דיון הופס ליום שלישי PM: אם אתה הקפטנים הארדן וקוואי…/ מנחם לס

הבחירות לאול סטאר החלו. כמעט בטוח שרוב ה -20 השחקנים הבריאים הטובים ביותר ייבחרו. אם אתה גם הארדן וגם קוואי – שאני כמעט בטוח שייבחרו לקפטנים, כיצד אתה בוחר את עשרת שחקניך למשחק האול סטאר, כשהבחירה היא הארדן – A, קוואי – B, . הארדן -C וקוואי D וכך הלאה עד שלכל שחקן ישנם 9 שחקנים בנוסף לעצמו. ז"א, הכנס את עשרת שחקני קבוצת הארדן (כולל הוא) ועשרת שחקני קבוצת קוואיי, כשהשמות הם לפי סדר הבחירה שהוא הארדן, קוואי, הארדן, קוואי, עד 10 לכל קבוצה.

*****

הפציעה של אמביד. תנו מבט באצבע!

רבים טענו שלא ראו את הסרטון עם האצבע של אמביד שהיא DISLOCATED. תנו מבט, ותחשבו שנתנו לו להמשיך לשחק אחרי 'שהחזירו את האצמע למקומה'.

כן? ומה בקשר לרצועות מתוחות ועוד פגימות במערכת האצבע ב-MCP שלה? היו צריכים מיד להחזיר את האצבע, לחבוש בטייפ הדוק, ולהכניס את כל כף ידו לקרח, במקום להמשיך לשחק. זה יעלה לו לפחות בשבועיים.

דווייט האוארד חוזר לאליפות הסלאם דאנק באול סטאר

דווייט האוארד מנצח ב–2008

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. מאמין שהקפטנים הולכים להיות לוקה ויאניס. מכאן חמישיות:
    לוקה – לברון
    יאניס – הארדן
    לוקה – קוואי
    יאניס – דיוויס
    לוקה – סיאקם
    הארדן – אמביד
    לוקה – טריי יאנג
    הארדן – קמבה

  2. יש לדוויט מספיק קפיצים ברגליים להתמודד עם כל הילדודס? החלטה אמיצה משהו מצידו.
    מתכוון להעביר את שארית חיי בניסיון להימנע מצפייה בסרטון הזה של אמביד. איך היו כתובים פעם, 'לא לרכי לבב לנשים בהריון'? אז אני לא בהריון, זה בטוח

      1. א) לא, הוא לא.
        ב) לירות באריה ממרחק לא נשמע לי כמו מבחן קשיחות רציני. רופאים אמריקאיים עושים את זה.
        ג) ארצות הברית ריככה אותו: https://mobile.twitter.com/BleacherReport/status/1026110374930731008?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Fd-41301292941029279261.ampproject.net%2F1912201827130%2Fframe.html

כתיבת תגובה

סגירת תפריט