מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.כמה מילים על תגובותי לפוסטים באתר

אף פעם עד עתה לא הזכרתי את תגובותי לפוסטים שונים באתר.

אני קורא כל פוסט ללא יוצא מין הכלל. קורא מילה במילה. חשוב לי מאד שכל אלה שכותבים ומשקיעים זמנם יידעו שאני קורא אותם. לעתים נדירות ביותר קורה פנצ'ר.

הבעייה היא שלעתים אני קורא פוסט זה או אחר כשאצלכם כבר ערב ואולי אם כתבתם ולא ראיתם את תגובתי חשבתם שאולי זה נעשה בגלל חוסר עניין. לא ולא. אם תיכנסו לאתר יותר מאוחר או למחרת היום, תמצאו כמעט תמיד את תגובתי. זה הדבר הפעוט ביותר שאני יכול לעשות על תרומת מתנדבים שעושים מה שעושים מתוך אהבה, חינם אין כסף.

אני לא קורא בעיון כל פוסט שניכתב לעשות טובה לאף אחד. אני קורא כי כל מה שמופיע באתר מעניין אותי. קצת כמו אבא שמעוניין לקרוא כל מילה שכותבים ילדיו, ונילהב מכל מוצר. אני לא מצפה מאחרים להיות כמוני, אבל כבעל האתר זה מה שאני עושה, וזה מה שאני אוהב.

לא שאני אבא של אף אחד, אבל זאת התחושה שלי כשאני קורא ואני מגיב. זוהי חצי השעה המענגת ביותר שלי במשך היום.

2. גבריאלה ודוויין ווייד מציגים את זייאה לעולם, כשההודעה והודאה גורמים לזעזוע (בעיקר חיובי!) בארה"ב!

סוף-סוף ארה"ב מדברת בקול קולות ומבלי להחביא דבר על כל בעיות המין הכלולות תחת האותיות LBGTQ שאתמול הגדרנו כאן. בעיות מיניות קשות המושפעות (וניגרמות) ע"י כל כך הרבה גורמים, מרכיבים, ודחפים סביבתיים, ולך תדע את השפעות ה-DNA הגינטיות שרק עתה נילמדות לעומקן.

דוויין ווייד וגבריאלה יוניון אשתו הציגו היום את זייאה לעולם. הם הציגו סרטון בטוויטר בו זאיון מבקש ששמו יהיה זאייה, ושיפנו אליו(ה) כ-'היא' ולא 'הוא'.

כל אתרי החדשות העיקריים בארה"ב הפכו זאת לאייטם, ודיון חשוב על הבעיות המיניות שהגולשים וחברי הצוות השתתפו בהן אתמול בהבנה, בינה, ידע, ואינפורמציה, כשלראשונה כתבתי על זאיון, בנו של דוויין ווייד שהרגיש כילדה ורצה להפוך לילדה. מדהים כמה שהדיונים באתרים השונים היו דומים לדיונים שלנו. המקרה של בנה/ביתו של דוויין ווייד הפך להזדמנות לחנך ביתר שאת וביתר עומק בעיות מיניות שבדרך כלל אנשים לא מעוניינים לדבר עליהם, ומעדיפים להחביאן תחת השטיח.

העתון 'מיאמי הרלד' כתב:

In the video posted by Union, Zaya talks about finding her true self. It’s hard not to have respect for someone who sounds so wise and knows who they are at such a young age.

אשתו של דוויין, גבריאלה (שאינה האמא של זאייה) כתבה בהקדמה לסרטון:

Meet Zaya. She's compassionate, loving, whip smart and we are so proud of her. It’s Ok to listen to, love & respect your children exactly as they are. Love and light good people. pic.twitter.com/G2lLVdD2VT

Gabrielle Union (@itsgabrielleu) February 11, 2020

לדוויין שלושה ילדים מאשתו הקודמת סיובון. הוא מגדל את שלושתן כאב (אשתו ויתרה – וגם נאלצה – לוותר על האופוטרופסות של ילדיה בגין בעיות מנטליות. דוויין מגדל גם את בנה של אחותו דהובן מוריס. כמובן שמאז הנישואין לגבריאלה היא אמן החורגת.

3. הסלטיקס משנים את לוח הזמנים לאפשר לשחקניהם להשתתף ביום הזכרון שהלייקרס מארגנת עבור קובי.

הסלטיקס, היריבה החריפה ביותר של הלייקרס בכל הזמנים (וכמובן שגם ההיפך הוא נכון, שהלייקרס היתה תמיד האגוז הקשה לפיצוח של הסלטיקס) משחקת נגד הלייקרס בסטייפלס סנטר ב-23 לפברואר. הקבוצה החליטה לשנות את זמן הטיסה אחרי המשחק כדי לאפשר לשחקנים, וכל צוות המאמנים וההנהלה, להשתתף בטכס המתוקשר שהלייקרס מכינה לאזכרת קובי למחרת היום ב-10 בבוקר.

Playing for the rival Lakers for his entire 20-year career and facing them in two separate NBA Finals in 2008 and 2010, Bryant was very much a thorn in Boston’s side as a player. But this gesture further speaks to the unparalleled level of admiration Bryant commanded around the league and the world.

קובי הוא ממש גיבור הכדורסל של כמה מצעירי הסלטיקס (https://larrybrownsports.com)/basketball/jayson-tatum-inspirational-quote-from-kobe-bryant/456867

קובי ובתו ג'יאנה נקברו בטכס פרטי לני 4 ימים בקורונה דל מאר, לא רחוק מביתם בבית הקברות פסיפיק וויוו ממוריאל, לא רחוק מביתם. הוחלט על טכס קבורה פרטי ולא לעיני המדיה והציבור, כי לראות קבר של קובי (וברור שגם ביתו) מוסיף מין נידבך חדש ומוזר לאסון.

4. אנטוני אדוורדס (כנראה בחירת דראפט ראשונה), לאן? (או נכון יותר – 'איך לשחק אותו?')

(37 נק' נגד מישיגן סטייט; 33 מהן בחצי השני)

אנטוני אדוורדס הוא עתה אחד השחקנים שלי. הוא משחק באוניברסיטת ג'ורג'יה, בערך 110 ק"מ מביתי החדש באטלנטה, ג'ורג'יה. הוא פרשמן שתראו ב-'ריקוד הגדול' ובתחילה לא תדעו אם אתם חוזים בשחקן כדורסל או ליינבקר באטלנטה פלקונס מה-NFL.

יונתן ג'רקס כותב על אנטוני אדוורדס פוסט מעניין ב'רינגר' ומתארו כ-BREATHTAKING ATHLETE עם הערה שזה בטוח לפוטבול, אבל מה עם כדורסל?

אדוורדס עונה בעצמו על השאלה כשהוא לוקח את ה-1.95 מ' שלו, מוטת זרועות של 2.10 מ', ומשקל של 103 ק"ג- רק שרירים, אחא – ומנתר על קצה הקרש. הוא מפלצת, קומראדים. כשהוא משחק נגד אנשי כדורסל רגילים הוא נראה כאילו הוא BULLYING את הנמושות. הוא לא. אבל מה הוא יכול לעשות כשהוא נראה כמו פיל נגד עכבר (אבל פיל הדוהר כצבי!)?

(הוא שרירי הרבה יותר; לא יודע מה קרה לתמונה הזאת…)

כשהוא חם, והיד מאופסת מהשלשו אין דרך לעוצרו. בטורניר במאווי, הוואי, הוא החל לקבור שלשות כאילו היה ג'יימס הארדן, וכשהוא ניכנס לסל – FORGET IT! – הוא נראה כטאנק הדוהר 140 קמ"ש.

אבל זה לא קורה לו כל ערב. ישנם ערבים בהם הוא לא רק נראה כשחקן פוטבול בהופס, הוא גם משחק כאחד כזה. לפעמים ההחלטות שלו הן כאלה שאפילו שימון לא מסוגל להבינן. אחד הדברים שעליו ללמוד הם הזריקות שהוא מסוגל לקחת והזריקות שהוא חייב לקחת.

יש לו ראיית משחק מצויינת וכשרון מכאן ועד עין החורש. אבל הוא חייב לשחק עם פוינט גארד חכם היודע כיצד לשחק איתו. השמיים הם אז הגבול!

5. חשבתי שראיתי כבר הכל בכדורסל, אבל שתי שלשות רצופות מטריסטן ת'ומפסון בקריעה של אטלנטה?

6. פיניקס סאנס החתימו את ג'ונה בולדן

ג'ונה בולדן הוא עתה האוסטרלי הגבוה השני בפיניקס. זה קרה כמעט מיד אחרי שהפילדלפיה סיקסרס שיחררה אותו.

7. הלייקרס והקליפרס במרוץ אחרי טיילר ג'ונסון

8. קנדריק פרקינס על קיירי אירוינג: "הוא לא רצה לשחק עבור הקבוצה ה-ז-א-ת? בא לי להקיא ממנו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. חכה חכה דוק, חשבת שראית הכל?
    ==
    עוד לא ראית את זאיה דופקת דאנק מהדהד על שאר הבנות
    ==
    זה הולך לקרות בקרוב
    ==
    תודה רבה

    1. או, או – שנפסיק להפריד בין גברים לנשים בספורט ונמצא דרכים יותר קשורות לדאוג שמתחרים יהיו ברמה שווה. אם הפער הוא בגלל יכולת ופיזיות, אז שיפרידו לפי יכולת ופיזיות רלוונטית לספורט ולא לפי סוג הבגד שהבנאדם לובש מחוץ לספורט.

      1. אין שום דמיון בין אדוארדס לזאיון ומי בדיוק מחשיב אותו ככזה?
        אחד מהכישרונות של הדראפט הקרוב אבל אף אחד אפילו לא מדבר עליהם באותה סקאלה.

  2. תודה רבה מנחם, אחלה מעורב, מעניין לראות את הקטע עם זאיה, וצריך להבין שכרגע זה דבר מאוד מקובל (אומר ממרום 13 וחצי שנותיי 🙂 ).
    ג'ונסון יכול לתרום לכל אחת מהן כמוביל כדור כשהכוכבים נחים.

  3. יהיה ראוי לכל האמריקאים וסוס מעץ לזכור, שאלא אם זאיה מצטרפת לקבוצת כדורסל, או לכל מקצוע ספורט אחר, כל נושא בחירת המגדר שלה הוא לא עניינם.
    כן, זה מהווה קושי והתמודדות עצומה למשפחה, כן, תהינה השלכות בכל תחום אישי, אבל במדינה שבה לכל אחד יש אקדח בכיס, אין צורך מיוחד לפחד מטרנס ג'נדרים, לסביות זאבי אדם או זומבים, הכל בסדר.
    זה מאד יקל על הסיטואציה.

      1. כנראה שפיספסת את ההתחלה של מה שהוא כתב: "שאלא אם זאיה מצטרפת לקבוצת כדורסל…".
        זה נזק מאיזו אבן ליברלית שפגעה בך?

    1. מעניין איך היית מגיב אם הבת שלך הייתה חוטפת מכות בתחרות היאבקות מאיזה גברבר שהחליט שהוא בעצם נערה

    2. לגבי זאיה.

      קודם כל, יש כאן הנחת יסוד שצריך להסכים לה – שנשים וגברים אכן צריכים להתחרות לחוד.

      מי שמסכים עם הנחת היסוד הזו, לא יכול לטעון שצריך לאפשר לטרנסג׳נדרים להתחרות בספורט נשי. הם עדיין חזקים בהרבה מנשים ואין מה לעשות בנידון – הסיבה להפרדה עדיין שם, לפחות כל עוד ניתוחי שינוי המין לא הופכים אותם לנשים במלוא מובן המילה (ואני בטוח שיום יבוא והמדע גם יתגבר על זה).

      מי שלא מסכים עם הנחת היסוד הזו, שיתכבד ויסביר אם עצמו כי אני לא רואה שום דרך אחרת לאפשר לנשים לעסוק בספורט תחרותי (ולא, זה שקנדיס פרקר היתה מקבלת (אולי) מקום על הספסל בליגה השניה של סלובניה זה לא הסבר).

      1. היה הרבה יותר מפריע לי אם היא היתה סובלת קשות מהבנת הנקרא.
        באופן כללי, יש הרבה דרכים לרמות בספורט. למה להכריז עליה כפוטנציאל לרמאות כבר עכשיו? למה זה מפריע לך? למה אתנ כבר חושב על זה?
        או שאולי עלה בדעתך שאנשים מתכוונים לשנות את מינם כדי להצליח בתחרויות?

  4. תודה מנחם. טיילר ג'ונסון זה כנראה השחקן הכי מעניין בשוק הביי-אאוט כרגע, מה שאומר יותר על השוק מעל השחקנים עצמם. השלשות של תומפסון הן דבר טוב להמשך, כי יש לקליבלנד יותר סנטרים ממה שהיא צריכה איתו, עם נאנס ועם דראמונד. ההשפעה הגדולה ביותר של זה היא לא על איכות המשחק שלהם, שלא הייתה גבוהה בכל מקרה, אלא על החוזים הבאים של תומפסון ודראמונד.

    1. השתי סנוניות של תומפסון ממש לא מבשרות את בוא האביב… אולי יהיה לו מזל כמו עם השלשות והוא יקבל בייאאוט כדי להגיע לקונדטורית.
      אם אני צריך להמר, תומפסון שנה הבאה לא בקאבס (אלא אם קובי אלטמן התחלק על השכל)

  5. תודה מנחם,
    לא מובן איך ארגונים מקצועיים כ"כ, לא מצליחים בחצי שנה למצוא שחקן שחסר להן, ואז מחכות לראות מי יפלט מהמועדון שלו בביאאוט.
    יש טריידים, יש שחקנים בליגות פיתוח, באירופה, ובסוף לחכות עד מרף בשביל טילר גונסון ?

  6. פרקינס אולי צודק, בתור ירוק אני מאוד מסכים, אבל לדעתי מההתבטאויות של פרקינס מעולם לא שמעתי משהו אלגנטי, או מבריק, או משעשע. גם זאת התבטאות גסה ומיותרת.

  7. אחלה מעורב, תודה רבה לך ובהצלחה למשפחת וויד (לפחות לזאיה הולך להיות עתיד לא פשוט, אני מקווה שהיא תזכה לחיים מאושרים)

  8. רק להבהרה, כל מי שמדבר על זאיה בהקשר של ספורט או רמאות, או כדורסל או היאבקות, או שמפחד שיתחילו איתו במועדון, זה פחד מקבלת השונה בצורתו הכתובה. זה מובן שיהיו כמה כאלה, וזו תופעה מכוערת שקיימת בכל מקום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט