מעורב אמריקאי ליום שלישי: הום רן או לא? / מנחם לס

 

 

דטרויט טייגרס 8 – אוקלנד אתלטיקס 6 (2-2)

 אחרי שלושה משחקים ללא הום רן, דטרויט פרצה עם שניים בסוף המשחק, האחרון שניצח את המשחק "נעזר" ע"י צופה מדטרויט. החליטו אתם:

 

 

מקס שרצר יצא ממייג'ור ג'אם כפיעצ'ר RELIEF, והוא – וקבוצת דטרויט כולה – נעזרה ע"י צופה ביתי (למעשה שניים) ששלחו ידיים מעל הגדר ו-'קטפו' כדור ג'אש רדיק, איש השדה הימני טוען שהיה מצליח "לקטוף" לפני שעבר את הגדר. אני לא בטוח אם כן או לא. דעתכם טובה בדיוק כמו דעתי. ההפרעה הזאת הבטיחה את נצחון דטרויט והכריחה משחק חמישי וקובע מחר.

דטרויט שיחקה "CATCH-UP" רוב המשחק, קודם הישוותה עם הום-רן שהביא 3 הביתה והישווה את התוצאה באינינג החמישי, ואז סולו הום רן של מרטינז בשביעי שהצופים 'הבטיחו' אותו עם ההפרעה לרדיק.

אחרי REVIEW בוידיאו השופטים קבעו את ההום-רן. אני עדיין לא בטוח!

אתמול הדודג'רס ניצחה את אטלנטה 3-4, ואת הסידרה 1-3

 

***************

 

 היאנקיס אמרו "לא" ל-300 מיליון דולאר לקאנו

אחרי שהיאנקיס נישרפו ע"י א-רוד – אלכס רודריגז – עם חוזה של 10 שנים ששרף אותם קשה מאד, והם עדיין סובלים ממנו, היאנקיס אמרו "לא" לשחקנם הטוב ביותר רובינסון קאנו מהרפובליקה הדומיניקנית שדרש "300 מיליון ל-10 שנים או כלום". האל סטיינברנר, הבן של האבא ז"ל שנתן לרודריגז את החוזה המטורף (כולל משרד ביאנקי סטדיום, וטיסות למשחקים במטוס פרטי) אמר אמש בתכניתו של מייקל קיי שהוא אסר על מנהל הקבוצה לאשר את הדיל. "אנחנו מוכנים לתת לו חוזה מאד SUBSTANTIAL, אבל הימים שלך חוזה לעשר שנים ניגמרו!", אמר  האל.

 

***************

אנשי מאדים

 

אנא תנו מבט במדי הפוטבול החדשים שנייקי מכינה ל-PRO-BOWL. "זהו משחק של אנשים מכוכב אחר, ומגיעים להם מדים שיעצימו את יכולתם העליונה. אלה גלדיאטורים מהמאדים, וככה החלטנו להלביש אותם", אמר ניל המנלסטין, ה-DESIGNER DIREC. של החברה.

 

***************

 דרוג גופיות הקבוצות ל-2013-14

 

(לא הצלחתי להעלות את הוידיאו, רק את הלינק)

 

 

Uni Watch Power Rankings NBA – ESPN Video – ESPN

 

***************

דווייט האוארד – המנצח הגדול מכולם בינתיים

 

מכל שחקני ה-NBA ששיחקו עד עתה במשחקי המבחן, הטוב מכולם היה דווייט האוארד, למרות פאול טכני שחטף (ואני כתבתי בטעות שהוא ניזרק מהמשחק).

עתוני יוסטון, תכניות ESPN RADIO, והאתרים לא יודעים מה לעשות עם עצמם מרוב שבחים.

הוא נראה בריא לחלוטין, מלא מוטיבציה שכה חסרה לו בלייקרס, ונראה אדם חדש לחלוטין. משך רוב המשחק הוא עשה דבר אחד ללא הפ]סק: הוא חייך. כילד שקנו לו זוג אופניים חדשות והוא לא יודע מה לעשות עם עצמו מרוב אושר. 

הוא קלע 19 ב-6 מ-11, 7 מ-11 מהקו, וקטף 9 ריב' עם 3 חסימות.

היה עוד אחד שחייך כל הזמן. שמו קווין מקהייל.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. לא היה מגיע לכדור בחיים
    זה הרבה קרוב אבל רחוק ממנו
    האם אוקלנד יפסידו שוב משחק 5 בביתם ?
    וארלנדר צריך לעשות את העבודה עבור דטריוט
    בוסטון ממתינה למנצח

  2. אני לא יודע אם היה מגיע או לא, אבל זה היופי שהקהל הוא חלק מהמשחק.
    היה הום ראן והשופטים עשו החלטה טובה לדעתי.

  3. מנחם יש לי שאלה אליך שלא קשורה לכתבה. הטענה של פרשני הספורט בישראל כרגע(קופמן "יקירך", ביניהם) היא שנבחרת ישראל בכדורגל חסרת סיכוי ולא תגיע לעולם למונדיאל. עכשיו שמעתי פרשנים במשחק של נבחרת ישראל הצעירה נגד איטליה אומרים את הקלישאה שבגיל הזה אין הבדלים פיזיים ושיש יתרון לישראלים בגילאים האלה מבחינת יכולת בשל כך. עם הידע שלך אתה בטח יודע לענות על השאלה איך משפרים פיזיות? האם נגזר על הישראלים להיות נחותים פיזית?

    1. אני לא חושב ש-"ניגזר על הישראלים להיות נחותים פיזית" בין בני בגזע הלבן, מה גם שבעמינו ישנו ערבוב גדול של כל מיני עמים וגזעים. חוץ מזה, ישנם ענפי ספורט בהם "גדול" זה יתרון וישנם ענפי ספורט כמו התעמלות ועוד בהם גוף יותר קטן הוא יתרון.

  4. עזוב את ההומראן, באינינג השביעי כשהן מפגרים 4-5 אוקלנד מילאו את הבסיסים בלי אאוטס ולא הצליחו להביא אפילו שחקן אחד הביתה!
    ג'יי ג'יי רדיק האדיוט הזה הניף בפול-קאונט כששרזר לא מצליח למצוא את הסטרייק-זון בפאסטבול וצ'יינג'פס שהוא זורק מגיעים כמעט לקרקע. גם השחקן הבא הניף על כדורים מחוץ לזון, אבל האשמה הכי גדולה היא של המנג'ר. שני באנטים והם לוקחים את ההובלה, אבל לפי תורת המאניבול באנט זה חילול הקודש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט