מעורב הופס ליום ששי: "המשחק הבא של אירוינג יהיה עם דוראנט". זוכרים? עכשיו זה רשמי / מנחם לס

1."מאז שהתחלנו לשחק יחד המדיה מנסה לסכסך"

לדוגמא, כריס ברוסרד כתב לא מזמן שהיסים בין השניים יכולים להיות מתוארים במילה אחת – 'קנאה'. https://twitter.com/SportsRadioWIP/status/1225483717935816705.

מילה במילה? אין בעייה:

“"Both want to be more celebrity than superstar basketball player.”

"Both are jealous of one another"

ג'ואל אמביד חזר ואמר לרחל ניקולס שמאז ששני נבחרי הלוטרי חוברו לקבוצה אחת "המדיה מנסה להכניס יתצד בינינו".

'למה אתה חושב ככה?,, הוא נשאל.

"כי זה נותן להם חומר לכתוב, שכולו המצאה שלהם". והוא ממשיך:

A few years ago I predicted it. I said, and I’m sure if you go back to the archives and stuff you could see it, I predicted that the media were the ones — with my social media and Ben — that would go and try to drive us apart,”So at the end of the day, we know what we got to do. I love him, I love playing with him. He’s a special talent. He helps us a lot, so I think we can accomplish something special.” (https://94wip.radio.com/embiid-simmons-media-divide-love

אני לא יודע עד כמה הם 'אוהבים' אחד את השני, אבל אני יודע שאם לבן סימונס היתה קליעת ג'אמפ טובה יותר, הצמד היה יכול להיות אחד הצמדים הטובים ביותר מאז שאק וקובי, והאהבה ביניהם היתה מרקיעה שחקים, לפחות עד החופה.

אני לא יודע מדוע המדיה עושה זאת, אבל כמעט מהיום הראשון המדיה מנסה לסכסך ביניהם, ואמביד – אפילו יותר מסימונס – עושה את מיטבו להכחיש את השקר.

2. עכשיו זה רשמי: קיירי גמר את העונה!

Kyrie Irving Nets

ביום רביעי כתבתי ב'מעורב' שהמשחק הבא של קיירי אירוינג יהיה עם קווין דוראנט. הסברתי את מהות הפציעה; הרחבתי על הטעות שעשו רופאיו ויועציו, וכתבתי על ה-CONSEQUENCES של ההחלטה לא לנתחו, כי יצטרכו לנתחו בסופו של דבר כח רצועות לא מתחברות בעצמן ולא יכולות להיווצר מחדש כמו סיבי שרירים. היום התברר שזה בדיוק המצב והוא יעבור ניתוח.

הכל כאן למעוניינים: http://www.hoops.co.il/?p=183452

3. הלייקרס תוכל לעלות בפלייאוף עם 5 סנטרים: דאדלי, AD, הווארד, מגי, וקאזינס

דמרכוס קאזינס גילה שני דברים היום:

1)הוא מנסה לשכנע את לברון לרוץ למשרה פוליטית. קודם מושל אוהיו, ואח"כ נשיא ארה"ב.

2)הוא מתכונן בכל הרצינות – 'וזה יותר בטוח מלא בטוח' – שהוא יחזור לשחק בפלייאוף.

השאלה באיזה תפקיד. הלייקרס משוועים לפוינט גארד. לפאור-פורוורד. לא לעוד סנטר כי ארבעה כבר יש להם (אני יודע למפרע שסמיילי יכתוב ש-AD הוא מספר 4): כריס דאדלי, ג'בל מגי, אנטוני דייויס, ודווייט האוארד. טוב, סנטר נוסף אף פעם לא מזיק, כמובן כשיש פוינט גארד, שוטינג גארד, ושחקן פינה.

אבל בינינו, זאת לא בדיוק הבעייה שלנו.

העיקר שקאזינס – עם משקל של 137 ק"ג על גובה של 2.09 מ' – מאמין שהוא יכול לשאת משקל זה על רצועת ACL שנקרעה מברכו השמאלית באוגוסט במשחק 3-על-3, וחוברה בניתוח. הוא אמר כל זאת בפודקאסט שהיה כיף לאוזן המאזינה, עם מאט בארנס וסטפן ג'קסון. רק תארו לעצמכם שיחה בין השלושה האלה בתכנית "ALL THE SMOKE".

שווה זהב.

למשל? למשל, "יש לנו קבוצה גבוהה מאד ואני יודע שחסר לנו פליימייקר. אני יכול להיות פליימייקר. אני יכול לקבור אותן מרחוק או מקרוב. אני החבילה השלמה"

טוב, אם הוא אומר מי אני שאלך להתווכח איתו.

היי, ג'יימס, מה בקשר לריצה פוליטית כפי שקאזינס הציע?

"נאאאא… לא נראה לי. יש לי עתה תכניות אחרות. BUT YOU NEVER KNOW!"!

4.שימון שכנע אותי (טריי יאנג יותר נכון שכנע אותי!): הוא הדבר האמיתי!

4 נקודות נגד מיאמי בג'אמפ אחד. יש לו הכל, מלבד שיער נורמלי.

5. תראו מה הוא עושה לאיגי…(יום אחד איגי יחזיר לו. הבטחה השלי!)

6. ובכן, קליי תומפסון לא חוזר העונה, למרות ההבטחות "אחרי האול סטאר":

7. אטלנטה האוקס – קבוצה בשיפור נפלא, וטריי יאנג הוא MAGIC. ממש MAGIC! חמישים נק' בנצחון נגד מיאמי באחוזים מצויינים!

בגלל סערת חורף לא נורמלית (אגם לנייר הגדול ליד אטלנטה הוא מטר מעל שיא גובהו עם שטפונות איומים) לא הלכתי למשחק. ממש חבל.

קריירי-היי לטריי יאנג – 50 נק'! יהיו עוד רבים כאלה.

לא יאומן. לא האמנתי שהוא יכול לעשות זאת. שימון צדק 100%!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. ג'ארד דאדלי, אלא אם בטעות ימצא עצמו ביוסטון, הוא לא סנטר. הוא מגרד את 2 המטרים מלמטה. הוא התחיל את הקריירה כסמול פורוורד קלסי, אבל בשנים האחרונות קבוצותיו השונות מנצלות את המעבר לסמול בול בשביל לשחק אתו כסטארצ' 4 (בזכות היכולת שלו לשמור על 2 עמדות הפורוורד, ובזכות כמעט 40% מהשלוש בקריירה).
    .
    יאנג אחד השחקנים המלהיבים לצפייה בליגה. עכשיו כל שנותר זה לתרגם את היכולות לקצת יותר ניצחונות.
    .
    תודה, מנחם.

  2. שמע מנחם, אני חוזר עכשיו כאן ממשחק רחוב ( 5 על חמש) באחד ממגרשי השכונה כאן בפנמה סיטי עם חברה מהשכונות. מה אין במשחקים האלה? יש הכל – דחיפות, מרפקים, בין הרגליים, הטבעות, נסיונות האלי-הופס ועוד.
    ולמה אני כותב את זה? כי יש כאן שחקן שקולע המון. אבל (ואם הייתי יכול להדגיש את ה'אבל' הייתי עושה זאת בענק) – הבן אדם לא שומר, לא יורד להגנה לעצור מתפרצות ואין לו מושג שיש בכדורסל דבר מוזר כזה שנקרא 'למסור'.
    כשהייתי צעיר קיבלתי את היסודות הטובים בעולם בכדורסל ( מגיל 6) אצל איש יקר ואהוב ביד מרדכי, גדעון עינב ז"ל. הוא היה איש כדורסל חינוך וספורט בכל רמ"ח איבריו וזכרו לא ימוש ממני כמו גם הכבוד שאני רוכש וארכוש לו תמיד. בכל אופן, הוא לימד אותנו המון דברים אבל אחד שנחרט בי אולי יותר מכולם היה: אם אתה מאבד כדור – תהיה הראשון שיורד ומגיע להגנה לעצור את המתפרצת. דבר נוסף שהוא לימד אותנו היה: "אין סל קל!!" (סימני הקריאה במקור..).
    בקיצור, ולמה אני בכלל כותב את הפוסט הזה? קל להגיד 'שמעון צדק' – אבל רבאק! ממתי צבירת נקודות לשחקן בודד הוא הקריטריה לאיכות? לג'ורדן הייתה החבילה השלמה אבל הכל הכל התחיל מההגנה. לא יודע איך טריי יאנג שומר, אבל אם אין לו את זה – לרשימת הגדולים באמת הוא לא ייכנס כנראה לעולם (גם אם יקלע 70 נק' מתישהו).
    עד כאן פנמה, 23:00, רות סוף.

      1. הוא חושב יד מרדכי זה nba.
        הוא מזכיר לי את גוטמן שאמר מסי לא טופ 3 במירוץ לכדור הזהב בשנה שהוא זכה כי הוא לא עוזר בהגנה חחחח. אצל זיו מסי לא היה רואה מגרש. וקרי היה רואה?

        1. אכן. ברוך, איך הכנסת את בירד לאותו משפט עם הארדן וקרי לגבי ההגנה, תזכיר לי בן כמה אתה?
          .
          בירד לא בדיון בכלל, הארדן עם כל הגאונות שלו בהתקפה עדיין יש עליו סימן שאלה עצום בדמות של הבאת הישגים אמיתיים פליאוף טיים.
          .
          וסטף, אכן סטף זו הדוגמא שטריי יאנג צריך לשאוף אליה, האמ וי פי ה unanimous היחידי, עם 3 טבעות, אבל גם עליו יש תוית עצומה, שלוש אליפויות שאתה הפנים של הקבוצה ובאף אחד מהם לא קיבלת פיינלס אמ וי פי, והסיבה היחידה לכך היא ההגנה. איגי וקיידי שמרו על לברון ולכן זכו באמ וי פי.
          .
          ככה שבסופו של דבר יש הרבה צדק בתגובה המקורית של זיו פנמה.

          1. חחח הmvp ממש לא היה בגלל ההגנה. דוראנט זכה כי קלע מלא ואיגי כי קלע זריקות בלי שומר רחרי שקרי קיבל דאבל טים כל התקפה.
            פיינלס mvp לא שווה הרבה זה לא כמו mvp עונה סדירה ששווה 20 fmvp.
            אין מה להשוות את דוראנט ואיגי לקרי. הוא הרבה לפניהם בכל דירוג. 3 טבעות 2 mvp. לא קרוב אפילו.
            הארדן לא הביא הישגים 😂😂😂😂😂
            גמר nba פעמיים גמר מערב mvp ופעמיים סגן mvp ובערך שיאי נק. בטח לא הביא הישגים 😂😂

            1. זה רשמי: לשמעון ולךברוך אין מושג בכדורסל והם לא יודעים דבר וחצי דבר על ה-NBA.

        2. בירד היה מגן בינוני, אותו דבר מג’יק שאקיל… עדיין זה לא מנע מהם להיכנס לגדולים בהיסטוריה של המשחק

  3. זיו, כבר שכחתי. איפה זה יד מרדכי? יש שם בריכות דגים? בגיל 15 הייתי במחנה עבודה (או שם אם משהו עם אליהו בגליל העליון) באיזה קיבוץ ואחרי שעבדתי בבריכות הדגים, האחראי חטף התקף לב והקיבוץ שכר אותי להישאר חודש שני ולשמור להם על הקרפיונים (בחודש הראשון למדתי את כל הסיפור). שילמו לי יופי.

    1. יד מרדכי זה קיבוץ בדרום ישראל במרחב שנקרא 'עוטף עזה'. לאורך השנים קבוצות הכדורסל של יד מרדכי, החל מטרום קט סל ועד לנוער, זכו בכמעט כל תואר אפשרי בליגות האיזוריות. בשנים האחרונות מעט דעכה האש אבל האולם המיתולוגי ( מראשוני האולמות עם פארקט בדרום) עדיין עומד גאה (לזכרם של אחינו ואחיותינו שנפלו במערכות ישראל, אגב.. במרכז המגרש מצוייר פרח שאחד מעליו חסרים, לזכר הנופלים) על 300 מושביו שידעו ימים ושעות יפים יותר..

    1. הייתרון ההתקפי של יאנג עולה עשרות מונים על החיסרון ההגנתי בדיוק כמו הארדן קרי שהם שומרים גרועים בין הרעים שיש לליגה להציע (וגיא יכול לכתוב כמה הסטטיסטיקה ההגנתית שלהם טובה… אבל מי שבאמת צופה ולא רק מתבונן במספרים , רואה שהם שומרים נוראים).

      1. הארדן שומר הרבה יותר גרוע מטריי. טריי השתפר לאחרונה
        בכלל אני לא חושב שראיתי בnba שחקן גנה יותר גרוע מהארדן באחד על אחד אי פעם. זה פשוט מחריד..

  4. אגב, ראיתי חמש פעם את הוידיאו שיאנג קולע שלשה והשופט מוסיף עבירה. מצטער לקלקל את החגיגה אבל טריי יאנג היה זה שיזם את המגע וזו בדיחה עצובה שעל זה שורקים עבירת מגן.

    1. לפחות על איגי אפשר לטעון לנסיבות מקלות.
      על פי עדותו, הבנאדם היה כלוא בגולאג מבודד בערבות טנסי, ללא שום קשר עם העולם החיצוני, הליגה או כדורסל שמצויר עליו פרצוף לארח לו חברה.
      הורפורד לעומת זאת, לא.

  5. תודה מנחם, יהיו לך עוד הזדמנויות לראות את אטלנטה, אין צורך לצאת בסערה.
    שמעון – המשחיל בטירוף – עוד תאכיל את כולנו כובעים – אבל קצת מאכזב, הייתי מצפה ממנו להשחיל את איגי, לא נורא, עוד יומיים לוקה. קרב שיקוצי-העתיד. אחד קופץ על השני כדי להוציא 3 זריקות מהקו. מתאים לסרט של מונטי פייטון חחח…

  6. מנחם לפי מה שקראתי קיירי לא סובל ממתיחה ברצועה כלשהיא שצריכה להתחבר אלא מכאב שנובע מחיכוך עם המפרק. מה שנקרא impingment. הטיפול שהוא קיבל עד עכשיו היה אנטי דלקתי כדי להקטין את הכאב ולאפשר לו לשחק. הוא היה יכול לקבל עוד פעם זריקות קורטיזון אבל אלו יכולות להחליש את הרצועות והגידים ולגרום לפציעות לכן הוחלט לחשוב קדימה וללכת על ניתוח.

  7. הווריורס מעולם לא אמרו שקליי יחזור לשחק העונה להיפך ההערכה כל הזמן הייתה שהוא יחמיץ את העונה.

  8. בשקט בשקט עוברת מתחת לרדאר עונה שלמה בלי דוראנט, סטף, קליי וקיירי – ארבעה שחקנים מהמלהיבים שידע המשחק, שחולקים ביניהם לא מעט טבעות וגמרים.
    מדהים.
    מדהים אף יותר כמה כישרון יש בליגה הזאת. עד כדי כך שיהיו שיגידו שהם "נשכחו".

  9. תענוג לקרוא מנחם. כמה שאלות שעלו לי:
    1.אם קיירי היה עושה את הניתוח מיד אחרי הפציעה במקום כל הרפואה האלטרנטיבית (גם לזריקות הבנתי שהוא סירב במשך תקופה), הוא היה משחק בפלייאוף?
    2.האם עדיף לפילדלפיה להפריד בין ריצ'רדסון ואמביד לסימונס והורפורד?
    3.האם משתלם ללייקרס לשחק עם קאזינס בפלייאוף אחרי שלא שיחק שנה שלמה?

    1. בפלייאוף האחרון זכור לי שהחזרה של קאזינס מהפציעה הקשה הייתה סבירה…לא חושב שיש להם מה להפסיד אם יעלו אותו מהספסל לכמה דק'..מקס' לברון יבעט אותו בחזרה לכיסא שלו..

  10. טריי יאנג היחידי שנמצא ב5 המובילים גם בנק' (מקום 2!) וגם באס' (מקום 2 גם!)
    וכל זה שזה נראה שהוא משחק כדורסל רחוב עם הזריקות המשוגעות וההשחלות….
    .
    כנראה שבברוקלין הבינו שאין מה לעשות עם קיירי העונה…יחזרו לעניינים בשנה הבאה..
    .
    תודה רבה מנחם! שבת שלום.

    1. טריי אמר לפני שנבחר בדראפט שאחד מיעדיו זה להיות מלך הסלים והאס באותה עונה (דבר שלא קרה מעולם עד היום)
      אגב בליגת המכללות טריי היחיד בהיסטוריה שסיים כמלך הסלים והאס של המכללות
      http://www.oudaily.com/sports/oklahoma-basketball-trae-young-makes-history-as-freshman-in-ncaa/article_e2cc0362-2883-11e8-87eb-5b8ada24c230.html

  11. רק מזכיר שטריי יאנג קלע את ה50 עם 40 זריקות (!!!) מהשדה (12 מ25 ל2 ו8 מ15 ל3) בנוסף ל18 מ19 מהעונשין.
    זה המוווון זריקות מהשדה באחוז סביר.

    מעניין שלא מציינים שהיו לו 7 איבודים וסימן שאלה לגבי האפקטיביות ההגנתית.

    אין ספק שהוא כלי התקפי יוצא מהכלל, אבל 'החבילה השלמה'? לא נראה

    1. זיו כשכותבים “field goals” הכוונה גם ל2 וגם ל3. הוא קלע עונשין ושלשות באחוזים נהדרים, מה שנשאר לו לשפר בצד ההתקפי זה את האיבודים (יחס האסיסטים/ איבודים שלו העונה הוא 1.87, מאוד לא אופטימלי וממקם אותו בערך במקום ה150 בליגה מהבחינה הזו, אבל זאת בעיה נפוצה בקרב פוינט גארדים צעירים שכנראה תעלם עם הזמן).

  12. הליגה הודיעה שהאולסטאר הבא יתקיים באינדיאנפוליס, בירת הפייסרס. יאהו! ספורט, בציוץ שנמחק מאז, חגגו את המאורע בירידה על העיר, תושביה ודרישה להעביר את המאורע לעיר אחרת:
    https://pbs.twimg.com/media/ERRa1SgVAAExq2V.jpg
    זה לא כי אינדיאנה היא לא מדינת כדורסל. היא כן. זה לא כי אנשי אינדיאנה אינם ראויים לניצול כספי על ידי תאגיד הליגה. כי כולם כן. זה רק כי הם נחשבים לחור נידח בעיניי הרבה מתקשורת הספורט – כלומר, הם לא לוס אנג'לס או ניו יורק. אתם יודעים, לאן שזאיון צריך לכופף את הליגה ולדרוש לעבור.

  13. מצטער, אני לא שותף לשיגעון הקוריוז.
    נותן הצגות אישיות יפות, והיילייטס של שלשות ממרחקים אסורים ומסירות טובות כן.
    מה לא?
    לא עושה תנועה כלל, לא עושה הגנה, בחירת זריקות מפוקפקת ונטייה ברורה לאגו טריפ והירו בול.
    את מי זה מזכיר לי? את הארדן.
    אני עדיין חושב שהוא נוטה יותר לזן השחקנים שמעדיף אגו ושואו אישי (הארדן, ליליארד) על הצלחה קבוצתית (קרי).
    ולכן אני לא ממהר להתלהב ולהשליך מהתצוגות האישיות להצלחה קבוצתית שלו בעתיד.
    למען השם – קבוצתו לפני אחרונה במזרח! אחרי הניקס !!!
    הבדל עצום מקרי, שעושה תנועה בלתי פוסקת ובכך מאפשר לקבוצתו להיות קטלנית בהתקפה ולגרום בעיות רבות להגנות.
    או שהוא מכדרר (רוב הזמן), או שהוא עומד רחוק על הקשת.
    לא קרי.
    הארדן.

    1. אשך דווקא פרגנת לקוריוז בשנת 2017 עכשיו קראתי איזה מחמאות הערפת עליו.
      אתה יודע איפה קרי היה בגיל 21? במכללת דיווידסון.
      קרי נהיה קרי בגיל 26. מי ספר אותו עד אז כשחקן בכיר בליגה?
      שיביאו לידו שחקנים נורמלים הוא גם יתחיל לעשות תנועה. אתה לא רואה הוקס. אני אומר לך שההוקס ניסו להריץ אותו אוף דה בול עם רדיש כרכז נחל כשלון נוראי

  14. 1. כתבתי את זה מתישהו בתגובות בשבועות האחרונים. לפילי לא הייתה בעיית אמביד/סימונס. היה לה בעיית אל הורפורד. הדגמתי מכל צד אפשרי איך הורפורד נהדר בלי אמביד ואמביד נהדר ללא הורפורד. את אותם מספרים ראו בסיקסרס ונראה שוויתרו על החלום של שניהם יחד לזמן ממושך. בטח נשמע את פרשני ESPN הקלולסים שיספרו לנו שהסיקסרס צומחים מהמשבר בין השניים ושאמביד לקח את הביקורת ללב… לפעמים גם אומנות היא עניין של גיאומטריה ואלגברה.
    .
    2. לא מפתיע…לקוואי יש גם בעיה כרונית. גם קוואי חזר לשחק כי לא הקשיב לגופו ולא היה אסרטיבי מספיק. הוא את הלקח שלו למד בשני מישורים: 1. גופו קודם לכל. מנוחה, זהירות וכל מה שמשתמע. 2. זה שהוא יכול להיכנס לסל מתי שהוא רוצה ולקבור דאנק מפלצתי על כל גבוה כולם יודעים וגם הוא. זה לא אומר שזהו סגנון המשחק שלו במשחק מספר 55 של העונה. הקליפרס מפסידים מדי פעם כי קוואי בוחר את הקרבות שלו (גם בדלל סגל מומצם). קיירי יודע לשחק רק בדרך אחת. גם המעט שעשה ללא כדור עם לברון לא שכנעו אותו שעדיף כך. את הפירוטכניקה המרשימה ניתן לשמור לזמן משמעותי. שינויי הכיוון שלו, ההתנגשויות שלו בצבע וגופו השביר יוצרים קוקטייל קבוע של פציעות חוזרות. יש לנטס 2 שחקנים + KD כשיחזור שיודעים מה לעשות עם כדור ביד. אקטינס יצטרך למכור לקיירי שיפסיק להפריע להם ויהיה על הכדור אולי 30% מהזמן.
    .
    3. יש לי פנטזיה לראות את הלייקרס והרוקטס בסדרת פלייאוף הרבה יותר מאשר את הקליפרס-רוקטס עם כל הדם הרע ביניהם. מבחינת כדורסל אין מצ' אפ יותר מעניין בליגה. כישלון הרוקטס יקבור סופית את דארל מורי ומייק דאנטוני על רעיון המדען המטורף שלהם. אם הלייקרס יצליחו להאט את הרוקטס ולהכריח אותם להכריע סדרה עם קאבינגטון והגמדים סביב ראס והארדן כאשר הם נכנסים לצבע ומתרסקים על הלוחות (לא פוסטאפים כמו במשחק הקודם בין הקבוצות), זה יגמר מאוד רע. אם יוסטון תצליח להפעיל סילונים ולהכריח את הלייקרס לשחק עם גמדים סביב לברון זה יכול להיגמר בהפתעה.
    .
    4. מרגיש לי מצחיק לקרוא את זה: http://www.hoops.co.il/?p=112475 אבל זה בהחלט מעניין. לא צריך להיות לאף אחד ספק לגבי טריי. אני חושב שהשלב הבא צריך להיות הצמחת הכוכב השני המשמעותי של אטלנטה. קולינס הוא בהחלט רובין טוב לבאטמן אבל הוא לא גיים צ'יינג'ר. הוא נראה לי יותר צלע שלישית לקבוצת פלייאוף שיכולה לשים מספקים כצלע שנייה בקבוצה פחות טובה. אני חייב לציין שלא הייתי מוותר עדיין על אופציית קאם רדיש. אולי זה כי היללתי אותו כפרוספקט במוק דראפטים של שנה שעברה. פשוט לא יכולתי להאמין שהשחקן המדהים הזה שראיתי בתיכון שכח לשחק כדורסל בדוק. הוא התחיל את העונה כשחקן הנמצא בפוסט טראומה ועם פיתוח וטיפוח של הסגל הנהדר של אטלנטה הוא מתקדם בקצב יפה. ב-15 המשחקים האחרונים הוא קולע 12.7 למשחק עם 43% מהשדה ו-42% משלוש. אפילו הראה קצת יכולת קלאץ' בכמה משחקים. בנוסף ההוקסס צריכים מגן חזק בעמדה 2 ליד טריי ולא את קווין הרטר. הוא צריך את הקליי תומפסון של סטף קרי. טריי מעולם לא יהיה מגן טוב על פוינט גארדים חזקים או בחילופים אך ניתן להחביא אותו.
    ..
    6. "קליי תומפסון מתקדם על פי לוחות הזמנים — ולא ישחק העונה…" קצת סותר לא? או שהוא לא מתקדם על פי לוחות הזמנים או שהוא כן אבל ההושבה שלו לא קשורה לפציעה. הווריורס לפעמים יכולים להביא את הסעיף עם הספינים שלהם. גם אם סטף יחזור, בשריטה הראשונה שיקבל על הפופיק יושיבו אותו לשארית העונה. לווריוס יש תוכנית להביא את ג'יימס וויזמן (או חברם לחמישייה של האחים בול, אוונייקה אוקונגוו שמטפס גבוה אולי אף יעקוף את למלו בדראפט 2020) ואם לא הוא שחקן כנף משכנע. בסיוטים שלהם סטף וקליי היו חוזרים במרץ ורצים בקצב של 60-70% ניצחונות. נכון שהלוטרי כבר פחות מתגמל נמושות אך עדיין…

    1. ג'ון לא בטוח שהבנתי – אתה טוען שצורת המשחק של קיירי היא זו שמגבירה את הסיכון שלו לפציעות? אני לא מבין בזה כלום כן אבל יש בליגה לא מעט שחקנים עם הרבה יותר קילמוטרז' ממנו שממעטים להיעדר מה גם שהפציעה עכשיו להבנתי היא בפלג הגוף העליון. אני לא יורד לסוף דעתך בעניין.
      .
      בקשר לרדיש אולי בסוף העונה אני אעלה כאן איזשהו פוסט על ההתקדמות שלו. אומר זאת בזהירות כי מדובר על מדגמים מאוד קטנים שלא אומרים המון, אבל הוא בגרף התקדמות די לינארי, והוא מוסיף להוקס מימד של מיני יאניס עם היכולת שלו לקחת ריבאונד ולהפוך אותו להתקפה מתפרצת עם היכולת האתלטית המצוינת שלו. הורטר הוא לא שחקן שאפשר לשים בחמישייה בקבוצה עם שאיפות אבל הוא יכול להיות אחלה שחקן 6-7 ככה.

      1. הסגנון שלו לא "גורם" לפציעות. הגוף שלו גורם לפציעות. סגנון המשחק שלו ביחס לגוף שלו מאיץ פציעות שאולי היו קורות בלאו הכי בתדירות נמוכה יותר. זה לא רק ההרקי ג'רקי שהוא עושה בכדרורים, זה גם המגע שהוא יוצר בהתנגשויות שלו או בנפילות שלו עם שחקנים שסוגרים עליו.
        .
        מסכים לגבי קווין הרטר באטלנטה. אני דווקא חושב שבקבוצה אחרת דווקא כן יכול להשלים קו אחורי אם ימשיך להתפתח. הציוות שלו בהגנה עם יאנג…
        .
        רדיש התקדם אבל הוא לפחות שנתיים מהמקום בו ניתן להבין למה הוא יהפוך (או למה לא). רדיש היה נהנה מ3 שנים בקולג' אבל אטלנטה זה הכי קרוב לזה בשנים האחרונות.

        1. 😁 גרמת לי לפרספקטיבה אחרת לגבי רדיש.
          הוא עדיין בקולג באטלנטה שנה שנייה. צודק אם אסתכל על זה ככה.
          אז שיסיים 4 שנים ויגיע לnba אולי יצא ממנו משהו.

    2. אני כמוך חושב שגון קולינס זה לא מספר 2 לקבוצת אליפות. אם ישפר שלשות אולי כן כרגע ממש לא והוא רך כמו מרגרינה בהגנה. אמרתי את זה פה מזמן.
      בעיית הורפורד דוסקסה מזמן.
      אתה תולה הרבה יותר מידי תקוות ברדיש…

      1. לצערי אני לא מצליח לבלות באתר בשנה האחרונה 🙁 אז פיספסתי את הדיון בעניין הורפורד. כתבתי וברחתי. מקווה שאחרי ה2 במרץ אתפנה יותר להשתתף ולכתוב.
        .
        אני לא תולה ברדיש תקוות מאוד גדולות. הוא עוד כל כך בוסרי שאפילו לא ניתן להבין למה הוא מסוגל. הוא מוסר מצויין ברמת האינטואציה אבל הראיה המרחבית שלו את המגרש היא עוד ברמת פרשמן במכללות. הייתי מוריד אותו לג'י ליג כמו שעשו לסיאקום ונותן לו לשחק פוינט גארד ל-20 משחקים. גם סיאקום יכל להיות פורוורד נחמד אבל הזמן שלו ב-905 כמוביל כדור ושחקן שמשחק בעיקר בחוץ עיגלה אותו בצורה מדהימה. לקחת כישרון כמו שלו ולהפוך אותו לטוריאן פרינס או ג'יי קראודר זה בזבוז.

          1. עלית עלי… אני כותב הנאומים של בני גנץ. הבן אדם סופר רהוט. הוא ביקש ממני לכתוב לו גמגומים כדי שייראה יותר אנושי…
            סתם. אני מסיים איזה פרויקט ב1.3 אחר כך יוצא ליום כיף בבחירות וחוזר למצב שפוי יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט