אירועי דיומא – 14.11.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – מוקדמות יורו 2020, כאשר במוקד יהיה הקרב על הכרטיס ליורו 2020 בין צ'כיה לקוסובו, ועוד היום ישחקו: אנגליה, צרפת ופורטוגל. כמו כן, יתקיים משחק מבטיח מאוד בין פדרר לדג'וקוביץ' במסגרת טורניר "גמר הסבב" בלונדון.

כדורגל / ניר מועלם

מוקדמות יורו 2020 :כל המשחקים ישודרו ב5 לייב בערוץ הקיבוץ.

בית א' : 3 נבחרות נלחמות על 2 מקומות: אנגליה עם 15 נקודות, צ'כיה עם 12 וקוסובו עם 11 כאשר לשלושתן נשארו 2 משחקים, כאשר אנגליה ככל הנראה תעלה היום, אבל הקרב המרכזי יהיה בין צ'כיה לקוסובו בקרב ישיר על העלייה כאשר בישראל צריכים להחזיק אצבעות לצ'כיה.

21:45 אנגליה – מונטנגרו, : אנגליה במקום הראשון בבית, יודעת שניצחון יבטיח לה למעשה את העלייה ליורו 2020 בלי להיות תלויה בתוצאה של המשחק המקביל כאשר להזכירכם במפגש הקודם ביניהן שהיה במרץ האחרון אנגליה הביסה את מונטנגרו בחוץ 5-1, כך שאני לא רואה מצב שהתוצאה תהיה שונה ולכן אנגליה תנצח ותעלה ליורו 2020.

21:45 צ'כיה – קוסובו, 5 גולד : נתחיל בצד הישראלי כאשר אנחנו צריכים שקוסובו לא תעלה ולא תנצח כאן כי אנו צריכים שנבחרות שמדורגות מתחתינו כמו קוסובו לא יעלו ליורו 2020 אוטומטית ולכן נחזיק אצבעות לצ'כיה, כאשר גם במקרה של תיקו יש סיכוי רק שבמחזור האחרון צ'כיה תנצח את בולגריה כאשר קוסובו תשחק מול אנגליה וסביר להניח שלא תצליח לנצח, כך שאנו יכולים להיות טיפה שקטים בגיזרה הזו. צ'כיה מגיעה אחרי ניצחון מפתיע 2-1 על אנגליה ואילו קוסובו עם 2-0 על מונטנגרו, כאשר חשוב להדגיש שלפני חודשיים הן נפגשו ואז קוסובו ניצחה 2-1 בבית את צ'כיה. הימור – אני חושב שיהיה משחק מאוד צמוד ואני מאמין שיסתיים בתיקו ויעביר את ההכרעה למחזור האחרון.

בית ב' : אוקראינה הבטיחה את העליה ליורו 2020, כך שנישאר מקום אחד בלבד עליו נלחמות פורטוגל וסרביה כאשר לפורטוגל 11 נקודות ולסרביה 10 נקודות ועל פניו נראה שפורטוגל הולכת לעבור לשלב הבא כי היא תשחק בבית מול ליטא ובחוץ מול לוכסמבורג וקשה לי לראות אותה מועדת בשניהם.

21:45 סרביה – לוכסמבורג, : לוכסמבורג כבר לא הנמושה שאנו זוכרים לפני עשור אבל היא עדיין לא ברמה של סרביה וקשה לי להאמין לכל תוצאה אחרת פרט לניצחון סרבי.

21:45 פורטוגל – ליטא, 5 פלוס : פורטוגל אומנם מגיעה אחרי הפסד במחזור האחרון 2-1 לאוקראינה, אך ליטא מגיעה עם 5 הפסדים רצופים, ביניהם 5-1 לפורטוגל בבית. הימור – פורטוגל עם עוד ניצחון בדרך ליורו 2020, אך קשה לי להאמין שסרביה תימעד, כך שהקרב יעבור למחזור האחרון.

בית ח' : טורקיה וצרפת במקום הראשון והשני בהתאמה עם 19 נקודות כאשר במקום ה-3 נמצאת איסלנד עם 4 נקודות פחות, כך שלמעשה היום יכולות טורקיה וצרפת לעלות רישמית

19:00 טורקיה – איסלנד, : טורקיה בקרב ישיר על העלייה ליורו 2020 כאשר מספיק לה למעשה תיקו כדי להבטיח את העליה ליורו כבר היום, כי הפער בינה לבין איסלנד הוא 4 נקודות, כך שלמעשה תיקו או ניצחון יסגור את הסיפור מבחינתה כי גם מהמקום השני ניתן לעלות. טורקיה מגיעה אחרי תיקו מול צרפת ולמעשה ההפסד האחרון שלה היה לפני 5 משחקים מול איסלנד, לעומת זאת איסלנד מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על אנדורה. הימור – טורקיה תשיג את הנקודה או ה-3 שהיא צריכה והיא תבטיח למעשה את העלייה.

21:45 צרפת – מולדובה, : צרפת תלויה בעצמה אך היא תהיה עם עיניים לכיוון טורקיה, ולמעשה בצרפת יודעים שהאופציה היחידה שתעלה אותם ליורו 2020 עוד לפני משחקם מול מולדובה הוא איבוד נקודות של איסלנד. מולדובה ניצחה רק משחק אחד במוקמות וזה היה מול אנדורה 1-0 ומאזן השערים שלה עומד על 2-22, כך שאני לא רואה אפשרות שצרפת לא תנצח ותעלה ליורו.

21:45 אלבניה – אנדורה, : משחק לפרוטוקול בלבד כי שתיהן כבר לא יעלו ליורו, אך כל ניצחון כאן יכול לתת ניקוד נוסף בדירוג העולמי ולהשפיע על ההגרלות הבאות שיהיו. הימור – אלבניה מנצחת.

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר גמר הסבב

שני משחקים נערכו אתמול בסיבוב השני של בית מס' 2. הפעם המשחק הראשון של היום עמד במוקד תשומת הלב של אוהדי הטניס. שחזור גמר אליפות ארה"ב הפתוחה בין רפאל נדאל לדניאיל מדבדייב הבטיח לא מעט ואכן קיים. שני השחקנים הפסידו בסיבוב הראשון ולאור זאת, הם היו צריכים לנצח על מנת להישאר בתמונת ההעפלה לחצי הגמר. הרוסי הגבוה בן ה-23 ניצח בשובר השוויון של המערכה הראשונה ומנגד, זוכה 19 המייג'ורס מספרד ניצח 6-3 במערכה השנייה. המדורג רביעי כבר הוביל 5-1 במערכה המכרעת והשיג נקודת משחק (על הגשותיו של נדאל), אך המדורג מס' אחת בעולם הצליח לחזור ולקחת את ההתמודדות לשובר השוויון, שבו הוא יצא עם ידו על העליונה.
התוצאה הזאת הינה בעלת מספר משמעויות. נדאל, כאמור, שמר על סיכוי מסויים לעלות לחצי הגמר. מחר, במשחקו השלישי בבית המוקדם, הוא ייפגש עם סטפנוס ציציפאס היווני, שכבר עלה לחצי הגמר, כפי שנקרא להלן, וניצחון מבלי להפסיד מערכה עשוי להעניק ליליד מאיורקה את הכרטיס לחצי הגמר. משמעות נוספת קשורה לדירוג השחקנים בתום העונה. נצחונו של נדאל מדבדייב קבע כי הראשון יישאר בראש הדירוג העולמי, אלא אם דג'וקוביץ' יצליח לזכות בטורניר.

במשחק השני שנערך היום, סטפנוס ציציפאס היווני המשיך להרשים בטורניר ולאחר נצחונו על דניאיל מדבדייב, הוא גם גבר בשתי מערכות על אלכסנדר זברב, מה שכאמור הבטיח ליווני בן ה-21 מקום בחצי הגמר בפעם הראשונה, שהוא נוטל חלק בטורניר מסדר גודל זה. יריבו של ציציפאס אתמול יצטרך לנצח בשתי מערכות את דניאיל מדבדייב, שלא יעלה לשלב הבא, ולקוות כי נדאל יפסיד לציציפאס, כדי שזברב יעפיל לשלב ארבעת האחרונים.

משחקי היום – סיבוב שלישי בבית מס' 1

16:00 (צ'רלטון): דומיניק תים-מתאו ברטיני – האוסטרי בן ה-26 נראה מצוין בטורניר ובשני משחקיו הראשונים הוא גבר על פדרר ונובאק, מה שהעניק לו מקום בחצי הגמר ללא קשר לתוצאתו מול יריבו האיטלקי, שמופיע לראשונה בטורניר זה ונוצח בשני משחקיו הראשונים, דבר שימנע ממנו לעלות לחצי הגמר.
22:00 (צ'רלטון): רוג'ר פדרר-נובאק דג'וקוביץ' – נדמה שכל מילה תגרע. המשחק ה-49 בין שני היריבים הגדולים הללו (26 נצחונות לסרבי) יהיה מפגש "נוק-אאוט" לכל דבר. המשוואה מאוד פשוטה – המנצח יעפיל לחצי הגמר והמפסיד יודח מהטורניר. המשחק הצפוי מעלה כמובן זכרונות מתחילת יולי, אז נובאק גבר במותחן של חמש מערכות על יריבו, תוך שהוא מציל שתי נקודות משחק על הגשותיו של הפנומן מבאזל.
שני הספורטאים הגדולים הללו משחקים בסגנון שונה למדי. פדרר מאוד התקפי ואגרסיבי ואילו נובאק שחקן הגנה יוצא מן הכלל, שמגיע לכדורים רבים ומחזיר מעולה. שניהם אוהבים לשחק באולמות ולראיה הישגיהם בטורניר זה. פדרר זכה שש פעמים ויריבו פעם אחת פחות.

כדורסל

מכללות / עידו גילרי

משחקי הלילה:

2:00: (15) פלורידה [1-1] – טוסון [1-2]

3:00: (19) אריזונה [0-2] – סן חוזה סטייט [1-1]

3:30: (12) סיטון הול [0-2] – (3) מישיגן סטייט [1-1]

5:00: (18) סיינט מארי'ס [1-1] – לונג ביץ' סטייט [2-1]

משחקי אתמול:

(4) לואיוויל [0-3] 91 – אינדיאנה סטייט [2-0] 62 ג'ורדן נוורה עם 21 נקודות

(16) אוהיו סטייט [0-3] 76 – (10) וילאנובה [1-1] 51 חמישה שחקנים בספרו כפולות אצל הבאקאייז

(11) טקסס טק [0-3] 103 – יוסטון בפטיסט [3-0] 74 ג'המיוס רמזי עם 25 נקודות וטיי ג'יי הוליפילד עם 21.

וירג'יניה קומונוולת' [0-3] 84 – (23) לואיזיאנה סטייט [1-1] 82 23 נקודות של סקיילר מייז לא הספיקו לטייגרס כשאצל המנצחים 17 נקודות עם 11 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-2 חסימות למרכוס סנטוס-סילבה.


לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה רבה.
    תיקון קטן לגבי הטניס – לזברב מספיק ניצחון מחר בשביל לעלות בלי קשר לתוצאה של נדאל ולמספר המערכות. נדאל יצטרך לנצח ולקוות שמדבדב ינצח את זברב. במידה והוא עולה הוא יפגוש את פדרר או דיוקוביץ בסיבוב הבא 🙂
    כל התסריטים באתר של הטורניר: https://www.nittoatpfinals.com/en/scores-centre/scenarios

  2. במקרה יצא לי לראות את נדאל נגד מדבדייב, וזה היה כיף לא נורמלי, במיוחד לאשתי גייל, חולת טניס. בגלל ההסברים של אלכס אני מבין קצת מה הולך ועל מה משחקים.
    תודה

  3. אתם נהדרים חבר'ה.
    כתיבה לא יהירה (למשל בתיאור אלבניה-אנדורה לא כתבתם "משחק בין שתי הנמושות" וכו'). אלה דברים קטנים ומשמעותיים, לפחות בעיניי.

    יישר כח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט