ספורטלנד- הסוכן 00, לשעבר 7

ספורטלנד- הסוכן 00, לשעבר 7

OKC הגיעה לפורטלנד נטולת עניין, קיבלה 42 נקודות ברבע הראשון ו-41 בשלישי ואפשרה לבלייזרס את המשך מסע ההתאוששות. הסתיים 119-136. כרמלו עם 19 ב-9/11 מהשדה. דיים עם מרמה של 27, ווייטסייד עם 21 הפרות אמונים ו-16 שיחודים.

את מירב, סליחה: את כל העניין ריכז כרמלו אנתוני בבכורה הביתית במודה ובהחלט היה מעניין: רוב משחקי הבית של הבלייזרס מתחילים בשעה 7 בערב. השחקנים מגיעים עצמאית בסביבות 4 ל-4.30. שני אוטובוסים של היריבה יגיעו גם בערך באותו הזמן. אז יש את הפוזות של התלבושות בכניסה לאולם ומשם נכנסים להתלבש ולהתחמם לפי התור. בשעה 17:36, בעוד עיתונאי הבית של אוקלהומה (נחזור אליהם בהמשך) עומדים במסדרון ומחכים לבילי D שייתן ראיון לפני המשחק, מגיח כרמלו מהחניה ונכנס לפרוזדור. לא היה לו מושג לאן הוא צריך ללכת. הוא הרי היה באולם הזה 20-30 פעמים לפחות אבל כנראה שאף פעם לא בצד של המתחם המקומי. הוא שאל אותי לאן צריך ללכת ואיפה הכניסה לחדר ההלבשה הביתי. הכוונתי אותו בנימוס לכיוון ואז הבנתי: לבן-אדם סטאר קוואליטי כמו שלא נראה פה אולי מאז ימי ביל וולטון. במהלך כל הערב, בכל ראיון שסיקרתי, והיו שישה או שבעה כאלה, הופיעה שאלה ראשונה לנימוס ומיד אחרי זה: מלו, מלו, מלו. אח של שועל ערך את הסיכום:

אם אין אני לו, מלו?

הוא גם דפק איחור של 45 דקות בסוף המשחק בזמן שכולם חיכו לו. אחרי שני ניצחונות רצופים, ועם לוח זמנים פחות ברוטאלי מפתיחת העונה, התחושה בבלייזרס שאפשר לצאת מפתיחת העונה הקשה ולהשתפר בהמשך. אף אחד לא מתרגש יותר מדי או מתחייב לטוב מדי.

בשיחות עם אנשים שקשורים לקבוצה מאחורי הקלעים אני יכול לגלות שיש רחשים מאוד גדולים לגבי טריידים עתידיים, עוד השנה, שיזעזעו את הקבוצה. אבל כרגע ימשיכו וינסו לסחוב מתוך הבנה שמהלכי הקיץ לא היו טובים מספיק (וייטסייד, בייזמור, הזוניה, טוליבר) אבל ניתן לשפר תוך כדי תנועה, להגיע לפלייאוף השנה עם סגל שונה לחלוטין לחצי השני של העונה. טריידים כמו שהוזכרו פה באתר ואפילו יותר נועזים, אבל התבקשתי לא לספר אז נראה מה יוליד העתיד. כרגע, הקבוצה נסמכת על ההייפ סביב כרמלו ועל היכולת שלו להיות אפקטיבי לאורך זמן. הוא לא מקבל שמירה כפולה באחד על אחד בפוסט ועדיין מסוגל להיות פרודוקטיבי או בקליעה או בצמצום של ההגנה על הכדור ומסירה החוצה לקליעה או פנימה לחסן. וזה מסוכן. להיות קבוצה שנשענת על כרמלו והמצב רוח של ווייטסייד שם את המועדון במצב מאוד רגיש שיכול להתדרדר מצד אחד, אבל יכול גם להיות מוצלח מאוד היות ולשניהם יש יכולות מוכחות בליגה ושניהם חיות (כשהראש מסודר) על הפרקט. בשבוע הקרוב יש מפגשים מול שתי הלוס-אנג'לסיות וזה ישים דברים בפרופורציה הנכונה.

סטוטס, בשונה מהרגליו בניהול משחקים, הגיב:

לא מזכיר למישהו את בני גנץ?

לפני המשחק יצא לי לשוחח עם כתבי "הבית" של אוקלהומה מהערוצים המקומיים, האתלטיק והבליצ'ר ריפורט. שאלתי אותם מה התחושות בקבוצה ובעיר ואיך הם מסקרים את הקבוצה עבור קהל הקוראים. הם, בפה אחד, טענו שאין דיפרסיה בקבוצה או בעיר מהמצב. הקבוצה לא מכוונת לכלום העונה חוץ מלראות התפתחות של גיליגוס. כריס פול הוא המנהיג הבלתי מעורער וגם הקהל שהתרגל להרבה עונות מרובות צפיות וגם ניצחונות מבין שצריך להיות סבלני עד שהמוני בחירות הדראפט שפרסטי אגר יהפכו לשחקני אמת. בפועל, על המגרש לא הייתה קבוצה אלא אסופת אינדיבידואלים חסרי מוטיבציה לנצח, חסרי מרץ לשמור ורק דאגו למספרים האישיים שלהם. וזה האימפקט של השחרור של ווסטברוק: שחקן שאמנם הוא רחוק מלהיות מושלם, אבל מסוגל להחזיק פרנצ'ייז עם כבוד ורצון לנצח. בעיניי, אם הקבוצה הזאת רוצה להבנות מחדש אז גלינארי, פול וסטיבן אדאמס חייבים ללכת ויפה שעה אחת קודם. נאחל להם שנים של בנייה כדי שלא יציקו לבלייזרס בדיוויזן.

מישהו שחרר איזה יוסוף?

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. אחלה פוסט, תודה רבה.
    .
    לדעתי הם חייבים ללכת לטרייד – השעון של דיים עדנה מתקתק, ואין טעם לשלם לו כל כך הרבה עבור קבוצת תחתית.
    .
    מחיבור של פורטלנד עם חלקים מהספרס, או חלקים מאוקלהומה, יכולה לצאת קבוצה מצוינת. יאללה gmים בשביל זה משלמים לכם.

  2. ביל וולטון אכן היה אחד השחקנים הגדולים, והיה יכול להיות גדול עוד יותר אלמלא הרגליים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט