אירועי דיומא – 13.11.2019

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר גמר הסבב בלונדון

רוג'ר פדרר גבר בשתי מערכות, 7-6 (2), 6-3, על מתאו ברטיני האיטלקי ובמשחק שנעל את היום דומיניק תים ניצח בתום משחק דרמטי, שארך שעתיים וארבעים ושבע דקות, את נובאק דג'וקוביץ' בתוצאה 6-7 (5), 6-3, 7-6 (5). המשחק היה מותח מאוד ובמערכה המכרעת האוסטרי הוביל עם שבירה, אך המדורג מס' 2 בעולם שבר בחזרה וההתמודות הגיעה לשובר השוויון. הסרבי בן ה-32 כבר הוביל 4-2 עם מיני שבירה, אך תים הצליח בכל זאת לנצח במשחק.
המשמעות של שתי התוצאות הללו היא עלייתו של דומיניק תים לראשונה למעמד חצי גמר הטורניר, ללא קשר לתוצאתו במשחק השלישי. המשחק בין פדרר לדג'וקוביץ' ביום חמישי יהיה למעשה רבע גמר לכל דבר. המנצח ביניהם יעפיל לחצי הגמר והמפסיד יודח מהטורניר.

משחקי היום (בית מס' 2, סיבוב שני)

16:00 (צ'רלטון): רפאל נדאל-דניאיל מדבדייב – שחזור גמר אליפות ארה"ב הדרמטי האחרון. שני הטניסאים הפסידו בסיבוב הראשון ומי שלא יינצח היום, לא יצליח להעפיל לחצי הגמר. השחקנים נפגשו פעמיים בעבר והספרדי ניצח בשתיהן.
22:00 (צ'רלטון): אלכסנדר זברב-סטפנוס ציציפאס – הגרמני והיווני הרשימו בסיבוב הקודם כשגברו על שחקנים שעד אז (בחמישה נסיונות) מעולם לא ניצחו, מבלי שעמדו בפני נקודת שבירה. המנצח ביניהם הערב יבטיח את מקומו בחצי הגמר. ציציפאס גבר על יריבו בשלושה מתוך ארבעת משחקיהם הקודמים.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

    1. תודה ניר. היה משחק מרתק בהחלט. נדאל חזר מפיגור של
      1-5 במערכה המכרעת (כשליריבו כבר היתה נקודת משחק) וניצח בסופו של דבר בשובר השוויון של המערכה השלישית. בכך המדורג מס' 1 בעולם שמר על סיכוייו להעפיל לחצי הגמר.

    1. הטורניר משוחק בשיטת הבתים, להבדיל מכל הטורנירים האחרים בסבב. יש שני בתים של ארבעה שחקנים. שני הראשונים מכל בית יעפילו לחצי הגמר. פדרר הפסיד במשחק הראשון לדומיניק תים וניצח אתמול את מתאו ברטיני. המשחק השלישי מול דג'וקוביץ', אם כך, יכריע מי מהם יעלה לחצי. דומיניק תים, שניצח גם את נובאק, כבר שם, ללא קשר לתוצאתו במשחק השלישי מחר מול ברטיני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט