פורוורד גולדן סטייט, דריימונד גרין, לא ישחק במשחק החמישי של סדרת הגמר (אותה מובילים הווריורס בתוצאה 1-3) לאחר שתפס באשכיו של לברון ג'יימס, שחקן קליבלנד, במסגרת המשחק הרביעי בסדרה. נרשם לחובתו של גרין flargant foul, פאול בלתי ספורטיבי. זאת העבירה הבלתי ספורטיבית הרביעית של גרין בפלייאוף, מה שמוביל להשעייתו ממשחק אחד. ראוי לציין כי ג'יימס, אשר צעד מעל גרין, קיבל עבירה טכנית, אך הוא ישחק במשחק החמישי.
עד עכשיו בגמר גרין עם 14.8 נק', 9.3 ריב', 5.8 אס', 1.8 חט' ו-1.3 חס' למשחק. הווריורס לא ניצחו משחק בלעדיו העונה, אבל ראוי לציין ששיחקו משחק אחד בלבד בהעדרו.
*
גולדן סטייט מחפשת עוזר מאמן מוביל לסטיב קר במקום לוק וולטון שעוזב ללוס אנג'לס לייקרס, והמועמדים הבכירים הם מאמן העונה לשעבר, מייק בראון (מאמן קליבלנד והלייקרס בעבר, הגיע לגמר הליגה ב-2007) וטיירון קורבין, מאמן יוטה וסקרמנטו בדימוס. החלטה, ככל הנראה, תגיע לאחר סיום העונה.
*
סן אנטוניו רוצה להחתים את דיוויס ברטנס, הבחירה ה-42 בדראפט 2011, לקבוצה. הספרס מחזיקה בזכויות הבינ"ל על ברטנס, סמול פורוורד לטבי שקלע העונה 7.9 נק' (51.4% מהשדה, 47.4% מהשלוש) במדי קאחה ויטוריה למשחק ביורוליג.
*
טוני בראון, המאמן הזמני של הנטס העונה, יהיה עוזרו המוביל של סקוט ברוקס בוושינגטון. בראון הוביל את ברוקלין למאזן של 34-11 (24.4% הצלחה). בראון שימש כעוזר בפורטלנד, דטרויט, טורונטו, בוסטון, מילווקי, קליפרס, דאלאס וברוקלין בעבר.
*
דטרויט נתנה הארכת חוזה תלת שנתית למנג'ר הקבוצה מאז 2014/15, ג'ף באוור. באוור עובד יחד עם נשיא פעילויות הקבוצה ומאמן הפיסטונס, סטן ואן גנדי, והשניים ימשיכו לשתף פעולה עד סוף 2018/19.
אופיר נ
12 יונ 2016 21:19:44היה ברור שזה מה שיקרה.
ועדיין הלוחמים ינצחו את הקאבס במשחק החמישי.
יהיה משחק צמוד,
אבל קרי ירוויח במשחק הזה את ה-MVP של הסדרה.
שי אבן צור
12 יונ 2016 21:20:45"תפס באשכיו"
בולשיט
איך בא לי שהקאבס יושפלו גם בלי גרין
רועי ויינברג
12 יונ 2016 21:25:11זה מה שקרה לפי הליגה
שי אבן צור
12 יונ 2016 21:34:57ברור שלא המצאת את זה רועי.
ה"בולשיט" לא היה כלפיך
צומפי
12 יונ 2016 21:23:30בושה וחרפה שלברון לא קיבל עונש על התקרית הזו. גם מי שלא שונא אותו, הופך להייטר בעונה הזו.
אולי יתנו ללברון ניצחון טכני וזהו. רק על העיוות הזה ועל כל המניפולציות הדוחות של לברון ולו הלוחמים ינצחו בשלושים הפרש במשחק הקרוב
יואש בן טולילה
12 יונ 2016 21:24:05לברון פשוט אפס מאופס.
הוא השיג מה שהוא רצה.
רק שעכשיו הוא יהיה שנוא יותר על כולם.
כריסטופר מולטיסנטי
12 יונ 2016 22:02:28כשביל ליימביר היה עושה דברים כאלה זה היה בסדר ? כן
לברון עשה מה שהוא היה צריך לעשות ודריימונד הטיפש עם האובססית ביצים שלו אכל את הפרובוקציה כשהמשחק כבר היה גמור.
אני הרבה יותר מעריך את לברון עכשיו
צ'ומפי
12 יונ 2016 23:46:43כשביל למבייר עשה את זה כולם (חוץ מאוהדי דטרויט ) שנאו אותו ואת הקבוצה. יש סיבה למה קראו להם ה bad boys וזה לא היה כינוי חיבה למרות שהם אימצו אותו.
חוץ מזה, הציפיות מביל למבייר שהיה שחקן חכם אבל מוגבל שהצליח בעיקר בגלל אגרסיביות כזאת ולברון גיימס שהוא שחקן מוביל בליגה וטוען להיות אחד הטובים בכל הזמנים היא שונה.
כריסטופר מולטיסנטי
13 יונ 2016 09:22:50הבד בויז לקחו אליפויות ?
כנראה שזה עבד
שמחי
12 יונ 2016 22:40:11בדיוק אבל בדיוק. ההיפך.
עכשיו גס ילחמו מהדקה הראשונה בשל הכעס על ההרחקה.
במקום להגיע ולשחק מול קבוצה שאננה לברון יקבל קבוצה שמתכוננת למלחמת עולם .
לברון יחטוף בראש.
Ish
12 יונ 2016 21:26:07החלטה פאתטית של הליגה.
מנחם לס
12 יונ 2016 22:23:40מה פאתטי בהחלטה, רק שם אני אבין?
רפה הבנה שיוצא עם הצהרה מהג'ורה, ובזה חותם עניין.
Ish
12 יונ 2016 22:49:14האמת, הייתי עונה לך מסביר לך מנחם אבל ההסטוריה מראה שאתה לא טורח לקרוא את התשובות לשאלות שלך ואתה סתם בא להצהיר הצהרות.
מנחם לס
13 יונ 2016 01:06:38סתם תרוץ
Ish
13 יונ 2016 01:08:58אז אתה מוזמן לקרוא את תגובה 35.3
יאיר
12 יונ 2016 21:26:46ג"ס חלשה בהרבה בלי גרין. לא ברור לי מי יחליף אותו ולכן אולי כדאי להתמקד בטוטאל בסקטבול עם ספייטס בחמישיה. בכל מקרה יהיה בסדר
אופיר נ
12 יונ 2016 21:31:06הקלידו את התגובה כאן…
Smiley
12 יונ 2016 21:33:05אני חושב שעדיף להם איגואדלה או ליווינגסטון. לא אופתע אם זה יהיה מקאדו הצעיר.
אוהד ס"א
12 יונ 2016 21:29:17מעשרות צפיות בארוע עם לברון, אני מגיע למסקנה שלא היה שם שום דבר. כלום, בטח לא משהו שגרין אחראי עליו ישירות.
לברון דרך עליו, גרין הגיב, גם קצת TRASH TALK וזהו.
כמה פעמים ראינו את לארי נוחת על הפרקט מסנוקרות מכוונות. קם מהרצפה, ניקה את הדם והמשיך במשחק.
נעשה כאן עוול רציני ואני לא אוהב את גרין.
לא יכול להיות שמאבק אליפות מוכרע במסדרונות ולא על הפרקט.
רוצים להעניש את גרין? (למרות שלא מגיע לו) תנו לו 4 משחקי השעייה בתחילת העונה הבאה.
הלוואי שג"ס ינצחו בכל זאת, אבל אני בספק.
אני צופה שלברון ייקח את רוב הזריקות ואני לא רואה מי מצליח לעצור אותו
חמודי
12 יונ 2016 21:32:21אם אתה לא רואה מי יצליח לעצור את לברון אז אתה לא רואה את הסדרה. איגי יעשה את העבודה
כריסטופר מולטיסנטי
12 יונ 2016 22:10:12היו לגרין שלוש פלגרנט שנשרקו לו בפליאוף הזה, ועוד לפחות שתיים-שלוש נוספות על אדאמס וקאנטר בסדרה נגד אוקלוהומה שלא נשרקו.
תקרא לזה צדק פואטי, אבל עכשיו אולי מחמירים איתו על עבירות קודמות שבירור הקלו איתו.
4 משחקי השעייה עונה הבאה נותנים אולי בליגת הכדורגל ההזויה שלנו וכמעט מכריעעים אליפות בזה, ולמזלנו לא בנ.ב.א (לא ניכנס לזה, כל מה שקשור לכדורגל הישראלי הוא דיון מיותר..)
דריימונד הוא מד-דוג שמשתולל כל הפלייאוף הזה, והיה צריך להעניש אותו כאן ועכשיו
שמחי
12 יונ 2016 22:43:32איגי ורזאו תומפסון בוגוט להמשיך ?
גס ישחקו טוב יותר ללא גרין .
רנדי אורטון
12 יונ 2016 21:30:35זה קורה באיחור גדול ולא בטוח שזה יחפה על שיפוט גרוע במהלך כל סידרת הגמר.
מנחם לס
12 יונ 2016 22:25:35גם זה בסדר. גם לפול ניומן נתנו אוסקאר על "צבע הכסף" לא בלל הסרט, אלא עבור סך הכל של הסרטים.
דן
12 יונ 2016 21:30:41Unnecessary contact
זה רחוק מאד מלתפוס את האשכים
מנחם לס
12 יונ 2016 22:26:20האשכים זה רק הסמנטיקה והתפאורה. הוא ניזרק על הליכלוך
Smiley
12 יונ 2016 21:31:15גרין היה צריך להיענש על המכה הזו, הבעיה שמדובר בסדרת הגמר ויש להכריע אותה על המגרש ולא במשרדים.
אין ספק שמכה כזו אמורה לקבל עונש אבל יש גם את עניין הסיטואציה שהובילה למהלך כזה והניסיון של לברון ללכת מעליו בהחלט גרם לזה.
במקרה זה היה עדיף קנס כספי גבוה מאוד ולא לגרום להכרעה שלא על המגרש.
הארפר
12 יונ 2016 21:32:36רוצים להאריך את הסדרה אז החליטו להרחיק את גרין.
חוסר העקביות של החלטות הליגה פשוט מזעזע. הרי ברור שאם קליבלנד היו מנצחים את משחק 4 ההחלטה הייתה שונה.
מה שהוא עשה עכשיו הרבה פחות נורא מהקרטא קיד שהוא עשה לסטיבן אדמס
מוש השור
12 יונ 2016 21:38:31שור מועד מכיר? הוא הושעה עכשיו דווקא בגלל שלא הושעה בתקרית מול אדמס
מנחם לס
12 יונ 2016 22:28:00גם פול ניומן זכה באוסקאר על סרט שלא הגיע לו, אבל כהכרה על ס"ה סרטי העבר. אותו דבר עשו לגרין. אמרו לו "ENOUGH IS ENOUGH"
איתי
12 יונ 2016 21:34:28בושה חרפה וכלימה לליגה
מקווה שהקאבס יושפלו במשחק הבא
מוזר שלברון לא קיבל שום עבירה באותו הסגנון על ההתנהגות שלו
מנחם לס
12 יונ 2016 22:29:14אולי תסביר מה הבושה והכלימה לליגה? רק בלל שאתה זורק מילים גבוהות מ"הניבון העברי"?
דובי
12 יונ 2016 22:30:27אין צורך להסביר. בזבוז של מילים.
מוש השור
12 יונ 2016 21:37:25שחקן מגעיל, הגיעה לו השעיה כבר בתקרית עם סטיבן אדמס, הסדרה במצב הרבה פחות מכריע מהסדרה עם אוקלהומה, שיגיד תודה שקיבל את זה עכשיו ולא אז.
ינתי פרזי
12 יונ 2016 23:32:40התקרית עם אדמס היתה במשחק השלישי אם אני לא טועה ובמשחק הרביעי ג"ס בכל מקרה הפסידו
no funny shtuff
13 יונ 2016 01:25:03מה הקשר?!
אולי גם יענישו את איגי כי ב-2007 הוא הצליח להתחמק מעונש בפילדלפיה?
החלטה שערורייתית, לברון עבר באקט מזלזל (או מעצבים) מעל גרין, שהגיב באופן מינורי. זה בקושי היה טכנית. אבל לקבוע שזה פלגרנט? פלגרנט?! קשקוש מקושקש ומי שלא מבין שזה קשקוש מקושקש הוא לחלוטין לא אובייקטיבי (מנחם לדוגמא).
MBK
12 יונ 2016 21:39:01בושה !!!!!
😡
פשוט מגעיל , איזה ליגה מגעילה
אני פשוט מת שגולדן סטייט תשפיל אותם עד דק
או לסירוגין שתחגוג שוב בקליבלנד כשגרין פורט על האשך תמיר של לברון
מגיע לו להיות חלק מחגיגות האליפות
מנחם לס
12 יונ 2016 22:31:09מידן, מה כל כך משפיל בליגה? ישנו שחקן המתנהג כבריון ללא גבול וחושב שהכל מותר לו, והגיע הזמן (באיחור גדול מאד) ללמד את הגורילה לקח.
דובי
12 יונ 2016 22:33:09הגורילה היחיד שצריך ללמוד לקח הוא לברון.
את הלקח שלו הוא ילמד במקום הראוי, על המגרש.
MBK
12 יונ 2016 22:38:40מנחם
אני חושב שגם אם ההרחקה מוצדקת היא לא הוגנת
העיתוי בעייתי , והארוע נבע מפרובוקציה נטו של לברון
זו דעתי
כדורסל צריך לנצח על המגרש , זה חלק נוסף מהחלטות של הליגה שפגעו בסקרמנטו , בסאנס ועכשיו בוורירס
בכל מקרה
Take it easy
מנחם לס
12 יונ 2016 21:39:58הווריורס – קבוצת יורמ'ים שמשחקים מגעיל, מגרין ועד סטפן קרי.
יהיה 3-2, ואח"כ בקליבלנד 3-3, ואז משחק 7 על כל הקופה.
מה הוא חושב הגרין המכוער הזה? שהוא חזק יותר מהליגה?
שיאכל אותה, וכל חבריו ילדי מקהלת הכנסייה יחד עמו!
הייט-אשברי
12 יונ 2016 21:43:40אתה מגעיל מנחם . לך תמכור חמוצים . לא יעזור לך – אליפות זה לא יביא לקאבס .
מנחם לס
12 יונ 2016 22:07:57אני נהנה לכתוב את האמת ולהרתיח אותך הייט-אשבורי. רק חכה לנצחון מחר של קליבלנד, ולנצחון במספר 6, ואז 7, ואתה תיברח מהאתר עם זנבך בין הרגליים, לעולם לא להישמע יותר.
עידן
12 יונ 2016 22:10:22תרתיח אותו אבל מחר הוא יצחק עליך שתכתוב את הטור הבא שלך מה קליבלנד צריכה לעשות בעונה הבאה כדי לקחת אליפות
מנחם לס
12 יונ 2016 22:15:18עדיין לא החלטתי מה לכתוב אם קליבלנד תפסיד. אולי כל כך אפגע שאעלם מהאתר לאיזה שבועיים
Ish
12 יונ 2016 22:50:29אם אי פעם אתה תוהה מדוע אתה מס'1 בדרוג הטרולים באתר פשוט חזור לתגובה זו שלך וקרא אותה.
גוגליוטה
12 יונ 2016 23:29:10אולי הגיע הזמן שתפסיק לכנות את מנחם טרול?
הבנאדם יכול להיות סבא שלך, קצת כבוד.
מותר ואפשר שתהיה אי הסכמה בין אנשים, אבל בחייאת- תכבד
Ish
12 יונ 2016 23:43:15היות אדם טרול(אינטרנטי, לא מכיר טרולים אמיתיים) אינה קשורה לגילו אלא להתנהגותו און ליין. מנחם עונה על ההגדרה היטב. אם יש לך בעיה עם האמת הזו אתה רשאי להתעלם ממנה.
אין כאן שום עניין של כבוד או חוסר הסכמה. איני קורא למנחם טרול בשביל להציק לו, ללכלך עליו או לפגוע בו בדרך כלשהי. אני מציין זאת בפניו כיוון שהוא נוהג בצביעות בנוגע לעניין זה באתר.
מנחם לס
13 יונ 2016 01:10:23בעל האתר והעורך הראשי שלו הוא טרול, ואתה ל מסול לחיות ללא האתר שלו. יש כאן משהו שלא מסתדר לי בראש.
Ish
13 יונ 2016 01:35:18יש עוד כותבים באתר, יש עוד מגיבים באתר, ואת יתר התשובה כבר קיבלת מספר פעמים, כך שאם היית קורא היית יודע ולא צריך לשאול שוב ושוב.
רועי ויינברג
12 יונ 2016 21:45:124-1. הם חיממו את תומפסון. אתה אף פעם לא מחמם את תומפסון.
צומפי
12 יונ 2016 22:10:26הלוחמים משחקים מגעיל? הלוחמים?
ראית את קליבלנד בפלייאוף?
מה קורה איתך?
גור גולן
12 יונ 2016 21:41:46חברים! אנחנו מתנצלים עם מוקד ללל לעזרה נפשית בגל לפלופ לא עונה זה בגלל עומס. ההרחקה של גרין גרמה לקבינט של ללל להיפגש בעוד שעה. בינתיים פתחנו מוקד עזרה נוסף במספר 0000* שזה מה ששווה לפלופ דרך אגב.
אנחנו פותחים את ההרשמה ל-ללל שוב -תענו על השאלון של מר אשך.
http://www.hoops.co.il/?p=59970
יואל
13 יונ 2016 01:29:07חחחחחח אני מתחבא בבונקר
אפלטון
12 יונ 2016 21:42:11פחחחחחחח! מה שיש לי להגיד.
דובי
12 יונ 2016 21:42:12ההחלטה העלובה בתולדות הליגה
גור גולן
12 יונ 2016 21:43:33+1000
הייט-אשברי
12 יונ 2016 21:44:15+ מיליון
מנחם לס
12 יונ 2016 22:15:55אולי תסביר למה?
captain beefheart
12 יונ 2016 21:42:25מבחינתי זה עונש מאוחר על מה שעשה לאדאמס בגמר המערב. תכלס מגיע לו. והטיימינג – מהפה של מנחם לס לאוזני הקומישנר. ממש "פיצוי" ללברון על כל מה שעוללו לו (לכאורה).
דוקטור – אם הקאבס מפסידים את המשחק הבא, למרות הצ'ופר האדיר שקיבלו, אנחנו נוכל לסגור פעם אחת ולתמיד את הסאגה שלך עם ל' ג'יימס?
המשגיח
12 יונ 2016 21:44:07אני לא אוהב את ההחלטה הזו. את גרין היה צריך להרחיק נגד אוקלהומה, לא עכשיו.
מחפצה מנמצה
12 יונ 2016 21:45:24זה הולך להיות קשה קשה קשה .
המוח של סטיב קר קיבל צו 8
נדב הלפרין
12 יונ 2016 21:47:45אל תירא סטפן קרי, אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם ישאג – מי לא ירא
מי לא יירא.
שי אבן צור
12 יונ 2016 21:47:55הוא יכול לשבת על הספסל באזרחי, נכון?
גור גולן
12 יונ 2016 21:50:39הוא יכול ליד סוניה 😀
מחפש שם מגניב
12 יונ 2016 22:01:20הקלידו את התגובה כאן…
נדב הלפרין
12 יונ 2016 21:53:44נראה לי שמקאדו הצעיר עומד לקבל את הזדמנות חייו
tripledouble
12 יונ 2016 21:58:51חוסר האיזון בהחלטות של הליגה זאת בושה אחת גדולה. כל הסדרה החמור הזה ניסה להוריד לאדאמס איברים מהגוף, שם רגלית לקנטר, נתן בעיטת סמוראי לרוברסון ונאדה, אםילו לא שריקה רגילה במהלך המשחק. פתאום עכשיו שהם ביתרון 3-1 ויש אפשרות להכניס עוד כסף אז מנסים בכוח לגרום למשחק נוסף, לברון השיג את מה שהוא חיפש.
מחפש שם מגניב
12 יונ 2016 22:09:00אז בוא תשמע סוד.
הליגה העדיפה סדרת גמר של קליבלנד-לוחמים
וכרגע בגמר כל משחק נוסף זה עוד כסף.
tripledouble
13 יונ 2016 01:08:38זה בדיוק מה שאני אומר, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם, החמור חושב שהוא יכול לעשות כרצונו.
דובי
12 יונ 2016 21:59:52לברון בשפל היסטורי ויחד איתו הליגה
מנחם לס
12 יונ 2016 22:09:48תודה דובי על התרומה שלך לאתר
דובי
12 יונ 2016 22:25:40הכל בסדר מנחם? הכל הכל בסדר?
יואל
13 יונ 2016 01:30:32חולה עלייך דובי
מנחם לס
12 יונ 2016 22:14:00"שפל הסטורי"???
הוא התלונן על הפאולים שעושים לו.
הליגה, בה נמצאים אנשים קצת יותר חכמים ממך, הסכימה איתו וזרקה את גרין מהמשחק הבא.
עידו גילרי
12 יונ 2016 22:16:32לברון עשה הרבה יותר מלהתלונן. מה שהוא עשה בסוף המשחק היה לא פחות גרוע מהפרובוקציות של גרין.
אפלטון
12 יונ 2016 23:01:57מנחם לברון ניסה בכח לגרום לגרין להגיב לפרובוקציות שלו. בצורה הכי שקופה והכי עלובה. גרין דווקא התרחק וניסה לעשות הכל כדי לא להיגרר.
ההחלטה הזו של הליגה מוכיחה לכל מי שתהה שבהחלטות 'שיפוטיות', הכסף משחק תפקיד ומערער את כל מי שחשב או קיווה שאין מושכים בחוטים מאחורי הקלעים. כל ילד יכול לראות את זה.
החלטה בזיונית.
למר מנחם היקר
13 יונ 2016 00:05:57החלטה בזיונית אך הליגה מעוניינת להאריך את הסדרה, גרין היה חייב להיות מורחק נגד אוקלהומה אך שם הליגה התערבה לטובת הווריורס.
הייט-אשברי
12 יונ 2016 22:00:01המשמעויות :
1. הולך להיות קשה במשחק 5 . עם גרין הסיכוי של לברון הדוחה והקאבס היה אולי 10% . בלעדיו יש להם 50% סיכוי לקחת את המשחק . אין תחליף לגרין במשחק ההגנה . מדובר בשחקן ההגנה הטוב ב- NBA בצבע BY FAR .
2. איגי ישחק הרבה יותר דקות , ויצטרך ללוות בהגנה את קינג קונג הדוחה כל הדרך לסל . חשוב שהוא יימנע מלצבור עבירות .
אני מניח שקר יעלה אותו בחמישיה כ-PF במקום גרין , כש- HB ימשיך לשחק ב-SF .
3. בלי גרין אין לג"ס סמול בול אמיתי לריצה .מקאדו יצטרך לקבל יותר דקות . על אזלי קשה לסמוך , אבל לא תהיה ברירה .
4. תפקידם של סטף וקליי הופך חשוב מתמיד . היעלמות שלהם כמו במשחקים 1- 3 לא תאפשר לג"ס לנצח .
LBJ חיסל היום את הקריירה שלו . הפרובוקציה שלו תיזכר לתמיד .
MBK
12 יונ 2016 22:07:37+ 1 על השורה האחרונה
למר מנחם היקר
13 יונ 2016 00:08:36כלל לא מסכים רגי מילר עשה לא פעם ולא פעמים מהלכים כאלה ההרחקה של סטארקס ב93, השנאה ללברון יצא מכלל פרורציה וחבל.
עגל
12 יונ 2016 22:13:36+1 על השורה התחתונה אבל מסיבה אחרת – סוף סוף ראיתי של לברון יש ביצים והוא יודע גם לשחק עם הפרובוקטורים הגדולים ביותר בליגה (גרין הוא אחד מהם). הלוואי והיה עושה יותר מהדברים האלה ולא משחק אותה ילד טוב ירושלים
כריסטופר מולטיסנטי
12 יונ 2016 22:22:40באמת לא מבין מה לא בסדר בפרובוקציה של לברון, נהפוך הוא – דריימונד כל הפלייאוף הזה עושה פרובוקציות, מה לעשות שהוא טיפש מדי בשביל להימנע מפרובוקציות בעצמו.
ועל זה נאמר – כשאתה הולך לישון עם יד בביצים של מישהו אחר אל תתפלא שאתה קם עם פלגרנט 4
עידן
12 יונ 2016 22:00:45תצפו למשחק של 40+ נק של סטף מחר והוא לוקח את הmvp.כל עוד לפלופ משחק בקבוצה השניה לא יעזור לא סילבר ולא שמילבר הבן אדם לוזר בנשמתו והוא לא יפספס הזדמנות לפספס הזדמנות.4-1 וחגיגות אליפות מחר בלילה ותהיה לנו מנוחה מלברון עד נובמבר
רועי ויינברג
12 יונ 2016 22:03:56זה הרקע שבו נוצרים משחקים מיתולוגיים. סטף/תומפסון/איגי/מייקל מקאדו-זה רגע האמת שלכם
עידו גילרי
12 יונ 2016 22:17:21עכשיו גם אתה מתחיל עם הנוצרים? רקע אוונגליסטים או סתם פרוטסטנטים?
רועי ויינברג
12 יונ 2016 22:40:21created, לא christians.
ומה עם הקתולים?
עידו גילרי
12 יונ 2016 22:43:41נו אל תהיה כבד. סתם עשיתי פולו-אפ כדי לרדת על השטויות שמנחם כתב על סטף.
A.h
12 יונ 2016 22:04:17מנחם בבקשה תחזור בך ותכתוב 4-1 תבוסה לקאבס אני מתחנן.
תגיד לא קראת את הפוסטים של גיא העונה בפוטבול???
מחפש שם מגניב
12 יונ 2016 22:07:13משהו שראיתי שרועי רשם בפוסט של מנחם ומאוד הסכמתי איתו.
לי לפחות יש תחושה שהעניין הזה הולך להתפוצץ ללברון בפנים.
הווריורס באים עצבניים למשחק הבא ובמוד להרוג.
וגרין יהיה שם ביציע ויחכה לרגע שהוא יוכל להניף את הגביע בפרצוף של לברון
מנחם לס
12 יונ 2016 22:11:14מה שיהיה זה מה שצריך להיות. הערב יש בראזיל בכדורגל, ו-LIFE IS GOOD
האווי לאסוף
12 יונ 2016 22:10:34מילא גרין הורחק, אני יכול לקבל את זה לאור המקרה עם אדאמס, אבל איך לברון יצא מזה זך כמו יונה? לפחות הרחקה על תנאי, כמו שגרין קיבל מול אוקלהומה.
זה ההבדל כשאתה חותם על חוזה עם ניקיי במיליארד דולר, לעומת עסקה 'קטנה' עם אנדר ארמור. אתה כל כך חשוב, שאינך צריך אפילו לקנות את הליגה בקאש
עגל
12 יונ 2016 22:11:27לא ידעתי שללברון יש ביצים
🙂
מגיע לנקניק הזה שישעו אותו אבל לא עכשיו אלא בסדרה הקודמת. מה שהיה כאן לא הצדיק הרחקה יותר מבפעמים הקודמות. והיה צריך לתת גם ללברון עונש כמובן.
אפלטון
12 יונ 2016 23:06:50עגל מה קשור מה היה בסדרה קודמת.
אני בכלל לא הייתי שולף את נשק ההרחקות בפלייאוף אלא אם היתה תקרית ממש חמורה.
התקרית הזו ספציפית לברון היה היוזם, הממשיך והמלהיט. גרין שלח יד אחרי שדרכו עליו ומייד התאפס ולא המשיך לפרובוקציה.
ואתה יודע שאני בכלל מעדיף שקליבלנד תנצח את הסדרה
MBK
12 יונ 2016 22:11:48הייתי מגיש ערעור בשם גרין –
אני לא יודע על איזה ביצים אתם מדברים ???
אתם הזוים ביצ׳ס , ההגנה קוראת לדוכן את מוצג מס 1 – הביצים של לברון
Sorry bro , not guilty !!!
מנחם לס
12 יונ 2016 22:12:41ההרחקה של גרין רק מצדיקה את דבריו של לברון.
עובדה 1: הוא התלונן על הפאולים המכוערים שלט נשרקים.
עובדה 2: גרין ניזרק כמו טיל על הלכלוך שלו.
MBK
12 יונ 2016 22:19:44מנחם
זו החלטה לא הוגנת
לברון ב 3 הדקות האחרונות של המשחק התנהג כמו פרחח ועשה הכל על מנת לפתוח בתגרה עם שחקני גולדן סטייט ( ציינת את זה בפוסט הנהדר שלך בסיום משחק 4 )
גרין לא טלית אבל זו החלטה שלא מוסיפה כבוד לליגה
כדורסל צריך לנצח על המגרש לא עם דמעות על השיפוט
אם גרין הורחק מגיים 5 לברון חייב להיות מורחק גם הוא
צר לי על ההחלטה כאחד שאוהב את המשחק , באמת שצר לי
מנחם לס
12 יונ 2016 22:34:46העובדה הפשוטה היא שהליגה הענישה את גרין. זה נעשה ע"י וועדה. זה לא קורה סתם ככה. הם הגיעו למסקנה שהיע הזמן לשים לו גבולות
הייט-אשברי
12 יונ 2016 22:20:21אחרי פרובוקציה זולה של לברון . ומה בדיוק היה לו צורך לתפוס ולדחוף את קרי דקה אחר כך ? פרובוקטור נקלה.
Ish
12 יונ 2016 22:54:011) אתה מבין בכלל שהסיבה שהליגה עשתה זאת היא רק בגלל הבכי של לברון?
2) נראה לך תקין שהליגה מקבלת החלטות מסוג זה על בסיס מה ששחקן רוצה?
3) אם כן, אתה בעצם אומר שזה בסדר ששחקן כוכב ייצר פרובוקציות אל מול שחקן אחר ואחר כך ידרוש שהשחקן שעימו התעמת יורחק.
Ish
12 יונ 2016 22:56:09ואם במקרה אתה תוהה איך הכוכב יודע שלא ירחיקו אותו (ממשחק הכרעה שאם קבוצתו תפסיד בו הם יפסידו את הסדרה) אז כל מה שנותר לומר לך הוא: נו באמת.
מנחם לס
13 יונ 2016 01:17:02תגיד לי ISH, מתי תעוף כבר מכאן – עם כל הכבו לאחיך הפרופסור – ותפסיק לבלבל לי במוח? כל מה שאני מחפש זה קצת מנוחה ושקט בחיי, בשנים האחרונות (או החודשים האחרונים) שנותרו לי, ואתה לא מפסיק להופיע כאן עם פרובוצות והעלבות, ולא נותן לי לחיות בשקט
Ish
13 יונ 2016 01:28:331) איפה בדיוק העלבתי אותך?
2) אם כל מה שאתה מחפש זה קצת מנוחה ושקט בחייך, יכול להיות שבחרת בתחביב הלא נכון. בכל מקרה אני לא יותר מגרגיר חול בהפרעת השקט והמנוחה שלך כאן.
הייט-אשברי
12 יונ 2016 22:19:01אם הניסיון הקלוש של גרין שבקושי נגע בשיער של האשך של לברון מצדיק פלגרנט , אז מה זה בדיוק היד השלמה ששם דלי על המפשעה של איגי במשחק מס' 1 ? אפילו ריוויו זה לא קיבל . בושה .
MBK
12 יונ 2016 22:26:56דלי כמעט ועשה לאיגי ממרח מהחציל
captain beefheart
12 יונ 2016 22:32:52אתה מתחיל להשתמש בביטויים של מישהו אחר (גדול ממך, שעושה עכשיו פייד אאוט מהאתר). פתח לעצמך סגנון ייחודי בבקשה ואל תגנוב מאחרים.
MBK
12 יונ 2016 22:35:04😂😂😂😂
יואל
13 יונ 2016 01:36:15חחחחחח איזה דם רע יש בין captain beefheart ל MBK/מומי?
שמחי
12 יונ 2016 22:51:47חחח
גור גולן
13 יונ 2016 09:45:07😂 גדול
מנחם לס
12 יונ 2016 22:35:21מעניין מה יש למומי לומר על זה
עידן
12 יונ 2016 22:20:131-0 גרמניה
הגיון בריא
12 יונ 2016 22:23:26דוקטור מנחם ומיסטר לס. הטור שלך בתום המשחק היה עם מוסיקה שונה לגמרי. ירדת על הפרובוקציה של לברון.
מה השתנה? לא סומך על העיניים שלך יותר?
הליגה החליטה מה שהחליטה אז דעתך השתנתה? נו באמת
מנחם לס
12 יונ 2016 22:39:14כל מה שעשיתי היה לדווח על הטענות של לברון. הסכמתי בגדול שלא שורקים מספיק פאולים אבל לא כתבתי את דעתי, אלא את דעתו ודעתו של טיירון.
בתגובות אני כותב מה שבא לי ומה שאני חושב באותו רגע. אם הליגה החליטה שיש מקום להשעות את רין, מי אתה או אני להתלונן?
הגיון בריא
12 יונ 2016 22:42:29אנשים עם עיניים ומוח.
Rocky1
12 יונ 2016 22:28:35הליגה בכוח מנסה ליצור עניין בסדרה הזו, שתהיה סדרה יותר דרמטית ואפית, רצוי עם גיים 7.
עידן
12 יונ 2016 22:34:28גם אם יהיה משחק 7 שני דברים לא ישתנו
1-הפלייאוף הזה היה מחורבן
2-גולדן סטייט תהיה אלופה[קליבלנד לא תנצח 3 רצוף].
אני חושב שזה יסתיים מחר וזה יהפוך את הניצחון של גולדן ליותר גדול אבל גם אם אני טועה עדיין ישארו 2 משחקים ואפשר לנצח גם באוהיו כמו שנה שעברה שגרין יחזור
עידו גילרי
12 יונ 2016 22:35:01הדבר היחיד הטוב שיוצא מכל הסיפור הזה שעכשיו יש מספיק "דם רע" בין שתי הקבוצות להמשך הסדרה.
מנחם לס
12 יונ 2016 22:39:50לאוקראינה ביוטלו גול חוקי לחלוטין (אולי שניים)
רועי ויינברג
12 יונ 2016 22:43:11יש פה מישהו שלא מסכים שכל המונה של הפאולים הטכניים והבלתי ספורטיביות צריך להתאפס אחרי הגמרים האזוריים? למשל בליגת האלופות זה ככה.
אנשים עדיין לא ישחקו אלים מדי (כי אז יפספסו משחקים בגמרים האזוריים). אולי שווה גם להוריד את המכסה.
עידו גילרי
12 יונ 2016 22:45:36לדעתי הבעיה היא אחרת. השימוש המוגבר בריוויו לבחינה מחדש של פאולים במתכוון פשוט מוגזם. זה מקום שבו הטכנולוגיה הורסת במקום לעזור.
למר מנחם היקר
13 יונ 2016 00:11:07אני מסכים איתך, הטכנולגיה הזו צריכה לשמש רק לפושיזונים קריטיים ולא כל שנייה, הורס את שטף המשחק.
למר מנחם היקר
13 יונ 2016 00:17:22התגובות פה באתר נהיו ברמה ירודה ממש אשמח אם יכניסו משתמש אם סיסמא אמיתית, אתם חייבים לטפל בבעיה הזו ומנחם עם כל ההערכה אליו שותף עיקרי לבעיה, רוב התגובות מתייחסות לכותב ולא לתוכן הנאמר,כמויוצ של תגובות עם גידופים וניבולי פה שהורסים את הדיאלוג.Quality over quantity
רובי
13 יונ 2016 01:01:01למה אתה לא מתנדב אצל הילארי או אצל סאנדרס ומפלגת האח הגדול .
אתה בהחלט מומעד למפלגד מרץ דעם או חדש .
שמע אדון סיסיונר זקן אתה מוזמן לעבור במחלקת הצנזורה ומשטרת המחשבות של הפוליטקלי קורקט .
מוש השור
13 יונ 2016 05:05:41אז כל מי שרוצה דיון איכותי וענייני הוא שמאלני, מעניין..
Ish
13 יונ 2016 05:19:12נראה שהוא דווקא התכוון שמה שהופך את זה לשמאלני זה הצנזורה ומשטרת המחשבות וכו', למרות שאין קשר בין הדברים הללו לשמאל וימין אז זו עדיין טענה גרועה ומטופשת.
למר מנחם היקר
13 יונ 2016 06:22:53אני ממש לא שמאלני אני פשוט רוצה דיון מעמיק, ובנושא אחר איך שייכת דיון מעמיק לשמאל וימין?
רובי
13 יונ 2016 01:02:47רועי אתה תמים אתה לא מבין שפשוט היו נותנים לו פלגרנט 2
פאקו
12 יונ 2016 22:48:03דר' – היה לך פוסט לפני מס' ימים בשם "מדוע שונאים את לברון". אז האיש, אחרי שהיה לחלוטין Outmatched לאורך כל הסדרה, פונה לאמצעים בלתי ספורטיביים כדי להוציא כמה משחקני גולדן סטייט מהמשחק (הזה או הבא). אתה אמרת את זה, לא אני, בפוסט בו שמחת שקליבלנד הושפלה. עם יד על הלב – מה אתה חושב שכזה דבר יעשה למורשת שלו כספורטאי? נראה לך שזה יוסיף לו אוהדים? זה יהיה נכון אם יפסיד וודאי אם ינצח "בזכות" ההרחקה.
מנחם לס
13 יונ 2016 01:20:24לשנוא אותו זה דבר אחד. לא להיות הוגן בשיפוט זה כבר אופרה אחרת
חצבני
12 יונ 2016 22:49:341. ההחלטה לתת פלייגרנט 1 מוצדקת. לאור העבר של דריימונד, נראה שיש לו fetish למכות בביצים
2. לברון עשה פרובוקציה זולה, כשהמשחק היה גמור. ראוי לגנאי? כמו שגול ביד של מרדונה ראוי לגנאי, כמו שהתגרות של מטראצי לזידאן בגמר המונדיאל ראויה לגנאי, או לחישה מעצבנת באוזן של זורק עונשין שמכריע משחק ראויה לגנאי. כל הדרכים כשרות כדי לנצח. זה הספורט התחרותי , אין מה להתייפייף. בגלל זה אנחנו אוהבים את זה.
3. לא מספיק דיברו על זה שקיירי היה אדיר בהגנה ובהתקפה. הוא הגיע למשחק, לברון הרס לו.
4. לברון כועס על השיפוט, אבל מה לעשות, באמת לא עושים עליו פאולים. זה גם גרם לו לאבד ביטחון. עדיף לו לעצור לזריקות חצי מרחק.
5. 4:1
רועי ויינברג
12 יונ 2016 22:53:20https://pbs.twimg.com/media/CkxnvFaVEAAty-D.jpg:large
עידו גילרי
12 יונ 2016 22:59:37חמוד. יש בו הרבה מהבארט סימפסון, אבל זה מרגיש שיש הבדל אחד מהותי. …….אה נכון הוא ווינר.
שמחי
12 יונ 2016 22:55:56החלטה שמטרתה ללבות אש ולעשות כסף.
אבל גב לא בנויה על שחקן זו קבוצה עם מספיק כלים
Ghost Rider
12 יונ 2016 22:59:34טוב מאוד. חבל שלא הרחיקו אותו כבר מול אוקלהומה.
גיא
12 יונ 2016 22:59:50כל הכבוד ללברון שהצליח להוציא מהבחור הכי דוחה בליגה, הרחקה. הוא שחקן דוחה מוכשר ובעל אמביציה מטורפת.
הפאדיחה היא שגם אם הקאבס ינצחו הגולדנס יקחו אליפות שנייה על הפרקט בקליבלנד.. וזו בושה וכלימה
תום
12 יונ 2016 23:01:33אם הניהול של הסדרה הזאת בידו טיירון לו לא העלה מספיק את קרנו של בלאט, אז לניצחון הערב של גולדן סטייט יכול להעלות אותה עוד הרבה יותר.
יואש בן טולילה
12 יונ 2016 23:04:12בגלל שזה משחק בית אני יותר אופטימי שהשחקנים מסביב לספלאש בראדרס יהיו טובים יותר מבד"כ, כי ככה זה במשחקי בית.
אבל גרין הוא ללא ספק השחקן הכי חשוב במשחק ההגנה של גולדן סטייט.
שחקן ההגנה הכי טוב בסדרה, בגלל המאץ' אפ הוא דווקא איגי.
אפשר גם להתנחם בעובדה שגרין לא ככ קולע בסדרה פרט למשחק 2.
בכל מקרה, לברון יצא אפס מאופס כהרגלו וקנה לעצמו עוד שונאים.
ברור
קובי
12 יונ 2016 23:11:02לדעתי הליגה לקחה את המקרים הקודמים ו"שיקללה" את זה להרחקה,
מן עונש מצטבר כזה. הם כמובן לא יאמרו זאת לעולם אבל אני מאמין שזה המקרה.
אין ספק שהאמירות של לברון בתקשורת גם עשו את שלהם.
לדעתי התנהגות לברון באותו משחק הייתה לא פחות גרועה.
אגב,מי שחושב שדבר זה ישפיע על לברון בראי ההיסטוריה כנראה לא מבין היסטוריה מהי,בטווח הקצר זה יעשה לו עוד קצת אוייבים אבל בטווח הארוך זה לא משנה.
קובי
12 יונ 2016 23:13:56אגב לגביי המשחק נטו זה מכה רצינית ללוחמים,
בלעדיו כל הרכב הסמול בול שלהם מתפרק לגמרי,
בהתקפה הם יכולים להסתדר, אבל ההגנה שלהם בלי גרין תהיה מסננת.
כאמור כמו שאמרו משחק 7 כנראה באופק.
אשמח לטעות ושהלוחמים יכו אותם שוק על ירך.
עידו גילרי
12 יונ 2016 23:18:11גם בהתקפה גרין הוא גורם מרכזי ביותר. כמעט כל התקפה עוברת דרכו.
האם הווריורס ינצחו את המשחק זה יהיה יותר הירו-בול סגנון מה שהיה מול הת'אנדר.
רועי ויינברג
12 יונ 2016 23:12:11אם החלק של גרין ולברון במה שקרה שווה, למה שניהם לא קיבלו טכנית? לברון קיבל טכנית שזה פחות חמור מפלגרנט, ואם גרין היה מקבל טכנית הוא היה מגיע ל-6 ו-3, מה שאומר שהוא מרחק טכנית אחת ופלרגנט אחד מהרחקה.
אשך טמיר המקורי
12 יונ 2016 23:14:44פלייאוף גרוע שמסתיים בקול נפיחה מהדהד.
אחת ההחלטות השערורייתיות והמרתיחות בהיסטוריה בליגה שערורייתית ומרתיחה בהתנהלות השיפוט שלה.
חבל שהם לוקחים לנו את המשחק שכ"כ אהבנו – "ליגה מעולם אחר".
יצא החשק לראות את המשחק הבא (אותו ג"ס לא תפסיד בחיים).
חבל לי על גרין
מנחם לס
13 יונ 2016 01:23:05למה שלא תקרע את בגדיך אשך, כמו מתאבל אמיתי, ולא סתם זורק מילים ריקות?
מתר
12 יונ 2016 23:15:27על מה כל אוהדי ההצלחות כאן בוכים? היה צריך להרחיק את גרין כבר ממזמן, עוד מאז הסדרה נגד אוק' לא מעיפים אותו על מספר תקריות שהיו.
עכשיו, כ"ילדי הזהב" ביתרון מוביל החליטו שמותר להרחיק אותו למשחק. כזה מעט מדי מאוחר מדי מצד הספורטיביות. בושה.
הגיון בריא
12 יונ 2016 23:23:18מה זה אומר בכלל אוהדי הצלחות?
ועל מה בוכים? על החלטה הזויה.
לברון מתחיל פרובוקציה מביכה ומקבל עונש קל יותר מזה של גרין
מאד פשוט.
חצבני
12 יונ 2016 23:29:39מה לעשות שחוקי הענישה הם על מעשים?? לברון עשה פרובוקציה, שהתבטאה בלצעוד מעל גרין. זה שווה פליירנט??
גרין הגיב בשליחת יד לביצים, שאם זה לא היה שור מועד הייתי אומר שזה בטוח בלי כוונה. אבל זה כן גרין השור המועד. העונש על זה הוא פליירנט 1.
לברון עשה מה שמישהו שנואש לנצח עושה. אי אפשר להאשים אותו בזה. לשנוא אותו על זה זה בסדר. ככה שנאו את למביר ואת רודמן, ואת אמסלם ואת פניני.
אפלטון
12 יונ 2016 23:24:43הבכי הוא על החלטה לא בזמן משחק עם השפעה פוטנציאלית על זהות האלופה שהשיקולים שלה נובעים מכסף או השפעה ישירה של הכוכב על מקבלי ההחלטות.
אין פה קשר למי אנחנו אוהדים אבל כל מי שאוהב את המשחק חייב למחות על כזאת החלטה
Ghost Rider
12 יונ 2016 23:25:45אז מעניין שכל המוחים הם שונאי לברון ואוהדי גולדן סטייט.
עידו גילרי
12 יונ 2016 23:28:12אולי זה רק בגלל שאתה מקטלג כל מי שמוחה על ההחלטה ככזה?
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג,ון סטוקטון
12 יונ 2016 23:53:591. אתה גם אוהד הצלחות (לברון)
2. לאחר הגמר תחשב כ אוהד כשלונות.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג,ון סטוקטון
12 יונ 2016 23:57:44סאעמק, אני פעם ראשונה שאני רושם תגובה בטלפון אסימונים ושפופרות
היתה מיועדת למתר, האוהד מס 1
Ghost Rider
12 יונ 2016 23:20:55"אחת ההחלטות השערורייתיות והמרתיחות בהיסטוריה בליגה"
Give me a break
Ghost Rider
12 יונ 2016 23:21:43ועוד ב3:1 כשאין בכלל סכנה לאליפות של הלוחמים. הוא השחקן השנוא בליגה (חוץ אולי מלברון) ובצדק גמור.
יואל
12 יונ 2016 23:39:10Ghost Rider אני שולח לך טופס הצטרפות ל קקק …. אתה בול מה שהם רוצים, דרך אגב אני לא אוהד הגולדנים , אבל אני יודע שהם טובים ל NBA !!! ואת ה NBA אני אוהב
את גרין אני אוהב מאוד… שחקן נשמה עם בייצים כמו שצריך….. ( גם הדוק יסכים עם הקביעה הזאת, תן לו כמה שבועות והוא יסכים )
אבל את לברון….. אני מתעב ,לא נכנס לויכוח על איזה שחקן כדורסל הוא,האמת מעניין לי את הטוסיק,הוא חריין מהלך ,ואדם רקוב, מג'אייף
העיקר שהוא ילך הבייתה וידפוק את הראש בקיר אחרי ההפסד בגמר….. והכי טוב שאין לו בשר תותחים ( בלאט ברח מהרעל בקליבלנד ,עם הכסף ,פרייסליס)
אשך טמיר המקורי
12 יונ 2016 23:43:43100+
Ghost Rider
13 יונ 2016 00:20:29איך אצטרף לקקק ואני מחבב את קרי וחושב שהוא שחקן מדהים?
yamani1000
12 יונ 2016 23:39:52אני לא מבין את כל מי שיוצא נגד החלטת הליגה.
עזבו את לברון ואת העמדה שלכם כלפיו, זה נראה כמו דפוס של גרין.
איך אתם הייתם מגיבים אם בכדורסל בשכונה היה מישהו שבאופן קבוע היה תוקף את הביצים של היריב?
בגילי, כנראה שהיינו מדברים איתו. בגיל צבא, הוא היה חוטף שמיכה…
Ish
12 יונ 2016 23:44:10אם הוא היה תוקף את הביצים שלו הוא היה פוגע.
הגיון בריא
12 יונ 2016 23:47:52לפעמים קשה לפגוע במטרה קטנה כל כך. גם תופעה פזיולוגית המכונה "צ'וקר" נוטה להעלות אותן לאזור הבטן.
Ish
12 יונ 2016 23:50:51עוד כמה רגעים תקבל +ים מחברי הללל.
yamani1000
12 יונ 2016 23:53:31לפי התגובה שלך, חבל שלא קיבלת שמיכה בעצמך. היית בן-אדם טוב יותר היום, או לפחות אחד שיודע מתי לשתוק.
בעצם, אתה גיבור מקלדת, אז יכול להיות שכן קיבלת שמיכה ולמדת שאם כבר לפתוח פה, אז ככה שלא ידעו מי אתה.
יואל
12 יונ 2016 23:56:37כמה דם חם … פאק ,אשכרה ילדודס
Ish
13 יונ 2016 00:12:12לא ברור לי למי אתה מגיב כאן, אבל זה סוג התגובות שאדם שכותב אותם צריך לקרוא אותן כאילו נכתבו בשביל שיקרא אותן בעצמו.
Ish
12 יונ 2016 23:56:01https://youtu.be/jtE0ToLeQ70?t=436
yamani1000
13 יונ 2016 00:14:20לא ברור לי למי אתה מגיב כאן, אבל זה סוג התגובות שאדם שכותב אותם צריך לקרוא אותן כאילו נכתבו בשביל שיקרא אותן בעצמו.
+1
אני לגמרי מסכים איתך ומתבייש בעצמי.
גוזר על עצמי תענית שתיקה.
בלי שום ציניות.
Ish
13 יונ 2016 00:16:15הבגרות שלך מרשימה.
הדרך הטובה ביותר להמנע מתגובות כאלו הינה לעבור על התגובה ולקרוא אותה לפני שמפרסמים אותה. אם כי אני מודה שאני לפעמים שוכח לעשות זאת ויוצא חרא בעצמי.
yamani1000
13 יונ 2016 00:06:36יואל, אתה צודק לגמרי.
חייב לומר שהאתר קצת מגעיל אותי לאחרונה, וזה כולל חלק מהתגובות שלי.
מחכה כבר לפריוויוס של לקראת העונה הבאה.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
13 יונ 2016 00:08:58מה יותר מדי לוקחים ברצינות את מנחם ?
50 שנה בביזנס ולא יודע מה זה פיק אנד רול.
אבל הוא כן יודע מה זה:
פיד דה טרול.
יואש בן טולילה
13 יונ 2016 10:45:12חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הדר
13 יונ 2016 00:15:59אני דווקא עם מנחם. גרין משחק כיאלו שהוא בטוח שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. הגיע לו שישעו אותו. הוא חסר אחריות. אני ממש לא אוהב את לברון, אבל אני חושב שהוא צודק. ההחלטה על ההשעייה היא נכונה ולמרות התזמון שלה. כל הפלייאוף גרין משחק אותה שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה ומתנהג כיאלו המשחק שייך לו.
בכל מקרה לדעתי זה לא יעזור לקליבלנד והם יפסידו את המשחק מחר,. גולדן סטייט שוב יהיו בהרגשה שדווקא עושים להם ושהם חייבים להוכיח לעולם שהם טובים ושהם לוקחים אליפויות בלי כוכביות
שם (נחוץ)
13 יונ 2016 00:19:14ככה הליגה משאירה את המתח…
אם אפשר להרוויח עוד דולר שחוק
אז האמת והאובייקטיביות נשארות מאחור.
שג״ס יחגגו אליפות והם יחגגו אליפות
מה שישאר זה רק עוד פרט משפיל ורקוב בקריירה שיכלה
להיות כ״כ מדהימה והפכה להיות עלבון לכישרון שהאיש הזה נולד איתו.
טוב העיקר שהאיש נאמן לאישתו,
שמעתי שהולכים לפתוח ליגה למונגמיות..
ומנחם…איך איש כל-כך חכם כמוך,
נופל למדמנה הזאת שוב ושוב ושוב…
yamani1000
13 יונ 2016 00:19:48חברים, תגובה (קצרה) אחרונה לפני התענית:
שנים רבות שאני גולש באתר, וראיתי אותו בשיאים ושפלים. מעולם, אבל מעולם, לא ראיתי אותו בשפל ורבלי כמו לאחרונה וזה עצוב.
זה האתר היחיד שיכלנו לדקסקס בו HOOPS בצורה נורמלית ובעברית, ודווקא הקיץ כשנראה שהאתר בשיא הצלחתו, השיח נהיה עלוב כל-כך.
אז בואו לא נחפש אשמים, אלא ננשום עמוק ונזכור מה המטרה האמיתית של כולנו (טוב, אולי חוץ מרבין…) ולא ניתן לאתר הנפלא הזה לרדת לטמיון (גיא – תסביר להם שזה אוצר המדינה בתקופה היוונית)
no funny shtuff
13 יונ 2016 01:47:34אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה לבטל לאלתר את התענית, אתה אחד מהמגיבים הטובים באתר.
ראה זאת כבקשה אישית.
MBK
13 יונ 2016 01:48:41הוא לא ירד לטימיון
אוהד ס"א
13 יונ 2016 00:20:30תשובה למנחם:
כן, גרין בריון, כן, הגיעה לו הרחקה בפליאוף (מול OKC) והוא לא קיבל אותה, כן, יש לו חרא של אופי. אבל לא מענישים פושע על פשע שהוא לא עשה. זה א', ב',.
אתה טוען שמה שעשה גרין מגיעה הרחקה, יופי. על אותו משקל תרחיק את לברון. הוא עשה פעמיים את אותו התרגיל: על גרין ועל סטף בסוף המשחק.
הכעס של האנשים הישרים פה ב- HOOPS נובע שההחלטה מסריחה מפוליטיקה. פוליטיקה שמנסה הכל הכח להשאיר את הסדרה הזאת חיה ולהציל משהו מהמורשת של לברון.
הקטע העצוב בסיפור הזה שכם אם הסדרה תגיע למשחק 6 או 7, על איזה מורשת לברון אנחנו מדברים? מורשת של בכינות, מורשת של פרובוקציה, מורשת של מי שלא יודע להפסיד בכבוד. פשוט חרפה.
פאקו
13 יונ 2016 00:24:30מצויין.
אריה
13 יונ 2016 01:16:38+1
מנחם לס
13 יונ 2016 01:28:37מדברים כאן כאילו ההחלטה היתה שלי. אם אני הייתי מחליט הייתי מעיף אותו מכל הסידרה כבר בסידרה נגד הת'אנדר
רובי
13 יונ 2016 01:13:05מספיק עם האדמס הזה גרין אם היה מורחק זה במשחק ארבע בו הם הובסו מספיק עם הבכיינות אתם בכיינים מקצועיים
Lakers24
13 יונ 2016 03:31:43אני פשוט לא מאמין לשנאה שמחולקת ללברון. בסדר, אפשר לא לאהוב אבל זה עבר את הגבול. לדעתי זה ישנה, ועם הזמן יקבלו ויאהבו אותו. זוכרים את קובי בראיינט, שהיה לא אהוב במיוחד אבל היום נאהד גם אצל הקהל וגם ע"י שאר השחקנים,
יואל
13 יונ 2016 03:39:14מי אוהב את האנס מייייייי?
שפר
13 יונ 2016 08:59:35זה היה ברור שירחיקו את גרין… הליגה רוצה שיהיו כמה שיותר משחקים וידעו שרק ככה יש לקליבלנד סיכוי…. לא הוגן אבל זה מה שיש
צביקה
13 יונ 2016 09:11:50לברון דיבר כמובן מכל מיני תסכולים אבל האגרסביות שלו במשחק לא משהו שהוא לא הגיוני. וגרין היה צריך להיזהר יותר כי הוא ידע שמחכים לו בגלל מה שישה בסדרה מול אוקלהומה. ככה זה במשחק. משחקים על מה שיש. בכל מקרה הלוחמים הולכים לנצח.
אוהד ותיק
13 יונ 2016 09:31:11חחח מנחם, הצוק'ר יקח 3 ברציפות נגד גולדן סטייט ! אתה בטוח שאתה לא פיני מוואלה ?
לחם מטוגן
13 יונ 2016 09:36:02גרין שחקן מלוכלך ודוחה ולדעתי גם פחות טוב מכול הרוח שהוא מייצר סביבו אבל זה לא משנה את העובדה שלברון נוספו עוד נקודות שליליות במדד השנאה. ידעתי שהוא מתנהג מלוכלך מאחורי הקלעים במסווה של איש משפחה הגון, מלאך, שכול רצונו להתמודד על כמה שיותר תארים. אבל עכשיו הוא העביר את הלכלוך גם למשחק עצמו. (פלופים לא נחשבים למשחק מלוכלך) הבנאדם ממש קוקיה.
משיח
13 יונ 2016 09:57:23היום נסגרת הסדרה 4-1 ושלום על ישראל
לברון יכול להתחיל לתכנן את שנה הבאה אולי יצליח להפסיד את האליפות ב7 משחקים
יואש בן טולילה
13 יונ 2016 10:46:44איך ארז אדלשטיין אומר: "בואו נדבר כדורסל".
מי הולך לשחק במקום גרין? ובבקשה אל תגידו ספייטס.
עידו גילרי
13 יונ 2016 10:50:21מכיוון שגרין חיוני גם בהגנה על הסל וגם בהנעת הכדור בהתקפה נראה לי שהווריורס יצטרכו תרומה משמעותית בהרבה ממה שהיה עד כה בסדרה מאנדרו בוגוט. מעבר לזה נראה יותר דקות של ליווינגסטון על המגרש.
אפלטון
13 יונ 2016 11:09:12או שקר ילך לביג בול עם ספייטס ובוגוט או שילך לסופר דופר סמול בול.
אני לא אתפלא אם נראה חמישייה של קרי, תומפסון, ליווינגסטון בארנס ואיגוודלה.
עידו גילרי
13 יונ 2016 11:10:40יש מצב שנראה את קר מחליף בין שני סוגי הרכבים כאלו. זה יכול לעשול הרבה כאב ראש ללו.
יאיר
13 יונ 2016 12:44:17נחמד לי מאד לקרוא את האתר הזה, ושלם שינוי גם קורא תגובות של קוראים שאתר הזה מחכימות לא פחות מהטורים של הכותבים. חבל שעל כל אלה מעיבות התגובות עם שפה נמוכה ובוטה של מנחם לס.
LJ
13 יונ 2016 13:51:45אני חייב להגיד שאני לא מבין על מה המהומה.
גרין מתנהג כמו בהמה בפלייאוף הזה ובהרבה פעמים בכלל.
הוא עצמו ידע שזה יקרה מתישהו, אז לברון סחב אותו לפרובוקציה זולה וזה עבד לו.
אז לברון מסריח?
אם נניח, נניח איכשהוא יהיה פה 4-3 לקאבס [נסו לא לצחוק בקול] הרגע הזה שגרין הורחק יהיה התפנית של הסדרה. כולם יזכרו את זה ללברון. איך הוא יצא ככה. ואתם אולי חושבים שלרעה אבל ממש לא. כל הסיפורים האלה על השחקן שהוציא מריכוז אז השחקן של הקבוצה השנייה וככה הוא ניצח הם סיפורים בסופו של דבר שבאים לטובתם.
ועדיין, למרות שחשבתי שהקאבס ינצחו אין דרך חזרה לדעתי. יהיה משחק צמוד עד רבע 4, הדאבס יתנו גז 3 דקות לסוף ויקחו את הגביע.