טורונטו נגד אוקלהומה והיט-ספרס ברביעי / רועי ויינברג

10 משחקים, כשהמשחק המרכזי בין טורונטו שקיבלה בחזרה את פסקל סיאקם לאוקלהומה המצויינת. פילדלפיה המדשדשת תפגוש את ברוקלין שקיבלה את קיירי אירווינג בחזרה, יוסטון את פורטלנד ודאלאס את סקרמנטו בערב גדוש במיוחד.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17-23)-טורנטו ראפטורס (14-25)

רמת עניין: שווה לראות, אבל לא משחק שכדאי לקום בשבילו.

המשחק המרכזי של הערב. בצד אחד יש לנו את טורונטו שקיבלה בחזרה נגד סן אנטוניו את נורמן פאוול, שהיה טוב עם 20 נקודות, ואת פסקל סיאקם שקלע 15 נקודות ב-17 זריקות. עבר לא מעט זמן מהמשחק והחזרה של השניים תהיה חשובה עבור טורונטו, במיוחד כשפרד ואן וליט בחוץ וגאסול בספק. קייל לאורי בכושר קליעה רע (26 מ-86, 30.2%, בחמשת המשחקים האחרונים), ומשחק טוב של השניים לידו יקל משמעותית על ההתקפה של הראפטורס.

לא יהיה להם קל מול אוקלהומה. מאז הראשון בדצמבר הת'אנדר אחת מהקבוצות הטובות בליגה ועם המאזן השלישי בטיבו אחרי הלייקרס והבאקס. כריס פול משחק כדורסל נהדר ובדרך, אולי, לאול-סטאר, דניאלו גלינארי קולע הרבה נקודות, דניס שרודר משנה מומנטום של משחקים מהספסל ושיי גילגיוס אלכסנדר בדיוק סיים משחק עם טריפל דאבל של 20 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-20 נקודות.

אוקלהומה פייבוריטית בבית, אבל יש לטורונטו מצ'-אפ טוב מאוד נגדם. לאורי כנראה יצטרך לשמור על פול, למרות שלא שמר עליו במפגש הקודם בין הקבוצות (בו שרודר, גלינארי, פאוול, סיאקם וגאסול לא שיחקו), ופאוול יכול להיות תשובה מעניינת לאלכסנדר. לא ברור איך הת'אנדר מתכננים לעצור את סיאקם, אבל גם לא ברור באיזה כושר נראה את סיאקם שחזר מפציעה ממושכת במשחק הקודם של טורונטו. לכן אני חושב שנראה ניצחון ביתי של אוקלהומה במשחק פנטסטי.

02:30-מיאמי היט (12-27)-סן אנטוניו ספרס (21-17)

רמת עניין: שווה לראות, לא שווה לקום.

שחזור הגמרים של 2013 ו-2014, כשהשחקן היחיד שהשתתף בגמרים האלה וישחק הוא פטי מילס, בהנחה שאודוניס האסלם לא ישתתף הערב. סן אנטוניו הראתה שינוי ב-16 המשחקים האחרונים (ניצחה 9 מתוכם, כולל מילווקי, בוסטון וטורונטו) כשבתקופה הזאת למרקוס אולדריג' זרק 3.9 שלשות למשחק – 63 סה"כ, יותר ממה שהוא זרק ב-331 משחקיו הראשונים בקריירה. הריווח שלו מאפשר לדמאר דרוזן לשחק כדורסל נהדר עם 23.4 נקודות ב-56.5% מהשדה וההתקפה שלהם טובה. ההגנה קצת יותר בעייתית, אבל זה יכול להספיק בשביל עוד הופעה בפלייאוף.

מיאמי הפסידה את שני המשחקים האחרונים לניו יורק וברוקלין, כשהם ספגו 124 ו-117 נקודות בתהליך. חוסר הריכוז בהגנה יכול לפגוע בהם נגד קבוצה טובה יותר, אבל שני ההפסדים האלה היו בחוץ. בבית מיאמי ניצחה 17 מ-18 משחקים כשההפסד היחיד מגיע נגד הלייקרס ב-3 נקודות במשחק טוב של ג'יימס ודיוויס. הספרס פחות טובים, לפחות על הנייר. שימו לב לג'יימס ג'ונסון שלאט לאט נכנס לרוטציה של ההיט מחדש עם הגנה טובה וקליעות באחוז גבוה.

השאלה היא מה הסיבה לחולשה של מיאמי בהגנה – יום רע, שאננות או כל דבר אחר. יש להם מצ'-אפ אישי טוב לדרוזן בדמות באטלר ולאולדריג' בדמות אדביו, אבל שני ההפסדים האלה הראו שיש משהו טיפה כבוי בקבוצה הזאת. לכן, בדומה לגמר 2014, אני אלך על ניצחון של סן אנטוניו כשהם קולעים מעל 110 נקודות.

02:00-פילדלפיה 76' (16-25)-ברוקלין נטס (21-18)

רמת עניין: תקציר מורחב.

הסיקסרס הפסידו לדאלאס ואינדיאנה אחרי ניצחון על בוסטון בשלושת המשחקים בהם ג'ואל אמביד לא שיחק מאז ששבר את האצבע. נגד המאבריקס והת'אנדר ההתקפה שלהם נראתה מעט חסרת אונים בלעדיו, כשההגנה חלשה יותר בלי הנוכחות הדומיננטית של אמביד בצבע. היריבות הצליחו להגביל בחוכמה את בן סימונס (11 נקודות ב-11 זריקות נגד דאלאס, 3 אסיסטים נגד אינדיאנה) והשאר לא מצליחים לעלות רמה, למרות הכושר הטוב של אל הורפורד.

ברוקלין קיבלה את קיירי אירווינג בחזרה והוא שיחק נהדר נגד אטלנטה (10 מ-11 מהשדה) ובהפסד ליוטה הרותחת (32 נקודות ו-11 אסיסטים). ספנסר דינווידי הצליח להיות משמעותי לידו בשני המשחקים והקבוצה יכולה להיות אופטימית, אבל התקרה שלהם יותר נמוכה מהתקרה, או אפילו השלב הנוכחי, של קבוצות ברמה של פילדלפיה. הם ספגו 118 נקודות מהג'אז כשההגנה שלהם לא הרשימה יותר מדי, אבל יוטה קבוצת התקפה עדיפה על פילדלפיה.

השאלה הגדולה של המשחק נמצאת בצד השני – איך ג'וש ריצ'רדסון ובן סימונס יעצרו את קיירי אירווינג וספנסר דינווידי. סימונס עושה עבודה טובה נגד הרבה גארדים טובים השנה ויחד עם הבק-טו-בק של הנטס אני מאמין שנראה את זה ממשיך היום. פילדלפיה עוצרת את ברוקלין על כמות דו-ספרתית של נקודות ומנצחת.

04:30-יוסטון רוקטס (13-26)-פורטלנד טרייל בלייזרס (24-17)

רמת עניין: תקציר קצר (2 דקות).

כרמלו אנטוני שיחק בשנה שעברה ביוסטון, לא הרשים במיוחד ונפלט מהליגה. ב-26 משחקים העונה בפורטלנד (לעומת 10 ביוסטון) הוא קולע 16 נקודות עם 6 ריבאונדים למשחק ואחת מנקודות האור המרכזיות של הבלייזרס. ההגנה שלהם לא אחת כזאת והם הפסידו 9 מ-12 המשחקים האחרונים, כשהניצחון היחיד נגד קבוצת פלייאוף היה נגד טורונטו פצועה מאוד וחסרת 4 מ-6 שחקניה המובילים.

היום הם פוגשים יוסטון שהפסידה לממפיס, המרענן הרשמי של הליגה, אבל אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה בחודש האחרון. אריק גורדון משחק היטב מאז חזר מהפציעה, קלינט קפלה בעונת שיא ובדרך ל-15-15 למשחק וזה מחפה על רצף ימים רעים של ג'יימס הארדן. לא ברור איך לפורטלנד יש דרך לעצור את הארדן, שלמרות האחוזים הרעים (39.7% מהשדה ו-36.3% בשבעת האחרונים) קלע בהם 35 למשחק, ולכן נראה ניצחון של יוסטון.

05:00-סקרמנטו קינגס (25-15)-דאלאס מאבריקס (15-25)

רמת עניין: קריאת הבוקס-סקור והסיקור.

משחק בין 2 קבוצות עם מאזנים הפוכים. המאבריקס ברגל השנייה של בק-טו-בק והפסידו לדנבר והלייקרס העדיפות עליהן מוקדם יותר החודש. הם מנצחים קבוצות חלשות – הביסו את גולדן סטייט, ניצחו את שיקגו ופילדלפיה-חסרת-אמביד. הם הקבוצה הטובה יותר ובשמונת המשחקים האחרונים משחקים בלי קריסטפס פורזינגיס. בהעדרו מקסי קלייבה וטים הארדוואי מורגשים יותר, אבל האיש המרכזי הוא לוקה דונצ'יץ' שממשיך להיות אחד השחקנים הטובים בליגה.

לא מעט, כולל הח"מ, ציפו שהמצב של הקבוצות יהיה הפוך – דאלאס תראה כמו קבוצה צעירה שסובלת מפציעות והקינגס ירוצו לפלייאוף. הקינגס נראים כאילו הם תקועים בין הקצב של די'ארון פוקס למשחק האיטי יותר של בוגדן בוגדנוביץ' ובאדי הילד. הם ניצחו 6 מ-17 משחקים נגד קבוצות עם מאזן חיובי, ואין סיבה לחשוב שנגד המאבס המאזן שלהם ישתפר. דאלאס.

05:30-לוס אנג'לס לייקרס (7-33)-אורלנדו מג'יק (21-19)

רמת עניין: קריאת הבוקס-סקור והסיקור.

אורלנדו ניצחה 5 מ-7 המשחקים האחרונים, כשהם מנצחים את ברוקלין ומיאמי (בבק-טו-בק של ההיט). בתקופה הזאת הם משחקים בלי ג'ונתן אייזק, אבל ניקולה ווצ'ביץ' משחק כמו אול-סטאר, מרקל פולץ יעיל במיוחד והשילוב שלו לצד די ג'יי אוגוסטין מביא תוצאות טובות.

היום הם פוגשים קבוצה חזקה יותר מכל מי שהם פגשו ומכל קבוצה אחרת בליגה, אולי חוץ ממילווקי. הם ברצף ניצחונות של 9 כשבשלושת האחרונים הם משחקים בלי אנטוני דיוויס. בהעדרו קייל קוזמה משיג נקודות ודוויט הווארד ממלא את החלל בואקום. קשה לראות את אורלנדו מנצחת אותם כשהווארד משחק ויכול לאזן את הכוח של ווצ'ביץ' בצבע. לייקרס.

02:00-בוסטון סלטיקס (11-27)-דטרויט פיסטונס (27-14)

רמת עניין: קריאת הסיקור.

הסלטיקס ניצחו את שני המשחקים האחרונים נגד יריבות חלשות ומשחקים כדורסל נהדר וקבוצתי באופן כללי. ג'יילן בראון משחק נפלא עם ובלי הכדור, גורדון היווארד יוצר טוב לאחרים, ג'ייסון טייטום קולע והקבוצה יכולה להיות מרוצה. בצד השני יש את דטרויט שהפסידה 13 מ-17 משחקים וניצחה קבוצות תחתית. ברוס בראון אולי יהפוך לשחקן טוב באחד מהימים וסיקו דומוביה טוב כשחקן חמישייה, אבל לא מספיק בשביל לנצח משחקים. במיוחד לא ב-TD גארדן. בוסטון.

04:00-דנבר נאגטס (12-27)-שרלוט הורנטס (28-15)

רמת עניין: קריאת הסיקור.

ההורנטס הפסידו 11 מ-13 המשחקים האחרונים כשההגנה שלהם היא הגרועה ביותר בליגה בתקופה הזאת ובחמישה משחקים לא עברה את 92 הנקודות. דנבר נאגטס ניצחו 13 מה-17 שלהם וקולעת בכמויות גבוהות מאוד. יוקיץ' חזר לאכול את הליגה והם מצליחים לשחק טוב גם בלי פול מילסאפ. אי לכך ובהתאם לזאת, דנבר.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (24-15)-אינדיאנה פייסרס (15-25)

רמת עניין: מבט בתוצאה.

מלקולם ברוגדון נראה נהדר במשחק של הפייסרס נגד הסיקסרס עם 21 נקודות ו-9 אסיסטים על איבוד אחד, לצד ניצחון. ויקטור אולדיפו אמור לחזור ב-29.1 וגם בלעדיו יש לאינדיאנה חמישייה מאוזנת עם חמישה שחקני התקפה טובים כשארבעה מתוכם שחקני הגנה טובים מאוד. בינתיים, מינסוטה ניצחה כמה קבוצות תחתית אבל בלי קארל אנטוני-טאונס, שלא שיחק ב-14 המשחקים האחרונים, אין להם מה למכור נגד קבוצות עם ההגנה והקשיחות של הפייסרס. אינדיאנה.

03:00-שיקגו בולס (27-14)-וושינגטון וויזארדס (26-13)

רמת עניין: מבט בתוצאה.

שתי קבוצות תחתית שמעניינות בשלב הזה של העונה בעיקר כקבוצות שיכולות לקבל בחירות סיבוב ראשון מקונטנדריות. וושינגטון בכושר קצת יותר טוב, במיוחד כשבראדלי ביל חזר לחמישייה, אבל יש לי הרגשה להפתעה קטנה הערב וניצחון של שיקגו. שימו לב לדניאל גאפורד, הרוקי החוסם שפותח בחמישייה במקום וונדל קרטר הפצוע.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 225 תגובות

  1. יוסטון פורטלנד מתחיל ב4.45 אני אצטרף ב5 בכל מקרה אחלה שעה. זמן טוב לראות את ההארדן מנפח סטט נגד אחת ממנפחות הסטט החביבות של היריבות. גם ראס וליליארד ירצו לנפח. צפוי בידור מהנה.

    אם זה לא ילך צמוד אציץ במאבס קינגס שדווקא יש לי הרגשה שהקינגס היום ינצחו…

    בוסטון
    פילי
    ראפס
    ספרס
    בולס
    אינדי
    דנבר
    יוסטון
    קינגס
    לייקרס

  2. תגידו, בלי לבדוק במקורות, מישהו זוכר כזה TD כמו של שגא? 20 נק, 20 ריבאונדים ו10 אסיסטים?
    לדעתי לא היה דבר כזה. ואם היה זה היה נדיר מאוד, ולא על ידי מישהו כזה צעיר במימדים "רגילים" כמו שגא.
    טןב בעצם כן תבדקו במקורות – היו דברים כאלו?

      1. ראס עשה 20-20-20 עונה שעברה (במשחק האחרון של העונה הסדירה אולי? זכור לי משהו כזה) ואז אמרו שאף אחד לא עשה את זה עדיין חוץ ממנו

          1. די מצחיק המשחק דאבל טריפל דאבל של ראסל נגד הלייקרס הפצועה, לייקרס עלן בהרכב של G ליג ועדיין המשחק היה חי עמוק בתוך ברבע הרביעי , שם את הסטטיסטיקה האישית בפרופורציה נכונה

    1. טוב, בדקתי (לראשונה בחיי) בבסקטבול רפרנס והיו בדיוק 2 הופעות לפני שג"א של בדיוק 20,20,10.
      קארים ב78 וגארנט ב2004. נמצא בחברה טובה.

      1. דאנקן עשה את זה ב-2003, ועוד במשחק 6 בפיינלס. עוד פרט מעניין – ס"א סיימה עם 34 סלי שדה, 19 מתוכם היו מסל או אסיסט של דנקן.

    1. זה נכון, למרות שקשה לי לראות את מיני חסרי קאט עוצרים את סאבוניס וטרנר, שקצת נכנס לקצב לאחרונה. ברוגדון חזר שזה נהדר אבל צריך לשמור עליו בריא, הולידיי ומקונל סבבה לגמרי בהיעדרו, בטח במשחק הזה (בעיקר הולידיי, ששדרג עצמו מאוד העונה.
      ג'ף טיג ישחק נגד אחת מהאקסיות שלו.
      11 יום שויקטור חוזר! הגבלת דקות עד האולסטאר אני מקווה, במקרה הטוב

    2. מינסוטה באופן די מפתיע רק עם מאזן של 6-12 בבית, מוזר בהתחשב בזה שבחוץ המאזן שלהם הוא 9-12. לפי זה, יש להם יותר סיכוי להפתיע במשחק שיתקיים באינדיאנפוליס מחרתיים מאשר הערב

  3. תודה רועי, כיף לקרוא את הקדימונים שלך, כדורסל נטו.
    מילה על אוק' סיטי,
    כבר הטרייד על ג'ורג'י בוי, כשראס עדיין היה שם, אמרתי שיש קבוצה טובה עם הרבה כישרון וכלים בשני צדי המגרש. דנילו ושגא הם תמורה נאה עבור ג'ורג'.
    אחרי הטרייד על ראס, הרבה כבר הספיקו לשלוח את פול בקונקשן, אבל אני המשכתי להאמין בקבוצה כי פול שחקן נשמה שתמיד סוחף את הקבוצות שלו למשחק הקרבה קשוח בשני הצדדים. בלי חיפופים. זה האופי שלו.
    עכשיו כשאוק' מחוברים, רואים כמה הם טובים וכמה פול טוב. אני אישית מאוד מאוכזב מהתרומה הלא יציבה של פרגוסון, לדעתי נאדר היה נותן הרבה יותר.
    .
    זו לא קבוצת טופ מערב אבל בהחלט סוס שחור לפלייאוף. לדעתי, אם ראס היה נשאר, הם היו טופ-4 במערב.

    1. איזה ראס מי היה צומח ליד ראס? אתה רואה את הרכב הרכזים עובד עם ראס במקום פול, כולם היו מקבלים הרבה פחות זריקות , סוף סוף יש להם כדורסל אטרקטיבי עם אופק לעתיד ואתה מנסה לדחוף להם את ראס בחזרה עם באחוזי קוטג שלו?

        1. אצטט את SB Nation:
          As a group of pragmatic improvisers that realize mismatches created by their own speed, gravity, and rhythmic perception will inevitably appear on every possession, they’ve helped turn Oklahoma City into a basketball intelligencia.
          .
          זה יותר ממה שראינו שם שנים.

            1. צודק, הטענה שלי היא רק שזה אטרקטיבי מעט יותר ממה שהיה עד עכשיו.

            2. קשה להתווכח עם זה…

            3. ליוס גם אתה צודק, אבל זה עדיין אפור. עם ראס לפחות משעשע, יוסטון השנה כיפים לצפייה. רכבת הרים, כל משחק יכול ללכת לכל כיוון

  4. הגמד השתלטן הוא שיפור על ראס,יש סיבה למה ראס לא הצליח לעבור סיבוב ראשון ללא כוכב על לצידו, אפילו עם גורג בעונת MVP הוא עף בבושת פנים.

    1. אז הולך להיות לך כיף בזמן הקרוב מנחם,המשחקים הבאים של הלייקרס הם מול יוסטון,בוסטון,2 הקבוצות מניו יורק, ופילי ומה משותף לכל המשחקים? כולם ברצף בחוץ בשבילך מנחם היקר

  5. תודה רבה רועי, אחלה פריוויו.
    עוד הצעות לרמת העניין-
    בוסטון-דטרויט: רק אם אתה בן 83 ומעלה עם שלפוחית רגיזה בתוך בית אבות בקמצ'טקה, וקמת בגלל ג'ט לג אחרי טיסה ארוכה.
    שיקגו-וושינגטון: רק אם נחטפת וכרגע מכוון אליך אקדח
    נאגטס-שארלוט: רק אם קוראים לך ארתוראס קרנישובאס והבעלים הכריח אותך לבוא לפפסי סנטר אפילו שבכלל תכננת לראות בערוץ הכבלים את התוכנית "צפלינאי- ליטאי או פולני?"

  6. תאמת…..
    לא התגעגעתם
    אבל אני שוב מטריד אתכם אחרי יומיים בלי הופס בכלל.
    שיר הלילה, מה יהיה השיר?
    כן, שיר של האחד והיחיד, לו ריד שעזב אותי ביחד עם דיוויד באווי, איזה אסון ורק פול מקרקן עדיין פה לקבור את כולנו.
    אם בלו ריד עסקינן אז נתחיל ב Walk on the wild side
    קדימה
    Holly came from Miami F.L.A.
    Hitch-hiked her way across the U.S.A.
    Plucked her eyebrows on the way
    Shaved her legs and then he was a she
    She said, hey babe, take a walk on the wild side,
    Said, hey honey, take a walk on the wild side.
    Candy came from out on the island,
    In the backroom she was everybody's darling,
    But she never lost her head
    Even when she was giving head
    She sayes, hey baby, take a walk on the wild side
    Said, hey babe, take a walk on the wild side
    And the colored girls go,
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Little Joe never once gave it away
    Everybody had to pay and pay
    A hustle here and a hustle there
    New York City is the place where they said:
    Hey babe, take a walk on the wild side
    I said hey Joe, take a walk on the wild side
    Sugar Plum Fairy came and hit the streets
    Lookin' for soul food and a place to eat
    Went to the Apollo
    You should have seen him go, go, go
    They said, hey Sugar, take a walk on the wild side
    I said, hey babe, take a walk on the wild side, alright, huh
    Jackie is just speeding away
    Thought she was James Dean for a day
    Then I guess she had to crash
    Valium would have helped that bash
    She said, hey babe, take a walk on the wild side
    I said, hey honey, take a walk on the wild side
    And the colored girls say
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo
    Doo doo doo doo doo doo doo doo doo doo

      1. אתה רוצה להגיד לי שקראת?
        לא מאמין. אני מאד מקווה שאתה לא קורא כל מה שאני כותב למרות שאני מניח שיש לך זיכרון צילומי.
        אני בצרות?
        🙂

        1. לקרוא? אני לא צריך לקרוא שיר שאני מכיר בעל-פה.
          קצת קשת לפספס כל כך הרבה שורות של doo doo doo מול העיניים או לגלול אותן בסלולרי.

  7. לפי nba.com יש תאריך חזרה לזאיון – ה22.01 במשחק הבית של הפליקנס נגד הספרס – הללויה! (אלה אם אתה אוהד ספרס).
    .
    תודה רועי, אני מאוד אוהב את הפריוויואים שלך, ואל אף שאתה מקבל בשבועות האחרונים כמויות גדולות של משחקים אתה עומד במשימה בכבוד.

  8. בוקר טוב שי
    אני רואה, אתה קמת לחלוב פרות במשק כמו העגל?
    אז מוווו טוב לך.
    ראית? גם הסלטיקס יודעים לעשות לואד מנג'מנט.
    הושיבו את הטייטום אהבל בחוץ ובקושי בשוויון עם דטחווויט ביסטונס…

      1. זה נראה כאילו הסלטיקס לא הגיעו למשחק ומחכים שדארמונד ירד קצת לנוח, אמה-מה, בפיסטונס רוצים לעשות טריידים וכל הקבוצה מועמדת לעזוב במכירת חיסול…
        אני רואה שמיאמי מחזיקים אתכם קצר.
        xyz עובד אצלך? אצלי יש הודעת שגיאה.

  9. טיבנס צריך להתעורר כי תייס לא יכול לעצור את דארמונד, אבל אין שכל אין דאגות אז הסלטיקס נטחנים.
    קנטר יותר מתאים לעבודה הזו. מה הוא עושה?

  10. קח טיימאאוט, אתה נטחן. פופ היה צורח עליהם מוציא אותם אבל לא סטיבנס.
    המשחק הזה בורח לו מהידיים…

  11. והנה שיר גאוני שאולי יכניס בינה לראש של הרובוט
    ילה קומבצ'רו
    A cumba cumba cumba
    Cumbanchero…
    A bongo bongo bongo
    Bongocero…
    Riquitique va sonando
    El cumbanchero, bongocero que se vá…
    Bongocero que se vá…

    A cumba cumba cumba
    Cumbanchero…
    A bongo bongo bongo
    Bongocero…
    Riquitique va sonando
    El cumbanchero, bongocero que se vá…
    Bongocero que se vá…

    Y suena así en tambor veriquití
    Bom bom bom bom bá…
    Y vuelve a repicar veriquití
    Bom bom bom bom bá…

    A cumba cumba cumba
    Cumbanchero…
    A bongo bongo bongo
    Bongocero…
    Riquitique va sonado
    El cumbanchero, bongocero que se vá…
    Bongocero que se vá…

  12. גראנט וויליאמס הוא הרוקי שמקבל הכי הרבה דקות השנה אבל בצד ההתקפי הוא לא משהו. הוא כמו גרין של ג"ס, לא שווה כל כך הרבה כשהתותחים לא עובדים. בכלל הסלטיקס באו להיטחן וייטחנו ג מחר בבוקר במיאמי.
    ביתינו כבר לא מבצרנו, כל דיכפין יבוא ויכל….

    1. הבעייה שלי זה דיפנס, אולי הסלטיקס שומרים את הדיפנס למחר?
      לא רואה סיכוי שינצחו את מילווקי בחוץ.

  13. חחחחחחחחחחחח
    היווארד מול לברון, אותה הדחיפה אבל גיימס עובר חלק, גורדן מקבל עבירה.
    חחחחחח שופטים

  14. הסלטיקס צריכים 4 שלשות רצוף בשביל להתקרב לעניינים.
    זה לא יקרה המשחק אבוד כי סטיב אסם לא הגיב בזמן כשדטרוייט רצה וברחה. עכשיו אבוד. גם 10 פסקי זמן לא יעזרו.
    מאמן יכול להיות אשם בהפסד גם אם הוא לא במשחק….
    זה ברור!

  15. גורדן הייווארד חמוד עם 25 נקודות.
    חמוד אבל תקוע. וואחד תקיעות כי הוא על ה 25 מאז אמצע הרבע השלישי ולא עושה יותר סלים.
    רק סלינו על כתפינו. לא אתפלא אם איינג יתריד אותו בקרוב למרות שהוא טוען שלא יהיה שום דבר היסטרי…

        1. הייתי אתמול בין היתר בחוף של שבי ציון (וליאמסון) והחוף השתנה לגמרי. מזח שהיה קבור 40 שנה התגלה פתאום. הסערה האחרונה שינתה את השטח.

            1. היה אספלט ואחר כך עוד אספלט. רק בצהרים היה קצת אוף-פיסט. קצת קפיצות. אבל לא היו גלים או דגים.
              מקסימום חולררר.
              היה למן וזה מה שחשוב.
              כניסה וסקיפאס זה 290 ש"ח, פייר אינף

  16. שרודר מודה, היי היי זה אני אני עשיתי פאול
    קאונט מי אין. אני פאוליסט
    פליז פליז תרשמו לי פאול כבר
    חחחחחחחחחחח, אין דברים כאלה, הוא אפילו קפץ באוויר
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. אתה בא ואני הולך חבוב.
      בטח אראה מחצית שניה של השיקוץ במעבדה ואני כבר רוצה לשון
      יומיים לא הייתי במשרד ויש כל כך הרבה מיילים לשלוח לכל קצווי תבל וחומר לשלוח לספרד.
      אחחח אין לי כח!

  17. סילי בילי מאמן טוב 😂😂😂😂 פורח בלי ראס 😂😂😂 אוק נראים נהדר 😂😂😂
    ניצחו כמה קבוצות בבק טו בק ועוד כמה נמושות עשו מהם פה וואו lol.
    מחזה מרהיב לצפייה האולסטארים אדמס נאדר אברינאס פרגסון רוברסון ובילי אולסטארים עכשיו בלי ראס.

    1. אתה עושה עבודה מרשימה, במסגרת תפקידך כמנכ"ל WOW
      (הליגה להגנת ווסטברוק, או בשמה ברשם העמותות – we owe westbrik).
      .
      לצערך, במרה הנ"ל לא צריך יותר מלהתבונן על העובדות כפי שהן. 23 – 18 אחרי ההפסד הלילה.
      אם ווסטברוק כוכב כפי שאתה מתאר אותו (ברשימה שלך הוא היה בשנה שעברה טופ 10, וג'ורג' היה מעומד ל-MVP), אז הת'אנדר היו צריכים לקרוס אחרי שאבדו 2 שחקנים טופ 10. היות והעובדות הן שהם מנצחים עד כה, לא נותר אלא לתת את האחריות למאמן…

      1. לקרוס חחחח פול שרודר גלינארי אדמס זה הרבה יותר טוב על הנייר מדאלאס למה שיקרסו אם אין טריידים? זה רק הנרטיב של שונאי ראס שהם היו צריכים לקרוס.
        עם פול מקום 7. עם ראס מעולם לא הגיעו למקום 7 גם בלי גורג ששיחק עם נגרים.
        אח הנרטיב הנרטיב ההופסי ראס הפריע לכולם רואים איפה כולם😂😂😂 תכף באולסטאר

        1. אז עכשיו אתה טוען שכריס פול שחקן טופ 10? ומי שחקן טופ 5 שמחליף את ג'ורג'?
          זה לא אני, זה אתה שהכרזת בעונה שעברה שווסטברוק וג'ורג' שחקני טופ 10. זה אתה שהכרזת שכריס פול שחקן גמור.
          אני מבין שכתב האמנה של עמותת WOW מכתיב תגובות מסוג זה. אבל בבקשה, דמגוגיה איכותית דורשת מינימום של היגיון פנימי…

          1. לא קרוב להיות שחקן טופ 10. כריס פול אפילו לא מס 3 שם. האחרים מאזנים את זה. לא בושה להיות גלינארי שגא שרודר. יש שם סגל לא רע גם אם ישימו אותך על הקווים. לסילי בילי אין קשר לזה.
            למזלו גולדן התפרקו וספרס וםורטלנד אלוהים ישמור אז הוא הפך לכוכב הופס סילי בילי. בקרוב זה יתאזן יפה. אנחנו נראה כמה הוא טוב בשנים הקרובות ותחושה שלי שאתם תהיו צודקים בזה כמו שאדמס אולסטאר אחרי שהשתחרר מראס וכבר לא גונבים לו ריב.

            1. אין לי מושג מי זה "אתם". אני רק רוצה להזכיר לך ששרדר שיחק בעונה שעברה לצד 2 שחקני הטופ 10.
              עכשיו, הבהרה. אתה טוען ש-"כמעט לוקה" (גאלינרי) ו-SGA הם שחקני טופ 10, או קרוב???
              .
              (שמעון. בשביל לתת לעמותה לשרוד, או אפילו לשגשג, אתה חייב היגיון פנימי מסוים. חייב…)

            2. אני טוען שפול "יעיל " לכן הוא מוביל למקומות שראס מעולם לא היה בהם קרי מקום 7.

            3. כריס פול, להבדיל מווסטברוק, עבר סיבוב בפלייאוף כשחקן המוביל של קבוצה.

    1. אין ליוסטון הגנה. בדיחה מה שהולך שם ראס והארדן זה צמד שברוך ומנחם עושים עליו נק. שהם בבק טו בק אז בכלל.
      יוסטון היא קבוצה מנפחת סטט הן לשחקניה והן ליריבותיה.

  18. תם הטקס בפורטלנדיה. חוץ מראס שנח בבק טו בק יוסטון רוצים לברוח הביתה. הארדן רק עם 11 נק הסטט שלו ירד עכשיו חבלז
    יאללה עברתי חראות את הרבע ה3 שהדונציק הולך לנגב בו

  19. מסירה רגילה של לוקה לטימי לשלשה מול שומר וזה נחשב לאס חחח בדיחה. חייב לבטל אס לשלשות זה כמו בכדורגל הורדה למישהו לאחור וגול מ20 מטר לחיבורים ושזה יחשב לבישול.
    יש אס הזויים אתמול יאנג מסר כדור להאנטר מהחוץ על שומר האנטר הסתובב על השומר ושם גאמפ מחצי מרחק על השומר והחשיבו אס ליאנג!!!!

    זה דברים הזויים כי בחיג פס מתחת בכל מהלך נכתב אם סה אס או לא באותו רגע מביך
    אס חייב להיות רק לליאפ או ללוב (משול לנגיחה) זהו. כל דבר אחר זה שקרל

  20. נשבע לך שימון , אתה והרשע אותו בנאדם….
    זה ספורט ראבק, מה יש להתווכח.
    הוא שחור ואתה לבן, הוא יום ואתה לילה, הוא יין ואתה יאנג, הוא לקח הקפה והיא לקחה הקקאו, ילד זה לא חוט מאריך….
    🙂

  21. טאנק גיימס נכנס לעניינים….
    מעניין מה יהיה לקראת סוף העונה. האם הוא יכול להמשיך לסחוב ככה עד לפליאוף בלי להיפצע?
    הרי הלייקרס משהו אחר לגמרי בלעדיו.

  22. חחחחח אריק גורדון איזה דאנק מדאירים אותו לבד על ה3 הוא מפחד לזרוק ומגי הטמבל גם פותח לו את הצבע ונותן לו לחדור עם דאנק. גורדון שומר מדהים על לברון היום אם ילמד קצת לקלוע יהיה מפלצת יש לו הכל רק 0 קליעה וחבל שכל השנים האלו הוא נשאר ככה

  23. המלך דחף שם את פלוץ דחיפה לא כשירה אבל השופטים לא אישרו עבירה.
    פוץ סיים את העונה?
    ותודה לשיקוץ…

    1. לא הייתי נותן לו לזרוק. 2 מ 9 היום כשיש לך את קייסיפי עם 3 מ 8 או יותר טוב עם קוק עם 3 מ 6 בכל זאת הוא לא קובי😉

  24. אריק גורדן שם אץ לברון על 7 מ19 היום עם הגנה אדירה עליו.
    לאורלנדו יש בעיית קליעה חמורה השחקנים שלהם טובים בהכל חוץ מקליעה. פולץ יש לו מובים שיש למעטים בליגה אבל 0 קליעה. גורדון אתלט מפלצתי ושומר טוב עם 0 קליעה
    אייזיק שומר מעולה עם 0 קליעה. חוץ מפורנייה אין שם קלעים.
    אם מאחדים את המאבס והמגיק או יוסטון והמגיק יש קונטנדרית

  25. תארו לכם לוקה היה נופל באורלנדו איך הוא היה חוגג בדיסנילנד. הוא מתאים בול שם עם החיוך היפה שלו החופים הבחורות והמיקי מאוס. הצוות המסייע של המגיק למשל הרבה יותר טוב משל המאבס תכלס על הנייר.
    קרלייל ולוקה למגיק😎

    1. היה לו טריפל דאבל גם בפילי. הוא מוכיח באורלנדו שהוא שחקן פותח לגיטימי בליגה, אפילו אם הוא לא יהיה אולסטאר מבחינתו זה סוג של הישג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט