הספרס הם משפחה-פריוויו 2015/16:סן אנטוניו/איל רדושקוביץ'

לפני כמה ימים קראתי מאמר\ידיעה באתר האוהדים של ס"א, pounding the rock, על כך שסקוטי ברוקס, (ההוא שגילם את מרטי מקפליי בחזרה לעתיד 1-3), הגיע לאימון הקבוצה. הידיעה היתה חיובית, משהו בנוסח, כמה טוב שבאת הביתה, סקוטי. זאת אומרת, הוא מאמן נלעג בידי רבים, מאמן של קבוצה יריבה שהתעללה בספרס ב-2011-12, ואיימה לעשות זאת שנית ב-2013-14, מגיע לאימון של פופ כדי להגיד שלום, להתעדכן, אולי לחתום על חוזה לניתוח סרטי וידאו לקבוצה, מי יודע? והארגון והאוהדים מקבלים אותו בברכה, בן ששב. מהאחרים. ועכשיו אפשר להעלות נוסטלגיה ביחד איתו ולהתרפק על ימים משכבר.

הקבעון הזה, ההמשכיות הזאת, היא מה שעושה את הספרס משפחה, החוסר סקסיות הזאת, בסרטי האליפות של הספרס, בעודם שטים בגונדולות על נחל באמצע העיר סן אנטוניו, רואים את השחקנים, לא שתויים, לא מפונפנים, כמעט ולא מקועקעים, מעין ורסיה חנונית של שחקני הכדורסל הגבוהים האלה שהיו לכם בתיכון ולא הגיעו לכלום, מחייכים בבגדים העצומים שלהם, עם הילדים שלהם והחברים שלהם, בגלל דבר עמוק יותר מהישג, מתואר, מאליפות. זה בגלל שהם עשו את זה עם המשפחה שלהם. תהליך ההתחברות של סן אנטוניו הוא מעמיק וחודרני. הההתעללויות הורבליות של פופ, חוסר הכריזמה המתחייב מאנשים שיודעים שההצגה הכי טובה בעיר היא המאמן שלהם ברבע הראשון והשלישי, הויתור על השכר, על הדקות, על הסטטיסטיקה, בידיעה שאחר כך מחכה משהו גדול יותר. שלושה ספרסים שעזבו עזבו לכסף גדול, כסף שבסן אנטוניו היו רק חולמים עליו, אבל כסף שהם יכלו לקבל רק בגלל שהם היו חלק מהמשפחה הספרסית, כי ברגע שאתה נולדת למשפחה הזו, יש בך חותם לחיים שלמים בנבא. תשאלו את ברט בראון….

העונה הזו, יותר מכל, תעמוד בסימן האיום הגדול שהמשפחה הספרסית ידעה, הגעתו של פרנצ'ייז פלייר, שעזב (לפי מקורות יודעי דבר ופרימו) קבוצה כי הוא לא קיבל בה מספיק תשומת לב, לקבוצה שהוא לא ממש מוכן לשחק בה סנטר והוא מודאג ממספר הדקות והנקודות שלו. מפץ כזה גדול המשפחה עוד לא חוותה בעשרים שנה האחרונות, ורגע לפני שהמשפחה נפרדת מבכירי בניה, היא תעמוד בפני מבחן של להיות או לחדול.

אז בלי עוד שום הקדמות מיותרות: הנה הוא מגיע – פריוויו סן אנטוניו ספרס, עונת 2015-16


אוקיי, נתחיל עכשיו בעצם

אולם:

AT&T center – תכולה – 18,581 לכדורסל, 16,000 להוקי, 19,000 לקונצרטים ולאירועים דתיים, ו-32 חדרי שירותים, למקרה שתהיתם. עברו מהאלמו דום האלמותי, שיכל להכיל עד 40,000 איש, אבל תוכנן במקור כמגרש פוטבול, כאשר מגרש הכדורסל מוקם באחד מהקצוות שלו וכל פעם שהספרס שיחקו בו, חצי אולם היה מכוסה במסכים. למקרה שתהיתם 2.

מאזן בעונה שעברה:

57-25, מקום שישי במערב, מקום שלישי בוגאס, הדחה בסיבוב הראשון בפליאוף כדי שכריס פול יוכל להוכיח לכולם שהוא לא לוזר, רק כדי להפסיד סדרה בסיבוב השני שהוא מוביל בה 3-1 וב-20 הפרש ברבע השלישי של גיים 6. אז כן, כריס "שמעון פרס" פול, אתה עדיין לוזר.

מאמן: גרג פופוביץ'

פופ, נכנס לשנתו ה-20 בקבוצה, המאסטרו שברצונו הקבוצה תצליח וברצונו הקבוצה… ובכן תצליח. עתיר הישגים, עתיר ניסיון, 5 אליפויות, 15 עונות רצופות עם 50 נצחונות ומעלה  (18 אם כוללים את 98-99, העונה המקוצרת שהולידה את שברון הלב של עודד קטש ודובי), 18 עונות שנים ברציפות בפלייאוף, 3 פעמים מאמן השנה, אחד האחראיים הראשים למעבר של קבוצות אנ.בי.איי לסגנון משחק שוטף ומהיר ומרואיין מזהיר, לפרטים: קרייג סאגר.

ההיסטוריה

פופ הגיע לסן אנטוניו, נסע בטנק בשביל לזכות בטים דאנקן ב-1997, זכה בו, לקח ארבע אליפויות, ניסה להחליף את טוני פרקר, רק כדי לגלות שאף קבוצה לא רוצה אותו והחליף את ג'ורג היל בבחירה מס 15 – קוואי לאונרד, לימים האם.וי.פי של גמר 2014.

את העונה שעברה הספרס התחילו עם אותו הסגל משנה שעברה, רק פצוע. אם אפלטון התלונן לפני כמה ימים על הפציעות של יוסטון, אז רק יש לי להראות לו את הנתון הבא: 29 משחקים ו-265 דקות שיחקה החמישייה של הספרס ביחד, פרקר, לאונרד וספליטר שיחקו 68, 64 ו-52 משחקים כ"א. הקבוצה היתה פצועה. בוריס דיאו הגיע שמן, פאטי מילס חזר לשחק רק בינואר, ספליטר ופרקר היו נוכחים נפקדים כל העונה, סחבו בעיות בריאותיות, החמיצו ליי אפים, וכך יצא שהספרס דשדשו אי שם בשולי המערב לתקופה ארוכה. הדשדוש כלל גם שתי הפסדים רצופים בשלוש הארכות לפורטלנד וממפיס, הפסדים מביכים לדטרויט המתחדשת וללייקרס ולניקס!!!

ויותר מההפסדים, (לקסיקון כדורגל מגיע עוד 3, 2, 1..) הדרך שבה הקבוצה הפסידה היתה מרגיזה. ההרתעה של הספרס נעלמה, ההרמוניה של החמישייה השנייה עפה מהחלון, כל מיני כוכבנים כמו ארון ביינס קיבלו דקות מנופחות, מה שגרם לכך שהספרס הגיעו לדקות הכרעה מול קבוצה מלאת מוטיביציה, שרוצה לנצח את האלופה. והספרס פעם אחר פעם בעטו בדלי בכל מיני טעויות מאנו ג'ינוביליות, כל מיני מסירות שהולכות לשום מקום, ניצול לא נכון של השעון ולוזריות מדבקת.

נקודות האור היו בודדות, טימי דאנקן היה ענק, שיחק בסנטר רוב הזמן, הגן על הטבעת ביעילות, חסם, הוריד ריבאונדים וגם קלע כשצריך.  קורי ג'וזף עשה את החיקוי טוני פארקר הכי טוב שהוא יכול, חדר ומסר החוצה, זרק הרבה ממיד ריינג' ובניגוד לפרקר, הוא באמת שמר על השחקן שמולו. דני גרין התרוצץ בהגנה, ולאט לאט שיחזר את הקליעה שלו משנה שעברה. וזהו. כל השאר נראה בינוני, עייף, תקוע בצרפת\איטליה\אוסטרליה, לא מחובר, לא משפחתי…

אחרי האולסטאר, עם התאוששות הפצועים, הגיעה החזרה השנתית של הספרס לצמרת המערב, כמה רצפי נצחונות והקבוצה החלה לפזול לצמרת המערב. הריצה כללה את המשחק המופלא הזה:

קוואי לאונרד הרג את סטף קארי, MVP ואלוף עתידי עם 7 חטיפות ו-26 נקודות. קארי פשוט לא הצליח לעבוד עליו עם הקרוס אובר שלו והכדרור המטעה קדימה, קוואי חיסל אותו והספרס נראו מוכנים לפלייאוף, הם רק היו צריכים לנצח את כל המשחקים שנותרו להם בדרך למקום שני בליגה. אז הספרס, ממושמעים כהרגלם, ניצחו את כל המשחקים עד המשחק האחרון הקובע, מול ניו אורלינס, ינצחו – יסיימו במקום שני ויטיילו מול דאלאס בדרך לחצי גמר המערב, יפסידו – יסיימו במקום השישי בדרך לסיבוב ראשון מול אחת ממפלצות המערב. ניו אורלינס היו במאבק משלהם, ינצחו ודיוויס יראה פלייאוף ראשון, יפסידו ואוקלוהומה של ווסטברוק תזכה לסוויפ מול גולדן סטייט.  לספרס לא היה את זה יותר. 20-3 ב-23 המשחקים שלפני זה, הניסיון לכפר על עונה שלמה של הפסדים מטופשים, פציעות מרובות, שומן, שובע, ושחקני חמישייה שלישית שפוכים היו יותר מדי בשביל הספרס, וכשדיוויס רצה פלייאוף, הספרס בעוד משחק נרפה הפסידו בדרך למקום שישי וסיבוב ראשון מול הקליפרס.

הסדרה מול הקליפרס היתה מדהימה, ככל הנראה אחת הטובות אי פעם בסיבוב הראשון, הספרס הובילו כבר 3-2 והגיעו הביתה, כדי שפופ ישלוף את ההאק א ג'ורדן בדרך להפסד ולמשחק שביעי. במשחק השביעי הספרס כבר הובילו בנקודה, כמה שניות לסיום, רק בשביל לתת לכריס פול צ'אנס נוסף לשנות את התדמית שלו בראי ההיסטוריה. פול קלע. הספרס הפסידו, בדרך לאוף סיזון הכי משוגע שלהם אי פעם.

מצבת לוחמים

תודה על הדגים: טיאגו ספליטר – לספרס מזרח (אטלנטה), ארון ביינס – לחוזה מופרז בדטרויט, מרקו בלינלי – לחוזה סביר בקינגס, קורי ג'וזף – שב כגיבור למולדתו קנדה לחוזה שאמא שלו תתגאה בו (טורונטו), ג'ף איירס  – לתהומות הנשייה

הילדים החדשים בשכונה: לה מרקוס אולדריג' – הפרי אייג'נט מספר 1 שהגיע מפורטלנד, דיוויד ווסט – ויתר על 11 מיליון דולר בשנה כדי להיות חלק מקבוצת אליפות (הגיע מאינדיאנה), בובאן מרינוביץ' – הגיבן מנוטרדאם על סטרואידים (הגיע מהכוכב האדום בלגרד), ג'ונתן סימונס – מצטיין גמר הסאמר ליג (שיחק שנתיים בקבוצת הדי ליג של סן אנטוניו), ריי מקולום – פרויקט שיקום שכונות (הגיע מסקרמנטו), ג'ימר פרידט – קרוב להחתך (נחתך לפני פרסום הכתבה).

השורדים: טימי דאנקן – בן 39, מאנו גינובילי – בן 38, מאט בונר – בן 35, טוני פארקר – בן 33, בוריס דיאו – בן 33, דני גרין – בן 28, פאטי מילס – בן 27, קוואי לאונרד – בן 24 וקייל אנדרסון – בן 22.

מה קרה בקיץ?

ליקוי ירח, הופעה של פרה אדומה, אלביס חזר, הספרס עשו כמעשה העמים (גיא??) וחיזרו אחר כוכב. הם הצליחו והחתימו אותו. למרקוס אולדריג' חתם על חוזה מקסימום כשהוא מעדיף את הספרס על פני כל קבוצה אחרת בליגה. אפקט השרשרת הספרסי היה ההחתמות של קוואי לאונרד על חוזה מקסימום לחמש שנים ושל דני גרין על חוזה של 4 שנים בשביל 40 מיליון דולר, חצי מחיר… על הדרך טימי ומאנו חידשו חוזים במחירי סוף עונה, כדי ליצור חבורת טבעת חדשה.

שווה לעקוב

האם למרקוס אולדריג יסתדר בהתקפה הספרסית? בראיונות לאחר החתימה, למרקוס התבטא כאילו איננו מעוניין לרדת בכמות הנקודות שהוא קולע. האמירה הזאת מטרידה בהתחשב בהתקפה הספרסית שמבוססת תנועה ושיתוף, מצד שני, קואץ ניק מנתח את הדימיון בין ההתקפה של הספרס לזו של פורטלנד בסרטון הבא:

קואץ' ניק מבהיר שלמרקוס אולדריג' הולך לסיים תרגילים בהתקפה שפעם היו הולכים לספליטר ובנוסף, טימי דאנקן יוכל לקחת פחות זריקות מהמיד ריינג' ולהשאיר אותם לאולדריג', ככה שההתקפה הספרסית צפויה להשתפר מיידית.

מי יגן?  טענת המי יגן מבוססת על כך שטיאגו ספליטר, אחד ממגני הטבעת הטובים בליגה לפני שנתיים עוזב את הקבוצה (אהרלה ביינס לא יכול לשמור על מנחם לס, ואחרי ההשפלות שהוא חטף מבלייק גריפין, אין לו ממש לגיטימציה בתור מגן באנ.בי.איי), והקבוצה נשארת עם טימי בסנטר והגיבן מנוטרדאם על הספסל, כאשר אולדריג' התבטא ואמר שהוא לא רוצה לשחק סנטר (בעיות אופי? דובי?). הטענה היא די לגיטימית, והתשובה היא די צפויה. סמול בול. ליגה שהולכת ונהיית קטנה לא צריכה סנטרים ענקיים שישמרו על סנטרים ענקיים אחרים. טימי שנה שעברה נתן עונת הגנה מעולה, ובכנפיים יש לספרס את שחקן ההגנה של השנה – לאונרד ואת דני גרין שחסם הכי הרבה שנה שעברה מבין כל השוטינג גארדס בליגה. זאת אומרת שמלבד החור הרגיל בעמדת הרכז, הספרס, כל עוד לא יתעללו בהם בצבע, די מכוסים.

מה יהיה

אוהד

אליפות. למרקוס נהיה סוציאליסט, תומך בברני סנדרס שמנצח את הפריימריס במפלגה הדמוקרטית, פארקר בריא בין מרץ ליוני, גולדן סטייט נפצעת, טיי לאוסון משתכר ומרביץ להווארד, כריס פול חוזר להחטיא בקלאץ' והספרס מטאטאים את אטלנטה בגמר הליגה. טימי פורש, יוצא מהארון והקבוצה מתחילה לקחת אליפות בכל שנה זוגית.

שונא

סיבוב ראשון. למרקוס מתגלה כחזיר קפיטליסטי, תומך בטראמפ שגורם לקונגרס לחוקק חוק שמוציא זרים החוצה. פרקר ודיאו מנצחים את היורוליג עם אבסל, פטי נלחם עבור אוטונומיה לאבורגינים, ורק קוואי, טימי ודני באים לעבודה, לוקחים עוד ריבאונד ומנסים להריץ עוד תרגיל.

אנליסט

הספרס שווים גמר מערב. כמו יוסטון, הקליפרס וממפיס. הבעייה היא שגולדן סטייט ואוקלוהומה שוות גמר ליגה. בבית המטבחיים של המערב, שום תחזית לא מופרכת מדי עבור שש הגדולות. עונה רגילה מקום 3, סיבוב שני עד אליפות בפלייאוף.

ומה אתם חושבים?

מה יעשה הכוכב מאורגון למערכת האיזונים והבלמים הספרסית?

האם לביג ת'רי נשאר עוד דלק במיכל?

תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

 

 

 

 

 

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. אני העונה מגיע על בטוח לאטלנטה ולשרלוט לראות את הספארס. אני חייב להיות חלק מהחגיגה כשהם יפסידו גם פה וגם פה, לנגד עיני הצוחקות.

    פריוויו נהדר רועי!

  2. אחד השנונים. יופי של פריוויו.

    אצלי, חוסר האהדה לספרס הפכה כבר להתניה פבלובית.
    והקיץ זה רק החמיר (עלילות אלדרידג')

    אז חיפשתי רמזים או סימנים לכשלון הספרס בעונה הקרובה,
    ולצערי – לא מצאתי.
    עד שקראתי את הפריוויו!
    "תודה על הדגים" אומר מי שנוטש ספינה טובעת
    (במקור התודה שאמרו הדולפינים לאנושות, רגע לפני שכדור הארץ הושמד)
    אני מחזיק אצבעות לדאגלס אדמס!!!
    (בלינלי בראיון לסקרמנטו טיימס: "מזל שעזבתי את הספרס בזמן, ועברתי לקבוצה מנצחת בסקרמנטו…")

  3. פנטסטי רועי. אחד הפריוויוז הטובים שהיו כאן, ובכלל אחד מהכי טובים שלך.
    אני רק קצת מאוכזב שלא עשית משהו יותר טוב מזה שמרינוביץ נראה כמו חייזר ומגיע מהכוכב האדום.
    כל השאר נהדר.

  4. זה פריוויו בסגנון רדושקביץ שעשה עלייה השנה
    הוא אוהד סן אנטוניו נאמן למקור

    מומי חושב שהקטע של סן אנטוניו מסריח בטירוף ,לא רק המדים המכוערים של הספרס שחורים
    הם בלנקו משלמים שחור בלי חשבונית , אחרת אין מצב שווסט עשה ויתור על מיליונים
    מומי מאמין שתקרת השכר לא קיימת בטקסס ודויד סילבר יודע שאם יוציא מילה לא במקום הוא צפוי לקבל יוצר כדורים מהקרב באו קי קורל

  5. פריוויו ענק – משעשע, מקצועי, יסודי, סרטונים משובחים.
    כמעט שכנעת אותי שהעתיד ורוד. לדעתי, המכונה השנה תחרוק, פארקר גמור, הקליעה של בלינלי תחסר והמערב לא יחכה. מקום חמישי בלבד אבל זה לא אומר כלום לגבי האליפות.

  6. אחלה פריוויו שבעולם.
    אולי פספסתי אבל לא דובר כמעט על ההחתמה של ווסט בכלום כסף שהיא מאוד משמעותית, ועל מקולום שיכול לפרוץ במערכת הזו.
    כמו שפופ אמר: We don't rebuild- we reload

    בעייה בגזרת הגבוהים החלשה והמדוללת, נראה לי שללמרכוס לא תהיה ברירה אלא לשחק סנטר פה ושם.

    למרות שיש סיכוי לנפילה אם טוני פרקר יהיה בכושר של שנה שעברה ואליפות אירופה, עדיין הספרס עשו מספיק הקיץ להיות ב-3 הראשונות במערב

  7. אחלה פריוויו שבעולם.כמה נקודות.
    1.לפי דעתי במחינה הגנתית לספרס לא תיהיה יותר מידי בעיה , נכון שלמרקוס לא אוהב לשחק סנטר אבל זה לא אומר שהוא רע בזה.מדובר בשומר טוב שיכול לתת גוף לרוב הסנטרים בליגה ועם מוטת ידיים של ג׳ירף. זה בחיזוק של לנארד גרין מוסיף חמישיה עם 3 שומרים מצויינים.
    2.מה שיותר מעניין זה איך הם יסתדרו בהתקפה , רוב ההתקפה של פופ הסתמכה על החדירה של טוני אחרי פיק אנד רול אם את זה פרקר יבצע מצבם יהיה מצויין ,למרקוס קולע באחוזים טובים מהמיד ריינג׳ וגם יכול להוציא כדורים לשחקנים בחוץ.

  8. שגיא עוד לא למדת מנסיון העבר? לעולם אבל לעולם אל תספיד את המכונה של הספרס. כל פעם שתעשה את זה הם ישפילו אותך יותר!

    1. לא הספדתי אותם, הם יכולים גם לקחת אליפות. דיברתי רק על העונה הסדירה. להזכיר לך באיזה מקום הם סיימו בעונה שעברה?

  9. כמו שאני אמרתי כבר בתחילת הקיץ. סן אנטוניו תהיה קבוצה חזקה עד מאוד בשנה הבאה. השנה היא עוד צריכה ללמוד איך לשלב את החוליה החדשה והגדולה ולהתמודד עם אובדנם של שחקנים חשובים ברוטציה.
    עקב אכילס : פארקר עם ההגנה הלא קיימת והקליעה מבחוץ שלא מהווה איום אפקטיבי (כל משחק שהוא מתרומם לקלוע אני צועק על המסך את המשפט הקבוע הבא : לא פארקר.. זה שנותנים לך מטר זה לא אומר שאתה צריך לזרוק ..לא !!!!!) וכמובן העדר סנטר נורמלי שיתן גוף, הגנה, סגירה ושינוי זריקות לגארדים היריבים החודרים. טימי לא מספיק טוב לעניין הזה בגילו וללא עזרה של סנטר רציני הוא יישחק ואנחנו נראה עונה חסרת תקדים מבחינת ספיגת נקודות השנה ששום התקפה לא תצליח לכפר על כך. ובובאן הסרבי הוא סנטר התקפי מעולה אבל לא יעזור מדי. עכשיו סן אנטוניו ידעו יש להם בעיה מתחת לסל – אז למה חידשתם חוזה על הג'ינגי ??? אתם באמת צריכים סטרץ' 5 עכשיו שיש לכם את ווסט ואת אולדריג'? לא מבין את זה. אפילו לחדש חוזה עם איירס היה מביא תועלת רבה יותר מזה.

    לסיכום – לצערי, הכתובת כתובה על הקיר, בלי הגנה אין קבוצה. וזאת למרות חידושו החוזה של גרין ולאונדרד. הגנה בכנפיים זה חשוב וטוב. אבל מתחת לסל יש שיח מתגלגל …. להערכתי – יהיו פציעות רציניות של שחקנים מתחת לסל. מאוד אשמח אם יעשו טרייד על בוריס דיאו תמורת סנטר אבל זה לא יקרה לצערי.

    מעריך עונה בינונית שתשתפר בשנה הבאה עם עוד כסף להחתים סנטר רציני.
    בטווח הארוך יש בעיה עם פארקר של שווה את החוזה ההזוי שחתם בקיץ הקודם (וכבר אז לא היה שווה את זה), 14 מיליון לרכז מספר 25-30 בליגה, ללא קליעה מבחוץ, עם אתלטיות שדועכת (וזה היה ידוע עד כאב כבר במועד החתימה ….) ושההגנות בליגה למדו איך להסתדר איתו – זאת החוליה החלשה לשנים הבאות.

  10. מעניין מי ימלא את המקומות האחרונים בסגל מדובר על עמדת הסמול פורוורד – יש את ר'גי ויליאמס , ג'מיר וילסון ורסואל באטלר הותיק. אין לי מושג מי ייבחר אבל לפי הערכות מדובר על רגי וויליאמס כרגע.
    קיים סיכוי שלא יבחרו אף אחד מהם וישאירו את הסגל עם 14 שחקנים כך שתהיה גמישות ךהוסיף שחקן במידת הצורך (ותאמינו לי שיהיה צורך.. ), בעיה נוספת היא ג'ונתן סימונס שכיכב בליגת בזכיה של הספארס בליגת הקיץ בוגאס. מצפייה במשחקי האימון – משהו לא טוב עובר עליו. הוא נראה רע. עכשיו סן אנטוניו החתימו אותו לשנתיים מובטחים (אפילו אין אופציה להשתחרר בסוף השנה הראשונה), מה שנראה כטעות לא קטנה. לא בגלל הנזק הכספי אלא בגלל המקום שהוא תופס בסגל (כ-SG), יש דיבורים על שחרור שלו. חבל – כולם דיברו שזאת תהיה שנת הפריצה שלו ושכמה שהוא מוכשר וכולם יראו זאת השנה כי הוא יקבל הרבה דקות במקביל לדעיכה של מאנו.

    ג'ימר פרדר שוחרר יחד עם עוד כמה שחקנים אחרים לקראת ניפוי הסגל – לא הוכיח עצמו ולא הצליח להשתחרר לזריקות יחד עם הגנה מחפירה שלא השתפרה משמעותית במהלך מחנה האימונים.

  11. תודה על הפריוויו,אני חושב שלפחות העונה זה לא יצליח לספרס וגם אני לא בטוח עד כמה ההתאמה של אולדריג' לספרס תהיה טובה.נכון לעכשיו זה נראה שהוא לא מבין איך הספרס בנויים ועובדים והוא חושב שהוא בא להיות ה-כוכב כמו בפורטלנד.בסוף כמו שניב כתב מי שיעשה את השינוי יהיה ווסט ובכלל לא אולדריג'.

  12. הפריוויו יצא מעולה. הבעיה הכי גדולה של הספרס תהיה טוני פרקר. כל הרכזים במערב יעברו אותו בלי בעיות. אם הם יצליחו להחביא אותו בהגנה, גם אליפות היא לא תסריט מופרך.

  13. פריוויו מצוין של אוהד אמיתי (גם אני בסתר בסתר אוהד אותם).
    לא ברור לי מה קשור סמול בול לקבוצה כזו שיש לה גבוהים כאלה טובים ועוד קיבלה את ווסט באפס מחיר. למה שלא יטחנו כמה שיותר למטה מתחת לסל ? אני סומך על פופ שימליח לשלב את שלושת הגבוהים בסכמה מסוימת בין ההרכבים הראשון והשני.
    אני מקווה בשבילם שאולדרידג' יבין שהוא הצטרף לסוציאליזם ושהוא לא כוכב יחיד. מצד שני אולדרידג' כבר הוכיח את עצמו כאחד שמקריב ומשחק למען המועדון והוא נתן משחקים ענקיים גם כשהיה פצוע, אז כנראה שהכל יהיה בסדר.

  14. יש לי איזה תחושה שאף לא מבין כמה קטלני יכול להיות ציוות של שני גבוהים כה יעילים וכה חכמים כמו דנקן ואולרידג'. זאת תהיה הקבוצה עם אחוזי הקליעה הכי טובים בליגה. גרין וקוואיי יקבלו כ"כ הרבה מבטים נקיים מבבחוץ כשיש לך שני תותחים כאלו בצבע, שגם הם ימטירו שלשות באחוזים גבוהים בשמחה רבה. זאת תהיה קבוצת ההתקפה הכי קטלנית בליגה.

  15. איך פריוויו מצויין!
    המטרה של הקבוצה היא אליפות וזו גם מטרה ריאלית הבעיה שג״ס ותאנדר אותו דבר… מי תגיע לגמר מערב ותנצח שם קשה לדעת!
    אני מהמר שג״ס אבל נחיה ונראה.

  16. אני מסכים עם צביקה בקשר להתקפה הנפלאה של סן אנטוניו.
    אבל….
    ההגנה תהיה לדעתי פחות טובה.
    ספליטר היה סנטר הגנתי מעולה. שינה הרבה זריקות.
    נכון שהוא היה חור בהתקפה כי ידע לסיים מקרוב אבל לא ידע לקלוע מבחוץ וכך סתם את הצבע לחדירות של פארקר.
    יש טרייד אוף בעניין הזה.
    כמו כן, האיבוד של ג'וזף שהוא שחקן הגנתי נפלא ועדיף על מק'קלום בעניין הזה, ישפיע. כמו כן אין סנטרים כמו שציינתי קודם לכן.
    ההתקפה בלי ספק תשתפר אבל השאלה היא השיפור ההתקפי יגבור על הירידה ההגנתית ולדעתי האישית לא.

    אל תשכחו – סן אנטוניו שיחררה את כל הסנטרים שלה בקיץ אחד!
    את ביננס, איירס וספליטר!!! והביאה 2 פאוור פורוורים במקומם.
    אנחנו הולכים סמול ונהיה קבוצה של פאוור פורוורדים בלי אף סנטר סביר (סורי בובאן).
    מקווה שהניסוי יצליח.

  17. פריוויו גאוני.
    ממה שהתרשמתי, השחקן היחיד שעשה צעד קדימה בקיץ הוא דני גרין. פתאום תוקף את הסל ולוקח על עצמו יותר. יהיה בורג מרכזי בקבוצה השנה.

    באופן כללי יש הרבה מקום לאופטימיות בספרס. בכל זאת יש חסרונות:
    – בובאון מרינוביץ' הוא הסנטר האמיתי היחיד בקבוצה. סבאל'ה טימי בא חד וימשיך להיות סנטר מהטובים בליגה, אבל המצב בו מסתמכים למעשה רק עליו ועל ממלאי מקום הוא מצב בעייתי.
    – המצב בעמדת הפוינט גארד דומה. נראה שטוני גמר את הסוס (אני עומד להצטער על המשפט הזה). אם פטי מילס לא יעשה את הצעד קדימה שציפינו ממנו הקבוצה תקועה עם 3 רכזים בינוניים. יש גבול כמה אפשר להסתמך על מאנו, למרות שגם הוא נראה טוב.

  18. בתור בחור שראה את פארקר ב-40 משחקים בערך בשנה שעברה – פארקר גמר את הסוס כבר בעונת האליפות.
    תמיד פצוע.
    תמיד שומר רע.
    אני לא הצטערתי שחידשו איתו חוזה אבל למה ב-54 מיליון דולר ל-4 שנים ??? למה ?
    תחשבו מה היה קורה אם היה חותם ב-8 מיליון (אני נותן לו פרמיה מעל שווי בגלל העבר שלו) והיה לספארס עוד 7 מיליון להחתים פויינט שגם יודע לשמור. או לגבות את הפצוע הכרוני שלנו מהספסל במקביל מק'קלום (מק'-כלום) ופאטי – אני קלע בגובה של רכז – מילס.

    1. פארקר – היתה לו עונה גרועה עונה שעברה. הגמור, הוא החלק שאני לא מסכים.
      פארקר, התפריד שלו צריך להיות לחדור ולהוציא את הכדור החוצה לקלעים או לשיק את הפיק אנ רול כדי לאיים בחדירה, אל תשכח שהור הולך לשיק עם שני PF שהם מהמיד ריננגרים המשובחים, כך שהוא פחות יצטרף לקחת את החלק של של הקליעות מהמיד ריינג שהוא נחלש בו בשנה האחרונה.
      פאטי הוא לא רכז. הוא שוטינג גארד, אבל הוא לא ממש מרכז את המשחק, זה די התפקיד של מאנו, בקבוצה שיש לך את בוריס דיאו, קייל אנדרסון, טימי דאנקן, למרקוס אולדריג', יש לך המון גבוהים שטובים בלמסור את הכדור וחלקם רגילים אשכרה למסור אותו. ז"א שאפשר לצמצם את תפקיד הרכז, הספרס הם לא תלויי כריס פול, הם הספרס

    2. מבחינת חוזה, כשפרקר חתם אותו – שנה שעברה – עם מה שהוא מביא לשולחן – הווה אומר ווינריות וניסיון בפלייאוף, אני חושב שלספרס הוא שווה את הכסף, הוא עדיין הקלע השני המוביל בקבוצה, מוסר הכי הרבה וקולע באחוזים סבירים – 48.6% מהשדה, 42% מהשלוש.
      בקבוצה אחרת, שצריכה אותו בשביל 20-25 נק במשחק – הוא לא שווה את הכסף

  19. קרעת אותנו עם "אוהד

    אליפות. למרקוס נהיה סוציאליסט, תומך בברני סנדרס שמנצח את הפריימריס במפלגה הדמוקרטית, פארקר בריא בין מרץ ליוני, גולדן סטייט נפצעת, טיי לאוסון משתכר ומרביץ להווארד, כריס פול חוזר להחטיא בקלאץ' והספרס מטאטאים את אטלנטה בגמר הליגה. טימי פורש, יוצא מהארון והקבוצה מתחילה לקחת אליפות בכל שנה זוגית"
    ולא מסוגל לשמור על מנחם
    איל פרוויוו יצירתי פיצוצי והרבה חוש הומור נפלא
    אם ישחקו הנערים (בהפוך) לפנינו טוב כמו כתיבתך מצבם טוב
    תוד רבה 🙂

  20. פריוויו נהדר. אני הולך על אליפות, לא פחות. יהיה להם קשה להגיע לגמר אבל בגמר הם ייקחו את הקאבס בקלות יחסית…

  21. פריוויו נהדר איל.

    אין לי שמץ מה יהיה איתם. אלדריג' סופרסטאר לכל דבר, ווסט מצוין, ואם לאונרד ימשיך את היכולת מאחרי פגרת האולסטאר, יהיה טוב.

    מצד שני, פארקר נראה גמור. בלעדיו לא תהיה אליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט