אם זה נכון, תיווצר מפלצת כדורסל / מנחם לס

אמנם אני נמצא בחופשה בפלורידה (האם אפשר להיות פנסיונר, ולצאת ל-'חופשה'? אולי נדסקס זאת באחד הימים!) והבטחתי לזקנה שלא אכתוב מלבד חובתי בסיקור משחקי שבת בלילה), אבל היום התפרסמה ידיעה בדף ה-NBA לעתונאים שישנו סכוי גדול שקווין דוראנט יחתום הקיץ עם הגולדן סטייט ווריורס.

כמובן שכולם מדברים על הכסף שייכנס לקופות הקבוצות כתוצאה מחוזה הטלוויזיה החדש, ואולי יהיה יותר כסף משחקנים לשלם להם, מלבד אחד: קווין דוראנט. הוא יהיה שחקן חופשי, ורבים מאמינם שרק אליפות תשאיר אותו באוקלהומה סיטי.

כמה עתונאים כתבו היום שלפתע צצה מועמדת חדשה במרוץ אחרי קווין דוראנט, והיא מיד הפכה למועמדת הרצינית ביותר והמובילה בריצה אחריו. אם אמנם התחזיות שדיברו עליהן היום תתקיימנה, תיווצר מפלצת כדורסל חזקה שאולי לא ראינו כמותה. למפלצת קוראים גולדן סטייט ווריורס.

אדריאן ווג'נרוסקי מיאהו, שהוא אחד העתונאים האמינים ביותר היה הראשון שדיווח שאם דוראנט עוזב הקיץ את אוקלהומה סיטי, הווריורס תהיה הבחירה הראשונה שלו.

הוא כותב:

 

The Golden State Warriors’ plan of pursuit predates their 2015 championship run, a bold plot to declare the futility of resistance. It isn’t only that the NBA champions are determined to recruit Oklahoma City’s Kevin Durant. The truth is that they’re the most intriguing destination to him. If Durant leaves the Thunder, the Warriors are the significant frontrunners to sign him, league sources told The Vertical.

The Warriors already have everything and yet they’re threatening to take more now. Steph Curry. Klay Thompson. Draymond Green. Committed ownership. Bob Myers, the executive of the year. Steve Kerr, a championship coach. Yes, Golden State has everything, including the ability to create the salary-cap space and a belief that Durant’s persona could fit seamlessly – even onto a potential two-time defending champion.

כשאדריאן נישאל מאין לו האינפורמציה שהווריורס החליטו ללכת אחרי קווין דוראנט, ושקווין דוראנט יסכים ללכת לווריורס אם הם ימצאו את הכסף לשלם לו, הוא כמובן לא גילה.

בדרך כלל עתונאים בסדר גודל שלו לא זורקים סתם רעיונות לאוויר, עם תקווה שינחתו על שתי רגליים מבלי שתהיה להם אינפורמציה מספקת להעלות אפשרות כזאת בכתב.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 92 תגובות

    1. אם הוא לא יעשה את זה עם שואו וחולצת פלנל משובצת סגולה שגרמה למומי להקיא על סילבי
      אפשר להבין אותו

  1. אני מקווה מאוד שזה לא ייקרה. מקוה שיגיע ללייקרס 😁

    אם זה קורה יש שתי אופציות למה שיקרה :
    1. נוצרת אימפריה שלא נראתה כמוהה והקבוצה לוקחת 3 אליפויות נוספות ברצף. קבוצה הטובה בהיסטוריה…
    2. דוראנט יפגע במרקם העדין והמושלם שנקרא גולדן סטייט. יווצר סוג של עומס ודריימונד גרין יעלם.

    אני מאמין יותר באופציה הראשונה אבל זה לא 100% בכלל.

  2. השתעשעתי עם רעיון מתחום תורת המשחקים, אני קורא לה "דילמת גולדן – דוראנט"

    היא דנה בסיכויים של גולדן סטייט להביא את דוראנט שנה הבאה, לפי 2 תרחישים עיקריים :

    1. גולדן זוכה באליפות
    2. גולדן לא זוכה באליפות

    סנריו 1 : גולדן זוכה באליפות. לא נראה שיש מישהו שבאמת חושב שדוראנט ינדוד למפרץ על מנת שקארי יקטוף לו אליפויות. לא משנה כמה אליפויות הוא ישיג, קארי עדיין יהיה 2 לפניו.אבל בכל זאת אתן למהלך הזה 3 %.

    מה שכן, האליפות הזו לא תזכה את גולדן כנראה בדוראנט, אך היא בסבירות גבוהה תפרק קונטנדרית ומתחרה ראשית של גולדן לשנים הבאות – אוקלהומה סיטי, משום שאני מאמין שדוראנט יעבור בסבירות גבוהה של נניח % 80.

    סנריו 2 : כאן זה מתחיל להיות מעניין… גולדן לא זוכה באליפות. מעבר של דוראנט יכול להצטייר בצורה הרבה יותר ספורטיבית. האליפות של גולדן יכולה להיראות כהבלחה חד פעמית, ולהציג את דוראנט כמי שבא להוביל את גולדן לשושלת שהיא יכולה להיות.

    כשמסתכלים על מה שיש ללייקרס ולוושינגטון להציע כרגע, אני לא רואה איזה סיבה יש לו לבחור אחרת, בהתחשב ברצונות ובשאיפות של דוראנט. הוא לא מעוניין לבנות קבוצה, הוא עבר את הגיל הזה. כמו לברון בזמנו, הוא מחפש קבוצה מוכנה בעמדת זינוק טובה לאליפות, ולמי יש סגל להתמודדות על אליפות, יותר משל גולדן שכאמור נמצאת במצב של חיה פצועה, אבל תפורה מצוין לסגנון המשחק של דוראנט, ויכולה להעמיד בקלות שושלת היסטורית. היתרון שזה נותנת לגולדן סטייט זה לא רק שיש לה את דוראנט, אלא שהיא מנטרלת אותו מלקרוא תיגר ולאיים עליה עם קבוצה אחרת.

    אני לא בקיא בענייני המשכורות ועולמות הטריידים, אבל אני נותן למהלך הזה בהתחשב בתנאים הללו 90%. מי שזה מעניין אותו יכול לתת סיכויים אחרים למהלך הזה ולהלכים אחרים.

    סנריו צדדי שיש להתחשב בו הוא : אוקלהומה זוכה באליפות, גולדן לא זוכה באליפות. סיכוי על פי תחושה לא מבוססת – 10 % בערך.

    עכשיו השאלה שנשאלת (כמובן באופן מתמטי והיפותטי, ולא ספורטיבי..) האם גולדן סטייט צריכה להפסיד את האליפות בכוונה, כדי לזכות בדוראנט ולהבטיח שושלת היסטורית לשנים הבאות ?

    כמובן שצריך לחשב גם את הסיכויים לזכות באליפויות בשנים הבאות על פי סנריו 1 ו 2 אבל אלו תרחישים שקשה לתת עליהם אחוזים מוסכמים על כולם, ואת זה אני משאיר פתוח למי שמעוניין לשחק בזה.

      1. ידוע ונכתב.

        השאלה היא עדיין האם מתמטית זה משתלם לטווח רחוק.

        דילמות מתחום תורת המשחקים הרבה פעמים נותנים תוצאות שנוגדות את האינסטינקט והאינטואיציה האנושית לגבי מה מה כדאי.

      2. חשבתי על זה שוב. בסיטואציות מסוימות יכול להיות שהמהלך הספורטיבי והנכון מבחינת גולדן סטייט הוא דווקא להפסיד בכוונה.

        1. ספורטיבי זה בטוח לא.

          מהלך נכון? גם לא חושב, יש להם משהו שעובד מעולה, וכבר נחשב למשהו מיוחד בקנה מידה היסטורי, למה לסכן את זה בשביל *אולי* לבנות שושלת יותר גדולה.
          ציפור אחת ביד וכו'…

          1. זה לא הכי ספורטיבי, אבל נעשים בליגה כבר דברים יותר גרועים. מה ההבדל מבחינה ספורטיבית בין קבוצה שמפסידה בכוונה על מנת לזכות בשחקן חופשי לבין קבוצות שמפסידות בכוונה על מנת לזכות בהם בדראפט ? ככה שזה אמנם לא הגון, אבל לא משהו במיוחד כמו שנדמה לנו.

            עכשיו, עוד פעם מבחינה היפותטית, בהנחה והם יודעים כי במידה והם לא זוכים באליפות, דוראנט מגיע אליהם, ובהנחה שהם באמת מאמינים שהתועלת של איבוד האליפות תאפשר להם לזכות ביותר אליפויות ותארים, הרי שזה המהלך הנכון מבחינה ספורטטיבית כי הרי המטרה היא זכייה בהישגים, אפשר לדמות את זה לקבוצה שמודה שהיא בתהליך בנייה או בעונה פיננסית, משמע, היא לא מקצה את כל המשאבים שלה על מנת לזכות באליפות, וזה דבר לא ספורטיבי..

          2. זאת אומרת שאפשר יהיה להגיד שהמהלך הספורטיבי (זכייה באליפות) הוא דווקא המהלך הלא ספורטיבי, משום שהוא מונע שיפור סיכויי זכייה באליפויות נוספות, ואת היווצרותה של הקבוצה הטובה ביותר שהארגון יכול להרכיב..

          3. אין הבדל, ושני הדברים לא ספורטיביים באותה מידה.
            זה שלאחד נתנו שם (טאנקינג) לא הופך אותו לספורטיבי.

            אני המשכתי את החלוקה (הנכונה) שלך לנכון וספורטיבי.
            לגבי ספורטיבי ההגדרות שלנו כנראה לא תואמות, כי מבחינתי ספורטיבי זה להגיע להישגים ע"י שנתת מעצמך 100%.
            להגיע להישגים אפשר גם בדרכים מלוכלכות (אם הגעתי להישג ע"י שיחוד שופטים זה לא ממש ספורטיבי).
            לגבי נכון, מה שאמרתי הוא רק דעתי, יכול להיות שלטווח הארוך באמת יותר יעיל להפסיד, אבל זה שיקולים קרים, ספורטיבי זה לא.

          4. הרבה אליפויות בנויות על מהלך לא ספורטיבי. הספרס הקימו את השושלת שלהם על ידי טנקינג ברור. לא רואה שזה פוגע להם במורשת.

          5. מה ספורטיבי בעובדה שדוראנט עלול לזכות באליפות עם קבוצה שנגנבה מאוהדים של עיר אחרת ?

  3. במידה וזה נכון הליגה סגורה ל5 שנים הבאות.
    רק תחשבו עם מה הגנות יצטרכו להתמודד… למרות שיש סיכוי לא גדול כמו שגור אמר שהמרקם והקסם יהרס רק שזה פחות ריאלי

  4. זה באמת יהפוך את העניין לקצת משעמם
    מה שכן
    במצב כזה, בארץ הקודש גולדן סטייט תיכנס לוואקום שהשאירה הגרוטאה העכשווית מכבי תל הביב ותהפוך לקבוצה של המדינה. כולל קפיצות לבריכה של כיכר רבין אחרי ניצחון ב 7 משחקים על הלברוניאדה.

  5. אולי באמת מומחי החוזים, המשכורות ותקרות השכר של אתר הופס יעזרו פה-
    זה אפשרי בכלל?! באיזו קונסטלציה?

  6. מעבר לכל העניין האישי של דוראנט ושיקולי הקבוצה, צריך היכרות טובה עם כללי השכר באנ.בי.איי כדי בכלל לאפשר מהלך כזה.
    קודם כל, דוראנט (וסוכנו) צריך להיות לא חכם, כספית, כדי לעשות את המהלך הזה בעונה הקרובה, ולא לחכות עונה נוספת. אחרת הוא משאיר מיליונים על השולחן. הבדל בין 35 אחוז מ-108 מיליון דולר (37.8 מיל'), לבין 30 אחוז מ-90 מיליון דולר (27 מיל'). שזה לוותר על 10 מיליון דולר, ככה.
    מעבר לכך, הבאת דוראנט תהיה כרוכה באקרובטיקה – אפשרית! – של ג"ס, בתוכה למשל ויתור על בארנס למעשה בחינם, ועוד שניים מתוך איגי-ליבינגסטון-בוגוט. יותר כוכבים, פחות עומק.
    לא לשכוח שכל ההוקוס-פוקוס הזה יכול להתאפשר רק בגלל החוזה הנמוך והאבסורדי של סטף קארי, שגם הוא יקבל בהקדם את המקס שלו.
    ועכשיו, גם אחרי המתמטיקה (כדאי שמישהו שמתמצא יביא אותה, אני רק ניזון מאתרי אוהדים), תישאל השאלה העקרונית, לגבי דוראנט, במהלך חסר תקדים נדמה לי – הצטרפות של אולסטאר ואמ.וי.פי לקבוצה אלופה היסטורית – ולגבי התחרותיות בליגה כולה.

  7. נ.ב. בינתיים לא הושמע, מעולם, ציוץ מדוראנט ומקורביו בנוגע לעניין. וגם, המשמעות של שמועה כזו, כבר עכשיו, יכולה להיות צעד טקטי מחוכם שיפגע באוקלהומה עוד העונה.
    ווז'רנובסקי הוא אכן עיתונאי הספורט הכי נחשב באמריקה, אבל גם הוא בסופו של דבר צינור למקורות שלו ולאינטרסים שלהם, פלוס גראדג' (אנטי-לברון ידוע, למשל), והעדפות שיש לכל עיתונאי בכיר.

  8. עוד לא קראתי ממש.
    אבל לדעתי זה מהלך לא טוב ואפילו רע לכל הצדדים.
    בכדורסל פלוס ועוד פלוס זה הרבה פעמים מינוס.
    כי בכדורסל צריך היררכיה נכונה.
    דוראנט עם קרי יוציאו לדעתי אץ אוקלהומה מהאיזון וזאת למרות שדוראנט הוא האולסטאר הכי נח בעיני אחד שמוכן להתחלק בתהילה.
    זה רע גם לדוראנט שכן גם אם יזכה בטבעת איזה אחרת יהיה לה ???
    דבר אחרון זה רע לג.ס גם תדמיתית .
    אשתקד ג.ס הייתה האנדרדוג הקלאסי .
    קבוצה נחמה עם כוכב מדהים אבל לא מפלצת שניצח את הגדולים . לא סתם הושווה קרי למסי ( או אם תרצו לדובי גל …בסרט מלך הסלים למי שמכיר …).
    וגם כל היתר היו סיפור הוליוודי יפה.
    קר בשנה ראשונה .
    איגוודאלה שמחל על כבודו ועלה מהספסל .
    גרין ההפתעה שאף אחד לא ספר בסיבוב הראשון ועוד ועוד.
    אם היא תחתים את דוראנט היא ברגע אחד תהפוך למפלצת מפחידה ושנואה ( כמו לברון ,וויד ובוש במיאמי המושמצת).

    1. כימיה קבוצתית היא באמת משהו שאי אפשר לקנות בשוק השחקנים ולכן אין לזלזל בה בכלל.
      אני לא יודע איך גולדן סטייט של שנה שעברה הייתה אנדרדוג קלאסי. מדובר בקבוצה שניצחה 67 משחקים בעונה – זה די קרוב למפלצת. זה שהם לא קיבלו את הקרדיט על כך זה כבר סיפור אחר.

  9. כמה דברים:

    1.אם דוראנט עוזב את אוקלהומה השנה, הוא מפסיד כמה עשרות מיליונים. הרבה יותר משתלם לחכות לעלייה בתקרה ולהסכם הקיבוצי החדש שיאפשר מקסימום של 200 מיליון דזלר ל-5 שנים. לכן הוא נשאר הקיץ באוקלהומה.

    2.לא שווה לגולדן סטייט. יקח להם זמן והרבה משאבים לקלוט עוד שחקן בקבוצה, והם כבר עכשיו עם 44 ניצחונות מ-48 משחקים. במיוחד אם מדובר בשחקן ששנים מתבסס על בידודים בהתקפה ולא טוב במיוחד בתנועה בלי כדור, בלשון המעטה.

    3.חמישייה עם סטף, תומפסון ודוראנט היא חמישייה עם יותר מדי חורים בהגנה. כשיש את בארנס/איגודלה ליד הספלאש בראד'רס זה עוד סביר, אבל יהיה להם קשה מאוד לשלב 3 שחקני הגנה ממוצעים ומטה ביחד.

        1. להסתמך על מדדי פלוס מינוס למיניהם כמדד יחיד ליכולת הגנתית היא טעות מכיוון שהם משקללים את היכולת ההגנתית של הקבוצה כמכלול בזמן שהשחקן נמצא על המגרש. לקרוא לזה הערכה של כמה נקודות השחקן תרם בהגנה בהשוואה לשחקן ממוצע זה סוג של הטעיה.
          זה בהחלט מדד שמספק מידע אבל על תפקוד הקבוצה ולא על היכולת האישית של השחקן.

        2. קשה לי לסמוך על זה.. הרבה יותר סומך על השיפוט שלי כשאני רואה משחקים.
          קרי שומר סביר וחוטף מצוין. תומפסון שומר מעולה לדעתי בטופ 5 בליגה בהגנה על SGים ושני (אחרי באטלר) אם אני רוצה גם התקפה.

    1. איך דוראנט יוכל לחכות שנה?
      הוא נהיה שחקן חופשי הקיץ. לא נראה לי שמישהו יסכים להחתים אותו על חוזה לשנה בלבד. זו התאבדות.

        1. הם לא יעשו את זה. כי המשמעות היא ברורוה – הוא יעזוב בקיץ אחרי.
          כל החתמה ב-OKC תהיה על חוזה ארוך טווח.

          1. עידו, זה עדיין נותן להם עוד שנה הזדמנות לתת לו אליפות שאם יעניקו לו אותה, הוא כבר יחתום על חוזה ארוך טווח.

          2. האמת שהם באמת לא בסיטואציה נוחה.
            מצד שני ההרגשה שלי לפי ההתנהלות של דוראנט עד עכשיו שהוא יסגור איתם כבר אחרי השנה לחוזה מקסימום.

          3. עידו, אתה באמת מצפה להתנהלות שבה הוא מוותר על עשרות מיליוני דולרים?
            אין מצב, בטח לא בשביל קבוצת שוק קטן כמו אוקלהומה.

          4. ההתרשמות שלי ממנו תמיד הייתה של שחקן שמגלה נאמנות למועדון -מאד מזכיר את קווין גארנט בקטע הזה. נראה לי שמאד חשוב לו לנצח ונראה לי שהוא באמת מאמין שזה אפשרי ב-OKC.
            ברור אבל שזו רק תחושה מהתרשמות מאד כללית. בהחלט יש סיכוי שהכסף ידבר כאן.

      1. גולדן סטיט תחתים אותו לשנה עם הבנה ששנה אחרי זה חותמים על חוזה ארוך.
        צריך לזכור שברנס רוצה הרבה כסף. לדעתי הוא לא שווה הרבה כמו שהוא חושב. עדיף בענק דורנט ולעבור את תקרת השכר. יש לקבוצה המון כסף.

    2. אני לא מבין מאיפה ההתיחסות הזו לגארדים של הווריורס כממוצעים ומטה בהגנה. מדובר בשני שחקני הגנה טובים שלא מקבלים מספיק קרדיט על החלק הזה במשחק שלהם.

      1. עידו, אמרת שדוראנט מזכיר את גראנט.
        גם גראנט נמאס בסוף והוא עלך לבוסטון לזכות באליפות.
        (שיחק 12 עונות בוולבס, די קרוב ל9 של דוראנט בOKC)

        1. יש הבדל מאד משמעותי. הוולבס עד לעונה האחרונה שלו שם אפילו לא הצליחו לעבור סדרת סיבוב ראשון בפלייאוף. הת'אנדר כבר הראו שהם יכולים להגיע עם ווסטברוק ודוראנט לרמות הגבוהות ביותר. נכון שיש עכשיו תחרות קשה במערב ויכול להיות שזה יגרום לדוראנט לעשות חושבים אבל בגדול אני חושב שהוא מאמין שהם יכולים הגיע עד הסוף כקבוצה.

    3. חמישיה עם קארי תומפסון דוראנט גרין ובוגוט היא חמישיה מפחידה !

      כולם שם שומרים טובים +

      אין קבוצה שיכולה לעצור התקפה כזו, וזה לא משנה בכלל מה הם עושים בהגנה.

      נבחרת החלומות מחוזקת בדוד של עדו מוריה..

    4. 1. הוא תמיד יכול לעשות לברון ולחתום לשנה
      2. אמת
      3. איך אפשר להגיד על תומפסון שהוא בינוני בהגנה? שומר אישי מעולה גם עם הנתונים הסטטיסטים הקבוצתיים אומרים אחרת

  10. אם זה יקרה אפשר לסגור את הליגה לחמש השנים הקרובות. חמישייה של קרי, תומפסון, דוראנט גרין ובוגוט. סמול בול של קרי, תומפסון, איגי, דוראנט וגרין. ועם ההתפתחות המהירה של אזילי יש להם פוטנציאל לעוד שחקן טוב ויעיל ב5. אם זה יקרה היא תהיה קבוצה היסטורית, אין ספק בעניין.
    קשה לי לראות את דוראנט עושה את זה. אבל על הנייר זה פשוט שידוך משמיים.

    1. אין אפשרות להחזיק את כל הנכסים האלה יחד. פשוט לא אפשרי. איגי ובוגוט יצטרכו ללכת, גם בארנס. ואת המקומות הפנויים ברוסטר יתפסו שחקנים על מינימום, פחות או יותר (בהנחה שהם שומרים על אזילי וליבינגסטון).
      ושוב: דוראנט יאבד 10 מיליון דולר, לעונה, אם הוא יחתום בסוף העונה הזו ולא יחכה עוד שנה עד לקפיצה בתקרת השכר, ולקפיצה באחוז שלו (35 אחוז ולא 30). כך שהסוסים התיאורטיים האלה רחוקים מאוד מלרוץ.

      1. שחקנים כבר חתכו בעבר איזה אפס מהמספר על צ'ק החודשי.

        הצלחה ותהילה אפשר לתרגם בלי בעיה בכלל בעולם העסקים שמחוץ לפרקט.

        אם הקבוצה הזו תצא לפועל יש לה את הפוטנציאל להפוך להיות מטחנה של כסף.

        1. קווין דוראנט, mvp של 2014, 4 פעמים מלך הסלים, 7 פעמים אולסטאר, יחתוך מיליונים מהשכר שלו כדי להצטרף לאלופה, אולי אפילו פעמיים, כנראה עם מאזן היסטורי – ולא רק שיאבד מיליונים, גם להיות מס' 2? בידיעה שפחות מהמאזן הקודם לא מספיק? וכל זה בגיל 27, לא 35, כשאז יש טעם לווטרן שרוצה טבעת לפני שהוא פורש.

          זה יכול לקרות, הכל יכול לקרות. לא חושב שזה סביר, וגם הליגה בוודאי לא תקל על המהלך – ארגון השחקנים כבר רואה בעין לא יפה ויתורים מלאכותיים על שכר, ומהלך כזה של דוראנט יאגד 29 קבוצות, שחקנים ובעלים, נגד הווריורז. גם לא משוכנע כמה זה יהיה טוב לרייטינג של הליגה כולה, פרט ל-82 המשחקים של ג"ס.

  11. והסיכוי היחיד שזה יקרה הוא אם ג"ס מפסידה את האליפות… (ולא לאוקלהומה)

    1. לא בטוח.
      ההנהלה של גולדן סטיט מאוד חכמים. אם יקחו סיכון אם נראה להם שזה המהלך הנכון לטווח ארוך. אני מאמין שגם אם הם לוקחים אליפות, הם ינסו להחתים אותו
      לגבי דורנט, הוא מאוד לא נפוח. בדיוק ההפך מההוא שאסור לומר את שמו. להיות חלק מקבוצה אגדית לא פחות קוסם מלהיות הכי טוב בקבוצה שאולי תקח אליפות ואולי לא. זה יש לו עכשיו.

      1. עוד בשנייה שניחוח בית השחי של רב סרן שמועתי יתנוסס באוויר בגאון, מיד התקשורת תקטול את המהלך הזה, ותציג את כאילו דוראנט בורח לשושלת מבוצרת, דעת הקהל תוסט נגדו, דוראנט יחטוף פיק בירכיים, המגעים ינותקו, טיוטות חוזה יבוטלו והכל יחזור לקדמותו. זה בהנחה שגולדן זוכה באליפות…

        אם היא לא זוכה באליפות, זה כבר משהו אחר..

        מבחינה חברתית ומקצועית דוראנט תפור על גולדן

        1. זה נכון, ומה שעומד מתחת זה האינטרס הבסיסי של כל אוהד: האם אתה רוצה תחרות או מפגן ראווה. דרמה וסיכוי והלא-נודע, או אסתטיקה נטו ורשימת הישגים מפוארת כמו שורת הרווחים של חברת אפל.

          1. הדעה שלי לא העניין פה

            מטרה של ארגון ספורט אמריקאי הוא לזכות בתארים למקסם רווחים ולשמח את האוהדים. אם על ידי ניהול נכון ומסודר הוא מצליח להביא את עצמו לעמדה יתרון על פני קבוצות אחרות, אני לא רואה מה הבעיה בזה ?
            זה לא שהוא הוציא את האוויר מהכדורים נכון ?
            וזה לא שהוא הפסיד כל העונה כדי להגיע ללוטרי ולזכות בג'ק פוט של העשור נכון ?

            מה הטעם לעשות החלטות נכונות אם אתה לא יכול אחר כך לגזור קופון?

    2. הבן של אתה טועה. זה עקום מדי.
      מה הבעיה מבחינת דוראנט לחבור לקבוצה מצוינת שאיתו תהיה קבוצת-על והוא יוכל לצאת אח"כ לפנסיה עם 4 טבעות?
      מה הקשר כן אליפות, לא אליפות? ובטח ובטח ובטוח מנוי חתום וגמור שקרי ושות' לא יפסידו בכוונה בשביל שדוראנט יגיע. לא יקרה בשום מצב.
      כן יתכן שדוראנט יחליט להצטרף כך שיהיו לו פי 2 ובעות מלברון, נניח.

      אגב, אני עדיין לא מבין איך זה אפשרי מבחינה פיננסית.

      1. אין קבוצה כזו שהוא מצטרף אליה וזוכה בארבע אליפויות, כמו גולדן. זה כבר יותר עקום ממה שאני מציע… סמיילי.

        אם באוקלהומה זה לא הולך, איפה זה כן יעבוד ? בוושינגטון ? זה לא מבטיח לו כלום.

        שוב, ברור לי שקרי לא יפסיד בכוונה, זה יותר ניסוי מחשבתי.

        אנשים שמבינים יותר מממני בענייןהפיננסי טוענים שזה אפשרי, אחרת לא היה הפוסט.

        1. הכוונה שלי היתה שהוא יצטרף לגולדן סטייט לטובת אותן ארבע טבעות..
          יכול להיות שבסוף העונה הזו הוא כ"כ יבהל מהאפשרות שהוא יסיים את הקריירה ללא אליפות (וושינגטון?! שום סיכוי, לייקרס?! זה ברור לחלוטין שלא יעבור לשם) שהוא יחליט להצטרף לקבוצה מצוינת כמו גולדן ויהפוך אותה לקבוצת סופר על שתיקח עוד 5 אליפויות ברצף. מקומו בהיסטוריה יהיה מובטח.

  12. דוראנט מספיק פחדן כדי לנגן כינור שני לראסל ולכן הוא מספיק פחדן להצטרף ללהקת סטפן קרי ולהקתו בתור להקתו.

    1. מאיפה התפיסה הזו שדוראנט פחדן? או שאו כינור שני לווסטברוק?
      בגלל שהוא לא צועק על כולם או לוקח כל זריקה? לא זכור לדוראנט בורח מאחריות. אם כן הייתי רוצה דוגמא.

      1. זה לא שהוא בורח מזריקות קלאצ', הוא פשוט לא רע מספיק לדעתי, הוא סקול בוי נחמד ולא כמו כוכבי העל הרעים של פעם כמו לארי ומייקל. עם הכישרון של אוקלהומה היית מצפה שהם יגיעו לגמר יותר מפעם אחת למרות שהארדן עזב. אני חושב שהכישלון הזה יותר מהכל הוא של דוראנט ולא של שום מאמן.

          1. כשאתה מקבל בראש בפלייאוף ממפיס אז הייתי מצפה ממנו לתת יותר, לתת יותר זה לעלו כמו שמג'יק עלה נגד פילי נדמה לי ושיחק סנטר כשכרים היה פצוע. הוא צריך להנהיג להראות שהוא שם, להרביץ לקחת 20 ריבאונד אם צריך,בינתיים מי שעושה את זה זה ראסל ולא הוא.

          2. אתה בא אליו בטענות על סדרה שבא הם שיחקו לראשונה בלי ווסטברוק מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה?
            הוא נתן בסדרה הזו 28.8 נקודות למשחק 10.4 ריבאונדים ו6.6 אסיסטים. מה זה אם לא להנהיג?
            אלווסטברוק יש את הלב הכי גדול בליגה זה לא אומר שדוראנט לא נותן גם הוא את הנשמה.

  13. "אפשר לסגור את הליגה ל5 שנים הקרובות"
    ומה? מאזן של 44-4 הוא לא משהו שלא היה אי פעם בליגה?
    ניצחונות ב30 הפרש על קונטנדריות אחרות זה לא "ליגה סגורה"?

    כמו בגלקטיקוס של ריאל, (ובוודאי בעגלקטיקוס של מכבי), עודף כוכבים מעולם לא הוכיח את עצמו.
    בגולדן סטייט האגו המצרפי של כל הכוכבים לא מדגדג את האגו של לברון או קובי וזה הסוד שלהם.
    לא יודע כמה דוראנט ירגיש בנוח לבוא לקבוצה קיימת ככ טובה ומחוברת שכבר השיגה ומשיגה הכל.

    ועכשיו מקצועית:
    1. דוראנט הוא לא ה4 שיקבל כדור בפוסט ויזרוק, הוא צריך ומשתוקק לכדור כדי ליצור לעצמו מצבים. זה מה שהוא עשה 27+ שנים ואני לא בטוח שמישהו רוצה להוציא את הכדור מהידיים של קרי.
    2. דוראנט הוא לא שחקן הגנה גדול, הוא תמיד חייב 1-2 גבוהים לידו, בטח שאחד מהם הוא שומר מצוין כמו סרג' צ'ובאקה (איבאקה) הוא לא מספיק פיזי לשמור על שחקנים כמו אולדריג'\דייויס או אפילו לאב שיעשו ממנו קציצות בהגנה.
    3. סגנון המשחק של דוראנט דומה בקצב אבל שונה מאוד בתוכן. דוראנט חיית בידודים והוא כנראה השחקן שמנצל בידודים בצורה היעילה ביותר בליגה.
    4. קבוצה לא יכולה להיות מורכבת רק מכוכבים, גם חברתית וגם מקצועית. קבוצה חייבת שחקנים אפורים ושחקנים שיש להם מדרגה לקפוץ ומה להוכיח. 2 הMVPs של הגמרים האחרונים מציגים את זה נהדר: הראשון הוא שחקן שהפך לאול סטאר מול עיננו, השני הוא שחקן שסוף סוף הצליח לתרגם קריירה של 10 שנים לתוצאות ברמות הגבוהות באמת וב2 צדי המגרש (ויסלחו לי אוהדי פילדלפיה, אם בכלל נשארו כאלה אחרי שכנראה גוועו ברעב והתייבשו מצמא במדבר הכישלונות שבו הקבוצה נמצאת כבר 15 שנה.

    עם כל הפיתוי העצום להביא שחקן כזה, אם יש לווריורס מספיק כסף אני הייתי משקיע את רוב הכסף בלהביא SF וPF עם יכולות כמו של בוריס דיאו או אריזה (לא יודע מי באמת פנוי למהלך כזה) שיכולים לעשות מגוון תפקידים וגם לשמור על מספר עמדות.
    ובעיקר, הייתי מעבה עוד את הספסל עם שחקנים טובים בעלי יכולת קליעה טובה מ3 ושמירה טובה. ככל שהווריורס תוכל להמשיך לרוץ (רוטציה רחבה), לקלוע המון, ולשמור טוב, עם כל הכישרון הקיים בה והזדקנות שאר הליגה (לברון, סן אנטוניו) והבוסריות שעדיין קיימת בקבוצות העתיד כמו מינסוטה\מילווקי וקבוצות שמנסות למכור לנו שיש להן עתיד: לייקרס, פילי, יש לווריורס מרווח של כמה שנים להמשיך להכות בברזל מבלי להסתכל לאחור.

      1. ברצלונה לוקחת תארים. ריאל מבזבזים מזומנים.
        ברצלונה עדיין מבוססת הרבה מאוד על שחקני בית (אלבה, בוסקטס, פיקה, מסי, אינייסטה, סרג'י רוברטו וכו').

        דוראנט 3 באוקלהומה אבל בווריורס הוא 4.

        1. השלישייה הקטלנית והסופר גלאקטית שלה מורכבת מארגנטינאי, ברזילאי, ואורוגוואי

          למה דוראנט 4 בווריורס ? גרין 4 והוא בא על חשבון בארנס שהוא סמול.

          1. מסי הוא שחקן בית, הוא מגיל 10 או משהו כזה במועדון.
            סוארז וניימאר הם מהשנתיים-שלוש האחרונות, כשלפניהן היו עוד יותר שחקני בית (הנוכחיים בתוספת פויול וצ'אבי).

          2. המושג שחקני בית לא רלוונטי לאן בי איי. ממתי יש לגולדן סטייט מחלקת נוער סטייל "לה מאסיה" ?

    1. קבוצה יכולה להיות מורכבת מכוכבים, שוב תסתכל על ברצלונה. לדוראנט ולקארי יש אופי נוח לבריות ומחובר למציאות, וזה שהם כוכבים לא משחק כאן תפקיד.

      אני לא מכיר רכז ומערכת שדוראנט יוכל להשתלב איתו ואיתה בצורה יותר טובה חברתית ומקצועית.י זה או אוקלהומה או גולדן סטייט.

  14. יואש צודק. ג"ס יכולים לעשות דברים הרבה יותר מוצלחים ונכונים עבורם ובפחות כסף. לא נכון מצידם לעשות מהלך כזה.

  15. נדמה לי ששמעתי באיזה שידור שג"ס מספר אחד בליגה בספיגת נקודות בצבע. זו אחת החולשות היחידות.
    אם אופציית דוראנט תיפול, אני הייתי שוקל את מר דוויט הווארד המושמץ. הוא כבר לא מטרייה כמו פעם אבל עדיין יכול לעזור בנושא. ערכו הכספי ירד, וחוסר רצינותו יפריע פחות בקבוצה השמחה של גולדן סטייט

    1. דווייט הווארד זה פיגוע כימי לקבוצה כמו גולדן סטייט (למעשה כמעט לכל קבוצה).
      אם אתה מחפש מטריות, יש אופציות יותר טובות, ווייטסייד למשל מסיים חוזה כמדומני.

  16. נכון, באמת הוא עדיף.
    אבל – אני לא מאוהבי דוויט (יש כאלה?) – עושים לו עוול. הוא לא טוב כמו שהוא היה צריך להיות, ברור. אבל הוא עדיין שחקן לא רע בכלל.

  17. מהלך כזה יעשה את דוראנט גרוע מלברון , בתכלס לא חושב שזה נכון מבחינת 2 הצדדים, יש משפט שאומר אם זה לא שבור אל תתקן את זה , וזה נכון לגבי גולדן סטיט , יש להם קבוצה כמעט מושלמת עם מרקם והיררכיה מצויינים אז למה להכניס עוד כוכב למרות שדוראנט בן אדם נוח , לגבי דוראנט מהלך כזה יפגע בלגסי שלו , דוראנט כנראה יהיה הקלע הגדול בכל הזמנים , הוא רוצה אליפות מעבר לקבוצה אלופה לא יתן לו שום חותמת שהוא הביא אליפות , הוא יכול לדבר על גורדן בירד וכולה. ..
    יש מספיק אופציות לדוראנט השאלה מה הכי חשוב…
    כסף , אליפות, לגסי , מיקום של העיר מאמן
    לאוקלהומה יש את הכלים לזכות באליפויות השאלה אם מעבר לקבוצה אחרת ישפר תסיכויים, לגבי אוקלהומה במקומו הייתי מנסה להעיף את פרסטי שמעמדו חזק מדי וקבלת החלטות לא נכונה חוץ מ בחירות דרפט, העברה של ווסטברוק תמורת רכז אמיתי סטייל רונדו פול וול
    וושינגטון לא אופציה אמיתית כרגע אם הוא חולם על אליפות , מאמן גרוע והסגל ממש לא טוב עם טריידים הם יוכלו לבנות לו קבוצה אולי
    במקומו הייתי שוקל קבוצות צעירות כמו מינסוטה בוסטון ויוטה
    שם יהיה הכוכב הבלתי מעורר עם צוות מסיע מצוין ו צעיר עם מאמנים מצויינים חוץ מ מינסוטה, לקבוצות האלה יש גם כסף להחתים שחקנים. ..
    אפילו מיאמי יכולה להיות אופציה טובה במזרח הקל , שם יוכל בקלות להגיע לפינלס כמו שלברון עשה

  18. מתחת לאף, לא שמים לב בכלל שלדוראנט יש יופי של עונה ב- OKC. עם גירוד של 75% נצחונות (שלדעתי זה קרוב לשיא המועדון).

    זאת לא אשמתו שיש לו בקונפרנס עוד 2 מפלצות לא הגיוניות הסתברותית לפניו, זה דבר שקורה אחת ל- 20 שנה אולי, אבל בסדרת חצי גמר מול הספרס הכל פתוח.

    בסוף העונה תהיה לדוראנט בעיה אמיתית, איזו קבוצה אחרת תוכל לתת סיכוי טוב יותר מ- OKC לאליפות: לייקרס? וושינגטון?
    זאת כאשר בעצם חסר ל- OKC רק שחקן אחד (ופרישה של דאנקן) מלחזור ולהיות קונטנדרית כבר בשנה הבאה.

    לדעתי, אם הוא לא יעזוב. ייתכן שהוא יאריך רק בשנה אחת ואחר כך יראה מה קורה.

    1. לדעתי אפשר להפסיק להתייחס לג"ס ולס"א כאל "2 מפלצות לא הגיוניות הסתברותית", המפלצת הלא הגיונית הסתברותית היחידה בליגה (כיום) היא גולדן סטיין. סן אנטוניו היא הקבוצה השנייה בטיבה בליגה, אבל גם אותה ג"ס לא רואים וראו את זה במשחק ביניהן.

  19. בדראפט 97- 98 כשטים הגיע לספרס נכתב על הקבוצה (במעריב נדמה לי) בניתוחי תחילת העונה ש "מבול של אליפויות צפוי לספרס בשנים הקרובות"
    18 שנה אחרי יהיה אפשר לכתוב את אותו הדבר על הלוחמים

  20. תפנימו היציאה מהדאבל אפ של קרי היא לא פתירה כל עוד הוא לא שובר את הבוהן
    אליפות שנייה תשים על זה חותם
    דוראנט בחור חכם הוא יבין את זה. גם אם הוא יחתום בקליבלנד הם לא יקחו לגולדן סטייט אליפות מה שיחייב אותו להחליט להצטרף אליה בשביל לא להפוך לקארל מלון
    גולדן סטייט תסתדר גם בלעדיו יש להם כבר מישהו שמחייב דאבל אפ

    אפילו אני חושב שכשדוראנט יגיע יפסיקו לעשות דאבל אפ על קרי ואני לא בטוח שזה יעשה טוב לגולדן סטייט

  21. בגמר של OKC מול מיאמי דוראנט הצטייר לי כאנטיתיזה ללברון, כוכב שקט וצנוע שרציתי בהצלחתו.
    מאז אני הולך ומגלה שחקן אהבל ואגואיסט שכל מה שהוא יודע זה לשים את הכדור בחור – עושה זאת מדהים אולי, אבל לא שחקן שאני רוצה בהצלחתו.
    ג"ס תהיה טיפשה ממש אם היא תהרוס את הקבוצה הנהדרת שלה תמורת התרנגולת הזו שעל העץ.
    יש לה את כל הכלים להיות שושלת גם בלי השטויות האלה.

  22. במערב החזק, בנוכחות ג"ס וס"א, יש לרוסטר הצעיר למדי מצד אחד, והמנוסה מאוד מצד שני, כולל מעמדי גמר ליגה וגמר קונפרנס, אז לרוסטר הזה, שרק השנה התחיל להיות מאומן על ידי מאמן שכנראה יש לו הרבה יותר עומק ויכולת מאשר ברוקס, יש סיכוי אמיתי ורציני לזכות באליפות אחת או אפילו שתיים בשנים הקרובות (5 שנים הקרובות, בתוך חוזה המקסימום החדש של דוראנט, וזה שיחתם עם ראסל שנה אחרי זה). אין לדעתי שום תסריט הגיוני גם מבחינת סיכויים וגם מבחינת משמעות ביחסי ציבור ותדמית, שדוראנט יזרוק דבר כזה לפח.

  23. כשיש לך אפשרות להחתים שחקן בקליבר של דוראנט בקבוצה אתה לא מהסס פעמיים ומחתים אותו (בזמנו, הם אמרו את זה על ההחתמה של איגואדלה).
    כמובן שיש כאן העניין של דוראנט להצטרף לקבוצה הזו.
    לשחק עם כוכבים, דוראנט עושה ועשה זאת בנבחרת ארה"ב (למרות ההבדל כמובן).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט