אהיה אסיר תודה לנצח..

    1. קנזו שיראי, גדול המתעמלים על הקרקע, עם החיוך הנהדר.
      התרגיל שלו נתן את הבוסט ליפנים לעבור בסיבוב האחרון את הרוסים.

  10. אליס תעלה בקרב השלישי על המזרן הראשון כלומר ב16:10 בערך
    ירדן יותר מאוחר – מחכה לקרב של הקובנית. לדעתי תעלה באיזור 5

  11. עם כל הכבוד לאליס שלזינגר יש לה דגל בריטניה על החלוק
    אני מזועזע / משועשע מכך ששירי אלג׳ם מתפלאת מדוע היא היא לא הסכימה להתראיין עימה לאחר הקרב …
    נראה לך ????

    1. זה כדי שאחר כך היא תוכל להגיד "שערוריה- אליס שלזינגר מתכחשת למדינת מוצאה- בוגדת!!"
      הרי זה מה שמחפשים אצלנו..

  12. אלג׳ם – אליס ניצחה את ירדן 3 מ 3 מאז שעברה לבריטניה
    בוני מהאולפן – זה 100 אחוז
    אלג׳ם – שתיקה רועמת , מה ?!
    בוני – אמרתי שזה 100 אחוז
    אלג׳ם – כן , כן

    קמפיינים ל 5 יחידות מתמטיקה מישהו ?? הבלונדה והכדורגלן טייק 1

  13. הסיכוי לא גדול, אפילו קלוש, אבל הוא לפחות קיים –
    ירדן ואליס נפגשות בגמר על מדליית הזהב. זה יהיה הסיפור האולימפי הכי גדול של ישראל, ביי פאר. ואחד הסיפורים הספורטיביים הכי מדהימים שהיו כאן. גם על מדליית ארד יהיה אש.
    אני בעד, אגב 🙂

  14. עבודת קודש של גור ורועי.
    לצערי אני לא משתתף מספיק בבלוג החי. בנה של גייל (בן בן 60…) הגיע במפתיע מקולורדו להציג בפנינו חברה רצינית חדשה (שאולי יחליטו לחיות יחד; חתיכה לא רעה עבור אחת בת 54), ועד יום ה' אנחנו תקועים אתם. מסתכל על כמעט הכל אבל לא כותב עד הלילה.

  15. אין ספק שככה מתנהג ראש משלחת …אז זה משפיע על הספורטאים .
    הוא אפילו לו לבנוני מקורי הוא ברזילאי עם סבא לבנוני.
    אבל הוא הספיק כנראה להיחשף "לתרבות " הלבנונית .

    1. צריכה לנצח את הבא, הרבע.
      ואז תהיה במצב זהה לזה של מוקי אתמול, אחרי 3 הנצחונות. ירדן קיבלה סיבוב חינם.

  16. היא נראית מצוין מבחינת שפת גוף מהרגע הראשון
    ניצחה מישהי רעה לה מאוד וזה מיד נותן ביטחון
    אני אופטימי

    1. אליס עפה על עונש קטן וטיפשי- אכן
      ג'רבי ניצחה עם ריתוק=איפון לאחר שהייתה בפיגור נקודה.
      הלבנוני- למי איכפת???

    2. אליס עפה על יציאה קטנה מהמזרון, לא מורגשת, ממש בהתחלה, ולא במהלך מסעיר כלשהו. תחשוב על כלום – פחות.
      אכזרי מאוד.

  17. התקשורת הקובנית חותכת את אספינזוה
    ירדן גלגלה אותה כמו סיגר !!!
    הבריטים בתגובה להפסד של שלזינגר – לא לחינם ויתרנו על על ישראל ב 48 … תמיד הם עשו לנו צרות

  18. אני רואה עכשיו את הריאיון בספורט 5. בושה נוספת לתקשורת הספורט: המראיינת הזו חסרת כל קלאס, בניגוד מוחלט לאליס.

  19. כל האופירות גידלו כאן דור של ברקודות קטנות, וגם אוכלי נבלות ממין זכר, שחיים על הדם ועל השמחה לאיד מול כשלונות של ספורטאים. זו קארמה רעה, זה דוחה, מטונף.

  20. לפני הקרב של ירדן יהיה הקרב של המדורגת ראשונה בעולם טינה הסלובנית המעולה והקרב של קלאריס הצרפתייה. הטובות במשקל.
    המנצחת בקרב של טינה הסלובנית נגד הסינית יקבע את המתחרה הבאה של ירדן – אם תפסיד אז נגד המפסידה שם ואם תנצח אז נגד המנצחת שם.

  21. ירדן תתמודד נגד הסינית מדורגת 12 בעולם
    אם תנצח תתמודד על הארד נגד המפסידה בחצי השני

    השיפוט היה גבולי בעיקר לפני הגולדן סקור לפני
    ההפלות של ירדן היו מתרגילים שהברזילאית התחילה ולכן לא קיבלה ניקוד

  22. אני לא כ"כ מבין בג'ודו- מישהו יכול להסביר לי למה ירדן לא קיבלה ניקוד על ההפלה שהיא עשתה לברזילאית רגע לפני שהפסידה? זה היה נראה מאוד דומה.

    1. היא הפילה אותה מתרגיל שהברזילאית התחילה ולכן לא קיבלה ניקוד
      אתה צריך להתחיל את המהלך אלא אם כן מחשיבים לך תרגיל נגד כמו שירדן חשבה שמגיע לה
      זה היה גבולי

  23. ירדן חייבת להיכנס לזון מחדש אם היא רוצה מדליה.
    במידה והיא תעבור את הסינית (בכלל לא קל) היא מגיעה לקרב רצחני מול אחת מהשתיים: היריבה המיתולוגית קלריס הצרפתייה או היפנית שכמו שכבר הספקנו להבין- הם רמה בפני עצמם.

  24. צוברי במצב גרוע מאוד
    נקווה שיצליח להשתפר כדי להיכנס לשיוט המדליות
    מדליה לא ריאלי במצבו לעומת מעיין שבתמונה כרגע
    אני מזכיר יש 12 שיוטים אז יש זמן.

  25. כל הכבוד לך גור,
    אתה מחזיק בלוג חי יום יום, שעות על גבי שעות.
    סחתיין!

    וגם על הידע במגוון באמת רחב של ענפים.

  26. לא מובן, ענף השייט.
    אי אפשר לצפות בו בשטח (אין אולם או אצטדיון),
    אי אפשר להבין מה קורה גם כשצופים בטלוויזיה,
    הוא רחוק מלהיות ספורט עממי,
    עוד יותר רחוק להיות נגיש (יקר).

  27. לא יודע למה אבל אני מחכה רק לגמר התעמלות נשים.
    סיימןו בייליס ובכלל כל האמריקאיות מדהימות אותי, כל כך נקיות, מושלמות, יסודיות.

    בייליס קרובה לשבור את הall time scoring בתחרות.
    לצערי אני עובד כשזה יתחיל אז אני שם הקלטה לnbc.

    1. הספרדים לא ממש הגיעו לאולימפיאדה. אם נגד קרואטיה הם הובילו כל המשחק והפסידו, נגד ברזיל הם פשוט די רדפו אחריהם.
      הברזילאים כמעט ושמטו את המשחק הזה.

  28. סיימון בייליס זה אולימיפאדת ריו 2016, היא האייקון שיוצא מהמשחקים האלה, זה ברור עוד לפני שהתחילה התחרות.

    אתלטית שזוכים לראות פעם ב40 שנים.

    רייזמן נתנה לה חתיכת פור עם תרגיל מושלם ודרגת קושי פסיכית בקפיצה.
    אבל אתלטיות מהסוג של בייליס רק מקבלות פוש מדברים כאלה,
    גוש שריר, שחורה, חייכנית, מתוקה, איזה תענוג לראות אותה בענף הכי סובייטי, לבן וכזה שמוציא רק חיוכים מזויייפים בדרך כלל.

    1. פעם יפני ומרוקאי רבו על מקום חנייה , התחילו צעקות , ידים ומה לא
      היפני הציע – אצלנו ביפן כל אחד ייתן את המכה הכי טובה שלו לשני , המנצח יקבל את החניה
      המרוקאי הסכים בלי היסוס
      היפני התחיל , לקח קידה התכופף ונתן מכה למרוקאי , השכיב אותו ל 3 שעות
      המרוקאי קם פתח עין שאל מה זה היה ???
      אמר לו היפני – זה היה משהו יפני !
      המרוקאי אמר עכשיו תורי , דפק אחת היפני אשפז אותו לחודש באיכילוב
      כשהיפני התאושש הוא ביקש לראות את המרוקאי , שאל אותו תגיד מה זה היה ?????
      אה , זה היה משהו יפני , הג׳ק של הסוברו

  29. k700 עברתי עכשיו להתעמלות..תסביר איך הדברים עובדים בבקשה..האמריקאיות יעשו עוד דברים או שהסתיים החלק שלהם?

  30. חח השדרנים הבריטיים צוחקים על הג'ודוקאי הרוסי, "שעה מסדר את החגורה בשביל למשוך זמן, ובסוף אפילו לא עשה את זה כמו שצריך"

  31. וואו, מה שהסלובנית עשתה עכשיו היה מדהים. קלאריס החיה הרעה פשוט ויתרה כשהבינה שהיא לא יכולה להיחלץ.

  32. עד עכשיו כל היפנים ניצחו בקרבות המדליה שלהם. אונו – זהב וכל השאר לקחו ארד. ג'רבי הראשונה לשלוח נציג יפני הביתה ללא מדליה.

  33. לא מבין בג'ודו יותר מדי אבל האופי שירדן ג'רבי הראתה היום והקימה מהקרשים אחרי ההפסד ברבע הגמר (מבינים טוענים שסבלה משיפוט ביתי)
    בעיניי היה מדהים , היכולת לא להתרסק לתהומות הייאוש ולהתעלות ברגע הנכון זו יכולת שלא לספורטאים רבים יש.

  34. ובנישת הכדורסל, בכל זאת עיסוקו העיקרי של האתר רוב השנה, הספרדים חטפו וואחד מכה לשאיפות שלהם בטורניר הערב עם הפסד לברזיל.

    1. מסכים, המשחק ההתקפי של ספרד פשוט מזעזע בטורניר עד עכשיו (67.5 נקודות למשחק). פאו עוד בסדר ועם ממוצעים נפלאים (19.5 נק', 11 ריב' בערב) אבל כל השאר לא קיימים.

      ההעלמות הזאת מובילה לזה שפאו מככב כבר משלב מוקדם וספרד פשוט קורסת ברבע האחרון. אם זה לא ישתנה, יש מצב שהם יראו את המשך הטורניר מהבית/יפגשו את האמריקאים כבר בשמינית.

  35. קטינקה הוסזו ההונגריה ניצחהבגמר 200 מטר מעורב לנשים ושברה עוד פעם את השיא אולימפי.היא כבר שברה אותו במוקדמות נדמה לי

  36. 5 אולימפיאדות, 21 מדליות זהב, 2 מדליות כסף, 2 מדליות ארד.
    פלפס – גדול הספורטאים האולימפיים.

    מקום שני ברשימת מדליות הזהב: לטינינה, ספיץ', נורמי, לואיס. 9 מדליות זהב. אגדות אחד אחת, אבל הפער – בלתי נתפס.

  37. שחיה הוא ענף הספורט היחידי שמאפשר לזכות בכל כך הרבה מדליות. שליחים, מעורב, 4 סגנונות שחיה שונים.
    ובכל זאת הוא מהגדולים ביותר, אין ספק.

  38. פלפס משתתף בספורט שמאפשר לזכות במספר גדול מאוד של מדליות, זה לא אומר שהוא גדול יותר מלואיס או יוסיין בולט.

    1. חוץ מפלפס, יש 16 ספורטאים וספורטאיות שזכו ב-7, 8 או 9 מדליות זהב.

      1 מתחום השייט (קאנו זה שייט?)
      1 מתחום הסייף.
      2 מאולימפיאדת החורף.
      3 מתחום השחייה.
      3 מתחום האתלטיקה.
      6 מתחום ההתעמלות.

      כך שהיסטורית רואים שאלו לא השחיינים "ששולטים" בטבלת המדליות.

      להיות עד כדי כך דומיננטי ב-4 אולימפיאדות רצופות. זה חסר תקדים.

    2. גם באתלטיקה אתה יכול באופן תאורטי לזכות ב100, 200 , 400 ו2 שליחים באולימפיאדה אחת , אבל זה עוד לא הוכח כאפשרי. מה שפלפס עשה עד לפניו לא חשבו שזה אפשרי (זכייה בכל השליחים וב5 מקצים אישיים שונים החל מ100 עד 400 ובשלל סגנונות – חתירה פרפר ומעורב).

      1. ספיץ זכה במינכן ב7 מדליות זהב, כולל חתירה ופרפר.

        בלתי אפשרי לזכות ב400 מטר וגם ב100, אולי מפלצת כמו בולט אבל סביר להניח שלא. אתה גם צריך להיות חלק מנבחרת כמו ארצות הברית או רוסיה וכו' כדי לזכות בשליחים.

        בקיצור לפלפס, מלבד הכישרון העצום ואתיקת האימונים האדירה היו את כל התנאים כדי להשיג כמות מטורפת של מדליות. כמובן שאף אחד אחר לא עשה זאת ולכן הוא השחיין האולימפי הגדול ביותר אי פעם ואחד מהספורטאים הגדולים.

        1. וכמה שנים חלפו עד שהגיע מישהו שהתעלה על ספיץ? כמעט 40. נכון שהתמזל מזלו והוא הגיע מהמדינה הכי מוצלחת וכשרונית בתחום שבו עסק וזה עזר לו לצבור מדליות, אבל זה לא מוריד מגודל ההישג. אל תשכח שספיץ זכה במספר כה רב של מדליות באולימפיאדה אחת בלבד, פלפס מלבד השמינייה המוזהבת בבייג'ינג גם לקח 6 זהב באתונה, 4 בלונדון ובדרך הנכונה לקחת 6 בריו, זאת דומיננטיות אל אנושית! תראה עד כמה קשה לכל השחיינים ברמות האלה לזכות במשחה אחד ב2 אולימפיאדות רצוף, פלפס כבר זכה ב3 משחים אישיים שונים ב3 אולימפיאדות שונות (ואולי גם יצליח לזכות 4 פעמים בשניים מהם). אתה אומר שבלתי אפשרי לזכות ב100 עד 400 בריצות, ובכן עד שפלפס הגיע זה גם לא היה אפשרי לזכות ב-5 משחים אישיים שונים , במרחקים שונים ומגוונים החל מ100 ועד 400 ובכמעט כל הסגנונות האפשריים.

  39. ואתה באמת לא רואה את הנקודה שלי? אם היו תחרויות ב"ריצה עם עין אחת סגורה", ו"ריצה תוך כדי עישון" ו"ריצה כשאתה מביט למעלה" גם ללואיס היו יותר מדליות. הוא זכה ב9 זהב וזה מדהים כי הוא שילב ריצה עם קפיצה לרוחק (הוא גם היה מסומם, לצערינו).

    1. אתלטיקה, התעמלות ושחייה. הענפים הפופולריים ביותר באולימפיאדה,
      ולכן התחרותיים ביותר.
      מה שמיוחד בהישג של פלפס זה שזו האולימפיאדה ה-4 שהוא השחיין הטוב ביותר.
      וזה נדיר. לשלוט בענף כל כך תחרותי, כל כך הרבה זמן.

      ב -8 מדליות זהב או יותר זכו 12 ספורטאים . 3 אתלטים, 4 שחיינים (כולל פלפס)

      1. עדיין מוקדם להגיד שהוא השחיין הטוב באולימפיאדה הזו. אם הוא ינצח גם ב-200 מעורב זה יהיה סגור (גם עם כסף).

  40. מבחינות מסויימות מה שלדקי תעשה כמעט בוודאות באולימיאדה הזו זה הישג מרשים לא פחות, היא תיקח מדליות זהב ב200, 400 ו800 ותהיה האישה המהירה בעולם בכל אחד מהמרחקים האלו (כמובן בחתירה). קשה לתאר אצן שמסוגל לעשות דבר כזה.

    אגב היא כנראה גם האישה המהירה ביותר במרחק של 1500 מטר – למרות שלא תשתתף במשחה, היא מחזיקה בשיא העולם ובחמשת התוצאות הטובות אי פעם.

  41. גור דיברנו על גלישת רוח שחר עכשיו מגורג 20 אם הוא מחוץלעשיריה אין שיוט מדליות מעין חמישית הפתעה מעולה .
    דיברתי עם המאמן שלה הבטחתי לו רוחות חזקות אולי זה נקלט אולי כי לפני שיוט המדליות של קורזיץ בלונדון התקשר אלי לשאול מה הצפי היה צפי ל 15 אבל בשיוט הנשים היה 12 בגברים עלה.
    עוצמה כזו חיסלה ללי את הסכוי להצליח נוסיף את הכאבים מחוסר התרופה וקיבלנו את התוצאה .

    1. לי קורזיץ היה שיברון לב ענק… כדרך אגב אני גר קרוב מאוד אליה. היא גרה במכמורת.
      מעיין במצב מצוין ובאמת מקדימה את מרינה אלבאו שהיא רמה מאוד גבוהה. אני שמח בעיקר ממצב זריקת השיוטים שמאפשר למעיין עוד פשלה גדולה יותר מאחרות.
      צוברי אכזבה… היו רוחות חלשות ובכל זאת פישל.

      1. לא רואה שיברון לב בלונדון מלי.
        היא בקושי הלכה יום לפני ראו זאת במצלמות הטלויזיה.
        למשל יש כאלו שסובלים מאסטמה אם תיקח מהם את התרופות…
        ולי החזיקה תחרות שלמה בלי תרופות סיוט .

        מעין לט מפתיעה זה האימון של גל מכיר את היכוחות שלו ומה שהוא דורש מצא חניכה ממושמעת מעין נותנת את המקסימום שלה והיא מאד יציבה יעזור בהמשך גל עבד יפה איתה .
        צוברי לדעתי שבע לא מפשל פשוט בשלבי ירידה מנטלית קשה להחזיק. בפיסגה לאורך הרבה זמן .

  42. אגב מעין מקדימה את מרינה אלבאו במקום אחד מרינה זהב מלונדון אבל חלתה ועדין לא חזרה לעצמה .
    מעין בכושר שיא גל קאע אותה עם אןפניים וסאפים היא כמעט נכשלה בהשגת הכרטיס אולי בשל עייפות מעודף אימון לפני אבל יש תוצאות בדיוק בזמן הנכון זה גל אלוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט