הלייקרס, הסלטיקס, ה-76'ס והפייסרס ביוסטון ביום שישי הגדול!/דור בלוך

הלייקרס, הסלטיקס, ה-76'ס והפייסרס ביוסטון ביום שישי הגדול!/דור בלוך

מומלצי הליג פאס:

יוסטון רוקטס (3-8) – אינדיאנה פייסרס (4-7) 3:00:

מבחינה תחרותית – זה המשחק לצפות בו הלילה.

שתי הקבוצות היו קבוצות פלייאוף בשנה שעברה ועברו שינויים משמעותיים בקיץ שהן מקוות שיביאו לשיפור, הן נהנות מפתיחת עונה טובה ומרצף ניצחונות נהדר ושתיהן ירצו להמשיך את המומנטום הלילה.

אם את ארבעת הניצחונות הראשונים ברצף של יוסטון היה אפשר לפטור בכך שהם הושגו נגד קבוצות חלשות, קשה הרבה יותר לומר זאת על הניצחון האחרון של הקבוצה, מול הלוס אנג'לס קליפרס. ואם הדיבורים על השיפור ההגנתי של יוסטון נשמעו מוגזמים כאשר השיפור הושג מול ממפיס, שיקאגו וגולדן סטייט, הרי שלספוג 93 מול הקליפרס זו כבר אמירה.

ומרוב דיבורים על השיפור ההגנתי של הרוקטס, ואולי מתוך זה שהתרגלנו – האם דיברנו מספיק על הארדן? 47 נקודות היו לו מול הקליפרס, בעוד ווסטברוק מסתפק ב-17 ב-6 מ-20 לא מרשים מהשדה. אני מתעב את המשחק של הארדן, אני חושב שזה ציני, מכוער ומזיק למשחק, אבל אי אפשר להכחיש שזה אפקטיבי והמאזן של הרוקטס עד כה מוכיח זאת. כל עוד ווסטברוק מוכן לחיות בעולם שבו הארדן הוא האלפא דוג והוא שחקן משלים, אין סיבה לחשוב שהרוקטס של העונה לא יכולים לאתגר כל קבוצה במערב.

מנגד, אינדיאנה לא צריכה לדבר על שיפור הגנתי או להסביר מול אילו קבוצות הוא הושג, היא גם כך אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה כשהיא סופגת 104 נקודות למשחק. וכל עוד ברוגדון, אחד מהשחקנים המעניינים בליגה בעיניי, וסבוניס מצליחים לסחוב אותם בהתקפה עד לחזרתו של אולדיפו מפציעה, אינדיאנה תעשה את הפלייאוף בקלות, והיא לא תהיה יריבה קלה כשתגיע לשם.

נקודות מעניינות לגבי אינדיאנה שיהיה מעניין לראות אם יימשכו – הקליעה מבחוץ של מיילס טרנר – הפורוורד קולע 53% מחוץ לקשת ל-4 זריקות למשחק, זה משמעותי מאוד לריווח של הפייסרס אם יוכל להמשיך בכך. היעילות של טי ג'יי וורן, סבוניס ולאמב שקולעים כולם 45% מהשדה, בעוד הם לא עוברים את ה-29% מחוץ לקשת.

הלילה קשה לי לראות מעבר לרוקטס, שימשיכו את המומנטום.

הימור: יוסטון ב-8.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-4) – פילדלפיה 76'ס (4-7) 3:00:

ההפסד של פילדלפיה היה חותמת על פתיחת עונה פושרת למדי לפילדלפיה שמצליחה לנצח בעיקר את הנמושות בעוד היא מפסידה לקבוצות מסוגן של דנבר, יוטה והמג'יק עצמם. ההגנה של פילדלפיה טובה כפי שניתן היה לצפות, אבל אולי בגלל ריבוי הפציעות וההרחקות בתחילת העונה, ההתקפה שלהם עדיין לא מחוברת.

זה בלט בהפסד לאורלנדו בו פילי נתקעה על 15 נקודות ברבע הרביעי שהכריע את המשחק, משחק שהמחיש את התלות של הקבוצה באמביד שנעדר. הקלע המוביל של הסיקסרס במשחק הזה היה ג'וש ריצ'רדסון, היכולת הטובה שלו בפתיחת העונה היא חדשה טובה, וכך גם ההשתלבות של קורקמז כשחקן רוטציה לגיטימי, אבל כדי להעמיד התקפה טובה מספיק הסיקסרס צריכים את הסופרסטארים שלה – אמביד שלא שיחק, סימונס שהיה מאוד יעיל אבל זרק רק 12 פעם ולא זרק ולו שלשה אחת, והאריס שהיה חלש עם 4 מ-13.

אמביד צפוי לחזור הלילה במשחק מול קבוצה שאם יש דבר אחד חיובי שניתן להגיד עליה הוא ההגנה שלה. אוקלהומה סופגת 106 נקודות למשחק, אבל כשהיא פוגשת קבוצה שמצליחה לפצח אותה, אין לה דיי כוח אש כדי להתמודד כפי שראינו בהפסדים לסן אנטוניו, מילווקי ואינדיאנה.

הת'אנדר שנמצאים בעונת בנייה נהנים מיכולת טובה של כריס פול וגלינרי, אבל אלה כמעט בוודאות לא רלוונטיים לעתידה, השחקן שהת'אנדר ירצו ויכולים לבנות עליו הוא שיי גילגיוס אלכסנדר. הגארד הנהדר קולע 20 נקודות לערב והוא אחד השחקנים המעניינים לעקוב אחריהם העונה. אם הוא יצליח לשמור על הקליעה שלו סביב ה-40% מחוץ לקשת, הוא יהיה כוח שניתן לבנות לצידו אם לא עליו קבוצה מנצחת.

כל ארבעת הפסדיה של פילי היו בחוץ, מה שמבטיח לנו משחק צמוד יותר ממה שמאזני הקבוצות מרמזים, אבל עם חזרתו של אמביד אני אלך עם הפייבוריטיים.

הימור: פילי ב-8.

לוס אנג'לס לייקרס (2-9) – סקרמנטו קינגס (6-4) 5:30 (ערוץ 5):

הקינגס פתחו את העונה בצורה קטסטרופלית, והכיסא של לוק וולטון נדמה כמתנדנד, אבל בחמשת המשחקים האחרונים הקינגס השיגו 4 ניצחונות כולל על יוטה ופורטלנד בקרבות ישירים בין קבוצות ששואפות למקום בפלייאוף במערב, והספינה של סקרמנטו נראית שוב כמפליגה בבטחה.

הלילה הם יפגשו את הלייקרס, שהתאוששו מההפסד לטורונטו עם שני ניצחונות קלילים על פיניקס המפתיעה וגולדן סטייט האיומה.

לסקרמנטו אין כרגע כוכב אמיתי, וזה אולי מה שחסר לה כדי להפוך לקבוצת פלייאוף אמיתית במערב. המועמדים הטבעיים הם פוקס או באגלי, אבל הראשון לא מצליח לפתח קליעה יציבה, והאחרון שיחק רק משחק אחד העונה. כך הקינגס נאלצים להתבסס על שבעה שחקנים שקולעים בספרות כפולות אותם מוביל במפתיע בובי הילד עם 18 לערב.

בצד של הפוטנציאל לשיפור שווה להסתכל על בוגדן בוגדנוביץ' שקולע 13 לערב ולטעמי מסוגל לתרום יותר אם יקבל תפקיד מרכזי יותר (משחק 25 דקות לערב), וטרבור אריזה שקרס העונה ל-5 נקודות ב-21 דקות, הקליעה שלו עדיין לא רעה והוא בהחלט יכול לתרום יותר.

בלייקרס העונה שעברה והפציעה של לברון נשכחו לחלוטין. לברון קולע 24 נקודות לערב ומנהל את המשחק של הלייקרס כל הדרך למקום הראשון במערב, כאשר אנתוני דיוויס מציג יכולת MVP של ממש. הלייקרס שילבו את קוזמה בהדרגה בחזרה והם מתחילים לראות פירות לכך. הפורוורד פתח רק פעם אחת העונה, אבל הוא בלי ספק השחקן השלישי הטוב ביותר של הקבוצה וניתן לצפות שהתרומה שלו תגדל מאוד להמשך.

מסביב לשלישייה הזאת יש לא מעט ניסיון עם אייברי ברדלי, דני גרין ודווייט הווארד, כך שניסיון פלייאוף יש בלייקרס בשפע. כדי לקבל תשובה על השאלה האם יש בלייקרס דיי כישרון כדי לגבור על הקליפרס בסדרה נצטרך כנראה לחכות עוד זמן רב, והלייקרס צפויים להמשיך ולשייט, גם הלילה.

הימור: הלייקרס ב-12.

המשחקים הנוספים:

שארלוט הורנטס (7-4) – דטרויט פיסטונס (8-4) 2:00:

שתי הקבוצות במאזן דומה ועם רצף הפסדים (שארלוט עם 4, דטרויט עם 3) אבל בעוד שארלוט ציפתה לעונה חלשה אחרי הפרידה מקמבה, דטרויט רוצה להגיע לפלייאוף העונה, והיא חייבת להשתפר מהר לפני שהתקווה הזאת תהפוך לתקוות שווא. הפיסטונס קיבלו בחזרה את בלייק גריפין ואיתו איבדו את התירוץ המשמעותי ביותר שלהם, איתו ועם דריק רוז שחזר מפציעה גם כן ההתאוששות שלהם חייבת להתחיל הלילה.

הימור: דטרויט ב-20.

אורלנדו מג'יק (7-4) – סן אנטוניו ספרס (6-5) 2:00 (ערוץ 5):

מה לעזאזל הולך עם הספרס? אחרי פתיחת עונה מעודדת, הגיעו שלושה הפסדים רצופים כולל לממפיס החלשה, וההגנה שחטפה 135 מבוסטון ו-129 ממינסוטה ממשיכה להיות נושא השיחה העיקרי בסן אנטוניו, לצד דיבורי הטרייד על דרוזן. המג'יק שעלו כקבוצה שמעוניינת לקלוט את הגארד מגיעה למשחק הלילה אחרי ניצחון מעודד על פילדלפיה, כאשר ווצ'ביץ' ניצל את היעדרו של אמביד על מנת להשתלט על הרבע הרביעי. הלילה, מול מי שבמפתיע הפכה לאחת מקבוצות ההגנה החלשות בליגה, הוא עשוי לחגוג ואם יעשה זאת, המג'יק אמורים לשמור על הבית.

הימור: המג'יק ב-5.

ממפיס גריזליס (7-4) – יוטה ג'אז (3-8) 3:00:

מייק קונלי עובר פתיחת עונה לא פשוטה ביוטה, אבל היכולת הנהדרת של מיטשל וגובר נותנת לו זמן להתאקלם כאשר יוטה לא נפגעת יתר על המידה במאזנה. הלילה הגארד יפגוש את הקבוצה בה עשה את כל קריירת ה-NBA שלו, ואת השחקן שהגיע כדי לרשת את מקומו. מוראנט פתח את העונה היטב, בוודאי בשביל רוקי עם 18 נקודות לערב ואחוזי קליעה טובים. ממפיס ניצחה את שני משחקיה האחרונים והתייצבה על מאזן מכובד – בלי סכנה אמיתית להגיע לפלייאוף אבל גם מבלי להעביר את האוהדים סבל רב מדי. הלילה הם יפגשו קבוצה שגדולה עליהם ומגיעה במומנטום של ארבעה ניצחונות רצופים כולל על פילי, מילווקי וברוקלין. קרב הפוינט גארדים אולי יספק פיקנטריה, אבל מבחינת כדורסל הפערים ברורים.

הימור: יוטה ב-12.

מינסוטה טימברוולבס (4-7) – וושינגטון וויזארדס (7-2) 3:00:

למינסוטה יש הזדמנות להשלים הלילה רצף של שלושה ניצחונות רצופים ולבנות מומנטום של ממש, על בסיס היכולת הטובה של קארל אנטוני טאונס, ואנדרו וויגינס שנותן את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו, עונה שמזכירה את הפוטנציאל הגדול שראו בו כשהגיע לראשונה לליגה. על וושינגטון אין צורך להכביר מילים. הוויזארדס עם שלושה הפסדים רצופים ובפעם האחרונה שפגשו את אותה מינסוטה, בבית, הם חטפו 131 נקודות ותבוסה מהדהדת, אין סיבה לחשוב שהלילה זה יהיה שונה.

הימור: הזאבים ב-20.

גולדן סטייט ווריורס (10-2) – בוסטון סלטיקס (1-9) 5:30:

הקריסה של גולדן סטייט ווריורס בשל פציעות והעזיבה של דוראנט סוקרו בהרחבה, אבל דומה שפתיחת העונה הנהדרת של בראד סטיבנס ובוסטון עוברת מתחת לרדאר. דומה שאפילו הפציעה של היוורד לא עוצרת את הסלטיקס שסופרים כבר תשעה ניצחונות רצופים, כאשר הם נהנים מיכולת נהדרת של קמבה ווקר. את הרצף הזה צריך לקחת בפרופורציות הנכונות, מתוך חמשת הניצחונות האחרונים 3 הושגו מול קבוצות NBA גבוליות (וושינגטון, שארלוט וקליבלנד), ואף אחד לא הושג מול קבוצה עם מאזן חיובי. הלילה הם יפגשו את הקבוצה שהפכה מהקבוצה החזקה בליגה לחלשה שבהן, והיא לא אמורה להתקשות.

הימור: בוסטון ב-20.

לפוסט הזה יש 536 תגובות

    1. כבר בהתחלה הארדן משקר

      איי סמית שואל אתה באיזה מקום יוסטון עכשיו?
      הארדן: במקום טוב ותראו איך הוא מגרד את הזקן שהוא עונה על זה :), זה שקר בשפת גוף
      הוא גם בונה על צנדלר וספאלושה זה קצת הצחיק אותי, נראה לי לגרום להם למוטיבציה.
      הארדן הוא לגמרי ממבה מנטליטי, לכן אני חולה עליו. אחרי הראיון הזה הוא הוריד 47 על קאווי.

      ראיון מעולה והארדן אומר מה המטרה היחידה של יוסטון העונה: אליפות!! והוא אומר יש לנו די והותר בשביל לקחת אליפות העונה!
      הבנתם? כל דבר שלא נגמר בטבעת הוא עונת כשלון לטילים זה מה שאמרתי והארדן מסכים איתי. לא מביאים את הארדן וראס בשביל ללחוץ ידיים בגמר המערב ולתת להם מחמאות.
      הארדן התחייב להביא אליפות ליוסטון בראיון העונה, מי אני שאחלוק עליו? מחזיק להם אצבעות

      1. הפכת להיות מתרגם לשפת סימני הגוף לעת מצוא? 'גירוד בזקן' לא מסמן בהכרח שקר. הוא יכול לסמן, בין היתר, ביטוי של מרכז הרגש שמבוטא בגוף האדם בידיים, צוואר ובחלק התחתון של הפנים.
        עוד רגע תכתוב שעצם העובדה שיש לו זקן נובעת מהצורך שלו להתגבר על חרדת נטישה בגיל מוקדם והמספר על חולצתו נובע מפחד תת מודע ממספרים גדולים מ20.

        קיצר, תפסיק לקשקש

  1. אחלה פריוויו. מעניין יהיה לראות איך אינדיאנה תסתדר מול יוסטון, פעם ראשונה העונה אחרי 12 משחקים שהפייסרס פוגשים קבוצת פלייאוף עם מאזן חיובי

  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתי עכשיו תמונה של קמבה מגיע למטוס שיקח את הסלטיקס לסאן פרנציסקו ולמסע 5 המשחקים במערב.
    אין דבר כזה. כולנו יודעים שארה"ב תחת מזג אוויר קר מאד, מקפיא והאיש לבוש בהתאם ועולה למטוס בעלי בית.
    בצבע חום שהיה מזכיר ליואל את מפעל החיתולים הפרטי.
    הסלטיקס יהיו מחוץ לבית שבוע שלם. לא יהיה קל ויהיה הרבה יותר קשה עם יתחילו להפסיד…. את שני הראשונים הם חייבים לקחת. מה שיבוא אחרי זה הרבה יותר קשה ואני אהיה בשמים אם ייקחו עוד 2 לפני שיחזרו הביתה. הפסד לקליפרס (עם פול גורג והסייבורג) יתקבל בהבנה.

    1. דוקי דוק היקר,
      הבאת טיעון חזק ואמין,
      גם ככה אהדתי נתונה לבוסטון,
      איזה רעל הוציאו משם בעונה שעברה,בוסטון ניצלה מנפילה.(זוכר שציינתי את זה?)
      אנחנו פה במעבדה הסודית החלטנו להוציא קו חדש של טיטולי על ,תחת השם "קמבה XL".

  3. אני אוסיף רק משהו על המשחק מחר ב 5. מקווה שסטיבנס ייתן הרבה זמן לאדוארדס, טיימלורד ו-וויליאמס.
    אם לא מול ג"ס אז מול מי?

  4. תודה רבה.
    תיקון: בתחזית שלך התכוונת לתת למינסוטה בלואו אאוט על וושינגטון.
    ואחד שלי: המשחק התחרותי של הערב הוא הלייקרס וסקרמנטו. אולי גם אורלנדו והספרז, למרות שהמשפט הזה כשלעצמו מעליב את פופ ושות'.

  5. תודה, פריוויו מהנה במיוחד!
    בגדול מסכים, רק יש לי הרגשה כזאת שהלילה אינדיאנה וסקרמנטו הן אלא שיצאו עם הניצחון.
    לא יודע למה, תחושת בטן.

  6. שארלוט+3- דטרויט (שראלוט)
    מג'יק- ספרס+3 (ספרס)

    מגיק ינצחו אבל 3 ומטה
    מיני- ווש+7 (מיני)
    ממפיס+7-יוטה (יוטה)
    גולדן+8-בוסטון (בוסטון)

    משחקים בלי ליין עדיין

    יוסטון- אינדי
    המשחק המרכזי של הלילה וקשה מאד לתחזית, לדעתי יוסטון בהארכה תמשיך את המומנטום למרות שהיא בלי גורדון קאפלה והאוס. הארדן במוד 50-60 נק.

    אוק- פילי (פילי 2ומעלה)
    יהיה משחק סופר צמוד שילך עד הבאזר לדעתי

    לייקרס- קינגס (לייקרס 8 ומעלה)

    1. דרוזן היא האישה הפולנית שכולם מוכנים לתת אותה היא היא עושה ספונג'ה וכל מיני בישולים אבל היא לא אפקטיבית במעשים שלה בדרך כלל

  7. אחלה ערב. לייקרס-קינגס יופי של משחק, למרות שהלייקרס לא יתקשו כשהקינגס בלי פוקס. אולי היום נראה את באדי הילד תופס יום, אבל זה לא סביר לדעתי.
    .
    הנעלם הגדול מהערב זה אולי השיר היפה ביותר של דייר סטרייטס (להקה ענקית, אגב). טלגרף רואד:
    https://www.youtube.com/watch?v=Q1Wp2ASqyxI

    1. היה בדילמה האחרונה מול so far away שניצח בשל השורה הנהדרת: i am tired of making love on the telephone.

      באופן כללי dire straits היא להקה שמלווה אותי כפסקול – כשאמא שלי הייתה בחודש שמיני איתי ההורים שלי גרו עדיין בלונדון והלכו לראות הופעה שלהם, בילדותי התקליט התנגן בבית, brothers in arms הפך לשיר האהוב עליי כשסגר את הפרק האחרון של העונה השניה של הבית הלבן, ולאחר מכן לקחתי אותו לסרט שכתבתי וביימתי במגמת קולנוע בכיתה יב', וגם לרומאו ויוליה הייתה משמעות רומנטית עמוקה עבורי בתקופת התיכון.

  8. תודה על הפריוויו אני התאוששתי ויחזור לבלוג החי היום, גילרי גיא אתם זוכרים מה אמרתי לכם על גרין? שהבלוף התגלה והוא היה מספיק חכם לקחת את החוזה בקיץ? אתם עדיין חושבים שהלוחמים היו מביאים לו סופר מקס? או שהוא היה מקבל מקס בקיץ?
    .
    לגבי פילי אני כבר התייאשתי עד שלא יחליפו את האגיוט על הקווים וידחפו לאיזה בילי קינג את הקואלה האוסטרלית כMVP הבא וכמגיק החדש לא יצא כלום, עצוב לראות מה שמאמן עשה להורפורד ולהאריס, ואיפה אמביד מתחיל את ההתקפות שלו (על קו ה3) במקום לחיות בצבע רק בשביל להעצים את הנגר האוסטרלי (דרך אגב גיא אתה עדיין חושב שהוא שווה את החוזה מקס שקיבל? מתח לדעתך הוא יפתח קליעה?)
    .
    יוסטון הפתיעו אותי מול הקליפרס בפעם הראשונה עשו עצירות בהגנה, השאלה אם זה מגמה או משחק חד פעמי, המאזן שלהם מטעה מאוד היה להם את אחד הלו״ז הקלים בליגה.
    .
    לגבי הלייקרס ההתקפה שלנו חייבת להיות חכמה יותר, ההגנה לגמרי שם.
    .
    גילרי לגבי הטרייד של האשך אני לא מאמין שהסכמתם לזה?
    טרייד דריימונד על ביינס, קמינסקי וטיילר ג'ונסון השתגעתם?
    .
    אתם רוצים עוד שחקן ללא קליעה אתה רוצה להכניס להרכב, אתה לא מתייחס לחסימות של ביינס לריווח שהוא נותן למשחק שלכם, הרכב שמכיל את גרין אייטון ורוביו ואוברה לא יכול לעבוד בצד ההתקפי בטח שרוביו יחזור לאחוזים הרגילים שלו מטווח ה3 , אתה לא יכול שבהרכב יהיו לך 4 שחקנים שלא קולעים מ3 באחוזים עוברים זה לא שנות ה90 , אני לא מדבר בכלל על ההגנה של ביינס שטובה משמעותית מזאת של גרין והחוזה והאופי הנוחים משמעותית. אני מסכים פה עם האשך במאה אחוז
    .
    לגבי דריימונד גרין זה היה ברור שהוא יציג יכולת כתבתי עשרות פעמים באתר שהבלוף התגלה ושהוא העלוקה על קרי קליי ודוראנט, אמרתי לכם שזה מה שיקרה שהוא יהיה המנוע של הקבוצה (ישר בחירה ראשונה ).

    1. נתחיל בחלק הפשוט –
      ביינס אחלה שחקן. כתבתי את זה מתחילת העונה, ואני שמח שהוא מוכיח את זה כפל כפליים.
      ועדיין, מי שמאמין שביינס ורוביו ימשיכו לקלוע שלשות כאילו הם סטף וקליי, חי בסרט. הסטטיסטיקות יתאזנו.
      ביינס בעונה שעברה קלע 34.4% מהשלשות שלו בעונה הרגילה (21 מ-61), ו-33.3% מהשלשות שלו בפלייאוף (1 מ-3).
      האחוז האפקטיבי הממוצע של ביינס בקריירה? 51.4% העונה המספר הוא 67.6%
      רוביו, שזרק לא מעט מטווח ה-3 בקריירה, הכל כמה זמן נותן רצף של כמה משחקים בהם הוא נראה כקלע. העונה האחוז שלו מהשלוש הוא 37.5% כאשר הממוצע בקריירה הוא 32.3%
      השורה התחתונה –
      אי אפשר לבנות על הקליעה מה-3 על פני זמן. מה שכן אפשר לבנות עליו זה על היכולת של ביינס בפיק אנד רול, על ניהול המשחק של רוביו, ועל התנועה ללא כדור של בוקר (שפותחת את האפשרות לחדור לסל, הן לאוברה, והן לרוביו).
      .
      השאלה התאורטית שנשאלת היא –
      האם חילוף של ביינס בגרין הוא כדאי לסאנס?
      לטעמי, התשובה היא חד משמעית כן, עם כמה סימני קריאה.
      הסיבה היא פשוטה –
      ההתאמה הפוטנציאלית למשחקם של רוביו, בוקר, והכי חשוב – אייטון.
      משעשע אוצתי כל פעם מחדש לקרוא את הקטילה שלכם את גרין. מי שחשב שגרין ייתן בהרכב בהוכחי עונת אולסטאר, גם הוא חי בסרט. גרין הוא לא השחקן שיהפוך קבוצה של 20 ניצחונות לקבוצה של 40+ ניצחונות. הוא השחקן שלצד כוכבים (בוקר, אייטון) יעזור להפוך 40+ ניצחונות למספר תחרותי בהרבה.
      הוא עשה את זה בגולדן סטייט, ואני עדיין מאמין שהוא מסוגל לעשות את זה בהרכבים כישרוניים אחרים.
      .
      איך הוא יעשה את זה בתרחיש התאורטי שלי?
      בכך שיעזור לסאנס לעשות את מה שהם עושים כרגע היטב, עוד יותר טוב. תתבונן על מה שהסאנס עשו במשחק פתיחת העונה. הם לא ניצחו דרך השלשות. הם ניצחו דרך הנעת הכדור. אייטון שיחק, וביינס עדיין לא היה פונקציה. עכשיו תחליף את סאריץ' של אותו משחק בגרין. סאריץ' סיים את הלילה עם 2 מ-7 מהשדה, 1 מ-4 מהשלוש. בהחלט יכול להיות שבתחום הנק', גרין לא היה נותן תרומה גדולה יותר. אבל בשאר חלקי המשחק?
      הריבאונד. יכולת הנעת הכדור. ההגנה.
      מי מתאים יותר לשחק לצדו של אייטון, סאריץ' או גרין? ביינס או גרין? לטעמי התשובה היא חד משמעית "גרין".
      עכשיו תדמיין את גרין לצד החמישייה השנייה של הסאנס. עם המון קלעים סופר מוכשרים סביבו (טיי ג'רום, קמרון ג'ונסון, ג'בון קארטר).
      זה מה שהוא צריך בשביל שוב לפרוח.
      יותר מכך –
      זה מה שהסאנס צריכים בשביל לקפוץ מדרגה.
      .
      דרך אגב,
      הפואנטה של טמיר היא בכלל שביינס > אייטון. הרי גרין לא יעלה לשחק בתרחיש התאורטי במקום ביינס. הוא יחליף את סאריץ'. מה שטמיר טוען זה שה הסאנס יפגעו בגלל שהם יאלצו להעלות את אייטון להרכב.
      על זה כל מה שיש לי למור זה, ראבק. לצפות ביותר כדורסל. אייטון מביא איתו למשחק חבילה מלאה יותר של כדורסל. יש לו נוכחות בצבע, יש לו שילוב של גובה ואתלטיות, והוא קולע נהדר גם מהפוסט (חלק מהמשחק שפשוט לא קיים אצל ביינס), גם מהמיד ריינג', וגם אחרי הפיק אנד רול (החלק היחיד בו ביינס לא פחות טוב מאייטון).

      1. הוא לא רוצה שתיקח לו את הדונקי. בסתר לבו הוא חולם על דריימונד בלייקרס. שזה אגב תרחיש בלהות לכולם, חוץ מריצ' פול.

      2. תגובה מביכה.
        ראשית אתה מדבר רק על ביינס, בזמן שהטרייד שהסכמת עליו היה ביינס+קמינסקי+ג'ונסון.
        שנית – ביינס קולע יציב משלוש וימשיך לקלוע.
        שלישית – ביינס נותן המון מעבר למספר זה או אחר.
        רביעית – גרין נגר לא נורמלי בירידה מתמשכת.
        אתה מאבד סנטר שכרגע הוא השינוי הגדול ביותר ב-ד.נ.א הרקוב של הקבוצה שלך, את הסנטר המחליף שגם הוא עושה עבודה טובה, וגארד רוטציה ראוי בהחלט שנותן קליעה והובלת כדור.
        תמורת נגר גמור אחד בחוזה גבוה (ואני מאלה שהחזיקו ממנו).
        .
        כל הפואנטה שלי לגבי ביינס זה שהוא עדיף לפיניקס כסנטר פותח על אייטון.
        את אייטון הייתי משאיר כמחליף. נגיד במקום קמינסקי.
        גם את הולמס אמרתי שהייתי מעלה לפניו עונה שעברה.
        וזה כי פשוט הם עושים את הקבוצה טובה וחזקה יותר.
        עם סנטר כמו שסנטר צריך להיות – עם הגנה, נוכחות, חסימות חזקות, אינטנסיביות.
        עד כה יש לאייטון 0 הוכחות לתרומה כלשהי מעבר לסטט' אישית.
        לביינס יש כבר קבלות משמעותיות, ממאני טיים בבוסטון ומהעונה.
        .
        אגב גם על סאריץ' לא הייתי מוותר, הוא שחקן מצוין שבהחלט יכול לתת יותר מגרין (ברור במימד הקליעה), וגם יעשה זאת.
        .
        רוביו שהכנסת לא קשור בכלל לדיון.

        1. והתגובה של גיא מביכה…
          לפעמים אני תוהה אם אתה מבין איך המשחק הזה עובד.
          ביינס תורם המון אבל להגיד שהוא קלע שלשות יציב וימשיך לקלוע – כי? להגיד שהוא שינה את ה-DNA הרקוב של המועדון זה פחות או יותר לשלוף את דף המסרים של א.נ.א.ל. אז בסדר ביינס אחלה שחקן משלים אבל להעלות אותו ולשלוח את אייטון לספסל זה פשוט מגוחך.
          שחקן שהוא איום תמידי על הסל שהראה כבר בעונת הרוקי יכולת מסירה ויש לו גם פוטנציאל קליעה מבחוץ.

        2. החלק הכי יפה בתגובה –
          "שלישית – ביינס נותן המון מעבר למספר זה או אחר.
          רביעית – גרין נגר לא נורמלי בירידה מתמשכת."
          .
          שאני אבין –
          ביינס נותן הרבה מעבר למספר זה או אחר (נכון), אבל זו תכונה שהיא בלעדית לשחקנים שחתמו על חוזה יחסי ציבור ב-KKK?
          גרין לא נותן הרבה מעבר למספר זה או אחר?
          .
          נמשיך –
          "עד כה יש לאייטון 0 הוכחות לתרומה כלשהי מעבר לסטט' אישית."
          .
          אתה רציני? באמת?
          אולי שכחת, אז אני שמח להיות כאן בשביל להזכיר –
          אייטון בעונתו ה-2 בליגה. או במילים: עונה שנייה. וגם בעונה זו הוא שיחק רק משחק אחד.
          כאשר פיארת את מיצ'ל במהלך עונתו הראשונה בליגה (ובצדק), אז, הוא כבר הספיק להוכיח משהו בליגה?
          או שזו דרישה שלך רק למי שה-KKK הוציאו עליו חוזה?…
          .
          לבסוף –
          אין לי הרבה ספק שפשוט לא צפית באייטון משחק. לפחות לא במספר מספק של דקות משחק. לא שאני מאשים אותך –
          לצפות בסאנס בעונה שעברה זו לא הייתה מי יודע מה חוויה מרנינה.
          ועדיין,
          איך אפשר לשפוט שחקן מבלי לצפות בו משחק? איך אפשר לקבוע בכזו נחרצות שהוא "לא סנטר" (מילים שכתבת לא פעם בעבר)?
          לטעמי –
          מביך…
          .

      3. האשך לא טוען שביינס גדול מאייטון, ברור שאייטון שחקן טוב יותר עם תקרה של סופרסטאר מה שאשך טוען שפיניקס עם ביינס יותר טובה מפיניקס עם אייטון, 1+1 בכדורסל לא שווה 2, בהחלט החסימות של ביינס (שאייטון עדיין לא חכם בשבילם), וההגנה שטובה משמעותית (הוא אחד משחקני ההגנה של העונה) הופכות את פיניקס לכזאת שטובה יותר ללא אייטון,
        .
        גיא שוב אתה נותן לגרין קרדיט שלא מגיע לו וזה מה שמצחיק אותי הוא לא הפך את גולדן סטייט לקוטנטנדרית הוא היה שחקן משלים לשלושת הגדולים, האליפויות של גולדן סטייט לא נלקחו בגלל ההגנה אלא בגלל שקלעו יותר נקודות (שגם שם הוא אוברייטד נורא בטח בהגנה האישית שהוא חלש , הוא טוב מאוד בקבוצתית, שיש לידו מגני פרימטר שעושים את העובדה הקשה , והוא בא כחיפוי). לגבי ניהול משחק הוא מנהל משחק טוב אבל אסיסט לקרי קליי דוראנט גם אני מסוגל למסור (בטח שהם קולעים 2 מטר מאחורי קו ה3 ללא קשור עם שומר או בלי שומר ), אם אתה חושב שהרכב המחליפים של הסאנס יקלע עם גרין הטעות בידך, ועכשיו לבעיות הריווח אתה רואה מה קורה שאין לידו את הגרוויטציה שיוצרים קרי ודוראנט,

        1. וגילרי אני מסכים איתך לחלוטין בזה הפוטנציאל עם אייטון גבוה יותר משמעותית מזה שאם ביינס בטח בעתיד, השאלה אם הקבוצה תהיה יותר טובה איתו במקום ביינס השנה אני לא בטוח, ברור שפיניקס צריכה להשקיע ברייטון כי התקרה שלו כמו שטענתי מיום בדראפט היא מינימום סופרסטאר

        2. ביינס מקבל הרבה יותר מדי קרדיט בהגנה (בוא נגיד שהיו מספיק סלים העונה על הראש שלו שאם גרין היה חוטף הייתי צווח כאן כהרגלך) והמחשבה שפיניקס טובה יותר איתו מאשר עם אייטון היא די מצחיקה (ולא בדיוק ברור על מה היא מתבססת). הוא קולע באחוזים היסטריים, ברגע שהם יתיישרו פתאום כולם ייזכרו כמה חסר לסאנס עוד סקורר ליד בוקר.

          1. גילרי ראית את ההגנה של גרין? אתה באמת חושב שהוא מגן טוב מביינס העונה? ההגנה של גולדן סטייט במקום האחרון בליגה,הם מאפשרים 117.2 נקודת ל100 פושיזונים, הם מקום אחרו באחוזי ריבאונד הגנתיים , הם מקום 3 מהסוף בנקודות בצבע.
            .
            ביינס השנה מגן אדיר בטח בהגנה אישית כן הוא אולי לא ארוך ומאיים כמו דיוויס ואמביד בצבע אבל הוא אחד מהמגנים של השנה, הוא זריז מאוד לגובהו מיקום מצויין עבודה טובה בהגנה בפיקאנדרול , הוא אחלה מגן. אחוזי הריבאונד של הקבוצה לא יעלו עם גרין במקומו, ההגנה האישית תרד משמעותית ואתם מחזירים עוד שומר רע (אייטון למגרש).

            1. העונה גרין כמו הווריורס זוועת עולם. זה שביינס נראה גדול ומאיים לא הופך אותו לשחקן הגנה כל כך טוב. לא רוצה לקחת ממנו את זה כי הוא בהחלט שחק הגנה טוב – אבל אתה ממש מגזים.

          2. וגם אם האחוזים שלו התיישרו לכיוון ה35-36% מ3 זה עדיין 8 אחוז% יותר ממה שקולע גרין מהשלוש שלא מהווה איום כלל, ואני לא מדבר על ההגנה האישית הטובה משמעותית על האופי והחוזה הנוחים, ואני לא מדבר על קמינסקי וגונבים שנותנים לכם עומק , זה טרייד נוראי

            1. כן למה בדיוק אתה מניח שזה יתיישר לשם ולא לסביבות ה-33%-34%? קמינסקי אם כל הכבוד זה לא אובדן גדול בכלל. טיילר ג'ונסון – חוזה נגמר. גרין שחקן שמדביק ומחבר קבוצה. ישדרג את הנעת הכדור שלנו וגם את ההגנה הקבוצתית. זה ניצחון בכל החזיתות.
              בסדר הבנו שאתה הייטר של גרין אתה לא צריך לציין את זה בכל תגובה. פשוט תכתוב גרין וכו' וכולם יבינו. תחסוך לעצמך ולכולנו כאב ראש.

            2. אישית, אני די בטוח שהסאנס לא לוקחים השנה אליפות. העפלה לפלייאוף תהיה הישג אדיר, והפתיעה מרעישה.
              שחקן כמו גרין, מטרתו לעזור להפוך את אייטון בפרט, ואת הסאנס בכלל, לקבוצה טובה יותר בהמשך. לאפשר לאייטון למקסם את יכולותיו בהגנה, לעזור בהנעת הכדור ובכך לאפשר לסאנס לקפוץ עוד מדרגה.
              ביינס. קצת מפריע לי הדיון, וזה היות ואני ממש מעריך ומכבד את מה שהוא מביא לפרקט.
              יש לו רק בעיה אחת –
              הוא סנטר.
              לכן ההשוואה היא לא ביינס או גרין, אלא ביינס או אייטון.
              שלא יהיה ספק –
              גולדן סטייט הם אלו שאומרים לא לטרייד הזה. הסאנס לוקחים אותו ב-2 ידיים.
              הסיבה?
              החוזים של השחקנים המדוברים. לביינס חוזה נגמר. היה וימשיך עם אותה יכולת (הלוואי, טפו, טפו, טפו), הוא יסדר לעצמו חוזה עשיר בקיץ הבא. כזה שהסאנס להם כבר יש סנטר פותח, לא ירשו לעצמם להשוות.
              ג'ונסון חוזה נגמר. הוא לא ימשיך בקבוצה, ולמעשה, אני רואה את תפקידו מצטמצם פלאים עם חזרתו של טיי ג'רום מפציעה.
              וקמינסקי. אני מאז שהוא חתם טוען שהוא אחלה החתמה.
              אם ויתור עליו משמעותו להתחזק בעונות הקרובות, ולבסס חמישייה באמת חזקה, ומאוזנת,
              אז זה ויתור הגיוני לחלוטין.

            3. גם ביינס הוא דבק ואופי, ההגנה הקבוצתית שלכם תלך אחורה משמעותית ברגע שביינס יצא מהרכב, אני לפעמים שואל אם אתם צופים במשחקים? הנעת הכדור תעלה אבל הריווח יפגע משמעותית (3 שחקנים בהרכב שקוברים את העור מ3 בפחות מ33, ועוד סנטר שלא זורק מ3) לא למדתם מהרכב הרכזים של הלייקרס שנה שעברה ? לא למדתם מצה שקורא בפילי 2019 חייב ריווח .

            4. גם ביינס היה סנטר שלא זורק מ-3 איזה קטע. כי האיום של ביינס עכשיו מייצר ריווח?

            5. האיום של ביינס בהחלט מייצר ריווח גם אם יקלע ב35 אחוז% , בנוסף לחסימות האדירות שלן והתנועה המאוד חכמה של בוקר ללא כדור השנה והתיאום ביניהם, הוא בהחלט לדעתי הופך לסנטר סטייל לופז אם הגנה אישית טובה יוצר,

            6. ואתה אומר שאנחנו לא רואים מספיק משחקים….
              האיום של ביינס לא מייצר ריווח כי פשוט משאירים אותו לבד אבל ממש לבד על הקשת.
              אתה יודע לזרוק יופי של סיסמאות – ניתן לך את זה.

            7. ברוך,
              לפני העונה הנוכחית, לביינס היו בקריירה 25 שלשות מ-89 ניסיונות (28%).
              .
              לאייטון בקולג' היו 12 שלשות מ-35 ניסיונות (34.3%)
              .
              לא מסובך להבין שזו שאלה של החלטה. הסאנס העונה בוחרים לשחק על הזריקות של ביינס ושל קמינסקי מבחוץ. אם אייטון ישחק, זה לא מן הנמנע שנראה אותו זורק מהשלוש כאשר הוא חופשי.
              אם צפית במשחקים של הסאנס, לא יכול להיות שלא הבחנת בכך שרוב מכריע של הזריקות של ביינס הן ממבטים פנויים לחלוטין (מה שדי מבטל את טיעון הריווח).

            8. הפיקאנדרול שלו, החסימות, מתישהו הגנות יתחילו להתמקד בביינס יותר ומה זה יעשה לבוקר ולשאר?

            9. ברוך,
              עכשיו אתה מתחיל לסתור את עצמך.
              .
              אבל נחזור למהות –
              אין לי ויכוח עם העובדה שביינס אחלה שחקן, וטרייד מצוין של הסאנס.
              אבל זה לא משנה את העובדה שלסאנס תקרה גבוהה בהרבה עם אייטון. ראית את משחק פתיחת העונה מול הקינגס?

            10. אני מסכים איתך שהתקרה של הסאנס גבוהה בהרבה עם אייטון, אין פה שאלה בכלל אייטון זה פוטנציאל סופרסטאר, למה אתה חושב שביינס לא יכול לשחק Pf החסימות שהוא מאפשר והפיקאנדרול שלו מאפשרות הרבה ריווח,

            11. מול הרכבים מסוימים, אני מאמין שהציוות ביינס/אייטון יכול לעבוד.
              ב-"מסוימים" אני מתכוון להרכבים עם PF אולד סקול. מול ה-"טאקרים" של הליגה, אלו שהם SF שעברו הסבה מקצועית,
              מולם ביינס + אייטון פשוט לא יעבוד.
              .
              וזה שורש הבעיה –
              אם ביינס ממשיך ביכולתו הגבוהה, אז הסאנס יגיעו לקיץ אם בחירה האם לשלם המון לסנטר מחליף.
              אם ביינס נסוג ביכולתו, אז הדיון בטל במהות.
              .
              אם מה שאני מאמין יתרחש –
              כמעט כמו תמיד, המציאות היא לא שחור או לבן,
              אז בהחלט יכול להיות שביינס + אייטון יעבוד לפרקים, כאשר נוכחותו של ביינס מבטיחה סנטר איכותי ל-48 דקות בכל משחק.
              השורה התחתונה שלי בכל הנוגע לטרייד הווירטואלי היא המחשבה קדימה –
              בקיץ הקרוב יש מחסור גדול בשחקנים חופשיים איכותיים. בליגה יש מחסור בסנטרים איכותיים. המסקנה היא שביינס יקבל הצעות מפתות, כאלו שלא בהכרח יהיה לסאנס את היכולת להשוות.
              לכן טרייד שמביא שחקן שאמור לדעתי לפתור לסאנס את עמדת הפאוור פורוורד לשנים הקרובות,
              זה טרייד מוצלח.

        3. להגנה של גרין, ולניהול המשחק שלו, היה חלק משמעותי בהצלחה של האליפות ב-15'. רק להזכיר –
          אז היו קרי וקליי. ללא דוראנט.
          עונת 16'?
          כנ"ל. ללא דוראנט. לגרין, להגנה שלו, ויכולת ניהול המשחק שלו, חלק עצום בהצלחה באותה עונה.
          בשנה שעברה בפלייאוף, אחרי הפציעה של דוראנט, תתבונן על מה שגרין עשה. אותו סוויפ על פורטלנד,
          לגרין יש חלק גדול מאוד בתוצאה של אותה סדרה.
          .
          הסיבה שאני חושב שעדיין "יש לו את זה", היא הפלייאוף של העונה שעברה. הוא שוב הראה שהוא מסוגל להעלות את רמתו בקבוצה תחרותית במאני טיים.

          1. גיא גם אתה קולע על פורטלנד הרכים האלה, זה קבוצה שאיבדה את ההעוגן ההגנתי שלה (נורקיץ ) ההבדלי רייטינג הגנתי איתו ובלעדיו עצומים. וזה קבוצה שחטפה מהפליקאנס סוויפ עונה קודם.
            .
            בגמר 2015 קליבלנד סבלו מפתיעות משמעותיות איבדו את קיירי ולאב ונשארו עם לברון והנגרים ,ראית מה קרה בגמר 2016? גולדן סטייט הפסידו בגלל ההתקפה ממש אין קשר להגנה ההגנה של הקאבס הייתה נוראית (עזוב שגרין היה בחריגה סטטיסטית אדירה באותה שנה קלע 38% מ3, לאחר זה חזר ל30-28%) , אחרי זה מ2017 והלך הם ניצחו רק בגלל ההתקפה שקלע יותר נקודות.

            1. די עם הססמאות. גרין שחקן הגנה מוכח, לא משנה כמה תנסה לצייר את זה אחרת.
              אני יכול להביא דוגמאות סטטיסטיות, אבל אז תגיע הטענה הרגילה של "סטטיסטיקה משקרת בהגנה".
              אני יכול להביא כחיזוק את העובדה שמאמני הליגה בחרו בו מספר פעמים לאולסטאר, אבל אז תגיע הטענה של "הייפ".
              אני יכול להביא את העובדה שהוא נבחר כ-ALL NBA, אבל אז זה יהיה "התאגיד", או מה שזה לא יהיה…
              .
              אתה לא מסכים שגרין שחקן הגנה טוב. זכותך.
              רוב מוחלט של אנשי המקצוע, ושל עיתונאי הספורט (כולל כאלו שהם לא חלק מהתאגיד, כאלו שאני בהחלט מכבד את הפרספקטיבה שלהם, זאק לואו לדוגמה), חושבים שהוא שחקן הגנה מצוין.
              יהיה לך קשה לשכנע אחרת,
              כך שלדעתי, הדיון הספציפי על גרין, הגיע למבוי סתום.

            2. גיא אני לא מדבר איתך על 2016 שגרין היה מגן אדיר והיה בסטייה סטטיסטית באותה שנה התקפית , הפווארדים עברו שינוי אדיר מאז , אני מדבר איתך על השנתיים האחרונות ובעיקר השנה הנוכחית, אין לי שום בעיה עם נתוני הגנה קבוצתית, נתוני הגנה אישית הם מאוד שקריים, סיסמאות? הבאתי סטטיסטיקה אבל אתה משתמש בה רק כשנוח לך.
              .
              ג ראית את ההגנה של גרין? אתה באמת חושב שהוא מגן טוב מביינס העונה? ההגנה של גולדן סטייט במקום האחרון בליגה,הם מאפשרים 117.2 נקודת ל100 פושיזונים, הם מקום אחרו באחוזי ריבאונד הגנתיים , הם מקום 3 מהסוף בנקודות בצבע.
              .
              ביינס השנה מגן אדיר בטח בהגנה אישית כן הוא אולי לא ארוך ומאיים כמו דיוויס ואמביד בצבע אבל הוא אחד מהמגנים של השנה, הוא זריז מאוד לגובהו מיקום מצויין עבודה טובה בהגנה בפיקאנדרול , הוא אחלה מגן. אחוזי הריבאונד של הקבוצה לא יעלו עם גרין במקומו, ההגנה האישית תרד משמעותית ואתם מחזירים עוד שומר רע (אייטון למגרש).

            3. לגבי נתוני הגנה אישית למה הם כל כך שיקרים הם הציגו את הארדן כמגן אישי טוב , למרות שכל מי שצפה במשחקים ראה את האמת, גם אני יכול לשמור על נגר שמחטיא זריקות אימון ואז האחוזים שלו ירדו כביכול…

            4. ברוך אני מציע שתבדוק מה שמו לך באינפוזיה. יש סיכוי לא רע שזה היה ספידים – חזרת על טורבו.
              לעצם הטיעונים שלך. טוב אין לי כוח ויש מעלי אנשים שעושים את מלאכתם נאמנה. אבל כן אומר שצפיתי ברוב משחקי הווריורס השנה – אם מעניין אותך לשמוע אז הסיפור מעבר לכישרון שברור שחסר שם הוא התיאום. רואים שלשחקנים עדיין לא ברור מהם הסכמות ההגנתיות מתי עושים חילוף מתי נשארים וכו' – ובטח שגם בהתקפה. לגרין יש בינתיים 5 אסיסטים למשחק ולראסל יש 6.7 – אתה לא חושב שהסגנון של הפיק&רול של ראסל הרבה יותר פשוט מאשר התנועה בתבנית המשחק הרגילה של קר?

            5. מה זה קשור, לייקרס אין קבוצה חדשה? לקלפירס? גרין מגן גרוע השנה, וגם עונה שעברה , השנה גם מגני הפרימטר נפצעו/ הועזבו וראינו מה הנגנה שלו שווה בלעדיהם .
              .
              לגבי התקפה הוא אמור לעלות בכמות הנקודות בטח שספקי הנקודות העיקריים עזבו / נפצעו אבל הוא על 8.7 נקודות באחוז אפקטיבי עלוב 45.8 (7 %מתחת לממוצע בליגה, כי ההגנה סוף סוף מתמקדת בו כאופציה ולא משאירה אותו לנהל משחק 3-2.)

          2. לגבי ההתקפה מה שעצוב זה על קר,שגם לו התדמית התנפצה, בדיוק כמו״ שיטת המשלושים ״ כשאין את קרי קלי דוראנט שקולעים מכל עקודה על הפארקט התרגילים לא עובדים.

            1. חגי זוכר שכתבתי לך על הסרטונים של סימונס שהם מופברקים ושהילד ישאר נגר .
              https://www.hoops.co.il/?p=164568
              .
              לא בושה להגיד ברוך אתה צודק

            2. ברוך אני חוזר: גש בבקשה למילון הקרוב למקום מגורך.

            3. מפוברק ערוך שקרי, scam, fraud, deception, תקרא לזה באיזה מילה שתרצה אתה מבין את הכוונה

            4. אני כל כך חלש אופי – הבטחתי לעצמי שאני לא נגרר לוויכוח הזה ואני מוצא את עצמי כאן.. שוב..אבל מה נעשה כזה אני (בחיי שלפעמים ברקוב, פירה וקופמן נשמעים ממש מתונים לידך)
              .
              בוא נדבר שניה על סטיב קר (אגב מחזיר את השאלה ששאלתי את שמעון – איך זה שמאמן הוא רק אשם כי ברגע שהוא מצליח זה לא הוא זה הכוכבים?) יש לו בהרכב חבר'ה שבמצטבר שיחקו בקריירה שלהם אולי כמו דני גרין – והם בחיים לא שיחקו אחד עם השני, אתה רוצה שתוך דקה וחצי הכל יתחבר? הזכרת את הקליפרס. יש להם כל כך הרבה כישרון בסגל – הם במקום ה13 בדירוג ההגנתי (כשבעורפה וויגינס ומינוסוטה הג'י ליגס נושפים) למרות שזה קבוצה שכבר רצה ביחד כמה שנים עם 2 מגנים (ועכשיו 3) מהעילית של הליגה. מה לפטר את ריברס על ההגנה הביזיונית הזו? איך דנבר עושה הגנה טובה מהם עד כה? כאילו סטיב קר הוא אחלה אבל הוא לא הרנטגן או הרב פינטו שיעשה ניסים. אגב גם הזלזול הזה בג'קסון לא מובן לי. מזכיר לך שהיו לשיקגו וללייקרס את אותם סגלים לפני שהוא בא. מה פתאום שאק הופך לכזו מפלצת? אין לו שום שותפות להצלחה בזה?
              .
              לגבי גרין אני לא מבין – אתה טוען שהוא פעם כן היה טוב (עונות 15-17) ופתאום הוא בצניחה? זה בעצם שווה ערך לטיעון – ההגנה של הווריורס לא טובה => גרין מתיימר להיות הפנים של הגנת הווריורס => גרין כבר לא מגן טוב. קצת פשטני לא? מה אין עוד שום מרכיבים בדרך (כמו שציינתי – ניסיון של שחקנים? התיאום ההגנתי שבא עם הזמן?) ונגיד הפוך, האם פתאום ההגנה של הבאקס עשתה קפיצה מטאורית? אין לבודהצלר שום מניות בזה? הרי יאניס היה אותו יאניס אז איך זה שבמחי שנה אחת ההגנה עושה כזו קפיצה?
              .
              לגבי סימונס – מה אתה היחיד? מה לא כולם אמרו שזה סימן שאלה גדול? יללה גם אני אמרתי שעד שאני לא רואה את זה אז אני לא יאמין. הבעיה שאצל סימונס אנחנו באמת לא יודעים מה קשור לכדורסל ומה לראש. היה לי חבר שעבד בהפועל ירושלים – הוא סיפר לי כמה פעמים שבאימונים ליאור אליהו היה דופק שלשות רצח. אבל היה לו איזשהו מחסום בראש שבגללו הוא לא היה זורק במשחקים. אם יש לך יכולת לאבחן מה קורה בראש של סימונס אז אולי אתה באמת קוסם ולא צריך את הרנטגן יותר.

  9. השאלה הגדולה מה יקבל מיילס גארט אחרי הטירוף של אתמול? הימור שלי בחוץ עד לסוף העונה + 3 משחקים עונה הבאה

    1. Tale of the tape:

      Browns’ DE Mayles Garrett suspended indefinitely.

      Browns’ DT Larry Ogunjobi suspended one game.

      Steelers’ C Maurkice Pouncey suspended suspended three games.

  10. יאללה ווגל, תהיה אמיץ ותשבץ את הקארו-שואו בחמישיה הפותחת הערב במקום ברדלי. stam יפתח לוע כהרגלו אבל האשך ואני נהייה בעננים

    1. אמרתי (לא צריך אותי – יש עובדות), קארוסו היה מזעזע מתחילת העונה. למזלו יש גם KCP שנותן הנחות לכולם. בשני המשחקים האחרונים AC במגמת השתפרות נאה. אבל לא כל יום גולדן סטייט.

  11. ביל ראסל, אחד הגדולים במשחק ו-HOF מאז 1975 מסכים סוף סוף לקבל את טבעת ה-HOF שלו בטקס פרטי:
    In a private ceremony w/my wife & close friends A.Mourning @AnnMeyers @billwalton & others I accepted my #HOF ring. In ‘75 I refused being the 1st black player to go into the @Hoophall I felt others before me should have that honor. Good to see progress;
    https://twitter.com/RealBillRussell/status/1195370531962281984

  12. מעורב מעולה, וכנל המוזיקה. תודה רבה דור (ולברוך, גיא, עידו וכל החבר'ה מהדיון הבלתי נגמר. עוד אחזור לבדוק אם משהו התחדש)

  13. יאללה מתחילים. אורלנדו-ספרז.
    שני נקודות עיקריות: 1. למה אני לא סובל את אורלנדו, והאם זה מוצדק? 2. הספרז – לאן? פרק 1153.
    משניות: פולץ, גורדון, דרוזן, אולדריג', טרייד ספרז.

      1. מחצית ראשונה, לא השתנה מאז עזבתי אותו:
        נתונים תאווה לעיניים, יתרון אתלטי ברור, יש לו חדירה שקשה להתמודד איתה, הטוב בשחקני אורלנדו – אבל זה לא יותר מדי; כי כולם-ככולם, שחקנים באוסף שחקנים שנקרים יחד על המגרש, מין אווירת רפיון כללית. גורדון בפירוש הוא הסנטר-פיס של הקבוצה, הגו-טו-גאי, הכוכב מס' 1, אבל הוא לא עושה הרבה יותר מדי כדי לקחת את המשימה הזו עליו.
        אני מתקשה לשים את הצבע בדיוק מה מבאס אותי באורלנדו, אבל זה אותו דבר. אולי סתמיות. באנו היינו הלכנו. אנדר אטצ'יבריות כהלך רוח.

      2. אה, לשאלתך הפרקטית, שלא נשמעה? ממש מסקרן. בטח, קחו אותו. שים אותו בידיים של קר. זה ממש חשוד בתור הפוטנציאל שפתאום יעשה קפיצת ענק במקום אחר. לא מבטיח! אבל מאוד שווה את ההימור.

          1. לטעמי התקרה שלו נמוכה משל גריפין. האתלטיות שם, הכישרון והיכולות לא בטוח. גריפין ללא הפציעות זה שחקן שהיה אמור להיות פרצייז למשך כל הקריירה (מהיום הראשון) וגורדון, מוכשר ככל שיהיה, הוא לא כזה.

            1. לעניים, לעניים… בלייק מלא הוא לא יהיה. אני מאוד מחזיק מבלייק.

            2. חבל שהגוף שלו פחות מחזיק (מעמד)

            3. אני מתרשם שאין לו אינטליגנצית משחק גבוה

            4. גורדון.

    1. נכון מאוד, אני נ יסחתי לעצמי את זה דווקא מהחצי החיבוי: יש לו את המובז, "זכרון השריר" לא עזב אותו בזה. החדירה שלו יפה, גם יש לו מה שנקרא "בסקטבול IQ", אתה רואה שהוא מנסה לעשות את המהלך הנכון, את המסירה החכמה. אבל כלי העבודה שלו, המכניקה העדינה, לא ממש שם… ניכר מאוד בקליעה לסל. הוא לפחות מנסה להשקיע, מה שאני לא רואה אצל כל הפורנייה למיניהם.

  14. איך אמרו הגששים בשוק הספרים, "יופי נרדמים איתו". אז אורלנדו. וביחד עם הספרז? עוד לא התעורר הדב שידע שנת חורף כזו. נאם נאם נום.

  15. וואו ויצ'ביץ', הפחדנות הזו תעלה לכם במשחק… היה יכול לנעול. ועד עוד פס מיותר במקום חזק לטבעת, לטרנס רוס שנתקע לזריקה רעה…
    נקודה לאורלנדו, 16שניות לסוף…

  16. נו מה הבעייה? רוס, אוגוסטין, פורנייה… כולם קלעי עונשין מצוינים. כולם עכשיו על הפרקט. נו בריינר, מאמן. לא גורדון, לא הצ'יף, ולא פולץ, למרות שהערב הוא מושלם משם… לא יעמוד בלחץ המסכן.

        1. או וואו!
          פלגרנט 1 של דרוזן בעבירה אחרונה!! זה קיצוני.
          .
          והקרקס ממשיך.. גורדון קולע פנימה אבל זה מבוטל, כי פופ ביקש TO שניה קודם…
          הורידו לגורדון את הסיכוי לדיוק בקליעה הבאה… LOL.

      1. ממה שראיתי עשה עבירה חזקה על הידיים, ובגלל שגורדון המשיך עם התנועה זה נראה כאילו הלך על הצוואר. לדעתי פאול רגיל היה צריך להישרק פה.

    1. עצוב מה שנהייה מהספרס ופופ יצטרך לעשות שינויים ברוסטר. חבל שלא הציעו למוק יותר כסף ובחוזה יותר אטרקטיבי.

  17. לא נעים להגיד את זה ככה, אבל התוצאה באורלנדו לא משקרת.
    זה מה שהספרז שווים, ולא יותר. תכלס מבחינת חומר שחקנים, אורלנדו עדיפה. הבעיה הכרונית שלהם היא פיזור דעת, חוסר מחויבות (נתמך גם, או לא נתמך גם, בקהל מפונק שעסוק בפופוקרן בשיא הדרמה), אפאתיות, והיעדר סנטר במובן של המנהיג, הגו טו גאי הברור. היי מיסטר גורדון. אבל מבחינת השחקנים? ווצ' זה בסדר גמור, פורנייה ידית – היום ידית הזהב, גורדון סביר למרות שהוא חשוד כמו אנדר אצ'יבר נורא, אמינו ורוס דוחפים את המנה הקבועה של שחקנים ותיקים, אוגוסטין מהספסל גם עומד בפאר הנדרש. והערב פולץ היה הרבה יותר תועלת מנזק. הקליעה שלו לא טובה, אז הוא מצמצם. לא פרימטר, לא מסובך, בעיקר חדירות יפות שיובילו או למסירה חכמה, או לעונשין, שם היה מושלם.
    משחק שהוכרע על דקות ספרזיות של אורלנדו. היה המינוס 7 הקבוע, ופתאום, כי כולם באופן טבעי נרדמו בשמירה, אורלנדו עם קצת פורנייה, תכלס זה 3-פוזשן ולא יותר, במהפכון ממש על קו הסיום.
    .
    אשר לספרז… יש פה מספיק אוהדים שיסבירו יותר טוב.
    .
    הכי חשוב: עוד משחק סבבה, לפחות הדרמה. פתיחת העונה, אין ערב דל…

  18. מה עובר על הורפורד?
    מישהו יודע? אולי זו הזיקנה, אבל כשהיה בסלטיקס לא היה מפספס זריקות מכזה מרחק.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          בראון הוא מאמן אבל לא יכול לשנות את אופיים של אנשים.
          אז כן, יואל ובן כישרוניים אבל משהו באופי שלהם ובמקרה של סימונס גם קליעה מונע מהם להגיע לשיא הפוטנציאל. לדעתי זה ימנע מהם גם בעתיד אבל רק הזמן יגיד.

  19. לא הבנתי את העבירה הזו של נואל, נראה יותר כמו דחיפה של אמביד שכמעט נשכב על נרלס כאילו היה הארדן.

      1. לא חייבים טריידים. לחכות לראות מי משתחרר כמו שהביאו בזמנו את אילוסובה ובלינלי.
        ג'מאל קרופורד עדיין יושב בחוץ בלי קבוצה והוא שחקן שיכול לשים מהספסל הרבה נקודות. הםמקבלים מעט מאוד תרומה מהספסל

    1. לנבא כולם פה נותנים לינקים בלי הכרה.
      הבעיה שלי הייתה הפוטבול שמה שלא משודר בערוץ הספורט הייתי רואה רק אחרי שהמשחק נגמר יום למחרת בלי לדעת את התוצאה

      1. אז יש לך, ואם המחלה שלך תחמיר – יש לך גם לינקיה משוגעת לקולג' פוטבול. שזה, אם אני מבין נכון, בערך הענף מס' 2 או 3 בפופולריות באמריקה…

        1. כן ממש נדבקתי בחיידק הפוטבול.
          זו רק השנה הרביעית שלי ואני עדיין בתהליך למידה מתמשך אבל בשנתיים האחרונות עשיתי את קפיצת המדרגה.
          לא נראה לי שאתחבר לקולג פוטבול כפי שאני לא מתחבר לקולג בסקטבול.

            1. לא בדיוק צעיר.
              38 וקצת
              אל תשכח שהכדורגל עדיין ענף הספורט מספר 1 אצלי
              ליגה ישראלית פלוס הליגות הבכירות באירופה בעיקר הפריימיר ליג.אין לי זמן גם אם רציתי להיכנס גם לקולג׳ים

            2. אם עדיין יש לך כוח לליגה הישראלית בכדורגל… אז באמת שתהיה לי בריא 🙂

  20. מזניב (ז), הורפורד מחלק הוראות לכולם כאילו הוא לברון גיימס…
    🙂
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. אוקלהומה אם פרסטי לא עושה טריידים העונה בשביל העתיד אז הם לחלוטין מועמדים בכירים לפלייאוף למקומות 7-8.

    1. לא יפטרו אותו עד הכשלון בפלייאוף וזה גם בספק. מחכים להיכשל בפלייאוף. ככה האמריקאים שנתיים לא מספיק להם. טראסט דה פרוסס.
      החוזה של הורפורד יראה רק גרוע יותר כל שנה שתעבור.
      טרייד על סימונס מכתב םיטורין לברט בראון למנות את לויד פירס או דווין קייסי להחתים את גלינארי בקיץ.
      זה לא קשור רק לתוצאות האחרונות ולנצחונות או הפסדים. ההתקפה של פילי תקועה כל כוכב שבא נראה פחות טוב אצלנו זה לא במקרה.
      אין בעיית ספסל לפילי אניס סקוט קורקמז אוקווין זה בסדר גמור. לא חסר כלום ברוסטר חוץ מרכז.

  21. אמרו לי פה פילי מועמדת לאליפות ועושה פלייאוף במערב חחחח לא מקשיבים למוסד שמעון רובין אשך 3 שנים פה אנשים. ברט בראון ובן סימונס לא יובילו אף אחד לכלום זה כמו סקוט ברוקס וסילי בילי ודריימונד הנגר אבל הם מתעקשים ושרפו חוזה אסטרונומי על הורפורד שיכלו בחצי מחיר להביא את גלינארי

  22. ואני עוד "הצעתי" את גלינארי לגולדן סטייט, על ד'אנג'לו, רק כי אני כזה מרחם על אומללים – וקיבלתי נייט.
    מי יענה לכם עכשיו.

    1. אין בזה הגיון, גלינרי שחקן חופשי בסוף העונה וג"ס יכולה לתת לו רק את ה MLE שזה 6 מיליון. את זה היא תוכל להציע לו גם אם לא יהיה שחקן שלה. השאלה אם הוא יסכים לקחת 6 מיליון לשנה ולותר על חוזה של 50 מיליון לשלוש שנים שיוכל לקבל במקום אחר

      1. בהנחה שאחד הכרישים שלכם סוגר איתו קודם התחייבות ארוכה, זה סוואפ, אחד אל אחד. W לכולם.
        סטף חוזר, קליי חוזר כשיר לגמרי, ויש לכם את גאלו ב-3? או או. זה סוס שחור.

  23. באיזה עולם KCP פותח בקבוצת כדורסל ב-NBA?!
    מחריד. ממש. משהו מסריח שם, זה ברור. האיש הוא שחקן הליגה הרע ביותר שצריך להיפלט ממנה.

        1. אני מאוד רגוע, אפילו מדי. יש פה סופגניה מאפה בית עם ריבת חבושים, אתה חייב לנסות. וקפה ("אספרסו" בעברית) אקסטרה חזק. רגוע כמו לשון של צב.
          זו יוסטון שמבאסת אותי.
          הלייקרס – אמרתי מ-דיי 1 – קבוצה חזקה שתהיה מפלצת.
          וכמו תקליט שבור, ההערכה שלי – שאחזור עליה עד סוף העונה בהיעדר משהו דרמטי, כי ככה זה עם הערכות, זמן-אמת:
          הלייקרס לא יספיקו עוד העונה. בעונה הבאה יבשילו. כמו לברון וקבוצות האליפות שלו. שנה חימום.
          חוץ מזה, LA יכולה לטבוע בים.

  24. לולא פציעות בסקרמנטו וגולדן סטייט, הספרז היתה חושבת כבר ברצינות על לוטרי.
    אולי כדאי להקדים. כמו שאנשים מודרניים עושים היום, בעולם האפשרויות המתחלפות במהירות. לחשוב היום, לא על מחר כי זה מאוחר. אלא שנה.
    לא נורא, היו 20 ומשהו שנה, שושלת וטבעות – זה כבר לפנתיאון.

  25. גיימס הארדן גבירותיי ורבותיי עוד הצגה של 43 נק אחרי הראיון עם איי סמית הוריד 47 על קאווי.
    אחד מ3 השחקנים יחד עם יאנג ולוקה בשבילם שווה לקום בלילה. מגדולי הסקוררים אי פעם. אנשים לא מבינים כמה הוא טוב. כבר היום אם פורש הוא 1מ25 הגדולים בכל הזמנים לפחות.
    הבן אדם נראה לי רוצה לנתץ את השיא של מייקל בעונת 88.
    אגדה.
    גם ראס הנגר אם פורש היום הוא שחקן טופ 30 היסטורי.

        1. פתאום שכחנו מטבעות? שכחנו מ-משחקים רק על אליפות? שכחנו מ-עדיף בכלל לא לעלות לגמר, מאשר לעלות ולהפסיד בו?

          1. למה? טבעות זה טופ 10 טופ 5. בטופ 25 יש הרבה בלי טבעות מלון בארקלי הארדן שלא נדבר שהארדן במערב כן? במזרח הוא היה בגמר הליגה כל שנה. הוא לוקח את המזרח עם הגי ליג של גולדן סטייט מסביבו היום

            1. עזוב, נו. זה יהיה טראגי, אין צדק. פצע בלב. באמת! אני כזה. רומנטיקן של ספורט.
              תראה בהמשך ב-122.

  26. הסלטס עדיין בג'טלג מהטיסה לסן פרנציסקוס. לא הולך בקליעה? נסו בהגנה!
    אני אעריך משחק שיגמר 94:92 יותר ממשחק של בלוואאוט של 140 נקודות.

  27. אם הארדן וראסל, כמו שאני חושש שיקרה, יסיימן קריירה בלי טבעת, הם יצטרפו לרשימה ממש מבאסת, שכוללת את:
    קארל מאלון מחמל נפשי, ג'ון סטוקטון, פטריק יואינג האחד והיחיד, סיר צ'ארלס בארקלי, סטיב נאש, פני הארדווי הטראגי, אוי זו רשימה כואבת אחד-אחד, רג'י מילר, כריס פול (לאב אור הייט. אין צדק), היהלומים האבודים טרייסי מגריידי וגרנט היל, וינססס האהוב, אבל הכי דאגר בלב – אלן אייברסון…
    אז תלכו לישון עם התמונות שלהם מול העיניים, ואולי תזיזו את עצמכם כבר.

    1. רשימה מכובדת ביותר .
      חלק מהם עם אליפות אחת ביד והיו מדגדגים את העשירייה ובכלל את המורשת שלהם .
      מה לעשות שאליפות זה הרבה משתנים וביניהם כישרון ,זמן ומקום עם הרבה מזל

    1. נחמת שוטים. אתה הולך ומצטמצם לכל מיני קישוטים בסוכה, בזמן שיש פיל ענק על השולחן:
      יוסטון לא בדרך לשום אליפות.

  28. סאממו, עכשיו טייטום עשה הארדן
    דאיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי…
    נמאס מהסגנון הזה.

  29. הסלטיקס יורדים למינוס 9 בסיום אבל הקטע זה דיאנגלו נגד סמארט. מי יחזיק את הכדור ועשה עליו סיבוב ידיים אחרון, לפני שהכדור אצל השופט. רסמי נגד עין רעה…

  30. הבטחתי או לא, תגובה 7, לא בחוכמת הבדיעבד, שללייקרס יהיה לא פשוט? משחק תחרותי?
    לא כי אדם סילבר נתן לי את התסריט, זה לא עלי בכלל (כרגיל). אלךא בגלל מה שרואים מול העיניים.
    הלייקרס משחקת לאט במכוון, שליטה בקצב היא מפתח עבורה.
    הלייקרס גם מאפשרת אחוזים גבוהים לכל יריבותיה מהפרימטר.
    ככה בדיוק פיניקס נצמדה אליה. הקינגס כבר עם 6 מ-11, זה 54%… לא ניחוש. פשוט לראות ולהכיר עובדות, חולשות וחוזקים.
    מהצד השני – הלייקרס לא שמעה מי יודע על הנשק המוזר הזה. היא רעה עקבית. 2 מ-13 משלוש. לא משהו!
    כי זה AD והשגעונות שלו, וזה כי KCP הפקיד קארוסו, שאין לו הרבה קשר למשחק, בדיחת אינטרנט שיצאה מפרופורציה.

      1. למה לא לקרוא דברים כפשוטם?
        המשחק התחרותי של הליגה, עוד אפילו הגזמתי כהרגלי, כי היה כבר באזר ביטר, כן…
        כדי להגיד: יהיה צמוד. ממש לא מה שחשובים, בלואו אאוט. או נצחון משכנע ברור.
        נו. מה אתה רואה כבר 3 רבעים?

          1. הקינאה לא עושה טוב לעור הפנים.
            כהרגלך – לא זה לא הרגל, זה קבוע – אתה זורק אמירה כללית עם בוץ, שאין מאחוריה כלום (בנהוג בחוגים פוליטיים מסוימים). תביא מראה מקום אחד. אחד, ומשם נתקדם.
            חוץ מזה, כל "תחזית" נחזתה מיליון פעם, ואני רוצה להאמין שהיא מבוססת לא על סגולות נבואיות פנימיות, אלא על הערכה כלשהי של עובדות.
            (אפרופו: הרב רפי כבר פתח את בתי הספר לנבואה שלו? או שזה יגיע אחרי הקליניקות להמרה?)

            1. יו אתה כזה צודק אפשר להיות מעריץ שלך.

            2. משעמם לי, נגמרו המשחקים והראש לא עובד אחרי לילה לבן של אזעקות. מתי אפשר להמשיך? ואיפה? אבל תשים לעצמך גבולות הפעם שלא ימחקו לנו תגובות.

  31. ועוד אחד בולט מאוד:
    אחרי כל משחק, כל משחק, עוד בתחילתו, אני רואה מה שכולם (ומואשם בהייטריזם):
    מגי – לא – יכול – לפתוח – משחקים.
    אבל הוא תמיד עולה, תמיד עצבני מאוד, תמיד משתנק, תמיד נכנס למחילת הארנב שלו, תמיד מחולל הרס, תמיד מחדיר עצבנות בכולם (הוערב בראדלי חסר ממילא), ותמיד מוביל לפיגור ואז תרדוף. עצבים ולחץ.
    תמיד. אבל תמיד.
    גם הערב.

  32. טייטום עושה היום עבודה לבד, יסיים עם 30?
    כרגע הוא מוריד את ההפרש ל 5. חלק ניכר מהקו…
    נהייה הארדן של הסלטיקס, זעעעעעעעעעעבעעעעעעעעעעעעעע

  33. טוב, אז יש סימנים שבאמת היה שווה להתעקש על קוזמה, ולוותר על כל היתר…
    כי המאסטר ראה ושיחק כדורסל יותר מכולם, ומבין כדורסל יותר מכולם.
    אומרים בלעג שהוא המאמן האמיתי? סבבה. אז זה בדיוק מה שמאמן אמיתי צריך לדעת. ולבצע.

      1. לא יקרה, ועוד בקבוצה הזו, דיפנס פירסט – יישאר בתור אנרג'ייזר מהספסל. ותקשיב – ההגנה שלו מחרידה, תסתכל פעם נתונים. הוא חייב שיפור דרמטי.
        והוא לא רוצה להיות לו-וויל מהרגע הראשון. קוז רוצה להיות חלק מהביג-3, עם 2 מגדולי המשחק. אל תטעה.

  34. זהו
    טייטום מוריד לנקודה, בלי בראון בלי קמבה, רק הוא והספסל. יש לו כבר 15 אבל הבוקס דפוק אז ייתכן שזה כבר 17 או 18

    1. נו בחייאת, הלייקרס קבוצה 2 קומות מעל הקינגס. ואלה עוד בלי פוקס, באגלי…
      הקינגס, מקווה שיספיקו, אולי עוד יחזרו למאבק הפלייאוף. רק איפה הם ואיפה הלייקרס?
      אני בכלל על משהו אחר – רוצה לראות מקבוצה קונטנדרית בעיני עצמה, ובפוטנציה, כמה רגעים אלופה כאלה. ואני לא רואה מהלייקרס. זהו.

  35. קארוסו בטכניקה המהפכנית שהמציא במשרד שמאי המקרקעין –
    חסימה על זורק שלוש * מאחורה, בלי לגעת בו, רק למלמל משהו *.
    מלח מים, מלח מים.
    בייליצה לא מבין עברית מסתבר.

    1. חצי-חצי.
      קוזמה פוטנציאל נפץ התקפי, הוא פלאשי, סוחף, קילר, "ווינר" אם יש באמת דבר כזה. הכל ידוע. לכן הוא שם, לכן לברון נלחם רק עליו בעיסקה ההיא. עם ציפיות ענקיות, שיהיה אולי ה-wild card שעושה את ההבדל לאליפות.
      אבל זו ההגנה! הוא המגן הגרוע בליגה, בהפרש. יותר גרוע, יחסית, מטריי יאנג… הריל בוקס פלוס מינוס שלו (צריך להתעדכן, מה שהיה ממש לאחרונה), הכי גרוע שיש. גרוע יותר מפי 2 מהשחקן הכי גרוע בשנה החולפת ב-NBA…

      1. קוזמה לא קרוב להיות המגן הגרוע בליגה והוא ממש ממש גרוע אבל הארדן העונה זה סאט אימה לפחות עד המשחק הלילה.
        קוזמה יתן התקפה סלים חצי מרחק שלשות מהירות גאנקים כניסות לסל ועם ההתקפה שלכם בפלייאוף שזה רק לברון ודיוויס אתם תהיו חייבים אותו

    1. לברון טיפס עכשיו לתיקרה כאילו הוא בן 25 וירד עם דאנק על ביאלציה שלא שמע על ספורט סנטר כמו שביל בר אומר.
      וואו

  36. לרגע אחד חזר עשר שנים אחורה, או משהו סביב סוף תקופת קליבלנד הראשונה, ה-25 על דטרויט וכו', כשהיה השחקן הכי טוב שהעולם ראה אי פעם.

  37. אני שמח על איך שהקינגס נלחמים
    משחק ההגנה בעיקר על אי די ולברון
    ההתבעה של לברון פרק הרבה תסכול
    מאיפה הגיע קוזמה…

  38. אלכס קארוסו, שוטינג-גארד.
    37 אחוז מהשדה, 25 אחוז מהשלוש, 66 אחוז מהקו.
    במחצית: 1-4, מהשדה ומהשלוש. לא הגיע לקו.
    .
    KCP, שוטינג-גארד.
    36 אחוז מהשדה, 23 אחוז מהשלוש, 71 אחוז מהקו.
    במחצית: 1-3 מהשדה, 1-2 מהשלוש, לא הגיע לקו.
    .
    שוטינג-גארד אמור לדעת, קודם כל, to shoot.
    שני אלה שקרנים נוכלים. סליחה, זה בעצם לא עליהם. משקר לעצמו, לא לצופים, מי שממשיך להרכיב אותם בקביעות.

  39. שאדו, זה לגבי הלייקרס השנה, לא רואה כרגע מול כל הליגה:
    בדקות שלברון לא על המגרש, הלייקרס במינוס 9.5.
    AD, מינוס 7. הווארד, 6. בראדלי, שלילי קליל.
    השליליים:
    בדקות שהם כן על המגרש, הלייקרס במינוס:
    קארוסו, 1.3 נק'. קוק, 3.2. KCP, עם 3.8.
    עם קוזמה, מינוס 5.3 נקודות…
    מה זה 5 נק'? התוצאה הממוצעת של הלייקרס השנה היא 101-111. 10 פור, וזה המון. אז תאר לך מה היה קורה אם.
    וזה עוד טוב. היה לקוזמה כבר כפול גרוע מזה. זוכר שעמד על מינוס 10. יעני יש שיפור נאה. אבל עדיין…

  40. דיאנגלו השחקן השישי של הסלטיקס. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  41. הנה פה מלמעלה:
    "הלייקרס גם מאפשרת אחוזים גבוהים לכל יריבותיה מהפרימטר. ככה בדיוק פיניקס נצמדה אליה. הקינגס כבר עם 6 מ-11, זה 54%…".
    .
    מה קורה אחרי החצי?
    סקרמנטו כבר עם 12 מ-23.
    לא לומדים. לא לומדים.

  42. סטיבנס הזה, חושב כמו בוק. מה יקרה עם יקח פסק זמן ויסדר תרגיל?
    עוד משחק דפוק של הסלטיקס, שלישי ברצף..

  43. האמת שטעויות השיפוט הפעם מעל ומעבר אבל זה לא מזיק בינתיים.
    עבירה ברורה על טייטום מול העין של השופט והמשרוקית בדום!

  44. זה ממש שיבוט של המשחק עם פיניקס. רק פיניקס הרבה יותר טובה מסקרמנטו, והיה משחק הרבה יותר איכותי, ראוי לצפיה סופסוף.
    קבוצה אחת עדיפה ביג טיים, חונקת בצבע, משחקת בצבע, לא מכירה את הדבר החדש הזה, שנקרא קו ה-3.
    קבוצה שניה, נחותה, משחקת על היכולות שלה, וניצול המוח הסתום של היריבה הדשנה ממול: זורקת מ-3.
    וזה עובד! זה עובד, גם כי היריבה לא יודעת עדיין לשמור שם, לא הפנימה עדיין ש 3 >2, סומכת על הצבע הכל-יכול, ומאפשרת ליריבותיה לקלוע בנוחות ובדיוק משם.
    למה מי זה הילד, מי זה בוגדנוביץ', מי זה בייליצה, מי זה פרל?
    בינתיים סקרמנטו עם 16 מ-33 מהשלוש. שש-עשרה משלושים-ושלוש!!
    והמשחק כבר בשוויון, "המשחק התחרותי של הערב", בתחילת הרביעי.
    ילמדו פעם? אולי. לא בטוח.

    1. לגבי הבדיקה שעשית למעלה אין לה יותר מדי משמעות. קוזמה משחק עם החמישיה השניה, חזר אחרי פציעה, לא התחיל את העונה עם הקבוצה עוד הרבה גורמים.
      לא נראה לי שאפשר להסיק שום מסקנה מהנתונים האלה.

    1. הקינגס עושים מעל ומעבר ומעבר בסגל הזה.
      זו קבוצה עם באד לאק. ממש מקווה שפוקס ובאגלי יחזרו כשהרכבת עוד בתחנה.
      .
      בכל מקרה, עבור הקינגס להחזיק את BB על הספסל?? קבוע, מתחת להילד?
      אלה מותרות לא לרמה שלהם, או בכלל.
      למכור עכשיו את המצטיין של אליפות העולם, שהוא 2 הפותח בהרבה קבוצות.
      למכור את BB הכי יקר, ולקבל מלא דברים שווים בחזרה. הם צריכים את זה. לא מחליף של הילד.

  45. לברון פתאום נזכר, אה רגע, אלה בסך הכל הקינגס אין שם אחד שיכול לשמור עליי וזה כבר רבע רביעי אין יותר צורך בלואדמנג'מנט והחליט לסיים את התגוששות הבוץ המוזרה הזו.

  46. זוכרים שדריימונד אמר על הארדן יש שחקנים של 82 משחקים ויש של פלייאוף חחח הוא התכוון שקרי קליי דוראנט מובילים אותו לפלייאוף ואז ב2 מתוך 20 משחקים הוא שואג יעני קשוח והופך לאולסטאר?
    אם אני הארדן היום אני עונה לו יש שחקנים של 82 משחקים ויש גי ליג
    כמו קיירי שלא יכול להוביל לכלום וצרחך שיובילו אותו עד הבאזר אז דריי מוביל את הלוחמים לבחירה 1

  47. הריסון באסט לא מסוגל לשמור על לברון אבל מסתבר שגם לברון לא מסוגל לשמור עליו. זה למה כל הפרצופים המוזרים שהוא עושה כשהוא פתאום קולע נראים פשוט מגוכחים, הבנאדם הוא חוסר ביטחון מהלך כאילו הוא עדיין בן 16. איך אפשר לאהוד את הבנאדם הזה ?!

    1. איך אפשר לאהוד בנאדם שאנס אונס אכזרי, כוח, אלימות, דם והכל? שישר הכחיש הכל? ואז אחרי ה-DNA אמר, עשיצתי ביד? ואז אחרי ה-DNA בווגינה אמר, בהסכמה? למרות עדות ברורה על כוח ואנוס? ועוד קנה שתיקה במיליון כסף, וסתם גם את הפה של אישתו, עם אחת מ-5 הטבעות שלו? ועוד על הדרך, ויש הרבה ממתקים, יכול להפנות אותך לחקירה שלו עצמו, ניסה לערבב את שאקיל פנימה, "שאקיל נותן ישר כסף לבחורות כאלה" – גם טינוף על "החבר הטוב", וגם עוד הודאה בפני עצמה? ויוצא בעור שיניו מכלא עד היום?
      איך אפשר לאהוד אנס מרושע, שהיה עושה לאחות שלך, אמא שלך, או הבת שלך, או שלי או של כל אחד – אותו דבר כנראה, אם היתה לו אותה הזדמנות?
      מסתבר שיש אנשים. כל אחד וטעמו.

  48. ההפסד הזה כולו סטיבנס וסטיבנס וסטיבנס, גם אם הסלטיקס איכשהו ינצחו.
    מנחם לס הראשון שאמר את זה, סטיבנס טוב בפרקטיקה, רע מאד בביצוע. הוא פשוט כלום ושום דבר…
    היום ההפסד עליו.

      1. איייי-אהההה
        ואתה רואה שלפעמים הרוח יותר חשובה מיכולת.
        אותו כח הרצון. ובעזרתו האדיבה של הרובוט החביב בראאאאאאאד חמודי.

  49. הקינגס מתעקשים לתת את המשחק הזה לליקרס. כמה פעמים שיש להם זריקה פנויה והשעון כבר נגמר והם בשלהם מנסים להגיע עד השער.
    הלו אפשר לבעוט גם מחוץ לרחבה בעיקר בהתחשב בזה שאתם 16 מ37 מהשלוש. מוזרים.

  50. קייסיפי טו דה רסקיו
    איפה לברון שידפוק איזה פרצוף של גבר הפתטי הזה או שכשדופקים עליו סלים הוא לא בעניין של להסתכל בעינים

  51. לא מגיע לסקרמנטו לנצח את זה עם הכדורסל הטיפש הזה. כמה שטויות נראה כמו בשכונה.
    חסר לליקרס אם הם לא לוקחים את זה בבית.

  52. כל ה-pnr הזה עם AD, שאין למישהו תשובה מולו. או הפייק לוב, שמשאיר שביל פתוח מול גמדים ופטריות, חופשי עד לסל – איפה זה כל המשחק?
    מתרגלים קשיים עבור הקלאצ'? ניסויי אוברדוביץ' כאלה? "נשחרר את המפלצת רק ברגע החם"? אהה.

  53. אין סוף ראוי אחר, מאשר שלשת באזר ביטר של בוגדנוביץ'.
    גם לא פייק בוגדנוביץ', ואז באדי הילד. לא! צריך להיות BB. סל סיגנצ'ור, עבורו ועבור הסוכן.
    נתן הצגה.

  54. האפליקציה של האנביאיי השנה פשוט מזעזעת. חרא של שידרוג וגם באתר יש להם בעיות.
    מה נסגר שם לא מריצים בטא לפני?

      1. לא פעם ראשונה כל השבוע האחרון יש בעיה עם הבוקס סקור חוץ מזה מתחילת העונה יש להם בעיה בליג פאס כשאתה יוצא מהעמוד של השידור ורוצה לחזור אליו הוא כל פעם מחזיר אותך לMOBILE VIEW , מעצבן שאין דברים כאלה.
        מדי פעם גם נתקע השידור בסטרים לכרום קאסט, לא ברור מה הולך שם.

    1. שנוא נפשך ניצח, נו מה, מה ציפית שיעשה אחרי כל מה שהוא שומע, עם 2 קליעות אייס מהקו. ואז הראש של בארנס נאכל ע"י AD.

      1. ברור שהוא ניצח היה לך ספק שהשופטים יתנו את הטון כשצריך? מאיפה שלחו אותו לקו? הישר מהמשרדים של סילבר ומיד אחרי זה קינחו בהתעלמות מופגנת מזה שאיידי נמרח עליו חזק

  55. טייטום צורח בצדק לשופט שהיה צריך לשרוק סל אנד וואן וזו פעם שניה שזה היה לגמרי ברור אבל השופט באלם…
    טימטום, לדבוק בטעויות.

  56. חחחחחח הריסון באסט אין מצב שאם זה לברון הוא לא מקבל פאול רגע בעצם היה בדיוק כזה בהתקפה הקודמת על לברון והוא קיבל פאול

    1. אתה עושה צחוק? די נו. זה בטח לא ממי שרואה את המשחק. והנה עבורך: עוד בדיקה…
      בארנס עובר את הפקיד קארוסו, עבר אותו, עוד צעד לסל.
      ואז הוא מועד נקי לגמרי, זה רק הוא, הרגל שלו ממעידה אותו. אין שום מגע בכלל.
      מגיע מתחת לסל, מרים ראש. בום! המפלצת. הבלוק הכי קל, שתי ידיים של ענק על גמד, בחייו של AD.
      רק מה קשור לברון עכשיו??????????????????????? או שאין שום דבר בעולם, בלי לברון?
      לא נורא. נקסט טיים!

      1. לא דיברתי על המעידה דיברתי על איידי תראה שוב הילוך חוזר מהצלמה של מתחת לסל אין כוכב שלא מקבל על זה עבירה.
        לברון קשור לזה דרך זה שכשבאסט שמר עליו בהתקפה הקודמת הוא רק נשף עליו ושלחו אותו לקו.

  57. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גרין עושה פאול על תייס השופט אומר חוץ גרין אומר ריפליי ויקבל את הפאול?

  58. ותפסיקו ללכלך על בארנס ,
    \ נותן עונה מצויינת והוא אחד הגורמים המרכזיים שהקינגס נראים לא רע כששני הכוכבים הצעירים בחוץ

        1. זיו לא ראיתי את כל משחקי הקינגס כמו שאתה בטח רואה אבל היום בארנס היה גרוע. קלע גרוע, ניסה לחדור כשלא היה צריך ועשה פאול סופר מטופש על לברון. היום זה לא היה היום שלו.

          1. בשניות האחרונות הוא שגה.
            ועדיין הוא מצויין השנה לקינגס
            במהלך המשחק מסר כמה מסירות מאד יפות , שמר טוב
            וגם עשה מהלך אחד על אחד יפה על לברון ששינה מומנטום

  59. לא יודע מה אתכם אבל אני רואה בניצחון הזה הפסד. לגמרי.
    המשך של 3 המשחקים האחרונים.
    גורדן הייווארד אתה חסר.

    1. בחיית דוק רזי אתה מגזים – אתם משחקים בלי השחקן הכי טוב שלכם העונה – זה אמור להשפיע לא? זה שאתם ממשיכים לנצח למרות האבידה מראה על הרבה מאוד אופי.

      1. מסכים לגמרי ובכל זאת ג"ס הכי גרועים בליגה.
        יש אופי אבל התגובה לא בזמן.
        קמבה קינג אוף ד'ה פורס על תקן IT
        הסריח את הפרקט אבל השה הכל בסוף…

        1. בסדר נכון אבל בסוף זה הNBA יוטה שהיא קבוצה לא פחות טובה מכם הפסידה הלילה לממפיס – ממפיס פשוט תפסו וואחד יום. בסוף זו ליגה כל כך תחרותית וזו הברכה שלה שבאמת כל עוד זה הפסד בודד ולא הפסד בסדרת פלייאוף אין שום קבוצה שאתה יכול להתבאס עליה.

          1. מסכים שיוטה והסלטיקס בערך אותה הרמה כשהייווארד בחוץ
            🙂
            בכל זאת אני רוצה יותר דיפנס ולא מקבל ממנו מספיק בתחילת משחקים אז תוותר לי.

    2. הסלטיקס 10:1, פתיחה שלא היתה כמותה כבר הרבה שנים ובכל זאת יש בעיות ואחת מהן במאמן שלא מגיב בזמן והופק משחק קל לקשה.
      הסלטיקס יפגשו את סאאק בראשון בערב ואני בכלל לא בטוח שהניצחון בכיס אחרי זה שבוע קשה מאד.

      1. לפחות שיקחו את סאק לפני שהלייקרס ואולי גם טורונטו עוברים אום בדירוג.
        אם ימשיכו כך זה 3 הפסדים ברצף.

        1. מה זה לוח חלש? מי חזק בליגה?
          הקליפרס שהפסידו 5 כבר?
          הליגה השנה מאוד שוויונית וכרגע לפי הפתיחה אין באמת שום פייבורטית אולי בהמשך אבל כרגע אין דבר כזה לוח חלש או חזק,
          זה הכל בראש מתבניות של שנים עברו.

      1. אני כותב כמעט רק עליהם אזבטח שאני אוהד. אבל אני לא אוהב מה שאני רואה ב 3 המשחקים האחרונים. הגישה לא לטעמי.

        1. מתי הגישה היתה לטעמך? מאז שאני קורא הופס אתה יורד עליהם ועל סטיבנס אפילו כשעשה עונה מדהימה כנגד על הסיכויים

          1. אני בדעה של מנחם שסטיבנס טוב בפרקטיקה ובחדר ההלבשה או במגרש האימונים אבל לא מגיב טוב במגרש הגדול.
            אני מעדיף משחק שהולך על הגנה, והיו כמה קטעים טובים כאלה גם היום אבל לא מספיק אולי גם בגלל השיפוט
            היתה לו עונה אחת באמת טובה לפני שנתיים. הכישרון שיש לו בקבוצה יוצא דופן עם שתי בחירות דראפט מאד גדולות (טייטום ובראון) הייווארד וקמבה. אלה בעצם 4 אולסטארים והוא לא מפיק מהם את המקסימום. לטייטום אין עד כה משחק אחד בקריירה עם 30 נקודות ומעלה, לבראון יש כבר כמה כאלה. הסלטיקס מתחילים הרבה משחקים כאילו זה ג'רבג' טיים ונקלעים לפיגור ישר בהתחלה. זו טקטיקה? למה?

    1. מוקדם מידי
      ייגר היה הרבה יותר מאורגן אבל תךקע המון זרימה בחשיבה מקובעת
      וולטון מצליח להלהיב את הקבוצה לאחרונה וגם אם עדיין חסרים מהלכים בהתקפה הקבוצה נראית טוב.
      מה שאני אוהב אצלו זה ניהול המשחק הוא טוב מייגר בהרבה בעיקר בזה שהוא לא בא עם הכל מהביתׁׁׁ(חילופים מתוזמרים וכאלה), אלא מאד קשוב לדינמיקה של המשחק.

      1. השאלה זה השכר ששם גיא גילרי ושאר החברים יותר מבינים.בוגדנוביץ כרגע מרוויח קצת מעל 8 מיליון דולר לעונה.איזו קבוצה בנבא יש לה את היכולת לתת לבוגדנוביץ 20 מיליון דולר לעונה.80 מיליון דולר ל 4 שנים

  60. הבנתי את הקטע.
    כל שבת בבוקר, אבל כל שבת, זה אותו ריטואל מזוכיסטי.
    משחק של הלייקרס. יוצאים מהחורים כשנהיה צמוד. או בעצם, משמיעים קול. כי עד אז, חרדה דרוכה.
    חרדה ותקווה קטנה. מסורתיים ודתיים: אפילו תפילה. "בבקשה. פעם אחת. תן להתחיל שבוע יפה. תן שבת של אור וחיוך. תן תקווה וגאווה, חן וחסד, שפע וברכה".
    ואז על הפרקט זה משחק העצבים, הממושך, הנורא. זיג -זאג. זאג -זיג.
    זה לא פוזשן אחרי פוזשן. זו אודיסיאה. זו אינקוויזיציה. אלה החצים הנשלחים אל גופו של המעונה.
    בבקשה, תן גם לי פעם אחת לנצח. אלוהים או איך שלא קוראים לך.
    תן גם לי פעם אחת, בעולם המדומיין שיצרתי, לצאת המנצח. בראש מורם. בתחושה שיש לי כוח. שגם אני שווה משהו.
    תן לי לנצח את לברון ג'יימס. הסמל לכל הרע בעולם כולו, ושלי בפרט. תן גם לי נצחון, אימ-אימ-אימא שלךן!".
    .
    מסורת זו מסורת. מסתבר שהוט באמת השטן. והשטן בחייהם של אחדים. וכהרגלו – ברגע האחרון ממש. אין גבול לכאב. אין לו תוחלת.
    "הטריק הגדול של השטן היה לשכנע את העולם שהוא לא קיים".
    .
    אַחֲרֵי כֵן פָּתַח אִיּוֹב אֶת פִּיהוּ וַיְקַלֵּל אֶת יוֹמוֹ.
    וַיַּעַן אִיּוֹב וַיֹּאמַר: יֹאבַד יוֹם אִוָּלֶד בּוֹ, וְהַלַּיְלָה אָמַר הֹרָה גָבֶר. הַיּוֹם הַהוּא יְהִי חֹשֶׁךְ, אַל יִדְרְשֵׁהוּ אֱלוֹהַּ מִמָּעַל, וְאַל תּוֹפַע עָלָיו נְהָרָה. יִגְאָלֻהוּ חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת, תִּשְׁכָּן עָלָיו עֲנָנָה, יְבַעֲתֻהוּ כִּמְרִירֵי יוֹם. הַלַּיְלָה הַהוּא יִקָּחֵהוּ אֹפֶל, אַל יִחַדְּ בִּימֵי שָׁנָה, בְּמִסְפַּר יְרָחִים אַל יָבֹא. הִנֵּה הַלַּיְלָה הַהוּא יְהִי גַלְמוּד, אַל תָּבֹא רְנָנָה בוֹ. יִקְּבֻהוּ אֹרְרֵי יוֹם, הָעֲתִידִים עֹרֵר לִוְיָתָן. יֶחְשְׁכוּ כּוֹכְבֵי נִשְׁפּוֹ, יְקַו לְאוֹר וָאַיִן, וְאַל יִרְאֶה בְּעַפְעַפֵּי שָׁחַר. כִּי לֹא סָגַר דַּלְתֵי בִטְנִי, וַיַּסְתֵּר עָמָל מֵעֵינָי.
    לָמָּה לֹּא מֵרֶחֶם אָמוּת, מִבֶּטֶן יָצָאתִי וְאֶגְוָע?
    .
    .
    דווקא יפה בחוץ, נראה לי.

    1. הי איש אלים
      מעתיק כאן את תגובתי לעיל: משעמם לי, נגמרו המשחקים והראש לא עובד אחרי לילה לבן של אזעקות. מתי אפשר להמשיך? רוצה להמשיך כאן? (חבל לזהם עוד פוסט אתה יודע)

    2. דווקא אתה עם כל המניפסטים המוזרים ומבזבזי הזמן האלה נשמע כמו אפולוג'יסט דתי. עדי יהוה או משהו בסגנון.
      כמו שאני בטוח שזה שלא קיים מסתדר מצויין ללא העזרה של מאמניו המנותקים מהמציאות כך גם לברון מסתדר מצויין בלעדייך.
      אם תמשיך בקצב הזה אתה תהפוך להיות יותר פתטי ממנו רק חסר שהיית דופק איזה פרצוף למצלמה כמו שהוא עושה.
      בטח דפקת איזה אחד כזה למסך אחרי שלחצת "פרסם תגובה"😉

      1. חגי, ימני קיצוני כמו ימני קיצוני: "איש אלים" על תגובה שלא באה לו טוב בעין. תקוף מייד! כי אלימות עובדת. עובדת כבר 25 שנה תיכף.
        כן, זהו המחנה המתקרבן, שלא מגדל עשבים שוטים ב-כ-ל-ל.

        1. אהה הבנתי אז עכשיו אני האיש האלים.
          היה כאן מישהו שנכנס באלף שמות בדויים ותקף אנשים אישית לזה אני קורא אלימות.
          לפסול מחנות שלימים ואז להגיד "הם אלו האלימים צריך להזהר מפניהם" זו אלימות. אגב מה זה ימין קיצוני? ליכוד? שקד ובנט? (או יחימוביץ' שגם לה הצבעתי פעם)
          לתקוף כותבים כאן על ימין ועל שמאל כמו שעשית לחיים ולאבי רק כי הם לא היללו את מי שאתה מתיימר להגן עליו (וגם זה אתה עושה רק כי אתה חש צורך להרגיש מיוחד ולא כמו כולם… אבל זה לתגובה נפרדת) ואז עוד להלין על אחרים שהם מבריחים כותבים ומגיבים מן האתר?! כאילו יש חוסר מודעות גדולה מזו?
          בלי קשר אני מציע שתבדוק את הזיכרון שלך – כאמור מבחינת דעות אישיות אני די ליברלי (וגם בנט שכנראה את דעותיו אתה לא מכיר, אבל זה לא מונע ממך מלהגיב, ואז עוד לחשוב שאתה מתיימר להיות בעל חשיבה עצמאית ביקרותית ואנטי עדרית LOL [ודש מהממזר])
          אז הנה לך – אם הילדים שלי יבחרו להתאסלם/ לחיות בזוגיות חד מינית/ לעבור ניתוח לשינוי מין/ לחזור בתשובה לדידי הם יהיו הילדים שלי בלי שזה בכלל יזיז לי – אני תמיד אוהב אותם. לעומת זאת לא נראה לי שאתה מסוגל להכיל דברים שכאלו. אבל הי אני הקיצוני ואתה השפוי LOL

        2. תגיד רגע, מה יהיה הסוף עם המלחמות האלה?
          אתה מחפש בכח? להיות קיצוני לא טוב לשני הכיוונים כי אתם הולכים לאותו השטאנץ האלים, אז שניכם בעצם אחים בגישה לרעיונות הפוכים. אולי לא תזהמו לנו את ההנאה מכדורסל פה? תתעלמו בבקשה זה מדבריו של זה ויהיה קצת שקט. יום שבת היום!

          1. את חגי אני לפחות לא רואה כקיצוני ימני אתה ממש אלים כקיצוני שמאלי. אלימות שלא מקובלת גם באתר הליבראלי שלנו.

      2. ואשר לך שאדו, ולקובי אהובך: קרא במורד העמוד.
        תשנא את לברון? בכיף שיהיה לך. אבל שאלת, איך אפשר לאהוב אותו?
        עניתי ("באלימות", יגיד חגי): כמו שיש אנשים שאוהבים אפילו את קובי.
        אז הנה. בהמשך. קרא קרא, אין כמו לדעת.

      1. אתם נסחפים לגבי בוגדן
        הוא אומנם בתקופה טובה ועדיין..
        שנה שעברה תקע תהתקפה עם אובר דריבלינג שראינו גם קצת היום
        הוא שחקן סטריקי כשמצליח לו מצליח וכשלא אז לא בתחילת השנה לא פגע ממטר
        ההגנה שלו השתפרה מאד ועדיין לא משהו להתפאר בו
        הסיכוי שיעזוב את הקינגס הוא לא גדול
        טוב לו עם המושבה הסרבית ועם הקהל ואם יהיה טוב מהילד יש סיכוי שבאדי יוטרד, יש לו חוזה יחסית נוח לשנים הבאות

        1. אין בקינגס קבוצה. שים אותו בקבוצות שהם קבוצות או עם גו טו גיא ותראה מה הוא שווה.
          אתה מתאר לעצמך מה הוא עושה במילווקי עבור יאניס?
          או בפילי במקום סימונס עם אמביד?

          1. אין בקינגס קבוצה.. וזה אתה אומר כששני שחקני העתיד
            יושבים בחוץ והם נראים מצוין
            לא יאניס לא אמביד ולא סימונס נולדו כוכבים
            ובאגלי וגם פוקס הם כוכבים בהתהוות.

            1. אם יש משהו שיש בקינגס זה קבוצה. נכון הם נכנסו לאיזשהו סלמפס בתחילת העונה ועדיין הם עמוקים והם עוד יתנו ריצות של נצחונות. וזה עוד שפוקס ובאגלי פצועים (האמת זיו שבאגלי מתחיל להדאיג גם שנה שעברה נעדר לא מעט זמן אם אני לא טועה)

            2. לא מבין מה זה אומר ולא הבנתי את הנקודה?
              אם ה"כוכבים" בהתהוות יושבים בחוץ אז יש או אין קבוצה כרגע? חוץ מזה שגם כשהם שיחקו הם לא ממש נראו כמו קבוצה.
              אולי הם עוד יהיו כאלה בעתיד אבל לא כרגע.
              חוץ מזה כשהוא עולה אחרי פוקס או הילד מהספסל זה לא בדיוק אידאלי עבור שחקן כמוהו.
              אני לא חשוב שהוא מתאים לקינגס הוא מבוזבז שם, זו דעתי.

            3. חגי לא ממש
              שנה שעברה נפצע בברך
              הפעם שבר את האגודל
              הפציעה הפעם היא בקטנה
              צפוי לחזור בקרוב
              הוא מתאמן רגיל עם סד ליד לאצבע מתחילת הפציעה ויחזור בכושר

            4. מפתיע שאתה אוהד לייקרס שמתפוצצת על קבוצות וההגנה שהקינגס נתנה היום לא נראת לך כמו הגנה קבוצתית ומאמץ קבוצתי עליון.
              זה לא שהלייקרס פספסו זריקות חופשיות אלא שהם לקחו זריקות קשות ברוב המקרים.
              בהתקפה יש לה המון מה לשפר בעיקר חסרים תרגילים אבל לא לשכוח שזו קבוצה חדשה
              המסע להודו באוף סיזן בטוח לא עזר לזמן עבודה ועבודה על תרגילים, אבל זבה כבר עניין אחר
              לגבי בוגדן בגדול יש לו אופי של שחקן מוביל, העניין הוא שבנבא היכולות שלו הן של שחקן שלישי רביעי בקבוצה
              והוא לפעמים לוקח על עצמו יותר מידי

            5. אהה אוקי תודה זיו
              אם זה בסדר שאני מציע, אולי תכתוב איזה יומן על הקינגס? אני הייתי קורא את זה בשקיקה כי הם באמת חידה עד עכשיו

            6. לא יודע אם ראינו את אותו המשחק. אני דווקא ראיתי שתי קבוצות מבולגנות שמתחרות במי תעשה יותר שטויות כדי לתת לקבוצה השניה את הניצחון.
              לייקרס היא דוגמא מובהקת של קבוצה שהיא ממש לא קבוצה אבל משחק אצלה אחד שסביבו אף פעם "לא מצליחים" לבנות קבוצות

            7. בוגדן תותח. אתה מצפה ליותר מידי באגלי התקרה שלו ביום טוב זה כריס בוש ואני לא חושב שהוא יגיע גם לזה

      2. חבל לבזבז אותו על עמדה שלוש. לדעתי הוא צריך לרכז בקבוצה שהיא קבוצה הוא פליימקר.
        הוא מעולה עם הכדור ביד.

  61. לדנבר פילי יש הקיץ הזדמנות להפוך לקונטנדרית.

    דנבר אם תצרף הקיץ את בוגדן וגלינארי חזק על הסוס
    כנל פילי ותעיף את בראון וסימונס.

    זיו אני נותן לך טרייד חד פעמי בן סימונס עם בוגדן ו 2 בחירות דראפט. לוקח?
    גם המאבס. פורזי על גלינארי ובוגדן לוקה יהיה מבסוט

    1. שמעון – טרייד סימונס על רוביו הולך?
      מסכים איתך שצריך להעיף את בראון (טוב זה מובן מאליו אחרי הפלייאוף האחרון חבל על השנים היפות של אמביד)

      1. לא. רוביו לא צעיר שומר פחות טוב מסימונס. הוא יוסיף לפילי יותר אבל לא יביא לנו אליפות והערך של סימונס גבוה הרבה יותר אני יכול.להוציא המון עליו. פוטנציאל וכאלו.
        אבל מוכן לסימונס תמורת רוביו אוברה וביינס

    2. לא הייתי מחליף את פורזינגיס.
      חזר מפציעה קשה.
      כמו פול גורג גורדון הייוורד ואחרים שעברו פציעה קשה אז השנה השנייה היא בדרך כלל השנה שהם חוזרים לעצמם.
      דונציץ ברונסון בוגדנוביץ פורזינגיס ב 4 וסנטר הגנתי ודאלאס מסודרת

  62. שמעון בשבילך

    Draymond Green says he hasn’t hit his peak yet:

    “You haven't seen the best of me. I'm definitely not at my peak. I have so much room to grow, new heights that I can reach — like becoming a 40% 3-point shooter”

    (Via ESPN)

    1. איזה מתנה פירגנת כאן לדואו. הם הולכים לחגוג על זה (האמת בצדק – כדאי שקודם יקלע כמה משחקים באחוזים האלה ואז ידבר בינתיים זה יותר קרוב לאחוזי השדה שלו)

    2. יש חיוך בהחלט. הוא יכול לתת 40 אחוז לצד קרי קליי ודוראנט שהוא לבד. עזוב אחוזים דריי תביא נצחונות איזה 30 נק גם אם זה ב20 אחוז.
      העונה הזאת הייתה שווה לגלות את פסקל התאום של דריי רק צעיר וטוב יותר דונקי אמיתי.
      הלוחמים בטנקינג מעצם היותם גי ליג זה לא שהם עולים להפסיד😂
      תשמע עידו חשבתי על זה אני מוכן לפרגן לך בארון גורדון ומרקל פולץ על דיאנגלו. יש?

  63. אין בקינגס קבוצה.. וזה אתה אומר כששני שחקני העתיד
    יושבים בחוץ והם נראים מצוין
    לא יאניס לא אמביד ולא סימונס נולדו כוכבים
    ובאגלי וגם פוקס הם כוכבים בהתהוות.

  64. קובי בראיינט, אנס. חומר שכדאי להכיר:
    .
    1. עדות הנאנסת: היא מבקשת ללכת מהחדר שלו והוא לא נותן לה. בראיינט אונס אותה, כופה אותה, חונק אותה בצוואר באלימות, היא מסרבת, בוכה, מבקשת שיפסיק, הוא מבקש לגמור לה על הפנים, מסרבת, לבסוף גומר בתוכה.
    .
    2. עדות בראיינט הראשונה: טוען שכלל לא היה סקס ביניהם, שלום שלום והוא הלך.
    .
    3. עדות בראיינט, אחרי שהחוקרים מביאים לפניו ראיות DNA של זרע ודם: אה כן, בעצם היה סקס בהסכמה. היא רק לא הסכימה שאגמור על הפנים. בקטנה.
    .
    4. ראיות פיזיות וחוו"ד מומחה: בווגינה של הנאנסת נמצאו חתכים שמאפיינים סקס אלים שלא בהסכמה, נמצאו גם כתמי דם של הנאנסת על החולצה של בראיינט.
    .
    5. התנצלות של בראיינט על האירוע, "יכול להיות שהיא לא הבינה את העניין כמו שאני הבנתי", על גבול הודאה.
    .
    6. הנאנסת מסיבות לא ידועות בוחרת אחרי חודשים לא לתת עדות נגדו. התביעה האזרחית, על מיליונים, נסגרת בהסכם פשרה שתוכנו לא נודע.
    .
    כאן, בתור התחלה:
    Kobe Bryant's Rape Charge: I Didn't Forget, and Neither Should You
    .
    https://www.hollywoodreporter.com/news/kobe-bryants-rape-charge-i-885653

    1. בתור דובדבן, בראיינט אומר לשוטרים בסוף:
      "הייתי צריך לעשות כמו שאקיל, הוא סוגר את העניין בזה שהוא נותן כסף וקונה מכוניות לבחורות"

    2. ק להדגיש: בראיינט – כעובדה – אמר את כל הדברים האלה למשטרה. התוודה עליהם, תכלס. שינה גירסאות בהתאם ל-DNA, סדרת שקרים שמוחצת כל טענה בהמשך: "הסכמה" וכו'. כי אתה שקרן, מעבר להיות אנס.
      כל אלה עולים מדבריו-שלו. בראיינט גם אמר לשוטרים שהוא לא גמר בתוך הנאנסת, אלא עשה ביד אחרי שהיא הלכה, וזרק להם איזו חולצה שבה הזרע שלו כביכול. דבר שנסתר בראיות הפורנזיות: אנס וגמר בתוכה. ואלה *עובדות*.
      .
      ורק עוד אחד, אולי הכי טוב למתחילים:
      .
      Kobe Bryant's Rape Charge: I Didn't Forget, and Neither Should You
      https://www.hollywoodreporter.com/news/kobe-bryants-rape-charge-i-885653

    3. אתה מבזבז את זמנך.
      יש הרשעה? נשמע כמו גולדיגרית טיפוסית שהוציאה אחלה עסקה.
      אמרתי לך תביא לי פסק דין או שתפסיק לבלבל את המוח.
      הפתטיות שלך לא עושה עליי רושם כבר אמרתי לך.

      1. אני לא יודע מה היה אצל קובי אבל אני אומר לך לא להתרגש.
        הרי אם הנאנסת/ הנאנס היו האנשים להם הוא בז ואילו האנס היה מגיע מהמחנה שלו – היה סמוך ובטוח שאיש אלים היה מוצא סיבה למה האונס מוצדק והוא נעשה אך ורק מתוך הגנה עצמית ובכלל לא היה כאן אונס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט