קליפרס-בוסטון ויוסטון-דנבר ברביעי נפלא / רועי ויינברג

לא פחות מ-11 משחקים הלילה, כשהפוקוס יהיה על מפגש בין בוסטון הנפלאה לקליפרס מוכת הפציעות. ניקולה יוקיץ' ודנבר ינסו לעצור את יוסטון הרותחת של הארדן, מינסוטה תפגוש את יוטה ואורלנדו המשתפרת את טורונטו.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (5-9)-בוסטון סלטיקס (2-11)

רצף עשרת הניצחונות של בוסטון נגמר מול סקרמנטו המפתיעה לטובה, אבל הסלטיקס יכולים להיות אופטימיים. גם בלי גורדון היווארד ששבר את היד באחת הפציעות המבאסות של הזמן האחרון, הקבוצה מרשימה. קמבה ווקר ממשיך את היכולת הגבוהה שהראה כל הקריירה, והפעם בקבוצה טובה, כשלצידו ג'יילן בראון פורח (20.2 נקודות ו-8.2 ריבאונדים מאז הפציעה של היווארד), כשטייטום ודניאל ת'ייס נותנים הגנה טובה ולא זוכים למספיק קרדיט על זה.

היום הם פוגשים קליפרס שניצחה שניים משלושה משחקים בלי קוואי לנארד, שבספק הערב. מי שממלא את החלל הריק זה פול ג'ורג' שחזר מהפציעות בכתפיים בכושר אדיר וקולע 29.3 נקודות ב-24 דקות למשחק (56.3% מהשדה, 52.2% מהשלוש). שחקני קצה הספסל של הקליפרס – רודני מקגורדר, ג'רום רובינסון, טרנס מאן ומו הרקלס – נותנים הגנה טובה שתשתפר כשפטריק בברלי צפוי גם לשחק. המאזן שלהם לא מדהים, אבל מאזן של 2-7 כשקוואי משחק הוא נתון מעודד.

זאת השאלה הגדולה של הערב. אם הוא משחק יהיה מעניין לראות איך בוסטון תשמור עליו ועל ג'ורג', כשהייתי רוצה לראות את מרקוס סמארט על קוואי ואת טייטום או בראון על ג'ורג'. הסלטיקס הם אחת הקבוצות היחידות בליגה שיכולות להתחרות באורך של פורוורדי הקליפרס, מה שנותן להם מצ'-אפ נהדר מולם והופך את המשחק למעניין מאוד אם לנארד ישחק. אם לא, זה סיפור אחר לגמרי. בוסטון קבוצה טובה יותר מהמארחת חסרת-קוואי, במיוחד כשג'ורג' עדיין תחת הגבלת דקות. אני מקווה שקוואי ישחק, לכן אלך עם הקליפרס בקושי.

04:00-דנבר נאגטס (3-9)-יוסטון רוקטס (3-11)

יוסטון ניצחו 8 משחקים ברציפות, בזכות ג'יימס הארדן שנראה כמו מועמד ל-MVP. הרוקטס סופגים 95.9 נקודות פר 100 פוזשנים כשהוא על המגרש כשהוא נהדר בשני צדדי המגרש. הוא עם 39.2 נקודות ב-25.4 זריקות, 5.6 ריבאונדים ו-7.6 אסיסטים למשחק. המספרים האלה כמעט זהים לשנה שעברה (36.1 נקודות, 24.4 זריקות, 6.6 ריבאונדים, 7.5 אסיסטים למשחק). ההבדל הגדול נמצא בבידודים של הארדן – 41% מסך מהלכיו השנה לעומת 49% מהשנה שעברה, ובכך שהוא מגיע הרבה יותר לקו. אנחנו כן רואים אותו קצת יותר קבוצתי, בין היתר הודות לשילוב של ראסל ווסטברוק לידו שמאפשר לרוקטס להפריד ביניהם, לפחות על הנייר. ברצף הניצחונות האחרון של יוסטון הארדן משחק 38 דקות, אבל ראסל לא היה בריא לחלוטין בתקופה הזאת.

בדנבר הסיפור שונה. הסופרסטאר שלהם, ניקולה יוקיץ', לא שולט בליגה ברמה של הארדן אבל אחרי פתיחת עונה מנומנמת ניצח 6 מ-7 המשחקים האחרונים עם 15.9 זריקות, 7 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק. הנאגטס, כקבוצה, לא קולעים באחוזים טובים מלבד המיד-ריינג' כשהם חלשים בטבעת ובשלשות מהפינה. הם עדיין מצליחים לנצח בזכות הגנה טובה, לצד יכולת אדירה של פול מילסאפ שנראה כמו השחקן שהיה באטלנטה של 2015 ומחזיר את השעון לאחור.

מילסאפ ויוקיץ' יהיו משמעותיים מאוד היום, אבל השאלה הגדולה היא ההגנה של דנבר על הרוקטס ובפרט על הארדן. הארדן ב-form אדיר, אבל חשוב להכניס את הרצף שלו לפרופורציות – הוא פגש רק שתי קבוצות הגנה טובות, אבל קלע מול אחת (אינדיאנה) 44 נקודות ומול השנייה (הקליפרס עם קוואי) 47. דנבר בערך ברמה שלהם, אבל אין להם שומר אישי שיכול להאט את הארדן, לפחות עד שיביאו מישהו כמו אנדרה איגודלה בטרייד – גארי האריס וטורי קרייג לא עשו עבודה מדהימה בשנה שעברה. לכן אני מאמין שהרצף ימשיך, הזקן יקלע מעל 40 נקודות ויוסטון תנצח בחוץ.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (6-8)-יוטה ג'אז (5-8)

משחק מעניין נוסף בין שתי קבוצות שהגיעו לעונה עם ציפיות שונות. יוטה ציפתה לפלייאוף מתחילת העונה ובדרך הנכונה לשם עם הגנה טובה מאוד. ההתקפה עדיין לא לגמרי שם ואנחנו רואים חוסר יציבות של קבוצה חדשה עם הפסדים לממפיס ולמינסוטה לפני יומיים (נפלאות הלו"ז של ה-NBA, ולא בפעם האחרונה היום). בויאן בוגדנוביץ' מצוין ומייק קונלי נכנס לכושר במשחקים האחרונים עם 4 אסיסטים על 1.7 איבודים ו-15 נקודות למשחק. מי שנראה קצת אבוד זה ג'ו אינגלס מהספסל, כשהזריקות שלו לא נכנסות באחוזים שראינו בעבר.

רבים חשבו שנראה את מינסוטה שוקעת אחרי פתיחת עונה טובה, אבל הם עדיין צפים ויציבים סביב ה-50% בתקופה האחרונה, גם כשאנדרו וויגינס בחוץ. קארל אנטוני טאונס אדיר בהתקפה, האחוזים של רוברט קובינגטון דומים למה שראינו ממנו בשנים האחרונות והקו האחורי עם ג'ף טיג וג'ארט קולבר המסקרן מאוד אחלה.

הקו האחורי של שניהם ניצח לפני יומיים את אותה יוטה, כשהפעם גם אנדרו וויגינס צפוי לשחק. מה אנחנו יכולים ללמוד מהמשחק ההוא לקראת המשחק הזה? בעיקר ההגנה של מינסוטה על מיטשל שנעצר על 5 מ-23 מהשדה. ג'וש אוקוגי עשה עבודה טובה, אבל רוב הזריקות הן זריקות שהוא בד"כ מכניס. לכן אני מאמין שהיום נראה משחק יותר טוב ממנו. לכן גם כאן נראה ניצחון חוץ של יוטה, במשחק צמוד עם תוצאה נמוכה.

02:30-טורונטו ראפטורס (4-9)-אורלנדו מג'יק (7-6)

שחזור סיבוב ראשון מהשנה שעברה בין 2 קבוצות מעניינות במיוחד. בפינה השמאלית יש לנו אורלנדו שמתאוששת מפתיחת עונה אסונית וניצחה 4 משחקים מחמשת האחרונים כשהם קולעים 112 נקודות על פילדלפיה נטולת אמביד ו-102 באינדיאנה, כשניקולה ווצ'ביץ' נראה כמו אול-סטאר וטרנס רוס נראה שוב כמו מועמד לשחקן השישי של העונה. הם לא יתמידו ברמה הזאת – אוון פורנייה לא יקלע ב-54% מהשדה לאורך עונה שלמה – אבל זה הספיק להם כדי למחוק פתיחת עונה רעה ולהיות בעמדה טובה לפלייאוף, כשהם אחת מקבוצות הדרג השני הטובות במזרח.

הבעיה עבורם היא שהיום הם פוגשים אחת מקבוצות הדרג הראשון במזרח. טורונטו ניצחו 9 מ-13 עם לוח משחקים קשה שכלל את הקליפרס, הלייקרס, המאבריקס, הבלייזרס והבאקס. פסקל סיאקם בכושר נפלא ויכול לסיים בחמישיית הליגה הראשונה וכששחקני המשנה בחוץ אנחנו רואים את המחליפים של המחליפים פורצים – כריס בושיי, טרנס דיוויס ומאט תומאס משחקים היטב.

מה השאלה של המשחק הזה? ההתקפה של אורלנדו נגד ההגנה של טורנטו. ואן וליט כנראה ישמור על פורנייה, מה שייתן לפולץ מצ'-אפ אתלטי בדמות נורמן פאוול. ההתקפה של אורלנדו לא מדהימה כמו שאפשר לחשוב מהנתונים הראשונים ומול אחת מחמש ההגנות הטובות ביותר באן.בי.איי הם כנראה יעצרו על פחות מ-110 נקודות. ניצחון משכנע של טורונטו.

02:00-וושינגטון וויזארדס (8-3)-סן אנטוניו ספרס (9-5)

משחק בלי הגנות. אצל וושינגטון זה עוד מובן, למרות שהם קבוצה יותר כיפית ממה שהיה ניתן לחשוב בתחילת העונה. 4 משחקים מה-11 נגמרו בהפרש חד ספרתי, ב-5 מתוכם שתי הקבוצות עברו את 110 הנקודות (ובאחד נוסף הוויזארדס הפסידו 131-109). בראדלי ביל עושה הכל נכון, איזייאה תומאס נראה כמו רכז פותח לגיטימי והגבוהים המחליפים, מו וגנר ודיוויס ברטנס, קולעים באחוזים נאים מהספסל. אף אחד מהם לא נמצא בליגה בזכות יכולות ההגנה שלו, אבל הם הופכים את הוויזארדס לקבוצת ליג פאס חביבה לגמרי.

גם במשחקים של הספרס יש קליעה בקצב גבוה, אבל ההגנה שלהם מזעזעת. רצף 6 הפסדים הוא הארוך ביותר שלהם בתקופת גרג פופוביץ' ובמאה ה-21, כשבתקופה הזאת ההתקפה לא רעה בכלל אבל ההגנה לגמרי לא שם. משהו בשילוב בין דיונטה מארי והמשחק המהיר לאיטיות והמיד-ריינג' של דרוזן לא עובד, נוסף על ההזדקנות המורגשת במשחקו של למרקוס אולדריג'.

למזלם, היום הם פוגשים את הקבוצה היחידה ששומרת יותר רע מהם. הולך להיות כאן סקור גבוה כשלספרס יש את הכלים (מארי) לעצור את ביל. לוושינגטון אין יכולת להתמודד עם התקפה שבאמת נראית יחסית בסדר סה"כ, ולכן סן אנטוניו תעצור את כדור השלג ותנצח. משחק שהוא חובת ניצחון עבורם.

03:00-שיקגו בולס (10-4)-דטרויט פיסטונס (9-4)

דטרויט שיחקה שני משחקים עם בלייק גריפין והפסידה את שניהם, כשהקבוצה עם ארבעה הפסדים ברציפות והפגרה הארוכה שלהם, 5 ימים בין משחק למשחק, יכולה לעשות להם טוב כשהוא חוזר לכושר מלא. העדרו של רג'י ג'קסון משפיע והניסיון של שילוב ברוס בראון בחמישייה כרכז נחל הצלחה בינונית עד עכשיו, כשדריק רוז נותן כוח אש חשוב מהספסל. לוק קנארד קולע באחוזים טובים, אבל הם קבוצה מאוד פושרת עד כה.

היום הם פוגשים קבוצה שלא רחוקה מהם במאזן, אבל נראית פחות טוב. הבולס ניצחו רק את הניקס מחמשת המשחקים האחרונים כשההגנה שלהם יחסית טובה, אבל ההתקפה לא מתפקדת למרות הכישרון. לאורי מרקנן לא משולב כמו שצריך בהתקפה וכך גם אוטו פורטר. הם מגיעים לטבעת יותר מכל קבוצה בליגה, אבל קולעים באחוז הנמוך ביותר בטבעת מכל הקבוצות. כשהם פוגשים קבוצה שיש לה את אנדרה דראמונד בצבע, ההתקפה שלהם לא תגיע לשום מקום, ולכן נראה ניצחון של דטרויט במשחק שרבים לא ירצו לזכור.

02:30-מיאמי היט (3-9)-קליבלנד קאבלירס (9-4)

משחק טוב בין 2 קבוצות עם מאזנים הפוכים. רבים דיברו על ההצלחה של מיאמי העונה כשבשבוע האחרון הם ניצחו שלוש קבוצות חלשות, אחת מהן היא קליבלנד. ההתקפה המאוזנת, גם כשג'סטיס ווינסלו בחוץ, ממשיכה לעבוד נהדר וההיט עם פתיחת עונה נפלאה והטובה ביותר שלהם מאז ימי לברון ג'יימס.

היום הם פוגשים קליבלנד לא רעה בכלל, למרות המאזן העגום. קולין סקסטון וקווין לאב פתחו די טוב את העונה וכך גם טריסטן תומפסון, אבל ההתקפה הקבוצתית שלהם עדיין לא לגמרי שם ודריוס גארלנד מתרגל לאט לאט לליגה. אנחנו יכולים לראות הפתעות מקבוצות צעירות כאלה ואולי היום נראה הפתעה נוספת כזאת, כשקליבלנד תתפוצץ ותדהים את הליגה.

02:30-ברוקלין נטס (8-5)-שרלוט הורנטס (8-6)

משחק בין שתי קבוצות שמשחקות באופן שונה ממה שציפו העונה, אחת לטובה ואחת לרעה. שרלוט, אחרי 10% מהעונה, במקום השמיני במזרח ששווה פלייאוף. איך זה קרה? פרשנים מסוימים יטענו שכוח טבע מכריח את ההורנטס להישאר במקום 8-12 במזרח, בין אם הם ישחקו עם הדרים טים של 1992 או עם הפועל גבת/יגור בגלגולה הנוכחי. פרשנים אחרים יציינו את דבונטה גרהאם, הגניבה (בחירה 34) של שרלוט שבשנתו השנייה בליגה קולע 18 נקודות עם 7 אסיסטים וממלא את הואקום של קמבה. טרי רוזייר משלים אותו טוב ופי ג'יי וושינגטון הרוקי נותן טאץ' יפה מקדימה.

בברוקלין המצב שונה. הם מאכזבים כשקיירי אירווינג משחק ובלעדיו ניצחו משחק אחד והפסידו את השני, כשהיום הם ישחקו בלי אירווינג פעם נוספת. בלעדיו הקבוצה משחקת משחק שוטף יותר, אבל ההתקפה פחות איכותית כי אין להם את אחד הסקוררים הטובים באן.בי.איי. היום הם יצטרכו הגנה אישית טובה על גרהאם כדי לעצור את ההורנטס וקשה לראות את זה קורה, לכן סביר שיהיה ניצחון חוץ של שרלוט על המגרש האפור ביותר בליגה.

02:30-אטלנטה הוקס (9-4)-מילווקי באקס (3-10)

משחק בין 2 קבוצות עם מאזנים כמעט הפוכים. מילווקי ניצחה 8 מ-9 המשחקים האחרונים כשהם מזכירים ביכולת את הקבוצה מ-2018/19, כשיאניס עם 33 נקודות למשחק (ו-1.8 שלשות ב-38.7%), לצד 14.2 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים בערב. ברוק לופז ואריק בלדסו לא פוגעים עדיין מהשלוש, מה שמראה שהתקרה של הקבוצה עדיין רחוקה.

קבוצה שרחוקה מהתקרה שלה, גם בגלל העדרו של ג'ון קולינס המושעה, היא אטלנטה. טריי יאנג נותן מספרים פסיכיים, אבל 6 הפסדים ב-7 משחקים הם לא מאזן טוב. הם נראים כמו קבוצה ששני רוקיז פותחים אצלה בחמישייה, וההגנה של ג'בארי פארקר (19.4 נקודות למשחק בתקופה הזאת) לא טובה גם היא. הוא לא הולך להאט את יאניס היום, במשחק עם סקור גבוה ותוצאה חד-צדדית. מילווקי.

02:30-דאלאס מאבריקס (5-8)-גולדן סטייט ווריורס (12-3)

דאלאס משחקים טוב מאוד. לוקה דונצ'יץ' נראה כמו MVP ורחוק 0.7 אסיסטים למשחק מטריפל-דאבל, קריסטפס פורזינגיס עדיין לא לגמרי שם אבל קולע 18.6 נקודות למשחק והצוות המסייע יותר טוב ממה שציפו בתחילת העונה: מקסי קלייבה הופך לשחקן חמישייה חשוב ומשלים את פורזינגיס, דילון רייט טוב מהספסל ודוויט פאוול מראה התקדמות. הם עוד יכולים לעשות פלייאוף.

קבוצה שכנראה כבר לא תעשה פלייאוף היא גולדן סטייט. הם ניצחו את ממפיס בערב הראשון של בק-טו-בק אתמול, אחרי 7 הפסדים רצופים. דיאנג'לו ראסל בחוץ במשחק השלישי ברציפות כשבתקופה הזאת אנחנו רואים את אלק ברקס לוקח צעד קדימה כשהוא קלע 29 נקודות נגד ממפיס באחוזים נאים. דאלאס כבר הפסידה ליריבות חלשות כמו הניקס, אבל לגולדן סטייט אין את הפיזיות של ניו יורק והיכולת לעצור את דונצ'יץ' וזינגר. דאלאס, במשחק עם קצב גבוה.

02:30-פילדלפיה 76' (5-8)-ניו יורק ניקס (10-4)

אחרי שמועות על פיטוריו של דיוויד פיזדייל הניקס התחילו לשחק כדורסל טוב כשהם ניצחו שניים משלושת האחרונים והפסידו את השלישי בנקודה לשרלוט. פרנק ניליקינה משחק אחלה כרכז הפותח ונותן המון הגנה, לצד חלוקת דקות נכונה בין מרקוס מוריס, ג'וליוס רנדל, מיטשל רובינסון ובובי פורטיס. הם עשו את זה מול קבוצות חלשות, אבל הם נראים כמו קבוצת כדורסל וזאת התקדמות אדירה מהשבוע שעבר.

האם הם יכולים לנצח קבוצה שחולמת על אליפות בבית? לא. הסיקסרס בכושר לא אידאלי והפסידו 5 מ-8 משחקיהם האחרונים, אבל קשה לראות אותם מפילים משחק נגד קבוצה חלשה מהם משמעותית. פילדלפיה ב-landslide.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 439 תגובות

  1. תודה רבה רועי
    2 משחקי ענק הלילה-קליפרס-בוסטון ודנבר יוסטון ומשחק פחות נוצץ אבל חשוב לפלייאוף במערב והוא מיניסוטה-יוטה.שאר המשחקים פחות מרשימים

  2. ערב משחקים שמתחיל בזבל מזרחי מזוקק ונגמר ב-2 משחקים גדולים של הלילה.

    דנבר- יוסטון+2 (דנבר)

    ה-משחק של הלילה. יוסטון עד כה נתקלה ב-2 מבחנים העונה, באקס (להם הפסידו), קליפרס (אותה ניצחו). כל היתר הם שיחקו מול זבל טהור מה שהקנה לה את אחת מפתיחות העונה הכי קלילות לדעתי אי פעם. אז הערב היא מגיעה למועד ג' או למבחן השלישי למייל היי. המכתש בקולרדו לא מאיים כמו בעבר וגם הם מגרדים נצחונות דחוקים. צפוי משחק לא בסקור גבוה עם הרבה סטפבקים שלדעתי דווקא היום ראס א שטן הוא המפתח, משחק טוב שלו ויגמר בניגוב טקסני. הקטע שאני חושב שהוא הולך לשבור קרשים ולדעתי הנאגטס ינצחו מעל ההפרש.

    קליפרס- בוסטון (עוד אין ליין) קליפרס 5 ומעלה

    זה שאין ליין עדיין זה כנראה שמחכים לראות IF HE IS HEALTY MAN ותיקון המעבדה הסתיים. אני חושב שהקליפרס ינצחו בכל מקרה גם בלי הסייבורג. מונטרזל השואג מגיע אחרי סדנת חווה שהעביר לאדמס והפעם דוד מקדונלד מגיע לחווה והוא עם קנטר ותייס, צפו לשאגות.
    מרקוס החכם גם בספק..

    פילי- ניקס+12 (ניקס)

    פילי ינצחו אבל פחות מההפרש

    ווש+2- ספרס (ספרס)
    נו אם הם לא ינצחו את זה… אבל יהיה צמוד כמעט עד הסוף. פופ בא לבקר את המוות הלבן….

    נטס-שארלוט+4 (שארלוט)

    מאמין שהצרעות ינצחו גם במשחק ואם לא אז לא יפסידו מעל ההפרש. גם הנטס עם לוח מביך לעונה

    הוקס+12- באקס (הוקס)

    יאניס ירמוס, יאנג ינגב והאיילים יחגגו אבל מתחת ל-12.

    ראפס- מגיק+4 (ראפס)

    בולס-פיסטונס+1 (פיסטונס)
    תעיפו כבר את בוילן בחייאת, עוד יש סיכוי לפלייאוף…

    מאבס- גולדן (אין עדיין ליין, מחכים לדריימונד? 🙂 מאבס 10 ומעלה)

    מי סידר ללוקה את הלוח הזה? הייתי חושד שאותו אדם שאירגן ללייקרס וליוסטון. חח אז הדונצץ ימשיך לספק לנו שואו ולעורר דיוני MVP מול דריימונד אולסטאר גרין שבטח יבריז הערב מהרצון לא להיות מושפל וישאיר את הכבוד לפסקלים והבאומנים. לוקה עם עוד TD של 30+ נק, הערב אפילו יש סיכוי שקלסטרופוב גבה הקומה יחגוג גם. בלואו אאוט מהפתיח ועד תום הטקס.

    היט- קאבס (אין עדיין ליין היט 10 ומעלה)
    השעמום של הערב

    מיני- יוטה (יוטה 4 ומעלה)

    מיני היממה את הגאז משחק קודם אבל לא כל יום פורים והערב הג'אז ינקמו.

    התייצבות ב-4:15 חובה לכל חברי המפלגה

  3. תודה.
    לרשום 'משחק טוב' על מפגש בין מיאמי וקאבס ולהוסיף 'קליבלנד לא רעה בכלל' זו הטעייה.
    קליבלנד נראית נורא והמשחק הזה ייגמר ב20 הפרש נטול מאמץ למיאמי.
    לדונובן מיטשל יש מה להוכיח הערב מול מינסוטה והוא יעשה את זה.

  4. מה בדיוק הופך את הארדן ליותר קבוצתי השנה? יוסטון משחקת את אותו כדורסל בהבדל אחד – הרבה יותר מהר.
    גם מה הקטע להציג את מספר הזריקות של יוקיץ ב-7 האחרונים? הנאגטס לא צריכים שהוא יזרוק יותר (כלומר גם) אלא יותר שיתאפס על עצמו ויתחיל לקלוע (לא רק בשניה האחרונה…).

  5. וואו רועי, תפסת יום! אולי תבקש עזרה מאחד או שניים? לכמעט כל משחחק יש את הסיפור שלו, אפילו מיאמי קליבלנד (בגלל לברון) וככה לכל משחק יש את הסיפור שלו (םילדלפיה – ניו יורק, שנאה שהחלה ב-1962, כשצ'מברליין קלע 100 נגד הניקס כשהוא גר בניו יורק ומשחק בפילדלפיה), ו8כו' וכו'.

  6. תודה על הפריוויו הנהדר!
    זה בהחלט מרגיש ששארלוט נועדו לנצח ליפול לבינוניות של מקומות 8-12, לא משנה מה יש להם בארסנל.
    מקווה בשבילם שאולי השנה יצא שהם יסיימו בתרחיש ה״אופטימי״ של מקום 8 ויבקרו בפלייאןף. יש שם הרבה צעירים לא רעים בכלל שיוכלו לצבור ניסיון חשוב.

  7. תודה רועי. מחזור גדוש.
    את ספרס-וויזארדס אפשר להוסיף לסצנת העיניים הפקוחות בתפוז המכאני.
    http://ticketnet.co.il/imgs/Uploads/24479_228201314255228.JPG
    .
    בסוף הערב (או יותר בבוקר) יש למה לצפות עם שני משחקים לא רעים, אבל בשישי עושים סוואפ לדנבר-בוסטון וה-משחק של השבוע קליפרס-יוסטון.

  8. וואו, ערב עמוס עם משחקים טובים. תודה על הפריוויו המעולה.

    יש לי איזה סמי תאוריה על אינגלס, עוד מימיו במכבי. בתחילת העונה מכבי שיחקה משחק איטי יותר, שהתבסס על אינגלס כחלק עיקרי בבניית ההתקפות. הקבוצה לא שיחקה טוב, אבל הוא נתן משחקים טובים.
    בחלק השני של העונה, כשהפוקוס עבר לטייריס רייס ומשחק של בידודים, ג'ו שלנו הלך ונחלש.
    תהליך דומה קורה עכשיו ביוטה.
    המסקנה הממש לא מוסמכת שלי? אינגלה הוא מסוג השחקנים שפורחים כשהם חלק מרכזי בקבוצה, גם אם הם לא בהכרח המובילים. ככל שהוא הופך לשחקן משני, הוא הולך ונובל

  9. יש מישהו שחושב שהוא יזרוק עוד אית היום? נו צ'אנס. הוא באופוריה ולא יפגע ברקורד המושלם.
    יאללה סימונס. תפתיע אותי. תכניס את הידיים לבוץ הזה, תתחיל לזרוק, עוד כמה פעמים. ואחרי מחר כבר לא ידברו יותר. אל תיכנס לעוד לופ.

  10. האמת, כשחושבים על זה מעבר לקוריוז, זה סיפור מעיף שכל.
    לא יכול להיות גארד NBA, ועוד מוביל, בעתיד אולסטאר, שלא מאיים אפילו מה-3. אפילו לא פעם אחת. הרגליים שלו בוערות כשהוא חוצה את הקו.
    זה אך ורק דפק מנטאלי, חמור. והאחריות תקן את זה, לא רק על הבחור, זה על כל צוות המאמנים. כולל אגב מטפלי נפש. בטוח שלסיקסרז יש את האנשים הכי טובים בעולם בזה.
    הנזק לקבוצה כמובן עצום, זה שינוי כל ההתייחסות כלפיה, הגנתית, להנציח את הנכות של סימונס, ולהדביק את הנכות הזו בחברים שלו. שיש להם פוינט-פורוורד פנומן, עם נכות קשה, שהם נאלצים להתיישר לפיה.
    והכי פשוט. לך תתאמן! כל יום, אלף זריקות מהשלוש. כמה זה יוצא, שעה בערך. תכפיל, סשם בוקר, סשן ערב, עוד אקסטרה שעתיים, עד שייצא לך מהאף. עם אנשים שיעמדו לידך וייתנו לך את כל הבטחון.
    ואז תלך ופשוט תפעיל את הנשק הזה. מה יש להתבייש? יאניס התחיל בלי בושה עם 15% מהשלוש. עד עונה שעברה הוא לא עבר את ה-28%. גם היום הוא קלע חלש, אבל לפחות הכלי הזה בארסנל. "יש לו". הוא לא נכה משולל ידים – יש לו יד, לא במיטבה אבל היא פוגעת ועשויה להשתפר. שיידעו שזה קיים. וזה הבדל שמיים וארץ. אז כמה שתהיה גרוע – זה יותר טוב מכלום.
    באמת, כמה שאני חופר בזה, אני לא מבין איך זה ששנתיים של הפרוספקט הכי יוקרתי ב-NBA בערך, וזה נשאר קוריוז.

  11. צמוד, רק 5 לפילי במחצית. משחק סביר פלוס לניקס. בערכי הניקס.
    עדיין יש הרבה דקות בלגן לא מתוכן, ודברים כמו פרנצ'יקינה, פוינט גארד מוביל, שמסיים מחצית בלי אף אסיסט. זה כזה לא מתוכנן. DSJ שוב הרבה יותר משכנע מהספסל. לא הצלחנו לארגן משהו? רנדל או מוריס יילכו קשה, ויזרקו משהו. ביחד עם 4 מ-17. רנדל במיוחד מעצבן בשוט סלקשן שלו.
    הניקס לא יודעים להתמודד, אבל בכלל, עם אמביד בממלכה שלו, מיצ'ל רובינסון לא רואה דקה בערך. כי 3 עבירות ב-4 דקות… עוד סממן מובהק של קבוצה מבורדקת נעדרת שליטה. גם רנדל-מוריס מסתבכים בהרבה עבירות.
    בינתיים הכל שורד, בזכות ריצה ניקסית טיפוסית, תמיד יש אחת-שתיים כאלה במשחק, והמשחק בהילוך שני של הסיקסרז. יבוא בארט (יציב כרגיל), יבוא נוקס או דוטסון באיזו צ'אקה מזדמנת, ו"נהיה שם בסביבה". הכל בזכות ערב בעצלתיים של פילי. כשברגע שהיא רוצה, היה איזה 10 פור נדמה לי, הופ, קצת לחיצה, ומוחקים הכל בדקה ורבע… מבאס. ממש.

  12. כואב הלב לראות מה נהיה מהסמרטוט שנקרא גולדן סטייט משחק אימון, גרין למזלו לא משחק, כמו שטענתי תמיד יוביל אותכם לבחירה הראשונה בדראפט

    1. ברוך, אולי זה עניין של מוטיבציה? אולי מנטליות? לך תדע.
      יש לו את הורפורד לידו. מנהיג שקט נוסח דנקן. אולי החיבור לא כל כך מוצלח?

    1. כרגיל יצאתי פיתה. לא, חצי פיתה. אבל הקטנות. של פלאפל קמצנים. מרוב משחקים ברקע זה רק סוף השלישי… חחחח. אבל הספרז לא אמורה לחטוף 96 עוד לפני סוף השלישי! להגנתי אומר.
      אז ביי ביי בינתיים, נלך לחגוג עם הניקס.

  13. והניקס משתגעים, הנה הריצה הניקסית הקבועה של השלישי, משחקים כמו אלופה…
    15 פור על פילי. LOL
    פעם אחת, אחת!, תחזיקו את זה.

  14. אני שונא את הניו יורק ניקס, שנותנים את הרבע הכי טוב שלהם העונה, פעם אחת קצת נחת למטומטמים שנתקעו עם הקבוצה הזו.
    17 פור, ומרוב חיבוקים על הספסל, נותנים לפילי, הרעה מאוד, לחזור סתם ככה, כלום, למינוס 5. אבל אשכרה על כלום. תחילת הרביעי ואנחנו יודעים איך זה ייגמר. אני שונא את הקבוצה הזו.

  15. וושינגטון הצליחו לגרור את הספרז לקצב המשחק המטורף שלהם. מטורף. התקפות של 5 שניות. לקח זמן לספרז להתרגל אבל הם שם, כבר 8 שחקנם בדאבל פיגרס. ועוד 7 לוויזארדס. אולסטאר!

  16. היום הסלטיקס חוטפים תבוסה ב LA ויורדים ל 11 ניצחונות ו 3 הפסדים. גם עם גורדן הייווארד בשיאו הם לא יכולים לנצח את הרביעיייה של פול, קוואי, מונטרז ו-לו. קוואי ופול ישחקו ויראו לכולם לראשונה העונה מי האלפה דוג באן בי איי….
    לפי אתר האן בי איי קוואי ופול פותחים אז ביי ביי בוסטון.

    1. בוסטון היום היא הקבוצה הכי קבוצה בליגה. מאומנת ומלוכדת וקשה ליריבה. אין מצב שזה יהיה קליר קאט. תתכונן לערב קשוח. תהיה פעם אוהד אופטימי! מה זה אוהד אם לא אופטימיות? אני יושב פה ורואה את הניקס…

      1. זה קליר קאט כי הרביעייה של הקליפרס זו האלופה שבדרך והיום נראה איך בבית שלה היא משחקת כשכולם בריאים וקוואי לא צריך יותר מנוחה.
        יהיה בלואו אאוט, נשאר רק לקוות שהסלטיקס ינצחו בדנוור בסוף השבוע לפני שחוזרים בוסטונה.
        ואתה אדון שם בדוי, אל תגיד לי איך לאהוד את הקבוצה שלי. כמו שאני לא מתנשא עליך למרות שאני יכול בקלי קלות!

  17. פופ חוטף 125 נקודות מוושינגטון, ועוד 4 דקות לסוף…
    125-115. וושינגטון כנראה החליטה: אם לא נעשה כלום העונה, לפחות בידור לקהל הביתי במהירות 200 קמ"ש.

  18. שאלת הערב:
    איזה משחק יסתיים בהפרש גבוה יותר – דאלאס /ווריירס או שמא מיאמי/קליבלנד?
    כרגע 36 הפרש בראשון ו27 הפרש בשני כשיש עוד מחצית בערך בשניהם

  19. סופסוף פרנקי התחיל לשחק ללא פחד ומראה למה נבחר דיי גבוה.
    אני אישית לא איבדתי תקווה וכנראה יש כאלה שלוקח להם זמן להתרגל לליגה.
    הוא מגן נהדר ובהתקפה הוא כבר לא מפחד לזרוק.
    .
    מצד שני רנדל הזה גולם חסר תקנה,לא רואה מימינו ומשמאלו איפפפפ.

    1. לא, זה ממש לא LOL.
      כי הריצות המשוגעות האלה מחזירות את הספרז תוך חצי דקה למינוס 5.
      12 פור 2 דקות לסוף! ראבקום, מה נסגר?

        1. 2 בלבד. 15 שניות…
          ממזן, מזמן לא ראיתי דבר כזה מטומטם.
          משחק בשליטה מלאה, עשו קרקס מהספרז. ואז ממשיכים לטוס בחוסר אחריות, התקפות של 6-7 שניות, כשיש לך, כלום, להחזיק 12 נקודות כדור שלך, בול 2 דקות לסוף.

  20. כאלה הם הניקס.
    זה ברור שבדקה אחרונה ייתנו לפילי את הנצחון הכי שקר בעולם.
    פאק אני לא רואה יותר. באמת לא. למה?

  21. בכל מקרה, כרגיל זה ערב עצום, עם שני דאון דה ווייר במקביל, על הדקה. ועוד לוקה משתולל במקום אחר. ומי שלא קם, חמור בלעם.

  22. אמביד הוא אסון באחד-על-אחד במהלכים קריטיים. קבלת החלטות נוראית. פילי חייבים לסדר לו תרגילים שהוא מקבל את הכדור מטר מהסל שרק יעלה להטביע. אם הוא מתחיל באחד-על-אחד מבחוץ הוא מתחיל להסתבך בכדרורים מיותרים

      1. המצחיק שהתרגיל הוא לתת לאמביד אחד-על-אחד מהחצי פינה מחוץ לצבע. השנה הם כבר הראו שהם יכולים לסדר לו תרגיל לקבל את הכדור מתחת לסל.
        בסופו של יום, יש פה גם מילה לכוכב, שרוצה לקבל את הכדור במקומות שהוא אוהב, אם זה יעיל או לא.

  23. 5 הפרש, עדיין לא נגמר, בוא ניתן צ'אנס אחרון לניקס. אז הולכים לג'וליוס רנדל, מלאך חבלה. אופנסיב!
    זהו, הלך. והוא עוד צוחק אחרי זה.
    רנדל לא טוב לקבוצה הזו. הוא לא מבוית. הוא עושה מה בא. לפעמים טוב, לרוב רע. לא טוב לא טוב לא טוב. המספרים עוד מחמיאים לו.

    1. רק 33? ציפיתי ל50 60 לפחות. ראה תגובה 65

      אה והגעתי למסקנה שפסקל לא פרנצייז פלייר הוא לא יכול להוביל לבד בלי דריימונד. חייב אולסטאר לצידו.
      יש סיכוי אבל שליד קרי קליי ודורטנט פסקל כן יהיה המנוע והדבק

      1. רק שתגובה 65 מנותקת מהמציאות. לוקה סגר 33 במחצית, ואתה כמעט לא רואה אותו בשניה "לנפח סטט'"… תבדוק כמה דקות הוא משחק בכ"א. הלך לנוח.

            1. 6 אליפויות לפחות בגי ליג ברצף לפחות. שובר אפילו את השיא של ביל ראסל והכל בממוצעים של ווילט

  24. בן סימונס היה מצוין היום
    אמביד היה חלש
    ברט בראון היה גרוע
    הניקס כל כך גרועים שהובילו 17 הפרש שתי דקות לסיום הרבע השלישי ועדיין הפסידו 5 הפרש וגם זה אחרי 2 שלשות גארבג' טיים ב 20 השניות האחרונות

          1. אני יודע שאתה צוחק
            אבל כל המשחקים נגד הזבל של הניקס, קליבלנד, אוקלהומה,הוקס היו להם קשים.
            הבעיה שלהם הרבה יותר גדולה מבן סימונס

  25. סיכום: 17 הפרש לניקס, בפילי, 4 לסוף שלישי, ברגעים הכי טובים של העונה. סיום: פילי האפורה סוגרת עניין דקה אחרונה. כל מה שבאמצע: ניקס בסקטבול.

  26. פילי שיחקו נורא ואיום. מבולגן לגמרי. ולא מאומנים. מזלם שמייק סקוט התחפש לצלף ממרחקים אסורים, רנדל מהצד השני, בעצם פשוט הניקס. רנדלהוא הגילום של המועדון הזה.
    בארט מלא התקפות לבד פנוי ורנדל ומוריס ראש בקיר, רחימתע בשבילו.

    1. דופקים גם את הרוקי במקום לנקות להביא לו רק נגרים ממושמעים ולתת לו לזרוק בלי סוף ולעשות מה בא לו.
      לא למגו מדאלאס איזה ניקיון לעשות? ניקו בשנייה את דניס סמית ובארנס שהפריעו ללוקה

  27. רנדל הזה כזה טמבל ,הפסיד את המשחק עם כל הדהירות שלו לתוך יער הגופות פעם אחר פעם למרות שהוא רואה שחקנים עומדים חופשי על קו ה3.
    בכלל, השחקנים שם עושים מה בא להם (במיוחד מוריס הערס שכנראה פיזדיל מפחד להעיר לו וכאמור הטמבל רנדל).
    .
    נקודת האור היחידה בקבוצה הזו זה פרנקי שהעונה העלה רמה ומשחק אחלה.

        1. אתה צודק , תבדוק את האחוזים של קבוצות כמו קליבלנד, ניקס , OKC נגד פילי ונגד שאר הליגה
          משהו בהגנה לא עובד וקבוצות קולעות נגדם באחוזים הרבה יותר גבוהים מהממוצעים הרגילים שלהם

  28. להשלים את הערב של לוקה, הבאקס חיסלו את "היריב" שלו.
    .
    ועוד התערבות שזכיתי נגד עצמי. סימונס, כמובן, לא ניסה עוד פעם אחת ל-3. העדיף להישאר "מושלם".
    וככה הוא מחזיר את עצמו בדיוק לאותו לופ. במקום, יאללה, השתחחר העכביש במוח. תזרוק ואף אחד כבר לא יעשה מזה עניין. אז הנה. שוב יתחיל העניין.

      1. כל השוואה ביניהם היתה מלכתחילה מיותרת. אין בה שום טעם מעשי היום. למי משניהם איכפת מה עושה, מי שהיה איתו בראותו מחזור דראפט? זניח. היא לא ממש רצינית, אלה שחקנים שונים לגמרי.
        והכי חשוב – ההשוואה מעליבה את דונצ'יץ', אבל גם את יאנג. יאנג שחקן אדיר, פנומן בפני עצמו. אטלנטה (יחסית לפיניקס וכל האחרים שוויתרו על לוקה, אשכרה דילגו עליו!) – עוד יצאה טוב. רק מה, יאנג הוא לא לוקה, כמו שאף אחד אחר בסביבה לא יהיה. השוואה מיותרת.

  29. מה עושים עכשיו בעלי המנוי הכי יקר בעולם, המולטי-מולטי-מיליונרים החדשים של סן פרנסיסקו, שקיבלו אולם אולטרה נוצץ של מיליארד, וקבוצה במתנה, "ההצגה הכי טובה בליגה?".
    אוי, זה קורע. אם יש מגיע בספורט, אז מגיע. לא לסטיב קר ולשחקנים – לאוהדי חאווא האלה, שגנבו את הקבוצה מכחולי הצווארון של אוקלנד, וזה עבר ככה בשקט. תכלס לא רחוק מה שעשו לסיאטל.

  30. היה 50 פוזשן אחרון, ג"ס הורידו ל-48, ועבור הכבוד, נשאר ככה.
    לוקה מסיים טריפל דאבל של 30+ נקודות, המהיר בתולדות ה-NBA, על 25 דקות בלבד.

  31. הארדן זה השחקן הכי נכלולי שדרך על הפרקט .
    כל סיום עונה הוא יושב מול המחשב ולומד כל טריק אפשרי ,משכלל את הטריקים הישנים,שוכר שופטים בדימוס ועושה סימולציות בבאק ירד של הבית,שואל ומתקיל אותם בשאלות וכך הוא מגיע עם עוד ועוד ארסנל נכלולי כל עונה חדשה.

    1. זו ההגדרה של ווינר.
      הלוואי וכל אחד משחקני הסאנס יישב בסיומה של כל עונה, ויחשוב איך הוא חוזר לעונה הבאה עם עוד דרכים לנצח, עם עוד יתרון תחרותי.
      הסטאפ בק של הארדן, זו מלאכת מחשבת. תוצר של שעות על גבי שעות של אימון. האם הוא מותח עד לקצה את שאלת הצעדים?
      בהחלט. סחתיין ענק מגיע לו על שלמד, הבין, התאמן, והגיע בעונה שעברה שחקן טוב יותר משהיה לפני כן.
      .
      (טלטול הראש האוטומטי, כאילו היה תרנגולת מטולטלת ערב יום כיפור? את זה גם אני ממש לא סובל. זה אחריותה של הליגה לגרום לו ולדומיו להבין שלמשחקים כאלו יש מחיר)

  32. מוסרים לנדלר מתחת לסל כאילו מה יעשה 😂😂 ואז הוא מוציא החוצה כי אפילו על יוקיץ הוא לא מסוגל לתת מוב.
    ראס ממש סימונס רק לייאפ יכול לקלוע נגר בן נגר שאין דברים כאלה קרשים כל היום😎😂😂

  33. בוסטון קבוצה חזקה, זה עוד בלי הייווארד. אולי גם בלי הטרייד, שאני משוכנע שהם יכולים וצריכים לעשות (ביג-מן הכרחי), אבל מי יודע מה עובר בראש של איינג'.
    בכל מקרה, יהיה מ-אוד קשה להיפטר מהמטרד הזה בסדרה של 7 משחקים. מאוד. בשני הצדדים של הליגה.

  34. מספרר זעום של אסיסטים לשני הצדדים. 16 סהכ לקראת סוף מחצית. אף שחקן עם יותר מ-2. זה כי קמבה הננס נחנק, וכי בצד השני פשוט אין כזה טבעי.

  35. מה שחסר למחצית הצמודה הזו, זה בקבוק פלומארי, צלוחית זיתים ועגבניות עם טיפה שמן זית, ריבוע נחמד של פטה, ניגוב של פאבה, ואיזה דג שיקפוץ לגריל… כדורסל יווני במיטבו. עשה תיאבון לנסוע בחגים.

      1. 8 מ-22 של ווסטברוק זה ממש לא יום רע. זה יום שגרתי, בהרבה יותר מדי תקופות ב-OKC.
        לא אמרו, יבוא ליוסטון, זה פחות לזרוק רע, כמעט לא שלשות, תהיה 2 סלאשר, תרוץ כמו סילון?
        אז אמרו.

  36. אני חושב שההגנה של דנבר עשתה עוד קפיצה השנה הם נראים על הכיפאק. אם המחליפים ימשיכו את מה שהם עשו שנה שעברה + הרננדגומז יקבל קצת יותר דקות והם יכולים לדבר חזק חזק

  37. בוסטון, קבוצה של 36% מהשלוש, עם 1 מ-18 במחצית.
    הנה עוד איזה 12-15 נקודות שהיו עושות את העליה של הקליפרס ממש קשה.

  38. וואו, קמבה, מה יהיה… הוא מנסה בפעם הראשונה לעשות קיירי, בתוך היער. אבל קמבה, לטובה כל העונה, הוא לא קיירי.
    ממש נורא. אין מילה אחרת. הערב הוא נורא, רק שאין לסלטיקס משהו תחתיו. סמארט במשרה מלאה זה כנראה לא מתאים.

  39. חולה על בוסטון השנה. יש בליגה 4 "קבוצות" שהן מעל הליגה בכל מה שקשור לרמת האימון ולמה שהן מוציאות מעצמן – בוסטון, דנבר יוטה מלווקי. אבל אצל מלווקי זה פשטני מדי ולא נעים לעין. את בוסטון מהנה לראות אפילו כשהם שומרים – איזה תיאום מדהים יש להם בהגנה – היכולת שלהם להחליף באמצע מהלך מוציא את העוקץ מהרבה מאוד מיס-מאצ'ס.

  40. ועם כל זה, דווקא בגלל כל זה – קמבה תקוע, ערב שחור מהשלוש, אין הייוארד – בוסטון לגמרי קונטנדרית. לא רק במזרח. על הכל.
    pound for pound, שום דבר פחות מהקליפרס.

      1. כי למה?
        אתה מדבר על סמך הנחה,"יש מפלצת חדשה, אנקונדה, שמנקונדה". אבל שום בסיס במה שרואים, מתחילת העונה והערב, בעקביות.
        הקליפרס מעולה, שלא תבין לא נכון. גם בוסטון.

          1. למה שלא ינצחו? קליפרס עד הפלייאוף היא קבוצה עם פוטנציאל שעוד לא מימשו אותו. אני בכלל לא אופתע אם הם לא יעלו לגמר. כבר אין קונצנזוס לגבי האלופה כמו ב-5 השנים האחרונות והם יהיו עם לחץ מטורף לנצח כבר השנה.

            1. מה לעשות הם הפייבוריטים שיתמודדו עם הלחץ. יפתיע? לא יפתיע אף אחד אם לא יעלו אבל הם הפייבוריטים זה בעיה שלהם

  41. משחק קשוח של 2 קבוצות מאומנות .
    בוסטון קבוצה מצוינת ,היא צריכה עוד חתיכה אחת והם מסוגלים ללכת עד הסוף .
    החתיכה החסרה – סנטר הגנתי

  42. לא זוכר מי כתב קודם למעלה, אבל זה הכי מדויק – בוסטון היא לא רק קבוצה מאומנת, אלא כזו שפשוט כיף לראות. וזה עולה לי בדמים לפרגן לאיזשהי קבוצת ספורט של אוכלי השועית. בוסטון וטורונטו.

  43. השופטים עם כל המנוחות ממשיכים לעצור מומנטום של בוסטון ולתת לקאווי אוויר לנוח חח.
    תראו כמה זמן מנוחה אחרי טיים אאוט סתם ככה. לתת לקאווי אוויר. קיבלו חישמול מסילבר

  44. מרכוס סמארט "הנגר" שאין לו אפילו מקום בקבוצת יורוליג על-פי דברי החכמים שמעון/ברוך היה שם את יוסטון בפיק של הקבוצות

      1. עכשיו התחלת להמציא אהה?
        אני מאלה שחולה על שחקנים כמו סמארט ,מחזיק מהם יותר מאשר הרבה קלעים .
        סמארט תמיד היה אחד השחקנים האהודים עלי ותמיד התווכחתי עם הד"ר שוויתר עליו

    1. ושכחת שסמארט נוגב עי פורנייה ובוגדן באליפות העולם? אל תשכח כמה טוב שסמארט לא יהיה הוא תמיד משלים. הוא לעולם לא יוביל קבוצה כמספר 1 למשהו. רק משלים לכוכבים אחרים.

  45. רק 2 הפרש. האנקונדה מחקה 5 הפרש פסק זמן של סטיבנס. הגנה אימתנית בוסטון לא מצליחה לזרוק לסל.
    דוק מפגר שנתן להם רק 5 דק יחד וכל מיני גרינים ומקראודרים נוסו
    נראה אם הסלטיקס ישרדו את האנקונדה

  46. זה מה שקורה שסטיבנס לא קורא את המשחק ולוקח פסק זמן רק כשכבר מאוחר מדיי.
    היה צריך לקחת אותו כשהקליפרס צימצמו ל 5….

    1. זה היה פאול ברור, גם תייס וגם בראון נתנו לג'ורג' את הדחיפה הקלה בצד של הגוף.
      נגד גארד שחודר לסל זה תמיד פאול

    1. עזוב, זה היה מוגזם. כי היה לך צ'אלנג'! שהראה בדיוק, אופנסיב, הכי ברור בעולם.
      והם עוד אומרים, הפוך? ולקוחים לסטיבנס את הצ'אלנג' שנשאר?
      ובמקום 6 פור וכדור שלך, זה הפוך?
      שיפוט זוועה.

            1. בטוח בטוח, גם דובר על זה בלייב.

          1. A team can use its challenge for:
            Personal foul calls on its own team at any time in the game; and
            Out-of-bounds and goaltending/basket interference calls during the first 46 minutes of the game and the first three minutes of OT.
            .
            לפי מה שאני מבין הערעור על השריקה ולא על מה שלא נשרק.

            1. וזה ממשיך
              Teams cannot challenge non-calls or other types of calls not listed.

            2. When challenging a called foul, a coach can only challenge that the foul was not a foul; however, the review also will consider certain other reviewable matters (e.g., continuation, out-of-bounds)

    1. וגם עשה שם עבירה…
      היתה צריכה להיות עבירה של טייטום על PG אבל גייסון מתחיל להיות דרג..
      חחחחחחחחחחחחחחחח

    1. כי בוסטון עשו האד האנטינג על מי שלו וויליאמס שמר
      זה שיטת המשחק שלהם
      הם מזהים את המגן הכי חלש והולכים עליו

    1. אנחנו רואים 2 משחקים שונים.
      זה האופנסיב של ג'ורג', והאופנסיב, הרצח עם, של הארל. לפני כל הללכת בעקבות תוצאה.

  47. לגבי החוק של הצ'אלנג' – סתם צודק.
    החוק אומר בפירוש שהבדיקה היא על *כל* המהלך ולא רק על העבירה הנקודתית עצמה.
    לפיכך על פי החוק הם היו אמורים לשרוק תוקף לג'ורג' ולבטל את העבירה של בראון (אם לדעתם הדחיפה הברורה עם היד הייתה עבירה).

      1. החוק אומר שאם אין שריקה אי אפשר לעשות צ'אלנג' (כמו המקרה עם קרי והווארד).
        אבל אם יש שריקה והייתה עבירה (אחרת) כחלק מהמהלך עליו נשרקה השריקה (גם אם זאת לא העבירה עליה נשריקה השריקה) אז השופטים צריכים להתייחס גם אליה (בדיוק המיקרה הזה).

  48. הקליפרס ללא ספק יודעים איך לקחת מתנות. בוסטון לא הגיעה להארכה והשופטים התבזו אפילו יותר מהרגיל.

  49. אדיסו חיסלת את סמארט. הפכת אותו לדריימונד. מאז שדיברת 3 איירבולים ורק ניגורים מה זה יש בך כוחות פניקס אפל? אתה מוזמן להצטרף למעבדות x hoops המנוהלות עי דר לס ועוזרו גיא המנווטים את כוחות המוטנטים

        1. חחח הםכת למטריל הלאומי.

          שוב חוזר לך אחורה תקרא היטב תבין תפנים ותחזור ותעתיק לפה מה שאמרתי במשחקים קודמים מול הרכב המוות בייחוד במשחק מול טורנטו בבלוג החי. יש לך שם הכל. אם צריך עזרה גיא יעזור.
          נכון אני אומר הכל אז הכל נכון ומה לעשות אופס צדקתי. דאבל טים צריך לדעת מתי להביא איך להביא מול מי ובאיזה הרכבים. מי שרואה מבין ומי שלא ממשיך להטריל

          1. אני באמת משועמם מאוד (ולכן גם מטריל לא מעט לאחרונה – מקווה לטובת כולנו שנתחיל לעבוד בקרוב וזה יגמר) אבל יש גבול לזה שאני אלך אחרונית על מנת לקרוא את התגובות שלך -אם אמרת את זה ואתה כזה בטוח בעצמך, תמצא את התגובה ותצטט אותה במדויק כולל מראה מקום, עד אז מבחינתי אתה כרגיל ממציא תירוצים אחרי שהתחזיות שלך מופרכות.
            .
            בכל מקרה דאבל טים זה לא פיתרון להכל למרות שיש קבוצות שעדיף להפעיל את זה יותר או מול הרכבים מסוימים כדאי להפעיל את זה יותר.
            .
            נ.ב. – תודה שההטרלות שלי באמת מעצבנות.

            1. לא ההטרלות שלך מצחיקות 🙂

              לא צריך להיות נרס כדי לדעת מה לעשות מולו או מול כל כוכב אחר שלא בסופר טים. לפילי יש אותם כלים בדיוק.
              הדאבל טים הזה אבל לא יהיה יעיל בחמישיה של בברלי וויליאמס קאווי גורג והארל. אבל שיש שאמט פטרסון וזובאץ מסביב הוא מאד יעיל

              תגובה 214.3

              תגובה 170

              ואיך שהפסיקו קאווי חוגג. אגב בחמישיית המוות האמיתית שלהם בברלי לו וויל קאווי גורג הארל אין סיכוי לדאבל טים הזה להצליח, אחרים יהרגו אותם.
              זה טוב שיש סביבו פטרסונים וזובאצים

              קיצר עוד ניגוב שלי, לא נורא ניסית.

              בינתיים מפתיחת העונה אני מנגב חזק

              דריי MVP
              סימונס מביא את פילי לגמר
              דאבל טים זה מיותר ולא עובד

              צ'ק
              צק
              צק

            2. חחח. גדול אתה. שמעון כמה שלא יהיו הטרלות אני חולה עליך

        1. לא מנפח כלום. אני רק מביע את דעתי שהקליפרס הם הקבוצה הטובה בליגה עם ההגנה הטובה בליגה ובפלייאוף הם יחסלו את כולם בהגנה כמו בוסטון 08 ודטרויט 04 וכמוהן גם יקחו אליפות אם לא יהיה פציעות של הביג 4 (קאווי גורג לו הארל).
          זו רק דעתי, לא חייבים להסכים איתי. יש כאלו חושבים הלייקרס יקחו, יש כאלו עם יוטה, פילי, באקס. כל אחד מה שמתאים לו.
          היום חמישיית המוות עלתה לראשונה העונה 5:40 לסיום המשחק בפיגור 10 מול בוסטון וסיימה עם נצחון בשורה התחתונה.
          במשחקים הקרובים יהיה הרצה קצת של התוכנה שתקועה בהתקפה במיוחד הסייבורג שכנראה הושתל לו וירוס מורי במעבדות סקיינט והיום אפילו השתחרר לו סטפבק בטעות, אני מניח שזה יפתר.

          פתרונים שלי (מיועד לאלו שאומרים שאני אומר הכל ותמיד צודק)? קאווי צריך לרכז יותר סוויט לו יותר בחסימות ובקליעה וגם גורג'י. קאווי צריך לזרוק מלא מחצי מרחק ולדחוף את המגן עם הגוף הגדול והחזק שלו כמו בטורנטו (דוק, קלטות של ניק נרס בארונית B). שלשות? סטפבק? נייט, רק אם הוא לבד ואין ברירה.

  50. אז מה למדנו? בפלייאוף יהיו 35 דק של בברלי לו קאווי גורג הארל. בפלייאוף יריבות יסבלו קשה קשה מאד.

    היום זה הרכב ששיחק לראשונה העונה יחד ורק 10 דק. ההתקפה מאד מאד חורקת וזה יפתר במשחקים הקרובים בהנחה שהדוק יתן להם דק משחק יחד ולא למקראודרים והפטרסונים.

    למדנו גם שבוסטון בהחלט יכולה להעיף את פילי בפלייאוף וזה יהיה מצחיק.

    יאללה אולי עוד הארכה

  51. כל הכבוד לסלטיקס
    גאה להיות בצבא הירוק
    הפסידו אבל נתנו פייט טוב.
    זהבקלות יכול היה להיות משחק הגמר של הפליאוף.
    ועשו את זה בלי הייווארד, כבוד!

    1. מה נהיית נבחרת ישראל נגד ליברפול בשנות השמונים?
      הפסידו בכבוד והמאמן של ליברפול אמר שמספר 7 מוצא חן בעיני

      הפסד זה הפסד ונצחון זה נצחון

  52. רק לצורך הבהרה –
    במהלך ריוויו, השופט לא יכול להחליט על עבירה שקדמה למהלך. רק עבירה שהיא חלק מהמהלך, על ידי מי ששותפים למהלך, או משפיעים עליו בסמיכות זמן, יכולה להישרק כחלק מהריוויו.

    1. כלומר לצורך העניין יכלו לשרוק אופנסיב, כמו שלפני יומיים יכלו לשרוק עבירה לטובת דרוזן שקדמה לאופנסיב שלו?
      או שמה שיכול היה להישרק לאופנסיב של ג'ורג', זה מהלך שקדם להלך שבו הוא קיבל את העבירה מבראון?
      איפה זה רשום
      https://official.nba.com/coachs-challenge/

    2. המושן של PG לסל, עם העבירה על תייס, הוא בפירוש חלק מהמהלך. אחריו באה העבירה לכאורה, של מי זה היה מבוסטון, על ג'ורג'.
      לכן בצ'אלנג', אתה שורק לאופנסיב של ג'ורג'. ונותן כדור לבוסטון.
      תקן אותי אם אני טועה.

      1. אתה טועה.

        שרקת משהו. בצאלנג' אתה רואה שטעית, אתה משאיר את ההחלטה בכל מקרה, לא משנה מה ראית אלא מה שרקת.
        אם הבוס הגדול ירצה שתשנה את ההחלטה יש לך סוללה חשמלית מחוברת לביצים והוא נותן לך מכת חשמל קלה אם הוא מעוניין בשינוי. ראה מקרה ניק נרס.

  53. All in All – להרגשתי זה היה המשחק הטוב ביותר שיצא לי לראות העונה.
    פשוט תענוג של כדורסל בין שתי קבוצות מהעלית של הליגה.

    1. משחק פגז, כנראה הולך לעלות לי הרבה בגלל מישהו בצד השני של העולם, שלא מבין מה אני כ"כ עסוק… אנשים לא רואים NBA מסתבר.
      סאלאמאתתתתתתתתתתת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט