פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב – מסקרן שם במערב /הלל הורוויץ

פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב – מסקרן שם במערב /הלל הורוויץ

מצד אחד ערב שאין בו קרבות בין שתי קבוצות עם מאזן חיובי אבל מצד שני יש לנו כמה מפגשים מסקרנים כמו ממפיס המשתפרת והאנרגטית מול יוסטון והנטס עם קיירי המתקמבק מפציעה מול הג'אז הלוהטים. וכמו בכל ערב נתון בNBA כל שחקן יכול גם לתת לכם איזה 40 נקודות בלי שתשימו לב. מוזמנים לבחון את עצמכם בנושא הנ"ל בלינק המצורף ולספר כמה הצלחתם…
https://www.sporcle.com/games/sultanofswing/last-40-point-games-by-team?t=nba

אטלנטה הוקס (32-8) – פיניקס סאנס (23-16) 2:30

הסאנס כבר עם שני ניצחונות רצופים על קבוצות מהמזרח מגיעים למשחק חוץ לא קשה מדי מול אטלנטה שיושבת על 4 ניצחונות בית בלבד העונה ומחזיקה במאזן הגרוע בליגה. במשחק הקודם שפיניקס אירחה זה נגמר בניצחון דו ספרתי של השמשות.

כשההוקס עם שני ניצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים והסאנס רק משחק וחצי מהמקום השמיני זה משחק שפיניקס בהחלט ירצו לסמן עליו וי הלילה. יהיה מעניין לראות את קרב הבק קורט בין יאנג (אם הוא ישחק – הפוסט נכתב ב1 לפנות בוקר של ה14.1 שעון החוף המזרחי) לבוקר.

הסאנס בדו ספרתי

ברוקלין נטס (20-18) – יוטה ג'אז (12-27) 2:30

רכזים פצועים זו ברכה או קללה? כי ברוקלין אולי לא יצאה לרצף מרשים בלי קיירי אבל בהחלט קיבלה את דינווידי בשיאו ועוד כמה שחקנים שהציגו כדורסל טוב יותר בלי קיירי ובצד השני מאז הפציעה של קונלי יוטה עם 11 ניצחונות ושני הפסדים בלבד כולל רצף נוכחי של תשעה ניצחונות.

במהלך ריצת ה1-13 הנוכחית של הניצחונות גובר עובד מאוד קשה על כך שיכניסו אותו לאולסטר סוף סוף כאשר הוא מציג מדד פלוס מינוס של פלוס 191, כמעט 50 נקודות יותר מהשחקן הבא אחריו ברשימה. כל זאת בנוסף למעל 14 ריבאונדים לערב, מעל 67% מהשדה וכמעט 8 screen assists.

במשחק החזרה שלו והניצחון של ברוקלין מול אטלנטה קיירי רשם 21 נקודות עם החטאה אחת בלבד מהשדה ל90.9% מהשדה ב20 דקות בלבד. שתי הקבוצות רוצות להמשיך במומנטום החיובי אבל את הרכבת של יוטה יהיה קשה לעצור.

יוטה בחד ספרתי.

ממפיס גריזליס (22-18) – יוסטון רוקטס (12-26) 3:00

כנראה המשחק המרכזי של הלילה. ממפיס מגיעה עם חמישה ניצחונות רצופים ועם אחת ההתקפות הלוהטות בליגה. עד כמה לוהטת?

בצד השני יוסטון שתמיד מסוכנת בכל ערב נתון ועם אחת ההתקפות הטובות בליגה שנמצאת במקום השני ברייטינג התקפי ובנקודות לערב. שתי הקבוצות עם 7 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים וכנראה שמי שתקלע יותר טוב מחוץ לקשת הערב תיקח את זה.

האם ניצחון של ממפיס יחשב הפתעה? קשה לומר אבל לדעתי זה יקרה הערב למרות עוד ערב של 40+ נקודות מהארדן. במשחק הראשון של העונה בין השתיים יוסטון לקחה ב7 הפעם אלו יהיו ממפיס ב7.

מילווקי באקס (6-35) – ניו יורק ניקס (29-11) 3:00

אז הבאקס הגיעו לאמצע העונה עם מאזן מפלצתי שמכוון אותם ל70 ניצחונות בעונה הסדירה. אף קבוצה לא סיימה עדיין את העונה עם 70 ניצחונות בדיוק כאשר השיא של 73 שייך כאמור לגולדן סטייט שגם הפסידו את האליפות באותה עונה ולאחריהם שיקגו עם 72 ניצחונות ואליפות ב95-96. הבאקס קבוצה טובה מאוד ונותנים עונה טובה ברמה היסטורית אבל עדיין התחושה שרוב המהמרים הולכים על אלופה מערבית. ואתם? סקוטי פיפן לא חושב שהם מפחידים אבל סקוטי חושב את זה על כל אחד שהוא לא הוא…

הלילה אחרי שכבר ניצחו אותם פעמיים בהפרש של 20+ נקודות ו40+ נקודות השאלה של מילווקי היא לא אם היא תנצח אלא בכמה. בניקס יבואו מעודדים אחרי ניצחון על מיאמי החזקה אבל הברק לא מכה פעמיים. הבאקס ב20+

גולדן סטייט ווריורס (32-9) – דאלאס מאבריקס (15-24) 5:30

המחשבה העיקרית שלי על המשחק הזה בו דאלאס תנצח היא כזו. אתם קולטים שלקבוצה שיש את קרי, תומפסון, דריימונד גרין ודיאנג'לו ראסל תהיה בסוף העונה הזו בחירת טופ 5 כנראה בדראפט?! זה מטורף! את הקפיצה בתקרת השכר הם במקרה תפסו בזמן בשביל לקבל את דוראנט ואם כבר כולם נפצעים שם אז זה קורה בבת אחת כדי לייצר עונת טנקינג מופלאה.

על המגרש הלילה לא יהיה מעניין מדי כאשר רצף שמונת ההפסדים של גולדן סטייט לא ייעצר מול קבוצת ההתקפה הטובה בליגה.

לוס אנג'לס קליפרס (13-27) – קליבלנד קאבלירס (28-12) 5:30

הקאבלירס מגיעים לחלק השני של הבק טו בק שלהם מול קבוצה מLA. אחרי הפגישה מול האקס המיתולוגי כמה אנרגיה עוד נשארה בכלל במצברים?

הקליפרס קל.

וזה? סתם מעניין

לפוסט הזה יש 108 תגובות

    1. מישהו צריך לספר לו שיש גם גרסאת unplugged לחיים.
      הוא מספר שם שהוא גם שרד 22 מתקפות של דובים? והכל זה רק מסיפורים שלו ללא עדויות? מה הסיכוי שהסיכוי שזה אמיתי שווה לסיכוי שזה באמת יקרה?

  1. לא יודע מה מטורף אני כבר שנתיים – שלוש כותב לכם ביחד עם שמעון שגרין בתור המנוע הראשי והחתיכה הכי חשובה יוביל אותם לבחירה הראשונה. אנשים צוחקים ואז אחרי שנתיים מתפעלים. גרין 0 שחקן גמור שעלה על העגלה ובעזרת הפה שלו הגיע הרבה יותר רחוק אצל האוהדים מהיכולת האמיתית שלו חבל שלוקח לאנשים כל כל הרבה זמן לפתוח את העיניים, וגם שכתוב לכם שחור על גבי לבן מסרבים להאמין. ורוב האתר חשב שהוא שווה מקס חחחחחחחחח, עד עכשיו הוא נותן בדיוק את מה שציפית ממנו אפס הגנה ומנהיגות, 8.6 נקודות ב43.9 אפקטיבי (ואין לידו קרי וקליי) 6.4 ריבאונדים ב30 דקות שרק 0.6 ריבאונדים מתוכם התקפיים.
    .
    מוזר לי איך אנשים נופלים פעם אחר פעם באותו סגנון שחקנים רונדו גרין לונזו אלא המשמעות של פחים שנמצאים בסיטואציה מושלמת

  2. כמה קרדיט על העונה של ממפיס צריך לתת לבוסטון? שנה שעברה הבחירה של סקרמנטו הלכה לירוקים והם כמעט הגיעו לפלייאוף. השנה הבחירה של ממפיס הולכת לבוסטון ונראה שהיא ממש מתאמצת להכניס לה.
    לא שאני חושב שהם ינצחו את המחשבון התועלתני של יוסטון. ולמי שתוהה מה זה, מספיק להגיד שהסוף ההגיוני שלו לפי הוגו הוא בהחרבת האנושות.

    1. יקלע אם לא ינגר..
      אף אחד ביורוליג לא יתן לו לזרוק ב 25% ולא יתנו לו לקפוץ על שחקן ככ הרבה פעמים כדי לסחוט עבירות.
      המאמן ישלח אותו לנוח אחרי 5 החטאות רצוף.
      יגיע ל 30-35.
      זה לא הבית זונות של ה nba אוירת אול סטאר

      1. בשנייה שהמאמן ישלח טוב לספסל באותו ערב הארדן שולח את המאמן הביתה.
        תקשיב דקס אתה חושב שאם הארדן עכשיו מרים טלפון לכל קבוצה באירופה ואומר אני בא לחתום אצלכם והתנאי הוא שאני זורק 50 זריקות במשחק וקובע הכל. אתה חושב שיש קבוצה שלא תחתים אותו?
        ילקקו לו את הביצים ויביאו לו גם 10 שואגות בכל לילה גם במכבי גם בצסקא גם בריאל.

        1. כן. יש המון קבוצות שלא יחתימו אותו.
          כי יש מאמן, יש בעלים,יש חדר הלבשה ויש אוהדים
          הקבוצות לא שוות מליארדים לבעלים ולכן לא הכל מונע כסף וזיוף.
          בסוף הארדן ישחק עם עצמו לבד 1 על 5.
          אלו דברים שלא מקובלים ביורוליג.

  3. אם מישהו פה אי פעם רוצה להבין עד כמה גובר משפיע על המגרש, שיראה את השלוש דק' האחרונות של המחצית הראשונה מול ברוקלין.
    בית ספר להגנה של איש אחד.
    מדהים.

  4. איזה שיפוט ביזיוני יש היום באטלנטה. מצד אחד פיניקס מקבלים הרבה יותר שריקות מצד שני להעיף את בוקר על טכנית שניה – הזיה טיפה טראש טוק ואשכרה המטומטמים מעיפים אותו

  5. קווין נוקס מתחיל להיראות יותר ויותר כמו מקרה בן מקלמור – שחקן שהיה פרוספקט ען פוטנציאל ערב הדראפט, נפל למועדון בבלגן, ועושה רושם שהוא יתחיל במסע הישרדות שלו כדי לתקוע יתד בליגה

  6. ממפיס בששת המשחקים האחרונים ניצחו את הקליפרס, פיניקס, מינסוטה, ספרס, גולדן ועכשיו את יוסטון.
    מרשים בכל קנה מידה.

      1. לאו דווקא הקבוצות עצמן, אבל בשביל קבוצה צעירה כמו ממפיס, שציפו ממנה לפני העונה לגרד מקום אחרון במערב – להשיג 6 נצחונות רצופים כמעט כולם (חוץ מגולדן) על קבוצות ששואפות לכיוון הפליאוף ושתיים מהן קונטנדריות?
        אותי זה מרשים.

        1. אז אם זה ככה אני איתך. הם אולי הפתעת העונה והם גם עושים את זה בסטייל כשמורט פשוט שחקן מלהיב (הוא נראה לי סוג של קיירי רק הרבה יותר רכז והרבה פחות אגואיסט)

          1. השוואה מעניינת, אני חושב שאני מבין למה אתה מתכוון ודי מסכים.
            הם התענוג האסור שלי כבר חודש בערך (אלה אם כן יש יוטה באותו זמן) ואני פשוט נהנה מכל רגע.

  7. גיא דריימונד גרין 15 דקות 3 נקודות 1-4 מהשדה , אסיסט וחטיפה ואפס הגנה, אתה חושב שעדיין היו מביאים לו מקס? או שאתה מוכן להודות שטעית ושהאיש נתלה על הגדולים

    1. קודם כל, כל הכבוד לך על הנחישות. לצפות ככה בגולדן סטייט מתוך בחירה, זה דורש המון אומץ…
      .
      לענייננו. אתה באמת מופתע מהתפוקה של גרין? אתה חושב שמישהו מופתע? קראת תגובה שלי הטוענת שגרין בהרכב הנוכחי ייתן איזו תפוקה יוצאת דופן?
      .
      מה שטענתי, ואני עדיין טוען –
      גרין הוא המרכיב שהופך קבוצה טובה מאוד לקונטנדרית. בקבוצה בשורותיה משחקים קרי וקליי, אני לוקח את גרין לפני כמעט כל שחקן אחר. זה מה שאני טוען. ההשפעה שלו על המשחק כאשר הכדור לא בידיים שלו, היא אדירה. ב-2 צדי המשחק. כאשר הוא היה בשיאו, מדובר על אחד משחקי ההגנה הטובים שבנמצא. כזה שמסוגל לשמור על כמה עמדות, ולכסות על חוסרים מהותיים בהרכב ההגנתי שלצדו.
      שים אותו בקבוצת תחתית, וכל היתרונות שלו נעלמים.
      .
      עכשיו ברורה הטענה שלי, ועד כמה התגובה שלך לא רלוונטית לאותה טענה?

      1. גיא בעצם מודה באמת כאן שזה מה שאני וברוך טענו כל הדרך. יאללה ברוך נקבל את זה הוא גם צריך לצאת מזה בסדר בפני הציבור שלו נסתפק בזה גיא. תודה

    1. כל הקליפרס משחקים ככה השנה. מבאס, משאיר תמיד שחקן-שניים מבוזבזים שאין להם מה לעשות בהתקפה, מנוגד למה שעבד לקליפרס המפתיעים של שנה שעברה וחלק מהסיבה שטוענים שחסר להם רכז.
      .
      בשאלה לא קשורה לחלוטין – אם ונניח באופן היפותטי לחלוטין מישהו כותב על איך לנצח את ליימביר במכות. יש לך תשובה או התייחסות רשמית?

  8. מה זה דונציק רק עם 20 נק מול הלוחמים? איפה ניפוח הסטט??? לא חבל? חשבתי לוקה יביא 40-50 היום. מאכזב
    קאווי מראה לו איך עושים את זה נכון מול הקאבס עם 43 נק. תבואו כל יום…

    1. חכה לזאיון.
      גם אם הוא ישחק רק חצי עונה, גם לא יהיה כל כך טוב כמו שקיוו, ההייפ התקשורתי יהפוך לרכבת נראטיבית שתיאבק עד הסוף.

  9. טריי יאנג היום 36 נק 10 אס וקליניקל ברבע האחרון אבל….

    היום צוות טריי בא לעזרה

    הג'ינג'י של מנחם 23 נק, 15 ריב, 8 אס!!
    קולינס 22 נק ו-10 ריב
    דיאנדרה האנטר 15 נק

    ועדיין שטריי ירד לנוח 5 דק לסיום רבע 3 ההוקס נראו קטסטרופה, כל ההפרש נמחק כלא היה, בקושי הצליחו לזרוק לסל והסאנס עלו ליתרון עד שהוא חזר.
    אוברה היה חושך מצרים היום.
    לא יודע למה כל התקפה של הסאנס היום לא היה פוסט אפ לאייטון, אין פשוט מי יפריע לו בהוקס ובקושי מסרו לו.
    אייטון היה נהדר בהגנה ושינה הרבה זריקות למרות שנרדם ביציאה מחסימה לטריי במומנטום קריטי וחטף שלשה ברבע האחרון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט