פשעי אימון – משחק מספר 4 בין OKC לקליפרס

עדיין לא נרגעתי ממשחק מספר 4, ולמרות שהמאמן אסי מסקר את הסדרה מהצד של הקליפרס יש לי כמה דברים להראות מהצד של   OKC (איפה אתה וולאדי?) .

במשחק מספר 3 אוקלוהומה נצחה בזכות מהלך מצויין של סקוט ברוקס שבדקות הסיום שיחק סמול-בול עם: KD, ראס, באטלר, ג'קסון ואיבקה. דוק לא מצא לזה פתרון והפסיד את המשחק. אחרי המשחק דוק וצוות המאמנים של הקליפרס עשו את ההתאמות הנחוצות והציבו את CP3 על KD במהלך שעכשיו אנחנו קוראים לו גאוני, אבל במהלך המשחק נראה כמיסמאץ' אחד גדול, ואת דרק קוליסון דני גריינג'ר בלייק גריפין וקרופורד. רק תצוגת אימון נוראית של ברוקס מנעה נצחון מ  OKC שכבר הובילה ב 15+ הפרש.

הנה מהלך אחרי מהלך של סגירת הפרש  15- בדרך לנצחון של הקליפרס (הקרדיט ל BBALL BREAKDOWN של קואץ' ניק).

https://www.youtube.com/watch?v=0vxa5uRKDa4&list=UUSpvjDk06HLxBaw8sZw7SkA

אחרי שתראו את הוידאו אתם יכולים להבין את גודל הבור שבו נמצאת אוקלוהומה, שהמאמן שלה לא הכין את חמישיית הסמול בול שלו לשחק תרגילי פוסט או לתזמן את פסקי הזמן שלו. ויותר מזה ברוקס קרא את אותו התרגיל פעם אחר פעם למרות שהתוצאות היו זהות (איבוד כדור).

מלה קצרה על ראס. אחרי שראיתם את הוידאו באמת אפשר להאשים את ראס במשחק המבולגן של אוקלוהומה שמשחקת ללא שיטה וללא תרגילים? למעשה משהו יכול לחשוב על רכז שמתפקד יותר טוב בבלגן?

עקב פערי הרמות, לעוף בחצי הגמר יהיה פשוט פשע כנגד רמת הכשרון של אוקלוהומה.

מה אנחנו עושים עכשיו?
מה אנחנו עושים עכשיו?

 

 

 

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. אני מסוגל להאשים אני ווסטברוק בהכל. try me.
    זרוק עוולה עולמית ותראה איך בתוך ארבעה משפטים גג האשם נופל ישירות ובלעדית על הפרחח המקפץ

    1. דובי, לא עבר 15 דקות מאז שלחצתי פרסם פוסט. נראה לי שלא ראיתה את הוידאו. תסתכל עליו ואז תכתוב עוד פעם.

      התזה שלי זה שראס תקוע עם המאמן. אולי בגלל שKD כזה חננה שלא מסוגל להתקדם מהמאמן הראשון שלו אז כל הארגון הזה תקוע.

        1. אם תצפה בווידאו תראה שניתוח של מהלך אחרי מהלך מראה שאין תנועה אצל OKC בהתקפה, אין תרגילים, וכתוצאה מכך הכל בנוי על לתת את הכדור לראס או קווין ושהם יאלתרו משהו.

  2. מילא ההתקפה. אבל איך OKC קיבלה סל אחרי סל בלייאפ? שם היה הברוך הכי גדול. הצבע היה פרוץ לגמרי, פול קוליסון וגריפין עשו סלים קלים בצבע בלי שום בעיה. 2-3 מהם מאיבודי כדור של דוראנט, הרוב מחדירות קלילות של פול ושות.

    1. כן זה פשוט היה מביך לראות את תרגיל הקרנות עובד פעם אחר פעם. (כריס פול בראש הפרימטר, 2 בראש הצבע ועוד 2 בפינות. ה-2 מראש הצבע באים למסך את כריס פול שפורץ מהדלת האחורית עד הסל ללי אפ קליל) .

      על מה הם עובדים שם באימונים?

    1. לית מאן דפליג שההעזה הרוסית במזרח אוקראינה מבטאת, ומתאפשרת בזכות, חסרונו של גורם דומיננטי באזור, שייצור מסגרת כללים של מותר ואסור. יד מכוונת שתתווה גבול ותרתיע מפני התנהלות שרירותית על פי גחמת לב ורצון שאינו מתחשב בטובה הכללית.
      כמובן, האשם אינו בפרחח המקפץ בלבד. תפקיד המאמן להוות גורם משמעותי ולתת את ההכוונה, התרגילים והמסגרת. יגיד מי שהתנהלותו של ווסטברוק מבטאת חוסר שקיים ממילא, ללא קשר אליו. מתנהל לפי דרכו בסיטואציה נתונה, ומה לנו כי נלין.

      מצד שני, איזה מודל אנחנו מציגים לבני הנוער, המביטים בהערצה אל שחקן שמביא אל המגרש את אותם ערכים שליליים שמבטא הדוב הרוסי חסר הרסן בהתנהלותו הכוחנית?

      מ.ש.ל.

          1. כן בטח תקשיב לזה ותספור רבעים… עכשיו תגיד לי עם זה מרגיש 4/4 או 3/4…

            התשובה זה שניהם. ריקוד הטנגו זה או 3 צעדים איטיים או 4 מהירים.

            אם רועי ויינברג קורא את זה… טנגו זה מקצב שאי אפשר לג'מג'ם על סולם בלוז או לנגן בדיסטרושן, אז אם אתה מוכיח אותי אחרת אנא תעלה טיעון נגדי.

  3. הבהרה – בדוגמא שלמעלה עידו ואני עושים שימוש בהקצנה והגחכה.
    היינו, לוקחים אמירה שיכולה להיות בסיס לוויכוח מטופש ועימות עמוס יצרים ("ראסל ווסטברוק במשחקו הסוליסטי והלא אחראי הורס את שאיפות האליפות של אוקלבומה")
    מקצינים אותה ("ראסל ווסטברוק אחראי למכלול הבעיות בעולם")
    ומבהירים את הגיחוך שבה ע"י חיבור מופרך מיסודו לנושא חדשותי בוער.
    המטרה היא להבהיר לk-700 וטיפוסים דומים מסוגו שהאהבה שאנחנו, אני לפחות, היא כנה, עמוקה ואמיתית, וכל העימותים בינינו אודות אפסותו של הנ"ל (ווסטברוק,לא K היקר לי מקפה שחור איכותי) היא העברה נעימה של שעות האשמורת השלישית, בואכה יום עבודה.

  4. טוב שהקליפרס נזכרו במה שממפיס עשו וכמעט ניצחו בסדרה: דוראנט לא מספיק חזק בשביל משחק פוסט דומיננטי וצריך לשים עליו מישהו נמוך שיתקוף את הכדרור ויכריח אותו לקבל כדור עם הגב לסל. יכלו להאט אותו מאד כך. שמירה בסגנון דריק שארפ.

  5. לפעמים מאמן צריך ךהוציא את הכוכב שלו. קווין דוראנט לא מצליח לייצר סל רבע שלם במצב של מיס מץ אפשר לתת לאחרים על המגרש לנסות.
    ברוקס משחק עם אותה חמישייה כל הרבע ולא עושה שום שינוי.
    כדי שיחלחל להם הפסד כזה מביך!!! לא קבוצה של אליפות בכלל…..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט