יאללה. פלייאוף בפוטבול / מנחם לס

לאוהדי הפוטבול באתר: לא נדמה שהעונה רק החלה? (והפלייאוף כבר בשער!)

ראיתי בחיי ב-NFL יותר מדי דברים מוזרים לומר שתמונת הפלייאוף ברורה אחרי השבוע העשירי, אבל – האמינו או לא – ב-AFC הסיפור כמעט חתום וסגור. עם נצחון פיטסבורג אמש בהארכה על קנזס סיטי 13-16, הם בשני משחקים לפני סן דיאגו צ'ארג'רס ומיאמי דולפינס, ויעשו את הפלייאוף. נראה שהשאלה היחידה שנותרה היא באיזה מיקום ששת ה-SEEDS הראשונים ימוקמו, ומי ישחק נגד מי.

ב-NFC מנגד, כמה קבוצות המנסות לפצח את המיקום הששי משתפרות משבוע לשבוע ולא איבדו תקווה. הסיאטל סיהאוקס מסרבים לוותר; הטמפה-ביי בוקנירס משחקים בבטחון גובר והולך, והניו אורלינס סיינטס אחרי התחלה של 4-0, מנצחים את המשחקים האחרונים, והם עדיין נושמים כשרק לפני חודש חשבו שהם פגר המעלה סרחון. השבועות הבאים יהיו מעניינים מאד ב-NFC. הנה מבט להיכן אנחנו עומדים היום:

AFC – הקבוצות שיהיו בפלייאוף

יוסטון טקסנס (1-7)

הקבוצה המושלמת ביותר ב-NFL. אבל לוח המשחקים קשה נותר לפניה. לכן אני לא מוכן להתחייב שלמרות הרקורד, הם יתחלקו לעבר BYE בסיבוב הראשון.

בולטימור רבנס (2-7)

מוטב שתודה שאחרי שריי לואיס ולרדריוס ווב נפצעו, גוללת שולל על הקבוצה הזאת. אגיד לכם מה: הקריעה הקולוסלית ביום ראשון על אוקלנד ריידרס 20-55 הראתה איזה מפלצץ ישנה שם במדינת מרילנד.

ניו אינגלנד פטריוטס (3-6)

בחודש הבא הם משחקים לפי התור נגד אינדנאפוליס, יוסטון, וסן פרנציסקו. אם הם מנצחים את השלושה, אני מוכן להגדיר אותם כקבוצה הטובה ביותר בפוטבול, אפילו אם תהיינה 4-5 עם רקורדס טוב יותר או דומה. הנצחון 31-37 ביום ראשון על בופלו, היה פתיחה טובה לפיניש הגדול.

דנבר ברונקוס (3-6)

הקבוצה התחילה לאט וחלד עד שהיא התרגלה לשחק עם הקוורטרבק הטוב בליגה – פייטון מנינג. עכשיו כשהטייט-אנדס, הספליט אנדס, והאנדס למדו מי יש להם, הם משחקים את הפוטבול הטוב בליגה, והנצחון ביום ראשון בחוץ על הפנת'רס 36-14 היה סתם עוד הוכחה.

אידינאפוליס קולטס (3-6)

הקבוצה עדיין במין שוק מעזיבת המאמן צ'אק פגנו שחלה בסרטן דם, אבל כל משחק אנדרו לאק משתפר ומוכיח שהבחירה מס' 1 שלו בדראפט היתה מוצדקת לחלוטין, והקבוצה עושה כל מה שביכולתה להשתפר עם מנהיגה.

פיטסבורג סטילרס

בפיטסבורג אין חדש: משחק הגנה נוקשה. גם על הקו וגם הליינבקרים. פשוט ממשיכים במסורת, לא פחות ולא יותר. התקפה? הרבה יותר נשיאת כדור מזריקות, אם כי 'בן הגדול' הוכיח במשחק נוסף שיש לו את זה עדיין, עד שנפצע. ייעדר? כנראה שבועיים. WHAT ELSE IS NEW?

NFC – הקבוצות שכמעט בטוח יהיו בפלייאוף

אטלנטה פלקונס (1-8)

תראו, אפילו אני שהפכתי לאוהד שלהם אחרי הג'איינטס כמובן, לא האמנתי שהם יסיימו את העונה 0-16. למה? כי הם טובים, אבל לא עד כדי כך טובים. אבל בכ"ז טובים מספיק ל-BYE, למרות ההפסד האחרון לסיינטס 31-27.

שיקגו ברס (1-7)

לשיקגו יש את אחת ההגנות הטובות ביותר בנשיונל ליג שהיא 'ליגת התקפות'. אבל יש להם גם התקפה מספיק טובה לתת להם סכוי גדול להיות 'NUMBER 1 SEED' ב-NFC.

סן פרנציסקו ניינרס (1-2-6)

אם רק ההתקפה שלהם היתה יכולה להמשיך להיות עקבית,ף הם היו בטופ הרשימה למרות שיש להם קוורטרבק בתחתית הרשימה. עכשיו מסתבר שלקוורקטבר אלכס סמית' יש זעזוע מוח, אז אולי קוורטרבק מחליף יעשה זאת סוף-סוף?

גרין-ביי פייקרס (3-6)

הרקורד האמיתי שלהם הוא כמובן 2-7 לכל אלה הזוכרים את השגיאה האיומה של השופטים ממלאי המקום במשחק נגד סיאטל. אהרון שלנו (כמובן שהוא לא יהודי; סתם בא לי) משתפר ממשחק למשחק והוא שוב הקוורטרבק בין ה-3 מהטובים בליגה. הם ייאבקו עם שיקגו על ה-SEED מספר אחד!

ניו יורק ג'איינטס (4-6)

האלופים הבטיחו עונה טובה יותר השנה. ובכן, קודם שיעשו את הפלייאוף על בטוח. אליי מנינג עשה שטויות שקשה להאמין שהקוורטרבק ב-NFL מסוגל לעשות כמוהן, כשהוא חושב שהוא יכול למסור דרך גופות של שחקני הגנה. ההפסד לסינסינטי בנגלס ביום ראשון היה מזעזע לכל אוהד כמוני, והאצבע המאשימה שלי מופנית לקוורטרבק.

סיאטל סיהאוקס (4-6)

הם עשו מה שהיו צריכים לעשות נגד הג'טס בבית, וממשיכים להיות הקבוצה שמסרבת לוותר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. הברס הפסידו ליוסטון בראשון ועם שני הפסדים. יש צפי לחזרה של קאטלר?
    יוסטון למרות מזג האויר ולמרות שמגיעים מטקסס עם ניצחון מרשים.
    מנחם, מה יהיה עם הג'איינטס שלנו?

  2. לא תופס משיקאגו בכלל! עד עכשיו היה להם לוח משחקים קל מאוד והם הפסידו לכל קבוצה שעשויה מחומר פלייאוף שהם פגשו (פקרס וטקסאנס), מעכשיו הלוח שלהם יהפך להרבה יותר קשה (כולל עוד מפגש עם הפקרס) ואז נראה מה הם שווים, אני מאמין שהפאקרס בסופו של דבר יקחו להם את ראשות הבית ויש סיכוי שגם מינסוטה תעקוף אותם. בכל מקרה נאמבר 1 סיד הם לא יהיו בחיים, לא עם קאטלר וקו ההתקפה שלו
    ועוד דבר ר'ודגרס לא טוב ולא משתפר, הוא מדהים/פנומנלי/על אנושי בתקופה האחרונה, הוא משחק כמעט כל העונה בלי התופס הכי טוב שלו (ג'נגקניס) ובשבועות האחרונים גם בלי התופס השני הכי טוב שלו (נלסון) והוא עדיין מוסר כמו מטורף כל משחק לפחות 3 טאצ'דאונס באחוזים טובים עד פסיכיים וכמעט ללא איבודים (לא זוכר מתי פעם אחרונה היו לו 2 במשחק) שהוא הופך תופסים כמו ג'ונס וקוב (שהוא כלבויינק אמיתי) להראות כמו תופסי על, לא שהם רעים, פשוט החיים הרבה יותר קלים שהכדור נופל לך בול ליד.
    פייטון באמת מרשים מאד העונה ואני מגדולי התומכים שלו אבל להגדיר אותו כקווטרבק הטב בליגה כל עוד רודג'רס פעיל זאת פשוט טעות, במיוחד שקו ההתקפה שלו הוא מהמשובחים בליגה ונותן לו הרבה מאד זמן בפאקט.

    הג'איינטס חייבים לצאת מהשאננות שלהם, הם סומכים יותר מידי על יכולת הקאמבק שלהם ועל ההתעלויות של איליי ברבע האחרון (כולל איליי עצמו) ולכן זה נראה כאילו הם מזלזלים בשאר המשחק במחשבה של "בסוף איליי ינצח את זה איכשהו" וזה לא הגישה שהביאה להם סופרבול והם חייבים להתאפס ומהר.

    מרשון לינץ' הרץ של סיאטל פשוט מדהים! וגם הק"ב הרוקי שלהם ווילסון נראה מעולה, אחלה קבוצה נבנתה שם בלי צפיות בכלל

    1. כבוד בשביל חובב פוטבול מתחיל שכמוני לקבל כזאת תגובה ממומחה כמוך! וכנראה באמת לא הבנתי את הכוונה בכתבה בקשר לרוג'רס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט