פריוויו למשחקי יום ראשון – המלך נגד יורשו ועוד הרבה משחקים / עמיחי קטן

המפגש הקודם היה קלאסיקה…

לראשונה העונה, רוב קבוצות הליגה משחקות ביום ראשון. הלילה 18 מתוכן לוקחות חלק ב-9 משחקים שונים, אשר מכילים מכל הסוגים. יש משחקים מסוכנים לציבור, ויש משחקים שצפויים להיות מרתקים. אין ספק שהמשחק המרכזי הוא בין הלייקרס ובין דאלאס, במיוחד לאחר המפגש הקודם בין 2 הקבוצות שהסתיים בהארכה לאחר הצגות של לברון ודונצ'יץ'. ארבעה מתוך תשעת המשחקים, וגם המשחק המרכזי, הם בשעות נוחות לעם ישראל. יצאנו לדרך…

22:00 ברוקלין נטס (10- 9) – מיאמי היט (13- 5):

יהיה קשה למצוא מי שיחלוק על כך שהפציעה של קיירי אירווינג היא אחד הדברים הכי טובים שקרה לברוקלין העונה, כי כל שאר הקבוצה השתחררה וחזרה לשחק כמו בעונה שעברה, ובמיוחד ספנסר דינווידי שרושם במשחקים אלו 24.5 נקודות ו-7.8 אסיסטים, בהשוואה ל-17.1 נקודות ו-4.6 אסיסטים בתקופה הקודמת לכך, והמאזן של הנטס בתקופה הזאת הוא 6- 2, מה שהחזיר אותם למאזן חיובי ומקום במאבק על הפלייאוף. קיירי כבר סיבך בעבר קבוצה שהסתדרה טוב בלעדיו, אבל יש מקום לתקווה שהפעם הוא ילמד להשתלב כשיחזור, בעיקר כי לידו נמצא קווין דוראנט שמשגיח שלא יהיו בעיות.

בצד של מיאמי החיוכים חזרו בניצחון קליל על גולדן סטייט, אבל יש תחושה חזקה שהמאזן המצוין קצת משקר, כי נגד הקונטנדריות מיאמי לא ממש מסתדרים העונה. בולטת העובדה שלהיט יש לא פחות מ-7 שחקנים שקולעים העונה בדאבל פיגרס – באטלר, נאן, דראגיץ', הירו, אדבאיו, ווינסלואו ומגדלי התאומים (דאנקן רובינסון), כשגם אוליניק קרוב עם 9.2 נקודות למשחק. נגד יריבות שההגנה שלהן לא מאוד מרשימה זה בדרך כלל מספיק.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של מיאמי על הגארדים של ברוקלין, ובעיקר דינווידי. לנטס אין הרבה אפשרויות חלופיות לייצור נקודות, והתרכזות של המאמץ ההגנתי של מיאמי שם עשוי להקל עליהם את החיים.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות פלייאוף על הנייר, שגם נראות ככה עכשיו, במשחק שקשה לומר בוודאות מי עדיפה, בעיקר בגלל הביתיות של ברוקלין.

הימור: מיאמי ב-5.

22:30 ניו יורק ניקס (4- 15) – בוסטון סלטיקס (13- 5):

במרחק 19 דקות נסיעה מהמשחק הקודם (עפ"י גוגל), היריבה העירונית של הנטס, ניו יורק ניקרלוזרס מאחרת את הבוסטון סלטיקס בתקווה שלא להשלים הפסד חמישי ברציפות ביריבות הזאת, ושלישי העונה, אבל קשה לראות איך זה קורה. הקבוצה שהפסידה רק פעם אחת פחות מגולדן סטייט לוקה גם היא במחסור בשחקני כדורסל טובים, וגם הם כולם (כמעט) פאוור פוורוורדים. מרקוס מוריס מוביל את הקבוצה עם 18.7 נקודות למשחק ועם אחוזים חריגים קצת – 52.4% לשלוש (מוביל את הליגה), אבל גם 36.1% ל-2 נקודות (אחד לפני אחרון – מקום 156), ובסך הכל 52.4% אפקטיבי (מקום 92 בליגה).

בוסטון מגיעים אחרי הפסד לברוקלין, שבו אף אחד מכוכבי בוסטון – ווקר, טייטון ובראון, לא ממש היה במיטבו, אבל בכל זאת היה משחק צמוד. אפשר לדון הרבה בשאלה האם בוסטון מועמדת אמיתית לאליפות כרגע או לא, אבל זה לא משנה את העובדה שאת הניקס צריך לנצח בכל מקרה.

המפתח של המשחק הוא ההתקפה של בוסטון. אם הם יקלעו מספיק הניקס לא יצליחו להגיע לשם.

רמת עניין של משחק: C – אם יהיה צמוד או שבוסטון יהיו קרובים להפסד זה יהיה מעניין.

הימור: בוסטון ב-16.

22:30 מינסוטה טימברוולבס (10- 8) – ממפיס גריזליס (5- 13):

לרגע היה נדמה שמינסוטה בדרך חזרה למאזן שלילי כרגיל, אבל ניצחונות על אטלנטה וסאן אנטוניו ו-3 ימי מנוחה השאירו את טאונס וחבריו עם החיוכים. שני שינויים מהותיים נעשו במינסוטה, כאשר הראשון הוא השימוש בטאונס כקלעי מחוץ לקשת הרבה יותר מבעבר, והוא לוקח כמעט 9 זריקות מבחוץ, אותן הוא קולע ב-44.4%, מה שמאפשר לו גם חיים קלים יותר בצבע, בדרך ל-62.6% אפקטיבי, שזה כמובן שיא קריירה. השינוי השני, והמפתיע יותר הוא של אנדרו וויגינס. יש מחלוקת האם ועד כמה הוא שיפר את בחירת הזריקות, אבל באחוזים האפקטיביים הוא על 52.4%, ולראשונה עובר את קו הנקודה לזריקה מהשדה. וויגינס מפגין שיפור גם באסיסטים – 3.3 למשחק וגם בחסימות – 1.1, ואולי הוא מתחיל להראות שהחוזה שלו לא כל כך גרוע.

בממפיס הדבר העיקרי שמעניין את הציבור הוא הרוקי מוראנט, שפתח פער משמעותי בקרב על תואר רוקי הענה, אבל הוא נפצע וייעדר מהמשחק הזה, כך שהבמה תיוותר בידי יונאס ולנצ'יונאס שב-2 המשחקים האחרונים רושם 26 נקודות ו-16.5 ריבאונדים, ואפילו קלע 2/3 מחוץ לקשת נגד הקליפרס. ממפיס הפסידו את שני המשחקים לקליפרס ויוטה, אבל עם כל הכבוד למינסוטה, הם לא שם.

המפתח של המשחק הזה הוא קרב הסנטרים בין טאונס ובין ולנצ'יונאס. שניהם שחקני מטרה נפלאים בהתקפה, אבל כמובן שטאונס עדיף, לפחות על הנייר. במצב הנוכחי, אצל 2 הקבוצות הסנטר הוא יצרן הנקודות העיקרי.

רמת עניין של משחק: B- – מינסוטה רוצה לאגור ניצחונות במאבק לפלייאוף, לקראת לו"ז קשה יותר בעתיד, ואילו ממפיס רוצה להישאר רלוונטית, אבל יותר מזה, לשמור על בחירת הדראפט.

הימור: מינסוטה ב-13.

23:00 לוס אנג'לס לייקרס (17- 2) – דאלאס מאבריקס (12- 6):

המשחק המרכזי של הערב בשעה די נוחה עבור הציבור הישראלי, וגם עבור העם הסלובני שכנראה מתעניין במשחק לא פחות. הלייקרס פתחו את העונה חזק, רק כדי להגביר את הקצב ולמצוא את עצמם בפתיחת העונה הטובה ביותר של המועדון הזה אי פעם. לברון מייצר יותר נקודות מאסיסטים מאשר בקליעה, אבל מופיע גם בראש טור הקליעה מתי שצריך. דיוויס עושה את העבודה נגד היריבות הנוחות יותר, ומאפשר ללברון לנוח על הפרקט לפעמים, בזמן שהסנטרים ודני גרין עושים עבודה מצוינת בהגנה. הבעיה – המשחק הזה הוא פתיחה לחודש מאתגר הרבה יותר ממה שהיה עד כה.

בצד של דאלאס הגיעו בברלי, ג'ורג' קוואי כדי למחוק ללוקה דונצ'יץ את החיוך, ואכן הצליחו, אבל למרות זאת דאלאס מבססים את מעמדם כקבוצת פלייאוף לגיטימית. את חודש נובמבר דונצ'יץ' סיים עם ממוצעי 30-10-10 והפך לשלישי שסוגר ככה חודש, אחרי מלכי הטריפל-דאבל ווסטברוק ורוברטסון. לוקה מפעיל מצוין את חבריו לקבוצה, כפי שמעיד הנתון שפורזינגיס הוא היחיד בדאלאס שקולע בפחות מ-50% אפקטיבי, וההתקפה של דאלאס אוחזת בינתיים בנתונים היסטוריים.

אי אפשר גם שלא להזכיר את המפגש הקודם בין 2 הקבוצות, שהסתיים בניצחון הלייקרס בהארכה, והיה המשחק הראשון אי פעם בו 2 שחקנים יריבים הגיעו ל-30 נקודות, 10 ריבאונדים ו-15 אסיסטים (לברון עם 39, 12 ו-16. לוקה עם 31, 13 ו-15.

המפתח של המשחק יהיה הקרב בין לברון לדונצ'יץ', בעיקר בתחום האסיסטים. מי מהם שיצליח להכניס טוב יותר את חבריו למשחק יזכה ביתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: A+ – מאז המשחק הקודם בין הקבוצות כולם מצפים לקרב הזה, ובעיקר לראות את דונצ'יץ' מנצח הפעם ומקבל את הלפיד.

הימור: אני אלך על הפתעה – דאלאס ב-5.

00:00 דטרויט פיסטונס (6- 13) – סאן אנטוניו ספרס (7- 13):

הפיסטונס עד כה העונה רושמים כבר 3 הפסדים לשארלוט ומבזבזים 17.5 נקודות ו-17.1 ריבאונדים למשחק של דראמונד, שניהם שיאי קריירה, ולקראת סיום החוזה שלו הם צריכים לשאול את עצמם לאן הם הולכים. ייתכן שהפתרון הנכון הוא להטריד את בלייק גריפין שמתקשה להיכנס לעניינים עדיין, לוותר על דראמונד, אולי באמצעות עוד טרייד, ולנסות לבנות מחדש. בכל מקרה, כרגע בדטרויט זקוקים באופן נואש לניצחונות, מה שמביא אותנו אל היריבה.

הספרס היו במצב קשה אפילו יותר. ניצחון אחד מתוך ה-11 האחרונים היו להם עד לרגע שבו קוואי הגיע לביקור עם הקליפרס. באותו רגע פופ כנראה נזכר בעבודה הקשה שהוא עשה כדי למנוע מהשידוך בין קוואי לקרית מלאכי לצאת לפועל, וזה כנראה העיר אצלו משהו, בדרך לניצחון מפתיע, שאולי ישנה את העונה של הספרס.

המפתח של המשחק הספציפי הזה הוא הקו הקדמי של דטרויט, על הנייר אחד החזקים בליגה, מול זה של הספרס שלא מצטיין בהגנה העונה. אם גריפין ודראמונד יהיה טובים זה כנראה יכריע את המשחק.

רמת עניין של משחק: B- – שתי הקבוצות נמצאות במשבר ומתחילות לחשוב על טריידים. אחת מהן מקבלת הזדמנות לצאת ממנו.

הימור: הספרס ב-8.

00:00 ניו-אורלינס פליקנס (6- 13) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7- 11):

קיץ 2020 יהיה חשוב מאוד עבור הפליקנס, בעיקר סביב ההחלטה מה לעשות עם ברנדון אינגראם. מצד אחד, הוא נותן 25.9 נקודות למשחק, 7.4 כדורים חוזרים ו-4 אסיסטים ב-55.4% אפקטיבי, כולם שיאי קריירה, והוא כנראה הנכס העיקרי שהפליקנס קיבלו בטרייד על דיוויס נכון לעכשיו. עד כה אינגראם מועמד ברור לחוזה מקסימום, ולמרות ההתלבטות הקיימת אני מאמין שהפליקנס ישוו את החוזה הזה.

הצד של אוקלהומה כרגע נקי מהחלטות קשות, ובעיקר נהנה משג"א שמשדרג את עצמו באופן משמעותי, וחייב להיות מועמד לתואר השחקן המשתפר. כריס פול בינתיים עוד לא מתלונן, ולמרות שהת'אנדר לא שווים פלייאוף הם בהחלט נהנים בינתיים מהמצב. סם פרסטי יכול למכור בחירות דראפט במבצעי "סייבר מאנדיי" ולהתרווח בנחת בינתיים בזמן שהוא ממתין לראות מה ילד יום.

המפתח של המשחק הזה הוא אינגראם. ההגנה של אוקלהומה מצוינת עד כה, אבל היא מתקשה נגד פוורוורדים, ואינגראם יכול אולי לנצל את זה.

רמת עניין של משחק: B- – קבוצה עם ההתקפה של הפליקנס וההגנה של הת'אנדר היא מועמדת לאליפות, והמאבק בין שתיהן יכול להיות מעניין ובקצב גבוה.

הימור: הפליקנס עם הביתיות וינצחו ב-9.

1:00 אורלנדו מג'יק (7- 11) – גולדן סטייט ווריורס (4- 16):

אחרי פתיחה חלשה של העונה נראה היה שאורלנדו מתאוששים, אך הפציעה של ווצ'ביץ' זרקה אותם אחורה, והם הפסידו 4 מתוך 5 המשחקים האחרונים, כאשר הניצחון היה על קליבלנד. מרקל פולץ מתחיל להראות יכולת עם 11.6 נקודות ו-3.5 אסיסטים באחוזים סבירים בתוך הקשת, אבל קליעה מבחוץ גם לו אין כל כך, וההתקפה של אורלנדו כמכלול נראית רע מאוד.

גולדן סטייט מגיעה אחרי תבוסה נגד מיאמי, אבל אחרי שבתקופה האחרונה הלוחמים מוכיחים שמי שךא עושה נגדם ריצה מספיק גדולה ברבע הראשון עוד נאלץ לעבוד קשה בשאר המשחק. אריק פסקאל ממשיך ביכולת הטובה שלו, ולאחרונה גם אלק ברקס משחק מספיק טוב כדי לקלוע 15 למשחק.

המפתח של המשחק יהיה ההתקפה של גולדן סטייט. ב-3 משחקים העונה מסרו הווריורס 30 אסיסטים ומעלה, וניצחו את שלושתם, וגם בניצחון הנוסף הם מסרו 28 אסיסטים. ההתקפה של המג'יק לא מספיק טובה כדי לרדוף אחרי קבוצה שמייצרת נקודות בקצב כזה, וזה עשוי להספיק לווריורס. מצד שני, פעמים רבות העונה ההתקפה של גולדן סטייט נראתה כמו מכבי ביום רע…

רמת עניין של משחק: C+ – לאורלנדו זה משחק חשוב ולגולדן סטייט זה עוד משחק ללא ציפיות, אבל כזה שאפשר לקחת.

הימור: אורלנדו, אבל צמוד, ב-4.

1:00 טורנוטו ראפטורס (14- 4) – יוטה ג'אז (12- 7):

האלופה ממשיכה במסע שבאופן מפתיע ניתן לתייג אותו בקטגוריית מסע הגנה על התואר, וההגנה ממשיכה להיראות קטלנית. אחרי שעצרה את לילארד על 9 נקודות, קוואי על 12 ולברון על 13, הגיע השיא עם ג'ואל אמביד שהתחיל וסיים את המשחק עם אותה כמות נקודות. הפציעות של לאורי ואיבקה כמעט ולא מורגשת, בזמן שסיאקם נותן עונה טובה יותר מקוואי עד כה ומסייע לקנדים להתמקם במקום ה-2 במזרח מאחורי מילווקי, כמו בעונה שעברה.

אצל יוטה העניינים טיפה פחות כיפיים, למרות מאזן לא רע בכלל, והאמור הוא בעיקר על מייק קונלי שלא משדרג בכלל את הקבוצה התקפית, וקולע ב-43.4% אחוז אפקטיבי רע מאוד העונה. מיטשל וגובר ממשיכים להשתפר וההחתמה של בוגדנוביץ' מוכיחה את עצמה, מה שמאפשר ליוטה מרווח נשימה במערב הצפוף. אם קונלי שומר את עצמו לפלייאוף אסור לזלזל ביוטה, אבל כרגע הוא לא מספיק מאיים.

המפתח של המשחק הזה הוא ההתמודדות של יוטה עם סיאקם. ההגנה של הג'אז היא, כרגיל, הטובה ביותר בליגה על הנייר, ומעניין לראות האם ואיך היא תתמודד עם סיאקם בפרט ועם הראפטורס בכלל, שמחזיקים בעדיפות על יוטה בצד ההתקפי.

רמת עניין של משחק: A- – משחק בין 2 הגנות נפלאות שגם ההתקפות שלהן לא כל כך רעות. בטורונטו כולם כבר מצפים לביקור של הקליפרס בעוד שבוע וחצי, והם רוצים להראות לקליפרס שהם מסוגלים להתמודד עם הגנות טובות, כמו זאת שבברלי ושותפיו יזרקו עליהם אז.

הימור: ההתקפה של טורונטו עדיפה ותנצח ב-6.

4:30 לוס אנג'לס קליפרס (14- 6) – וושינגטון וויזארדס (6- 11):

הקליפרס התחילו לשחק סוף סוף בסגל מלא, והעבירו שיעור משמעותי ללוקה דונצ'יץ' בשבוע שעבר. ג'ורג' נכנס טוב התקפית לעונה, אבל התקופה האחרונה הייתה בעיקר התור של לו וויליאמס והארל לשלוט בקטגוריית הנקודות. דווקא הביקור בסאן אנטוניו הסתיים בהפסד מפתיע, וקוואי עדיין לא ניצח בסאן אנטוניו מאז שהוא הועבר בטרייד. אין כמו ההגנה של וושינגטון כדי להוציא עצבים…

בוושינגטון בינתיים בראדלי ביל עסוק בחישובים איך לסדר לעצמו חוזה גדול יותר מג'ון וול, ולנצח, הפעם אולי באופן סופי, ביריבות הזאת ביניהם. ההתקפה של וושינגטון משחקת נפלא ומדורגת גבוה מאוד בצמרת, אבל גם התקפות היריב. מבחינת וושינגטון כל זה בסדר, כל עוד הצעירים מתפתחים ויהיו עוד בחירות דראפט גבוהות, והם מחכים לקסם שיעלים את ג'ון וול, או את החוזה שלו.

המפתח של המשחק הספציפי הזה הוא דווקא בברלי. זה מסוג המשחקים שהקליפרס לא יתאמצו, ונגד ההתקפה המצוינת של וושינגטון זה עשוי ליצור בעיות. בברלי הוא השחקן שיודע להלהיב את כולם, וזה לבדו יספיק כדי לקלוע יותר מהיריבה.

רמת עניין של משחק: B – יש כאן פוטנציאל תיאורטי למלא נקודות, אבל נדמה לי שזה לא יהיה מספיק צמוד ומעניין.

הימור: הקליפרס ב-20.

ועכשיו לחידה השבועית: הארדן קלע הלילה 60 נקודות בפעם הרביעית בקריירה, והוא עשה את זה עם הכי קצת זריקות מהשדה. שאלה ראשונה – מי ה-3 האחרים שקלעו 60 4 פעמים ומעלה? שאלה שנייה – מי החזיק בשיא הקודם של 60 נקודות בהכי קצת זריקות מהשדה?

(תשובה מלאה בסיקור של מחר…)

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 280 תגובות

  1. שלושת האחרים עם 4 כפול 60 הם קובי, מייקל ואלג'ין ביילור.

    אהה כן, ועוד אחד צ'מברליין משהו, עם 32 משחקים כאלה

  2. תודה חיים. ג׳אז-ראפס יהיה קרב חפירות. אני הולך על טורונטו. הלייקרס יטאטו את המאבס ולוקה.
    קלעי ה 60*4, צ׳מברליין ברור, קובי אני יודע ובטח מייקל או לארי לג׳נד. לגבי הכי מעט זריקות לפני הארדן זה בטח קליי

  3. תודה לך חיים על ההימור האמיץ על הספרס הלילה – מול דטרויט! בחוץ!! ב-8 הפרש!!! – לא התרגשתי ככה מאז שהמורה נדיבה אמרה לאמא שלי בערב הורים בכיתה ו' שיש לי פוטנציאל וחבל שאני לא ממש אותו (הייתי עסוק בלשחק במגרש, לא רציתי שהחלק האקדמי יפגע בהתפתחות שלי….).
    .
    אחלה מחזור ובשעות נוחות לבריות באזורנו – כן ירבו.

      1. פחות זמן משחק (במעט), פחות זמן עם הכדור ביד (אין נתון אבל בערך מאית), פחות כדרורים (11 אם אינני טועה), פחות קליעות עונשין ובעיקר לא התחזויות, נעילות ידים ושאר תעלולים שמשניאים אותך על האוהד הממוצע

  4. תודה רבה חיים.
    הפריוויואים שלך פשוט מעולים.
    .
    יופי של משחקים ובשעות נוחות. אפשר להתחיל עם מיאמי-ברוקלין ולעבור למנה העיקרית בה ללא ספק לוקה ינגב את האגמונים. על רחיצת הכלים- פורזינגיס. טאטוא ושאיבת אבק מהשטיחים- הארדוואי ג'וניור. חלונות- פיני-סמית. שירותים- קרי. ריקון פחים- פאוול. כביסה- ברונסון. זרוק על הספה ורק מרים את הרגליים מדי פעם כשעוברים עם המגב- בראה.

    1. חחחח

      דיוויס יהפוך את פורזי לארון אחסון שמתחת לכיור. פורזי היום רק על קשת ה3. יקלע או לא? זאת נדע שיגמר המשחק.
      המלך יראה לוניל שהוא עדיין לורד בכיר והוניל בטח לא הולך לכבוש לו את הממלכה

  5. הלייקרס חייבים(!!!) את איגואדלה כדי שיהיה להם שחקן שיוכל לשמור על דונציץ ועל קוואי לנארד.
    כרגע , אין להם שחקן שמסוגל לשמור עליהם.
    לברון משקיע בהתקפה והוא לא יכול להיקרע גם בהגנה.

  6. הפריוויואים של חיים הם מלאי…חיים. וזה לא קל כשישנם 9 משחקים. עשיתי זאת מספיק שנים כדי לדעת. ממש כל הכבוד לך חיים. פריוויו לפעמים הוא לא הדבר המעניין ביותר לקריאה, אבל שלח קולחים ונקראים בכיף. גם אני מרגיש שדאלאס יכולה להפתיע באל איי הלילה.
    תודה

  7. תודה רבה!
    הצחקת אותי עם קונלי ששומר את עצמו לפלייאוף 🙂 בינתיים הוא נותן את הכל במירוץ לאכזבת העונה, אבל כמו בממפיס גם הפעם נתקל בעונה היסטורית של גולדן סטייט…

  8. אחלה פריוויו, תודה רבה
    מדהים שמכל הטוב שיש לערב הזה להציע, עריץ הספורט משדר את מותחן העל בין הספרס לפיסטונס, ועוד בערוץ תשלום פלוס פלוס אקסטרה. ג'ורדן בדראפט בוחר דברים טובים יותר

  9. ממש מעולה חיים, תודה רבה על סקירה מדויקת ומאוזנת.

    כהרגלי, נקודות רנדומליות –
    .
    אין ספק שהנטס נראים יותר טוב ללא קיירי, אבל אני חושב שההשפעה היא בעיקר מנטלית. אם אני לא טועה חלק ניכר מהניצחונות היו צמודים על קבוצות בינוניות. להוציא הניצחון על בוסטון שהיה מרשים כשלעצמו והבליט חלק מהחסרונות של הסלטיקס, ששיחקו לידיים של הנטס הנמרצים. הבעיה העיקרית עם האופי (או האגו או מה שתרצו) המלודרמטי של קיירי היא שהוא עדיין לא הוכיח שבמדד פלוס-מינוס הזה הוא מעל ה-0. וזה משפיע באופן (מלו)דרמטי על הקבוצות שהוא חלק מהן. למרות שאני לא אוהב משחקי וואט איף, תחשבו על בוסטון ללא קיירי – אבל גם ללא קמבה – ותדמיינו את מה שראיתם כבר בגמר מזרח אחד זכור לאמביוולנטיות. אז ברוקלין מפצה על הכישרון של קיירי בלא מעט כישרון של שחקנים אחרים, אבל קיירי פאקינג צריך להפסיק להביך את עצמו ולהתבגר כדי שאולי יהיה להם סיכוי לדבר קצת באביב.
    .
    צריך להפסיק לרדת על פורזינגיס. נכון, הוא לא מספק את הסחורה אבל בחייאת, הבנאדם לא שיחק 18 חודשים. ואם יצא לכם לשמוע אותו קצת לפני כן, די ברור שמדובר בבחור רגיש ומתוק שכלוא בגוף של הצאצא המשותף של דולף לנדגרן ופסטה ברילה. זה לא אשמתו שלוקה עילוי שמקדים את זמנו. השחקנים האחרים ממלאים את תפקידם כרול פליירס וזה, לצערו, כל מה שהוא יכול לתת עכשיו. תנו לו, לזה, קצת זמן להתבשל. רק נקווה שהוא לא יידבק בחיידק ההיבריס ויתחיל לדרוש דרישות מופרכות. העילוי (שאגב, זה שם הרבה יותר טוב מהגלגול) בסה"כ בן 20. המאבס ארגון שיודע לנהל כוכבים לטווח ארוך. אני אהיה הראשון להודות שהגיע הזמן להוריד את המסך על הפסטרואיד אבל רק אחרי שאיווכח שבתמונה רחבה יותר ולאורך זמן הוא לא תורם את חלקו המצופה במשוואה/בעסקה.
    .
    לא ראיתי את מינסוטה כמעט העונה אז אין לי כל כוונה להסביר את עניין וויגינס. חובת ההוכחה עוד עליו ומי שעושה לו את זה להתלהב ממנו, אחלה. טאונס מוכשר בצורה משוגעת אבל הם צריכים רכז. מישהו אמר כריס פול? אין לי מושג אם אפשרי אבל שמעתי בפוד או פודיים.
    .
    קצת עובר מתחת לרדאר אבל אנטוני דיוויס מוביל את הלייקרס בכל קטגוריה אפשרית בערך למעט אסיסטים. אמנם עונה 17 של לברון וכל זה אבל לא חושב ששמעתי אף דיון MVP ששם אותו לפני לברון. אני לא אומר אם הוא צריך להיות שם או לא, רק שמוזר לי שלא מדברים על זה יותר.
    .
    אני לא צופה התלהבות יתר מצד אינגרם עם בואו של הראשון לציון בעוד מספר שבועות. למרות שהוא נותן מספרים יפים, לא נשכח את הריצה…והאגרוף. אחד שעושה ככה, יש לי תחושות לגביו. והן מנבאות שבהתנגשות עם שנת חוזה, המספרים המרשימים עד כה וטוויליאמסון אחד ויחיד שמתכונן – אינגרם לא ישחק יפה ביחד כל כך מהר. הלוואי שאני טועה, אני ממש רוצה לראות את הקבוצה מצליחה.

    1. תודה.
      אני רוצה להתייחס ולהביא את דעתי לנקודות.
      1. קיירי – אני מאמין שהא יכול להשתלב טוב דווקא, כמו בעונה הראשונה שלו בבוסטון. אני חושב, כמו שאמרתי, שדוראנט יעזור לאפס את קיירי, והשיפור של דינווידי ואלן יכול אולי להיות משמעותי באפריל, אם קיירי ימצא את הדרך להיות איתם.
      2. פורזינגיס – מוקדם מדי בהחלט, אבל כרגע אפילו לא בטוח שהוא הרול פלייר הבכיר ליד לוקה.
      3. וויגינס שיפר, לפחות בקצת, את קבלת ההחלטות שלו. כרגע הכדורים גם נכנסים לו וזה משפיע, אבל אני אישית כן מרגיש שיפור אצלו. טיג בינתיים לא רע בתור הרכז, אבל הם יצטרכו מישהו צעיר יותר.
      4. דיוויס מבחינה סטטיסטית נותן עונה מצוינת, אבל ברור לכולם מי המנהיג של הלייקרס, ועל חצי נקודה יותר לא עושים עניין.
      5. אינגראם מסתדר דווקא יפה עם השיפור של הולידיי ורדיק, ונראה לי שהוא מסוגל להסתדר גם עם עוד שחקן מטרה. בכל מקרה, את ההצעה הגבוהה הוא כנראה יקבל, והשאלה היא האם הפליקנס ישוו את זה או לא.

      1. תודה על התגובה. אין לי וויכוח עם רוב מה שכתבת, אולי חוץ מדייויס. להגיד חצי נקודה זה לא רציני בדיוק כמו להגיד חמגשיות וסיגריות. לא חייב להיות המנהיג כדי לפחות להיות בדיון. במשחקים האחרונים הוא דומיננטי בהגנה בקטע אחר, ואז גם נותן מספרים יפים מאוד בהתקפה. לגבי הפלס, אתה אופטימי ממני וזה אחלה. מקווה שתהיה צודק גם בסופו של יום.

    2. נראה לך שהתאגיד יתן לדיוויס סיכוי חחח להאפיל על המלך בחיים לא. תכלס לברון עד כה יותר טוב ממנו כי הוא משתלט יותר על משחקים וזה ליגה של מפלצות. זה לא העונות שנאש לקח עם 18 נק 12 אס mvp. היום נאש לא היה נכנס לעשירייה בכלל במירוץ.
      יש לך את יאניס המפלצת שמוביל את הבאקס למקום 1 עם חבורת פסחים סביבו עם סטט מפלצתי יותר והגנה עילית. יש לך את הארדן הפסיכופת עם כמעט 40 נק ממוצע למשחק יש לך את לברון וסיאקים שהם אלפא בקבוצה שלהם.
      יש לך את הסייבורג החיים קשים.
      דיוויס טופ 5 במירוץ בהחלט נראה איך יראה במשחקים היותר קשים ופחות מול הממפיסים נא וושינגטונים.
      מה שכן הוא שחקן ההגנה של העונה אצלי עד כה

      1. כרגע באופן אישי דעתי היא שיש לפניו לפחות 2 מועמדים ברורים לפרס, אבל אני אחד שכן נותן המון משקל להגנה ובאופן כללי לשחקן היותר מאוזן. ההגנה שלו פשוט מפלצתית. למען האמת, בדיוק כמו עם לברון אגב, אם מוציאים אותו מהקבוצה היא קורסת. פשוט בצד ההגנתי ולא ההתקפי….

  10. תודה
    נראה לי שטעית במשפט הזה: "והיה המשחק הראשון אי פעם בו 2 שחקנים יריבים הגיעו ל-30 נקודות, 20 ריבאונדים ו-15 אסיסטים (לברון עם 39, 12 ו-16. לוקה עם 31, 13 ו-15."

  11. בנוגע לפורזי – כבר אמרו את זה בעבר ואני לא הראשון שטוען אתזה, אבל אחרי פציעות קשות, לוקח שנת התאקלמות חזרה, אם תסתכלו על היווארד , או פול גורג, לשניהם לקח שנה לחזור לעצמם(למרות שפול גורג חזר יותר טוב ממה שהיווארד חזר, עדיין) יש עוד דוגמאות שלא עולות לי כרגע בזכרון, אבל הנקודה הובהרה. אם שנה הבאה הוא יהיה גרוע זה כבר יהיה סימן לכך שהוא – גרוע.

        1. מה זה שיחק טוב בפלייאוף הזריקות האלו לא יכנסו. לא יכול להיות שכובה כזה לא יטחן שחקנים כמו קוזמה כל התקפה עד שהמאמן יוריד את קוזמה לספסל זו צריכה להיות ההתקפה היחידה שלהם הוא פאקן 2.21 ועם ידיים טובות ומובים. כל שנייה שהוא לא בצבע זה כסילות ובזבוז זמן

  12. לוקה עם בינתיים עם דאבל-דאבל: יוסג' ופניות לשופטים. קרלייל מפחד ללחוץ על לברון. תיכף נגמר

    1. גאון, גומרים את לוקה הלייקרס הגנתית , איזה יופי מי שחושב שמהקלסטרופבי הפרימדונה פורזינגס יצא משהו יכול לצפות שגם מחר לא יהיה שמש, הילד מפחד להיכנס לצבע

    1. ווגל שואל את קיד מי זה ההוא שקולע, קיד בודק בניירות אומר לא יודע, אבל אולי כדאי לצאת אליו, בינתיים האיטרייה הלאטבית התעוררה, יאללה לוקה חזר, נגמרה המסיבה

  13. אחרי מה שקליפרס עשו ועכשיו לייקרס עושים ללוקה בהגנה עם כמות המכות שהוא מקבל אני חושב שLA תהיה העיר שהוא הכי שונא

    1. לא כל יום יהיה קאבס וויזארדז יוסטון ניקס שארלוט לניפוחי סטט הלוח של המאבס עד כה היה מהקלים בליגה הוא ילך ויהפוך לקשה יותר ואלו 2 הקבוצות הטובות בליגה שבפלייאוף ישחקו 10 רמות יותר אינטנסיבי

  14. יאללה מאני טיים בברוקלין אפילו הניקס מובילים רזי מה קורה? סמוך על רנדל שיתן את הנצחון לבוסטון בסוף אל דאגה.
    מי שמחכה שפורזי מתישהו ישחק בצבע זה אלו שמחכים לסימונס שיהיה קלעי אותו סיכוי

  15. גרייסון אלן משווה עם שלשה שלישית… כל פעם שראיתי את מיניסוטה הם היו מול ממפיס, וזה אולי איכשהו הקריפטונייט שלהם, אבל באמת שאין לי מושג איך הם במאזן חיובי במערב

  16. מחצית שחושפת שוב עקב אכילס גדול של הלייקרס העונה, כתבתי על זה הרבה. הקליעה משלוש.
    זו מחצית של 15 קל ללייקרס. ובכל זאת שוויון. איך?
    כי הלייקרס לא מכירים בשלשות. לא התקפית, גם לא הגנתית.
    דאלאס זורקת מהשלוש כמו שמקובל היום בליגה. הרבה. האחוזים שלה סבירים, היא סוגרת מחצית על 10 מ-27.
    הלייקרס קולעת סביר כנ"ל. רק בקושי זורקת. 3 מ-9.
    להבין: זו ליגה שאתמול אטלנטה ויוסטון זרקו יחד 98 פעם לשלוש. 98. והלייקרס עם 9 במחצית.
    שבע שלשות הבדל בין דאלאס ללייקרס, שמתעקשים על צבע, צבע, 2 נקודות, ועוד צבע. ולא מכירים בעובדה ש- 3>2. אז הנה לכם איך בכל זאת צמוד.
    עוד סיבה למה הלייקרס חייבת טרייד עבור גארד קבלן נקודות אמין. דני גרין זה לרגעים של דני גרין, הגנה מעולה וכמה צ'אקות מכריעות, זה לא דני גרין של 20 פלוס למשחק. יתר ה-"שוטינג" גארדז בטאטה, במיוחד KCP וקארוסו, גם הקליעה של קוזמה מהפרימטר ממשיכה להיות בינונית, זו עדיין לא הקפיצה שחיכו לה (הערב הוא בכלל אסון, משני הצדדים). ללייקרס אין קליעה מהשלוש, וככה הם יתאמצו יתאמצו, יאטמו את הצבע, יעשו הגנה לוחצת – ושוב יופתעו איך משחק בשליטה נמחק בגלל מטווחי שלשות. ככה הם לא יגיעו לכלום.

    1. לא יאמן אוהדי הלייקרס (ברוב הפעמים אוהדי המלכה האם) כל הזמן מחפשים שידרוגים ,אף פעם זה לא מספיק חחח בדיחה!

      1. אני במקצוע שלי מחפש שדרוגים כל הזמן, איך לעשות מכל דבר יותר, איך להוציא מכל פוטנציאל את המקסימום שלו – ואז עוד. ותשמע – זה משתלם, ביג טיים, לכולם.
        אבל מי שרוצה להיתקע מאחורה, it's a free country, man.

          1. צריך להסביר לך עם כפית? כל קבוצה מחפשת להשתפר כל הזמן. מה העניין בכלל? זה לא מייחד את הלייקרס, או ברצלונה, או הפטריוטס, או מכבי קרית עקרון. זה הטבע האנושי (חוץ ממעט שמרנים במיוחד, שמעדיפים לחיות בעבר ולשמור על הקיים). אז מה הביג דיל? כל הבלוג פה מלא כל הזמן בהצעות טרייד והעברת שחקנים, מה טוב ומה פחות טוב ואת מה צריך לשפר… אז אם יש הערה מקושקשת, היא זו שלך: "מה פתאום הלייקרס מחפשים להשתפר?". הזוי.

            1. וואי אתה כזה פוץ …איפפפ

      2. אגב, כתיבה סקסיסטית עבשה, לשון נקבה על גברים, "המלכה", יעני "קווין", "קוויר", "הומו", "קוקסינל", סיסי פוסי גיי וכו' – זה באמת מאפיין אנשים שנתקעו מאחורנית. העולם משתנה בינתיים, ולהגיד "נקבה" או "מלכה" על מישהו, זה באמת מושא ללעג. רק שתדע.

          1. אתה לא תגיד לי מה להיות, ובטח לא תגדיר אותי. זאת אומרת – תגיד ותגדיר מה שאתה רוצה. אלא שאני אתייחס בהתאם. מר בהמתון.

            1. אתה אומר לאחרים כמו בתגובתך הקודמת אז אחרים אומרים לך.

  17. עוד פרט מעניין – מיניסוטה יכולה להפסיד לממפיס בפעם השניה ועדיין יהיה לה מאזן חיובי אחרי 19 משחקים. טוב, אולי לא כזה מעניין

  18. אני לא יודע למה ברוקלין כל כך טובה בלי קיירי, אבל 9 שחקנים סיימו היום עם לפחות אסיסט אחד ואף אחד עם לא יותר מ-5 (פרינס וטמפל), אז אולי הקטע הריכוזי הופך אותם לקבוצה עצובה

  19. מיאמי בקאמבק אכזרי, 0-10 לסגור משחק שהיה לגמרי בידיים של הנטס, שפשוט התפרקו… 106-109 להיט.
    זה בטח בגלל קיירי.

          1. יאניס לא יכול לשחק ליד לוקה הוא מוביל כדור ראשי, דונציץ גם אין במגרש שני כדורים שניהם בלי קליעה מ3 ולשניהם צריכים לרווח את הצבע, יאנג הרבה יותר מתאים ליאניס מלוקה

            1. כן אבל עדיין החלום של שתי אירופאים מנגבים את הnba הוא חלום שווה

  20. כל פעם שאני מרגיש מיותר או חסר חשיבות בחיים אני פשוט נזכר ב40 סנטימטר שיש לפרוזינגס שהוא לא משתמש בהם .

    שימשיך לקלוע לשלוש

  21. טוב אחרי הרבע הזה אפשר להעביר את התואר של גולדן לדאלאס
    התפוצצות ברבע שלישי ? יש
    שחקן בעמדת pf שלא יודע לזרוק מבפנים?יש
    ההצגה הכי טובה בעיר של הספלאס ברודרס? וואלה לוקה זה כמו 2

  22. קוזמה מאבד בחינם, אין הגנה בצד, עוד 2 קלות לדאלאס, AD הולך להציל את המולדת בלונג-2 קשה – כל המחלות של הלייקרס סופסוף נחשפות בבת אחת, לראשונה העונה. כולל 3-13 בשלשות לדאלאס. אבאוט טיים.

    1. הפכת להייטר במשרה מלאה, אמרתי מזמן – אין לי כוח לזה. זה מספים את התגובות פה, זה משניא את ההשתתפות בבלוג, נורא קל לשלשל אלף תגובות ולחנוק את העמוד, וזה בעיקר עבש וחסר טעם.

        1. מתנצל על הברכה, הכל טוב, בלהט הבלוג, לברון גדול, אבל בחצי השני על הפנים, לא כל ביקורת זה הייטר. שוב מתנצל…

  23. בושה לליגה שמחלקה גריאטרית כזאת מובילה אותה. תלחצו על לברון כמו שפופ נדבק ללוקה, וזהו

  24. קוזמה הוא תרמית יחסי ציבור. הקליעה שלו היתה ונשארה בינונית מינוס, הערב הוא רע, לא פעם ראשונה, 1 מ-7. ההגנה שלו אחת הגרועות בליגה, בד"כ מתמקם בבוטום 30. אלא מה, יש לו הייפ, הוא מוחצן, אהוב הקהל – בלוף של יחסי ציבור בלי קבלות. אם תימצא קבוצה שוטה מספיק לקחת אותו, שיילכו על זה.

  25. קוזמה…. פאקינג ג'וק. כמו לשחק עם 4 בהגנה. מהלך אחרי מהלך, מחפשים את האיש שהוא מופקד עליו, לאיזי 2 מתחת לסל.

  26. טוב, נראה שהלייקרס לא ינצחו היום גם אם ישחקו לבד, יש ימים כאלה, כל התקפה זה או איבוד שלומיאלי או החטאה ממצב טוב

    1. אל תדאג ,הנפילה רק החלה.
      כל הניצחונות שלהם הגיעו מול נמושות חסרות בושה (להוציא אולי איזה 2 ניצחונות סבירים מול קבוצות טובות)

      1. הם כרגע שניים בליגה בהפרש קטן מקליפרס בהרכב מלא
        שיחקו כבר עם קליפרס, יוטה, דאלאס פעמיים, מיאמי, טורונטו, ועוד כמה חזקות
        פעם בחודש יש משחק של 1 מ100 מהשלוש, קורה

        1. אחרי השבוע הזה אנחנו נהיה יותר חכמים אבל לדעתי הם הולכים ליפול חזק במיוחד בגלל לברון שנותן יותר מידי מאמץ באוקטובר-נובמבר

  27. חחחחחחחחחחחח
    מה זה העבירה הזו של רובינסון?
    מובילים עליך ב 8, 12 שניות לסיום ותעשה עבירה?
    המשחק נגמר…

  28. שתי הקבוצות באחוזים זהים לחלוטין מהשדה, 46.3%. יתרון קל לדאלאס בריבאונד ובאיבודים, אותו מספר אסיסטים, כמעט זהה בהליכה לקו.
    ההבדל? 6 מ-19 נסיונות לשלוש ללייקרס, 15 מ-41 לדאלאס, שזה כשלעצמו הבדל 27 נקודות.

    1. הרגע גרין החטיא בפעם ה 100 מהשלוש, סבבה, טוב שכל הפאלטות קורות באותו משחק, זה רק משחק אחד
      לברון יכול כבר לצאת, חבל על המאמץ (6 דקות לסוף)

  29. סלטיקס נצחו 113-104 במשחק בו ניקס שיחקו בכלל בלי מוק והובילו על הסלטיקס רוב המשחק….
    סטיבנס לא מוציא את הראש מהתXX, לפעמים אני שואל האם יש מאמן על המגרש בבוסטון. לפחות קיבל היום הגנה מצויינת בסוף מהרוקי וויליאמס, בראון, טייטום וסמי. עוד משחק שסמארט ירצה לשכוח…. בכלל הבולדוג בתקופה לא טובה. אני חושב שהוא משחק פצוע כבר כמה משחקים.

  30. כמה כח יש ללברון להמשיך לקפוץ בגיל 34 ואז עוד איזה ילד לבן בן 20 דופק לך צקה בפרצוף , חייב להעריך את זה

  31. אולי זה מה שיגרום ללייקרס להתעורר בגיזרת הטריידים (יש לה יותר מדיי שחקנים בינוניים על הספסל) או החתמות (איגיאדולה)

  32. טייטום-בראון עם כ 60 נקודות משותפות. זה צמד שצריך להישאר בבוסטון לפחות 10 שנים. השאלה היא האם זה יקרה?
    האם השנים האלה יכולים לתת כל ערב מעל ל 55 נקודות בממוצע ביחד עם הגנה טובה?
    הסלטיקס חוזרים הביתה ויארחו השבוע גם את מיאמי וגם פילי, זה המבחן האם הם יכולים באמת למצב את עצמם כקונטיינדרים. אם ינצחו את שניהם הם שם. אבל עם יד על הלב אני חושב שחסר שם משהו, או מישהו, מישהו שישנו אבל איננו.

      1. קודם תודה על המחמאה אבל לא נראה לי שאקח את ההצעה 🙂
        וכן יצא לי לראות לא פעם את לוקה בתנאי שזה לא התנגש עם הסלטיקס.
        אגב התבלבלתי בין פילי לדנוור. אז את דנוור יפגשו השבוע ואת פילי בשבוע הבא.

  33. הפסד טוב ללייקרס.
    כמה אפשר להמשיך עם הבלוף הזה.
    יש הרבה עבודה לקראת החלון.
    יש יותר מדי שחקנים נייטרלים במקרה הטוב
    קארוסו
    טרוי דניאלס
    דאדלי
    הלייקרס נופלים בגרוש ללירה, באותם שחקנים כמו זובאק, ווגנר, הארט שהיו אצלם ביד ושחררו אותם כי סתם מצמצו ראשונים

    1. הם צריכים לארוז את כל הגארדים שהם לא גרין ובראדלי, שזה איזה 5, בראשם KCP וקארוסו, גם את דאדלי, ולנסות לקבל משהו חזרה במבצע. הם מיותרים ומזיקים.

  34. דאלאס – 46 זריקות לשלוש מתוך 87 סה"כ. שזה למעלה מ-50 אחוז, הסטנדרט החדש למעלה, של יוסטון ומילווקי. רוב קבוצות הליגה כבר מגיעות ליחס של 40%. בלי זה, אין לאן להתקדם.
    הלייקרס עם 24 זריקות לשלוש מתוך 81, שזה פחות מ-30%… בלי קשר למשחק הגרוע הערב – לקבוצה שזורקת כ"כ מעט מהשלוש, אין שום סיכוי ב-NBA שנת 2020 להגיע למשהו. פשוט אין. הזריקה משלוש שינתה את הליגה, ומי שלא יאמץ אותה, הלו פופ – ייתקע מאחור.

      1. לא הדיוק בשלשות (זה בוודאי חשוב), אלא ** כמות השלשות**.
        דאלאס זרקה יותר ממחצית הזריקות שלה, מהשלוש. זה נשמע מטורף, אבל זה מה שעובד. וקלעה באחוז הממוצע של הליגה, שום דבר מיוחד, 35 אחוז. אבל זה נותן לך בסה"כ 17 שלשות בפנים.
        הלייקרס סיימה עם 31% מסך הזריקות מהשדה, וגם זה, אחרי הרבה שלשות גארבג' בסוף. זה אחוז זריקות נורא ששייך למשחק הישן, לא היום. תוסיף לזה הערב את האחוז הגרוע, ואתה מסיים עם 7 שלשות בלבד. הנה – על השלוש, אתה פותח הפרש של 30 נקודות…
        ללייקרס יש בעיה עקרונית, בהפנמת חשיבות השלוש. ובעיית ביצוע – חלק מהשוטינג גארדז שלה פשוט לא ראויים לתואר הזה. זו בעיה שאם לא תיפתר, תכשיל את הקבוצה, בוודאות, לכל אורך העונה.

    1. קצת קשה להאמין שהלייקרס ככה מפסידים לדאלאס ועוד בבית…
      נגמרו ה 20 משחקים של פתיחת העונה ועכשיו יפגשו כמה קבוצות טובות שאולי יעשו להם צרות.
      עכשיו נראה ממה הם בנויים….

  35. הלייקרס עד כה (3 ד לסוף)
    25% לשלוש, 17 איבודים, 7 ריבאונדים בהתקפה כל המשחק

    דאלאס בערב בינוני מובילים 20 הפרש

  36. הימור פרוע ל 2023-2024, פורזינגיס לא יוצא מהחוזה כדי לקבל את המקס השני או לפחות 110 ל-4 שנים, ובמקום זאת מנצל את האופצית שחקן שלו על סך 36 מליון. איזה חרא של מקס

    1. דיון וייטרס קלע בשנה שעברה 2.5 שלשות בכמעט 38%. אולי מיאמי תרצה להיפטר ממנו בתמורה לכלום (מה שיש ללייקרס להציע)

    1. הפסידו משחק אחד בעקבות 25% לשלוש והרבה איבודים שלומיאלים, עדיין עם המאזן הטוב בליגה, נראה מה יהיה

      1. שחר
        כפי שציינו מלומדים ממני, הלייקרס קיבלו הגרלה נוחה בתחילת העונה, נראה ממה הם שווים כשיבואו קבוצות באמת טובות.

  37. נשאלת השאלה, מה-יוטה-צריכים?
    תשובה: שחקן אחד נגר (ככה אומרים), ריקי רוביו שמו….
    קונלי מול רוביו? הנגר לוקח בגדול……………………….

  38. לכל החוכמולוגים שטוענים שלוקה מנפח סטט, הנה לכם בפרצוף. יורד 3 דקות לסוף כשחסר לו ריבאונד אחד לטריפל דאבל.

    1. נקודה טובה.
      הוא יודע שעוד יהיו לו מספיק טריפלים בקריירה, אז פספס עוד אחד שמצטרף למשחק הקודם.
      הבחור עילוי ועדיין אסור לו אלכוהול בארה"ב…
      נשק מותר לו, אלכוהול לא….
      חחחחחחח, אמריקה
      🙂

  39. בינתיים הרפטורס עושים מיוטה קוסה-מחשי עם המון חריף.
    ילה אני תיכף פורש, מחר יום עבודה וכל הקולגות חוזרים מה טנקסגיבינג ויתלוננו שאכלו יותר מדי מההודי והמילוי.

  40. פסקל פשוט שוחט את יוטה…
    שחיטה כשרה. לא ייאמן.
    הכנסתי הכובע לקערה עם שמן זית שיהיה טעים.
    זה עוד כובע שאני צריך לאכול אחרי שהייתי מאד בספק אם טורונטו יעשו פליאוף אחרי קוואי, ותראו איפה הם היום…

      1. קונלי ממש נפילה, נראה כמו כלום ושום דבר היה עדיף להם את רוביו. מקווה בשבילו ובשבילם שהוא יתאפס על עצמו

    1. קראתי שאתה רושם הרבה על השלשות של הלייקרס ואתה משום מה נתקע על זה שהם לא זורקים מספיק. עד כמה שידוע לי המטרה היא לא רק לזרוק אלא גם לקלוע מהטווח הזה. מי בדיוק בלייקרס אמור לקלוע שלשות? לברון? דיוויס? מגי? רונדו? יש לך את גרין קייסיפי וקוזמה ו…..זהו.
      אתה חי בסרט אם אתה חושב שאם הם יזרקו יותר הם יקלעו יותר.
      מה שאתה לא מבין (או שכן אבל אולי לא כן לגביו) שהסיבה לזה שהלייקרס לא זורקים הרבה לשלוש (מעבר למה שרשמתי שאין ממש מי שקלע) כי זה מייצר משחק מהיר והם מנסים להאט אותו כי ללברון אין אויר כבר במחצית בקצב המשחק הנוכחי.

      1. (אני בימי נסיעות כך שלא יהיה זמן להתפלמס. ובכל זאת, לא אשאיר אותך בלי תשובה)
        מה יש לא להבין? להגדיל את ווליום הזריקות. מתמטיקה פשוטה ביותר. עוד לפני שיהיו לך שוטרים חדשים טובים יותר. בגדול – מי שזורק היום בליגה יותר משלוש, זה משתלם לו יותר. דאלאס, מילווקי למשל מיהרו להפנים, והתוצאות בהתאם. ולא רק הן. זה עוד לפני שאתה מגיע (כהרגלך) ללברון; לברון שכלל את השיטה הזו, הוא עמד במרכז שיטה של סוללת זורקי שלוש, המפתח להתקפה הרצחנית של הקאבס במיטבה, האב-טיפוס המדויק למילווקי באקס של בודנהולצר, עם יאניס בתפקיד לברון ווליום זריקות לשלוש שמגיע כבר ל-50%… השיטה של ווגל מיושנת מאוד, כושלת קשות, ואם אני הקטון לא מספיק לך בעניין הפשוט הזה – צא וקרא בבלוגים בנושא. איט איז אול אובר. הלייקרס לא מכירה מספיק בחשיבות הזריקה משלוש – וזה יעלה לה ביג טיים בהמשך.

  41. אני חשבתי לייקרס וקליפרס יעשו 82 0. מה קרה לכם אנשים בעונה הסדירה מפסידים לפחות 20 משחקים וגם לנמושות וגם לדרגים.
    אני כמו כולם חושב שהלייקרס עוד ירדו ואמרתי את זה גם שהיו במוד נצחונות לברון יותר מידי מנסה להוכיח וישפוך לאגר בהמשך.
    בראדלי כל הזמן פצוע כמו כספי.
    אני מסכים עם סתם שהלייקרס צריכים קלעי 3 הבעיה אין הרבה כאלו בליגה אמינים לפלייאוף רק שלא יחזירו את קורבר וגי אר 😂😂
    מסכים גם עם אדיסו שלברון מאט את הקצב אבל אפשר לשחק לאט וגם עם קלעי 3.
    הבעיה שללייקרס אין מה לתת ואת הפסחים שלהם אפילו דיויד גריפין לא יקח.לברון צריך לדבר עם דיוויס ולשכנע את ההוזה שהוא 5 ולא 4 אבל לברון אולי מפחד שהוא לא יברח בקיץ וצריך ללקק לו שלא יעשה דוראנט.
    איך הייתי רוצה לראות את דיוויס בהוקס יאללה עם יאנג.
    טריידים ברור שיהיה ללא קשר להפסדים או לנצחונות. לברון יארגן טריידים גם במאזן 41 3 בפברואר.

    המאבס מפתיעים אותי במיוחד הצוות מסביב למעט פורזי. דוויט פאוול הזה נגר בן נגר אבל תמיד היה לי חיבה אליו לא יודע להסביר הוא האסלר אמיתי. הארדוואי היה סקורר מעולה בניקס וזה נאמר גם בזמן הטרייד שהוא ישים נק במאבס.
    החלשים שם זה סת קרי שהוא לא שחקן nba ורק בגלל אחיו בליגה והלטבי שפשוט נוראי לזרוק שלשות בשביל זה לא צריך 2.21 וחוזה עתק יש שחקנים ב5 מיליון שעושים את זה.

    איפה הכוכבים של הלייקרס? העתיד? הצעירים? הדור הבא לונזו אינגראהם והארט? ניפוחי סטט בעמ אצל גנטרי עם ים הפסדים. זוכרים שאמרו שעכשיו הפליקנס ירוצו לפלייאוף לפני 5 משחקים ואז אמרתי שהם יפסידו את 11 המשחקים הבאים? בינתיים הפסידו כבר 5 מתוך ה11 והלוח שלפניהם לא ידידותי בכלל. לא מסוגלים לנצח שום משחק.
    לונזו עם 14 נק ואדמס נראה אולסטאר ב2 המשחקים מול קנריך וויליאמס

    1. אין כל כך ללייקרס חבילות לטריידים. כוכב שלישי זה לפרק את הקבוצה (כלומר להיפטר מקוזמה, גרין ובראדלי, כי הם היחידים שויום משהו, אבל לא מספיק לכוכב שלישי).

      1. יש את החברים בתאגיד לשעת צרה את ההוא בפיניקס את ההוא בפליקנס וכו…
        איזה רדיק כזה בהנחת חבר או משהו. אין לי ספק שהמלך בוחש מזמן כבר לקראת פברואר נראה מה הוא יצליח להביא.
        החלום שלי זה לראטת את כרמלו בלייקרס וכרמלו עכשיו בהרצת מניה חבלז בדיוק לזה
        אולי מה שסתם אמר כריס פול תמורת גופות 😂

  42. השופטים קורעים שם את הוויזארדס.
    לא יפה. לא יכול להיות שכל התקפה של הקליפרס נגמרת בעבירה עליהם או אנד וואן.
    תנו לשחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט