אינדיאנה בפילי, דנבר בסקרמנטו ועוד ביום שבת מצומצם/עידו רבינוביץ

אינדיאנה בפילי, דנבר בסקרמנטו ועוד ביום שבת מצומצם/עידו רבינוביץ

מומלצי ליג פאס:

סקרמנטו קינגס (10-7) – דנבר נאגטס (3-13), 00:00

שתיים מהקבוצות עם קצבי המשחק הנמוכים הליגה (דנבר במקום ה-27 עם קצת של 98.3, סקרמנטו מקום אחד אחריה עם 97.8) נפגשות למשחק "גריט אנד גריינד" קשוח בבירת קליפורניה.

השנה, שתי הקבוצות הללו שמו להם כמטרה לשנות את הפרספציה הציבורית עליהן: הנאגטס, שתמיד נחשבה לקבוצה שנהנית יותר מהצד ההתקפי של המשחק ומנסה להסתתר בהגנה, הפכה לקבוצה עם הדירוג ההגנתי הכי טוב בליגה.

מנגד, הקינגס שנחשבו לקבוצת ראן אנד גאן שרק מנסה לסרבל את המשחק ולפגוע בסדר שלו, משתדלת לשחק בצורה יותר איטית ומחושבת עם קצב נמוך מהצפוי לקאדר שחקנים כה צעיר ואתלטי.

עד כה, לקבוצה אחת בלבד מבין השתיים הטרנספורמציה הזו עובדת: הנאגטס. החבורה של מייק מאלון השתפרה הגנתית רבות מאז שהגיע לפני כשלוש שנים, אמנם בעונה הנוכחית זו נסיקה גבוהה במיוחד. הם מציגים דירוג הגנתי של 102.1, הטוב ביותר בליגה כעת, ומנצחים משחקי "אולד סקול" הגנתיים. בכל משחק בו קלעו 105 נקודות או פחות, הם הצליחו לנצח (שבעה משחקים כאלה, כאשר בשניים מהם הם קלעו מתחת ל-100 וניצחו). רק לשם השוואה, בעונה שעברה דנבר שיחקו 29 משחקים בהם הם קלעו 105 נקודות או פחות, הם ניצחון 15 מהם (51.7% לערך). מאזן לא רע, אבל לא מתקרב לשלמות של העונה הנוכחית. בנוסף, מתוך ארבעה עשר השחקנים שהתלבשו אצל דנבר עד כה, 11 מהם עם DBPM (Defensive box plus minus, דהיינו, התרומה ההגנתית לפי הבוקס סקור בהשוואה לשחקן הממוצע בליגה, כאשר הממוצע הוא ציון ניטרלי של 0.0) חיובי או ניטרלי (רק אחד, חואן הרננגומז), כאשר אחד מהשלושה האחרים הוא מייקל פורטר ג'וניור שלא ממש נכנס לרוטציה באופן חלק.

לעומתם, הקינגס לא ממש אוהבים את המשחקים עם הסקור הנמוך השנה. אין ספק שהקבוצה הזו הייתה חייבת לסדר את המשחק שלה, וניכר כי השחקנים משחקים בצורה רגועה ומחושבת יותר, אמנם איבודי הכדור עדיין שם (15.9, מקום 22 בליגה) וזה בעייתי במיוחד. חשוב לציין כי תהליך כזה של שינוי פילוסופיה התקפית לוקח זמן והקינגס נראים הרבה יותר טוב בזמן האחרון לאחר שהתאוששו מפתיחת העונה הזוועתית שחוו.

הימור: אף על פי שלשחק בבית מול דנבר זה יתרון משמעותי, אני מאמין שנאגטס עדיין יצליחו להכתיב את קצב המשחק. לקינגס החבולים, שיחד עם החסרונות של מארווין באגלי ודיארון פוקס, יקבלו את בוגדן בוגדנוביץ' בכושר חלקי כי הוא עדיין מתאושש מפציעתו. דנבר ב-3.

פילדלפיה 76' (6-13) – אינדיאנה פייסרס (6-12), 2:00

הפייסרס ינסו לעשו קצר חשמלי בקבוצה מהעיר של בנג'מין פרנקלין כאשר הסיקסרס ישחקו חזק במטרה להישאר מעל האורחים בטבלת הקונפרנס.

החבורה של נייט מקמילן מגיעים תשושים לעיר החירות לאחר שנאלצו להשתמש בהארכה כדי לנצח את טריי יאנג וההוקס. זהו לא היה משחק מבריק ביותר של הפייסרס, שאף פיגרו ב-16 בשלהי המחצית הראשונה, אמנם הם הראו בפעם המי-יודע-כמה אופי אדיר והצליחו לנצח משחק בו אחד משחקני הקלאץ' הגדולים כרגע בליגה, טריי יאנג, קולע 49 וכמעט מצליח לנצח לבדו את המערכה. בעקבות כך, כל החמישייה של אינדי שיחקה דקות ארוכות (לפחות 35 דקות לכל אחד, כאשר דומאנטס סאבוניס וג'רמי לאמב חצו את ה-40).

הסיקסרס עדיין לא הפסידו בביתם והם לא מתכוונים להרשות לעצמם להפסיד במפגשם הראשון מול יריבת פלייאוף פוטנציאלית.

גם הם שיחקו אמש כאשר חמקו מהמדיסון סקוור גארדן עם ניצחון על הניקס. ברט בראון הרשה לעצמו להרחיב את הרוטציה, תשעה שחקנים שיחקו מעל 10 דקות כל אחד, כאשר ג'יימס אניס נתן את משחקו הטוב העונה כאשר צבר 20 נקודות וארבעה כדורים חוזרים ב-22 דקות משחק בלבד. בדומה ליריבתם הלילה, גם הם התחילו את המשחק חלש (ירדו בפיגור 13 לאחר 12 הדקות הראשונות) והתעוררו במחצית השנייה.

הימור: נאגט מעניין – הפייסרס הפסידו עם ספרד ההימורים ארבע פעמים רצופות בימי שבת, למרות שבשלוש עשר המשחקים האחרונים שלהם הם 9-4-1 חיובי. הסיקרס הם במאזן 4-1 חיובי נגד הדיויזיה המרכזית בחמשת משחקיהם האחרונים.

אקח את פילי לנצח וגם לכסות את הספרד (5.5-), 8 הפרש למארחים שיעלו למאזן ביתי של 9-0!

שאר המשחקים:

יוסטון רוקטס (6-12) – אטלנטה הוקס (15-4), 3:00

ה"טיוטה סנטר" יארח את הציפורים מאטלנטה במשחק עם פוטנציאל להיות צמוד יותר מפערי הקבוצות הנוכחיים.

המאצ'אפ של ההוקס מול הרוקטס הנוכחיים הוא טוב יחסית, ההוקס ממוקמים במקום השלישי בנקודות בצבע (53 פר משחק), כרגע הטילים חסרים את קלינט קאפלה ודנואל האוס, שניים משומרי הטבעת הטובים שלה. לפי הדיווחים, זה אומר כי בן מקלמור יתפוס את מקומו של האוס בחמישייה, מה שיצור הרכב נמוך ביותר, נמוך מדי.

בנוסף לכך, ההוקס גם נוטים לגרום להרבה איבודים, החבורה של לויד פירס בטופ 5 של חטיפות למשחק (8.7) והכרחת איבודים (16.6). אם יגררו את יוסטון למשחק מבולגן, הם יכולים לעשות משהו מאוד מעניין.

הימור: לא אשתגע כאן, יוסטון בבית לאחר יומיים מנוחה וניצחון חשוב על מיאמי לפני כן תנצח את ההוקס שנמצאים בלילה שני של בק טו בק. אמנם, כן אהמר על משחק צמוד בו הרוקטס ינצחו ב-2.

מילווקי באקס (3-16) – שארלוט הורנטס (12-8), 3:00

הבאקס יכולים לעלות לרצף של 11 ניצחונות, הכי טוב שלהם מאז עונת 85/86 העליזה עם סינדי מונקריף וטרי קאמינגס, כאשר רק ההורנטס עומדים מולם.

זוהי הפגישה הראשונה מתוך ארבעת הפגישות שלהם במהלך העונה בסדרה בה הבאקס מצופים לשלוט ביד רמה כפי שעשו בעונה שעברה, בה הפסידו לצרעות פעם אחת בלבד ובשלושת המפגשים האחרים אמללו אותם.

הימור: הבאקס לא יכתימו בשנית את מאזנם הביתי, יאניס יתן משחק גדול ויוביל ניצחון של 33 הפרש מול האורחים המסכנים שנמצאים בלילה שני של בק טו בק מחוץ לבית.

לפוסט הזה יש 205 תגובות

    1. מעניין, תודה רבה עידן.
      .
      קשה לי לחשוב על קבוצה שצריכה את כל השלושה שמוזכרים כאן, אז אם וכאשר, יתכן שמדובר בטרייד משולש ומעלה.
      .
      אפשר כבר להטריד את דז'ונטה אחרי שחתם על הארכת חוזה בקיץ? אין איזו מגבלה של 15 בדצמבר ואילך?
      .
      בכל מקרה – את דז'ונטה לא הייתי מטריד, ואת פאטי כן אבל בכאב לב ובשאיפה לקונטנדרית – שיהנה קצת, מגיע לו.

      1. נראה לי גם 15 בדצמבר אבל זה בסך הכל עוד שבועיים ויכול להיות שכבר הודיעו להם והטרייד ימומש עוד שבועיים.זה הכל ספוקולציות שנתקלתי בהן בדף הטוויטר של ערן סורוקה

      2. טוב, נמשיך עם ספקולציות – אם בכל זאת נניח שכל השלושה עוברים לאותה קבוצה (לא סביר אבל אם מפצלים מספר האפשרויות גדל עוד יותר), אז מצאתי עסקה נחמדה עם פורטלנד – אנחנו מקבלים את אינפרני סימונס, קולינס, ליטל וחסן. סימונס אמור לקלוע, וישתלב לצד דרק וייט. קולינס, וסאמניץ', יחליפו את למרקוס שיוטרד בהמשך, ליטל SF, אין לנו ממש כזה, וחסן יביא את החוזה הנגמר שלו. אבל בלי בחירות אני לא לוקח את זה.
        .
        http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=t8jp7jb

          1. אנו מוסיפים קליעה מבחוץ, סמול צעיר ויענו מוכשר, ואת אייזיק.
            אורלנדו מקבלים רכז לבנות עליו + מחליף טוב, ואת דפרוזן.
            אישית, אני מחבב את פורניה והוא יכול גם לשמש כרכז, כשווייט לא יעשה זאת.
            אבל לא הייתי מוותר על מילס.
            על מארי אני מוכן לשמוע הצעות.
            הקבוצה לא נראית טוב איתו, למרות שהוא צריך עוד זמן.

            1. חחחח אשך איזה טרייד בדיוני רקמת. תשמע המגיק דפוקים אבל עד כדי כך הם לא.

    2. מאנו אתה טועה – שני ה"רעים" הם דג'ונטה ודרוזן, פאטי מילס ההיפך. הוא (אם להסתמך על ניתוח תעבורת הרשת הזה), דווקא מתנתק משני הבוגדים, וcfl מצהיר על נאמנות למועדון… ככה שאם נמשיך עם הספיקלוצ, זה מארי + דרוזן, בדרך החוצה.
      .
      (* מכאן ואילך – בעולמות הפנטזיה של שימון יא שימון. שום אחריות להגיון)
      אוקיי. אז מה המשותף למארי ודרוזן? ומה זה אומר על כיוון הטרייד? נו, ברור!
      מארי הוא סוג של פרוטז'ה של המלך, הוא בכלל מיוצג שלו, אההה, של "ריצ' היל", במשפחת קלאצ' הערסית.
      דרוזן הוא המעריץ מספר 1 של המלך בכל הזמנים. ובאמת שהתחרות היתה קשה.
      = מגה-טרייד עם הלייקרס.
      .
      אני ממילא מטיף פה לטרייד מארי על קוזמה כבר 100 שנה. נסמך על ההערכה והאהבה הגדולה של פופ לקוווז.
      זה כנראה לא הספיק לאחד הצדדים. ואמרו הספרז: אנחנו רוצים גם לצאת מהדיל עם עגילי דמאר. הכל או לא כלום.
      אז הלייקרס נעתרה והגדילה בדרוזן – בעיני טעות פטאלית, לא נוגעים בחוזה שלו. אבל אם הולכים בגדול זה נראה מתאים. אולסטאר עם קליעה מוכחת, גארד קבלן נקודות, דבר שאין לקבוצה בכלל.
      .
      זאת אומרת, מארי + דרוזן לצהוב-סגול; קוזמה + מה עוד יש לכם? לטקסס.
      שווי של 30 מיליון דולר יעבור מצד לצד, ומבחינת הלייקרס זה אומר להחזיר לביתו את הגארד הבכיר, דני גרין, ביחד עם מה שיש במחסנים – KCP, החוזה הנגמר של קאזינס, קווין קוק שכזה, ובתור עוד ממתיק, את אלכס קארוסו, אולי פופ יוציא ממנו משהו. קונים?
      .
      סבירות לכל זה: 0.1%. אבל דברים מוזרים יותר קרו!

  1. סקרמנטו-דנבר זה משחק מעולה. אני גם הולך עם דנבר, אבל יכול להיות כאן כדורסל מאוד איכותי. יהיה מעניין מאוד לראות איך ההתקפה של סקרמנטו תתמודד עם ההגנה החזקה של דנבר, כשהייתי רוצה לראות הרכבים עם קו אחורי של בוגדנוביץ' והילד לצד שלושה שחקנים גדולים מקדימה (בארנס, בייליצה והולמס למשל). פריוויו לפנים

  2. תודה על פריביו מצוין.
    המשחק המרכזי, פילי אינדיאנה, מאוד מסקרן כשלעצמו, וממילא לא ראיתי מספיק את אינדיאנה. רק שלצערי ראיתי יותר מדי את פילדלפיה. אז פשוט לא בא לי עוד. בגדול, לא אוהב שם כלום, אולי חוץ ממאטיס, אבל הוא בשוליים. קבוצה אדישה, לא מחוברת, מאמן שמזמאאאאן חייב ללכת, הכל פאסיב אגרסיב, עושים טובה לפרקים בעצם נוכחותם, חלקים גדולים של משחקים שהורפורד וטוביאס פשוט נעלמים, מצעד אינסופי של אמביד לקו – זה כשהוא לא מתחפש בחוסר הצלחה לסטף קארי – ובסוף, בגלל שהם כ"כ עדיפים, מגרדים איזה נצחון… משחקים בלתי אטרקטיביים בעליל.
    הרוקטס יביסו ללא תנאי, איך אפשר לצפות למשחק שקול? גם פערי הכישרון, וגם ההוקס מגיעים ליוסטון אחרי OT לבק-2-בק… חסר טעם.
    מילווקי לא מעוררת תיאבון צפיה, שלא באשמתה, זו השיטה ואינני מחבב אותה יותר מדי. אפור יעיל חזק וברד שלשות.
    נתנחם בדנבר-סקרמנטו, שעה נוחה, והשלמת שעות שינה סופסוףףףף.

  3. טוב, מי שלא מגיע לסקרמנטו, תיכף ייגמר הכל. כבר 15 פור קל לדנבר.
    הקינגס חלשים נורא. ההיעדרות של פוקס ובאגלי מורגשת מאוד. קורי ג'וזף, מצטער, לא יכול להיות פוינט פותח של אף קבוצה בליגה. הוא אפור, מוגבל, לא איום על הסל, לא מציע הגנה להתפאר, הוא סתמי. הילד נכנס מהר לבעיית עבירות. בוגנוביץ' מגיע ומכריח זריקות רעות.בארנס ובייליצה לא מורגשים (מעולם לא היו שחקנים שמשנים דברים). והופ, נהיה 15 לפני שהתיישבת.

    1. קצת הגזמת. דנבר יותר טובה גם אם לא היו חסרים לסקרמנטו שחקנים אבל לפי דעתי הזריקות של בוגדנוביץ היו בסדר גמור, סתם לא נכנס. הוא לא עולה מהספסל כדי לארגן חסימות לקורי ג'וזף. גם הרבע נגמר די סולידי.

      מה שכן, סקרמנטו קצרים מאוד. מסכים

      1. אני נוטה להגזים…
        על פניו, ברוסטרים הקיימים, זה נראה לא כוחות, ודנבר אגב לא באיזו פתיחה מהממת כשלעצמה. סוליד דנבר.

        1. אם אני לא טועה מתחילת שנה היא ככה, שזה לדעתי סימן טוב עבורה. המערב סופר קשוח וצריך לדעת איך לגרד את ה-55+ נצחונות בלי יותר מדי הייפים ודאונים

        2. זה באמת לא כוחות לא אותה ליגה ועם איך שבאדי הילד נראה מהפתיחה ועוד מול החמישיה השניה של דנבר אין להם סיכוי

  4. בוגדנוביץ' חייב לברוח מסקרמנטו הוא מבוזבז שם. הוא כבר בן 27 חייב למצוא לעצמו קבוצה יותר משמעותית לבלות בה את שיא הקריירה שלו.

  5. לגבי סן אנטוניו סתאם צודק שמילס לא קשור לטרייד אלא הסיר עוקב ממארי ודרוזן שכנראה בדרך החוצה-הניחוש שלי אורלנדו שלפי השמועות בשבוע האחרון הייתה המעוניינת העיקרית בדרוזן וגם צריכים רכז(עם כל הכבוד לפולץ או די גיי אגוסטין שמסיים חוזה)

    1. כנראה רק דרוזן.מארי סתם כנראה היה עצבני

      Murray aint going anywhere. He just signed an extension in October. By rule he can’t be traded until after April

    2. על פניו יכול להיות טרייד לא רע. לס"א אין 3, לאורלנדו יש מלא פורוורדים אבל יש לה פתיחת עונה מאכזבת ודרוזן יכול לעזור לה לשחזר את המקום ה-7.
      השאלה מה אורלנדו יתנו כדי לסגור את השכר של דרוזן

      1. לדעתי ארון גורדון שאורלנדו רוצים לעשות עליו טרייד.יתווספו עוד שחקנים משני הצדדים פחות מרכזיים בשביל השלמת השכר ובחירת דראפט לסן אנטוניו

    1. זה לא רק נראה זה מה שקורה באמת.
      המשחק הזה היה גמור כבר לפני המחצית, בסך הכל מעבירים את הזמן בשביל הרייטינג

  6. בוגדנוביץ חוזר למימדים האמיתיים שלו
    הוא לא מאד יציב במשחק שלו וזה חוזר כל שנה תקופה שהולך לו ואז לא מעט משחקים שהוא חלש

        1. ברור לכל שחקן יש חסרונות אבל יותר טוב מרוב השחקנים בסקרמנטו.
          לא סומכים עליו ולא נותנים לו קרדיט להוביל.
          תראה את הילד משחק 10 דקות יותר ממנו ועל מה בדיוק? נותן את אותו משחק גרוע עם פחות יעילות.
          הוא לא מתאים לסגנון המשחק בסקרמנטו.

  7. קצת לפה, קצת לשם, אחורה, קדימה, רבע שני, שלישי.
    ובסוף, 7 לסיום, חזרנו ל-15 פור הזה, שמלווה את המשחק מהרגע הראשון. שזה ההפרש הריאלי.

  8. יוקיץ' בתוצגת נגרות שלא ראיתי הרבה זמן חסרת רגש בזריקה לחלוטין אפילו כשהוא מטר מהסל.
    משחק קשה לצפיה במחצית הזו כדורסל ברמה נמוכה

          1. חצי מצחיק אני טוען שאין שום קשר בין זה לסיפורים על עייפות או שהוא יחזור אחרי האולסטאר פחות עייף ומלכתחילה אני לא יודע מאיפה הקביעה שהוא עייף.

  9. כדורסל לא מדויק ולא טוב משני הצדדים.
    נקודת האור הגדולה של הקינגס זה רישון הולמס, עליו שמתי עין עוד מזמן, בפילדלפיה, כשקיבל מעט מדי צ'אנסים.
    יוקיץ' לא מאיים כל הערב, עושה טובה בהתנהלות העצלנית, ואז הולך "לסגור עניין" ב-4-5 זריקות קשות. ברור שכלום לא ייכנס.

  10. אם ליוקיץ' באמת אין כוח, דנבר יכולה לשחק חלקים גדולים יותר גם בלעדיו. יש שם המון שחקנים שישמחו לעלות. תצוגת הנרפות הזו שלו, ואז בסוף בבת אחת לשנות קצב מקצה לקצה, ולקחת כל מהלך אליו, עם ראש בקיר… זה לא עובד ככה.

  11. מיתרון 14, 7 לסוף, דנבר קלעה 3 נקודות… רוב היתר היה, הזירו-בול שנחת במפתיע מטעמו של החבר יוקיץ'. ממש איום ונורא.

  12. יוקיץ' "העייף" ממשיך לשחק גם בהערכה ועוד הולכים במיוחד אליו. קולע סל לוקח ריבאונד מוסר אסיסט, הוא כנראה סופרמן או שהוא על סמים

            1. יש לו 7 נקודות ב 3-11. איפה בדיוק החלק הנוצץ שהוא שמר להארכה?

            2. תגיד אתה רציני או שאתה עושה את עצמך רשמתי שהוא עשה בחמש דקות בהארכה יותר ממה שהוא עשה בכל המשחק אז איך זה מסתדר עם הטענה שלך שהוא עייף. לפי הטענה שלך הוא היה אמור להתעלף בהארכה ממחסור בשעות שינה.
              בנוסף איך עובד בדיוק התאוריה שלך? הוא עייף רק במשחקים שהוא גרוע או שבמשחקים שהוא טוב הוא גם עייף אבל מוצא פתאום כוחות על?
              .
              נגיד נגד פילי 26 נק
              נגיד נגד מיני 20 נק
              נגיד נגד הוקס 20 נק
              נגיד נגד ברוקלין 18 נק
              .
              כל המשחקים האלה היו ברצף

      1. עייף אז מחליפים. אלה שחקני NBA! חיות רעות אחד-אחד. הכשרונות הכי גדולים בעולם. עייף, תנוח. תחזור כשיש לך מה לתרום.

  13. מה שאני רוצה לראות, תמיד, זה שחקנים טובים מוציאים מעצמם מה שהם יכולים. יותר מזה אי אפשר לבקש.
    אז אם זה יילך לסקרמנטו, זה עבור הולמס ובארנס, המושמץ בד"כ. באו, נתנו מה הם יודעים, מול הרפיון והזלזול אפילו של דנבר, במיוחד אדון ניקולה.

    1. לא רואה אותם בשום סינאריו עושים פליאוף השנה.
      כל הכבוד על הניצחון אבל זה הפסד של דנבר הרבה יותר מניצחון של סקרמנטו.

        1. ידוע אבל בוא תעזור לי, את מי אתה רואה אותם משאירים מחוץ לפליאוף בהתחשב שסן אנטוניו ופורטלנד עוד לא אמרו את המילה האחרונה שלהם? ולך תדע מה יהיה עם ניו אורלינס כשציון יחזור.
          גם שנה שעברה היתה תחושה שהם יעשו את זה ובסוף גמרו בחוץ לדעתי השנה זה יהיה בדיוק אותו הדבר

  14. ברט בראון מטומטם די שילך כבר
    איך אתה מוביל 15 הפרש באמצע הרבע השני ומסיים בשיוויון ???
    תיקח טיים אאוט,תעשה חילוף, תראה לנו שאתה לא מת
    כלום, עומד עם פרצוף תחת ולא עושה כלום

  15. בן סימונס הוא שחקן ההגנה של העונה ,הוא פשוט מדהים
    עשה אותו דבר אתמול נגד הניקס
    יש לו כושר מדהים, בק טו בק כולם כבר בלי כח והוא קופץ כמו קנגורו על כל כדור

      1. זה לא משנה מה אתה אומר, אתה פשוט שונא אותו.
        לי אין בעיה לאמר שמשחק ההתקפה שלו בינוני ולפעמים גרוע.
        אבל ההגנה שלו תמיד טופ נוצ'
        הוא מצוין באחד על אחד
        הוא מצוין בעזרה בהגנה
        הוא ריבאונדר הגנתי טוב מאד
        הוא חוטף מהטובים בליגה
        יש לו כושר גופני מצוין והוא לא מפסיק לרוץ כל שניה שהוא על המגרש

            1. עזוב, זה חסר סיכוי. הייטרים זה כמו שיעים אדוקים. עובדות לא קשורות לעסק.

            2. מי אמר שזה מקרה? מגן מצויין. לשחקן ההגנה אין קשר הוא רחוק מאד מאד מדייוויס גובר יאניס בהגנה. גם בקבוצתו פחות טוב מגוש ואמביד בהגנה.
              שוב מגן מעולה עשה מהלכים יפים.

  16. מסכן הילד האנטר. 1 מ9 מהשדה עם 2 נק והארדן עושה ממנו מטלית בדרך ל60 נק על הראש שלו
    חחח הארדן שוב ל3 זריקות עונשין האנטר עושה עליו עבירה. האנטר מאותת למאמן תוציא אותי קואץ אל תשפיל אותי או שאצא לבד 😂😂

  17. יש סיכוי הארדןנשובר את השיא של קובי האם אם לא יצא לנוח האנטר עשה עליו עוד עבירה ל3 זריקות חחחחחחח האנטר רוצה לצאת ועושה עבירות בכוונה על הארדן ל3 זריקות 3 פעמים רצוף. 53 נק להארדן ויש עוד 20 דק לשחק חח

  18. מה יהיה הסוף עם מייק?
    הקבוצה שלך מובילה ב 40
    תוריד את החמישייה ותן להם לנוח.
    למה לשחוק אותם? למה לסכן את הארדן??
    הניצחון כברשלך….

  19. 50 הפרש ליוסטון ודאנטוני בהרכב מלא חחחח וההוקס רק עם מחליפים הארדן הולך על השיא של קובי נראה לי
    צנדלר פרסונס במגרש יחד עם וינס קרטר וברונו פרננדו. מוסרים להארדן בכוונה שיקלע אף אחד לא זורק ביוסטון אפילו לא ראס חח עובדים על השיא

    1. אני לא חושב שזה קובי על הכוונת של הארדן. לדעתי הוא רוצה לסיים עונה עם יותר מ-37.09 נק' (ג'ורדן 87'), ולהיות שני רק לווילט.
      אחרי המשחק הלילה, ממוצע הנק' למשחק של הארדן הוא 38.9 נק'.

      1. תגיד, אתה עושה סטטיסטיקה ב 5 בבוקר?
        פששש ברוטוס תותח, מה יגיד פופאי? בלי תרד הוא כלום ושום דבר…

  20. הכל פה עניין של פוזיציה.
    אתמול (כמו בכל לילה), שאלו, כולל שמעון, למה לברון עולה בכלל בחצי השני! כי זה לברון. הייטריזם. ואם לא היה עולה – השני היה אומר, "לברון בורח מאחריות".
    אז מה הערב?
    המנפח הראשי הוא טריי יאנג, שנשאר במשחק ברבע רביעי, ב-50 הפרש, כדי לנפח ולנפח. ככה מגדלים שחקן חדש.
    טוב שהארדן הוצא ברביעי, ולא הלך על השיא של קובי. קודם כל, הרבה יותר מרשים. 60 נדוקות על 30 דקות. מספיק מדהים.
    שנית – "השיא" של קובי, שגם היה די מכוער ולא מגניב, ככה בכוח – זה האבא של הלא-שיאים, האוברייטד. עבור האמא של השחקנים האובר-רייטד בתולדות המשחק. הארדן לא צריך להיות שם.
    .
    ועוד:
    בן סימונס הערב, בשתי חטיפות מדהימות, אחת אחרי השניה, ב-12 השניות האחרונות של המשחק, כשפילי בפיגור.
    זה סיגנצ'ור. זה לפנתיאון. שתיהן.
    רג'י מילר עשה מדבר דומה – המהלך של חייו. זה לא רחוק יותר מדי שם, ואולי יותר, רג'י קלע פעמיים, בק-2-בק, זה יפה. אבל 2 חטיפות קלאצ' כאלה? WOW. לכו לראות.
    סימונס בכלל שחקן אדיר. רק משום מה החליטו פה לשנוא אותו מההתחלה.
    הכל עניין של פוזיציה.

      1. כל סל נובע מהגנה לא טובה, כל גול נובע מחולשת הצד השני, כל חבטת טניס מוצלחת נובעת מיריב לא מספיק מוכן… זו מהות המשחק!
        רג'י מילר, שקלע את השלשות האלה. אתה זוכר איך זה נראה מהצד של הניקס??? אז בבקשה. תמחק גם את זה אותו דבר. וכמעט כל מהלך גדול בתולדות, כל משחק בערך. כולל הבלם של באיירן שנופל מהסבסוב של מסי. אם רק היה עומד על הרגליים! איזה מביך הוא! ומי זה מסי בכלל?

    1. אני תמיד טענתי שלכולם חשובה הסטט וכולם באים לנפח אתה מוזמן לקרוא תמיד. זה נועד לאלו שאמרו ששחקנים מסויימים מנפחים סטט והשחקנים האהובים עליהם לא עושים את זה. הסטט חשוב מאד וחשוב לכל שחקן תחרותי. בלי שהסטט היה חשוב להם הם לא היו כאלו טובים.
      אם תועיל לקרוא את תגובה 106 בזמן אמת תבין שזה מה שאמרתי בדיוק. אין שחקן בליגה שלא מנפח סטט אם הוא יכול ולהגיע לכל מיני הישגים. לברון גם מנפח סטט וזה מובן לעבור את קובי מלון קארים שגם הם ניפחו סטט.

      1. חליק. הצביעות שלכם כלפי לברון במיוחד, וכמה שהכנסתם למחנה ההיטרייזם, כמו סימונס למשל, היא אפילו לא מצחיקה יותר. מגיעה לשיאי גיחוך. זה אומר שאין שום עיקרון, שום הגיון. אחד – מנפח סטט', כי אתה שונא אותו. או סימונס – סתם שחקן, להטריד אותו (!). השני – פחח גחח איזה שחקן איזה קליעה שישבור שיאיים חחחח. למה? ככה. מה זסה אומר על הכותב? שגם אם יש לו מושג כלשהו במשחק – הוא מפנה אותו, לטובת פחחח גחחח הייטריזם.
        ואפרופו זה, ובגלל שארני מאלה שכן נמצאים כאן וקורא, לא רק כותב. התגובות שלך בלילה שמגיעות בהצפה, כמעט בלתי קריאות יא שמעון. אני בא רוצה לראות מה החבר'ה כתבו, וככה לקבל תמונה של משחקים. להרכיב מזה את המשחק עד עכשיו. אבל זה אלף תגובות שלך, אין יותר חשוב פחות חשוב, מלא מלא מלא תגובות, הכל ברצף, בלי פיסוק בלי עצירה, מלא חחח ופחח. זה בלתי קריא. באמת שאני לא איזה מורה לדקדוק – אבל למה אתה לא יכול לכתוב כמו שאתה כותב פה פריביו נאמר, או ניתוח?
        "מונטרז הלוחש לשקנאים חחחח נראה לי הארדן לא עוצר הערב עד שלא יעשה שיא חדש דאנטוני למה אתה לא מכניס אותו כבר אטלנטה ממשיכה עם הגנה אחד על אחד פחחחח מונטרז אוכל שקנאים האנקונדה האנקונדה חכה לפלייאוף ייכנסו למצב חירום הארדן לא עוצר הארדן עושה להם בית ספר פחחח מונטרז לסוויט לו לברון מנפח סטטיקסטיקה נראה לי מה אתה אומר אשך חחחח". כזה מין. וזה רק אחד, מתוך רצף של כמה 🙂
        בחייאת. אתה מפסיד את מה שאתה בכלל כותב עבורו – את מי שקורא פה. אני ישר מדלג כבר, האמת, עד לאווטאר הבא שהוא לא אדום. אל תיעלב – זה פשוט מתיששששש.

  21. מתחת לרדאר, משייטים להם מילווקי. להם יש עד כה מאזן טוב ממה שהיה להם בשלב הזה של העונה, בעונה שעברה (רק ללייקרס מאזן טוב יותר. אבל הלו"ז של מילווקי היה קשה יותר עד כה). הם מובילים את הליגה הנט רייטינג. והם קבוצת ההתקפה מס' 2 בליגה.
    הכי מרשים?
    מידלטון הלך, מידלטון חזר, מידלטון עלה מהספסל. ברוק הלך, רובין בא. דיוינצ'נזו פותח בחמישייה. המון פרטים שלא משנים את העובדה שהמכונה מתקתקת, וממשיכה את דרכה העליזה כל הדרך למאזן הטוב במזרח (אולי בליגה) גם העונה.

  22. יוסטון הורידה רגל מהגז וסיימה עם 158 נקודות
    אחוזים: 58 מהשדה, 49 מהשלוש, 85 עונשין
    וגם 52 ריבאונדים בלי קאפלה

    מילווקי 137, כשיאניס עם 26נק ב 20 דקות משחק

  23. 60 נקודות ב-24 זריקות לסל. זה 2.5 נקודות לזריקה…
    הנה לכם רף חדש, ושמישהו ינסה להתעלות עליו. לא קובי ולא חובי.

      1. אתה בוחר מה לזכור עבור עצמך. אתה לא יכול להכתיב לי את מה לזכור.
        אני בכלל זוכר את קובי בראיינט, לפני הכל, לפני ניפוח המעמד הספורטיבי שלו – כאנס אלים מרושע, שבגלל חרפה גדולה של מערכת המשפט האמריקאית לא נמצא מאחורי סורג ובריח, והשם שלו נמחק מעל הישג ספורטיבי.
        זה קובי בריאאנט, האנס מקולורדו. ולא משנה מה אתה תגיד, בשם "כולם". אני "כולם" לא פחות ממך.

    1. גמרו את פילי המטומטים, מדובר בנגר שלא דווה חצי מחוזה קליעה הוא כבר לא ייפתח כמו שכתבתי לך, תוקע את המשחק של פילי , גרוע בדיוק כמו החוזה של גרין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט