דוב במצוקה – יומן ממפיס – חלק שלישי – מאת הגולש ברק

דוב במצוקה –  יומן ממפיס – חלק שלישי –  מאת הגולש ברק

לוגו ממפיס גריזליז

לאחר פתיחת עונה נוראית נראה היה שממפיס חוזרים למסלול הנצחונות, אך אז גאסול גמר את העונה וכנראה שגמר את העונה לממפיס גם כן.

דב גריזלי ז"ל
דב גריזלי במצוקה

מה קרה מאז היומן הקודם? שמונה ניצחונות ואחד מרשים על פילדלפיה 76 ניצחונות (ב- 2020) וחמישה הפסדים, מה שהספיק מקום חמישי במערב הדליל. לאחר הפציעה של גאסול שהתרחשה סמוך לחלון ההעברות היו ציפיות לפירוק הקבוצה והיו שמועות על טריידים על קונלי ורנדולף, בסופו של דבר הכוכבים הגדולים לא הועברו אבל קורטני לי וג'ף גרין הועברו. במסגרת הטריידים הדובים קיבלו את לאנס סטיבנסון (למהההה?!!?!?), 4 בחירות סיבוב שני, פי ג'יי האריסטון ועוד שאריות.

 

לדעתי ממפיס צריכה לפרק את החבילה, הסגל הרבה זמן ביחד אבל חוץ מגמר מערב ב-2012 הוא לא מגיע להישגים משמעותיים. לדעתי ממפיס הייתה חייבת להחליף את קונלי ולקבל עליו תמורה לפני שהוא משתחרר בקיץ, עדיף קלעי שלשות בטופ של הליגה, איש שמשנה משחק ואני לא מדבר על סטף, מישהו כמו… ג'ו אינגלס.

ממפיס היא קבוצה שחורה והיא תמיד הייתה ככה, אבל הליגה השתנתה והגנה זאת כבר לא דרך לנצח, ממפיס צריכה לשנות את ה-DNA שלה ולבנות מחדש מסביב לגאסול, ובנוסף להחליף את המאמן.

העתיד של ממפיס נראה אפור, ומפני שאני לא מאמין שהם ילכו על טנקינג אני מאמין שהם ידשדשו הרבה מאוד זמן בבינוניות אלא אם איזה סופרסטאר יחתום אצלם (לא סביר).

מה יקרה עד יומן הבא? בחודש הקרוב מצפה לממפיס לוח משחקים קל יחסית עם הרבה משחקים מול נמושות כמו לייקרס (X3) ופיניקס (X3). לדעתי הם יסיימו את החודש עם 8 ניצחונות בתסריט הפסימי והריאלי, ו-12 נצחונות בתסריט האופטימלי. גם התסריט האופטימי לא יעזור להם הרבה, שכן בו, לדעתי, הם יגיעו לפלייאוף ממקום שביעי ויעופו בסיבוב ראשון.

לוח משחקים מלא:

לייקרס, לייקרס, פיניקס, דנבר, סקרמנטו וכספיון, יוטה, פיניקס, קליבלנד ולברון המניאק, בוסטון, ניו אורלינס, אטלנטה, יוסטון, מינסוטה, מילווקי, קליפלרס, פיניקס ולייקרס.

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. אחרי הכל זה קבוצה שלא היית רוצה לפגוש בפליאוף בטח שלא בסיבוב ראשון.
    הם יעשו בעיות וישחקן חזק.
    תחשבו איזה הבדל יהיה אם הספרס מגיעים לסיבוב שני נגד התאנדר אחרי סדרה של 6-7 משחקים קשים, זה בהחלט דבר משמעותי.
    יופי של יומן ברק, תודה

  2. ברק הוא אחד הגולשים הצעירים, ואני גאה ביומן שלו.

    ממפיס הפכה למין סמל בינוניות. קבוצה שיכולה לעצבן ולהקשות, אבל עתה – ללא מרק גאסול – היא לא תעבור סיבוב ראשון בפלייאוף.
    היא קבוצה אלמונית כזאת שמעניינת מעט מאד אנשים.

  3. ההערה שג'ו אינגלס עדיף (על מה?? יוגורט שפג תוקפו? קיר עץ אכול טרמיטים?) או יכול לתרום משהו משמעותי – היא רצינית?

  4. מעולה.
    עם לוח משחקים כזה קשה להאמין שיפלו מהפלייאוף (מה שבמידה ויקרה הם יאבדו את בחירת הדראפט שלהם) ויעופו בקלות בסיבוב הראשון

  5. מומי בטוח שממפיס עשו שגיאה שלא ניקו את האווירה בדד ליין של הטריידים
    איזה כיף שיש כותבים צעירים בגיל שמומי לא ידע קרוא וכתוב

  6. לפני שני פלייאופים הם אמנם הפסידו 4-0 לדורבנות, אבל שני משחקים נגמרו בהארכה צמודה.
    אני סתם מפנטז שהם יביאו את קי די, קונלי ישאר, אנדרסון מניו אורלינס יחתום והם על הגל… כנראה שקיטונות של בינוניות וצעירים עתידים להיות מנת חלקם של הדובים, לפחות בשנתיים הקרובות.
    עם זאת יש תקווה באופק, נראה שזו קבוצה שמנוהלת נכון ביחס לקבוצות קרקס בליגה (הקרקס של קובי ושות)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט