חם מהתנור: רג'י ג'קסון בדרך לקליפרס

דטרויט סיכמה על ביי-אאוט עם רג'י ג'קסון שצפוי לחתום בקליפרס בעוד יומיים, לאחר שיהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. ג'קסון העונה עם 14.9 נקודות ו-5.1 אסיסטים למשחק כשהוא שיחק ב-14 משחקים בלבד עבור דטרויט.

*

ג'ף גרין ודמארה קארול חתמו ביוסטון, כשהאחרון שוחרר מהספרס לשם כך. גרין קלע 7.8 נקודות למשחק ביוטה לפני שנחתך מהג'אז וקארול זכה ל-9 דקות למשחק ב-15 משחקים בסן אנטוניו.

*

ג'ון ביילין לא ימשיך בקליבלנד בהתחשב במאזן החלש (40-14) של הקבוצה. ג'יי בי בייקרסטאף, עוזר מאמן הקאבס ומאמן ממפיס אשתקד, ישמש כמאמן הזמני עד לסיום העונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. וואו, הקליפרס אוספים כל דבר אפשרי. הם כל כך קרובים להבטיח עליונות בדרך לאליפות, שתיכף גם דוראנט עושה בייאאוט ועולה על העגלה

  2. החתמה יפה..ידוע שהם חיפשו רכז..
    נראלי זה יהיה חשוב טיפה סדר במשחק…עם כ"כ הרבה סקוררים צריך מישהו שידע לתת תמסירה הנכונה..

  3. אני רואה שקיירי נפצע שוב פעם…טוב מאוד בשבילו וטוב מאוד לברוקלין
    ירכז את מירב המאמצים בייצוג השחקנים..

  4. רג'י ג'קסון הוא סוג של קוליסון אתלטי יותר (אבל עם קבלת החלטות פחות טובה) – בתור רכז מחליף הוא היה נהדר עבור OKC. להוביל קבוצה – ממש לא!
    יתרון רציני להעלות מהספסל שיש גארד עם יכולות התקפיות. חיזוק משמעותי לקליפרס.
    .
    כל הניסוי עם ביילין והקאבס היה די הזוי. מאמן מכללות מאוד ותיק שינסה להשתלט עכשיו על האגואים של ה-NBA… מתכון להתרסקות, ועם הקבוצה החלשה של הקאבס… הכתובת הייתה על הקיר.
    .
    גרין וקארול… יקוו לקבל דקות בוטציות הקצרות של הרוקטס.

    1. מה דעתך לגבי היכולת שלו בהגנה?
      ולדעתי קוליסון היה הרבה יותר יעיל בקבוצה כזאת אבל עם הסגל שיש להם ג'קסון זה החתמה סבבה לגמרי

      1. אני גם חושב שקוליסון עדיף. אבל קוליסון בחר להישאר בחוץ.
        דרק רוז, בהנחה שהיה מקבל שחרור הוא אופציה טובה יותר, כי הוא פשוט בכושר טוב יותר. אבל בהניתן האופציות, רג'י ג'קסון הוא החתמה טובה. לא מבקשים ממנו להוביל, אלא לתת דקות של שחקן מחליף, ובזה הוא היה טוב בזמנו כמחליף של ווסטברוק.

    2. אין קדר בין רגי ג’קסון לקוליסון בשום צורה פרט לכך שהם משחקים כדורסל, רגי ג’קסון זה ווסטברוק בלי הכישרון ואתלטיות , בול הוג נוראי שלא נע בלי הכדור, דרן קוליסון אחלה שחקן עם קליעה יציבה מ3 , הוא הרבה יותר אפקטיבי ממה שרגי ג’קסון היה כל הקריירה , אחלה רול פלייר

      1. אני מסכים שקוליסון רכז ומנהל משחק טוב יותר והיה עדיף לקליפרס, אלא שהוא בחר להמשיך לשבת בחוץ. ג'קסון אתלטי יותר וסקורר טוב יותר (אם כי בשנים האחרונות הוא בעיקר פצוע ולא נראה ממש כמו שחקן כדורסל).
        אני מתייחס אליהם כשני רכזים שטובים יותר כמחליפים מאשר כ-PG פותח שאמור להוביל קבוצה. בתפקידי הספסל שלהם – קוליסון כמחליף בזמנו לפול וג'קסון לווסטברוק, שניהם היו מצויינים והרוויחו את הזכות לאפשרות להוביל קבוצה.
        בפועל, לטעמי, שניהם לא ממש הצליחו בתפקיד ה-PG הפותח והיו אפקטיבים יותר כמנהלי משחק של היחידה השנייה.
        אותו הדבר רוזייר שקיבל עכשיו את ההזדמנות בשארלוט וחובת ההוכחה עליו.

  5. אני לא זוכר מתי לאחרונה הייתה "רכישה" משוק הבייאאוט שבאמת הביאה להשפעה על זהות האלופה.
    יש את כריס אנדרסון (היט, 2013), אבל הוא דוגמה יוצאת דופן היות והוא לא שיחק בגלל סיבות אישיות (עלילה שהלבישו עליו למטרות סחיטה), סיבות שבלעדיהן הוא לא היה משוחרר. יש את בוריס דיאו, שנתן תרומה מכרעת לספרס באליפות של 14', אבל הוא הגיע ב-12', ולקח זמן לתרומתו להפוך למכרעת.
    הדוגמה הרלוונטית הבודדת שאני כרגע זוכר הוא PJ בראון שהצטרף לסלטיקס ב-08'. הוא לא קלע הרבה, אבל הוא הסיף המון לספסל (בדגש על קשיחות ומנהיגות בקבוצה עם ספסל צעיר שזה עתה חוברה יחדיו), כאשר בפלייאוף הוא נותן תרומה של X פקטור במאניטיים.
    אבל כאמור, התרומה הכמותית שלו למשחק הייתה של פחות מ-5 נק' למשחק.

  6. משהו יודע למה גף גרין שוחרר מיוטה? הוא היה על חוזה מינימום ונתן תרומה מצוינת ששיחק. בכלל, למה הוא מחליף קבוצות כל הזמן, הוא שחקן רוטציה מצוין.

    1. כי הביאו את קלרקסון. המילה ג'ף גרין ומצויין לא הולך יחד. אל תעשה פה תחרות דאנקים.

      יש טוב, טוב+, טוב מאד ומצויין.

      ג'ף גרין במקרה הטוב בקטגוריית הטוב

  7. החתמה טובה של הקליפרס. סוגר פינה מבחינתם.
    יוסטון יוצאים בניסוי מדעי כמה שחקני כנף יכולים לשחק ביחד באותה עמדה????

  8. וואו מאוד מעניינת ההחתמה של רג'י ג'קסון בקליפרס, אני מאוד מחזיק ממנו, והוא קצת כמו כל דטרויט סבל מעונה חלשה, ולדעתי הוא יוסיף עומק רציני מאוד לקליפרס, שעושים קולות נהדרים לקראת הפליאוף.
    אגב, חבל שהלייקרס לא קפצו על המציאה, כי הוא היה מוסיף להם כוח רציני, יותר מאשר לקליפרס.

    1. אתה נותן לו יותר מידי קרדיט. הוא הובא לעידוד המוראל בפלייאוף, חלוקת מגבות, חלוקת כיפים וחימום הספסל שכאשר קאווי יורד ללואד מנגמנט אז הוא יקום משם והכסא יהיה מחומם.
      ועל הדרך לקצת דק פה ושם בעונה הסדירה או דק רציניות נגד הקאבס והניקס…

      ומה הוא לא עומד בסטנדרטים שלך לרכז? הנה ביקשת רכז הביאו.

      1. ואתה נותן לו פחות מידי קרדיט, יש לי סיכוי לא פחות קטן להיות מחליף משמעותי ולתת כמה משחקים טובים בפליאוף ולהיות חלק לגיטימי מקבוצה עם שאיפות אליפות

  9. כן, כן, הקליפרס מחתימים כל כך הרבה שעוד רגע הם משכנעים את מילווקי לעשות בייאאוט ליאניס, אבל החלק החשוב יותר –
    שוב ג'יי.בי ביקרסטאף? היה לנו את מקהייל ביוסטון, פיזדייל בממפיס ועוד פעם הוא מקודם למאמן ראשי על חשבון מישהו שבמקרה פוטר? הולי CIA זה צירוף מקרים ממש משונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט