מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.בהיעדרו של שימון, אלה בחירות רבע העונה של ה'רינגר'

בהיעדרו של שימון, אין לי ברירה אלא ללכת לרינגר לראות מי הם "נבחרי רבע העונה". אני אשצר מאד. מי שמעוניין לקרוא הכל, המקום הוא https://www.theringer.com/nba/2019/12/11/21010600/nba-awards-giannis-antetokounmpo-luka-doncic-lebron-james)

א.קבוצת רבע העונה: מילווקי באקס

האמת? הייתי בטוח שייבחרו בלייקרס. שתי הקבוצות ראש-בראש. הם ניצחו 15 רצופים. הם מדורגים ראשונים ביעילות התקפית ומקום שני ביעילות הגנתית. אף קבוצה אחרת לא מדורגת גבוה יותר ממקום 5 בשתי הקטגוריות.

אחריהם: הלייקרס, המבריקס, הקליפרס, והסלטיקס.

ב. שחקן הרבע: ג'יאניס

אחריו, לפי הסדר, ג'יימס הארדן, לברון ג'יימס, אנטוני דייויס.

ג. רוקי הרבע עונהג'ה מוראנט

ד. 'השחקן הששי של העונה: מונטרזל הראל

ה. ה-MIP – לוקה דונצ'יק

ו. הפתעת רבע העונה: טורונטו רפטורס

2. ללייקרס יש את האוהדים "הטובים" ביותר מכל קבוצות ה-NBA

FANSIDED קורא לאוהדים "FANDOM" והאתר (הכולל גם את ניילון אנליטיק) קובע שה-FANDOM מס' 1 הם ה-FANDOM של הלייקרס.

כל הקרדיט הולך – לפי 'פנסיידד' – ללברון ג'יימס ואנטוני דייויס שבנו מסביבם קבוצה מנצחת והחזירה את הכבוד ו'הטוהר' (טוהר? טוהר מיי אס!) לכדורסל. הם עוררו קהל שנראה כמת בהוליווד, הוואלי, ואנגלודד, חזרה לחיים. סטייפס סנטר חזר להיות מרכז הכדורסל!

פנסיידד כותב:

After much deliberation and healthy debate, 250 fanbases were ranked and ordered to be the list you see on the FanSided 250 today — with the Los Angeles Lakers on top of basketball.

הנה עוד, מילה במילה מה-FANSIDED:

Lakers fans have been vocal throughout the last few rebuilding seasons, but on the precipice of a return to the playoffs, and possibly even banner No. 17, this wide-ranging fanbase is more relevant than ever. Having the King was enough to put a massive fanbase accustomed to championship aspirations back on the map; adding another top-10

(הערה של מנחם לס: אני מדבר עתה אל האוהדים האמיתיים של הכדורסל. לא בא לכם להקיא? אוהדים אמיתיים לא 'מתים' כשקבוצתם נופלת לתחתית הבאר. להיפך: הם נשארים בכוחות חדשים לעזור לקבוצה לחזור לגדולתה. אוהדי הלייקרס? ברחו ונעלמו. עד שלברון הזה החליט לחתום בקבוצה הזאת. אפילו בעונה שעברה הם נשארו בחוריהם. אבל כשאנטוני דייויס חתם אף הוא, כל העכברים שנעלמו פתאום הרימו ראש, והופיעו מחדש. חכו רק לחצי השני כשהלייקרס תתחיל להתרסק, וכל ה-FANDOM מס' 1 שלהם – לפי FUNSIDED – ייעלם חזרה לחורים בהם התחבאו מאז 2010!)

3. הניקס מעוניינת בג'ייסון קיד כמאמן הקבוצה

איין בגלי מדווח שהניקס מעוניינת בג'ייסון קיד כמאמן הקבוצה הבא נ(https://www.sny.tv/knicks/news/several-in-knicks-organization-expect-team-president-steve-mills-to-be-replaced-unless-team-turns-it-around/312163158

הוא עתה עוזר מאמן הלייקרס כמובן, וכפי שכולנו יודעים הוא אימן רק לפני 5 שנים ממש מעבר לרחוב, בברוקלין.

ג'ייסון קיד לא מסתיר את רצונו לחזור להיות מאמן ראשי (https://larrybrownsports.com/basketball/lakers-jason-kidd-unavailable-media-undercutting-considerations/522832).

אז מצד אחד הניקס מעוניינת, ומצד שני ג'ייסון קיד מעוניין. מה צריך? שדכנית.

חכו להתפתחויות.

4. קווין לאב רוצה טרייד לבלייזרס!

קווין לאב אף פעם לא הרגיש בבית בקליבלנד.

כמובן שהוא אהב את עונת האליפות.

אבל החיוך שלו אף פעם לא היה חיוך מלא. הוא אף פעם לא צחק ממש.

הוא מערבי, כמו שאני מזרחי. אני אוהב מאכלים מזרחיים וזמר מזרחי. אבי הביולוגי הוא איזה מין ייקה, אבל אני צוכר את עצמי מזרחי ולא יעזור שום דבר. אותו דבר קווין לאב. כתוב 'מערבי' על מצחו. הוא סוף-סוף הביע זאת במילים. הוא אמר לקווין או'קונר מהרינגר היה רוצה לשחק בפורטלנד בלייזרס, אם איזה שהוא טרייד יהיה אפשרי (https://www.theringer.com/nba/2019/12/10/21004318/nba-trade-deadline-kevin-love-danilo-gallinari-robert-covington

הוא נולד בסנטה מוניקה, אבל גדל ושיחק תיכון בלייק אוסווגו, אורגון. זוהי נסיעה של דקות ממש מהלב של פורטלנד. הוא הפך לכוכב ב-LAKE OSWAGO HIGH ושם הוא היה הכוכב שהביא לקבוצה את אליפות התיכוניים של קליפורניה ב-2005.

מה שמעניין הוא שלפורטלנד ישנם חוזים מסתיימים שעושים מהטרייד הזה משהו אפשרי

אני אומר לכם שזה יכול להיות צעד שיחזיר את פורטלנד לכותרות, כמו בימים של ביל וולטון: כשיוסוף נורקיץ' יחזור; כשזאק קולינס יחזור; כרמלו אנטוני ימשיך לשחק כפי שהוא משחק, ואז כמובן דמיאן לילארד, סיג'יי מקולום, וכל השאר? וואללה שיש על מה לדבר!

5. סטנדינג אוביישיון לקוואי לינארד בטורונטו

**********

6. ג'ימי באטלר עולה על טריי יאנג עם תנועת "IT IS ALL OVER" שלו, שבאה מוקדם מדי…

טריי יאנג עזר בלייאפ ע"י אלכס לין 59 שניות לפני הסוף, שנתן לאטלנטה האוקס יתרון 117-111. טריי יאנג עשה את תנועת ה-IT IS ALL OVER" שלו, כפי שהתמונה מוכיחה.

אתם בוודאי מתארים לעצמכם (אם אתם לא זוכרים!) מה קרה אחרי: שתי שלשות של מיאמי (אחת של ג'ימי באטלר) שהביאה לשוויון. בהארכה ההיט אכלה את אטלנטה 121-135.

ג'ימי, כמובן, הלך לאינסטגרם: "וואואיזה מגיד עתידות הוא טריי יאנג..".

לפחות טריי יאנג לקח זאת כגבר אמיתי:

😂

8. שוב ושוב – דבונטה גראהם!!! (האם הוא ה-MIP של 'רבע העונה'???)

9. בשקט – אבל בהתמדה – זאק לוויין הופך להיות אחד הסופר-סטארים בליגה. הערב עוד 35 נק'!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. גימי בהחלט ניגב את הקוריוז
    דונציץ שנה שנייה מה משתפר אם כך אז!דבונטה גראהם עלהמ4 ל20 נק ו7 אס הרבה יותר השתפר מלוקה.
    זה פרס שאמור להיות מחולק לשחקני שנה 3 ומעלה
    קווין לאב לפורטלנד זה אסון לפורטלנד
    לאב מלו מקולום דמיאן זה הגנה שתנצח את ההוקס והקאבס על קבוצת ההגנה של העונה
    הניקס לא ראו צה קיד ישה בבאקס? 😂😂 מתאים להם בול לבחירה 1 יעמוד במשימה

    1. אבל למה שזו תהיה ההגנה של פורטלנד? מסתכלים על הקבוצה שתתייצב להמשך העונה.
      לילארד, מקולום, הזוניה, לאב, נורקיץ'. ספסל: סימונס, ליטל, בייזמור, כרמלו, קולינס.
      זו כבר קבוצת פלייאוף מערב.

      1. קשה לי להאמין שהוא רעב ללחם, וקל לי להאמין שהוא עשיר מאד. אם כך, ההשפעה של הדולר השולי על רמת החיים שלו נראית לי קלושה. ההשפעה של חוויה מקצועית כושלת על איכות חייו נראית לי בלתי מבוטלת. אז לא נראה לי שזו עסקה טובה עבורו.

  2. מנחם אולי הניקס ימנו מישהו מהופס? יעלה זול. חצי מיליון דולר+בונוסים במקום לשלם 5 מיליון לקיד.
    וההישגים במקרה הרע יהיו זהיםמויהיו בחירה 1 בדראפט. במקרה הטוב הסיכוי לטובת החברה של הופס להצליח יותר מקיד.

  3. תודה מנחם.
    .
    הקוריוז צריך ללמוד לסתום תפה ולהתרכז במשחק
    .
    לאב לפורטלנד? מה יצא מזה בדיוק? ו עם החוזה הלא סחיר שלו? לא זה הפיתרון שהם צריכים

  4. תודה מנחם
    .
    יש רגעים שבאטלר מזכיר לי את ג'ורדן, היכולת לנעול שחקנים, התחרותיות ואפילו באגרוף המפורסם לסטיב קר שמקביל לליצנים מהוולבס. לא מתגרים בשחקן שכזה..
    .
    השחקן המשתפר בתחרות קשה מאוד השנה, אדביו, גרהם לוקה ואפילו סיאקם. יהיה קשה לבחור. שחקן שישי בעיני- די רוז ודראגיץ ראויים יותר מהראל שמשחק יותר מהחמישייה, זה שעולה מהספסל זה נטו פיקציה.
    .
    זאק לוין לא מתקרב להיות כוכב, הוא קלע טוב ואפילו מאוד, אבל בתכלס הוא אגו ולא כורם להיות יותר טובה, בטח לא חבריו לקבוצה שקולעים פחות כשהוא על המגרש.
    אגב, הוא מעמיד 3.4 איבודים לעומת 4 אס'. הוא עדיין לא סופרסטאר. זה שבפעם בחודש יש לו משחק מעולה נותן לנו אינדיקציה כמה שהוא יכול להגיע ועדיין לא שם

  5. ג'ייסון קיד לניקס זו התאבדות רשמית. כבר עדיף מטה וורלד פיס שהציע את עצמו.
    ובנבחרי רבע העונה אין אף אחד מצעירי מיאמי?? עם כל הכבוד לג'ה מוראנט (ויש כבוד) איפה ממפיס ואיפה מיאמי
    בכל מקרה תודה על המעורב
    🙂

  6. כמה הערות:
    1. שחקן העונה:
    מבחינה אישית יאניס. נקודה
    ברמת המאקרו המנצח על שתי המשמעויות (השניה על האורקסטרה) הוא לברון וזה מהדהד. לברון הוא כרגע האנ בי איי ולהיפך.
    2. המשתפר, דונציץ הפך מאולסטאר גבולי לאמ וי פי גבולי.
    3. רוקי: מורטאנט, כשויליאמסון נבצר אין תחרות
    4. המאכזבים: ניו אורלינס, נכון שוויליאמסון איננו אבל הציפיה הייתה לקבוצת צעירים רעבה שתרוץ ותלהיב, בינתיים כל הצעירים ה"מוכשרים" של הלייקרס נראים סתמיים (ומחזקים את סעיף 1), אולי השיבה של ןויליאמסון תשנה קצת את התמונה.
    הסגנית: יוטה, היתה אמורה להיות אימפריה קטנה בינתיים נון פקטור.
    5. זאק לוין – נותן מספרים יפים, אנוכי מעצבן וכנראה גם לא מתאים לקבוצה מנצחת

  7. תודה מנחם. אני לא חושב שדונצ'יץ' צריך להיות המשתפר בשנה השנייה בליגה. אצלי באם אדביו המשתפר. מעבר לזה, אין לפורטלנד כלים בשביל להעביר את לאב – יצטרכו להעביר את בייזמור או וויטסייד, והאחרון סביר רק כשנורקיץ' יחזור לשחק. לכן אם יעבור לפורטלנד זה יהיה בסיום חלון ההעברות, ויחד עם שחקן צעיר מבטיח או בחירה. במקום הקאבלירס הייתי מנסה להשיג את זאק קולינס, אבל לא חושב שהבלייזרס יעבירו אותו.

  8. 2. בוודאי שיש את האוהדים הכי טובים זה לא קרוב אפילו. גם בזמנים הכי קשים האוהדים מילאו כמעט לגמרי את האולם אז בטח ובטח כשמנצחים. זו העיר היחידה אולי שבא הכדורסל קודם לפוטבול. ובכלל כל הסיפור הזה שניו יורק היא המכה של הכדורסל בזמן שבלוס אנגלס משחקות 2 הקבוצות הכי טובות ב NBA ויש בה קולגים בטופ 20 במכללות ויוצאים משם הכי הרבה שחקנים ל NBA נשמע תלוש.
    .
    3. אם קיד חכם הוא מסיים את העונה עם הלייקרס לפחות
    .
    6. טריי יאנג הוא מסוג השחקנים שכל הזמן יהיה להם כתם על הגב וכל הזמן יצטרך להוכיח וכל הזמן יהיה ברגשי נחיתות.
    חוץ משמעון אף אחד לא מחזיק ממנו סופרסטאר. נכון שהוא קולע הרבה אבל גם דבונטה גרהאם… לא בטוח שיש כזה הבדל

    1. שים גם אותי לצד שמעון – יאנג עוד לא סופרסטאר, אבל בדרך ללהיות כזה. אני מניח שאני מהבודדים שעוקב אחרי ההוקס השנה (משחקים שלמים וכאלה, בליג פאס הם תמיד אצלי מקום ראשון כשהם משחקים ואני ער). אתה צריך לראות את השמירה שהוא מקבל. בחסימה הוא ישר מקבל שמירה כפולה תוך הזנחה של השחקן החוסם או כאשר לרוב משאירים מישהו פנוי על קשת השלוש. לא פעם כשהוא אוף דה בול הוא מקבל בוקס&1. אין ספק שהוא הולך להיות נשק התקפי בלתי עציר, כאשר הוא יהיה מוקף בחבר'ה שיודעים לקלוע (עוד שניה ניגע בהשוואה ללוקה) ואין ספק שהוא צריך ללמוד עוד הרבה (בעיקר איך לא להיות שחצן עוד לפני שניצחת).
      .
      לעד הוא ולוקה יהיו במרדף בגלל אותו טרייד. תשמע קטע: לוקה מוריד את אחוזי השלוש לקבוצה שלו (אני אומר על סמך בדיקה שעשיתי לפני 2 המשחקים האחרונים). תגיד, טוב אבל הוא מסדר להם מצבים. אז כאשר הוא על הספסל המאבס קולעים יותר טוב משלוש מאשר הוא על המגרש (כלומר גם ללא הזריקות שלו שבוודאי מורידות את הממוצע) לוקה כיום שחקן יותר טוב – בעיקר בגלל הגודל שלו והריבאונד שזה מייצר, אבל בקשר למוצר המוגמר שנראה בשנים הקרובות אני בכלל לא בטוח. יש ליאנג דברים שאי אפשר ללמד (הטווח הפסיכי, יציאה מהמקום שמצריכה להשאיר רים פרוטקטור כי אחרת כל מהלך יסתיים בצעד וחצי קליל) ויש לו ראיית משחק לא פחות טובה משל לוקה

      1. אני מבין אותך שאתה על העגלה של יאנג ודוהר איתה עד הסוף.זה סבבה לגמרי חוץ מזה שיאנג בהחלט יכול להיות באמת שיגיע להיות אולסטאר ואז החיוך שלך של אמרתי לכם יהיה הכי מתוק בעולם,אבל בחיאת למה את מנסה להקטין את לוקה כל הזמן???עם כל הכבוד ליאנג ובאמת שיש לי כבוד הוא לעולם לא יהיה לוקה ואם אתה רוצה להתעודד אז רוב רובם של שחקני הליגה לא יהיו לוקה.לוקה הוא שחקן של פעם בדור.ואם אתה רוצה עוד קצת עידוד אז לדעתי פיניקס וסקרמנטו הם אילו שעשו את הטעות היותר גדולה מאטלנטה והאבסורד בזה שפיניקס הביאו את מאמן נבחרת סלובניה הייתי בטוח שזה בשביל לבחור בלוקה וסקרמנטו שהGM שלה הוא פאקינג דיווץ!!!,איך שניהם ויתרו על לוקה נשגב מבינתי

        1. למה להקטין? בניגוד לשמעון אני לא אומר את המשפט "לא בושה להיות גלינרי". אני חושב שלוקה שחקן ענק, אולסטאר זה בטוח ואם היכולת כפי שהיא היום היא יכולת רציפה לעונה שלימה, אז בטח שגם סופרסטאר וצריך להכלל באחת מחמישיות העונה. לוקה נהנה גם מקבוצה מיומנת סביבו, ומאמן נהדר. אבל כשמדברים על לוקה צריך לקחת גם בחשבון שהיכולת שלו מהשלוש קצת פוגעת במשחק שלו (הוא לוקח המון זריקות מהשלוש אבל מדייק באזור ה32%) בלי להקטין מלוקה אני פשוט חושב שיאנג בסך הכללי יכול להיות אפילו טוב יותר.

          1. אפשר לחשוב שלוקה משחק בלייקרס או בקליפרס או בטורנטו.להזכירכם לא זוכר שיותר מדי אנשים נתנו סיכוי לדאלאס להיות טובה כפי שהיא עכשיו וזה עוד שמי שאמור להיות הכוכב השני לא מספק את הסחורה.בחייאת קלבר,פאוול(שילמד לשים כבר קרש סל)הווארדי המושמץ,ברונסון.אלה לא שחנים כאלה גדולים כמו שאתם עושים אותם,ואפרופו הרבה יותר אנשים נתנו בתחילת השנה סיכוי לאטלנטה להיות המרעננת הרשמית ולא לדאלאס.
            לגבי האחוזים משלוש אז כן כרגע הם קצת פחות טובים אבל זה משהו שיסתדר,האחוזים יתיישרו ואז הוא בכלל יהיה בלתי עציר

            1. אה? הארדוואי המושמץ? הוא היה יותר טוב מכל שחקני ההוקס גם שהיה בניקס מי השמיץ אותו? אנשים בלי מושג אולי.
              הסגל של לוקה פח שלא תבין אותי לא נכון אבל זה סגל של שחקנים מקצוענים סביב יש יש קבוצת קולג

              זה הבדל עצום שים את רדיש הורטר וכו ביורוקאפ הם לא עוברים שם שלב זה ממש קולגים.

              סביב לוקה יש מקצוענים. פורזי הוא בדיחה אבל ליאנג אין אפילו קולינס.
              טים הארדוואי? הוא 10 רמות מעל כל שחקן בהוקס
              קלבר? אלוף עולם ועם הרבה ניסיון. מה יש להוקס במברי? לן? מה הם עשו בקריירה בדיוק?
              תעבור שחקן שחקן מכל קבוצות הליגה וכמו שאמרתי לפני העונה הם טופ 4 הכי חלשים בליגה על הנייר.
              עכשיו הנייר לפעמים משתנה לטובה או לרעה בתלות במאמן מערכת שיטה וכו וכו אבל המניה היא אותה מניה.
              הניקס למשל הנייר יותר טובים מהוקס אבל מאמנים ומערכת רקובה מוריד אותם מתחת להוקס בטבלה.
              ממפיס והקאבס זה בדיוק הרמה של ההוקס ועם יאנג מקפיץ את ההוקס מעליהם.
              זהו חביבי אין קסמים. וזה אני אמרתי לפני תחילת העונה עוד עם קולינס לא בדיעבד.

              המאבס אכן לא חשבתי שיהיו בפלייאוף וזה כי גולדן סטייט והספרס לא היו אמורות להתפרק ככה.
              ושוב העונה עוד ארוכה למאבס היה לוח מהקלילים בליגה החצי עונה השני שלהם הרבה הרבה יותר קשה היום כבר אחרי דטרויט הם יוצאים למסי משחקים מול 4 חזקות המזרח שום דבר לא מובטח למאבס בפלייאוף. בזמן הזה עונה שעברה ממפיס היו במקום הראשון במערב.
              אוק דרסה כל מה שזז וכולנו יודעים איפה שניהן סיימו.
              לדעתי אותו דבר יקרה למאבס כי ספרס ופורטלנד יחזרו לעצמן ואז יהיה מלחמה על מקום 8

            2. טוב הלכתי להסתכל על הסגל של אטלנטה ומצטער הם לא כאלה פח כמו שאתה מתאר,זאת אומרת הם גרועים אבל לפחות מבחינת השמות יש סגל לא רע בכלל,לא כפי שאתה מתאר.האנטר אחלה רוקי,אוון טרנר עשה משהו בליגה,דמיאן גונס,לן,אלן קראב וינס קרטר,הורטר וכמובן צנדלר פרנסוס(סתם סתם).לא אומר שהם היו צריכים לעשות פליאוף עם הסגל הזה אבל להגיד שהסגל של דאלאס הרבה יותר טוב משלהם ,מצטער לא מסכים.
              דרך אגב איזה אלוף עולם בדיוק קלבר ? וכן שכחת איך כולם צחקו על הניקס שהחתימו את הארדוואי ולהזכירך הוא עבר לדאלאס כחלק מהשחלה שהם היו צריכים ללספוג בשביך פרוזינגיס

            3. יניב הרגת אותי!!!

              אוון טרנר עשה משהו בליגה??? כן עקץ חוזה עתק מפילי חחחח. זה שחקן ברמה של לונזו בול ביום רע. שלא נדבר שהוא בשלהי הקריירה והאמת גם בשיאו היה בשלהי.
              אה יש גם אולסטאר ליד יאנג וינס קרטר, עשה מלא בליגה רק שעכשיו הוא בן 42. אבל וינס בשיאו היה מאד עוזר האמת.
              אלכס לן?? סנטר עם ממוצע קריירה של 8 נק 🙂 שנזרק מפיניקס האלופה, אין ספק עשה המון בליגה
              דמיאן ג'ונס, בהחלט תותח שהגיע תמורת עומרי ספלמן עוד כוכב על ששיחק עם יאנג עונה שעברה. דמיאן גונס לא מתאים להפועל עפולה, כל קשר בינו לכדורסל מקרי בהחלט, אפילו דאנקים הוא קולע ב40% אחוז אפקטיבי
              אלן קראב, הסרטן!! 9 נק ממוצע קריירה כוכב על ללא ספק
              דיאנדרה במברי!! עשה לא מעט בליגה עם 7 נק ממוצע קריירה כוכב על

              אליהם מצטרפים כוכבי העל אולסטארים מהקולג' הורטר הפלופ, רדיש דיון וויטרס מוח כרמלו.

              האנטר רוקי נחמד? נחמד מאד גם גיילן ברונסון נחמד.

              אההה שכחתי יש את גבארי פרקר אולסטאר פוטנציאלי בליגה איתו יאנג חייב להגיע לפחות ל-40 נצחונות בליגה ב מזרח.

              נעבור לסגל של לוקה

              טים הארדוואי החלש והפח עם ממוצע קריירה של 13 נק ועונות עם ממוצעים של 19 ו-18 נק לפני לוקה ואצל לוקה ירד ל-13 נק, אופס… זה יותר מכל הקריירה של כל אלו "שהשיגו לא מעט" בליגה שמשחקים לצד יאנג.

              פורזי הפחון הלטבי עם ממוצע קריירה של 18 נק

              דוויט פאוולהאיש שלי תותח הגנתי ונגר התקפי עם 8 נק קריירה כמו אלכס לן אבל ההגנה ההגנה ללן גם את זה אין

              ויש את כוכב העל סת קרי עם 9 נק כמו אלן קראב שעשה דבר או שניים בליגה 🙂

              לזה נוסיף מערכת עם קרלייל וקיובן למערכת שמאז 1988 או משהו בקושי ניצחה

              אין ספק יאנג צריך להוביל אותם רחוק

            4. תגובה 51 שלי בזמן הטרייד

              טרייד מעולה לשני הצדדים ניקס ומאבס. ניקס קיבלו כוכב בפוטנציה נפטרו מהרדוואי פינו תקרת שכר לשני חוזי מקס מעולה

              המאבס קיבלו כוכב פוטנציאלי ליד לוקה ועוד סקורר כמו הארדוואי שיכול להועיל להם אצל קרלייל כי הם צריכים ספקי נק.

              טרייד ממש טוב

              https://www.hoops.co.il/?p=148201

              מי ירד על הארדוואי רק אוהדי הניקס 🙂

            5. שוב אתה קצת מתבלבל אני לא טענתי לרגע שהשחקנים של אטלנטה הם שחקנים לקחת אליפות אבל הם בהחלט לא הרבה יותר פחמהשחקנים של דאלאס(על הנייר כן),עכשיו תבוא ותגיד המעטפת של דאלאס כארגון וכן יש בזה משהו אין ספק אבל חלק נוסף זה שמה לעשות לוקה יודע לעשות את השחקנים סביבו הרבה יותר טובים ושווים ממה שהם באמת ויאנג עדיין לא יודע לעשות את זה.

            6. יניב אני כותב זאת בזריזות ובלי בדיקה מעמיקה מאוד אבל בסך הכל עד עכשיו שחקי המאבס בעונה הזו מעל ממוצעי הקריירה שלהם – במיוחד הרדוואי (אוברייטד מטורף אבל נותן שנת חוזה לפי הספר) ושחקני ההוקס מתחת מהשלוש (נגיד אלן קראב על הפנים העונה וכך גם לן, וכמובן קרטר קשישא)
              הודות לעידו אני פחות משתמש בנתוני ON/OFF כדי להוכיח דברים, אבל אשתמש בהם כאן (בצורה קצת מניפולטיבית…) כדי להמחיש את הפערים
              אופנס-רייט לוקה און – 117 אוף – 112
              אופנס-רייט של יאנג און 118 אוף 91
              אפשר להביא עוד הרבה נתונים ולדעתי הסגל של ההוקס שווה יותר נצחונות ממה שהם מציגים עד כה (הפסידו לא מעט משחקים צמודים והארכות) אבל גם הלו"ז וגם זה ששחקני המאבס נותנים יופי של עונה עם ובלי קשר ללוקה מייצרים גם הבדל בשורת הנצחונות

            7. יניב יש משהו קצת אבסורדי בלרמוז שלוקה משפר את מי שסביבו ויאנג לא (מקווה שאני לא מכניס לך מילים לפה אבל ככה אני מבין ממך)

            8. קודם כל אבסורדי לא אם כבר דמגוגי. 🙂 בתור אחד שכמעט לא הפסיד משחק אחד של דאלאס אני יכול להגיד לך בודאות גמורה שלוקה משפר בהחלט את השחקנים סביבו,אין ספק שהוא הציר שעליו כל ההתקפה שדל דאלאס עובדת ורואים את זה הכי יפה בהנעת הכדור של דאלאס שהרבה פעמיים אחרי המסירה של לוקה מעבירים עוד מסירה ואופס שחקן חופשי ומאושר.
              לגבי יאנג מודה שלא ראיתי מספיק את אטלנטה כדי לחוות דיעה האם הוא משפר שחקנים סביבו או לא.רק עניתי לשמעון שטוען שהשחקנים של דאלאס נהדרים לעומת השחקנים של אטלנטה,אז אחת הסיבות שיכולות להיות זה שיאנג עדיין לא עושה שחקנים יותר טובים לידו.אתה יודע מה נחדד את זה ליאנג עדיין אין כנראה את ההשפעה שיש ללוקה על איך צריך לשחק ומה נכון לקבוצה.אתה יכול להאשים בזה את המאמן,את ההנהלה,את השחקנים את כל העולם ואשתו,אני חושב שלפתור את יאנג מהאחריות לזה ולהגיד כל הזמן שבקבוצה אחרת הוא היה הופך אותם לקונדיטורים זה יותר אבסורדי ממה שאמרתי

            9. אוקי ואחרי שאתה רואה את נתוני הON/OFF או רואה את הנתונים הכלליים של שחקני ההוקס אתה עדיין חושב את זה? אם ההוקס היו מנצחים את ארבעת המשחקים הצמודים שהם הפסידו (שלוש הארכות + הפסד לטורנטו) ולוקה להיפך – מפסיד את הצמודים אז היית אומר שליאנג יש יותר השפעה? זה לא קצת חכמת הדיעבד לומר את מה שאתה אומר?
              אתה יודע מה הכי בולט לי בהבדלים בין הקבוצות השנה – לוקה נתן 2 משחקים גרועים השנה (מול דנבר ונראה ולא זוכר מי הקבוצה השניה) אותם המבאס ניצחו – בעיקר כי שחקני המשנה היו נהדרים. יאנג לעומת זאת נתן משחקים פסיכיים של נקודות ואסיסטים וההוקס עדיין הפסידו – ומה שהכי ברור זה שאם יאנג לא נותן משחק טוב אז אין להוקס מה לחפש בכלל ולחשוב על ניצחון, בעוד בדאלס יודעים להסתדר גם כשלוקה פחות טוב. אתה עדיין בטוח שלוקה עושה את השחקנים סביבו טובים יותר יחסית ליאנג?

            10. יניב-לא על הנייר הסגלים לא אותו דבר.
              ומי שאומר שיאנג לא משפר את השחקנים סביבו לא ראה משחק אחד של ההוקס…
              הוא לא יכול ללמד אותם להטביע ולקלוע שלשות לבד אבל את המצבים כולם מקבלים והרבה הרבה

              לגבי לוקה הוא מפנק את דוויט פאוול וישיג לו חוזה יפה אבל הארדוואי היה סקורר נהדר הרבה לפני לוקה ואין קשר ללוקה, כנ"ל פורזי אבל פורזי כסיל זה לא קשור ללוקה.
              אז מה שאתה אומר זה לא ככ נכון

            11. טוב נבדוק זאת כך שלשות על פי מרחק משומר ושלשות פינתיות
              מרחק משומר 4-6 פיט
              אטלנטה 14 זריקות במשחק 30.6%
              דאלס 18 שלשות במשחק 34%
              6+ פיט
              אטלנטה 16 שלשות במשחק 36.6%
              דאלס 18 שלשות במשחק 39.7%
              שלשות מהפינות
              אטלנטה סך הכל קליעות/ זריקות 61/180 = 33.8%
              דאלס סכך הכל קליעות/ זריקות 79/202 = 39.1%
              .
              נראה לי ממחיש את ההבדל – יש גבול למה שאפשר לייחס להשפעה של שחקן אינדוודואלי.

            12. שמעון וחגי אנחנו פה מתחילים להיכנס לסוג הויכוח כמו עם לברון,האם העובדה שלברון יורד לנוח/עוזב את הקבוצה שלו והקבוצה שלו מתרסקת האם זה הופך אותו ליותר גדול או לא?
              אני חושב שההשפעה של לוקה וכנראה לא הבהרתי את זה מספיק היא הגורם שהופך את דאלאס ואת השחקנים הבינוניים שלהם לטובים יותר,לא רק המסירות שלהם אלא הנוכחות שלהם והפיכת כל הקבוצה לקבוצה שיודעת מה היא עושה אז כמובן שלמאמן יש את החלק העיקרי בכך אבל לשחקן המרכזי של אותה קבוצה יש חלק לא מבוטל גם כן.
              חגי הנתנוים שהבאת רק מחזקים את הטענה שלי כי לפי מה שאתה מראה אז דאלאס זורקת הרבה יותר זריקות "טובות" מאשר אטלנטה.אתם רוצים לייחס את זה לשחקנים המעולים של דאלאס לעומת השחקנים הגרועים של אטלנטה ,אני מייחס את זה יותר לשיטה של דאלאס והשיטה של דאלאס =לוקה לעומת השיטה של אטלנטה=יאנג.

            13. יניב. נראה לי שלא משנה איזה נתון אני אביא בעינך זה רק יוכיח כמה לוקה גדול יותר. אני מביא לך נתונים שמראים שבסוף שחקני דאלס קולעים טוב יותר, את אותם זריקות שנחשבות זריקות טובות – כלומר זריקות שהם במרחק סביר מהשומר ושלשות פינתיות. (הם אכן מגיעים אליהם קצת יותר במשחק אבל לא נתחיל להיכנס כאן עכשיו לדקויות של קצב, סגנון משחק וכו') ועדיין בעינך, מה שזה מוכיח שלוקה משפר יותר את החבר'ה שלו ולא שהם פשוט קולעים טוב יותר (שלא לומר שחקנים טובים יותר) ולמרות שכתבתי למעלה שגם כאשר הוא על הספסל דאלס קולעים באותם האחוזים לשלוש – כמו בדקות שהוא משחק – ללא הזריקות שלו. (כלומר אם אני לוקח את % השלשות שהוא על המגרש, ומוריד ממנו את הזריקות שלוקה עצמו לקח זה בערך 37% קצת פחות טוב מהדקות שהוא על הספסל 37.7 – אלו נתונים שבדקתי לפני שהם שיחקו את 2 או 3 המשחקים האחרונים. כמובן שאם נוסיף את הזריקות שלו זה יוריד עוד יותר כי הוא לא זורק טוב לשלוש בינתיים ואגב אל תצפה להמון כי גם ביורוליג הוא לא הפציץ מה3) ועדיין אתה טוען שזה מוכיח שלוקה משפר אותם… אין לי איך להתדיין עם זה…

        2. גם יאנג שחקן של פעם בדור.
          ימים יגידו. אתם משווים את המערכת של המאבס להוקס? אמיתי?
          יאנג יברח משם מיד בסיום חוזה הרוקי ואז נראה מי יותר טוב ממי

      1. אף אחד לא יכול להוביל בלי קבוצה מתאימה סביבו – לא לברון ולא קרי יכולים לסחוב קבוצה לפלייאוף כשזו לא קבוצה מותאמת להם.

        1. לברון כן יכול. בעונה הראשונה סחב קבוצה פצועה לגמר ומתח את גולדן סטייט יפה.
          אתה צודק שכרגע לא מצופה להמון נצחונות או לנצח ברמה של ברוקלין ( מה שספנסר דינוודי עושה גם הוא אמור), הם כנראה בטאנקינג עדיין אבל בכל אופן הספק ירד ברגע שכן תהיה לו קבוצה טובה והוא יוביל לגמר או לאליפות

  9. שם מס 29 ברשימת 50 גדולי העשור.
    בלייק גריפין .שיחק 9 עונות בעשור (היה פצוע בעונת 2010 שהייתה אמורה להיות הראשונה שלו ).
    קבוצות בעשור: הקליפרס ודטריוט.

    6 בחירות לאולסטאר ( אלוף ההטבעות 2011).
    3 פעמים בחמישיית העונה השנייה ועוד פעמיים בשלישית.
    היה רוקי העונה ב 2011 (וכמובן בחמישיית הרוקיז).
    קלע כ 22 נק קטף 9 רי ומסר 4.5 אס לאורך כל העשור.
    מגרעתו הראשונה הייתה בפליאוף .
    פחות בסט (21 8.5 4 ).אלא בעובדה שלא עבר יותר מסיבוב .
    מגרעתו השנייה הם הפציעות הרבות שמנעו ממנו לשחק את כל עונת 2010
    ופגעו בו מאד בחצי השני של העשור
    כך שיחק 35 מש בלבד ב 2016
    וגרמו לו לשחק פחות מ 55 אחוז מהמשחקים בחצי השני של העשור .
    ובכל זאת לא אין חולק שהוא ברשימת טופ 50 ומעבר לכך .

  10. אוהדי הלייקרס בל"א לא נעלמו ומלאו את האולם גם כשהלייקרס לא היו טובים.

    בכל מקרה אני לא בטוח שאוהדי הסלטיקס פחות טובים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט