1.כשאמביד ובן סימונס משחקים ככה הם איום לכל קבוצה!
זהו ג'ואל אמביד. לא יעזור. אפילו ברט בראון אמר: "THIS IS EMBID!
מה הבעייה של אמביד? שהוא שחקן שהכל אצלו הפוך!. כששורקים לו בוז ב-INTRODUCTION הוא אוהב זאת ומרים זרועותיו לעודד את הקהל ליותר שריקות בוז. ואז הוא נותן להם הצגה והם אוהבים אותו מחדש. דפוק דפוק. הוא אפילו אמר היום שמטרתו להיות ה-ASSHOLE של 'עיר אחוות האחים'.
אבל הוא הוסיף: "LIKABLE ASSHOLE"
Embiid embracing the boos in Philly 😂 pic.twitter.com/s2rUU3c6wA
— Bleacher Report (@BleacherReport) February 12, 2020
הצרה? פילי עושים זאת בינתיים רק בבית!
2. ארה"ב תצא לטיול מהנה בכדורסל באולימפיאדת טוקיו ב-2020
אליפות הכדורסל באולימפיאדה היא FARCE. פארסה. בדיחה. הסכמתי שאילו משחק האול סטאר ביום ראשון הקרוב היה ארה"ב נגד 'העולם' זה יכול היה להיות קרב מעניין. אבל באולימפיאדה זה לא נגד העולם. זה נגד ליטא. או פורטו-ריקו. אם באול סטאר ביום ראשון היה ארה"ב נגד העולם, לארה"ב היו חסרים כמה שחקנים מרכזיים כקווין דוראנט, סטף קרי וקליי ת'מפסון, אבל אני מאמין שהאמריקאים היו מנצחים גם בלעדיהם.
עד הקיץ כולם כבר יחזרו. אני לא בטוח אם קווין דוראנט יהיה בכושר משחק, וזה לא משנה כי באולימפיאדה ארה"ב לא משחקת נגד נבחרת העולם אלא נגד מדינה, ואם ארה"ב תופיע במיטבה וברצינות מלאה, היא עדיין קבוצה הטובה מכל אחרת ב-20 נק' לפחות (ואולי יותר).
ארה"ב פירסמה היום את הצוות המקורי שלה – 47 שחקנים. גם אתה היית בוחר בערך את אותם ה-47 כי אף שחקן לא אמר, בינתיים, לא.
לי ישנה הצעה כיצד להפוך את טורניר האולימפיאדה למאורע:
1)שלברון ג'יימס יודיע שזה קצה בדרך עבורו בכדורסל. הזדמנות מצויינת כי אם הלייקרס ייזכו באליפות הוא פורש כגיבור. אם הלייקרס יפסידו, זה סופם לחמש-שש השנים הבאות. אבל אין מצב שהוא פורש לפני שהוא שובר את שיא הנקודות הטוטאלי של קרים עבדול ג'אבר. לא רק זה: הוא רוצה להיות גם השחקן הראשון אי-פעם ב-NBA לשחק באותה תקופה כמו בנו. זה עדיין לא קרה בכדורסל. בינתיים אף שחקן לא אמר 'לא'. לברון הגיב שהוא 'גאה' להיות בסגל ואם הכל יעבוד כפי שהוא מקווה, הוא ייתן לאפשרת הזאת 'התחשבות עליונה'. הוא זכה בזהב ב- 2008, ו-2012, הפעם האחרונה שהשתתף.
2) שזה יהיה המשחק הראשון של קווין דוראנט אחרי קריעת גיד האכילס, ושהוא יחזור עם 40 נק' כבר במשחק הראשון כשהוא נראה קליל וקפיצי כמו תמיד!
אין טעם להכניס את כל הרשימה. בואו נגיד שכולם שם. אבל בין זה לבין מי יסיים בין ה-12 האחרונים הדרך היא – כמו שאומרים בראש הניקרה – ארוכה ורבה.
השינוי הפעם הוא שלא יהיה מחנה אימונים, והבחירה תיעשה ע"י וועדה שתיבחר רק שחקנים בריאים ובכושר טוב, ולכן הבחירה תהיה מושפעת מאד – לדעתי לפחות – על מה שיקרה בפלייאןף.
מנהל הקבוצה קואנג'לו ענה לשאלת עתונאי: "אם שמו ברשימה ז"א שהתקשרנו אליו וקיבלנו את הסכמתו ואישורו". כולם שם.
3. הניקס, 4.6 מיליארד דולארים, הקבוצה הערכית ($$$) ביותר ב-NBA!
שימון, אתה רואה חשבון. תגיד לי – ביני ובינך – אם אתה ג'יימס דולאן אתה מוכר את הניקס? מגזין פורבס הופיע היום עם הידיעה שערך הניקס היום הוא 4.6 מיליאד דולארים, – מספר אחד בליגה – הווה אומר עלייה של 15% מהעונה שעברה. ג'יימס דולן עשה בעונה שעברה 690,000,000 מבלי להזיז אצבע – מלבד להרוס יותר את קבוצתו.
כנראה שכמה שהיא הופכת מחורבנת יותר היא שווה יותר!
תגיד להם שימון ש15% מ-4.6 מיליארד זה 690,000,000 מיליון. אבל הם לא עשו 15% מ-4.6 מיליארד. הם עשו הרבה יותר כי הם קפצו מ-3.2 מיליארד ל-4.6. תעשה לנו חשבון כמה אחוזים הניקס עשתה העונה (אם אתה לא יודע כיצד מחשבים, רק בקש ואני אעשה זאת עבורך. אני יודע שהיום לרואי חשבון אין מושג. זה הכל המחשב)
אז למה שג'יימס דילון ימכור כשאין כל קשר בין איכות הקבוצה וערכה (אולי זה נכון בעיקר לסן-פרנציסקו ווריורס)?. מסתבר שהגורם המכריע – בדיוק כמו מקום מגורים או פתיחת עסק הוא "LOCATION, LOCATION, LOCATION".
קח את כל הקבוצה – כולל הרקדניות – ותעביר אותה לבנימינה, ערכה הוא רק מה שבעלה יכול לקבל על שחקניו, שאני לא מאמין שיעלה על 5 מיליון, כי אם שחקן הוא 'שחקן של 10 מיליון לעונה', זה שקנה אותו צריך לשלם. אין לכל כל קשר לעובדה שקבוצתו משחקת בבנימינה.
ערכה הממוצע היום של קבוצת NBA הוא >2 ביליון לראשונה אי פעם. זוהי עלייה של 600% בערך לקבוצת כדורסל ממוצעת ב-NBA מ-2010. לא היתה אף פעם עלייה כזאת בספורט, וזה עושה את ממוצע הערך של קבוצת NBA שני אחרי ערך ממוצע של קבוצת NFL שהוא 2.68 מיליארד (הערך הממוצע של קבוצת בייסבול הוא 1.76 מיליארד). הערך הממוצע של קבוצת פרימייר ליג באנגליה הוא בערך 600 מיליון (מנצ'סטר סיטי? היקרה ביותר, ערכה 1.26 פאונדס, בערך 1.67 מיליארד.
אחרי מהניקס הלייקרס 4.4 מיליארד, וגולדן סטייט 4.3 מיליארד. אחריהן:
The rest of the top 10: Chicago ($3.2 billion), Boston ($3.1 billion), the LA Clippers ($2.6 billion), Brooklyn ($2.5 billion), Houston ($2.475 billion), Dallas ($2.4 billion) and Toronto ($2.1 billion).
Only five teams were listed with a value less than $1.5 billion: Detroit ($1.45 billion), Orlando ($1.43 billion), Minnesota ($1.375 billion), New Orleans ($1.35 billion) and Memphis ($1.3 billion).
Forbes also calculated the revenue of the 30 NBA teams at a combined $8.8 billion last season, a record, and forecast it would exceed $9 billion this season.
4. מציון תצא תורה (וזה רק 'בראשית') – 31 נק' בטריפל-דאבל נפלא!
5. לדוויין ווייד אין כל בעייה עם בנו זאיון (שני משמאל) שהפך להיות בתו
בתמונה משמאל: דביאן מוריטס, זאיון ווייד, דוויין ווייד, וזאיר ווייד, שחקן התיכון הנפלא
"אז זאיון, שהיה בני, הפך לבתי. האהבה, החום, והעידוד הוא שווה בכל מקרה. אז הוא שייך היום לעולם ה-LGBTQ וכל מה שנותר לי לעשות זה ללמוד ולהבין יותר את הפסיכולוגיה, פיזיולוגיה, הPSYCHIC, המנטליות, וה-EMOTIONS של ילדה צעירה שגילתה שהיא שייכת לעולם ה-LGBTQ."
לתוהים,
LGBTQ+ is an initialism that means:
L ל'לסביאן'. G ל-גיי. B ל-Bysexual' – ה-T ל- Transgender וה-Q ל-QUEER
בנו שהפך להיות בתו היא Transgender . דוויין, שגילה זאת לפני שבוע, אמר שהדבר החשוב לו ביותר עתה זה להגן עליה "וללמוד הרבה יותר על הנושא מבחינה אקדמאית, פסיכולוגית, ומעשית".
הוא, דוויין ווייד, אמר שהוא – בכוונה – לא מגדיר את המין או ההעדפה המינית של מי שהיה זאיון."זאת החלטתו למסור את מה שברצונה למסור לעולם. ברור שהיא חלק מעולם ה-LGBTQ, ואנחנו אוהבים אותה כמו כל ילד אחר שלנו", אמר דוויין.
הוא אמר:
“I had to look myself in the mirror and say, ‘What if your son comes home and tells you he’s gay? What are you going to do?’” he said. “We want them to be whoever they feel they can be in this world; that’s our goal.”
הוא הוסיף שהוא כבר סובל מ-CYBER-BULLYING על 'הקבלה הקלה' שהוא קיבל את בנו/בתו לחיק המשפחה.
הוא הוסיף" ה-BULLYING הוא אפילו לא בגלל הגילוי אלא בגלל שהוא צעיר שחור. תהיה הרבה שנאה. עלינו ללמוד לחיות איתה.
והוא אמר שוב:
,”. And it’s not even for my son’s sexuality, it’s about being a young black man.”
“One thing I gotta do now is get smarter and educate myself more,” Wade said.
"Stupidity,", is a part of "this world we live in — so I get it."
"But here’s the thing — I’ve been chosen to lead my family not y’all. So we will continue to be us and support each other with pride, love & a smile!"
******
ישנה לי רק הערה בקשר "בגלל שהוא ילדה שחורה". לפעמים אין צדק ואמת במה ששחורים אומרים. זוהי הגזמה לצד השני. במיאמי דוויין ווייד היה השחקן האהוב והנערץ משך שנים. מי חשב בכלל על זה שהוא שחור? הוא היה הגבור שהערצנו, והוא אחד האחרונים שהייתי מצפה ממנו להאשים את צבע העור של בנו/בתו התגובות השליליות בסושיאל מדיה. אלה תגובות של אוונג'ליסטים, ועוד פריקים נוצרים דתיים, שעבורם הומוסקסואליות או כל סטייה מינית ממה שעבורם הוא 'נורמלי' היא דרך אקספרס להישרף בגיהנום., שחור, צהוב, או לבן כשלג.
הקוריוז
12 פבר 2020 05:43:17מנחם למה? ככה לחסל את פילי? ככ מהר עוד לא הספקנו להנות מהניצחון
גיא רוזן
12 פבר 2020 05:45:00המחשבה הראשונה שלי כאשר ראיתי את הכותרת הייתה "למה זו בכלל ידיעה חדשותית?"
אבל כפי שזה מופיע בפוסט, עם המסר החזק של ווייד על קבלה, על להיות הורה –
זה בהחלט ראוי וחשוב להיכתב.
.
ווייד מראה שהוא הרבה יותר משחקן עבר ענק, הוא קודם כל בן אדם. וזה, לטעמי, בהחלט ראוי לציון ולהרבה כבוד.
.
תודה, מנחם.
ברוך רובין
12 פבר 2020 07:32:56אני מסכים , לגבי הילדה של וויד אני לא דואג לה, רוב הבעייה של הטרנסגנדרים זה חוסר הקבלה בחברה הן מצד המעגל המשפחתי , והן בצד הכלכלי ,הילד הזה למזלו נולד להורים נפלאים ומיליונרים . הילד הזה בעל גב כלכלי עצום מאחורי כל הקטע של ילד שחור או לא במקרה הזה בכלל לא רלוונטי, גם לגבי חברתי אם יש משהו שיש יותר בעולם ובפרט מיאמי מגזענות זה חומריות בטח במיאמי.
.
תודה מנחם על מעורב משובח כרגיל אני אוסיף בבוקר .
FAN
12 פבר 2020 12:22:49לא היא לא. זאת בעייה בנפש שקבלה בחברה לא פותרת אותה. אולי מורידה מעט מאוד באחוזי ההתאבדות אבל לא יותר מזה.
טרנסג'נדרים זאת הקהילה עם אחוזי ההתאבדות הכי גבוהים בעולם(לא מצאתי משהו קרוב) עם 40%… גם אם הם מסתירית את זהותם או עוברים ניתוחים והזרקות למינהם…
asaf
12 פבר 2020 11:12:29תודה על המעורב מנחם. בדיוק מהסיבות שהזכרתם גיא וברוך היציאה החוצה של דווין וויד עם הסיפור המשפחתי שלו כל כך חשובה. אדם גדול והורה גדול כנראה לא פחות מכדורסלן גדול שהיה.
החדשות הכי רעות אם אתה אוהד ניקס זה שערך הקבוצה כלכלית ביחס הפוך להישגים רק עולה, בקצב הזה דולאן לא ימכור לעולם…
רן הנרגן
12 פבר 2020 05:45:31לאמירות הללו של וויד יש משמעות עצומה עבור הלהטבי"ם (לס, זה המונח בעברית, הוא לא כולל את הקווירים). גם בגלל התוכן אבל בעיקר בגלל המעמד של האיש.
Ljos
12 פבר 2020 07:47:02בהחלט אפשר לכלול גם בעברית את הקווירים ולהגיד להטב"ק. אפשר גם להגיד להטבא"ק (כולל א-מיניות). אישית, אני מעדיף להגיד להטבפא"ק (כולל פאנסקסואליות) לזכר מישהי שחשבה שזה יהיה ממש מצחיק לגרום לכולם להגיד פאק.
הציפור הנדירה
12 פבר 2020 12:28:59הפ"א דגושה כי המקור הוא באות P ולא באות F…
אורן
12 פבר 2020 13:05:46נו ברור, הבדיחה היא לגרום לאנשים להגיד PACK, יענו אריזה (ע"ש טרבור), אני לא מבין לשם מה התיקון.
אתה רומז שליוס משתעשע מזה שאנשים אומרים F**K? תתבייש לך
הקוריוז
12 פבר 2020 05:49:18מנחם הניקס זה הערכת שווי מנופחת. יודע איך עובד הערכות שווי? בא לקוח אומר איזה שווי הוא רוצה בערך. מניחים כל מיני הנחות עתידיות שימשכו בערך לשווי הרצוי והופ יש לך שווי. אפילו עם תחזית של עלייה כל שנה 😎
בחוות דעת שאתה נותן וחותם עליו אתה כותב שאתה לא אחראי לכלום והכל אמדנים ותחזיות והנחות שעלולות להשתנות בעתיד והופ… יש לך הערכת שווי.
יש גם 4 שיטות שונות להערכות שווי כאשר כל שיטה מביאה תוצאה אחרת.
ולא אני לא מוכר אם אני מיליארדר כבד. מנסה לדוג בדראפט איזה כוכב וזה יקפיץ את הערך יותר. תאר לך ציון היה בניקס עכשיו הערכת השווי הייתה קופצת בעוד מיליארד😎
Smiley
12 פבר 2020 05:51:53ב-2004 ארה"ב זכו במדליית הארד (צריך לתקן שם אצל לברון ג'יימס)
מנחם לס
12 פבר 2020 06:10:03שיניתי. תודה
סוסמעץ
12 פבר 2020 06:56:10וויד בהחלט אבא מרשים, כל הכבוד לו
==
אני שואל – האם הבת החדשה שלו עוברת לשחק בקבוצת הנערות?
==
ומשתמשת במקלחות / מלתחות הנשים?
==
יש להם בעיה לא קטנה עם העניין הזה, של בחירת מן ביולוגי
סוסמעץ
12 פבר 2020 06:56:30וכמובן תודה רבה, דוק
דוקטור רזי הופמן
12 פבר 2020 07:53:13ההפך פרופסור, ההפך. דולאן עשה רבות.
הוא מוריד אותה ביגון ועל הדרך מגדיל את ערכה בסכומים מטורפים, אז למש שימכור?
דוקטור רזי הופמן
12 פבר 2020 07:59:34כן אני רואה שגם כתבת את זה.
דוקטור רזי הופמן
12 פבר 2020 08:00:47אשתו של וויד חזקה מאד (מאד) אז לא פלא שהוא מקבל את השינוי.
אשך טמיר המקורי
12 פבר 2020 08:14:52כנראה הסתובב יותר מדי ליד כריס בוש הילד.
מזל טוב לווייד להולדת הבת!
דוקטור רזי הופמן
12 פבר 2020 08:27:28חחחחחחחחחחחחחח
אהבתי
🙂
אשך טמיר המקורי
12 פבר 2020 08:22:07ממש מוזר, רק עכשיו גיליתי שהילד בכלל לא מגבריאלה יוניון. מסתבר שהוא מנישואים קודמים. לא ידעתי שווייד בכלל היה נשוי למישהי אחרת לפני.
גבריאלה אימצה אותו כבנה/ביתה.
דוקטור רזי הופמן
12 פבר 2020 08:27:54באמת יפה.
היא בן אדם טוב.
מנחם לס
12 פבר 2020 17:51:25אשתו הראשונה של ווייד ממש איבדה את זה, לפי מה ששמעתי.
Berch
12 פבר 2020 08:31:37מעורב מעולה
מהיום שמה בישראל ציונה וויד
🙂
האווי לאסוף
12 פבר 2020 10:13:02תודה על המעורב, וכל הכבוד לוויד. בעולם שבו עדיין רבים מפחדים לצאת מהארון שלהם, ולרוב בצדק, יש צעד שלו חשיבות גדולה. הלוואי שזה יעזור לקרב אותנו בעוד צעד קטן אל השפיות והקבלה של השונה
הציפור הנדירה
12 פבר 2020 12:34:09יש כאלו שאמנם מקבלים את השונה מהם בזהות המינית, אך לא מקבלים את השונה מהם בהשקפת העולם ומי שלא מתאים לאג'נדה החילונית -שמאלנית הקיצונית שלהם, לא מקבלים אותו.
הציפור הנדירה
12 פבר 2020 12:36:05אפשר לקבל את השונים בזהות המינית ברמה האנושית אך עדיין לראות בזהות מינית כזו כדבר מגונה ופסול ואנטי מוסרי.
גיא רוזן
12 פבר 2020 12:54:28הדבקת התואר "מגונה ופסול ואנטי מוסרי" על מישהי אותה מעולם לא פגשת, זו התגלמות האנטי-מוסריות.
מזכיר במשהו אנטישמיות, בעיקר מהסיבה שרוב האנטישמיות מגיע ממקום של חוסר יכולת של קבלת השונה.
הציפור הנדירה
12 פבר 2020 14:00:50יש לך חוסר חמור בהבנת הנקרא!!!!
לא כתבתי זאת על מישהו/מישהי באופן אישי אלא על בחירה בדרך כזו של שינוי הזהות המינית שנולדים איתה.
וכתבתי במפורש בהתחלה שאפשר לקבל את השונה בזהות המינית ברמה האנושית, וזה בדיוק קבלת האחר, אך לראות בזהות מינית כזו כאנטי מוסרית.
thejanitor
12 פבר 2020 14:45:14רבות הן תורות המוסר בעולם. לכל דת יש תורת מוסר משלה וגם לכל חילוני יש תורת מוסר שהוא מגבש לעצמו. רבים וחכמים מאיתנו דיסקסו זאת רבות, החל מהפילסופיה היוונית 500 שנה לפניהס.
.
תורת המוסר שאני גיבשתי לעצמי נובעת בעיקר מכתביו של גון סטיוארט מיל, פילוסוף בריטי מהמאה ה-19: על התועלתנות ועל החירות. במשפט אחד אגיד שמעשה הוא מוסרי כל עוד הוא לא פוגע באחר. לכן אני כופר לחלוטין עם השפיטה שלך לראות בזהות מינית של מישהו כאנטי מוסרי, בוודאי לא אם מדובר בילד בן 12.
FAN
12 פבר 2020 16:23:35אם בנאדם מתאבד זה מוסרי? הרי הוא לא פוגע באחר
thejanitor
12 פבר 2020 16:28:39מיל מתייחס בדיוק לדוגמא הזאת, כמו גם לכפייה דתית וחילונית, במובן של התאבדות הוא טוען שזה לא מוסרי כי זה פוגע באנשים הקרובים אל המתאבד, אולי אפילו כאלה שנשענים עליו. אני מסכים איתו.
FAN
12 פבר 2020 16:59:38אז ההגדרה קצת משתנה..כי השאלה איך אתה מגדיר פגיעה באחרים….
גם אדם שמכור לסמים פוגע בעצמו בצורה שונה וכך גם פוגע בקרובים לו..
thejanitor
12 פבר 2020 17:04:51נכון מאוד, לכן הוא מקבל שהחברה תחוקק חוק כנגד שימוש בסמים התמכרותיים קשים
thejanitor
12 פבר 2020 17:12:45איך אתה מגדיר פגיעה באחרים זה אחד הנושאים הכי מרכזיים בספר והוא שוטח ודן בהמון דוגמאות על מנת לחדד את ההבחנה הזו, יחד עם זה, התורה שלו היא רק שלו, אנחנו רשאים להשתמש בה כרקע לדיון ולבחון כל דוגמא שאנחנו רוצים ולהביא את הטיעונים שלנו. אני אחרי שקראתי אותו משהו כמו 3 פעמים מסכים עם הרוב המוחלט של הנימוקים שלו לכל הדוגמאות שהוא דן בהן..
ניר מועלם
12 פבר 2020 10:35:23תודה רבה מנחם על מעורב נפלא כרגיל.
גם כאן, כמו הרוב אני חושב שהנושא המרכזי במעורב היום הוא דווקא הנושא האחרון והוא וויד – שמחתי לקרוא שהוא מקבל ככה את הילדה שלה ושהוא תומך בה בכל מקום שרק קוראים לו להתראיין.
זה מאוד חשוב שיש סביבה שתומכת ובגלל זה אני חושב שהילדה תוכל לעשות את זה בקלות יתרה עקב ההרגשה שהיא תקבלה מההורים שלה.
לגבי זאיון – אומנם הוא קלע 31 נקודות, אבל עדיין הייתי שמח לראות אותו מפתח קליעה קלה גם מה-3, וכך הוא היה הופך למפלצת רצינית.
The Pro
12 פבר 2020 11:12:00פילי היא הקבוצה הפייבוריטית שלי במזרח.
או יותר נכון הקבוצה המזרחית היחידה עם פוטנציאל להתמודד עם הלייקרס בסדרת גמר.
–
הילד של וויד מרגיש כמו תרגיל יחצ"ני שלו.
איך יכול להיות שילד בן 12 מחליט שהוא אישה בגיל כלכך צעיר.
אבל אני רק מבין בכדורסל. אולי יש להט"בים באתר שיוכלו להסביר את הנושא הזה.
חגי "התותח" ניסני
12 פבר 2020 11:26:16יצאת גדול עם ה"אני מבין רק כדורסל", ועוד יותר סחה על הביטחון שלך שהלייקרס יגיעו לאותה סדרת גמר.
Amitlahev
12 פבר 2020 11:37:05תודה על המעורב!
מהלך אמיץ מאוד של ווייד בסיטואציה לא פשוטה בכלל.
הניקס דוגמא מובהקת לעוצמה של מותגים (ניו יורק) אבל עם כל הכבוד לעיר הגדולה, שום דבר לא מתקרב לבנימינה!
🙂
golan
12 פבר 2020 12:12:34תודה על מעורב מעולה.
וייד אדם ענק, עושה דבר לא פשוט כשהוא מדבר על זה, כל הכבוד לו. חשוב שהילד/ה ידע/תדע שזה בסדר ויש לו תמיכה מההורים.
FAN
12 פבר 2020 12:29:38מן הסתם זה לא פשוט לדבר על המקרה של הבן שלו, אבל אני מהפאנטים הקיצוניים שחושב שילד בן 12 הוא עדיין צוציק מכדי להגיד שהוא עכשיו ילדה…ילדים צריך לחנך ולהדריך ולא רק להנהן על כל דבר שהם אומרים..
ובלי קשר טרנסג'נדרים זאת אחת הקהילות עם אחוזי התאבדות הגבוהים בעולם, משהו שאין דומה לו..וזה לא מסתיים ב'קבלה' של האחר.
IDO
12 פבר 2020 12:47:25תשמע. אני חשבתי פעם שאתה צודק. אני יודע היום שאתה טועה.
הם יודעים מגיל מאד צעיר, ובחלקחם נרחבים מארצות הברית הליברלית, יש נישואים חד מיניים ומכאן שזה בסדר ולגטימי להיות הומו. דור ה z. מאד טבעי בקשר למגדר שלו ושל הסביבה.
אם משהו חושב שהוא גיי בגיל 12, סבבה אלו חיו. ישנה את דעתו בגיל 17 סבבה אלו חיו.
כל הלחץ הזה מהסביבה רק גורם לאומללות לשיעורי התאבדות. זה לא חייב להיות ככה.
FAN
12 פבר 2020 13:22:55להפיל את אחוזי ההתאבדות על 'לחץ' זה מגוחך. אין שום קהילה שמתקרבת לאחוזי ההתאבדות העצומים האלה..במקומות הכי גרועים והמזוויעים זה לא מגיע לזה.
ילד בגיל 7 שאומר את זה אז הוא גם יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו?! איפה הגבול עובר אצלך?
IDO
12 פבר 2020 13:30:48אל תסטה מהנושא. 7 זה ילדון . 12 זה כבר נוער, בטח שבטח אם היא רואה עצמו במין הלא נכון.
אתה שם את מודל הערכים שלך על הסביבה שלו, ופה הטעות שלך.
זה לא הילד שלך . והמשפחה שלו סבבה עם זה. זאיה וייד תהיה בסדר גמור.
הציפור הנדירה
12 פבר 2020 14:04:34גם גיל 12 זה עדיין ילד אך בסוף הילדות וקצת לפני הנערות, ואף נער הוא עדיין לא בוגר ובהתפתחות מינית כך שהזהות המינית שלו עדיין לא מגובשת.
IDO
12 פבר 2020 12:33:38בת כמה זאיון. נראית מאד צעירה.
למרות שבני הגדול כתה ח, כבר מעדכן אותי על ילד שיצא מהארון בטבעיות ובאהדה. זה נפלא בעייני. הפוך לגמרי מישראל של שנות ה-80 ההומופוביות.
David H
12 פבר 2020 12:40:25אני אוהב לחשוב על עצמי כאדם נאור (אולי טעות?!)
אבל נראה לי טיפה הגזימו…העולם השתגע!
איך ילד בגיל 12! מחליט שהוא אישה?! נו באמת!
ילד בגיל כזה עדיין מנסה להבין איך הבולבול שלו עובד!
טיפה מצער לראות את כל התגובות המפרגנות באתר
יש לי חבר ילדות שהחליטה לעבור ניתוח לשינוי מין בגיל 24 והתאבדה לפני כמה חודשים (תקראו את הסטטיסטיקה בעניין…)
אנשים לא באמת מבינים כמה בעיות נפשיות גופניות חדשות החלטה כזאת יוצרת
בכל מצב רק לראות תמונה של הילד המסכן הזה נראה שהוא מעורר נפשית הוא זקוק לטיפול פסיכולוגי לא לניתוח!
גיא רוזן
12 פבר 2020 12:51:12מי כתב או דיבר על ניתוח? בארה"ב מותר לעבור ניתוח שכזה רק אחרי גיל 18.
.
תקרא קצת על דיספוריה מגדרית, ותגלה שהתרופה המשמעותית ביותר למצוקה הנפשית היא התמיכה של המשפחה הקרובה, והסביבה.
וזה בדיוק מה שווייד האב עושה למען בתו.
FAN
12 פבר 2020 13:20:57ומה עם הזרקות הרומונים למינהם?! זה כן הגיוני לעשות בגיל 12?
התרופה המשמעותית היא ממש לא התמיכה של המשפחה.
גם עם תמיכה מהסביבה אחוזי ההתאבדות לא יורדים מ30% שזה גם מספר עצום ועצוב
גיא רוזן
12 פבר 2020 13:28:32לדעתי, אתה צריך לבדוק את הנתונים ואת העובדות שבידיך.
לא נותנים לילד או ילדה בני 12 הורמונים של המין הנגדי, רק כאלו שמעכבים את התבגרות המינית. הסיבה היא בדיוק בשביל לעזור לאותם/אותן יחידים ויחידות, כך שלא יאלצו לחיות עם הקונפליקט המובנה דיספוריה מגדרית.
.
למיטב הבנתי (אני רחוק מלהיות מומחה בתחום), הסיבה מס' 1 של התאבדויות טרנסג'נדרים היא ההתמודדות מול הסביבה הקרובה.
FAN
12 פבר 2020 13:45:14עניתי במקום הלא נכון..
אני גם לא גאון הדור אבל בזמנו בדקתי קצת אחרי שהייתי בהלם מהתגובות החד צדדיות כאילו כולם יודעים הכל.
זה המחקר הכי גדול שעשו עליהם, שכולל 6000 נבדקים(לא חושב שיש משהו שמתקרב לזה) שבו רואים שהאחוזים המוטרפים של ההתאבדות יורדים מעט אך עדיין נשארים עצומים גם במקרה של קבלת הסביבה..
לא לבוש שונה, לא הזרקות וניתוחים וגם לא הסתדרה מהסביבה.
https://williamsinstitute.law.ucla.edu/wp-content/uploads/AFSP-Williams-Suicide-Report-Final.pdf
גיא רוזן
12 פבר 2020 13:55:21הממצאים לא שונים ממה שאני מצאתי
.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6798808/
.
לטעמי, הלקח שאתה מפיק מהמחקר, הוא הלקח הלא נכון. במפורש ניתן לקרוא שטרנסג'נדרים הבאים מאוכלוסיות שמרניות סובלים מאחוזים גבוהים בהרבה של ניסיונות התאבדות, בעוד שבקרב -"לבן, משכיל, מרוויח משכורת חציונית או יותר" , אחוז ניסיונות ההתאבדות דומה בין טרנסג'נדרים לבין שאר האוכלוסייה (לפי הפילוח הנ"ל).
.
לענייננו –
בקרב בני נוער (כאמור, לא עברו ניתוח, או טיפול בלתי הפיך), אז אחוז ניסיונות ההתאבדות גבוה בהרבה מהממוצעים בהשוואה של האוכלוסיות הבוגרות.
.
מה ניתן ללמוד מכל אלו?
כאמור, אני רחוק מלהיות בקיא בנושא. דבר אחד אני כן יודע –
קבלה והבנה, עוזרים. לכולנו, בכמעט כל דבר. נידוי, הוקעה, והשפלה, הם משיגים בדיוק את ההפך.
דקסטר
12 פבר 2020 12:59:34ואני מוסיף…
נכון ש 12 זה צעיר מאוד ועל פניו נראה שילד בגיל הזה לא יכול לקבל החלטות על כלום.
אבל כמו שיש גאונים בגיל 12 ישנם כנראה בני 12 מפותחים רגשית כדי להבין מי הם.
מה גם שהדור של ימינו שונה ושלבי ההתפחות מתחילים מוקדם יותר
FAN
12 פבר 2020 13:44:55אני גם לא גאון הדור אבל בזמנו בדקתי קצת אחרי שהייתי בהלם מהתגובות החד צדדיות כאילו כולם יודעים הכל.
זה המחקר הכי גדול שעשו עליהם, שכולל 6000 נבדקים(לא חושב שיש משהו שמתקרב לזה) שבו רואים שהאחוזים המוטרפים של ההתאבדות יורדים מעט אך עדיין נשארים עצומים גם במקרה של קבלת הסביבה..
לא לבוש שונה, לא הזרקות וניתוחים וגם לא הסתדרה מהסביבה.
https://williamsinstitute.law.ucla.edu/wp-content/uploads/AFSP-Williams-Suicide-Report-Final.pdf
thejanitor
12 פבר 2020 17:30:50מסכים בהחלט, במיוחד אחרי ששמעתי את זאיה מדברת על זה בטוויט של גבריאלה עם הוידאו של וויד ובנו/ביתו.
.
העומק והבגרות של הדברים שהיא אמרה מחזקים מאוד את הטענה שלך..
אור
12 פבר 2020 13:09:22אליפות העולם היא פארסה רק אם האמריקאים הם הדבר היחיד שמעניין אותך.
Zvika Bar-Lev
12 פבר 2020 13:17:00אם תחשבו על זה טוב, זה די ברור שרצון עז לשינוי מין מהווה סוג של מחלת נפש. כי המשמעות היא קבלת המציאות. הרי הניצוחים מעים רק בצורה טכנית על כל מיני דברים. לא באמצ משנים את הביולוגיה של האדם. אני לא מדבר על נטיה מינית פה, אלא על הרצון לששינוי מין. זה בהגדרה משהו לא מציאותי.
IDO
12 פבר 2020 13:33:26ומה אם אתה עני אבל רוצה להפוך לעשיר? גם מחלת נפש??
Zvika Bar-Lev
12 פבר 2020 19:56:38אדם יכול להפוך עשיר. אדם לא לא יכול לשנות את הכרומוזומים שלו.
אור
12 פבר 2020 13:26:25לגבי החישוב, אם עלייה ב-15% הביאה ל-4.6 מיליארד אז השווי הקודם היה 4.6/1.15 = 4, כך שהעלייה הייתה "רק" 600 מיליון.
FAN
12 פבר 2020 13:26:53https://news.sky.com/story/hundreds-of-young-trans-people-seeking-help-to-return-to-original-sex-11827740
זאת כתבה שנתקלתי בה בעבר על הרצון של הרבה אנשים שעברו שינוי מין שהם רוצים לחזור למינם המקורי..
ויש גם את המחקר שנעשה על המספר הכי גדול של נבדקים שמראה שהאחוזים הם ברמה עצובה. במקום לדאוג לאנשים הללו ולדאוג להם לטיפולים פסכיאטריים אז אומרים להם שהם בסדר, כי חס וחלילה שמישהו יגיד משהו נגדם
IDO
12 פבר 2020 13:37:56כבר ניסו את ההמרה הפסיכיאטרית.
גם זרקו עליהם אבנים וירקות עליהם ברחוב. לא עזר….
עכשיו מנסים נסיון אמיץ לקבל ולהגן על הבחירה שלהם.
עוד דבר. רשת מרדוק לא ראויה לקבל הפניה כעובדה.הם ממציאי הפייק ניוז. תמצא לי ציטוט מהניויורק טיימס, או הביביסי. מקומות שנותנים כבוד למדע, ולא חרטא ממומנת.
FAN
12 פבר 2020 13:48:33אחי היקר אתה מוזמן לחשוב מה שאתה רוצה.
ההשוואה בין טיפול פסיכיאטרי ובין זריקת אבנים היא מגוכחת בלשון המעטה..
הנה הפנייה של מחקר עצום שנעשה (וכנראה הכי גדול) בעניין. אתה מוזמן לקרוא, אתה מוזמן למצוא מקורות שמפריכים אותו, ואתה גם יכול להתעםלם אם אתה רוצה…
תראה כמה 'קבלה של הסביבה' עוזרץ, או הזרקות וניתוחים, או לבוש של המין השני…רק אל תחשוב שבגלל שאנשים מפחדים להביע את הדעה הזאת זה אומר שהם טועים
https://williamsinstitute.law.ucla.edu/wp-content/uploads/AFSP-Williams-Suicide-Report-Final.pdf
IDO
12 פבר 2020 14:23:56גיא ענה לך למעלה, אני אוסיף שהחיים יותר קשים כשאתה אישה שכלואה בגוף של גבר. בנוסף על כל השינויים של גיל ההתבגרות .
הרצון לזרוק את הכל ולסגור עניין, יכול להיות מובן עם קלפים כאלו.
FAN
12 פבר 2020 15:46:29אני אענה פה כי אי אפשר למעלה
אין שום השוואה בין אחוז ההתאבדות בין הטרנסג'נדרים לשאר הקהילה. גם אם אתה לוקח את האוכלוסייה הכללית שרק *חשבה* על התאבדות לעומת *נסיונות בפועל* של טרנסג'נדרים זה עדיין פי 10 יותר (4% לעומת 40%). אין שום דבר שהוא קרוב בכלל.
.
ברור שהחיים יותר קשים כשחולים בדיספוריה. בגלל זה צריך לטפל בזה! ולא להגיד הכל בסדר ולא יקרה כלום…
בריונות נגדם לא מכפילה את אחוזי ההתאבדות פי 10. בעיקר להפך. הרבה אוכלוסיות מוחלשות (כמו השחורים בארה"ב) מתאבדים בכמות נמוכה
גיא רוזן
12 פבר 2020 16:06:41אתה צריך לבדוק מחדש את הנתונים שבידך.
.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6798808/
.
זה מחקר מקיף למדי, שמשתמש בתוצאות של 64 מחקרים שונים בנושא. מה שהוא מלמד, שונה לגמרי ממה שאתה טוען.
אחת מהשורות המעניינות בסיכום המחקר, מתייחס לאופן של השימוש בנתונים השונים:
.
The myth that transition leads to SITBs continues to be used to deny transgender health care access and legislative rights, despite a lack of empirical support for this position and repeated research debunking it
(SITBs = Suicidal Thoughts and Behaviors)
.
חד משמעית (זה כבר לא ניתוח תוצאות, זה נתון אמפירי), טרנסג'נדרים מאוכלוסיות מוחלשות (כמו השחורים בארה"ב) סובלים הרבה יותר מ-SITBs.
FAN
12 פבר 2020 16:46:24אתה מוזמן להסתכל במחקר שצירפתי
–
ממה שאני מבין מהטענה שצירפת זה שהוא מאשים את כל מיש שחושב שזה מוביל להתאבדות זה בגלל שהוא לא רוצה לתת להם זכויות בריאותיות וחוקיות?! לא ברור לי בכלל..
.
שוב. האחוזים של ההתאבדויות הוא בכמות שאין שום דבר שמתקרב אליה.40 אחוז זה משהו שלא קיים…זה כמעט כל בנאדם שני.
לא תמצא שוב דבר דומה. אפילו במחנות ההשמדה של הנאצים ימ"ש זה לא היה עד כדי כך גבוה
גיא רוזן
12 פבר 2020 18:56:14המספר, 40%, מתייחס למחשבות אבדניות, לא לניסיונות התאבדות. המספר הוא אכן פי 10 גבוה יותר מהממוצע באוכלוסייה הכללית.
2 המחקרים (זה שאתה הבאת, וזה שאני) מצביעים על אותו הדבר –
הסיבה המרכזית למחשבות אבדניות בקרב הטרנסג'נדרים היא היחס מהסביבה.
2 המחקרים מצביעים על כך שסביבה "שמרנית יותר", מעלה את אחוז בעלי המחשבות האבדניות בהפרש ניכר.
.
זה מחזיר אותנו לבת של ווייד. העובדה שהוא מקבל אותה, שהוא תומך בה בפומבי, ולא מחביא אותה, תורמת משמעותית להקטנה דרסטית של הסיכוי שהיא תעבור משבר שיוביל למחשבות אבדניות.
FAN
12 פבר 2020 19:45:47זה מתייחס לsuicide attempts שזה נסיונות התאבדות ולא מחשבות אובדניות..
ושוב פעם- גם במידה של קבלת הסביבה האחוזים של ההתאבדות עדיין לא יורדים מ30% שזה רחוק שנות אור משאר האוכלוסייה, ולכן צריך להתייחס לבעיה הנפשית של האדם המסוים.
Madmed
12 פבר 2020 20:28:53טוב, לקחתי את הזמן וקראתי את המאמר שהבאת. אני מקווה שגם אתה קראת אותו.
כמה עובדות: אחוז נסיונות ההתאבדות באמת מאוד גבוה. מה זה אומר לנו? שאחוז נסיונות ההתאבדות מאוד גבוה. זה לא אומר סיבה. זה כן אומר שמי ששייך לקבוצה הזאת נמצא בסיכון להתאבדות.
2. על פי המחקר, יש רק התערבות אחת שעוזרת להפחית את שיעור ההתאבדות, וזה תמיכה וקבלה מהסביבה. זאת מסקנה מאוד ברורה מהנתונים שהבאת. יש עוד מצב שעוזר להפחית את שיעור ההתאבדות, וזה שהסביבה לא יודעת (וכן כנראה לא מגיבה) על הזהות המינית.
יש לשים לב, שאין כאן מצויין לגבי איכות חיים, אושר וכולי. אין אפשרות לאמר מהמחקר שניתוחים לשינוי מין לא עוזרים, או טיפולים הורמונליים לא עוזרים. כל מה שניתן לאמר, זה שהם לא מפחיתים אובדנות.
אני רוצה לחזור שוב על המסקנה: רק קבלה של הסביבה מפחיתה אובדנות.
לסיכום, על פי הנתונים שאתה הבאת, יש לעשות ככל הניתן על מנת לספק סביבה מקבלת תומכת, בדגש על משפחה, רופאים ואכיפת חוק.
ואם זה לא מוצא כן בעינייך, אין מה לעשות. זה מה שהמחקר שהבאת אומר.
FAN
12 פבר 2020 22:45:50אתה מתכוון למחקר. סחתיין על הקריאה.
ויש נתונים על הכנסות, ניתוחים והזרקות ועוד ועוד
ויש שם נתונים על כאלה שעברו כריתת איברים וטיפולים הורמונליים והאחוזים עדיין גבוהים בטירוף…(טבלה 5)
וגם כאלה שמתלבשים כמו המין השני (טבלה 4) ועוד. לא עוזר כמעט בכלל ולפעמים מחריף את האחוזים
–
אפשר להמשיך להתעלם ולהגיד לאנשים הללו שכריתת איברים ולבוש כמו המין השני זה הגיוני ובסדר ולהאשים את הכל באי 'קבלת האחר' בחברה, אבל זאת הכחשה של המציאות..במקום לדאוג להם לטיפולים ראויים, מלמדים אותנו שילד בן 12 (ויש דוגמאות להרבה פחות מזה) יודע להגיד אם הוא בן או בת..
גיא א
12 פבר 2020 23:37:20קראתי את המחקר ואתה או מעוות דברים בכוונה או לא באמת קראת את המחקר. לא יפה.
שחר אלוני
12 פבר 2020 15:03:20תודה על המעורב
מה קורה לקליפרס? איפה יער הידיים מתחת לסל? אמביד (לא פוגע כבר 5 משחקים) וסימונס נראו לידם כמו שאקיל וקובי.
**
לגבי הבת של ווייד, שאפו לווייד על התגובה, ולגבי כל התגובות על התאבדויות, למה שיהיו אחוזי התאבדות גבוהים אם החברה מקבלת את כל המצבים, ברור שזה מנטרל את הלחץ והסטרס בעניין
שחר אלוני
12 פבר 2020 15:05:16לגבי שווי ורווחים בקבוצות כמו הניקס ושארלוט, הלוגיקה של הבעלים היא כזו:
יש לי עליית ערך של הנכס מאז שקניתי פלוס עליה נוספת כל שנה, כלומר המצב טוב
אם המצב טוב (כשהקבוצה מאד לא תחרותית) אז למה לשנות ולהפוך אותה לתחרותית?
אם היא תהיה טובה יתחילו ציפיות וטלטלות ואז הערך יכול לרדת, למה הם צריכים את זה?
זה רווחי ויציב, מצב אופטימלי לכל בעלים
מנחם לס
12 פבר 2020 18:02:20תודה לכולם על תגובות מעניינות ומלמדות
גיא א
12 פבר 2020 19:29:01לדעתי עוד כמה שנים יחזרו להודעה של וויד כרגע מפתח בשינוי תרבותי בעולם הספורט האמריקאי. זה עניין של זמן עד שספורטאי אמריקאי בכיר (ופעיל) יצא מן הארון, ושחקנים כמו וויד יובילו את הטון הציבורי כלפי המהלך.
Ljos
12 פבר 2020 19:51:28אני מרגיש שאני צריך להגיד משהו בנוגע לדיון שנוצר כאן.
אני לא מתכוון לדון על האם כמה מהחברותים הטובים שלי הם שפויים מעצם קיומם.
תודה.