מעורב הופס ליום ג': עם כל הכבוד והכאב, אני לא כותב יותר על האסון לקובי / מנחם לס

1.הרגשתי היא ש-ENOUGH IS ENOUGH

לפני כמה שעות היה פיצוץ חדש במדיה: לברון בחר את הסיפרה "2" שכל שחקני קבוצתו ילבשו בנוסף לשמם, ומספר הגופייה שלהם, באול סטאר.

למה "2"? כי זה היה המספר שג'יאנה לבשה כשחקנית, ו'כי קובי לא נהרג לבדו'. ג'יאנה נהרגה איתו. אז זה שניים. ברצוני רק להזכיר לו שעל ההליקופטר היו הרבה יותר משני הרוגים.

כך או כך, הרגשתי היא שהגיע להזמן לשאת את הכאב בפרטיות ובשקט. דיברו, הסריטו, דיסקסו – מה לא? – על האסון ברמה של נשיא שנהרג. אין לי כל בעייה עם זה, אבל אני מרגיש שכתבתי מספיק, קראתם וראיתם מספיק, ואסור שזה יהפוך ל-'OVERKILL'. כמובן שבעתיד אתייחס לאסון שקרה פה ושם, אבל אני, עצמי, סיימתי את הכתיבה על האסון האיום.

2. מיאמי היא קבוצה כיפית-אמיתית; הסיקסרס? ישמור אלוהים!

מיאמי היא קבוצה שעדיין מעטים מאמינים בה. אולי יש בכך צדק מסויים. קבוצה שקטה, ללא רעשים, ללא כותרות. אין בה שום דבר מיוחד. השחקן היחיד הנחשב ככוכב שם הוא ג'ימי באטלר. קבוצה שאין בה שום דבר מיוחד היודעת רק שני דברים: אחד – לשחק כדורסל נכון (לדעתי הכדורסל הנכון ביותר בכל ה-NBA ואם מישהו ירצה לדעת למה שישאל בתגובות), ושניים – לנצח.

היא טובה יותר בבית אך ככה זה עם קבוצות צעירות אחרות, ובאותו זמן היא הופכת לקבוצה שלמה שיש לה הכל בחמישייה ובספסל, אפילו שאין לה שום דבר זוהר יוצא מין הכלל.

אבל כשאתה מנצח קבוצה כמו פילדלפיה סיקסרס על 31 נק' הפרש, חייב להיות לך משהו טוב מיוחד, וליריבה חייב להיות משהו רע במיוחד.

מה שטוב במיוחד במיאמי הם כמה דברים: מאמן מצויין, צנוע, שברצון נותן את כל ההילה והכבוד לשחקניו. אני טוען כבר שנים שהוא בטופ של המאמנים, ועם כל עונה שעוברת וכל משחק שעובר אני משוכנע יותר ויותר שאריק ספואלסטרה הוא המאמן מספר אחד ב-NBA.

מה שעוד טוב במיוחד במיאמי הוא משחקה הקבוצתי עם 12 שחקנים ממצויינים עד טובים, שאף אחד מהם אינו אגואיסט, הוט-דוג, שואו-טיים, קוסם, או עושה-פלא. כולם, כל ה-12 משחקים – או לפחות מנסים לשחק – כדורסל נכון. כדורסל בו הכדור עובר במהירות משחקן לשחקן…….השחקנים נעים ללא הפסק לאזורים פנויים……. וכל שחקן שומר על הכדור……. ויודע שהכדור אוצר שאסור לאבדו. אני ממש, אבל ממש לא יודע כמה כדורים איבדה כל הקבוצה משך כל המשחק (שחזיתי בכולו בריכוז מלא כי רציתי להבין מי זאת המיאמי הזאת), אבל הרגשתי שלא היו יותר מ-10 איבודי כדור לכל הקבוצה.

אין בקבוצה אף שחקן המחפש סטטיסטיקה, וזאת הקבוצה היחידה בליגה בה משחקים 5 שחקנים לבנים, המתערבבים בשחורים ואתה שוכח לחלוטין לבן-שחור.

הערב היה כוכב מיוחד, ג'ימי באטלר, שהוא אולי השחקן היחיד ב-NBA שהוא לא פרונט-ליין ועדיין עושה קריירה מזריקות מיד-ריינג'. הוא ללא ספק קלעי המיד-ריינג' הטוב בליגה, והוא יודע להתרכז בהן. קשה להאמין שבאטלר שידע (וכנראה עדיין יודע) להיות עארס לא קטן, הפך למנהיג הקבוצה הזאת. הוא לא מרבה לדבר אבל ברור לחלוטין שהוא המנהיג, וגורן דראג'יק סגנו. ג'ימי קלע נגד קבוצתו לשעבר 38 נק' לפני סיום הרבע השלישי, ויצא לספסל בשקט וללא צרמוניה גדולה.

זוהי הקבוצה שהסך שלה הוא גדול יותר מסך שחקניה יותר מכל קבוצה אחרת ב-NBA. ממש תענוג לראות אותה משחקת, כשההרגשה היא שכל השחקנים מאוחדים, ואולי אפילו אוהבים אחד את השני, ומעליהם מאמן די צעיר (ספואלסטרה הוא מאמן ראשי במיאמי כבר תריסר שנים!!!) שהוא כבר אינו כזה צעיר, אבל הוא משדר צעירות, פיקחות, וידע.

View this post on Instagram

You know what time it is. ✈️

A post shared by Miami HEAT (@miamiheat) on

מולם הקבוצה המוזרה ביותר ב-NBA עם המאמן המסתורי ביותר. הוא לא יכול להיות מאמן טוב אם קבוצתו משחקת את המשחק המוזר והבלתי מאורגן ביותר מכולן. אתה לא יודע מי בדיוק היא החמישייה, מה היא הרוטציה, ומה בדיוק הקבוצה מנסה לעשות.

בקבוצה שני שחקנים מהגווארדיה הוותיקה – אל הורפורד וטוביאס האריס. אתם יודעים מה הם עשו היום? שיחקו יחד 47 דקות, קלעו יחד 12 נקודות, ולקחו יחד 9 ריב'. בקטע הבא תקראו שהסיקסרס שומרת את אל הורפורד ולא מוכנה להטריד אותו כי היא מאמינה שהוא יהיה מצ'אפ חשוב ביותר נגד הבאקס. גוד לאק.

אמביד שיחק משחק טוב, אבל משחק מיותר. ברור שהוא סובל. ברור שידו כואבת מאד. מה הם נותנים לו לשחק כשההפרש הוא 25 עם 8 דקות לסיום? קבוצה שנראית מבולבלת עם מאמן מבולבל והנהלה מבולבלת.

רחמנות על בן סימונס. היש לכם מושג איזה שחקן עליון הוא היה יכול להיות בקבוצה טובה? תארו לכם אותו מרכז קבוצה כמו הווריורס בזמנו! הוא לא השחקן שיכול לנצח לבדו. גם הערב הוא קלע באחוז מקובל שלו (50-60%) אבל הוא לא שחקן שינצח משחקים עם 50 נקודות. הוא שחקן שיארגן קבוצה טובה וינהל אותה לנצח משחקים. חכמת המשחק שלו ויתרונותיו הגופניים הולכים לאיבוד עם הסיקסרס הזאת בה הוא לא יותר מנזם זהב באף חזיר.

3. הסיקסרס לא מטרידים את אל הורפורד! (היום זה מעניין רק מעטים)

אל הורפורד היה גבוה ברשימה של מועמדי הטריידים לפני ה-6 לפברואר. הנפילה שלו העונה ברורה לכל עין רואה. לא קרה שום דבר משהו דראסטי, אבל במקרה שלו העומס דורש את שלו, והוא איבד הרבה מקפיציות רגליו ויעילותו. אל הורפורד הוא היום צל של עצמו, כפי שאנחנו זוכרים אותו בסלטיקס. כפי שציינתי בתחילת הקטע, אל הורפורד היה רשום בכל רשימה של טריידים מצופים.

היום, בפודקסט של אדריאן ווג'נורסקי (https://sixerswire.usatoday.com/2020/02/02/report-sixers-want-to-acquire-shooting-wont-trade-al-horford/) הוא אומר לפתע: "NOT SO FAST". מסתבר שמהנהלת הסיקסרס אדריאן שמע שהסיקסרס החליטו להשאירו.

הסיבה? מצ'אפ נגד הבאקס. הדרך לנצח את המזרח עוברת דרך הבאקס, אם תרצו או לא. המחשבה של הקובעים בסיקסרס היא שאל הורפורד הוא סוג השחקן שיכול לעצור – או לפחות לצמצם – את ברוק לופז טוב יותר מכל מועמד אחר לטרייד. אז אם כך למה להטרידו?

3. אנדרה איגודלה יישב עד סוף העונה אם הגריזליס לא יטרידו אותו

גולדן סטייט נאלצה להטריד את אנדרה איגודלה כדי לשחרר מספיק כסף תחת הסף להביא את ד'אנג'לו ראסל

אנדרה החליט שהוא יושב במקום לשחק עבור קבוצה הנבנית מחדש. הוא עבר את הגיל, והוא לא בנוי יותר למאמץ. עדיף לו לשבת ולא לשחק כל העונה. הוא נתן לממפיס רשימה של קבוצות שרק אליהן הוא יהיה מוכן לעבור, ובינתיים לא קורה מאומה. ממפיס, אגב, הסכימה לסידור שהוא לא ישחק עד שהיא תבצע את הטרייד הנכון.

אני מאמין שיקרה משהו עד יום חמישי, יום הדדליין, כי ממפיס רמזה שהיא לא מתנגדת 'על הסף' לקנות חלק ממהחוזה שלו. (https://larrybrownsports.com/basketball/grizzlies-adamant-they-will-not-buy-out-andre-iguodala/536560

ייתכן שזה מה שכמה קבוצות רצו לשמוע. שממפיס תשלם חלק ממשכורתו. אני מאמין שיקרה משהו עד יום חמישי (וכולל).

4. היי! איזה כיף!!! זאק לביין משתתף באליפות האול סטארס!!! (אבל…באליפות השלשות)

tאליפות הדאנק של זאק לביין היתה – כך נדמה לי – האחרונה שהייתי בה. אולי לא, אני לא זוכר כבר. אולי הפסקתי עם האול סטארס לפני. אבל משום מה אני זוכר את ההתעופפויות שלו כאילו קרו אתמול. למעשה, אני חושב שהוא זכה פעמיים באליפות הדאנק ואני הייתי בראשונה.

היום נודע שהוא הוזמן, וקיבל את ההזמנה, להתחרות בשלשות.

בן ה-24 הזה עם אחד הניתורים המעולים בליגה היום (וכל הימים שהיו עד היום), אפילו שב-2017 סבל מקריעת רצועת ה-ACL, יושב העונה על 37.6% מהטריי, עם שיא NBA של 13 שלשות במשחק אחד נגד שרלוט, ויהיה נחמד לראותו בתחרות השלשות.

5. היי, האם קווין לאב לפיניקס הוא טרייד שמתבשל במים חמים?

כמה וכמה אתרים מדברים/כותבים/משדרים בפודקסטים, שישנן שיחות רציניות ביותר בין הקאבס והסאנס על טרייד שיישלח את קווין לאב לפיניקס סאנס.

הקאבס עשו טעות קולוסאלית כשהסכימו להחתימו על חוזה-אקסטנשיון לא יאומן ולא מובן של 120 מיליון ל-4 שנים ב-2018. היה מי שהאשים את קווין לאב שלא חזה בצלילות את העתיד כשחתם על חוזה כזה כשהיה ברור שלברון עוזב והקבוצה תישאר עם כנפיים קצותות

מאשימים את קווין? גם אתם הייתם אומרים 'לא' ל-120 מיליון ל-4 שנים כששווייך האמיתי ל-4 שנים הוא, מקסימום, 100 מיליון?

המצב בקאבס לא נעים. קווין מתוסכל עם דריוס גרטלנד וקולין סקסטון, ושום בחירת דראפט לא תציל את הקבוצה הזאת. היא חייבת לתת לכל הכוכבים ללכת ולהתחיל באמת עם צעירים נטו, כשהסיכויים גבוהים בדראפט הבא לבחירה גבוהה.

אני לא יודע כמה הקאבס רוצים באמת להיפטר ממנו, ולקנות את חוזהו – לפחות רבע או שליש ממנו? – וכמה קווין מוכן להקריב עבור מעבר מערבה, קרוב לביתו שהיה בקרבת פורטלנד ואח"כ בפרברי לוס אנג'לס.

אני רואה את קווין עם דמיאן לילארד ומקולום כמשולש מפחיד ביותר, אבל לפתע פיניקס ניכנסה למשחק ואומרת 'גם אני מעוניינת'. גם באצטטיק.קום וגם באריזונה רפובליק.קום מדברים על שני מגדלי תאומים – קווין לאב ודיאנדרה איטון, כשמאחוריהם דווין בוקר, ובקרן קלי אוברה…???

רביעייה שיכולה להתמודד עם כל רביעייה אחרת בליגה.

ישנם גם הסברים כספיים כיצד הסאנס יכולה לבצע טרייד כזה, כשהקאבס עוזרת במעט בקניית כמה מיליונים מחוזהו של לאב. פורטלנד עם לאב? הסאנס עם לאב? גם זה וגם זה נשמע לי מגרה ביותר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. תודה רבה מנחם.
    באטלר רחוק מלהיות קלע החצי מרחק הטוב בליגה.
    האחוזים שלו מזעזעים.
    בטופ בוודאי יש את דרוזן ואולדריג', ויש גם אחרים (קוואי?).
    ברט בראון מסתורי כמו שבור ביוב פתוח מסתורי, עם שלט לפניו "זהירות בור ביוב פתוח", מוקף סרטי אזהרה אדומים, וגווייה של בואש שוכנת בו.

    1. חחחח על הבואש,
      עונה אחרונה לדביל שמאמן את פילי,
      בראנד צריך לעוף גם.
      כל איזכור של הפוליטיקאי בריח פלולה,הורס לי את התאבון.
      הוא נראה כמו קוף ערבי ,
      מריח כמו טוסיק של בבון שעבר השתלת שיער,
      שיפרוש במהרה בימינו

  2. חבל מה שקורה עם איגודאלה. הוא עדיין יכול לתרום, אפילו לממפיס שמפתיעה ונלחמת על הפלייאוף.
    .
    מיאמי תענוג לצפייה העונה. אדאביו בדרך לחמישיית ההגנה כמו שהוא משחק בצד האפור של המגרש, ולהיטיש אזורית ששוברת את הקבוצה שמולה.
    .
    הסיקסרס זוועה. לפעמים נראה שאין לשחקנים חשק לשחק וזה בא לידי ביטוי שהורפורד והאריסשבוניים על שיטה מסודרת ולא על אילתורים.
    בנוסף, עם החוזה של הורפורד הוא גלולה קשה לעיכול עבור טרייד.

      1. ו… זה לא מפתיע.
        הוא רוצה קונטנדרית. קונטנדריות רוצות לא לשלם לו או עליו. משחק צ'יקן מעצבן שהכי נפגעים בו הם אלה שאומרים להם כל הזמן שהם לא שווים מספיק כדי לשחק עם ה-FMVP לשעבר.

            1. שלא מציעים עליו פחות ממה שיציעו אחר כך.

            2. אם אתה מתכוון לממפיס אז בסדר, למרות שלא הייתי קורא לזה ככה

            3. אז אנסה לפרט ותגיד לי איפה אני טועה או איך עדיף לקרוא לזה:
              איגודאלה מחכה שיתנו לו כל מה שהוא רוצה – כל הכסף ומעבר לקבוצה מהרשימה. תוך כדי הוא לוחץ בכל דרך אפשרית (נגיד ההודעה ההיא מהסוכן שבכתה שממפיס גומרת לו את הקריירה). אני מניח שכן יש לו איזושהי בעיה ל"בזבז" עונה שלמה.
              הקבוצות מהרשימה עושות לואובולינג במקרה הטוב ומחכות שאיגי יעשה את שלו במקרה הרע.לא ידוע לי על רמת ההצעות שממפיס קיבלה בינתיים. בסופו של דבר יכול להיות שהקבוצות יאלצו להישאר בלעדיו או לראות אותו עובר לאחרת מהרשימה.
              כל הלחץ על ממפיס שבינתיים סופר נחמדה כלפיו, גם אם מסיבות אנוכיות משהו, שמקווה לקבל משהו ולא להיתקע עם החוזה שלו עד סוף העונה.

            4. גולדן סטייט יכולה לקבל אותו בחינם בקיץ, עם סיכוי לאליפות שנה הבאה.

            5. הוא רוצה רק קונטנדרית.

  3. "הקאבס עשו טעות קולוסאלית" שהחתימו את קווין לאב לחוזה מקסימום? ומה עם הטעות להחתים את טריסטן טומפסון על חוזה מקסימום רק כי החבר שלו לברון לחץ?

    1. תומפסון לא חתום על חוזה מקס.
      בעונה שתומפסון חתם על החוזה החדש, הקאבס זכו באליפות. אם לא היה חותם, לא היו יכולים להביא במקומו שחקן אחר, היות והם היו קבוצה משלמת מס. לכן, החוזה הזה, היה שווה אליפות.
      לטעמי, ממש לא טעות.

  4. בהתחשב בעובדה המסתמנת שהסאנס לא רואים את סאריץ' כפתרון ארוך טווח לעמדה 4 של הקבוצה (הוא שחקן חופשי הקיץ),
    ובהתחשב בחוסר הסבלנות של סרבר (רוצה לנצח עכשיו),
    זה לא בלתי סביר שיהיה טרייד של לאב לסאנס.
    עוזרת העובדה שיש פחות או יותר 0 התעניינות בלאב בגלל החוזה הארוך שלו (מסתיים בקיץ 23').
    .
    כמה נתונים על טרייד אפשרי שכזה:
    קודם כל, זה לא אפשרי ב-NBA בכללים הנוכחיים לקבוצה להשתתף בתשלום של חוזה יוצא. המשמעות היא שהקאבס לא יכולים לעזור במעט "בקניית כמה מיליונים מחוזהו של לאב."
    הם גם לא צריכים.
    יש לסאנס מספיק חוזים נגמרים/קצרים בשביל טרייד עבור לאב. טיילר ג'ונסון (חוזה נגמר בסך 19.2 מיליון) + קמינסקי (חוזה לשנתיים. 4.7 מיליון השנה) מכסים את המכסה הדרושה בשביל שהטרייד יעבור פיננסית. גם חוזה של סאריץ' + טיילר ג'ונסון + גיילאן לק (מי שלא מכיר אותו – לא פלא. שיחק בקריירה 2 ממשחקים בלבד ב-NBA. מרוויח פחות ממיליון העונה) עובד.
    .
    השאלה שנשאלת על מנת שלטרייד כזה היה סיכוי היא פשוטה –
    מי צריך את הטרייד יותר? מי צריך לפצות את מי (עם בחירת דראפט כזו או אחרת)? הסאנס את הקאבס, היות והסאנס מקבלים את השחקן הטוב בטרייד? או הקאבס את הסאנס, היות והסאנס משחררים את קליבלנד מחוזה ארוך ויקר שאף אחד אחר לא רוצה?
    אני מנחש שטרייד שכזה יכלול פיצוי דראפט מינימלי שהסאנס מעבירים לקליבלנד.
    .
    שאלה יותר מעניינת (ככל הנראה רק את אוהדי הסאנס), היא מה טרייד כזה עושה לקבוצה?
    לכאורה, זה אמור לשפר את הסאנס. לאב, עד כמה שזה מוזר לכתוב את זה, הוא שיפור הגנתי (לא קטן) על פני סאריץ' (הבן אדם פשוט לא קיים בהגנה). לאב גם תורם לא פחות מסאריץ' בתחום ניהול המשחק. אבל השיפור המשמעותי ביותר הוא בהתקפה. סאריץ' לא פוגע השנה מבחוץ. 31% מהשלוש (מה שאמורה הייתה להיות החוזקה שלו), זה פשוט רע. ואלו מבטים פנויים להם הוא זוכה. לאב להבדיל, קולע העונה את אותם 37%+ שיש לו לאורך כל הקריירה.
    הבעיה? צירוף של לאב מגיע על חשבון דקות הסמול בול שהסאנס התחילו להציג, עם שיתוף פעולה מעניין של ברידג'ס + אוברה ב-2 עמדות הפורוורד.
    אלא אם לאב גורם לשינוי מידי, והופך את הסאנס כבר היום לקבוצת פלייאוף (אני בספק), בטווח הארוך הסאנס מפסידים. 90 המיליון שלאב יקבל ב-3 השנים הקרובות זה סכום לא מבוטל. זה סכום ששווה לשלם אך ורק אם הסאנס משוכנעים שיש להם את הגרעין לעתיד, וגם ככה הפיירול של הקבוצה יהיה מורכב מהארכות חוזה של שחקנים עם זכויות בירד.
    .
    השורה התחתונה?
    אני לא מאמין בהימורים דרך טריידים. הסאנס נכבו פעם אחר פעם עם טריידים מזן ההימור. אני מקווה שלא יבחרו שוב להמר.
    .
    תודה, מנחם.

  5. איגודאלה מאבד כל כך הרבה קרדיט העונה.
    דורש גם לא לשחק בממפיס, גם לקבל את מלוא החוזה שלו וגם לעבור לקבוצה מרשימה מצומצמת של מועמדות לאליפות. מנגד הגריזליס כל כך באים לקראתו שהחטא היחיד שלהם הוא שהם לא מוכנים גם לשלם את מלוא החוזה שלו וגם לתת לו ללכת תמורת כלום.
    כן, היחסים בין קבוצות לשחקנים הם לא שיוויוניים. בדרך כלל לטובת הקבוצות. אבל איגי זינק למקום שבו יש לו קצת כוח, שהוא יכול לעשות דברים כאלו, ובמקום להשתמש בזה כדי לעזור לאחרים הוא מעדיף להתעקש להדביק את התמונה שלו במילון ליד ההגדרה של entitlement.

  6. 1. מול הבאקס?? אולי בסיבוב ה-1, פילי בהחלט בדרך למקום 8 (האמת גם אם יפסידו עד סוף העונה את כל המשחקים לא יצליחו להדרדר למקום 8). ביג אל זה שוד יותר גדול מכריס פול.

    אמרתי לכם בקיץ הסגל הכי טוב שהיה ויהיה אי פעם לפילי היה שנה שעברה עם באטלר האריס אמביד וסימונס. 3 אולסטארים ואחלךה סגל מסביב, זה סגל שהיה חייב לקחת אליפות. שם מת הפרוסס משם הם רק נחלשו וילכו ויחלשו עוד. אבל היו רפי הבנה שחלקו עלי, לכו לדיונים בקיץ על פילי, קומדיה שם. מי שהעדיף את הורפורד על גימי הוא פושע. ג'ימי לא היה מרוצה? היו צריכים ללקק לו את הביצים שישאר.
    היו כמה רפי הבנה שאמרו שג'ימי אישיות בעייתית ואמרתי להם שהקבוצות פח ומאמני הפח בהם היה הם בעייתים. תראו איפה ג'ימי ואיפה בולס מיני ופילי. בוילן בראון סונדרס 3 כסילים (האמת סונדרס לא באשמתו יש לו קבוצה פח אבל אני מאמין שהוא כסיל בכל אופן מהמעט שראיתי).
    פילי רק ילכו ויהיו גרועים יותר, יש פה הזויים שיצפו לניסים בפלליאוף שאמהביד וסימונס יהיו "במוד פלייאוף" ואם ינצחו את אינדי יעשו פה הילולה כאילו זכו באליפות.
    צחקו עליי פה שעשיתי טרייד סימונס ואמביד על יאנג LOL. ההוקס עם סימונס אמביד קולינס האנטר רדיש זה קבוצה בלי קליעה בכלל, אחלה הגנה 0 קליעה יהיו יותר גרועים מפילי היום.
    סתם ככה קאווי מנגב עם ריצת 7-0 בלייב

    1. או, או, שג'ימי באמת אדם בעייתי שדרך על שחקנים אחרים במהלכים ג'ייסון קידיים כדי להגיע לקבוצה שהוא רצה.
      לא רואה שחקן אחר בקבוצות הללו שעשה משהו שמתקרב למה שג'ימוג'י עשה.

      1. כל קבוצה היה לו תאקל עם שחקנים שלא השקיעו מספיק. ווייד שהיה איתו בשיקגו המליץ לו להגיע לארגון בריא (בניגוד לאחרים) ושחקנים שמתאמצים ומשקיעים.

        1. וויגינס היחיד שאפשר להגיד עליו שלא מתאמץ מספיק. השאר סתם היו קורבנות שלו. על טאונס למשל גארנט כבר הילל את ההשקעה שלו.
          וגם אם יש לו בעיה עם שחקנים, הצורה הבריונית שעשה את זה היא פשוט לא משהו שצריך לקבל.

    2. או שאולי אפשר להגיד שהסיטואציה הכי טובה עבור ג'ימי היא ככוכב יחיד בסגל של צעירים הנמצאים במערכת של ההיט תחת ריילי וספולסטרה (או ההיא של ת'יבודו שהפכה אותו לכוכב)

  7. תודה רבה מנחם, מיאמי מועדון אדיר, וספולסטרה מאמן מצוין, לדעתי הם דוגמא לכל הליגה. כמו פילי, רק הפוך. אבל אתפלא מאד אם ברנד יתן לשערוריה הזו להימשך, אם לא עוד העונה אז לכל המאוחר בקיץ נראה שם שינוי משמעותי.

  8. מנחם, מדי פעם יש לך יציאות לא ברורות!
    כפי שכבר כתבו באטלר הוא לא קרוב להיות הקלעי הטוב ביותר מחצי מרחק.

    בכל מקרה, תודה רבה על המעורבים ובכלל.

  9. מיאמי בהחלט מעניינת אבל יש כזה דבר משחק נכון? העיקר הניצחון! מה זה משנה איך… (ציניות ורמיזה דקה להארדן)
    .
    זאק לוין הוא אטרקציה ולא יותר.
    .
    באטלר העונה מזעזע באחוזים. ירידה של 9 אחוזים מהשלוש, (סה"כ 24.3%) והמשחק הזה היה חריג קצת בנתונים שלו. אך נקווה לעוד חריגות כאלו בהמשך!
    .
    מיאמי בהחלט בנויה בצורה המושלמת, ובאם תופס עמדה כאול-סטאר שמוביל קבוצה לצמרת המזרח! ג'ימי סוף סוף מקבל מאמן נורמלי שמוציא ממנו את מה שהכי טוב לקבוצה, וזה אחת הסיבות להצלחתה של ההיט העונה.
    אגב שאלו את ג'ימי איך זה להיות בקבוצה עם אולסטאר אחד? הוא ענה: אתה מדבר על באם?
    .
    תודה מנחם! אחלה מעורב.

  10. היו שמועות שונסה בראיינט התאבדה. עד כדי כך שהיא נאלצה לפרסם שזה לא נכון, בגלל שיש לה בנות.
    האל קובי בראיינט עזב אותה, ועכשיו הדבר הנכון מבחינת הציבור הוא שהיא תלך בעקבותיו מרוב צער, ואם לא, היא צריכה להסביר למה היא לא התאבדה.
    עולם מוזר.

  11. תודה על המעורב
    מחווה יפה של לברון
    לגבי פילי, המחסום שם זה שקשה לבנות קבוצה על סימונס, היא צריכה להיות מאד מותאמת אליו, אחרת הכשרונות מתבזבזים (גם בראון לא עוזר). באטלר שחקן מצוין, אבל בפילי לא בא מספיק לידי ביטוי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט