פריוויו למשחקי יום ראשון – הזדמנות למשבר ראשון בלייקרס / עמיחי קטן

צוות מסייע – לעבודה…

לכבוד נר ראשון של חג החנוכה ארנגה לנו הליגה 5 משחקים שמבטיחים הרבה, עם כמה משחקים מאוד מעניינים על הנייר, בתקווה שהם גם יניבו תוצאות מעניינות. מבין 10 הקבוצות שישחקו היום רק אחת מחזיקה במאזן שלילי, וזאת שארלוט כמובן, אבל גם היא תעלה למקום ה-8 במזרח אם תנצח, ולמעט אוקלהומה בעלת המאזן החצוי, כל שאר הקבוצות שיעלו על הפרקט מחזיקות במאזן חיובי. השמש של הערב, זה שמותר להשתמש ולהנות מאורו, הוא המשחק המסקרן בין הלייקרס ובין דנבר, כאשר ההיעדרות הצפויה של לברון תהפוך את המשחק הזה לקשה יותר עבור המארחת ואולי מחכה לנו משבר ראשון אצל הלייקרס שכבר רושמים 2 הפסדים רצופים עוד לפני המשחק המרכזי של הערב. מיד לאחר הדלקת נרות יהיה אפשר להתחיל לעבור על המשחקים לפי הסדר…

הדלקת נרות חנוכה בברקליס סנטר בברוקלין לפני 3 שנים.

22:30 טורונטו ראפטורס (20- 8) – דאלאס מאבריקס (19- 9):

על הנייר, מדובר במשחק מאוד מסקרן בין האלופה המכהנת, שלמרות שינויים משמעותיים בסגל עדיין בצמרת המזרח, ובין הכוכב הצעיר הטוב ביותר בליגה שכרגע נראה שיפסיד את תואר ה-MVP רק לנתונים הזויים של הזוכה המכהן התואר האישי. בפועל, מארק גאסול בחוץ לכמה שבועות בגלל פציעה, וגם לוקה דונצ'יץ' נאלץ לשבות מכל מלאכת עבודה. בכל זאת, מדובר במשחק מסקרן בין 2 קבוצות מסקרנות, בעיקר כשהן נאלצות לשנות את תכנית המשחק.

בצד של האלופים, סיאקם מעט נרגע מהפתיחה שהציבה אותו כמועמד ל-MVP, אבל הוא עדיין מועמד טוב לאחת מחמישיות העונה, והשיפור המשמעותי שלו משאיר את טורונטו בעמדה טובה, למרות פציעות ארוכות יחסית של לאורי, איבקה, ואן ווליט ועכשיו גם גאסול, סיאקם ופאוול. ייתכן אולי שלפחות חלק מההפציעות נובעות מריבוי הדקות להן זוכים בעיקר לאורי (37.6), סיאקם (36.6) וואן ווליט (36.5) וזה דווקא מקבוצה שידעה בעונה שעברה לאפשר לקוואי לנוח מתי שהוא רוצה.

בצד של דאלאס, האוהדים חטפו התקף לב תוך כדי ניתוח לב פתוח כשהם חזו בפציעה של דונצ'יץ', ונדמה היה שגם ההיעדרות הקצרה יחסית שלו תפגע משמעותית בגורל הקבוצה, אבל השחקנים המשלימים העלו את הרמה במשחקים האחרונים ופורזינגיס נזכר שהוא לא אמור להיות שחקן משלים, והקפיץ את ממוצעיו ב-7 נקודות ו-6 ריבאונדים מאז האירוע המצער הזה. דאלאס אמנם הפסידו למיאמי ובוסטון, אך הדהימו את הליגה כאשר השיגו ניצחונות במילווקי ופילדלפיה, 2 המבצרים הקשים ביותר עד כה העונה.

המפתח למשחק הספציפי הזה הוא המאצ'-אפ בין שאריות הקו הקדמי של טורונטו לפורזינגיס. סיאקם וגאסול ייעדרו והקו הקדמי של טורונטו עכשיו מכיל איבקה ושאריות. הדברים האלה יצטרכו להתמודד עם פורזינגיס, בזמן שהאחרון מתחיל להתרגל לזה שהוא צריך לקחת את האחריות בדאלאס.

רמת עניין של משחק: B+ – קרב צמרת בין 2 קבוצות שמגיעות אמנם עם חוסרים משמעותיים, אבל הוכיחו שהן מצליחות להסתדר גם במצב הנוכחי.

הימור: דאלאס קבוצת חוץ מדהימה העונה (2 הפסדים) אבל זה לא תמיד עובד. טורונטו ב-7.

1:00 בוסטון סלטיקס (19- 7) – שארלוט הורנטס (13- 19):

הטריו של ווקר, בראון וטייטום מצליח עד כה להציב את הסלטיקס בעמדה טובה, ובמקום השני במזרח, בגלל או למרות או בלי קשר לזה שבוסטון שיחקו רק 26 משחקים העונה, 6 פחות מיריבתם הערב למשל. נציגי מסצ'וסטס סובלים מסגל המועד לפורענות הפציעות, וייתכן שמגמה זו עלולה להתרחב בשלבים עמוסים יותר של העונה, כפי שקורה עכשיו להיווארד וסמארט לדוגמא.

בצד של שארלוט יש באג מערכתי. הג'ורדנים עשו כל מאמץ כדי להפוך לקבוצה גרועה, כולל ויתור על קמבה ווקר בחינם, אבל בינתיים הם נראים הרבה פחות רע מהצפוי, והם בדרך הבטוחה למקום 9-10 במזרח עוד כמה שנים רצופות. הקו האחורי של גראהם ורוזיר מייצר הרבה נקודות וההקפצה של ביומבו וקודי זלר לחמישייה עובדת לא רע בצד ההגנתי, ואולי ביומבו רוצה להצליח בעוד עונת חוזה כדי לתפוס חוזה הזוי.

המפתח של המשחק הזה יהיה היכולת של טייטום ובראון הצעירים (עדיין) שיכולים לייצר יתרון בעמדות הפוורוודים.

רמת עניין של משחק: C+ – שארלוט לא מספיק מעניינים כדי שנשים לב שאפילו בטאנקינג הם נכשלים.

הימור: זה צריך להיות בוסטון בקלות. הם יסתפקו ב-14 הפרש.

2:00 מילווקי באקס (26- 4) – אינדיאנה פייסרס (20- 9):

2 הקבוצות האחרונות שהתמודדו, וגם ניצחו, במשחק בית נגד הלייקרס, נפגשות הפעם ביניהן בקרב צמרת מזרחי. יאניס ניצח את לברון ודיוויס בקרב הישיר ביניהם, וביחד עם הפציעה של דונצ'יץ' הוא פתח פער במירוץ ל-MVP. הפציעה של בלדסו קצת תפגע בבאקס, אבל ג'ורג' היל נראה טוב מאוד לאחרונה, ואם יש משהו שלא חסר לבאקס העונה זה עומק. גם הבק-טו-בק לא אמור להפריע, כי הראשון היה נגד הניקס ונגמר בשלב די מוקדם.

את אינדיאנה מובילים בעיקר ברוגדון, סאבוניס והטי ג'יי הבכיר – וורן. גם טרנר, לאמב שעכשיו פצוע, דאג מקדרמוט וצמד החגים – ארון וג'סטין מצטרפים לכדי 7 שחקנים שקולעים 9.5 נקודות או יותר. באינדיאנה ממשיים לחכות בסבלנות לחזרה של אולאדיפו, מה שעשוי להפוך אותם לכבשה שחורה רצינית במזרח, אבל גם בלי זה הם יהיו קשים יותר להכנעה מאשר בעונה שעברה.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של אינדיאנה, בעיקר על הקלעים מסביב ליאניס. אינדיאנה היא קבוצת הגנה חכמה, ויאניס לא ינצח לבד משחקים בהם הוא קולע 50 והשאר לא בעסק, כמו ההפסד נגד דאלאס, לפחות לא בעונה הסדירה בה הוא משתדל לנוח ככל הניתן. מכיוון שכך, הבאקס תלויים ביכולת של השחקנים האחרים להתמודד.

רמת עניין של משחק: B+ – קרב צמרת במזרח, אבל כזה בין אחת שחושבת רק על הפלייאוף ובין אחת שמבינה שהיא זקוקה לחזרה של הכוכב הפצוע על מנת להמשיך להתקדם. לאחר התלבטות המשחק קיבל עוד בונוס קטן…

הימור: מילווקי בקרב צמוד הגנתי ב-4.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-14) – לוס אנג'לס קליפרס (22- 9):

אני משער שרוב הקוראים זוכרים את בוסטון של השנים האחרונות. שילוב מוצלח בין ותיקים וצעירים שיצר קבוצה בשיפולי הצמרת, ובנוסף לכך יש לקבוצה ג'נרל מנג'ר שהשיג הרבה בחירות, שחלקן אולי יהיו גבוהות. הסיטואציה הזאת אפשרה לשחקנים מסוימים בבוסטון לפרוץ ולבלוט ולהפוך את הקבוצה לקונטנדרית, וזה עוד לפני מימוש של כל בחירות הדראפט.

אוקלהומה כרגע בשלב ההתחלתי של התהליך הזה, כאשר יש להם הרבה מאוד בחירות לעתיד, אבל הקבוצה כרגע בכושר נפלא והיא מדורגת 7 במערב. גם אם הפעם הם יחמיצו את הפלייאוף, העתיד נראה ורוד, ואפילו כריס פול בינתיים מתנהג יפה ולא מחמיץ פנים.

משחק החזרה של פול ג'ורג' לאוקלהומה יהיה מאוד מעניין גם מהצד השני, כאשר הקליפרס מנסים לתפוס עמדה כמה שותר טובה בצמרת, אבל העיקר הוא לאפשר לקוואי להיות מוכן לפלייאוף. אחרי שאמש הקוואי נקם בפופ ובאוהדי הספרס, הפעם הוא כנראה יתן לג'ורג' להשתעשע עם הקהל הרועם של הרעמים.

המפתח של המשחק הזה נמצא בעמדות הגארד. לת'אנדר יש את כריס פול, שג"א (שיי גילג'יס אלכסנדר) ושרודר ומולם יעמדו בברלי השנוא, בעיקר באוקלהומה, לו וויל ודי זהו. יתרון של אוקלהומה בזירה הזאת, בעיקר לאור העובדה שמדובר בבק-טו-בק עבור הקליפרס, יהפוך את המשחק לצמוד, ואולי אפילו עם יתרון קל לרעמים.

רמת עניין של משחק: B – אוקהומה רוצים להתבסס בפלייאוף והקליפרס רוצים לשמור על מקומם בסגנות ללייקרס בעונה הסדירה. 2 הקבוצות בכושר די טוב.

הימור: אוקלהומה תנצל את המצב של הקליפרס ותנצח ב-8.

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (24- 5) – דנבר נאגטס (19- 8):

זה אולי נשמע קצת מוזר, בטח בשלב כזה מוקדם של העונה, ובטח במאזן הנוכחי, אבל המשחק הזה קריטי עבור הלייקרס. מובילת המערב תגיע למשחק הביתי הזה ברצף של 2 הפסדים, לראשונה העונה, תגיע למשחק בלי לברון שהמציא לעצמו פציעה כדי לא לצאת לואוד מאנג'מנט, ובעיקר תגיע למשחק נגד יריבה טובה שמתחילה למצוא את הקצב שלה. המשחק הזה קריטי עבור הלייקרס בעיקר כי היא תצטרך להראות שהיא מסוגלת להישאר בקצב בלי לברון, וההשלכות של כישלון ישפיעו על כל העונה.

אצל דנבר יש הרבה אופטימיות מסביב, כאשר יוקיץ' כנראה התאושש סוף סוף מהפתיחה העצלה של העונה, וברצף 5 הניצחונות בו הם נמצאים כעת רשם הסרבי 22.6 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, וכל זה ב-45.8% לשלוש ו-56.2% אפקטיבי. הנאגטס ממשיכים לשמור על ההגנה המצוינת, ומראים בינתיים שהם שווי ערך לקבוצות הענק, לפחות על הנייר, של לוס אנג'לס, שזה בדיוק מה שהם ירצו לעשות הלילה.

המפתח של המשחק הזה יהיה הצוות המסייע של הלייקרס. סביר להניח שדיוויס יקבל הרבה כדורים ויצליח להגיע למספרים סבירים לפחות, אבל הוא לא יצליח לבד, ויצטרך צוות מסייע פעיל לידו.

רמת עניין של משחק: A – קרב צמרת רותח בין 2 קבוצות מהטופ של המערב, כאשר ניצחון יהיה הצהרה רצינית עבור כל אחת מהן, ולפחות עבור הלייקרס הפסד יתחיל ליצור בעיות בקבוצה הזאת.

הימור: הגענו לשלב המשבר בקבוצות של לברון. הנאגטס ינצחו ב-7.

וחידה קטנה לכבוד השילוב בין NBA וחנוכה, וגם לקרת משחקי חג המולד שיתקיימו השבוע – בפעם הקודמת שמשחקי חג המולד היו בחנוכה נפגשו האלופה המכהנת וסגניתה. באיזה עונה זה היה, מי היו הקבוצות ומה הייתה התוצאה?

(כמובן שניתן להוסיף עוד פרטים. פתרון מלא מחר בסיקור…)

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 159 תגובות

  1. סיאקם גם בחוץ לזמן לא מוגדר (גם פאוול) כך שהמאץ' אפ שלו מול פורזינגיס לא רלבנטי. שתי קבוצות חסרות אבל צפוי משחק מעניין.

      1. אין מארק אין סיאקם ואין פאוול
        תעשה חשבון כמה נקודות זה יוצא ביחד בממוצע…
        ראינו שדאלאס כן מסתדרת בלי הדונקיץ.

        1. טורונטו הצליחו להסתדר בלי ון פליט איבאקה ולאורי. יש שם אחלה קבוצה לא הייתי מוחק אותם כל כך בקלות

            1. אז גם אתה מנסה לחבר את קאט לבוקר?

            2. 😆
              מבין שאתה מתנגד?

            3. תלוי איפה אתה רוצה לעשות את החיבור הזה.

            4. כשאתה מסתכל על זה בצורה מושכלת, אובייקטיבית ומפוכחת, לאיזה קהל ומדינה באמת מגיע לקבל קבוצה עם בוקר וקאט?
              (התשובה הנכונה אגב, היא "אמאש'ך מפוכחת, אני רוצה קבוצה")

  2. תודה לכולם שם מס 46 ברשימת 50 גדולי העשור.
    קוואי לאנורד.
    8 עונות בליגה (נבחר 15 בדראפט 11 ע"י אינדיאנה).
    קבוצות בעשור ס.א וטורונטו (עבר הקיץ לקליפרס).
    3 פעמים אולסטאר .
    פעמיים בחמישיית העונה הראשונה ועוד אחת בשנייה.
    (חמישיית הרוקיס).
    פעמיים שחקן ההגנה של העונה בשנים 2015+2016 . ( 3 פעמים חמישיית ההגנה הראשונה + פעמיים בשנייה).
    פעמיים אם וי פי הגמר ( בשנים 2014+2019 ).
    3 פעמים בגמר כולל 2 טבעות.

    בשורה התחתונה אחד השיקנים הכי מעוטרים בליגה .
    למעט לברון יש לו קייס אולי על כל אחד בהישגים האישיים .
    גם על לברון יש לו יתרון אחד והוא איכות השחקנים אותם לקח לאליפות בייחוד בטורונטו 19 בייחס לסייעני לברון .

    בעיני הזוכה הראוי גם לשחקן המשתפר או המפתיע ביחס למיקומו בדראפט .
    כזכור נבחר 15 בלבד .
    בעונתו הראשונה הסתפק ב 7.9 נק ב 24 דק ב 64 מש 39 בלבד בחמישייה.
    מאז עשה דו ספרתי נק בכל עונה אבל ב 2014 למשל בעונת האליפות הסתפק ב 12.8 נק ב 29.1 דק במילים אחרות פחות מ 13 נק בפחות מ 30 דק.
    סולידי .
    רק אח"כ בחצי השני עלה וגם אז עם שנתיים בעד 16.5 נק .
    בכלל הממוצע של העשור לא מרשים מדי כלל 17.7 נק ב פחות מ 31 דק ובפחות מ 2.5 אס.
    אבל קוואי גדול גם ובעיקר בזכות הפליאוף .
    ובזכות העלייה העקבית שלו מ בערך 8.5 עם 6 ר בפחות מאס ב 27 דק בפליאוף הראשון ועד ל
    30.5 נק 9.1 ר ו3.9 אס ב 39.1 דק באחרון .

    השתפר בעקביות בנק מ 8.6 ל 13.5 ל 14.3 ל 20.3 ל 22.5 ל 27.7 ל 30.5

  3. במשחק הקודם בין טורונטו ודאלאס קרלייל העלה את קליבר בחמישייה במקום פאוול כדי לשמור על סיאקם וזה עבד מצויין סיאקם היה חלש מאוד. מעניין אם גם הערב זה יקרה.

      1. בכל מקרה, לא מספיק מאמנים משתמשים בהתאמות שחקניות כאלו כדי לעצור איום של היריבה, אז טוב שהצבעת על אחד שכזה.

  4. אפשר בבקשה להעלות את הציונים במשחק של מילווקי נגד אינדי? B- זה קצת נמוך והשחקנים ממש מתאמצים שם. אם לייקרס בלי לברון מקבלת A ודאלאס בלי לוקה מקבלת B+ נגד בית החולים על שם קאוואי בטורונטו… אולי A-

    1. מגיעה רמת עניין גבוהה יותר למשחר הזה- ברוגדון נגד האקסית שויתרה עליו ואולי תצטער, מהצד השני ווס מת'יוז נגד קבוצתו האחרונה.
      המפתח מבחינת אינדיאנה נעוץ מתחת לסל- עד כמה יצליחו טרנר וסאבוניס להקשות על יאניס השועט לטבעת, וגם לרדוף אחרי לופז אי שם מעבר לקשת.
      לגבי אולדיפו- יחזור כנראה לקראת האולסטאר או קצת לאחריו, עד אז צריך לצבור כמה שיותר ניצחונות שיוכל לקחת את הזמן להסרת החלודה בשארית העונה הרגילה. הפציעה שלו יחסית נדירה (קרע בגיד הברך, גיא יסביר זאת טוב ממני), ככה שגם לכשיחזור- אין מושג איך

  5. גמני התלהבתי מחודש דצמבר של יוקיץ' ואמרתי זהו הוא חזר. אז מצד אחד באמת אחלה סריה של נצחונות ומספרים, מצד שני, זה היה די קל. כל חמשת המשחקים האחרונים היו בבית, ונגד נמושות או לפחות לא קבוצות חזקות:
    מיני, אורלנדו, ניקס, OKC וופורטלנד.
    לפני כן הפסידו בחוץ לפילי, ברוקלין ובוסטון. ניצחו את ניקס בגארשן, והפסידו לליקרס בבית.
    סה"כ משחקי דצמבר 10 משחקים. בבית 6, מאזן 1-5 (כאשר ההפסד לליקרס) ובחוץ המאזן 3-1 (כאשר הנצחון מול ניקס).
    אז כן היה דצמבר נחמד, קפיצה באמת במספרים של יוקיץ': 20.1 נק' 9.7 ריבאונדים ו8.2 אסיסטים, ב53% מהשדה ו35% מהשלוש, לעומת נובמבר שהיו לו: 15.8, 10 ר' ו5.8 אסיסטים ב45% מהשדה, אבל המאזן של דנוור בנובמבר היה 2-10, כולל בחוץ 1-3 (הפסד לסאק, נצחונות על ממפיס, אורלנדו ומיני) ובבית 1-5 (הפסד מפתיע לאטלנטה, אבל נצחונות על פילי בוסטון מיאמי ברוקלין ופיניקס וושינגטון)
    לסיכום – באמת שכיף לראות את יוקיץ' בפורמה, אבל נחכה קצת ללו"ז קצת יותר קשוח ולראות איך זה נראה.

  6. ערב חביב של משחקים
    הלייקרס יכולים להפסיד בשקט את המשחק הזה בלי לברון (ושכולם עדיין מותשים אחרי 10 ימים של טיסות ומשחקים), גם מול הקליפרס יכולים להפסיד, 4 הפסדים רצוף, אבל משבר זה לא יהיה
    מקסימום יהיה להם מנוף יותר טוב להוציא עוד טרייד בחורף לפועל

    במסע המשחקים האחרון הם היו שחוקים ומותשים, רוב המשחקים נגמרו עם 15-20 איבודים, אחוזי ריצפה לשלוש ואחוזים נמוכים מהעונשין, את מיאמי ואטלנטה ניצחו בהפרשים קטנים. כל זה שדייויס מחמיץ משחק, בראדלי על הגבלת דקות וקוזמה פצוע, ורונדו חזר מפציעה (השניה שלו העונה לדעתי)
    **
    למילווקי צריך להתייחס כקונטנדרית, גם אם לא יהיו פציעות ללייקרס/קליפרס, הם נראים רציניים, זאת בהנחה שהכושר של כולם שם ישאר יציב גם בפלייאוף תחת מנהיגותו של יאניס

  7. אחלה פריוויו ללילה מצוין, תודה רבה חיים.
    .
    מסכים עם התגובות למעלה – מילווקי נגד אינדי זה אחלה משחק.
    .
    אני חושב שקצת מוקדם להכריז על משבר בלייקרס, גם אובייקטיבית וגם מאחר ואני לא משוכנע שהדפוס הזה דרוש בלייקרס השנה – עד עכשיו דברים הולכים חלק וטוב, ואם אני לברון לא הייתי מנדנד את הסירה. השקט שם טוב להם גם אם הפסידו פעמיים ברצף. ממש לא אסון.

  8. יופי של צורת פריוויו,תודה
    לגבי פול באוק,הוא מוכיח שכמה שהוא שמוק הוא גם חכם,
    הוא בסכנת צליבה לכריסמס עם מסמרים,עם ההתנהגות שלו בעבר,והחוזה העכשווי.
    לגבי הלייקרס……. ה-ללל שולחים לך חברות כבוד לכל החיים,אמן,פליז,
    עם תפילות וכיפופים לכל אל ,השיקוציאדה חייבת להתרסק בלל-לנד,עסקי ההייטרים שלא נגיד "הטיטולים" בסכנה

  9. תודה חיים.
    ה-משחק של הערב- הבאקס מול הפייסרס.
    דאלאס ינצחו את טורונטו. דלון רייט יצטיין.
    אינדי ינצחו את מילווקי. ברוגדון יצטיין.
    הקליפרס ינצחו את הת'אנדר. פול ג'ורג' יצטיין.
    ההורנטס ינצחו את בוסטון. טרי רוז'יר יצטיין. רגע לא, בוסטון ינצחו, קמבה ווקר יצטיין.
    לגבי דנבר-לייקרס, לא ידוע מי תנצח ומי יצטיין (אף שחקן לא עבר בקיץ מפה לשם). במקרה כזה נחכה להימורו השקול והמושכל של "לצרכי עיון בלבד".

  10. אחלה סיקור חיים
    .
    כמו שרשמו כבר אחרים אני חושב ששני המשחקים המרכזיים של הערב הם מילווקי-אינדיאניה ולייקרס-דנבר שנייהם הם בענייני משחקי A מובהקים, אחרת אני לא יודע מה זה A+. כל משחק בין מובילת הליגה לקבוצה אחרת מהטופ 5 של כל איזור אמור להיות משחק A.
    .
    אני לא בטוח שהלייקרס יפסידו בבית גם בלי לברון דיוויס אמור להסתדר הוא הרי אמור להיות יותר טוב בהרבה מכול אחד בדנבר והצוות המסייע אמור להיות מספיק טוב בשביל שההפרש בינו לבין הצוות המסייע בדנבר לא יכסה על הפער בין דיוויס ליוקיץ נניח, אלא אם כן דיוויס הוא לא כזה טוב כמו שעושים ממנו.
    אם דאלאס יכולים בלי דונציץ' נראה לי שגם אנחנו יכולים בלי לברון.

    1. כמעט כולם, הגעתי למסקנה שהמבנה האטרייאטי שלו פשוט לא מאפשר לו לדרוס מתחת לסל, מרכז הכובד שלו כל כך גבוה בטח ביחס למסה הקטנה שלו ככה שכל שחקן יכול פשוט בקלות לדחוף אותו

  11. נראה שטורונטו לא מוותרים ומורידים את ההפרש ל18 בלבד.
    .
    הקהל מעצבן אותי!! אם הקבוצה שלי מפגרת ב30 הפרש ברבע השלישי אני לא שמח ומחייך למצלמה כמו מטומטם אלא צועק על שחקנים, ומעודד, או הולך הביתה באכזבה כבושה. הקהל בא לראות הופעה ולא להיות אוהד!
    כאוהד אני שותף לשמחה ולעצב, אני לא חיצוני לו. שותף ולא לקוח.

  12. מה שקורה לדאלאס מראה כמה קבוצות באנביאיי לא מאומנות ושבלוניות. טיפה יוצאים מהשמרנות וכולם הולכים לאיבוד.
    כואב בעיינים לראות איך קבוצה לא יודעת לשחק נגד לחץ וגם כשהם כבר שוברים את הלחץ כמות השטויות וחוסר ההיגיון במהלכים שלהם הוא מדהים.
    למה להפציץ משלוש אחרי ששברת את הלחץ? למה לא למשוך את הזמן? ואם כבר בחרת על מהלך מהיר למה לא לחדור לסל לשתיים קלות כשכבר אין הגנה?
    לקרלייל חלק מרכזי במה שקורה פה. אתה לא רואה שהקבוצה בלחץ? למה לא להחזיר מיד את החמישיה הראשונה בכדי להרגיע את העניינים?

  13. מפריע לי שהשחקנים שהרגע הפסידו 30 הפרש או אלו הפצועים שלא שיחקו הולכים ומחבקים בחיוך את יריביהם עם צחוק ואושר! הרגע הקבוצה שלך הפסידה!!

  14. למה?
    למה הסלטיקס מזלזלים?
    למה לתת לשארלוט לקלוע 37 נקודות ברבע הראשון?
    למה זה טוב?
    פתרונות אצל סטיבי-בוי
    יופי סטיבו

  15. הסלטיקס הכניסו את גרהם לעניינים
    יופי נחמה. אפשר כל משחק?
    בכלל הסלטיקס משחקים מטומטם. כשרוניים אבל מטומטמים בסגנון הארלם 1982 לפני ג'וליאני….

  16. רומאו לנגפורד עם שלשה ראשונה העונה. משחק קודם היו הנקודות הראשונות והיום שלשה.
    קרסן אדוארדס לא הצדיק את הקרדיט שקיבל בתחילת העונה ולכן נותנים צאנס לאחרים.

  17. ושיר הלילה הפעם של Dead Kennedys
    Stealing people mail
    CIA FBI וכו
    האמת, חשבתי לשים חופשה בקמבודיה או לרצוח תעניים אבל ריחמתי על אחד וחצי גולשים באתר.
    כל מה שהם שרים פוליטי גם עכשיו כשהם מתקרבים לגיל 70. כמה אפשר לשיר פוליטיקה?
    We ain't going to the party
    We ain't going to the game
    We ain't going to the disco
    Ain't gonna cruise down Main
    We're stealing people's mail
    Stealing people's mail
    Stealing people's mail
    Stealing people's mail
    Stealing people's mail
    On a Friday night
    Drivin' in the mountains
    Winding ’round and ’round
    Rummage through your mailboxes
    Take your mail back to town
    And we got license plates, wedding gifts, tax returns
    Checks to politicians from real estate firms
    Money, bills and cancelled checks
    Pretty funny pictures of your kids
    We're gonna steal your mail
    On a Friday night
    We're gonna steal your mail
    By the pale moonlight
    We got grocery sackful after grocery sackful
    After grocery sackful after grocery sackful
    After grocery sackful after grocery sackful
    Of the private lives of you
    People say that we're crazy
    We're sick and all alone
    But when we read your letters
    We're rolling on the floor
    And we got license plates, wedding gifts, tax returns
    Checks to politicians from real estate firms
    Money, bills and cancelled checks
    We cut relationships with your friends
    We're gonna steal your mail
    On a Friday night
    We're gonna steal your mail
    By the pale moonlight
    We better not get caught
    We'll be dumped in institutions
    Where we'll be drugged and shocked
    Till we come out born-again Christians
    Stealing people's mail
    Stealing people's mail
    Stealing people's mail
    Stealing people's mail
    On a Friday night, n-n-n-night

  18. משחק מצויין ממש בין הפייסרס לבאקס. סבוניס די ממרר את החיים לג'יאניס. ברוגדון לא קולע אבל מרכז נהדר. איזה מטומטמים הבאקס שעשו עליו טרייד

  19. טייטום עושה עכשיו מה שבא לו. קלע שם 6 -8 רצוף בא בטענות לשופטים וקיבל טכנית שחשבתי שתוציא אותו מדעתו אבל הוא שם מהר עוד 4….
    לבובקטס לא הייתה ברירה אלא ללכת על פסק זמן.

  20. טייטום עכשיו במוד קובי, שום דבר לא עוצר אותו והוא עם 33 נקודות. לדעתי שבר את שיא הנקודות של עצמו.

  21. זו כבר התעללות של טייטום שעומד על 36 ו 11. רא רק שבר שיא אישי, ניפץ אותו והסלטיקס עם 22 פור.
    ללכת לשון קצת?

  22. הסלטיקס מקום שלישי בליגה עם 20 ניצחונות ו 7 הפסדים ואת זה הם עושים בלי הייווארד. כשהוא וסמארט חוזרים נקווה שהסלטיקס ייתנו את הפוש ויגיעו לגמר האן בי איי. זה אפשרי. עוד שעה וחצי של שינה וחת שתים לעבודה.

  23. איזה קבוצה מילווקי , הטובה בליגה להיום מצחיק אותי שאוהדי ה״מערב״ לא מציגים מאומה שקבוצה מפסידה אבל כשאחת מאריות המזרח מפסידה צועקים מזפח מזפח, הקונפרנסים שווים לחלוטין

    1. מילווקי כרגע מוכיחה שהיא המועמדת היחידה לאליפות, כל טוענת אחרת צריכה להוכיח את עצמה.
      קבוצה מאומנת מאוד עם שחקן שהוא ההגדרה המילונית של MVP, צוות משלים מעולה, מגובשים מאוד, ההגנה חזקה, שלשות, היררכיה THE WHOLE PACKAGE.

  24. אני לא יודע מה באמת המצב של קוואי פיזית,אבל אין שום סיכוי שזה לא משגע את שאר הקבוצה שהוא משחק,משחק אחד כן, ושתיים לא, וחוזר חלילה.

    1. מישהו דאג בסידור לוח המשחקים לסדר לקליפרס מלא בק טו בק אין קבוצה שמתקרבת לבק טו בק שלהם בכמות כרגע. זה אומר שבחלק השני כמעט לא אמור להיות בק טו בק. לוח המשחקים של הקליפרס בהמשך העונה הוא מביך מראה ללוח משחקים של המאבס… הם סיימו לשחק נגד באקס ויוסטון. יום ד לייקרס. נשארו להם בעיקר המון נמושות ובלי הרבה בק טו בק…אני צופה עתיד ורוד לקליפרס ומקום 1 במערב בסיום העונה הסדירה

    1. לא. יש לו סגל נחמד והוא מקום 7 במאזן חצוי. אגב הם בהרצה לטרייד שם אז השחקנים מעלים קצת את הרמה מאמין שהם יפרקו כמעט הכל בטרייד ליין הקרוב במיוחד גלינארי ושרודר.

  25. הקליפרס חייבים טרייד על סנטר,הראל זה hype man נחמד,וזובאק זה שחקן הרכב שמתאים לקבוצות כמו אטלנטה או שארלוט,ובינתיים הם נאכלים בריבאונד,ושלא נדבר על זה שאין להם שום הגנה על הטבעת.

    מישהו כמו אדאמס,אולי גאסול או איבקה אם טורונטו עושה מכירת חיסול,אבל הם פשוט חייבים מישהו לעמדה 5.

    1. הסר דאגה מליבך תתרווח בכורסא ותהנה
      מישהו דאג בסידור לוח המשחקים לסדר לקליפרס מלא בק טו בק אין קבוצה שמתקרבת לבק טו בק שלהם בכמות כרגע. זה אומר שבחלק השני כמעט לא אמור להיות בק טו בק. לוח המשחקים של הקליפרס בהמשך העונה הוא מביך מראה ללוח משחקים בחלק הראשון של המאבס… הם סיימו לשחק נגד באקס ויוסטון. יום ד לייקרס. נשארו להם בעיקר המון נמושות ובלי הרבה בק טו בק…אני צופה עתיד ורוד לקליפרס ומקום 1 במערב בסיום העונה הסדירה.
      בפלייאוף האנקונדה תכה חזק. הלטי מן ינגב

            1. הקליפרס שיחקו עד כה 6 בק טו בק והם עם מאזן 2 4 שלילי בהם. עד סוף ינואר יהיה להם 9 בק טו בק כבר.
              יש להם משחקים קרובים מול לייקרס ויוטה ואחרי זה ים נמושות על המפגש מול הלייקרס בסוף ינואר.
              13 משחקים בהם דנבר מאבס והיט היחידים שיכולים להציק להם. 10 משחקים מול זבל מזוקק. הבק טו בק שלהם זה ניקס הוקס ומיני.
              אז כמו שהימרתי על 11 הפסדים רצופים לפליקנס אני מהמר לפחות על 13 נצחונות רצופים לקליפרס אחרי המפגש מול יוטה.
              לדעתי הם ינצחו גם את הלייקרס וגם את יוטה ולכן נשים 15 נצחונות רצופים לקליפרס לפחות מהיום.

      1. לו וויל הארל שרודר דראגיץ לא באת שחקני 6 כולם משחקים מעל 27 דק והרוב מעל 30. זה בדיחה
        שחקן 6 לפי הגדרה שהמצאתי חייב להיות שחקן שמשחק עד 24 דק אחרת הוא שחקן חמישייה בתכלס. לא חשוב אם הוא פותח או עולה מהספסל. ובתנאי הזה שלי אנו רואים שכמעט אין שחקנים שווים באמת בליגה. לכן היחיד שעומד בתנאי הזה ושם נק ועושה משהו זה דרק רוז.
        אם לא הולכים לפי החוקים שלי ברור שהריש ה6 זה סוויט לו עם 22 נק למשחק 6הקליפרס בצמרת ואחריו הארל. אין להם בכלל תחרות ואז שרודר אבל זה בדיחה הם כולם שחקני חמישייה

  26. קאוורד מזכיר לי את רודמן עם כל שינויי הסתרקות והצבע בשיער חבל שהוא לא מזכיר אותו ביכולות המשחק, בעיקר בהגנה, כי בנתיים חוגגים לו על התחת. פלמלי נראה כמו עבדול ג'אבר לידו.
    אני רואה שהחזירו בנתיים את דיוויס והוא כבר מקבל שלשה על הראש. לא הייתי מסכן אותו, המשחק הזה נראה גמור הייתי מושיב אותו הליגה עוד ארוכה.
    אף אחד חוץ מדיוויס וקוז המושמץ לא הופיעו היום למשחק

  27. הבעיה הגדולה בחיסרון של לברון הוא בעיקר בתחום הובלת הכדור. לליקרס אין רכז עם כל הכבוד לרונדו ויש כבוד.
    דיוויס נראה פצוע ומשום מה ממשיכים לסכן אותו למרות שזה כבר 23 הפרש ואין סיכוי באמת לחזור. אולי ראו את המשחק של טרונטו וקיבלו השראה או שהוא בקטע של ניפוח סטטיסטי

  28. שאדו לא ראיתי את הקאמבק אבל ברור לך שצחקתי שהם לא צריכים את לוקה 🙂 הכוונה שמשחקים יפה מאוד גם בלעדיו

  29. מנחם, באמת משהו נדפק במעורב, לא ניתן להגיב שם.
    ברוך שאלת לגבי סמאחטה, אז הדלקת שלו בעיניים חמורה מאד. לפי הדיווחים מאנשי הסלטיקס הרופאים שמטפלים בו טוענים שלא נתקלו בכזו דלקת חריפה. הוא מטופל אינטנסיבית אחרי שהדלקת פלשה מעין אחת גם לשנייה….
    בקיצור יהיה כנראה מושבת עוד זמן לא ידוע וגם צריך לחזור לכושר וליכולת צליפה. בקיצור לא קל!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט