הגריזליס נגד הלייקרס, והת'אנדר נגד הנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הגריזליס נגד הלייקרס, והת'אנדר נגד הנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

וושינגטון וויזארדס (33-20) – קליבלנד קאבלירס (40-14) 2:00:

אז קליבלנד החליפה מאמן, ואיך נאמר בעדינות, לא נראה לי שביילין היה הבעיה שלה, או שביקרסטף הוא הפתרון, אבל החלפת המאמנים והטרייד על דראמונד לפחות אומר שקליבלנד יוצאת ל-28 משחקים אחרונים שהם התחלה חדשה שמעוררת סקרנות מסוימת, ובה ההנהלה תנסה להבין איזה חלקים עשויים להיות רלבנטיים לבניית עתיד כלשהו לפרנצ'ייז הזה.

בצד השני ועם 5 נצחונות ב-7 המשחקים האחרונים פתאום וושינגטון יכולה לראות את הפלייאוף ולא רק עם משקפת. וושינגטון שסבלה מלא מעט פציעות העונה תקווה לקבל בחזרה את תומאס ברייאנט ולהשיג נצחון שיקרב אותה עוד יותר אל המקום ה-8.

הימור: וושינגטון ב-15

אורלנדו מג'יק (31-24) – דאלאס מאבריקס (22-33) 2:00:

לפני פגרת האולסטאר אורלנדו עצרה את רצף ההפסדים שלה והשיגה שני נצחונות רצופים, על אטלנטה ודטרויט, הלילה יגיע אליה אתגר ברמה אחרת לגמרי בצורת הדאלאס מאבריקס.

הודות לשני הנצחונות הללו אורלנדו ממשיכה להחזיר ביתרון משמעותי במקום ה-8 על פני וושינגטון, בהיקף של 3 נצחונות, והיא תקווה גם להתקרב לברוקלין שממוקמת משחק וחצי לפניה.

דאלאס שמתחרה עם אוקלהומה על המקום ה-6 במערב (שתיהן עם אותו מאזן), תגיע עם ההצגה הכי טובה בליגה – לוקה דונצ'יץ' היישר ממשחק האולסטאר – ועם מייקל קיד גילכריסט שהצטרף לאחר ששוחרר משארלוט ויהיה מעניין כיצד הוא ישתלב בקבוצה שהתקשתה למצוא יצמיבות ללא לוקה הפצוע ותקווה לעלות כעת על דרך המלך.

הימור: דאלאס ב-5

טורונטו רפטורס (15-40) – פיניקס סאנס (33-22) 2:30:

רצף הנצחונות של טורונטו נקטע רגע לפני פגרת האולסטאר עם הפסד לברוקלין, והיא תקווה להתחיל אחד חדש מול פיניקס שדווקא יצאה לפגרה במצב רוח טוב לאחר הנצחון על גולדן סטייט.

טורונטו סבלה מפציעות מרובות באחרונה, ותקווה לקבל את גאסול, בעוד נורמן פאוול צפוי להיעדר עם אצבע שבורה, כשהיא מגיעה למשחק מול קבוצה שהיא ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים ביניהן.

מבחינת פיניקס שאף לפני חודשיים דיברנו עליה כשותפה למאבק היסטרי ומרובה משתתפים על המקום ה-8, מדובר בעוד עונה מאכזבת שמעוררת שאלות רבות לגבי היכולת לבנות קבוצת פלייאוף מסביב לבוקר ואיטון, וזאת למרות יכולת טובה מהצפוי של קלי אוברה, רעיון שאני אישית פקפקתי בו מהרגע הראשון אבל רבים מאוהדי פיניקס היו אופטימיים לגביו.

הימור: טורונטו ב-15

ניו יורק ניקס (38-17) – אינדיאנה פייסרס (23-32) 2:30:

אינדיאנה קטעה את רצף ההפסדים שלה לפני הפגרה, ועשתה את זה בסטייל עם נצחון גדול על מילווקי, כאשר היא עדיין נאבקת לשלב את אולדיפו בחזרה בתוך קבוצה שרצה טוב והצליחה להתמקם היטב בצמרת המזרח. בעונה כזאת שבה למעט מילווקי אף קבוצה במזרח לא נראית כבלתי ניתנת להכנעה, אין סיבה שהפייסרס, אם הם בריאים, לא יראו את עצמם הולכים אפילו עד גמר המזרח, וכשטי ג'יי וורן נותן הופעות של 35 נקוודת ב-16 מ-19 (!!!) מהשדה כפי שעשה נגד מילווקי זה בהחלט נראה אפשרי.

הלילה מחכה להם קבוצה עם שאיפות נמוכות בהרבה – לא לבייש את אוהדיהם האומללים, משימה שהם נכשלים בה באופן עקבי כבר לא מעט שנים. למשחק הלילה למשל הם מגיעים לאחר הפסדים לאטלנטה וושינגון, וידרשו עוד כמה מהלכים כדי לבנות קבוצה סבירה מסביב לג'וליוס רנדל.

הימור: אינדיאנה ב-15

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-33) – דנבר נאגטס (17-38) 3:00:

אם הפלייאוף היה מתחיל היום, היינו רחוקים חצי משחק משזה יהיה משחק הסיבוב הראשון שלנו, כאשר אוקלהומה שמדורגת במקום ה-6, בשוויון עם דאלאס השביעית, תארח את דנבר, עדיין השניה במערב.

שתי הקבוצות מחזיקות מאזן של 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, הנאגטס נצחו במשחק הראשון בין השתיים, שיפגשו פעמיים נוספות לאחר המשחק הזה, וניצלו את הפגרה על מנת להתגבר על פציעותיהם המרובות.

בעוד דנבר ממשיכה פחות או יותר בקצב של העונה שעברה כשהיא לא חווה משברים קשים במיוחד, הת'אנדר פתחו את העונה בצורה בינונית לפני שיצאו לריצה של 10 נצחונות ב-13 המשחקים האחרונים, כאשר כל הטריו שלה קולע מעל 20 נקודות למשחק. אכן, כאשר כריס פול, גלינרי ואלכסנדר נותנים תרומה התקפית משמעותית עם הגיבוי ההגנתי של סטיבן אדאמס אוקלהומה היא קבוצה שקשה לנצח.

הנאגטס לעומת זאת ממשיכים עם הסגל המאוזן שמשרת את ניקולה יוקיץ', וזה עובד, לפחות בעונה הסדירה. יוקיץ' תרם טריפל דאבל במשחק הקודם בין השתיים, והפעם המשחק יהיה באוקלהומה כך שדנבר תצטרך תרומה דומה מהסנטר שלה במשחק שצפוי להיות צמוד ומרתק.

הימור: אוקלהומה ב-5

מיניסוטה טימברוולבס (37-16) – בוסטון סלטיקס (16-38) 3:00:

כבר אי אפשר להתעלם מזה שבוסטון נראים טוב, אפילו טוב מאוד וממרומי המקום ה-3 במזרח, אין שום סיבה שהם לא יראו את עצמם כמועמדים חזקים מאוד לגמר מזרח בתוך חבורה מאוזנת שכוללת גם את טורונטו, מיאמי, פילדלפיה ואינדיאנה.

הסלטיקס השיגו 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים על בסיס ההשתלבות המצוינת של קמבה ווקר אבל בעיקר על בסיס היכולת של ג'ייסון טייטום. בעונתו השלישית הפורוורד נותן את עונתו הטובה ביותר ובפער, אחרי שעונתו השניה התאפיינה בסטגנציה העונה הוא מגדיל את נפח תרומתו בכל הפרמטרים, בעיקר בולטת העובדה שלעומת 3 נסיונות בעונתו הראשונה ו-4 בשניה, העונה הוא מנסה 7 שלשות למשחק בקרוב ל-40%, תרומה דרמטית.

מול מיניסוטה שהפסידה 9 מעשרת משחקיה האחרונים (למעט ניצחון מפתיע ובלתי ניתן להסבר מול הקליפרס), בוסטון אמורה להמשיך את המומנטום. מיניסוטה עדיין לא יכולה להראות את השילוב עליו היא בונה בין ראסל וטאונס בגלל פציעתו של האחרון והנטל ההתקפי יעמוד בעיקר על כתפיו של הרכש מגולד ןסטייט שיחד עם ביזלי מרכיבים צמד קו אחורי שאוהב ולא מפחד לזרוק מחוץ לקשת, אם כי לא תמיד בהצלחה אופטימלית.

הימור: בוסטון ב-12

יוטה ג'אז (18-36) – סן אנטוניו ספרס (31-23) 4:00:

הספרס שקטעו רצף של ארבעה הפסדים רצופים עם נצחון על אוקלהומה נראים כמי שהשלימו עם אובדן הפלייאוף אחרי כל כך הרבה שנים של כדורסל בקיץ. הפגרה עשויה להיטיב עם הספרס ועם דרוזן ואולדרידג', הכוכבים שמובילים אותה, אבל הלילה הם יפגשו יריבה עם שאיפות פלייאוף משלה.

יוטה ממוקמת כרגע במקום ה-4 במערב, וכשהיא מסתכלת ימינה ושמאלה, קצת בדומה למה שקורה במזרח, היא לא רואה אף קבוצה למעט הלייקרס (ואולי הקליפרס אם הם יתחילו לשחק את הכדורסל המצופה מהם) שהם לא יכולים לנצח. המצב הזה מייצר הזדמנויות ותהיו בטוחים שדונובן מיטשל ירצה לנצל אותן.

הג'אז אחרי תקופה קשה סופרים כבר ארבעה נצחונות רצופים כולם על קבוצות פלייאוף או כאלה ששואפות לשם, כולל נצחונות צמודים על פורטלנד ויוסטון שהראו הרבה אופי וקשיחות מצד הקבוצה הזאת.

לג'אז מאזן ביתי נפלא ויש להם 5 הפסדים בלבד, אין שום סיבה לחשוב שהספרס עם מאזן חוץ של 9 נצחונות בלבד יצליחו לקלקל להם את המאזן ורצף הנצחונות.

הימור: יוטה ב-8

פורטלנד טרייל בלייזרס (31-25) – ניו אורלינס פלקינס (32-23) 5:30:

אם תרצו סוג של משחק הזדמנות אחרונה לשתי הקבוצות, בוודאי לפלקינס. ניו אורלינס מראה שיפור מאז חזרתו של ציון מהפציעה, והם השיגו שלושה נצחונות רצופים לפני שנעצרו עם הפסד במשחק צמוד באוקלהומה.

אבל אם תשאלו אותי יותר חשוב מפלייאוף הוא השאלה איזה חלקים בפאזל של הפלקינס הם מספיק טובים כדי לבנות קבוצה מספיק טובה מסביב לציון ולא לחזור על הכשלונות שהובילו לעזיבתו של דיוויס ללא הישגים של ממש. זה נדיר לקבל שני ג'נוריישנל פליירס בתוך דור אחד, והפלקינס לא ירצו לפספס שוב את ההזדמנות. אינגרם הוא ללא ספק שחקן שיכול לתרום ברמות הגבוהות, השאלה הנשאלת היא האם הארט ובול הם כאלה גם כן, או שהפלקינס צריכים להתחיל להסתכל על הוספת חתיכה שלישית לפאזל.

פורטלנד מנגד מציגה את דמיאן לילארד שנראה כאילו רוחו של קובי ברייאנט נכנסה לגופו. הגארד שתמיד היה אחד מהשחקנים הכי אינטנסיביים בליגה, נכנס לכושר מטורף בתקופה האחרונה והוא מנסה לסחוב את פורטלנד על כתפיו אל הפלייאוף. אלא שהלילה הטרייל בלייזרס יצטרכו להסתדר בלי הכוכב מספר אחת שלהם.

יהיה מעניין לראות האם כרמלו אנתוני שקלע 1 מ-15 מחריד נגד ממפיס, ינסה לקחת על עצמו את המשחק בהיעדרו של לילארד או שהדברים יתחלקו בצורה שוויונית יותר בין אריזה, מקאלום ומלו עצמו, מה שלדעתי תהיה טקטיקה טובה יותר עבור פורטלנד ועבור מלו עצמו שצריך להרגיש דיי טוב עם הקמבאק שלו עד כה.

הימור: הפלקינס ב-12

לוס אנג'לס לייקרס (12-41) – ממפיס גריזליס (27-28) 5:30:

המשחק של הלילה מגיע אלינו מלוס אנג'לס כאשר הלייקרס, עם שלושה נצחונות רצופים ומקום ראשון במערב כמעט מובטח יארחו את ממפיס שעדיין נאבקת על מקומה בפלייאוף אחרי הפסד מאכזב ומיותר לסקרמנטו כאשר ההגנה שלה פשוט לא הגיעה וחטפה 129 נקודות מהקינגס.

הנקודה המרכזית בלייקרס הוא שיתוף הפעולה הנהדר בין דיוויס ללברון, כאשר דיוויס מעמיד את המספרים, ולברון עושה מספיק מכל דבר כדי להבטיח דאבל דאבל כל משחק שני, זאת כנראה הגרסה הבוגרת ביותר שראינו של לברון, ויהיה מעניין לראות איך היא תיראה בפלייאוף ובעיקר מול אולי היריב המאתגר ביותר שלברון יכול לקבל – קוואי לנארד.

ממפיס היא אולי הקבוצה המהנה ביותר לצפיה בליגה, וג'ה מוראנט הוא פשוט תענוג לצפיה, בכל ערב נתון, כשהמקום שלו בהיילייסט של הלילה פחות או יותר מובטח עוד לפני הטיפ אוף, אבל ממפיס הפסידה פעמיים, פעם אחת תבוסה ב-29 הפרש ופעם אחד בנקודה ללייקרס העונה ויהיה מעניין לראות האם יש להם טריקים חדשים כדי לנסות ולהשיג נצחון ראשון על מוליכת המערב.

הימור: הלייקרס ב-12

לפוסט הזה יש 229 תגובות

        1. בין אם מאמני קולג׳ יכולים או לא לאמן בליגה, אני לא חושב שהסיפור של ביילין מעיד על משהו. היתה לו חרא של קבוצה.

            1. להפך. הטענה הבסיסית שלי שמאמני קולגים לא מצליחים בנבא. לסטיבנס שמצליח יש ותק מועט יחסית בתור מאמן קולג. הניסיון שנצבר בקולגים וההרגלים שהמאמן רוכש לא מתאימים לצרכים של מאמן בנבא.

            2. 13 שנה זה לא מספיק?

          1. אין קשר בין המעבר זה שכמה נכשלו לא אומר שהמאמן הבא לא יצליח זה סטיגמה, ההתאמה של ביילן הייתה בעייתית מההתחלה בגלל קצב המשחק.

            1. כל כך הרבה האשמות, תלונות, טרוניות, לכלוכים וסתם תלונות שבדרך כלל נשארות בוואטסאפ הקבוצתי יוצאות עכשיו לעיתונות, שנראה שביילין לא התאים מההתחלה קליבלנד כי אין שום אפשרות למישהו להצליח שם כרגע.

            2. Ljos, מה למשל?

            3. שני הסיפורים הגדולים לדעתי –
              לפני כמה חודשים ביילין קרא, כנראה בטעות, לשחקנים thugs. עכשיו מספרים שמאז כל פעם שהוא בסביבה השחקנים מתחילים לשיר שירים שכוללים את המילה thug.
              והדבר המרכזי הוא ששני המאמנים הקודמים, לו ודרו, עזבו על רקע חילוקי דעות לגבי דקות המשחק של הצעירים ואיך לחלק אותם או להעניש אותם על משחק רע. אומרים שביילין סבל גם מהוראות מלמעלה לגביהם.

            4. הקאבס בדרך ל10 שנים לפחות של בחירות גבוהות. ארגון רקוב ומצחין שזה הניקס אבל בקליבלנד לא בלוקיישן של ניו יורק.
              תופסים שם מהטמבלים שמשחקים בקבוצה חחח אם אני מנגר שם מטריד את כולם מתחיל קבוצה מ0. כל מי ששם בנוי במקרה הטוב להיות שחקן משלים בקבוצה חלשה.
              את סקסטון אפשר למכור בקלות לניקס תמורת 3 בחירות דראפט. דולן חותם על זה עכשיו.

            5. מה זה ביילן קרא להם בטעות הם thugs באמת וחושבים שהם כוכבים אבל ככה זה המיליונים מגיעים לבנק. בהצלחה למאמן הבא שם בחוזה ל5 שנים….
              אני ממשיך עם התחזיות שלי תוך שנה וחצי לכל היותר הבן האובד וויגינס חוזר לשם תמורת לאב. הפעם גולדן לא יצטרכו לתת את קליי 😎

            6. תגיד לי אתה חושב שהניקס כאלה אהבלים שיביאו עליו 3 בחירות דראפט , זה לא מחשב

  1. תודה רבה, אחלה פריוויו.
    מסכים איתך בכל ההימורים.
    השילוב של לברון ודייויס עובד טוב כרגע.. לדעתי בפלייאוף נראה יותר פיק אנד רול בין שניהם, כאשר הם מבצעים את טוב (מדגם קטן יחסית) זה עושה רושם מצויין.
    המרדף בצעדי צב של ג'יימס אחרי כריס פול בכמות האסיסטים נמשך 330 זה הפער כרגע, בתחילת העונה זה היה כמעט 600.
    ג'ה וציון הם חובת צפיה יחד עם לוקה ויוקיץ הם השחקנים שבכל רגע יכולים לעשות קסם שבשבילו אנחנו קמים כל כך מוקדם.

  2. ווש
    מאבס
    סאנס
    אינדי
    דנבר
    בוסטון
    יוטה
    נא
    לייקרס

    למעט מאבס מגיק הכל משעמם הלייקרס ינגבו את הדובים בבק טו בק
    ציון יבצע מעשים מגונים בפורטלנד בלי דמיאן

  3. אייטון ובוקר ממש צעירים, בוקר מעמיד מספרים נהדרים העונה, אייטון פספס הרבה וששיחק היה ממש לא רע.
    מה שפיניקס צריכים קודם כל זה המשכיות, ובריאות.
    כדי להיות קבוצה לגיטימית, האם זה יספיק במערב הנהדר, לא יודע. אבל לא צריך לרוץ.

      1. לא חושב שהוא הגיע עדיין למעמד שהוא ראוי שיהיו לו הייטרים אבל לא מחזיק ממנו כמוביל קבוצה זה נכון, שחקן משלים לשחקן מוביל אפילו בקבוצה אלופה כן הבעיה היא שבעידן הנועחי השחקן הזה לא יכול להיות סנטר שקולע רק מ3 יארד

          1. מה?

            אני בטח לא הייטר של איטון.

            אני לא מחזיק מבוקר שיכול להוביל קבוצה, הוא יכול להיות שחקן משלים לשחקן מוביל.

            אלא, שהשחקן המוביל הזה לא יכול להיות איטון, שכן מדובר על סנטר שלא יכול לעשות סל מעבר ל-3 יארד מהסל (כרגע) ולכן פיניקס בבעיה

            1. עכשיו הבנתי. זה לא היה ברור לי למה התכוונת.
              אגב אייטון כן סנטר שיכול לקלוע מבחוץ אבל בוקר הוא השחקן המוביל מביניהם. מספיק לראות אותו השנה כדי להבין שהוא כבר שם

            2. בוקר עשה השנה קפיצת מדרגה אדירה וגם אייטון, אף אחד לא ציפה שהם יהיו בפלייאוף השנה ובטח מכת הפציעות והחיסורים שלהם פגעה בהם קשות אחרי פתיחת העונה המרשימה , כמה שזה מפתיע הסאנס משחקת כדורסל מאוד יפה ומאוד אטרקטיבי הבעיה עדיין זה חוזר היציבות (אני בכוונה לא כותב נכון, כי אין דבר כזה כדורסל נכון יש כמה דרכים לשחק כדורסל). בוקר השנה הוכיח לי לפחות שהוא יכול להיות פרנצייז פלייר, על אייטון זה היה ידוע לי מהשנייה הראשונה

            3. מעניין מה היה קורה בלי הפציעות. גם מממפיס לא ציפו להיות בפלייאוף

  4. שאלה קטנה לירושלמים:
    אשתנור? באמת שזה השם בו אתם קוראים ללאפה?
    אתם קוראים לעוד דברים פשוטים ומוכרים על שם הדבר שממנו נוצרו והמקום? נגיד, מכונית זה מתכתמפעלביפן? האיש במכונית שלפני רגע חתכה אותי בפראות הוא חורקונדומשירותיםשלמקדונלדס? יוסטון רוקטס היא אנאליטיקסגיהנום (שלצערי לא היה השם של הבחור שחתך אותי)?

      1. זו המילה שלמדתי היום…
        אז – אבן ג'וק זה אבן נייר ומספריים? אבל יש רק אבן וג'וק ומתישהו מישהו עושה ג'וק ובוחר להפסיד?
        פאוול זה ההוא מדאלאס שגמר את העונה.
        אבויויו זה… לא, איך? מה הקשר לשק קמח?

        1. מציצה (סוכריה על מקל) במבליק (נראה לי שאנשים נורמטביים קוראים לזה ריגליס או בפשטות אניס) וכמובן יש את המאתיים הידוע לשמצה שמאייתים שהאלף מובעת כהברה בפני עצמה. מן הסתם יבואו לי עוד בהמשך

          1. ליקריץ עם המון מלח, סאלמיאק, זה הלקח הכי חשוב שלקחתי איתי לחיים מאיסלנד.
            אבל מודה שהאג'ואים שבר אותי. א'. ה-א'. למה? ג'אד נאמן, ירושלים.

    1. גדול. האמת שזו מילה נכחדת וגם הירושלמים כבר עברו ללאפה. לא זכור לי עוד מילים מחוברות ירושלמיות (כוסאמק זה כלל ארצי)

  5. מילה (או קצת יותר) על הסאנס:
    .
    נתחיל בעובדה אחת פשוטה: הקבוצה כבר עברה את סך הניצחונות שלה בשנה שעברה. לא שזו מחמאה גדולה, אבל עדיין. זה אומר שאת העונה, הם יסיימו ככל הנראה עם משהו באזור ה-30 עד 35 ניצחונות. זה פחות או יותר מה שצפו לקבוצה לפני העונה.
    .
    רק מה, ישנן כמה נסיבות מקלות –
    יש בקבוצה רק שחקן אחד ששיחק בכל 55 המשחקים של הקבוצה (מיקל ברידג'ס). עמדת הסנטר, שאמורה הייתה להיות העמדה החזקה ביותר בקבוצה, רשמה העונה את כמות החיסורים הבאה:
    ביינס החמיץ 22 משחקים.
    קמינסקי החמיץ 23 משחקים.
    אייטון החמיץ 32 משחקים.
    הרוקים, הם החמיצו השנה 13 משחקים (קמרון ג'ונסון), ו-34 משחקים (טיי ג'רום).
    למעשה, מתוך סגל של 14 שחקנים מובילים (לא כאלו שהגיעו תוך כדי עונה לסתום חורים), 9 שחקנים החמיצו 10 משחקים או יותר.
    .
    עכשיו, זה לא באמת תירוץ. יש קבוצות פצועות יותר. למעשה, כמות המשחקים שהסאנס החמיצו הוא די ממוצעת (למרות ש-25 משחקי ההשעיה של אייטון זה "בונוס" לא צפוי…). אבל זה כן הסבר. קבוצה צעירה צריכה שהשחקנים ישחקו יחדיו בשביל ליצור חיבור. אין לנו את הפריבילגיה שיש לטורונטו, שהיא קבוצה עשירה בניסיון.
    .
    אז כאשר בוחנים את מאזנה של הסאנס דרך פריזמה כזו, מגלים שלא צריך לאבד תקווה כל כך מהר.
    .
    דרך אגב, יש נתון אחד שהופך אותי כאוהד סאנס לאופטימי למדי –
    נתון ה-ON/OFF של 2 השחקנים שצוינו בפוסט.
    כאשר בוקר על הפרקט (70% מהדקות), הסאנס מנצחים 114.6 – 113.3
    כאשר הוא על הספסל, הסאנס מפסידים 101.8 – 108.1
    .
    כאשר אייטון על הפרקט (29% מהדקות של הסאנס העונה), הסאנס מנצחים 113.5 – 109.9
    כאשרה הוא על הספסל, הסאנס מפסידים 109.8 – 112.5
    .
    והנתון המעודד האחרון –
    כאשר אייטון ובוקר על הפרקט, לקבוצה נט רייטינג של 5.3+ (שני רק לליין אפ של בוקר + ברידג'ס שעומד על 6.4+)
    .
    טוב, באמת יצא קצת יותר ממילה…
    .
    תודה, דור.

    1. גיא – אתם מסרבים להכיר בכך שיש בעייה עקרונית, וכל הזמן מספקים מספרים ותירוצים.
      בשורה התחתונה – מקום 13 במערב חלש, כשהלוחמים לא במקומם הטבעי. משהו לא טוב קורה במדבר, כל המיספרים רק יוצרים מציאות מדומה. מה זה אומר "כאשר אייטון ובוקר על הפרקט"? וכשהם לא על הפרקט? לא משחקים? לא סופרים?
      יותר מדי שנים של תחתית עיוותו אפילו את הציפיות אצל האוהדים. מקום 13 ואתם מבסוטים. אני במקום הסאנס "מכריח" פלייאוף כבר בשנה שעברה, בכל מחיר, או שיגלו שם פתאום שאייטון הוא סנטר(!!!) – כן כן, דייוויס שהוא טוב ממנו לא הביא את הפליקנים לשום מקום – בוקר לא נשאר "צעיר מבטיח" לנצח, ושוב צריך ללכת ל-"בנייה מחדש".
      פיניקס חייבת פלייאוף. עכשיו (כלומר בשנה הבאה). כל השאר, כמו שאמר המאמן האמריקאי שלי בנוער, שלא ידע טוב עברית : "היא לא מעניין"

      1. 😂😂
        צודק אין סיבה שממפיס בפלייאוף והסאנס ההוקס ומיני לא.
        ממפיס גם קולג ואיזה ליטאי נחנק סידרתי שנים שהביאו מטורנטו. עם כל הכבוד לדילון ברוקס….
        אז או שהבעיה אצל המאמן או אצל השחקנים או אצלנו בראש.
        הסאנס השנה איבדו משחקים מול נמושות כמו שארלוט. זה בדיוק מה שדפק אותם.
        נכון ההרחקה של אייטון בהחלט זיינה אותם 30 משחקים לא צחוק. גם ההרחקה של קולינס זיינה את ההוקס אבל הסאנס בהחלט כבר אמורה לעשות פלייאוף…

      2. למעט מקרים בהם קבוצה קולטת לשורותיה שחקן בקליבר MVP,
        קבוצות עם מאזן של 19 ניצחונות לא מעפילות לפלייאוף עונה אחר כך.
        .
        הסאנס קלטו השנה את רוביו…
        .
        בנייה מחדש???
        חס וחלילה.
        אני מאמין שגם בלי צעדים דרסטיים, הסאנס יעפילו בעונה הבאה לפלייאוף.

        1. הלוואי, יש לי פינה חמה לפיניקס מאז ימי קייג'יי ומארלי העליזים, אפילו הייתי שם כמה ימים בטיול בחיים הקודמים (כשהייתי צעיר ויפה, היום אני רק צעיר…), אבל אני קצת יותר סקפטי ממך ומשמעון כאן מעל, בשנה הבאה המערב יהיה חזק פי שניים, מוראנט יתבגר, ציון יהיה בריא, סאן אנטוניו יכולים להפתיע, סקרמנטו עשויים להבשיל (זיו מחכה להם בדיוק כמו שאתם מחכים), הגולדנים יחזרו למרכז הבמה ואפילו פורטלנד עשויים לעשות מהלך או שניים. מי מבטיח לסאנס פלייאוף במערב כזה?
          ברור שקשה להנחית כוכבים במדבר, אבל ההנהלה לא עושה מספיק, בונים יותר מדי על בוקר ועל "העתיד". רוביו? זה לא בשביל פלייאוף. אני הייתי נפרד מאייטון תמורת גארד בשל, גם אם מבוגר. תראה מה כריס פול עשה באוק' סיטי, תראה מה פרסטי עשה שם בשנים שאחרי דוראנט (שהלך ללא תמורה). לעניות דעתי הבלתי מלומדת – ההנהלה של פיניקס משחקת יותר מדי "סולידי", בנייה איטית וללא הימורים. הלוואי שיהיו קצת יותר נועזים. בסוף עוד יצליחו לפספס את בוקר.

          1. מה זה גארד בשל??
            תן הצעה אמיתית

            בוסטון יוותרו על קמבה? לא
            לפילי אין צורך באייטון
            ההוקס יוותרו על יאנג.? לא
            המאבס יוותרו על לוקה? לא
            יוסטון יוותרו על ראס? אולי…אחרי הכישלון אבל הם לא מאמינים בסנטרים וראס לא נהיה צעיר יותר.
            אוק ישמחו לוותר על פול ואדמס תמורת אייטון אבל מי יקח פול בן 34? עם החוזה שלו בשביל אולי מקום 8?
            פורטלנד יביאו את דמיאן? לא.

            אז זה לא ריאלי. טורנטו ישמחו לתת את לאורי על אייטון והספרס את וויט עליו בהחלט.😎

            1. דמיאן בהחלט – בחבילה טובה – הכל חוץ מבוקר על השולחן.
              קיירי – אם הוא בריא ליד בוקר זה פלייאוף.
              אולדיפו, סימונס, מידלטון, באטלר, מורי, טייטום.
              צריך יצירתיות – אוק' חסרי דוראנט נשארו עם כוכב שנוי במחלוקת וצוות מסייע בינוני (אולדיפו פרץ באינדי). אבל פרסטי הפך כל אבן כדי להשאיר את המנטליות התחרותית במועדון – זה בא לידי ביטוי השנה – צוות בינוני פלוס עם כוכב קשיש ופציע – עושים עונה נהדרת, עוקפים (בינתיים) קבוצות עם כוכבים (דאלאס, פורטלנד) ומשחקים עפ הרבה לכידות והקרבה. רוח המועדון. אני לא בטוח שפיניקס של בלדסו, תומאס וצ'נדלר הייתה יותר חלשה מזו של היום (לא זוכר אם תומאס וצ'נדלר שחקו יחד).

            2. מי ייקח את קיירי על אייטון השתגעת? מה אתה חושב הסאנס מפגרים שיזרקו את כל העתיד שלהם בשביל הופעת פלייאוף, תשכח מזה

            3. אני לא מזלזל באייטון – להיפך – הוא במעמד כזה שאפשר להשיג עליו הרבה כי הוא צעיר ופוטנציאל. אבל כפי שאמר אור כאן למטה – סנטר זה לא משהו לבנות סביבו כדי להגיע עד לסוף, או אפילו לצמרת הגבוהה. תראה את הפליקנס של דיוויס, תראה את פילי של אמביד – כמה הם מתקשים במזרח החלש, תראה את התקרה של יוטה של גובר, אפילו דנבר של יוקיץ'. את הצמרת כובשים עם גארדים ו-פורוורדים.
              וכן – אני לוקח את קיירי על אייטון, אנשים כאן השנה מחקו את קיירי, כאילו לא עשה כלום עד היום, הפכו אותו לפרסונה נון גראטה, הורס קבוצות. קיירי פצוע ולא נכנס לקצב, כשזה יקרה, הוא יזכיר לאנשים מי הוא.

            4. חחח דה שוט בחיים לא נוגע קיירי על אייטון. ומי יעשה שם הגנה יודע איזה שכונה קיירי יהיה ליד בוקר? יריבו על הכדור והצבע שלהם יראה כמו של ההוקס. קיירי לא עושה פלייאוף בסאנס.
              כמו שברוך אמרלמכור את כל העתיד שלך על אולי ביב 1 בפלייאוף חחח חא תודה.
              אייטון עוד יהיה מפלצת והכוכבעים יחכו.

          2. אוי ואבוי להיפרד מאייטון בשביל גארד בשל אייטון הולך להיות כוכב על , סאנס יש שני שחקנים סופר כישרוניים צעירים להרוס הכל בשביל הופעה בפלייאוף? בהחלט שווה ללכת אול אין לאליפות לא בשביל פלייאוף

            1. לדעתי סנטר לא יכול להוביל קבוצה לאליפות כולל אמביד, וממש בקושי להגיע לדרגת "סופרסטאר". עדיין לא צריך להעביר אותו בשביל כל אחד

            2. סתם אמרות. סנטר טוב יכול להוביל לאליפות תלוי מי המאמן שלו ומה יש סביבו. שמת לב מה דיוויס עשה בלייקרס?
              כל עמדה יכולה להוביל לאליפות אם בונים סביבו משהו טוב

            3. כמו שפעם חשבו שבלי סנטר אי אפשר לקחת אליפות עד שהגיע ג’ורדן

            4. מצחיק שאתה מביא את דייויס בתור דוגמה.

  6. ממפיס מגיעים לבק-טו-בק מבאס אחרי הפסד צמוד ועוד יותר מבאס.
    אגב, למה לאורך הטור נכתב ״פלקינס״ ולא ״פליקנס״?

      1. אין שום שחקן בפיניקס שהייתי נותן עליו את בן סימונס , אתה יכול לשמור את הצ'אקר נו דיפנס שלך

        כמה זלזול בסימונס ,כמה כובעים יאכלו כאן בפלייאוף הקרוב…

          1. ממליץ לך לעבור כבר ל-Civ6. הם שיפרו את המשחק יפה עם השנים.
            (שתי אותיות. אתה מקצר שתי אותיות והמוח שלי משתגע. כמה צריך לקצר את המילה סיבוב? כמה זה חיוני?)

        1. טאסט – אני מעריך מאוד מאוד את סימונס הוא גיים-צ'יינג'ר. אבל אתה לא יכול להתעלם מזה שבפלייאוף הוא גם נטל התקפי. ממש משקולת. זה צעק ב18 וגם ב19 מול טורנטו הוא לא היה מעבר לסביר. בסוף עם מאמן שבלשון המעטה הוא לא מבריק חוסר היכולת שלו לקלוע הוא קריטי.

          1. סימונס ב-18 היה רוקי, לא? ב-19 שחקן שנה שנייה, לא?
            אני מסכים שהוא היה נטל התקפי אבל לשפוט אחרי שני פלייאופים מ-2 עונות? יש פה שחקני התקפה היסטורים שטרם הגיעו לפלייאוף… פשוט מוקדם מדי לשפוט (ואני מאלה שחושבים שסימונס חייב לפתח קליעה כי זה מה שעוצר אותו)

      2. אתה רואה איך רוביו נראה? והוא עוד פצוע כל שני וחמישי….
        יוצא שאתה רוצה את סימונס וטייבול על אוברה….
        אני מוכן לטרייד סימונס אוברה אבל אתם חייבים לספוג את הורפורד שהפקק יפתח אצלי…ולתת את רוביו כי אני בכל זאת צריך רכז כלשהו בסגל….ואת קמרון גונסון שיאזן את הקליעה של רוביו.
        בקיצר סימונס והורפורד על אוברה רוביו גונסון וביינס אחרי שתחתימו אותו בסיין אנד טרייד כדי שאמביד ינשום קצת. זה הדיל
        וואלה במציאות אי אפשר להעביר את סימונס והורפורד יחד לסאנס חסר 10 מיליון להשלמת שכר… צריך קבוצה 3 בטרייד הזה

          1. ברוך סימונס זה בלוף שחקן תקוע לפלייאוף. אוברה בגילו חודר נהדר שיפר שלשות ועם פוטנציאל לשפר עוד ומגן מעולה. ועל הדרך אני מקבל מחליף לאמביד בדמות ביינס. קלעי עם אופק שיפור כמו גונסון ונפטר מהחוזה הנוראי של ביג אל.
            על מה אתה מדבר?

            1. בלוף לבחירה ראשונה כן אבל הוא יותר טוב מאוברה פי שניים, הוא המגן הטוב בליגה עם כושר אדיר .אין מצב שפילי לוקחים את זה , החוזה של אל נוראי אבל הוא יראה נורמלי ברגע שהורפורד לא ישחק עם אמביד

          1. יכלו לקחת גם את יאנג, יאנג לי היה ידוע שהיא סופרסטאר עוד מהקולג , על דונציץ טעיתי, אבל אייטון הולך להיות מפלצת גם הוא לא יודע אם ברמת ההשפעה של שניהם אבל הוא הולך להיות שחקן שחקן

          2. אני חוזר ואומר שלוקה ויאנג לא היו מתפתחים ככה ליד בוקר.
            בוקר הוא הסופרסטאר קיבל חוזה מקס כרגע שום רוקי גם לא גורדן או לברון לא היה מקבל כדור ביד ולעשות מה בא לו שיש לך חוזה מקס שם. ואיש בקאבס לא היה מאלף או מעיף את בוקר כמו שעשו לדניס סמית ובארנס.
            היום אם הם באים לצידו כן יתנו להם כי הם במעמד אחר לגמרי אבל כרוקי בחיים לא.

            1. אני מסכים היו מקבלים הרבה פחות כדוריפ

            2. כן אתה חוזר על השטות הזו הרבה. אנחנו רואים השנה עד כמה זה רחוק מלהיות נכון.

    1. את קיאנו ריבס אני די לא סובל והייתי בעד בובאן.
      עשו ממנו כזה רע עם מבטא נוראי למרות שהוא כזה בחור על הכיפאק.
      חבל שטוביאס האריס לא משחק בסרט . . .

    1. מניאקים שכבר לא יהיה תחרות והכל יהיה סגור. מעניין לא שמו את זה ביום ד אחרי האולסטאר שהיה עוד תחרות והקליפרס היו מנגבים אותם שוב? בשירות המלך..
      בשנייה שראיתי שלא תקעו את זה אחרי האולסטאר ידעתי שזה יהיה לקראת סיום העונה בגארבג

  7. The NBA rescheduled three other games after moving Lakers vs. Clippers to April 9:

    *Bulls at Clippers on April 8 has been moved to April 6

    *Warriors at Lakers originally scheduled for April 9 will be played on April 7

    *Bulls at Lakers on April 7 will be moved to April 8

  8. אתמול לראשונה בהיסטוריה קבוצה שנתנה ליריבה שלה ריצה של 44-8 וניצחה את המשחק

    אני לא יודע אם הנתון הזה טוב או רע…

  9. וואוו, הסדרה בין הקליפרס ללייקרס השנייה נהפכה לאפילו יותר מעניינת.
    כאילו היה חסר לנו סופרלטיבים, ועכשיו יש גם את הגמר על טהרת בית משפחת מוריס.

        1. לגמרי…
          בכללי המצב במערב הזוי לגמרי, אי אפשר לדעת מה יקרה.
          צד נכון של הבארקט יכול להוביל כל קבוצה לגמר קונפרנס – ומשם כבר הכל פתוח.

    1. חחחחחחחחחח
      לגמרי.
      אבל צחוקים בצד מדובר במהלך מצויין של הלייקרס שסוג של מקזז את ההחתמה של מוריס בצד השני של העיר.

    1. זה נורא.
      אני לא זוכר עונה שבה נשרקו כל כך הרבה עבירות על שלשות.
      בימינו גם מבט לא נכון מוביל לשריקה.

  10. ההגנה של הסאנס זה פשוט נוראי.
    הם יכולים לעשות עבודה מצויינת כמעט התקפה שלימה ואז פתאום 5 שחקנים מקבלים שוק וחוטפים סל קל.
    אם רק הם יצליחו להתייצב בחלק הזה של המגרש…

          1. שניהם מעין גאונים שיכולים להקפיץ את המגן עם הטעיית ראש קלה, או למסור מסירה מטורפת. הכי כיף בעולם, לארי של דורנו, המזל שלי הוא שיצא לי לראות אותו

  11. נראה לי יוקיץ הוריד במשקל איזה 20 קילו מתחילת העונה.
    לא שמתי לב לזה כל כך עד עכשיו, אבל הוא ממש ירד בנפח.

  12. מורי מדנבר קיבל מכה רצינית ברגל הימנית, הכריח את מלון לקחת פסק זמן כדי שיוכל לרדת להיבדק בחדר הלבשה.
    נקווה שזה לא רציני, הוא רק משר מפציעה…

    1. אל תפתח ציפיות.
      משחק חובה של יוטה, לא מאמין שנפיל את זה.
      בעיקר כשיוסטון מגיעים מחר למשחק סופר קשה.

  13. סטיבו ביבו, הסוסים מזמן ברחו מהאורווה. למה בזבזת עוד פסק זמן?
    בכלל הוא לא צריך פסקי זמןנהגאון הגדול, מלך מלכי מאמני הליגה בכל הזמנים
    טיבורובו בראד.
    יה אלה שבבוסטון יש קונטיינדרית אבל יש מאמן בחזקת נעדר…..

      1. הבעייה היא שסטיבנס לא אוהב לקחת פסקי זמן ואז הם נכנסים כל הזמן לסלאמפים שבהם היתרון שבנו נמחק בצ'יק בגלל שהוא לא מבין שחייבים לעשות סטופ ולעצור את ההתלהבות בצד השני. הוא לא עושה את זה.
        הוא לא משתמש בטורקי כמעט בכלל. הוא לא אוהב שחקנים גבוהים נקודה, אז אין לו ספסל…

      2. לסלטיקס יש חמישה שחקנים טובים מאוד, שני גבוהים שביחד הם גבוה נורמלי (אחד שומר והשני יודע לשים נקודות). ככה שיש רוטציה נורמלית של שבעה. מעבר לכך הספסל מלא בחברה חסרי ניסיון וצעירים.
        דווקא להביא את ג'ף גרין מה-WAVERS יכול היה לעזור

      3. לסלטיקס יש 5 רוקים?
        למה ציפית?
        יפה שסטיבנס נותן שם צאנס לשנים.
        וויליאמס החדש דווקא מספק סחורה בהגנה. הוא בסדר גמור והרבה יותר טוב מצמד הדובים המרקדים סמי את יאבו מינוס יאבובו שמחכה שהקורונה תעזוב בסין. כן הוויליאמס הזה לא גדול בשלשות אבל בהגנה הוא מכניס את הדובים בכיס הקטן.

  14. לטייטום יש קעקוע חדש על הגב, אז מרחו אותו בחומר וזה אמור לשמור על הגב אבל נראה נורא בטלוויזיה.

  15. OKC בדרך לניצחון בית ענק על דנבר.
    יוטה חייבת לנצח היום, דנבר לא מחלקת מתנות כאלה בד"כ חייב לנצל אותן.

    1. לא יקרה.
      יוטה נראית היום כמו הטיטאניק אחרי ההתנגשות בקרחון – עם חור ענק בתחתית ושוקעת הישר למצולות.
      חבל ועוד מחר נפסיד גם ליוסטון.

  16. מגניב לראות איך באקי עומדת מאחורי פופ ומייעצת לו. הלוואי שהיה את זה גם בבוסטון.
    לכל מאמן באן בי איי יש עוזרים. בשביל מה?
    הם מקבלים משכורת אז שייעצו…

  17. שירהלילה מוכר לכולכם
    מועדון הלבבות הבודדים של סארג' פפר
    שיר מהביטומאניה
    It was twenty years ago today
    Sergeant Pepper taught the band to play,
    They've been going in and out of style,
    But they're guaranteed to raise the smile,
    So may I introduce to you,
    The act you've known for all these years,
    Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band.
    We're Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band
    We hope you will enjoy the show
    Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band
    Sit back and let the evening go
    Sergeant Pepper's Lonely
    Sergeant Pepper's Lonely
    Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band
    It's wonderful to be here,
    It's certainly a thrill
    You're such a lovely audience,
    We'd like to take you home with us, we'd love to take you home
    I don't really want to stop the show,
    But I thought you might like to know,
    That the singer's going to sing a song
    And he wants you all to sing along,
    So let me introduce to you
    The one and only Billy Shears
    And Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band
    Oh ha ha
    Yeah, dress down
    I feel it, I feel it, I feel it
    Oh baby now, I feel it, I feel it, I feel it
    Baby, free now
    Gotta be free now, gotta be free now, gotta be free
    Don't like that
    I think it'll probably be another day singing it
    Yeah so just edit that then, it's nice
    Yeah, and what you can do with the bits where you can't get it ’cause you haven't got enough breath
    Just take over, yeah

  18. בחיים שלי לא הצלחתי להתחבר לחנונים של הביטלס.
    על אף הbds פינק פלוייד הרבה הרבה הרבה יותר טובים (ומיוחדים ולא מאולצים)
    ו במטאל tool או tool.
    מציע לך דר. רזי לקרוא קצת טקסטים של tool ולאתגר עת הראש

    1. אף פעם לא הייתי טיפוס של פינק פלוייד.
      הביטלס זה ילדות אחרי זה פאנק סקא רגיי ניו ווויב הארדקור נוייז ועוד ועוד. הפלוייד אף פעם לא עשו לי את זה. תמיד נראו יותר מדיי טרחנים שמאוהבים בריח הXXאה שלהם. שיתבסמו.
      וכן אפילו אני אוהב להקת BDS דפוקה, DEAD CAN DANCE שמם. מציע לך לקרוא את השירים שלהם. קצת יותר מעניינים ממה שכתב רוג'ר.

  19. בדיוק מה שאמרו, קורה
    השילוב הזה בונזו את ציון חתונה משמיים
    השנה רואים רק את הניצנים אבל השנים האלה יהיו חברים ויקחו את נולה לפליאוף בשנה הבאה ואולי אפילו השנה. ההבנה ביניהם כבר נראית משמיים כשלונזו זורק לציון אסיסטים מצ'וגע'ים.
    זיווג משמים

    1. אבל בהגנה ציון זוועה ומלו לוקח אותו לביצפר. עושה ממנו סלט, מוריד לו המכנס ודורך לו על הענXX….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט