אחד על אחד #6 – משחקי מלחמה: מזרח נגד מערב/ מנחם VS אסי

בס"ד

אחד על אחד #6 – משחקי מלחמה

 אחד על אחד: מצד שמאל בפינה האדומה פרופסור לס, מזקני העדה בכדורסל, מדען ורב לעת מצוא. חובב היילייט ומאמין בניסים, אוהד כדורסל מזרחי בכלל ואת הניקס העלובים בפרט. רבו לשעבר של אסי שיצא לתרבות רעה.

מצד ימין בפינה הכחולה המאמן שקיבל תואר "חולדה" מהפרופסור. אוהד כדורסל מערבי וחובב טקטיקה ומהלכים קבוצתיים. המערב תמיד יעשה לו את זה ודאלאס עם קרלייל בפרט!

 והשבוע על המזרח והמערב.

מי חזק יותר?

– מנחם

מה? מערב נגד מזרח? עצם הרעיון, עצם העלאת הנושא, עצם השאלה היא פגיעה באינטיליגנציה של כל אוהד כדורסל אמיתי, אלא אם-כן הוא אוהד כדורסל נשים יותר מכדורסל גברים. הכדורסל במערב הוא שואו-טיים. משחק ראווה בהשתתפות פרימדונות מקובי ועד קווין דוראנט, ומטים דאנקן עד גרג פופוביץ'- אפילו שבמקרה שלו הוא פלח קרואטי, ולא פרימדונה, אבל אתם מבינים את הפוינטה.  תסתכל על קווין לאב: נפילה קטנה והוא שובר את עצם הזרוע. אתה יכול להכות בזרוע של לברון או קרלוס בוזר בפטיש חשמלי ולא תהיה סריטה קטנה.  הכדורסל של המערב היה כדורסל של עדינים ויפים עוד מהימים של אלג'ין ביילור וג'רי ווסט. זה המשיך דרך מג'יק והשואו-טיים הדפוק שלהם.  מי טוב יותר? אני מסתכל על טבלת האלופות של ה-NBA ו-SURPRISE! האלופה היא ההיט ממיאמי. הקבוצה ללא מאמן, ללא סנטר, ללא פוינט גארד. יש להם רק דבר אחד –  סליחה, 12 דברים –  12 טבעות, על אצבע כל שחקן ממיאמי.  מי אלופת ה-NBA, מי? הלייקרס הבוכייה? אוקלהומה החסרת IQ?  אני שונא כל קבוצה מערבית: כל מה שהם יודעים לעשות זה לבכות לשופטים. מתחיל עם פאו גאסול, וממשיך עם מאנו ג'ינובלי. בכלל, ישנם יותר מדי אירופאים במערב. הם מביאים איתם הצגות של כאילו פאולים שהם למדו מבארסה, ועושים מכל הכדורסל המערבי בדיחה עצובה גדולה אחת.

 – אסי

מנחם אכל משהו מקולקל לארוחת בוקר.

תן לי לומר לך משפט אחד,אפרופו רשימת האלופות של הליגה:

ב20 שנה האחרונות- המערב זכה ב12 אליפויות, המזרח 8 אליפויות.

חבר'ה אני מבקש להירגע, תנו לי לנהל את הדיון! לפני שננסה לבחון את הנושא בכמה שאלות ספציפיות, מה באופן כללי יש לך לומר על "מזרח נגד מערב" בארה"ב?

 -מנחם

למערב ארה"ב יש בקושי זכות קיום. מערב ארה"ב הוא מין שלוחה של המזרח. הכל הולך לפי המזרח, אפילו השעון. אתה יודע באיזה שעה החל הויכוח בין אובמה לרומני? צדקת! באוניברסיטת הופסטרה בלונג איילנד ב-9 בערב. אחרי שאנשים חזרו מהעבודה, הספיקו להרביץ שני מרטיני'ס או סקוטש וסודה, אכלו ארוחת ערב, התיישבו על הכורסה לחזות בחדשות, וב-9 כולם מוכנים לדיון. במערב? כולם בפקקי התנועה של לוס אנג'לס ב-6, שעת פתיחת הויכוח.  המשרדים נסגרים ב-5, או 6. המולים ב-9. עד שאנשים מגיעים הביתה כבר 7 או 8. הויכוח גמור. אותו דבר משחקים: כשמיאמי הנאורה משחקת נגד הסלטיקס הגדולה ב-8, במערב זה 5 אחה"צ. גם בישראל מכבי משחקת ב-5 ביד אליהו?  המערב שייך לקאובויס. זה אזור פרוע של גנגסטרים וחבורות פשע. המילה תרבות עוד לא הגיעה לשם, אלא אם כן אתה קורא להוליווד 'תרבות'.

 -אסי

הרבי לימד שבארץ ישראל מתפללים לצד מזרח(ירושלים), בבבל מתפללים לכיוון מערב- ארץ ישראל…תגיד לי מה זה השאלה הזו? מה זה חוג לאנתרופולוגיה?? באחד על אחד בהיסטוריה אני מפסיד למנחם אבל בכדורסל הוא מקבל בראש שלושה שבועות ברצף, בואו נתחיל כבר, גם השבוע הוא יפסיד..

 אוקיי. נעבור לשאלות יותר ספציפיות:

 1. מי שלושת השחקנים הטובים בכל אזור? איזו שלישייה לוקחת?

קובי או לברון?

– מנחם

 דריק רוז (ועד שיבריא רונדו), לברון, ואנדרו ביינום מכניסים 14-21 ב-"3 נגד 3" לכל שלישייה מערבית.  ואם לא הם אז כרמלו אנטוני, אמארה סטודמאייר, וקווין גארנט מכניסים 17-21 לכל שלישייה מערבית. אגב, רוז, לברון, וביינום לא רק הכי טובים במזרח.  הם "נבחרת העולם בשלשות" נגד המאדים. לאף שחקן מערבי אין מקום בשלישייה הזאת! אז לא לבלבל לגולשים את המוח, השלישייה שלי נגד המערב היא דריק רוז, לברון, וביינום. מי שלך?

 – אסי

הטובים ביותר.נתחיל-TOP 10  לפי הESPN: לברון,דוראנט,האווארד,פול,רוז,קובי(שישי?בעיניי שלישי ואפילו שני),לאב,ווייד,ווסטברוק,דרון וויליאמס.

6:4 למערב.

בואו ונעלה טיעון שמאמנים גדולים משנים את מאזן הכוחות:

דוק,ספולסטרה, ות'יבודו נגד אלופי השחמט שלי:

פופ,קרלייל,אדלמן, וג'ורג' קארל.

החבר'ה שלי יכולים ללמד אותם כדורסל ולסטור להם בישבנם הצעיר בו זמנית.

שלישיות:

ביינום סנטר מצוין אבל מי משחק עם סנטר בתחרות שלוש על שלוש?אהה..כנראה שאתה…

לשלוש על שלוש אני לוקח את השחקנים בעלי היכולת האישית הטובה ביותר שיטמטמו כל שלישייה שלך בהגנה ובהתקפה. קובי, דוראנט ולמרכוס אולדריג'. מאיפה בא לך לחטוף? שלשות? חדירות? תבחר פרופסור…

נבחרת העולם בשלישיות?פחחחחח…חוץ מלברון הייתי מוותר על כל האחרים שלך.

 2. החמישייה- מי חמשת השחקנים הטובים ביותר במזרח ובמערב לפי עמדות? מי המנצחת במפגש של שתיהן?

– מנחם

אני רוצה לחזור לרגע לשלישיות כדי שהגולשים ידעו "מי נגד מי" כי אתה מרוב מבוכה החלטת להביא מאמנים לעניין. בשביל מה צריך מאמנים זוהי בעייה מערבית. אני לא צריך מאמנים. ז"א שמול רוז, לברון, וביינום, אתה מעמיד את קובי, דוראנט, ואולדרידג'. רק שיהיה ברור לכולם. אוקיי, בקשר לחמישיות, אני לא צריך את החמישייה הראשונה. אני הולך ישר עם השנייה: רונדו, דוויין, פאול פירס, אמארה סטודמאייר, וטייסון צ'אנדלר. הם מנצחים כל חמישייה מערבית אבל אם הם ניתקלים בקושי מסויים, הרי שמהספסל עולה החמישייה הראשונה שלי – רוז, לברון, כרמלו, גארנט,וביינום ומורידה למערבים את המכנסיים ב-24 הפרש. אבל בגלל שיש כאן ויכוח בינינו, אני ארצה שהגולשים יידעו שהחמישייה שלי היא רוז, לברון, כרמלו, גארנט, וביינום.

 – אסי

אני מודה שהמעבר של ביינום לפילדלפיה בהחלט משנה את מאזני הכוחות מתחת לסל אבל שחקני העל של המזרח מנצחים רק בהארכה אם שהשופטים מקבלים הנחייה ברורה לשרוק לטובת הפלופים של לברון. אני מזמין את סטרן לקחת אותנו כמאמני האולסטאר השנה ואנבא במדויק את התוצאה.

אני משחק עם 3CP, קובי, דוראנט, בלייק(כי נוביצקי אהובי פצוע) והאוורד.

בכל ההתקפות הייתי הולך לדוראנט כי מלו ישמור עליו. אחרי 4 התקפות כשדוראנט יעשה עליו 10 נק' לפחות, ללברון יימאס והוא יחליף שמירה עם מלו. מלו ישמור על קובי ושוב יושפל. אחרי שקואוץ'מנחם לסשל המזרח יבין שטעה ויכניס את דוויין אני אשחק P&R עם הקליפרים שלי. מיותר לציין שעם האוורד אני אשלוט בריבאונד ואטוס למתפרצות….ששששואו טיים. אבקש במיוחד מגריפין לזנק מעל לברון וכרמלו ביחד ולהטביע לביינום על הראש. צריך כבר להחליף את הפוסטר של פרקינס.

כל מה שנותר למזרח זה להתבכיין לשופטים ולהפסיד. אני לא אזדקק להארכה אפילו. ייגמר 150-110. על כרמלו נקלע 80(40 לקובי ודוראנט כ"א) וחצי הכמות תהיה ההפרש במשחק. אני אבקש במיוחד מספולסטרה ללחוש על אוזנו של הפרופסור ואתפקע מצחוק.

אני אתן לעוזר שלי, ה'פלאח', לנהל את הגארבג' טיים ברבע האחרון וללמד את המזרח צניעות מה היא!

כדי למקסם את ההשפלה אני אעלה מהספסל רק אירופאים שיישמרו איזורית שלמזרח הטיפש אין מושג איך להתמודד איתו. פארקר, ג'ינובילי, גאלנירי גאסול ודאנקן. מנחם יבקש לעצור את המשחק ויתקשר להביא מיידית את ריי אלן וראשארד לואיס שיפגיזו מבחוץ. מגוחך, אבל אני ארשה לו…

 3. אם נשים את שמונה קבוצות המזרח הטובות ביותר מול קבוצות המערב מה היו תוצאות המפגשים?

– מנחם 

  1. 1.      מיאמי – אוקלהומה 2-4
  2. 2.      בוסטון – דנבר – 2-4
  3. 3.      פילדלפיה – לייקרס –2-4
  4. 4.      נטס – סן אנטוניו – 4-2
  5. 5.      ניקס – סן פרנציסקו 3-4
  6. 6.      אטלנטה – קליפרס 4-1
  7. 7.      אינדיאנה – פיניקס – 3-4
  8. 8.      מילווקי –  ממפיס 4-3

המזרח מנצח 5 מ-8 משחקי 'ראש בראש'.

– אסי

הדירוגים הזויים לגמרי. אני חושב שגייל התחילה לערבב ליקר במרק של הפרופסור. אחרת איך תסביר לי רציונאלית את המיקום של סאן פרנציסקו(אני מניח שהתכוונת לגולדן סטייט ולא לפורטי ניינרס) ב5?אינדיאנה אחרי הניקס ואטלנטה? פיניקס בפלייאוף? מנחם מה נסגר, ת'אביט לא ברוסטר שלהם….

אבל בהיגיון עסקינן אז זהו הדירוג ההגיוני:

1. מיאמי – לייקרס 4:3

2. בוסטון – OKC 4:3

3. אינדיאנה – קליפרס 4:1

4. פילי- סאן אנטוניו 4:2

5. נטס – דנבר 4:3

6. ניקס – ממפיס 4:2

7. מילווקי –  מינסוטה 4:3

8. שיקגו – דאלאס 4:2(אם ג'ף הארדן עובר למאבס.אם לא המזרח יינצל מסוויפ)

תוצאה: תוציא את המטאטא מנחם ותתחיל לעבוד.

אסי שלם

בעברית - מאמן, באנגלית- קואוץ' ביידיש- קיבעצר "הניצחון לשחקנים, ההפסד למאמנים והפרחים לצה"ל" (ספר משלי עמוד קטש, כלומר 10) להרצאות, פודקאסטים ועוד: asist101@gmail.com

לפוסט הזה יש 119 תגובות

  1. שלישיית המזרח מנצחת. חמישיית המזרח מנצחת. במשחקים 8 נגד 8 התוצאה 4-4

    באופן כללי הפעם המזרח בראש וכך הדוק מנצח

  2. אני פחות מכירה את המזרח אבל ברור שמי שכתב על המערב הגזים מאוד. לא מאמינה שאף קבוצה מהמערב מנצחת בפלייאוף את 4 הטובות של המזרח

  3. איזה ערנות חברים. למרות השעה. לפני שהולכים לראות את מיאמי קוראים את הטור ואין ספק שהפעם לס והמזרח לוקחים בגדול

  4. איך בדיוק? מיאמי היחידה במזרחק שמגיעה לרמות של הללייקרס ספרס ואוק.
    המערב כבר הרבה זמן שולטים בליגה, גם השנה הם ישלטו.

  5. לפי החשבון שלי זה 1-3 או 1-4 לטובתי, אבל יעזור שבסיום התגובה תכתבו "מזרח" או "מערב" כי אסי לא מבין את התגובות, וכל תגובה בלתי מובנת היא בשבילו הצבעה מערבית.

  6. כשרוז פצוע למזרח יש קונטנדרית וחצי בקושי. המערב עמוק, חזק, צמוד ותחרותי יותר, ויעידו הקבוצות שנמצאות אצלו רק בשיפולי הפלייאוף (דנבר, דאלאס, יוטה, פורטלנד, מינסוטה). כבר כמה שנים שבמאזן במשחקים בין קבוצות המזרח למערב המערב מוביל בפער. גם השנה המערב יוביל, ולא במקרה

    ניפגש באולסטאר?…

  7. 5-1 דוק. בעד אליי
    ואני………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. סתם לא אשאיר אתכם במתח ברור מזרח. לס, איתך לאורך כל הדרך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. מל, המקום היחיד בעולם שאני יכול לקרוא הופס ברמה זה אצלך באתר.
    מסכים, לא מסכים, שטויות. הופס ברמה. תענוג.

  9. הנקודה העיוורת של מנחם על הנסיון לסופר גרופ של לייקרס כבר מוכרת, אז לא התרגשתי שמנחם דירג אותה שלישית, אבל מה שאסי עשה, לשים את החבורה המאותגרת כקבוצה הזאת, עם מאמן בינוני, לפני החבורה הנפלאה של OKC עם ברוקס, גמר אותי לגמרי. זה לבד גורם לזה שכל מה שכתבת אסי נראה כבר מופרך לגמרי.
    אגב, מה זה מעניין עם בעשרים שנה אחרונות המאזן היה 12-8? זה בסך הכל די צמוד. וכרגע המשקל עבר למזרח, כי נוספו מיאמי וברוקלין לאריות הותיקים שמשארו בתמונה חזק: בוסטון, שיקגו,ניקס ואפילו פילי, ואינדיאנה
    מנחם, מזרח. אין ספק בכלל.

    1. בדיוק. אסי מבתמך עד 20 השנה האחרונות. למה לא 70 השנים האחרונות? הסלטיקס לבד לקחו יותר מכל המערב. עלי לעשט=ות חישובים מהר לפני שאסי מתעורר.
      1-7

  10. מה שכן – למרות שהמזרח מתחזק בגדול בברוקלין, המערב ממשיך להרחיב את שורותיו – סאן אנטוניו ודאלאס קצת בירידה אבל נשארו אריות, אבל קליפרס נמצאת ברמה ששנים לא הייתה, ושאר השמיניה של אסי באמת בסך הכל חזקים מאוד.אם אני מסדר את הדירוג של אסי (מחליף בין לייקרס לOKC), אז בגלל שאני מעוניין שOKC ינקמו במיאמי, אני נשאר עם 6-2 למערב: רק בוסטון וברוקלין ינצחו את מי שמולם.
    ולמרות זאת אני הולך עם המגמה שמתווה מיאמי – המזרח כרגע על הגובה ומתחזק!

  11. כתבה נהדרת,תמיד אני אוהב לקרוא את ההברקות כאן.

    כמובן,אני תמיד לא מסכים לגמרי עם אף אחד,אבל אני בדרך כלל הולך עם מנחם,כי אני אוהד של הסלטיקס ותמיד מעדיף יריבה מזרחית על מערבית.

    אני תמיד תומך במזרח,ואני גם לגמרי מסכים שהוא זה ששולט בארצות הברית.
    ומי אמר שהשעון הוא שקובע?
    סליחה,איפה הנשיא יושן בזמן כהונתו?
    איפה נמצאים המרכז העולמי (ניו-יורק) והמרכז החינוכי (בוסטון)?
    איפה נמצאות רוב הערים הגדולות בארצות הברית?
    המערב,ברובו,מלא בנופים מדהימים,אבל מאוכלס ביותר עצים מאשר אנשים.

    הכל עניין של טעם,אבל בסופו של הדבר,אני מעדיף את המזרח (חוץ ממוזיקה מזרחית,אוי אלוהים,כמה שאני לא יכול לשמוע שנייה מזה!).

  12. טור נחמד.. השאלות שעלו פה מעט לא רלוונטיות לטעמי אבל נחמד לקרוא ולהתעניין. ואני מסכים עם אסי, פיניקס בפלייאוף זה לא דבר שהולך לקרות, אבל גם ניצחון של הלייקרס על מיאמי בסדרה לא יקרה

  13. פאק!!
    פירס נפצע בקרסול….מקווה שזה לא רציני,כי הוא בכושר מטורף!
    שנים פירס לא היה בכזה כושר,והוא,אחרי באמת הרבה זמן,שוב רזה.

    נקווה לטוב.

    1. פירס חזר! כנראה שהוא בסדר גמור. לעומת זאת באס לא חזר למחצית השנייה ואני מקווה שהפציעה שלו לא רצינית.

    2. פירס חזר לשחק.
      נראה שהוא נחת לא נכון על הרגל ופשוט הרגיש כאב…לקחו אותו לחדר הלבשה כי בכל זאת צריך להזהר עם שחקן בגילו,אבל הוא לא נפצע,הכל טוב.

    1. ראית את המהלך גועל נפש הזה של ג'ו ג'ונסון!?
      לי תיאר זאת כמו שצריך כשאמר לו "זה רק פרי-סיזן,lets play!"

      סתם שחקן בהמה,זה לא יפה ולא מכבד מה שעשה….זה לא מוכיח שום דבר.

      1. נכון, מצד שני למשחק יש הרבה מאוד INTENSITY, מה שאני מאוד אוהב. הקבוצות משחקות משחק עונה סדירה לגיטימי.

        GO CELTICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. You people are delusional. The west has depth, size and skills, not to mention more championships in the last 2 decades (and better overall balance every year in the last decade at least)
    I go with Asi on this one.

  15. מנחם, חוץ מהעובדה שאתה צריך ללמוד לספור (ספרתי בוודאות יותר מ-1 שהלך עם אסי), נראה לי שהצלחת בצורה כלשהי להפנט ולשטוף את המוח של הרוב המבין (בדר"כ) בכדורסל.
    כבר כמה שנים טובות שהמערב עליון באופן מוחלט על החבורה המצחיקה ממזרח לנהר המיסיסיפי. מאזן הראש בראש העונתי הולך בעקביות למערב, וכך גם האלופה מלבד ליקויי מאורות נדירים כמו שנה שעברה (חוסר נסיון), בוסטון (ביינום פצוע) ומיאמי הראשונה (פרשת שופטים באדום). למעשה, מאז ג'ורדן ושיקגו המערב זכה ב-10 מתוך 14 האליפויות האחרונות! וגם כשזה לא קרה זה היה בגלל מלחמות ההתשה בקונפרנס שגמרו את נציגת המערב.
    רוצה עוד? המזרח באופן עקבי שולח לפלייאוף לפחות קבוצה אחת עם מאזן שלילי. במערב לא מזמן גולדן סטייט נשארה בבית למרות 48 נצחונות (במילים – ארבעים ושמונה נצחונות בעונה, שלא הספיקו לפלייאוף). אגב, גם שני ההפסדים האחרונים שלהם היו בשני המשחקים האחרונים בעונה, לאחר שאיבדו סיכוי לעלות לפלייאוף והורידו רגל מהגז, כלומר היו יכולים להגיע לעונת 50 נצחונות ועדיין לראות את הפלייאוף בטלוויזיה. אגב, עם אותו מאזן במזרח באותה שנה היתה להם ביתיות (!!) בפלייאוף.
    בקיצור, אין לך מושג בחור צעיר. תקשיב לדבר תורה מאיש עם קצת שכל כדורסלני בקודקוד. במערב אין כל חדש, והוא עדיין מביס את המזרח.

  16. אסי והמערב לוקחים פה ובגדול ולפי דעתי דווקא שלישייה של רוז לברון ואנטוני כן הייתה מנצחת.
    אבל ההתעקשות של מנחם על ביינום עולה לו ביוקר.
    דרך אגב המערב הרבה יותר עמוק מהמזרח שם זה בעיקר מיאמי ומיאמי וקצת נטס ובוסטון (מישהו באמת מאמין בניקס פחחח) וזה ככה כבר שנים

    1. 3-13. גם ינון יבור הוא מהשמרנים שעדיין חיים על ההילה של מג'יק וקרים, ולא מודעים למה שקורה במיאמי, בבוסטון, בפילדלפיה, ובניו יורק.

  17. מנחם יש רגעים שאתה והודעות שלך מזכירים לי ילד בן 17 שכועס על כל העולם ואחותו.
    הבעיה היא שאתה איכשהו סוחף אחרייך את הכבדות שלא מבינים עניין בדיוק כמוך. ינון עלה על הנקודה ועדיין לא ראיתי אותך מתייחס לדבריו. המערב בגדול יותר טוב מהמזרל. לא מדובר רק על הלהיט חבר. פילדלפיה גרוזיה והניקס יכולים לשחק הביצים בינתיים כי 2 הקבוצות היחידות שהםן. ברמה הגבוהה כמו אוק הן מיאמי ובוסטו

  18. GOOD MORNING VIETNAM!!!! התעוררתי למלחמה. מנחם לקח מהכדורים של לאנס ארמסרונג. חכו שאוהדי הלייקרס יתעוררו.לפי שעון מערב הם עדיין ישנים. מנחם קיבל בראש כמה שבועות והוא החליט שנמאס לו השבוע. הקרב לא נגמר,רק אוהדי המזרח ערים ביו 2 ל6 בבוקר. להתראות ב12.

  19. חייבים להודות שהטופ 2-3 קבוצות הטובות במזרח טובות מהטופ 2-3 במערב.
    א-בל-…
    המערב בכללותו טוב לאין שיעור מהמזרח!
    כמה דוגמאות:
    בפלייאוף האחרון, מאזן הניצחונות של המדורגת רביעית או חמישית במזרח היה פחות טוב משל השמינית במערב
    המדורגת 10 ואפילו 11 במערב מנצחת את השמינית במזרח
    המדורגת שמינית במזרח תמיד עולה לפלייאוף במאזן שלילי, כשבמערב 3-4 קבוצות עם מאזן חיובי נאבקות על הכרטיס האחרון לעלייה לפלייאוף
    והכי חשוב:
    בשל לוח המשחקים, קבוצות מערביות משחקות יותר נגד קבוצות מערביות (שהן חזקות יותר) מאשר נגד מזרחיות, ועדיין הם במאזן טוב יותר משל המזרח.
    ומאידך, קבוצות מזרחיות משחקות יותר נגד קבוצות חלשות מהמזרח ולמרות זאת הן עדיין מסיימות את העונה במאזן גרוע בהרבה מהמערב.
    אפשר רק לדמיין מה היה קורה אם היה לוח משחקים שוויוני וקבוצות היו משחקות נגד כולן באופן שווה…
    מנחם, תרשום עוד נקודה לאסי.

  20. מערבה מכאן.
    מזרח זה מיאמי ואף קבוצה אחרת שיכולה לדגדג את צמרת המערב כל עוד רוז לא מראה שהוא חוזר בכושר מלא.

    כשמסתכלים על העומק, היתרון של המערב רק גדול יותר…

  21. מנחם לס שוב מצביע לעצמו בכל מיני שמות כמו שחשפתי בעבר

    לידיעת הקוראים: כל השמות החדשים שהופיעו פה פתאום לרגל המשאל הם של מנחם לס
    בהתאם לזאת התוצאה היא מקסימום תיקו

    אסי, אני לא הייתי מתייחס לתוצאות ומצחיק אותי שהזקן נהנה לשקר לכולם.

    1. אנונימי! אתה טיפוס עלוב, מסכן. ישנה דרך (אני לא יודע אותה אבל ישנה דרך) לוודא מאיזה אזור באים המסרים. אפשר לבדוק מה מגיע מדרום קרולינה. אז לך למישהו שיודע איך בודקים ועשה בדיקה, יא עלוב שכמוך.

  22. אנונימי שלום. תודה שאתה מצביע עבורי אבל תאמין לי שלמנחם אין שום רצון להצביע לעצמו.אין לו בעיה להפסיד 100-0 הוא רוצה להביע את דעתו וכולנו יכולים להסכים או לא. המטרה שכמה שיותר יקראו ויהנו ויביעו את דעתם. בכל מקרה אני מניח שאתה בעד המערב וכרגע 15-9.

  23. אסי,
    נחמד שאתה מגן על מנחם אבל אני לא סתם מדמיין.

    אני הוכחתי את זה בעבר והדברים פה לא שונים למרות שהוא בחר הפעם בשמות אחרים

    1. אתה כזה טיפוס עלוב שאתה פוחד להופיע בשמך. אני מוכן לשכור מומחה שייכנס לאתר, ואם הוא מוצא אימייל אחר ממני מדרום קרולינה אני נותן לך 1000 דולאר, ואם הוא לא מוצא, אתה נותן לי אלף דולאר. מוכן להתערב? ותופיע בשמך יא פחדן עלוב.

      1. אל תכעס עלי תכעס על עצמך שבגיל כמו שלך אתה מבזה את עצמך בטוקבקים עצמיים
        לא אכנס לניתוח פסיכולוגי אבל אם אתה זקוק לעידוד ולטפיחה על השכם כמה שאתה מוצלח וצודק לא תקבל את זה מעצמך כי תמיד תדע שהניצחון הוא לא אמיתי, תקבל את זה רק אם תרויח את זה ביושר מאחרים כמו פעם.

  24. אומנם הקבוצה הטובה בעולם [וברמה מכל השאר] היא ההיט ששולטים במזרח ובליגה אבל שלוש הקבוצות היחידות שיש להם סיכוי לנצח אותה הם ספרס-לייקרס-OKC ואולי גם הקליפרס. ועשיתי מחקר קטן והנה התוצאות: מה25 שחקנים הטובים בליגה 13 מהמערב, נכון שזה לא ניצחון מוחץ אבל עשיתי דירוג שהמקום ה25 שווה נקודה ,ה24 שווה שתיים וככה הלאה ופה הניצחון הוא 174-151 למי אתם שואלים? למערב כמובן ובדקתי את הדירוג של הקבוצות ובחמישייה הראשונה יש 4 נציגות למערב[כמובן אלו שאמרתי קודם] וגם עשיתי דירוג כמו עם השחקנים ופה הניצחון יותר מוחץ, 254-210 למערב כמובן, אז לסיכום אולי מהמערב לא תצא האלופה השנה אבל הם בהחלט יותר חזקים.

    נ.ב. כל הסטטיסטיקות הם מהPOWER RANKING השונים של ESPN

  25. קודם כל, מאמר נהדר.

    מאז ימי מייקל הגדול: 10-4 למערב באליפויות! אפילו לא קרוב…

    למזרח, כמו תמיד, יש בערך 2 קבוצות ממש טובות (שמונעות סוויפ למערב באליפויות מדי פעם), ושאר הקבוצות – זבל.
    למערב אותו מספר של קבוצות ממש טובות (השנה אפילו יותר) ועוד קבוצה של 4-6 קבוצות טובות שלא עוברות את הסיבוב הראשון בגלל שהמערב כל כך טוב, אבל אם הן היו במזרח הן היו מגיעות הרבה יותר רחוק.

    3 על 3 אי אפשר לחזות, אבל המזרח בתמונה אך ורק בגלל אחד – לברון (האובר-רייטד והמוגבל מאוד אגב, חדירות מישהו?) ב 3 על 3 אפשר לשתק אותו בגלל שהאופציות שלו מצטמצמות.

    8 מול 8 – אין ספק בכלל, המערב טוב בהרבה באופן כללי. המערב שוויוני יותר בחלוקת הכוחות וכשרוני יותר.

    מערב.

  26. האלופה תצא מהמזרח. אבל בכלליות המערב יותר חזק..
    למזרח יש את מיאמי בוסטון ושיקגו עם דרק רוז, שיכולות לנצח כל קבוצה מערבית. במערב יש יותר מ-10 קבוצות שהיו נכנסות לפלייאוף במזרח.
    ככה שאפשר לבחור בשתיהם, ואני ילך עם המזרח….

  27. באופן כללי אני מסכים עם אסי שבמערב יש עומק גדול יותר של קבוצות טובות, ושם בכל העשור האחרון בנערב תמיד היו קבוצות עם מאזן חיובי שלא נכנסו לפלייאוף. בעיני זה מדד משמעותי לגבי החוזק של האיזור, שכן חלק משמעותי מהניצחונות הושגו במפגש מול קבוצות מזרחיות, אחרת לא היה כל כך צמוד בין קבוצות המערב. במזרח לעומת זאת הרבה קבוצות עלו לפלייאוף עם מאזן שלילי, כשבמערב הן לא היו מתקרבות בכלל לפלייאוף אלא מתכוננות לדראפט.

    בשנה האחרונה נראה שהפערים הצטצמו, ויש יותר עומק במזרח מבעבר.
    אני מהמר השנה דווקא על אוקלהומה, ונראה לי שבמפגשים ישירים עדיין יהיה יתרון למערב, ולכן הבחירה שלי היא למרות הכל מערב

  28. אני בצד של המערב. פול, קובי, דוראנט, דאנקן והווארד יותר טובים מרונדו, וויד, ג'יימס, גארנט וביינום.

  29. מערב!,
    עמוק יותר ומעניין יותר כבר שנים.
    השנה כמה מהקבוצות המסקרנות של הליגה במערב.
    דנבר, יוטה ,מינסוטה ואפילו גולדן סטיט.
    כשבוחנים עניין בוחנים את כל היחידה , פחות מעניינים הטובים ביותר דווקא הטובים פחות.
    נהנתי מהכתיבה המשעשעת , תודה.

  30. השוואת הקבוצות החזקות באמת:
    מזרח: מיאמי, בוסטון, אינדיאנה= 3.
    מערב: OKC, LA*2, ספרס, ממפיס= 5.

    אם מוסיפים את הנטס במזרח אפשר גם הנגאטס במערב…

    לכן, מערב בקלות!!!!

  31. כתבה מצוינת כרגיל.
    אם בעבר המזרח היה הקשוח ומפחיד שצריך לנשוך כדי לנצח היום המצב ישתנה , היום כדי לנצח במערב צריך להילחם על כל נקודה.
    יותר מזה תסתכל על שנה שעברה 50 אחוז ומעלה לא הבספיק כדי לעלות לפלייאוף במערב. בנוסף במערב אין קבוצות כמו שארלןט ווושינגטון שמעליבות את הליגה. מבחינה חמישיות חוץ מלברון אין שחקן אחד שהיייתי לוקח מהמזרח למערב, CP3 הרכז הטוב בליגה , קובי עדין הכי טוב בעמדתו דוראנט השחקן השני הכי טוב בליגנ, קווין לא מכונת ריבאונד שתאכל את גארנט הזקן והציפלון והווארד ללא ספק הסנטר ההגנתי בטוב בליגה יגרום לביינום להשתין בתחתון בנוסף על הסםסל שלי נמצאים גריפין ווסטברוק איגאודלה נוביצקי שרק מחכים לבעוט במזרח . לכן אסי אני איתך ועם המערב

  32. איזה קרב!
    טוב מאוחר מאף פעם.
    אני עם אסי כמעט תמיד וגם הפעם
    המערב הרבה יותר טוב וצמוד במזרח יש רק את מיאמי ובוסטון (לפחות השנה כשדרק רוז פצוע)

  33. למרות שאני חולה כדורסל מערבי, מבחינת קבוצות בפער גדול מעל כולם מיאמי ואוקייסי, מבחינת אזורים יתרון קל למערב.
    בתור אוהד פיניקס, אודה על האמת שכדורסל של גברים זה רק המזרח.
    החלטתי שלא להחליט

  34. נמאס לי כבר לשמוע את הטיעונים המפגרים על המערב… "מערב פרוע וכנופיות פשע", אפשר לחשוב בקווינס, שיקגו, ניו ג'רזי גדלים רק כנרים ונגני פסנתר. כמה מגדולי הפושעים בהיסטוריה הסתובבו שם ועדיין מאפיות בכל מקום.

    מנחם הכניס לשלישייה השנייה שלו את אמרה סטודומאייר השחקן הכי מטומטם בליגה ורק על זה הוא מפסיד אצלי בהתמודדות.

    מנחם אתה צריך עונש חינוכי על מה שכתבת פה היום.
    אולי הגליה לצד המזרחי של הגלובוס(תבחר רוסיה או סין).

  35. מנחם אתה מדהים אותי כל פעם מחדש עם כמה שאתה שונא לייקרס ולא אובייקטיבי לגביהם אבל אני בחיים לא אלך נגד לברון.
    מזרח!!!

  36. אם ב-5 על 5 עסקינן, המזרח לוקח, והקבוצה הטובה ביותר היא מהמזרח.
    אבל חוץ ממיאמי ובוסטון (שיקאגו כרגע בהולד) העניינים מדרדרים די מהר.
    כל קבוצה אחרת במזרח תפסיד לקליפרס, ממפיס, סן אנטוניו, דנבר (אם מחסירים את שתי הראשונות במערב).
    בשולי הפלייאוף המצב עוד יותר חמור, אם במערב יש תחרות איימתנית בין מינסוטה, גולדן סטייט, דאלאס ויוטה על המקום האחרון, במזרח קבוצות כמו וושינגטון וטורונטו ימלאו את החלל.
    בקיצור, המערב חזק יותר, המזרח ייקח אליפות. לא יודע מה זה אומר חגבי הראש בראש.

  37. אין כאן בכלל שאלה – ברור שהמערב לוקח, מכל הסיבות (הנכונות) שהוזכרו לעיל. הזמרח היה ונשאר בדיחה בחמש עשרה השנים האחרונות…

    1. מנחם, בדרך כלל אני מסכים איתך, והאלופה השנה תצא מהמערב. אבל, מבחינת חומר השחקנים יש למערב שחקנים טובים יותר. מבחינת הקבוצות-המזרח לוקח.

      עוד תגובה אחת משווים את השיא, עוד 2 הוא נשבר.

  38. יששש עכשיו אנחנו יותר טובים מדה באזר….

    נו בחייאת תתעוררו למי אכפת מכמות תגובות ממתי זה מעיד על איכות?

    מנחם אמרתי כבר אתה הפסדת אצלי בהתמודדות שהכנסת את אמרה סטודומאייר לשלישייה השנייה שלך ולחמישייה השנייה.
    מבחינתי אין מקום לפאשלות כאלה.

    1. כן, בזכותך יוני-התגובה שלך היא התגובה ה-108.

      נכון שזה לא משנה K700, אבל בכל זאת זה הישג נחמד (השיא מתייחס כמובן להופס החדש).

  39. אומנם בשוליים (הקבוצות החלשות נגד החלשות) המערב טוב יותר אך בחזקות המזרח לוקח בגדול
    אני עם מנחם כל הדרך
    מזרח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט