עשרה מי יודע? טור אורח של אלי לס

10 השאלות הגדולות שלפני פתיחת עונת 2012-2013

עונה חדשה בפתח, כשיש סיכוי לא רע שזו תהיה אחת העונות המלהיבות בתולדות הNBA

אז הנה מה שמחכה לנו חוץ מדאנקים בפרצוף וסלים של שניה אחרונה,

אלו 10 השאלות הגדולות של העונה.ו

נתחיל מהקל אל הכבד

שאלה ראשונה: האם הבחירה מספר 1 אנטוני דיוויס יצדיק את בחירתו כבר בעונתו הראשונה ויתן מספרים יפים או שמדובר בשחקן נחמד ולא יותר.

2. האם בלייק גריפין יעשה את מה שמצפים ממנו וזה לעלות מדרגה ממפלצת אתלטית לשחקן קצת יותר מגוון ושאלת השאלות לגביו, האם הוא יתחיל לנצל את היכולות שלו גם להגנה או שסופית הוא סוג של וינס קרטר וזהו

3. מישהו רואה באופק איזה פוטנציאל לכוכב- על לעונות הבאות ? לא סתם שחקן יעיל אלא מישהו עם סטאר קוואליטי שמושך אחריו תקשורת ועניין ?

4. האם שיקגו ינסו להגיע לפליאוף איכשהו (במזרח הקל יש להם סיכוי לא רע) ואז לבנות על חזרה מאוחרת של רוז או שהם יוותרו על העונה הנוכחית ויעדיפו להגיע עם עדיפות ללוטרי ?

5. איזו קבוצה תהיה ה"סוס השחור" של העונה? האם זו תהיה ברוקלין נטס המתחזקת, דנוור נאגאטס המהירה והאתלטית או שהמורמונים מיוטה יהיו אלה שיפתיעו?

6. גרמי לין, האם השם הזה ששיגע את כולנו באמצע העונה שעברה יחזור לאלמוניותו אחרי שעשה קופה יפה או שבאמת גדל לנו פה רכז על?

7. האם מינסוטה וקווין לאב סוף סוף יעשו את זה ויפלסו דרך לפלייאוף, האם רוביו יחזור ליכולות כמו לפני הפציעה והאם ברנדון רוי ידביק אותם בווינריות שלו ?

8. האם בניו יורק יגיעו למסקנה שהציוות של אמארה- כרמלו נכשל ואי אפשר להגיע איתם לשום מקום או שהם יתעקשו להמשיך ולנסות ?

9. לברון ג'יימס כבר לא צריך להוכיח כלום ובכל זאת, האם יש לו את הרעב שהיה למייקל או לקובי גם אחרי שלקחו אליפות אחת ונחזה באותו לברון ואפילו אולי משופר? או שנראה לברון שבע ורגוע יותר שממשיך לעשות הכל אבל לא ברמת היעילות של העונה שעברה

10. בעצם זאת שאלת המאה מיליון מאה שמונים אלף ושבע מאות שלושים ואחד דולר, סך המשכורות של הלייקרס העונה (מקום ראשון בליגה בהפרש גדול) האם הם יחברו את כל הכשרון שיש להם לתלכיד קבוצתי שיזכר לדורות או שהכשלון של 2003-4 יתגמד לנוכח ההתרסקות של קבוצת הכוכבים מבוורלי הילס והם גם כן יזכרו אבל לדיראון עולם ?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 101 תגובות

  1. אחלה של שאלות :
    (*)אני חושב שלניקס תהיה שנה קשה עם שתי הכוכבים שלהם + הבית אבות על שם "משען" שהם פתחו העונה
    (*)גר'מי לין יחזור לגדולו הטבעי ולא יתפתח יותר מזה (מר איבוד לדקה)
    (*)מיניסוטה תיהיה קבוצה נפלאה ותגיע לפליאוף.
    (*) דנבר עם איגי וקארל זו קבוצה מדהימה שתעשה הרבה צרות
    (*)אני פסול עדות על L.A. (גם אני חלק מהרוב של אוהדי צהוב-כחול-סגול) אבל אני ממש מקווה שנאש יקח טבעת השנה

  2. שאלות 9 ו-10 הן באמת מהחשובות ביותר:
    9. אני גם חשבתי על זה לאחרונה ובניגוד לביטחון המוחלט של מנחם בלברון (ולא רק של מנחם) והרעיון שהוא רק ישתפר העונה, אני לא בטוח בכך. הסברה שהנה הוא השיג אליפות ומעכשיו זה הולך להיות sure thing או walking in the park היא לא בהכרח נכונה, וכפי שאמרת עולה השאלה האם הוא מסוגל להתמיד בכך כמו הגדולים מכולם (מייקל, קובי) בליגה כזאת תחרותית.

    10. זאת השאלה שמדירה שינה מעיניי אוהדי הלייקרס – עם זאת אני לא חושב שהשאלה באמת מתחלקת רק לשתי האפשרויות הקיצוניות, כי המציאות יותר מורכבת ויכולים להיות תחומים אפורים. אבל גם אם הם יהיו קבוצה טובה בניגוד לקבוצה מצויינת, זאת תהיה אכזבה למי שמצפה שהם יעברו את OKC, ספרס וכו' ויתמודדו על התואר.

    דרך אגב, נפילה לא פחות קיצונית יכולה להיות למיאמי אם יפסידו בגמר המזרח לבוסטון למשל… לא לדבר על הפתעה מוקדמת יותר.
    הם באים מעמדה של אלופה וגם כן השקיעו אין סוף כסף, וגם להם יש הרבה מאוד מה להפסיד.

  3. אולי מספיק עם הקשקוש הזה על כישלון של הלייקר ב 2004 ???

    לקבוצה הזו היו בעיות כימיה רציניות (מה שממש לא נראה בלייקרס הנוכחית), השחקן השלישי הכי טוב בה היה פצוע-גמור גם בחלק נכבד מהעונה הרגילה, ויותר חשוב מזה- בפלייאוף (כשגם המחליף שלו פצוע !…), ועם כל זה הקבוצה מגיעה לגמר הנבא !

    מה השטויות האלה על כישלון ?

    "כישלון" הרבה יותר גדול היה מיאמי הבריאה ב 2011 שהגיעה גם היא לגמר הנבא והפסידה של לדאלאס.

    ואגב – שני ההפסדים האלה ב ג מ ר היו המקרים "הכי גרועים" של קבוצות כוכבים כאלה.
    איך זה נגמר במקרה השלישי – בוסטון ?
    אליפות.

    אז אני מבקש מכולם לחדש קשר עם המציאות…
    תודה.

    1. זה שאתה אוהד הלייקרס זה נסלח איך שהוא אבל זה שאתה מתכחש לכישלון ההוא זה כבר פתטי
      מה לעשות שהצלחה או כישלון בספורט נמדדים לפי הפסד או ניצחון??והלייקרס היו צריכים לקחת את הגמר ההוא ולא רק להגיע אליו ואתה צודק שגם מיאמי זה כישלון אבל לדעתי בגלל צורת התבוסה ההיא זה נחשב כישלון גדול יותר ממיאמי
      לגבי השאלות. רובם באמת השאלות של העונה הייתי מוציא את השאלה על גריפין כי הוא ענה עליה כבר בעונה שעברה והוא לא הולך לשפר משהו השנה.

  4. מה שפתטי זה רמת הידע שלך.
    הלייקרס בלי קארל מלון (והוראס גראנט המחליף שלו) לא היו צריכים לקחת את הגמר הזה, ולא לקחו.

    ויש לך בלבול קשה בענייני לוגיקה –

    זה שהצלחה עבור הלייקרס = אליפות, לא הופך הפסד בגמר (ועוד בלי שחקן מפתח) – לכישלון.

    "צורת התבוסה". איזה שטויות במיץ.
    קח למיאמי את השחקן השלישי הכי טוב שלהם בסדרה מול דאלאס, והתוצאה תהיה זהה כמו עם הלייקרס – אם לא יותר גרועה.
    ועדיין, אף אחד לא רואה את ההגעה של מיאמי לגמר וההפסד שם ככישלון, אבל כאן אנחנו כבר חוזרים לבלבול שלך במושגי יסוד…

    1. אני לא מסכים. גם בלי קארל מאלון, הלייקרס היו הפייבוריטים באותו גמר. היתה להם ביתיות, הם היו קבוצה יותר מבוססת וכשרונית עם פוטנציאל יותר גדול על הנייר.
      דטרויט ממול היו פשוט אנדרדוג. הם היו קבוצה מצויינת אבל בתכלס לא חשבו אז שהם יקחו את הסדרה ואם הם לא היו לוקחים כנראה שאף אחד לא היה זוכר אותם היום.
      הלייקרס לא סיימו אז עם המאזן הכי טוב, אבל כן היו אחת המועמדות הכי בולטות לזכיה ולכן זה כן היה כשלון. וכן זה שפייטון ומאלון הצטרפו באותה עונה כדי לקחת אליפות, תרם לתחושת הכשלון.

  5. מנחם, הברקת בכותרת! תודה.
    ולדדי ההשואה הרי לא נעשתה על ידי היא נעשית כבר במשך שבועות בכל כלי התקשורת שמסקרים את הליגה כשאכן במציאות יש קוים משותפים בין ההגעה אז של קארל מלון וגארי פייטון לבין מה שקורה עכשיו והכשלון ההוא גם אם הוא לא כישלון קולוסאלי כי בכ"ז הגיעו לגמר והפציעה של קארל מלון וכו' הוא כישלון, בוודאי במושגים של הלייקרס.
    (אגב להבהרה, כמוך גםאני אוהד לייקרס אז אתה יכול להיות בטוח מה תהיה התשובה שלי לשאלה האחרונה…)

    1. אלי, אתה יכול לחזור על מה שאתה שומע בכלי התקשורת שמחפשים כותרות, או שאתה יכול לחשוב עבור עצמך.

      קבוצה שמגיעה לגמר הנבא ומפסידה שם בלי שחקן מאד מאד משמעותי – לא נכשלה. נקודה.

      זו גם לא הצלחה מסחררת, כאוהד אני בטח לא מבסוט מזה, אבל אני עדיין מסוגל להעריך את הדברים בצורה מפוכחת בהתאם לנסיבות ולתוצאות – לא הכותרות…

      1. דדי, לא הבנת אותי.
        את ההשוואה בין הקבוצות עושים כלי התקשורת ומשםאכן לקחתי את זה אבל את זה שההפסד לדטרויט הוא כישלון במושגים של הלייקרס את זה אני אומר. כי מה לעשות ואני עדיין חושב שהם היו צריכים לקחת את זה למרות הפציעה של מלון שדברת עליה ועוד יותר מזה אם אני זוכר נכון כל ההפסדים (אולי חוץ מאחד) היו בהפרשים גדולים וזה בוודאי יכול להחשב ככישלון.
        וחוץ מזה, אתה לא מסכים שזה סימן השאלה הגדול ביותר לפני פתיחת העונה?

  6. חיכיתי ולא הגיע אז אוסיף כשאלה 11: האם ג'רמי לין יזרח ביוסטון?

    מה שקרה בשנה שעברה הראה על פוטנציאל נפיץ. ברור שלין והרוקטס לא ישחקו כדורסל ביוני 2013, אבל עד אז הוא עשוי לחולל שם נסים. האמנם?

  7. captain שאלה מספר 6 היא בדיוק השאלה שלך
    ולתשובתי (כמו מקודם) הוא לא יזרח יותר מזה , אולי הוא יסריח ויפזר עננה ירוקה זרחנית

  8. גם אני לא רואה בהפסד לדטרויט כישלון.

    הלוואי ולכל פרנצ'ייז בכל הספורט האמריקאי יהיו רשימת "כשלונות כאלה", 3 אליפויות, עוד גמר שסיים שושלת אחת ואז 3 גמרים ו-2 אליפויות שהתחילו ששולת אחרת וכל זה מ99.

    העונה עם מלון ופייטון הייתה מרגשת מאוד עבורי. שני שחקנים גדולים שחברו לעוד שני שחקנים ענקיים, באמת הייתה קבוצה מרגשת.

  9. חברה תחושת כישלון או הצלחה היא לחלוטין אינדיבידואלית. אין לזה קשר לעובדות, והכל בעיני המתבונן. העובדות ברורות ועליהן אין ויכוח – הלייקרס הפסידו בגמר וזה סימן את סופה של השושלת הזו. מכאן כל אחד רשאי לפרש את הדברים עפ"י תחושתו והבנתו. בעיני הגעה לגמר היא לא כישלון, אבל הדרך בה הלייקרס נכנעו ללא תנאי בוודאי לא מוסיפה כבוד, וזאת למרות החיסרון הגדול של מלון. עדיין לקבוצה הזו היו מספיק כלים להתמודד בכבוד, ואני עדיין זוכר שהניצחון של דטרויט נחשב להפתעה יחסית.

    1. מה שסימן וגרם לסוף השושלת ואולי גם להפסד בגמר – היה הקרע בין שאקיל לקובי, ולזה אין שום קשר להצטרפות של מאלון ופייטון, לקיבוץ "קבוצת כוכבים", או לעובדה שזו היתה השנה הראשונה שלהם ביחד.

      זה היה נושא נפרד לגמרי שהיה מפרק את השושלת הזו בלי קשר לזהות השחקנים האחרים בקבוצה.

  10. בוקר מאד עמוס בגרינוויל. צריך לנקות את הלול, לתת דורה לתרנגולות, לחלוב את שתי העיזים לחלב לקפה ואח"כ לעשות גבינה, ואז יש כותנה לאסוף ולחרוש קצת באדמה היבשה. כשהחקלאי לס יסיים את עבודות הבוקר, הוא יתפנה לענות על העשירייה, אני מבטיח!

    1. אתה באמת עושה את כל זה שם?

      אגב מה מחיר הדורה לקילו אצלכם? אתה קונה דורה נקייה שעברה ניקו מהקליפה או דורה בתפזורת?

      וואלאק מנחם החקלאי.
      יש כפריות יפות בגרינוויל עם ציצי גדול וצמות כמו של היידי?

      1. א ידעתי שיש הבדל. אני רואה דורה, אני קונה דורה, אני מאכיל אותן בדורהץ דורה נקייה? דורה בתפזורת? תגיד לי, התרנגולות במושדב שלך יודעות את ההבדל? פה הן מטומטמות מדי. אוכלות מה שאני נותן להן.

        הבעייה שלי הם העזים. החלב שלהן יוצא חמוץ. עזים או איזות? מה אני יודע.ץ רואה ציצים, מתחיל לחלוב.

        1. תסתכל איזה תערובת אתה נותן לעיזים אולי שווה לשנות נוסחה(בהנחה שאתה נותן תערובת לחלב). אגב בשלב שהם קטנים אתה צריך לתת אקסטרה חלבון אין פה ברירה.

  11. אלי, שאלות מעולות, הנה התשובות שלי

    1.לדעתי דיוויס לא כזה טוב. סנטר טוב שיפתח הרבה שנים, אבל לא ברמה של הווארד או ביינום.

    2.גריפין יעמוד בציפיות, כי הוא שחקן טוב, אבל הוא צריך להתכונן ליום שאחרי-לאחר שהברכיים שלו יפסיקו לנתר. סטודמאייר עשה בשכל, והפך לחיית פוסט (נראה את זה העונה), ונראה מה בלייק יעשה. במקומו הייתי שוכר טריינר בפגרה הבאה, כדי להוסיף עוד נשק לארסנל ההתקפי המרשים שלו.

    3.לדעתי מרשון ברוקס הוא סופר סטאר לעתיד, מזכיר מאוד את קובי, והשנה יוביל את החמישייה השנייה של ברוקלין נטס.

    4.במקרה ואני הבולס, הייתי מנסה להגיע לפלייאוף, ומעביר את הבחירה ה-13-16 (תלוי איפה יסיימו), יחד עם בוזר (עדיף על לשחרר אותו באמנסטי) והמילטון, בשביל גארד מוכשר, או הטבות מס, ואז הייתי פונה לג'יימס הארדן.

    5.סוס שחור-הספרס.

    6.ג'רמי לין רכז טוב מאוד, אבל לא כמו מה שהיה בשיא בניקס. ביוסטון הוא יתפתח, וינהיג קבוצה סימפטית, והוא גם אחד השחקנים המעניינים יותר של העונה.

    7.מינסוטה יגיעו לפלייאוף. זה בלתי אפשרי לשחק עם ריקי רוביו, ברנדון רוי, אנדריי קירילנקו, קווין לאב ואלכסיי שאבד (שריק אדלמן מאמן), ולא להגיע לפלייאוף.

    8.לדעתי הם יגיעו למסקנה, ויעבירו את אנטוני. הוא אוברייטד.

    9.קינג ג'יימס שחקן גדול, ולדעתי הלא אובייקטיבית יש לו עוד 2-3 אליפויות לפחות.

    10.הלייקרס יקחו אליפות, אבל לא השנה. קשה מאוד לקחת אליפות בשנה הראשונה שהקבוצה רצה ביחד. הסלטיקס עשו את זה כי היה להם מספר 4 מדהים (רונדו תרם יותר ממה שגאסול יתרום), וכי היה להם מאמן מצויין (ריברס).

    1. רועי (ומנחם) – דייויס הוא לא סנטר. הוא 4.

      קשה להשוות אותו למישהו, אבל לדעתי הוא יותר גארנט מכל אחד אחר שאני יכול לחשוב עליו, או אולי "קמבי צעיר ובריא על סטרואידים ?…:)

      הגנתית, בהחלט יכול להיות לו אימפקט דומה לשל הווארד.
      לשניהם יש אתלטיות מדהימה ותזמון נפלא בחסימות, אבל היתרון היחסי של הווארד הוא כוח, בעוד שאצל דייויס זה אורך.

  12. עונה בשלבים בין חליבה לחליבה:

    1. אנטוני דייויס יהיה סופר סטאר. שונה מהאוארד אבל בסופו של דבר טוב מהאוארד. הוא יביא פנים חדשותצ לכדורסל עם החסימות וההוק שוט שלו.

    2. בלייק יתקדם העונה מאד. הוא יקפוץ כיתה שלמה ויסחוף איתו את דל נגרו לרע-יצה למאמן השנה.

    3. הכוכב הבא יהיה גילכריסט קיד. כבר שוחחתי איתו ויש לו את הכריזמה להיות כוכב מנטלית, וכמו כן את היכולת הפיזית

  13. הכוכב שיצא מהמחזור הזה הוא ללא ספק אנדרה דארמונד
    יכול להיות שיצאו שחקנים טובים ממנו אבל הוא נראה לי מתאים לתבנית.
    לגבי גליכריסטקיד הוא בנתיים אכזבה אבל צריך לחכות קצת בשביל להחליט אם הוא באמת אכזבה.

    1. דרומונד? הוא מסתמן כבאסט של הדראפט. יורש של אנס קנטר והאשים ת'אביט. היה צריך להשאר עוד כמה שנים בליגה, לדעתי לא יצא ממנו משהו מדהים

      1. ממש לא נכון – היו הרבה חששות לגביו, ובינתיים נראה שהוא בדרך (הארוכה אמנם) למימוש הפוטנציאל האתלטי העצום שלו.

        ולשים את קנטר ות'אביט האותו משפט ?
        קנטר יהיה סנטר פותח בליגה הזאת – לכל המאוחר בעונה הבאה.

      2. באסט?? איך אפשר לקבוע באסט כשהעונה לא התחילה.

        אני חושב שלא ראית מעולם את דראמונד משחק במכללות.
        שחקן שחשבו שיהיה שחקן של 4 נקודות למשחק בקושי בתחילת הקריירה במכללות.

        מראה המון חושב לנקודות מתחת לסל, המון אגרסיביות, ריבאונד התקפה.

        מתגלה כשחקן לא רע בכלל כבר עכשיו ופוטנציאל אדיר ואני עקבתי אחריו שנתיים מקונטיקט.

        קאנטר אגב לא באסט בכלל ובטח שלא באותה נשימה עם האשים תאביט(שהוא כבר סטאר לפי הדוקטור).
        קאנטר אם ישחק 35 דקות למשחק העונה מציג מספרים של 15 נקודות ו15 ריבאונדים בכל יום, בכל משחק ומול כל יריבה.

      3. תגיד הכל זה הדראפט הראשון שאתה רואה?
        מי שציפה שקנטר או דורמונד יצליחו בעונתם הראשונה כניראה לא מבין הרבה……..
        דורמונד בנתיים משחק נהדר והוא רק בן 18(הלך למכללות בגיל 17)! והגיע ליוקון באיחור כך שלקח לו זמן להשתלב וסבל כמו כל הקבוצה משלמאמן היה סרטן.
        וגם ככה הוא ניבחר רק 9 ככה שבאסט הוא לא יכול להיות.

        לבחור בבחירה 9 שחקן בן 18 שבגודל של הוארד היום לא יכול להיות באסט גם אם הוא לא יהיה מדהים.

        אנס קנטר הוא שחקן ששיחק עונה אחת בלבד בנבא! בקבוצת פלאיאוף שיש לה כבר את אל ג'פרסון, מילסאפ, ופייבורס כגבוהים.
        הוא הגיע לשם אחרי שנה שלא שיחק.
        ומיותר לציין שגם בחירה לפניו ווילאמס(שאמור היה להיות בניגוד לקאנטר שחקן מוכן אחר 3 שנות מכללות) בנתיים לא הצליחה משהו בקבוצה הרבה פחות טובה!
        וגם המבחירה אחריו לא הצליחה בשנתה הראשונה בקבוצה פחות טובה….

        בכל מיקרה שני השחקנים הצעירים האלו יבחנו לא עכשיו אלה בעוד כמה עונות…..
        דרך אגב בנתיים שניהם מרשימים לטובה בהזדמנויות המעטות שהם מקבלים.

        1. דראמונד לא בן 18 כי אסור להיבחר בדראפט בגיל הזה – 19 זה המינימום…

          אבל זה סתם לידיעה – גם הוא וגם קאנטר נראים מצויין יחסית לשלב הזה (קאנטר מן הסתם נמצא בשלב יותר מתקדם), מה גם שחשוב לזכור שלגבוהים לוקח יותר זמן להתפתח.

          גם דראמונד וגם קאנטר לדוגמא, נראים כמו ווילט צ'יימברלין לעומת איך שביינום נראה בשנתיים הראשונות שלו בליגה…

          1. דראמונד היום כבר אכן בן 19. אבל כשניבחר היה עדיין בן 18. גם הוא וגם מקג אם אני לא טועה הם השחקנים הצעירים ביותר בדראפט.

  14. גילכריסט יהיה בסדר. הוא פשוט צריך זמן. הוא בוסר, כולם ידעו את זה, והתלהבו בעיקר ממה שהוא יכול להיות – לא מה שהוא עכשיו.
    כרגע יש לו בעיקר את הנתונים הפיזיים, השאר אמור להגיע בהמשך. זה ייקח לפחות שנתיים, אולי יותר, וזה בסדר גמור.

    אגב, הפציעה של קובי קצת יותר כואבת משחשבו בהתחלה, והוא לא ישחק בשני משחקי טרום העונה האחרונים של הלייקרס – היום ומחר.

    היום גם הווארד לא ישחק, אבל הוא כנראה כן ישחק מחר.

    1. אבל מנחם אמר שגילריכס כבר מוכן ולא רק הוא אמר את זה
      ואנטוני דיווייס בכלל פחות גבוהה מהרווארד אפילו שהוא נראה גבוהה זה הגלל שהוא מאוד רזה
      ולברון לא שובע מאליפות אחת אל תשכח שהוא יותר צעיר ממה שמיקל היה כשהו לקח את האליפות הרישונה שלו וגם לברון יקח לפחות 5 אליפויות זה בטוח

  15. הקטע עם דייויס זה לא הגובה שלו – זה מוטת הידיים שלו (אגב, גם של הווארד מאד מרשימה).

    ואני לא קראתי בשום סקאוטינג על גילכריסט שהוא כבר מוכן, אלא להיפך – שהוא יצטרך זמן, אבל הסיכויים מצויינים שבסופו של התהליך הוא יהיה תותח.

  16. אני בהחלט רואה את הבולס מגיעים לפלייאוף ועושים עונה לא רעה. ימשיכו להיות אחת מקבוצות ההגנה הטובות.

    "הכישלון" ב 2004 הוא של המאמן פיל ג'קסון- אחד המאמנים היותר אוברייטד בהיסטוריה, למרות כל התכשיטים על הידיים. לארי בראון עשה לו ביה"ס.

    ג'רמי לין ישתפר. הניסיון, והתיאום עם השחקנים יורידו את כמות האיבודים. אולי לא יהיה סופרסטאר- אבל מובטחת לו הופעת אולסטאר עם הקולות הסינים.

    כל ציוות עם כרמלו נדון לכישלון

  17. לברון 5 אליפויות? חחחחחח זה יקרה רק אם יצטרף ללייקרס… ווייד עוד מעט מסתלק, נראה אותו עושה את זה בלעדיו. ווייד הוא הווינר מבין השניים

  18. השאלה החשובה היעחידה היא האחרונה, ובעצם השאלה סיפקת גם את התשובה. כל מה שהיה עלי לעשות היה להוריד את סימן השאלה:

    "הכשלון של 2003-4 יתגמד לנוכח ההתרסקות של קבוצת הכוכבים מבוורלי הילס והם גם כן יזכרו אבל לדיראון עולם"

    את ה-"?" הבה נחביא בינתיים.

  19. ישי – למה שווייד יסתלק? הוא הולך כ"כ ליהנות בשנים הבאות ולהוסיף כמה טבעות. המשחק שלהם עכשיו כ"כ מאוזן ואף אחד לא צריך לקחת הכל עליו. ווייד עוד יתן כמה שנים מופלאות בלי שום בעיה.

  20. צביקה, עוד שנתיים לווייד כבר לא יהיו רגליים.
    אתה יודע מה? זה לא ישפיע עליו בעצם כמו שזה ישפיע על לברון שיצטרך להתאים את עצמו לחוסר אתלטיות. נראה את הבוקר הזה עושה את זה…. שילך להתאבק כמו קארל מלון. לוזר

    1. ישי , עד העונה האחרונה גם אני הייתי קורא לו Queen James
      אבל בעונה האחרונה הוא השתפר , יש לו כוח אתלטי אדיר והוא לא טיפש בכלל לצערי , הוא מגן מצויין והשנה הוא לקח עליו את המשחק ברגעי משבר , אני ממש לא אוהד של ג'יימס אבל שחקן שמביא שתי קבוצות שונות לגמרים בליגה הוא לא לוזר לצערי (אני כל פעם מחכה שקובי יחרבן לו על הפנים איזה משחק של 40 נק')
      ג'יימס הוא שחקן גדול (ואין לך מושג כמה רציתי שהוא יסיים קרירה כמו T-MAC עם אפס עגול ב"מספר אליפיות)

  21. הוא גדול, והוא כיום בטופ, והוא ישאר שם הרבה זמן ויהפוך לאגדה חיה בסגנון מג'יק. הוא יכול לעשות כל תפקיד והמספרים מדברים בעד עצמם.. אין בזה ספק. ובאמת אני לא רוצה לעשות לו נאחס, מה שיעזור לו להמשיך כך הרבה זה הכוח העצום שלו. עד עכשיו לאחר כמה שנים טובות וקשות בליגה הוא הוכיח שהוא לגמרי לא שביר. הוא עמיד יותר מרבים לפניו וזה יעזור לתת עוד 10 שנים טובות.

  22. ישי, שוב אני לא מסכים. ווייד עכשיו יכול לעשות את כל מה שצריך כדי לשמור על עצמו. לא הכל תלוי בו. ובצורה הזאת הוא יוכל לתת עוד כמה שנים טובות.

  23. 1. יצדיק פחות או יותר, אבל ביחד לחברה שאיתו בדראפט, לא נראה לי שיהיה גדול באמת.
    2. בלייק גריפין ילך וישתפר, הוא שחקן די מגוון גם היום, נכון שזה נסמך על אתלטיות אבל יש לו לא מעט מובים שונים בארסנל ולא נראה לי שיש לו את האופי של קרטר, יעזור גם שיש לו את כריס פול בשביל שהוא לא ירים את האף ויתחיל לעבוד בהגנה באיזשהו שלב.
    3. לא ממש.
    4. שיקאגו יילחמו, זה לא יעבוד אחרת אצל ת'יבודו.
    5. לדנבר כבר קשה לקרוא סוס שחור, היא מוזכרת בכל מקום עם המון הערכה, כדי להפתיע הם יצטרכו גמר מערב. ברוקלין לדעתי שווה מקום 3 במזרח. בוסטון היא גם לא ממש סוס שחור, אבל הם העמיקו מאד בקיץ, אם איכשהו מיאמי לא יגיעו לגמר הנבא (לברון נפצע?) בוסטון יהיו שם ויכולים גם לקחת.
    6. גרמי לין לא פה ולא שם, יתברג איפושהו במקומות 10-20 בין הרכזים בליגה, שזה לא רע בכלל.
    7. מינסוטה לא סתם יגיעו לפליאוף, הם יעשו את זה במקום 3-4 במערב.
    8. לניו יורק אין ברירה, אנתוני הכי טוב בסגל ואמארה הוא בלתי ניתן להעברה.
    9. ללברון יש מוטור שעובד קצת אחרת ממייקל וקובי, הוא ימשיך באותו הקצב.
    10. הלייקרס יתחברו, השאלה היא הבריאות של הווארד. אם בריא, צפוי לנו גמר לייקרס – מיאמי.

  24. השאלה שלי היא האם לברון מסוגל לתת עונה יותר טובה מעונה שעברה, עכשיו שירד לו הקוף מהגב. אם כן, זו תהיה עונה אגדית שאתם תספרו לנכדים (או לנינים במקרה של מנחם) שהייתם עדים לה

  25. זה מה שיקרה. הוא לא איבד את הרצון לנצח, אבל בהחלט ירד לו הקוף. הקבוצה שלו והוא יהיו יותר טובים השנה. אבל, OKC ישתפרו אפילו יותר…

  26. its similar to Is actually together with LG ELECTRONICS Back button take note RD400, a week again by mistake some data or say a number of system record or even operators declare deleted currently whenever we wordpress extension LAN twine portable computer usually do not discover it. Please recommend like any individuals need to be mounted as well as exactly what??

  27. This particular surely appears like an assured case on the RIAA currently being crazy that no person will be acquiring tunes significantly any more, and they are depreciating, so why don't just simply practice this method dude and make YOUR PET pay for the point that numerous others can also be grabbing. To start with, just how can many people need that much money from charlie with regard to grabbing more effective music??? My the almighty, some sort of drug dealership more than likely find disciplined in which badly. That quantity of your hard-earned cash is perfectly absurd. Secondly, shouldn't the RIAA possibly be pursuing the other untold thousands of folks that get as well as sue these individuals with regard to huge amounts of money as well? This particular whole circumstance is definitely ludicrous. Anyhow, Paul… keep preventing!!

  28. I'm impressed, I ought to say. Really rarely do I encounter a weblog that is both educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. Your concept is outstanding; the issue is something that not enough men and women are speaking intelligently about. I am extremely happy that I stumbled across this in my search for some thing relating to this. cheap louis vuitton outlet

כתיבת תגובה

סגירת תפריט