הניקס היא עכשיו הקבוצה של מלו…אני מניח שהלייקרס מצאה קרבן לנצח/ מנחם לס

הניקס לא נראתה טוב כל כך כבר מזמן

התוצאה במחצית 34-62. אני מניח שהלייקרס מצאה קרבן לנצח אותו בבית. עכשיו אצלי חצות ואני הולך לישון. אתן לאחד מאנשי הצוות הישראלים לכתוב על המשחק עבורי, אם בא להם. אחרת תצטרכו לכתוב בתגובות על "הנצחון הנפלא של הלייקרס שהוא למעשה שבירת הסכר לקראת עונה חדשה". אשרי המאמין, זה כל מה שיש לי להגיב!

ניו יורק ניקס (0-2) 100 – פילדלפיה סיקסרס (1-1) 84

הניקס לא הסתפקו בנצחון ה-"GARGANTUAN" (מילה חדשה באנגלית לאוצר המילים שלכם – כי באתר הזה לומדים גם אנגלית! – שמשמעותה 'ענקי'; אולי יותר מענקי אם יש דבר כזה!) על מיאמי ב-20 נקודות, והם המשיכו בדיוק היכן שגמרו עם האלופה בנצחון משכנע נוסף על אחת הקבוצות הצעירות הטובות בליגה. מה קרה לניקס שפתאום היא כזאת משכנעת? שלושה דברים לדעתי:

1. כרמלו אנטוני החליט שזאת קבוצה שלו, ושהוא נושא אותה על כתפיו בלי הפרעות מאף אדם.

2. הניקס טובה הרבה יותר עם ריימונד פלטון וג'ייסון קיד מאשר עם לין.

3. הקבוצה טובה יותר עם ג'יי אר סמית מאשר עם אמארה סטודמאייר.

הניקס הובילה בנוחות מתחילה ועד הסוף, למרות שאם אתה מסתכל על הסטטיסטיקה אתה לא מבין בדיוק מהיכן באו ה-16 הפרש:

ריבאונדים? ניקס 39, פילי 41
ריב' התקפיים? 8 נגד 10
נקודות בצבע? 36 נגד 38
נקודות לכוכבי הקבוצות? 27 ו-27

אז היכן ההבדל? ב-ארבי איבודי כדור (14 נגד 18), וב7% קליעה טובים יותר (50% נגד 43%). אבל עם כל השיוויון, מי שחזה במשחק הרגיש שהניקס שולטת בו, אפילו שהמספרים לא מראים זאת. מלו היה זה שהציע INSTANT OFFENSE מתי שהיו צריכים, ולראשונה בזכרון (ופעם הראשונה מאז שהוא משחק בניקס) – TENACIOUS DEFENSE. אף פעם לפני כן לא ראיתיו מגן בשצף קצף ותאווה כזאת. מה זה מראה? שהגנה היא לא יותר מהחלטה אצל שחקני NBA אלה. הם כה טובים שעבורם הגנה היא החלטה להתרכז בה, וזהו. הוא היה גבור הנצחון עם 27 חיצים ביום מצויין של 10 מ-18, ובנוסף קטף 5, גנה אחד, וחסם שניים. הוא גם ביצע זינוק אדיר לעבר הקהל בנסיון להציל כדור, דבר שמאז ימיו בסירקיוז הוא לא עשה. הוא-הוא היה הגורם הראשי להתחלה של 0-2, הטובה ביותר מאז עונת 1999.

ג'יי אר סמית התחיל מעט בהיסוס, ואז בא באראז' של שלוש שלשות רצופות שפתחו הפרש של 69-86, וזה היה המשחק. הוא סיים עם 20 נק' מהספסל עם 9 ריב', כשלבוש 'השחקן הששי' מתחיל להתאים לו פר אקסלנס. פלטון וג'ייסון קיד מרכזים את הקרבוצה יחד, ובניפרד, ושדניהם קופי אחד של השני בקליעות (הראשון 5 מ-10 ל-11, השני 4 מ-8 ל-12, אבל לקיד יתרון גדול סאסיסטים (6 ל-1) אם כי לא באשמת פלטון כשכדורים טובים שמסר לא ניכנסו ע"י חבריו. טייסון צ'נדלר שוב שיחק ללא התקפה כשהוא זורק 2 כדורים לסל ב-21 דקות משחק, בהן לקח 7 ריב'.

לא הבנתי למה מייק קולינס לא נותן להאוז יותר דקות (הוא שיחק רק 15). טרו הולידיי הוכיח שוב שהוא אחד מהפוינט גארדים ההתקפיים הטובים בליגה עם 11 מ-18 ל-27. יאנג תרם 16. לפני הסיום הקריאה של הקהל "RA-SHEED-WA-LLACE" ההופכת לסימן ההיכר של הקבוצה הסימפטית הזאת רעמה שוב באולם, ווודסון העלה אותו שוב ל-3 דקות בהן קלע 3. אבל אני מבטיח לכם שבמשחקים רציניים, כשהנצחון על הקו וצריכים גאטס, רוע, גובה, וביצים, ראשיד ייכנס לא בגלל הקוריוז, אלא בגלל שהוא יכול עוד הרבה לעזור.

************

אורלנדו מג'יק (0-2) 115 – פיניקס סאנס (2-1) 94

הנה שני שמות ואתם תגידו לי מי הם:

1. E' TWAUN MOORE

2. DEQUAN MOORE

אחסוך לכם חיפושים: הם שני השחקנים שעלו הערב בחמישיית המג'יק. דקוואן ג'ונס הוא שחקן שהם החתימו מחוץ לדראפט, והוא עלה במקום הידו טורקוגלו בסמול פורוורד, ואיטוואן ג'ונס הוא איש השנה השנייה, פעם ראשונה בחמישייה במקום ג'מיר נלסון הפצוע. מור שיחק 39 דקות, וג'ונס 16. מור קלע 15 עם 6 ריב'.
קשה להאמין שעם שני שחקנים חדשים אלה הם ניצחו את הסאנס על 21 נקודות.

אתם זוכרים שכתבתי שלדעתי המג'יק יהיו יותר טובים ללא דווייט האווארד? אני משוכנע שכמה מכם זוכרים. אבל לא תארתי לעצמי שהם יהיו טובים יותר ללא ריאן אנדרסון. אבל שיווי משקל נפלא בין ארבעת שחקנני החמישייה אפללו (22), מור (15), ווצ'צ'יק (18 ו-13 ריב'), וגלן דייויס (משחק שני רצוף מצויין של 22 עם 8 קטיפות), ואז עלה ג'יי ג'יי רודיק ותרם 24 (כולל 3 מ-4 מה-=3) השכיב את פיניקס על הפארקט ללא תנאים. לפיניקס קלעו לואי סקולה (24), מייק ביזלי (22), מרסין גורטאט (14 עם 11 קרשים) ודראג'יק (12 עם 8 חלוקות), אבל זה היה זה. הספסל כולו תרם תחות מרודיק לבדו (19 נגד 24).

למג'יק היה חצי שני מצויין אחרי שפיגרו ב-13 בתחילת החצי השני, הווה אומר שהם החזירו ב-34+, דבר שכמעט לא קורה ב-NBA. המאמן החדש ג'ק וון זוכה בינתיים בקרדיט מלא משחקניו. הרוקי ג'ונס והפרי אג'נט מור מילאו את החלל שנשאר בגלל השבר בידו של טורקוגלו ומתיחת שריר ההמסטרינג של נלסון בלי שהרגישו כל הבדל. אחרי שהסאנס הובילו 71-60 בתחילת השלישי, המחג'יק פתחו בבראז' של 5-26, הרבה מהם שלשות, וההפרש צמח ל-76-86 והמג'יק לא הסתכלו אחורה. היה להם יום מטורף מה-3 שעלה אפילו על מה שהניקס עשו להיט כשהמג'יק קוברים 9 מ-11 מאחורי הקשת, לאחוז בלתי יאומן של 81% בעוד שמהפארקט הם היו רק 50%, שאף הוא אחוז טוב. טוב, עכשיו ישנם למג'יק שני משחקי חוץ נגד שיקגו ומינסוטה, ונראה מה הם מסוגלים לעשות בחוץ, ואם הם קבוצה על אמת.

************

-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-1) 95 – אטלנטה האוקס(1-1) 104

טוב, לא אזכיר לכם את ה-'אחד-על-אחד' שלי עם אסי כשחולי המערב בהולי ננד צחקו על המזרח המפגר. ההאוקס אכלה את הת'אנדר במשחק החוץ הראשון שלה בלי מלח ופלפל, והכל קרה ברבע השני בו פתחו מרווח של 12, ואחרי שהת'אנדר חזרה למשחק, אטלנטה לחצה על הדוושה פעם נוספת ברביעי וסגרה עניין. אל הורפורד עשה את זה עם 23 חיצים ו-12 אשכוליות, לו ויליאמס תקע 10 ברביעי לסך הכל 19, והקריטי ביותר היתה שלשה מ-8 או 9 מטרים – אני לא מגזים – כחלק ששם דגש על ריצת 4-12 בסוף אחרי שהת'אנדר סגרו הפרש ל-91-89.

ועכשיו לדבר העצוב ביותר למערביים: ההאוקס עשו את כל הנזק ללא שחקנם הטוב ביותר ג'אש סמית'. לת'אנדר היום היה יכול להיות הרבה יותר עצוב ללא קווין מרטין שעלה מהספסל לתקוע 28 נק' ב-8 מ-11 מצויינים, כולל 6 מ-8 מה-3. עכשיו מי הם הגולשים שלעגו עליו (ואני היללתי אותו) בטרייד עם ג'יימס הארדן? אילו לא הייתי עייף מדי הייתי מעתיק את תגובותיהם המעליבות על מרטין, ומוסיף את שמם באותיות גדולות. אז בוודאי תגידו "אבל אין לו הגנה". אז אענה לכם שהוא שמר מצויין על טוליבר וקורבר, והחזיק את שניהם על 6 ו-4 נקודות. קווין דוראנט שם 22 ביום ממוצע של 7 מ-17, בעוד שלטטסגטברוק היה עוד יום קליעה חלשלוש של 5 מ-18 ל-14 (אבל הוא חילק 9 בונבונים, מספר יאה עבורו).

התפלאתי כיצד הפרונטליין של הת'אנדר – קנדריק פרקינס וסרגיי איבקה – לא הצליחו להכניע את הפרונטליין החסר של ההאוקס כשהם קולעים רק 9 ו-14 עם 10 ריבאונדים לשניהם כשהם 67 דקות על הפארקט ביחד. בושה וחרפה. למזלם דוראנט קטף תריסר (וחילק 8 לכמעט טריפל דאבל).

לג'ף טיג היה יום חד נגד ווסטברוק כשהוא מסיים משחק מפואר של 7 מ-12 ל-16 נק', ו-5 חלוקות. ההאוקס קלעו 31 נק' מ-21 איבודי כדור שלך הת'אנדר, כשדוראנט ווסטברוק לבדם אחראים על 9 מהם. אגב, השופטת ברנדה פנטוג'ה שפטה במשחק והפכה בכך לשופטת השלישית ב-NBA.

*****************************

טורונטו רפטורס (2-1) 105 – מינסוטה וולבס (1-1) 86

הוולבס לא יודעים כיצד להנח בקנדה, אפילו שהם שוכנים עלך הגבול. היה זה הנצחון ה-9 הרצוף של טורונטו על הוולבס בבית, וה-15 מתוך 16 האחרונים ס"ה. כנראה שיש להם את המספר של הצפוניים האמריקאים. מי שהוביל את הדרך לנצחון היה הבק-קורט של קייל לאורי ודמאר דהרוזן שהתחלקו ב-44 נקודות כשהראשון 8 מ-10 והשני 8 מ-14. הם גם התחלקו שווה בשווה ב-14 קרשים, בעוד שהראשון מחלק 5 בונבונים, והשני רק 2 הפעם. אלן אנדרסון עלה מהספסל לתרום 19, בעיקר עם 4 מ-8 מאחורי הקשת.

לאורחים קלע אנדרה קירילנקו 17 עם 6 קרשים, ניקולה פקוביץ' הוסיף 15 לקבוצה הפצועה.

******************************

לוס אנג'לס לייקרס (3-1) 108-דטרויט פיסטונס (3-0) 79/רועי ויינברג

דוויט הווארד
דוויט הווארד. זרח הלילה

הלייקרס סוף סוף השיגו ניצחון ראשון העונה, עם הבסה של הפיסטונס המסכנים. הפעם הם באמת שיחקו כצוות, וקיבלו תרומה גדולה מהספסל (ומשחק טוב באופן מפתיע של בלייק).
הלייקרס עלו למשחק עם סכינים בין השיניים (הובילו מתחילת המשחק ועד סיומו) 11 נקודות של הווארד ברבע הראשון הובילו ל-13-34 לטובתם בסופו. הקבוצה מעיר המלאכים המשיכה לשלוט, והמחצית נגמרה בתוצאה 34-62 לטובת הלייקרס.
הלייקרס עלו על הפיסטונס בכל תחום סטטיסטי: הבולטים שבהם- אחוזים מהשדה (51.9% ללייקרס, 35.4% לפיסטונס), ריבאונדים (33-46 ללייקרס), ואסיסטים (19-27 ללייקרס). הפעם, אף אחת לא זרק יותר מ-16 זריקות אצל הלייקרס, והספסל תרם 25 נקודות.
במחצית השנייה, ההפרש מטפס ל-36, ומייק בראון נותן לשחקני הספסל דקות משחק. היל מנצל את ההזדמנות בשביל 11 נקודות ו-7 ריבאונדים. הלייקרס ממשיכה לשלוט, והמשחק נגמר בתוצאה 79-108 ללייקרס.

בלוס אנג'לס הגו-טו-גאי היה דוויט הווארד, עם 28 יריות ו-5 קטיפות. מטה וורלד פיס קלע 18 עם 3 שלשות, בראיינט 15 עם 8 אסיסטים וגאסול 14. סטיב בלייק היה מצויין, עם 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 5 חטיפות ו-6 נקודות.

בדטרויט, ג'ונאס ג'רבקו השבדי קלע 18, סינגלר קלע 11 נקודות וביינום 10.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. נראה לי שכולנו מקווים שהניקס יחזרו לדבר חזק, למרות שאני תוהה איך הם יסתדרו כשסטאט יחזור (קשה לי להאמין שהעבודה עם החלום תהפוך אותו לשחקן ציר טוב. הייתי אומר שמי תיקח אותו בטרייד, אבל באן בי איי נותנים חוזים מופרכים לכל מי שקלע פעם מעל 20 נק' למשחק).
    קצת אטימולוגיה: משמעות המילה gargantuan מגיעה משמו של הענק האגדי Gargantua, גיבור יצירת ספרות מהמאה ה-16 ששמה גרגנטואה ופנגרואל. פנגרואל הוא בנו של גרגנטואה, והשניים אוהבים לאכול, לרקוד ולשתות. בגלל הקרבה של השניים אפשר להשתמש גם בשם התואר pantagruelian ולקבל בערך את אותה משמעות.

    1. סטאט חוזר למקום שונה מהמקום שהוא עזב. יש בקבוצה הזאת לא מעט אגואים, וגם כמה חברה עם טבעת. הוא ישחק (וישחק טוב), אבל הוא גם יישב לא מעט על הספסל ויריץ דחקות עם ראשיד ותומאס. אני דיי משוכנע שגם הוא מבין שזאת הזדמנות מצויינת לטבעת ויעשה מה שצריך.

  2. אולי אנחנו קצת חורגים מהתחום אבל כבר ככה אין לי משהו יותר טוב לעשות: אטימולוגיה זה המקור של המילה: מאיפה היא מגיעה, מתי היא הופיעה לראשונה, האם המשמעות שלה השתנתה במהלך השנים וכאלה. למשל, trailer מופיעה לראשונה ב1890, המשמעות שלה היא משהו שנגרר אחרי כלי רכב והמקור הוא מהמילה trail, שביל או דרך.

  3. עזרתכם חברים, בבקשה:

    כשאני קם בבוקר, רגע לפני שאני יוצא לעבודה וכשהעיניים עוד לא לגמרי פקוחות, אני אוהב לפתוח את היום עם קפה של בוקר מול תקצירי הלילה ב-NBA.
    עד לשנה שעברה יכולתי לראות את כלל התקצירים פשוט באתר של הליגה (למרות שהם קצרים קצת שם לטעמי)
    השנה, משום מה, רק אחד לחמישה, לערך "עובד" כשאני מקיש. בשאר המקרים כשאני מנסה להגיע לתקציר (RECAP) אני מועבר לוידיאו אחר…

    משהו יודע לעזור לי, או לתת מקום בו ניתן לראות בחינם את תקצירי הלילה???

    תודה!
    אור

    1. ברוב הפעמים לוקח זמן עד שהם מעלים את התקציר המלא באתר של הליגה.

      כנראה שקמתם מוקדם ובחרת משחק מערבי שהסתיים ממש חצי שעה לפני ועוד לא עדכנו תקציר מלא.

    2. זה נורא פשוט…. זה מה שאני עושה.

      אתה פותח חשבון ביוטיוב, אפילו סתם שם…. נכנס לערוצים ומחפש את ה NBA. הנה קישור-http://www.youtube.com/user/nba?feature=results_main
      אחרי שנכנסת למשתמש אתה נרשם כמנוי לערוץ ובהגדרות שם( לא יודע היכן בדיוק אבל זה אמור להיות די פשוט) את מבקש לראות את כל הסרטונים שהם מעלים. ככה אתה יכול לראות אותם גם בסמארטפון וגם במחשב אתה מקבל אוטומטית בדף הראשי של יוטיוב במידה ואתה מחובר עם המשתמש את כל הסרטונים שהועלו ע"י ערוץ הNBA. זה מגיע קצת אחרי הNBA.COM אבל לא משהו רציני. ממליץ בחום זה ממש נוח!!!

    3. כשאתה לוחץ על התקציר וזה מביא לך סרטון אחר אז תדפדף למטה ויהיה לך כמה כרטיסיות.. תבחר הייליטס (Highlights) ושם יהיה לך את כל התקצירים שעלו מבלי לעבור לדפים אחרים..
      תהנה אחי

  4. אחרי שניו יורק דילגה מעל פילי אני יכול לומר בוודאות שההגנה שם כדי להישאר. ההתקפה עוד תשתפר אבל זה לא משנה כשיש הגנה. תשאלו את טיבודו.

    פילי קבוצה לא מעניינת עד שביינום חוזר. כל מה שהם עושים כרגע זה להעביר זמן. אחרי שהוא חוזר היא הכי מעניינת. פילדלפיה תהייה הקבוצה היחידה שהכוכב שלה הוא סנטר אמיתי עם משחק בפוסט. מישהו צריך להציל את כבוד הסנטרים.

  5. איך שסטאדמייר יחזור זה אומר שקיד ירד לספסל, מלו ישחק בעמדה 3 וזה אומר פחות דקות גם לקיד וגם לפריג׳יוני (כי יש גם את ברוואר וגם ג׳י אר סמית על הספסל ואת אימאן שומפרט כשיחזור). כשפלטון ישחק ברכז.
    ואז מתחיל הבעיות, פלטון צריך את הכדור כדי לעשות דברים, ושלא נדבר על כרמלו שלא מוסר לאף אחד (איך שמישהו הגדיר את זה כששיחק בנבחרת ׳גם אם אלוהים פנוי מתחת לסל׳), מה שאומר שלא יהיו מספיק כדורים, וההתקפה בהתאם. וסטאדמייר לא ירגיש טוב עם זה..
    אז כל עוד ולא יבא פה טרייד (עד שהניקס יוכיחו אחרת) אז סטאדמייר ימשיך לחבוט במטפי כיבוי האש במיאמי…

    1. כמו שכתבתי לסם.הוא לא חוזר לקבוצה שהוא עזב. הוא חוזר להיות עוד שחקן ברוטציה, לצד לא מעט דקות של דחקות על הספסל עם שיד 🙂
      גם הוא יודע שאין לו כבר כוח ל-35-40 דקות במשחק.
      טרייד לא יהיה עד השנה האחרונה בחוזה

  6. הבעיה של הניקס שכרגע הם מגניבים מאוד שהם קבוצה זקנה מאוד.

    קשה לי לראות אותם סוחבים עונה שלמה ומתישהו אמרה יחזור ואז הבלאגן יחזור.

    הם באמת משחקים בצורה שובה לב כרגע עם המון מחויבות אבל זה יגמר מתישהו, אין שם מספיק חמצן ומתישהו הגריאטרה תדבר.

    אגב, אני כל שנה נזהר מאוד עם הרפטורס.
    אבל שימו לב איזה סגל יש להם, מאוזן מאוד, שופע בשחקנים טובים, הם קבוצה מעניינת מאוד.

  7. לא יאומן איזה חור בהגנה קווין מרטין.
    נותן משחק התקפי מצוין, כרגע 28 נקודות עם שלשה חשובה שמצמצמת ל-2. אבל מיד עוברים אותו בהגנה בקורנר כאילו היה עלה נידף ברוח.

    כמו לשחק עם 4 שחקנים בהגנה.

  8. ועכשיו ווטסברוק עם טעות ווסטברוקית שתכנס ל-10 מהלכי הלילה.

    מנסה להציל כדור אבוד מתחת לסל של עצמו, מוסר את זה מאחורי הגב ל…. אל הורפורד שעושה 2 הכי קלות בקריירה שלו.

  9. אני בדרך לבית כנסת לומר ה"גומל" על ההפרש 35 עכשיו של L.A על דטרויוט , כרגע 73-38
    בוקר טוב לכלום ותודה על הסיקור

  10. OKC עם הפסד להוקס , וואו את זה לא צפיתי – באמת סחטיין על מרטין
    אני רק מקווה שהרוסטר של מיניסוטה יבירא כבר
    אתם יודעים מתי תאריך החזרה של רוביו ולאב? ולצערי ברנדון רוי נתן משחק חלש מאוד

  11. אין מה להגיד הגומל, דטרויט ביי פאר הקבוצה הכי גרועה בליגה והיא גם נמוכה להחריד. הלייקרס באו במוד של להכניס כדורים להאוורד וגאסול מההתחלה כדי לפתוח פער שיאפשר להם לסיים את המשחק מוקדם מן הרגיל וזה מה שקרה.

    אפשר להגיד שהמשחק הזה הגיע לבראון כמו אוויר לנשימה.
    אף אחד לא היה מקבל הפסד 4 ועוד מול דטרויט בסטייפלס.

    לנו האוהדים רע שבראון מחייך אני אומר לכם.

  12. דוויט הרג אותי עם המבט שלו לעבר מייק בראון ברגע שהוא אומר לו להכנס למשחק ב25 הפרש 9 דקות לסוף מול חמישיה שנייה של דטרויט..

    1. ושום מילה על הרוקטס שאלמלא הפציעה הקטנה של הארדן ברבע השלישי והפסד שלומיאלי בהארכה היתה עם מאזן מושלם כשהוא קולע מעל 30 למשחק. אחריו ברשימת מלכי הסלים העונה יהיה…KD. בהצלחה OKC.

  13. צהריים טובים. לא יכולתי להתאפק, מנחם, חייב להגיד שוב שקווין מרטין הוא בלוף גמור. אוקלהומה איבדו המון אייקיו והגנה, מה ממוצע האסיסטים של מרטין בקריירה? אחרי הפלייאוף תוכל לחזור בך (על מי מרטין ישמור?),עד אז תהנה מהנקודות שלו במשחקים חסרי חשיבות, מרטין לוזר. (אם כי סקורר טוב).

    1. אני לא טוען שמרטין טוב כהארדן, ושה היה טרייד טוב לתאנדר. כל מה שאני אומר זה שזה הכי טוב שיכלו לעשות, ושמרטין היה אמש השחקן הטוב ביותר של OKC

  14. למנחם אמנם צדקת חלקית לגבי מרטין הוא נותן את הנקודות שלו אבל טעית לגבי העזיבה של הארדן,לפחות עכשיו זה נראה שהכימיה של אוקלהומה נפגעה והם לא אותה קבוצה מהשנתיים האחרונות

  15. אוקלהומה היא קבוצה עם שיטה של בידודים לכוכבים וכולם עומדים, היא תגיע לאן שהכוכבים שלה יקחו אותה. כולם מסכימים שמרטין פחות טוב/כוכב מהארדן. המשמעות: יגיעו פחות רחוק.

    אגב, מעיון ברווחים של אוקלהומה, הם היו מרוויחים גם אחרי תשלום מקס להארדן ומס מותרות. אני לא חושב שההנהלה העדיפה להרויח יותר מאשר סיכוי לאליפות. אני כן חושב שסילוק הארדן קשור לדוראנט 

  16. לגבי OKC – אם להסתמך על תחילת העונה הם כביכול נראים קצת יותר חלשים אבל כאוהד לייקרס לא הייתי בונה על זה כי זו רק תחילת העונה וגם אצלם היו שינויים. אי אפשר עדיין לקבוע מגמות ברורות.

    לגבי הארדן – אם הוא ימשיך בקצב שמתקרב למה שהוא עושה עכשיו כולל הכימיה עם לין ושאר הקבוצה אז סיכוי גדול שהוא יהיה מלך הסלים (ואולי אפילו יתחרה על תואר ה-MVP??). נראה שיש לו אמביציה מיוחדת אחרי שעזב את OKC ולא נראה לי שהיא הולכת להיחלש…

  17. הוא לא יכול לקחת mvp. יוסטון לא מספיק טובים בשביל זה.
    הם יצטרכו להיות אחת הקבוצות הטובות במערב כדי שיהיה לו סיכוי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט