מעורב הופס ליום חמישי: איגודלה למיאמי. גלינרי בדרך למיאמי / מנחם לס

1.המוכנות של יוסטון לתת את קפלה עבור קובינגטון מראה עד כמה רחוק היא מוכנה ללכת בסמול-בול!

קלינט קפלה אינו סנטר מצויין ולא אחד מהגדולים, אך הוא סנטר טוב, ומתאים ביותר לסמול בול של יוסטון רוקטס.

מוכנותה לעשות טרייד שלו עבור רוברט קובינגטון רק מראה עד כמה רחוק היא החליטה ללכת עם הסמול-בול שלה. היא לא רק העבירה אותו בטרייד, אלא הוסיפה לחבילת המשלוח גם את ננה.

היתה פעם 'ליגה של נמוכים' – השחקן הגבוה ביותר שהיה מותר שם היה 3'6 (1.90 מ'). יוסטון היתה יכולה אחלה להתקבל לליגת הגמדים ההיא ששרדה כמה שנים עד שגוועה.

היה זה טרייד בומבסטי בו היו מעורבים 12 שחקנים, אבל אחרי שמשקללים את כל מה שקרה בין ארבעת הקבוצות – יוסטון, מינסוטה, אטלנטה, ודנבר, הצעד הסואן ביותר הוא מה שעשתה יוסטון. יוסטון הוסיפה לשורותיה גם את ג'ורדן בל, לא ננס אבל עם 2.03 מ' אתה לא יכול להרוג ג'וקים המטיילים עם גוף הפוך על התיקרה ללא דרגש.

מי שמעוניין לדעת יותר על האימפליקציה של המגה-טרייד הזה, הטוויטר הזה יעזור קצת:

מה מאחורי המחשבה של דרל מוריי?

הסוד הכמוס הידוע ביותר בעולם ה-NBA היה עד אתמול שיוסטון מחפשת בנרות שחקן פינה עם יד לשלוש. היא רצתה בזמנו את פול ג'ורג' או ג'ימי באטלר, שהלכו לרעות בשדות זרים, כמו שאומרים החברים שלי מרמת-גן. כשדרל מוריי הרגיש שישנה לו הזדמנות נוספת למצוא את ה-WING שהוא חיפש – קובינגטון – הוא לא ייתן להזדמנות כזאת לברוח לו בין האצבעות, אפילו אם עבור ביצועה, הוא חייב היה לתת הרבה – (הרבה מדי?) – ולבצע את הדיל המסובך ביותר בכל תריסר שנותיו כמנכ"ל.

דרל מוריי נחשב משך שנים למוח החד ביותר ב-NBA. כבר למעלה משנה התחלתי להרגיש שהבנאדם לא כזה גאון. מה שהוא, יותר מגאון, זה מוזר, ולא אתפלא אם הוא מוביל את יוסטון ישר לעברי הפחת.

תראו, קפלה הוא לא אנטוני דייויס ואפילה לא ניקולה יוקיץ'. אבל הוא צעיר גבוה, אתלטי, פיקח, שניתן לעשות איתו פיק-אנד-רול, ואף סנטר לא יכול לחגוג חופשי נגדו תחת הסל.

כנראה שמוריי מאמין שסמול-בול שהוא יותר 'סמול' מכל קבוצה אחרת יעשה לו את הטריק. ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, אריק גורדון, בן מקלמור, דנואל האטוז, פיג'יי טאקר, ועכשיו קובינגטון? מוריי החליט שהוא יכול לסמוך על הכשרון של 7-8 שחקנים שאף אחד מהם לא מגיע לגובה 2.00 מטרים לשחק מול הלייקרס עם אנטוני דייויס, דווייט האוארד, וג'בל מגי?

GOO LUCK זה כל מה שאני יכול לומר. לטייסון צ'נדלר (2.14 מ') ניגמר הדלק כבר מזמן, ואייזיה הרטנסטיין (2.14 מ') אפילו לא התחיל למלא את היכל הדלק.

כל מה שאני יכול לומר הוא שיוסטון רוקטס הלכה רחוק מדי בנסיון לנצח עם סמול בול. אפילו 'סמול בול' חייב לקטוף כדורים מהסל. הנסיון לשרוד עם חמישייה שגובהה הממוצע הוא 1.92 מ' ייכשל כשלון גרנדיוזי. מוריי ומייק ד'אנטוני ייחשבו ככשלון, אסון. לדעתי זה לא פחות ולא יותר מפיאסקו ממשי בתולדות הכדורסל!

2. מיאמי היט והלייקרס בספרינט 100 מ' לזכות באיגודלה! (מיאמי ניצחה!)

לפי NBA.COM מיאמי מקבלת את אנדרה איגודלה עבור ג'סטיס וינסלו!

אתמול כתבתי ב'מעורב' שמיאמי היט היא הקבוצה הקרובה ביותר להשיג את איגודלה. אם לא יקרה משהו שיפתיע אותי מאד עם הלייקרס, הוא יהיה שחקן מיאמי היט לפני יום ששי.

ובכן, כאן עדיין יום רביעי והוא כבר שחקן ההיט!

מיאמי היט והלוס אנג'לס לייקרס נמצאו במרוץ 100 מטרים, אבל מיאמי היא היוסיין בולט של המרוץ, ועתה כשהוא חותם עם מיאמי, היא תהפוך ליריבה רצינית ביותר של מילווקי באקס במרוץ המזרחי.

(זה ניכתב לפני שעה, לפני שנודע מה-NBA.COM שזה סגור):

שמס צ'רניה הפך לאחד המקורות הנאמנים והמהירים ביותר במדיה, והוא פירסם את הטוויטר הזה:

מיאמי הגיעה משום מקום להיות השחקנית הראשית במרוץ. חשבו שהיא לא מעוניינת. חשבו שאולי לפט ריילי ניגמרו הטריקים (https://larrybrownsports.com/basketball/heat-andre-iguodala-sleeper-)team/536883

מסתבר שלפט ריילי לא ניגמרו הטריקים, וההצעה שלי היא אף פעם לא לזלזל בקשיש. המבין יבין.

איגודלה ייתן למיאמי היט את הסופר-ווינג שהיא חייבת. שחקן עם טבעות שהיה שם ועשה זאת. למיאמי ישנם שחקנים כוכבים וותיקים כג'ימי באטלר וגורן דראג'יק. אבל אין לה שחקנים שהרגישו טבעת מתלבשת על אצבעם. חשוב ביותר ששחקן שהיה שם ועשה זאת יהיה אתך. הוא יהיה האדם שהיא היתה כה זקוקה לו.

3. מיאמי ואוקלהומה סיטי עובדות ברגעים אלה על דיל להעביר את גלינרי למיאמי. זה יקרה לפני הדדליין!

ראיתם את שחקני מיאמי מחייכים משך כל המשחק נגד הקליפרס, ואריק ספואלסטרה מנסה להסתיר את חיוכו?

למה?

כי הם יודעים שאיגודלה בכיסם, ועוד כמה שעות גם גלינרי!

4. דולן "איבד" את רצונו לרדוף אחרי מסאי יוג'ירי!

בשעות האחרונות נושע שדולן "איבד" את התעניינותו במסאי יוג'ירי כשנאמר לו שהסיכוי לקבל תשובה מהירה ממנו 'שואפת לאפס'. כבר אתמול כתבתי שהוא קשור לטורונטו רפטורס בחוזה חתום ו- AND NOTARIZED, אם אתם עוקבים אחרי כוונתי, כמו שאומרים באנגלית, אז למה מצפה המיליארדר המטורף הזה?

אדריאן ווג'ו מביע דעתו בעניין, ובאתרי האינטרנט השונים מופיעות עתה כל מדי ידיעות על "SOME OF THE BEST NBA BRAINS IN THE BUSINESS" המעוניינים בג'וב של הניקס.

He has never gone out on the market and said, ‘Who’s the best executive in the league? Can I get him,'” Woj said. “He has not done that the last several times (the job) has been open.”

מה שדולן מאמין זה שהג'וב של הניקס הוא המגרה והרצוי ביותר בביזנס. הבעייה היא שאמונתו עקומה.

5. 'השלישייה הגדולה' של פיניקס לא מקבלת מספיק עזרה!

אוברה – 30. אייטון 26. בוקר 22. זה בערך זה. ללא עזרה נוספת היא תתחיל בנפילה בחצי העונה הבאה!

6. זה סופי: הנטס טובה יותר ללא קיירי אירוינג!

( 41 נק' הפרש על ג.ס בלעדיו??? כשקווין דוראנט יחזור, ההצהרה מעל כנראה תשתנה)

7. סל נצחון מהטריי עם הבאזר של סרג'יי איבקה!

כמה עובדות:

1)כל החמישייה של אינדיאנה במינוס (NET RATE)

2) היחיד שהיה גדול היה מקדרמוט עם 21+. כדאי להתחיל לשים לב אליו, ששוב היה הקלעי הטוב ביותר (באחוזים) של אינדיאנה, ברמות!

8. האם מישהו יודע מי זה הוינסנט הזה ממיאמי?

9. היום לפני 53 שנה: "מה שמי? מה שמי?"

מוחמד עלי מגן על תואר האליפות שלו במשקל כבד זו הפעם השמינית. יריבו, ארני טרל, מסרב לקרוא למוחמד עלי בשמו, אלא פונה אליו במסיבת השקילה ובראיונות לעתונאים בשמו הקודם של מוחמד עלי – קסיוס קליי.

מוחמד עלי ביקש ממנו לפנות אליו ולדבר עליו כ'מוחמד עלי' "ולא שם העבדות שלי, קסיום קליי".

ארני מסרב וממשיך לכנותו 'קסיוס קליי'.

מוחמד עלי חובט בו קשות, אבל בכוונה לא מחסל את קרב ה-15 סיבובים בנוק.אאוט כי הוא מעדיף לחבוט ביריבו סיבוב טאחרי סיבוב, ועם כל חבטה הוא שואל, "מה שמי? מה שמי?".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. אני מאמין שמיאמי עם איגודלה לא נופלת מהבאקס. למעשה, אני הייתי שם עכשעיו כסף עליה לנצח את המזרח. הוא הכוכב עם הטבעת שהיא היתה צריכה. איגודלה ילמד את ג'ימי באטלר כיצד זה נעשה.

  2. מה שהרוקטס עשתה הוא לא פחות צ\מפיאסקו. מוריי וד'אנטוני ייזכרו לעד כאנשים שהחליטו לצאת לקרב עם גמדים (אף שחקן חמישייה לא מגיע ל-2.00 גובה…

    1. מורי קיבל הוראה לרדת מרף המותרות אני לא מאמין שהוא עשה את הטרייד הזה בלב שלם למרות שפרטיות אמר שלא אכפת לו לשלם מילים יחוד ומעשים לחוד . לא זוכרים אבל עד לפני שנה, הפיקאנדרול של הארדן וקאפלה היה אחד מהמהלכים היעילים בליגה , עד שגילנו שהבידוד של הארדן ב1 על 1 מהלך יותר יעיל. הקטע שאי אפשר לשחק בליגה בלי גובה הם הולכים לאכול אותה חזק בפלייאוף.

        1. הבעלים החדש נותן הוראות.הוא קיבל את מורי ודאנטוני כירושה.סיכוי סביר ששניהם לא יהיו ביוסטון בשנה הבאה

      1. ברור שהוא מקבל הוראות , ואם הבעלים אומרים שיורדים מתחת לתקרת המס יורדים מתחת לתקרת המס, אם הבעלים לא רוצה את ג’וליוס אלקסנדר וGM רוצה (לא לוקחים אותו ), בדיוק אותו מקרה של אוקלהומה עם הארדן רק עם שחקן בקליאבר נמוך משמעותית . המזל של פרטיטה שהארדן חתום עד סוף תקופת השיא שלו ברוקטס

          1. מנחם יאנג מניע את ההתקפה של ההוקס הוא השחקן הטוב ביותר אצלם, עשר רמות מעל הנגר סימונס הוא היה השחקן מספר אחת ובפער של ההוקס הלילה

  3. סיבות לטרייד על קאפלה אחד מאלו או כולם יחד?

    1. מצב בריאותי שרק יוסטון יודעים והשחילו חתול בשק
    2. ירידה למס
    3. רפות הבנה

    מקווה שמרקוס מוריס או קראודר יסיימו ביוסטון עד הערב

  4. אגב גילרי אתמול אמרת שליוטה וגובר יש בעיה עם הסמול בול של יוסטון. נכון מאד אבל בהרכב כזה קיצוני לדעתי השנה סניידר יפתור אותה בפלייאוף ובסדרת פלייאוף ביניהן הכסף שלי על יוטה

  5. ריילי הולך אול אין. אם מנחית את גלינארי הוא מנגר העונה וסיכוי פייבוריט לקחת את המזרח. ההיט יכתשו את יאניס בפלייאוף
    Miami, Memphis and Oklahoma City are working on an elaborate three-team deal that would land the Heat both Andre Iguodala and Danilo Gallinari, league sources tell ESPN. Talks are ongoing and could extend into Thursday, sources said

        1. ההיט גם עם גלינארי חוטפים סוויפ או גנטלמני מהבאקס, לא יודע אל מה אתה מגבר אין להם שום דרך להתמודד איתם . בפלייאוף מנצחים הכוכבים ואני לא רואה את מיאמי מצליחים להתנודד סדרה עם ההגנה או ההתקפה של הבאקס

          1. אם בם על יאניס, והשאר סוגרים את שאר השחקנים יש סיכוי לא רע.. גימי על מידלטון, נאן על בלדסו, לאונרד על לופז. אחלה מאצאפים ואחלה סדרה. מאמנים מנוסים שיעשו שיעורי בית וילמדו אחד את השני.
            ועדיין סוויפ לא יהיה להם על מיאמי.

            1. אף שחקן לבדו לא יכול לעצור את יאניס בטח לא אדביו (שמגן מצויין) על יאניס חייב דאבל טים אחרי , בפלייאוף לרוב הצעירים חלשים ויש להם עקומת למידה שנה ראשונה, באטלר אחלה שחקן ואולסטאר בחסד אבל בפלייאוף לא הייתי מתבסס עליו, אין למיאמי סיכוי

  6. טוב שפרשת ממפיס – איגי מאחורינו, נקווה שלא יהיו עוד כאלו.
    .
    אני מבין את מיאמי בכל הקשור לעונה הזו, אבל להחתים שחקן בן 36 לעוד שנתיים ב-15 מיליון לשנה זה חתיכת סיכון רציני. בין איגי לבין גלינארי, אם יעבור, ואם ישאר מעבר לעונה
    הזו,ישוחקו 82 משחקים בעונה. ביחד. ועדיין לא בטוח ששניהם יהיו בריאים בפלייאוף. מקווה בשבילם שיצליחו כבר בעונה הזו כי אחר כך זה יהיה יותר קשה.
    .
    אם אכן פרסטי מוותר על גלינארי, מעניין מה זה יעשה להמשך העונה של הרעמים. בהנחה שאחרים לא יוטרדו לדעתי הם עדיין עושים פלייאוף ללא קושי ניכר.
    .
    תודה רבה מנחם.

    1. זה בעיקרון לעוד שנה החוזה של איגי.השנה השנייה היא אופציה של הקבוצה וגם אם ישאר זה יהיה אחרי שמיאמי תצא מהאופציה ותחתים אותו על חוזה נמוך.כולם מפנים מקום לקיץ 21

  7. דדמון ושתי בחירות סיבוב שני בשנתיים הקרובות לאטלנטה, עבור ג'בארי פרקר ואלכס לן. עסקה מזוויעה כדי להיפטר משחקן שהוחתם בקיץ האחרון לשלוש שנים. אני לא הייתי מאשר. פשלה גדולה, מספר מי יודע כמה, של סקרמנטו.

    1. מעתיק תגובתי מהפוסט של רועי:
      .
      דדמון חיסל לעצמו העונה את כל הקרדיט שהרוויח בספרס ובאטלנטה.
      הסתבר בתור שחקן מאוד מוגבל, פציע, עם אופי בעייתי, שמתלונן וזורק זין, ומאוהב בזריקה משלוש.
      זה מה שחשבתי עליו לפני פחות משנה:
      https://www.hoops.co.il/?p=153695

  8. עדיין לא ברור מה ההיט סיכנו בשביל גלינארי ואיגודלה, אבל אוהב את ההתאמה של שניהם. גלינארי קלע אדיר וסקורר מגוון שיאפשר למיאמי לשחק עם יוצר שקולע גם כשבאטלר על הספסל והשילוב שלו ליד אדביו בחמישייה יכול להיות עצום. איגודלה ככוח אש מהספסל, במיוחד בפלייאוף, זה טוב מאוד. הארכת החוזה שלו קצת מדאיגה אותי, אבל ריילי יודע מה הוא עושה

    1. סיכנו בעיקר את העתיד, ווינסלו הוא שחקן חכם עם ראיית משחק מעולה. מיאמי לא מחכים שהוא יגדל אלא הולכים על אליפות בעונות הקרובות מאוד

      1. לאן יגדל? הוא כבר חמש עונות בליגה. אנחנו כבר יודעים מה הוא שווה. רול פלייר עם ראיית משחק בלי קליעה ועם נטייה להיפצע.

  9. פורסם שירד לדולן מיוג'ירי בגלל איך שהוא דפק אותנו בעסקת כרמלו.
    פרטים שכמובן לא ידע קודם, וגם לא איך יוג'ירי זימבר אותנו מטורונטו בעסקת בארניאני.
    עאלק.
    מדברים עכשיו על המנהל האישי של דוראנט, ריץ' קליינמן, כאופציה, ואז מארק ג' קסון יגיע לאמן.

  10. מנחם בתחילת העונה כשווסטברוק חתם ביוסטון קבעת שיוסטון אלופים ביותר מ90% וזאת בשל שני שחקני על שיכולים לקלוע כל ערב 70 80 נקודות ביחד…. לא הייתה שום התייחסות לקאפלה… אז מה השתנה עכשיו? קאפלה חירב שנה שעברה נגד הלוחמים בפלייאוף….

  11. טוב די ברור שבלי ביי אאוט איגי לא מגיע ללייקרס
    ואם הלייקרס ניסו להרכיב טרייד אחר אז הם מטומטמים
    הלייקרס יצטרכו להדק את השורות ולבנות סגל של 8-9 שחקנים טובים ולא רק ממלאי מקום על חשבון החבר'ה האלה- קרוסו, דניאלס, דדלי, רונדו ,קוזמה

  12. יוסטון בנתה ייתרון. יהיה לה מיס מאץ' מול כל קבוצה מעכשיו. זה לטובתה. קבוצות ייאלצו להתאים עצמן אליה. קבוצות עם גבוהים כבדים ייאלצו לוותר על הגבוה, כדי שלא יהיה תקוע באמצע. וגם בהגנה יהיה לה יתרון, כי קבוצות ויתרו על קליעה מ-2. והיום גם שחקני חוץ מעופפים להטבעות.

        1. בדיוק. הם בהסכם עם היריבה. אנחנו לא נפריע לכם ואתם לא תפריעו לנו. נראה מי ינצח.
          בשיטה זו על פי האנליטיקס לא נדרש סנטר משום שהוא קולע רק 2 נק בצבע וזה לא יעיל. הsf לעומתו קולע 3 נק.
          לכן על כל 2 סלים של הsf הסנטר היריב יצטרך לקלוע 3 סלים וכו…
          גם בהגנה סנטר מונע רק 2 נק הsf מונע 3 נק. קל

      1. אם מבחינת הגנת 1*1 הם איכשהו יתמודדו מול הלייקרס והקליפרס, לא ברור לי איך הם הולכים לפתור את עניין הריבאונד

    1. נו, אז אמרתם – ונשארתם בחיים. 😉
      יוסטון נסעו ללוס אנג'לס, אנתוני דייוויס "חגג" בצבע, ובכל זאת הם ניצחו את הלייקרס ב-10 הפרש בחוץ, כי דייוויס לא יכול לשמור על נמוך.
      מי שראה את המשחק – עומדים 5 שחקני יוסטון מחוץ לקשת, מעבירים את הכדור מצד לצד, עד שחקן פנוי – ובום.
      הלקח של הקבוצות יהיה ששחקן גבוה הוא לא יעיל נגדם.
      מיס מץ' כתורת משחק.

  13. לא ברור מה יוסטון חושבים.
    מיס מאצ' אפשר לנצל בשני הצדדים…
    יש להם בערך 2 שחקנים שעושים הגנה ועכשיו הם בונים על ראס בתור הריבאונדר המוביל שלהם ?
    לא נראה לי שיראו אליפות בקרוב, אבל כמו ששמעון אמר – יהיה מצחיק.

      1. +1
        מורי לא נח לרגע, כל שנה הוא הופך את הקבוצה מסביב להארדן. קאפלה היה חלש בפלייאוף אשתקד, אולי (במזל רב) יצא מהטרייד עליו משהו טוב השנה.

  14. תודה על המעורב, נראה מה יסגר בדיוק עם הטרייד
    מיאמי טובים, אבל הם יקומו ויפלו בפלייאוף על הרוקיז שלהם, קשה להאמין שיצליחו לעבור 2-3 סדרות קשות כולל הבאקס. עם זאת לעונות הקרובות הם קבוצה מעולה.

  15. הנטס ילמדו כמו בוסטון את ההשפעה של קיירי על תלכיד קבוצתי, גם עם דוראנט זה לא יהיה הכי טוב
    הניקס מייצרים חדשות רק בהקשרים של בלגן ופיטורים, הכל זה עניין של הבעלים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט