פריוויו למשחקי יום ראשון – האם לברונטו יכה שנית?/ עמיחי קטן

פריוויו למשחקי יום ראשון – האם לברונטו יכה שנית?/ עמיחי קטן

קוואי לנארד – האם רוחו שורה עדיין בטורונטו?

8 משחקים מצפים לנו בערב פתיחת השבוע הזה. הפער בין המשחקים המעניינים ובין אלו שלא מאוד גדול, ומשחק מרכזי אחד בין 2 הקבוצות שהפסידו את קוואי בקיץ, משחק שיבחן במיוחד את ההשפעה של קוואי על המועדון הקנדי.

ועכשיו – נתחיל.

22:30 מינסוטה טימברוולבס (3-5) – דנבר נאגטס (2-6):

המשחק המוקדם של הערב מסדר לנו קרב סנטרים בין יוקיץ' שנבחר לחמישיית העונה שעברה ובין טאונס שפתח נפלא את העונה. במינסוטה רוצים להוכיח שהם באמת קבוצה שיכולה לאיים על הפלייאוף, כאשר למרות פתיחה טובה של העונה לא באמת סופרים אותם. הזאבים מגיעים אחרי ניצחון בהארכה על גולדן סטייט, ומשפט המפתח שם הוא שהם כמעט הפסידו לדיאנג'לו ראסל לבדו. בכמה משחקים האחרונים מינסוטה הולכים יותר לוויגינס, בעיקר בגלל ההרחקה של טאונס, ולא בטוח שזה עובד להם.

בדנבר עדיין לא מרוצים מפתיחת העונה, למרות המאזן המצוין, ובעיקר מזהים עייפות של יוקיץ'. הסרבי נראה עייף וכבד יותר מהרגיל עד כה, וכל עמוד בסטטיסטיקה האישית שלו נראה פחות טוב מאשר בעונה שעברה. בינתיים מארי מפגין שיפור קל מהעונה שעברה, ולרוב דנבר מצליחים להשיג ניצחונות, כפי שמראה המאזן שלהם, והם מגיעים אחרי סל ניצחון של יוקיץ' נגד פילי שיכול אולי לעזור לו.

המפתח של המשחק הוא קרב הסנטרים בין טאונס ויוקיץ'. קא"ט פתח נפלא את העונה וההרחקה שלו נגד אמביד הוציאה אותו קצת מהקצב, ואילו יוקיץ' מקווה שסל הניצחון נגד אמביד יכניס אותו לקצב ושניהם לא מסוגלים להתמודד הגנתית אחד עם השני.

רמת עניין של משחק: B+ – מינסוטה, שרוצה לשכנע אותנו לקחת אותה ברצינות, מול דנבר, שנלקחת ברצינות למרות שהיא קצת מקרטעת כרגע. קרב בין 2 סנטרים יוצאי דופן, שסגנון המשחק ההתקפי שלהם יכול להיות שובה עין לפעמים.

הימור: מינסוטה ב-4.

1:00 אורלנדו מג'יק (6-3) – אינדיאנה פייסרס (4-5):

אורלנדו היא קבוצת הפלייאוף שפתחה הכי רע את העונה, חוץ מגולדן סטייט כמובן, ונראה שהדברים שם לא מתחברים. כל אחד משחקני החמישייה של אורלנדו, למעט יונתן יצחק, סופג ירידה בממוצעיו ביחס לעונה שעברה, ואין מי שיכסה את התרומה הזאת. מרקל פולץ מקבל דקות קבועות מהספסל והוא אכן תורם, אבל לא בקביעות ועדיין לא נתונים של שחקן משמעותי.

באינדיאנה נאלצו להבין את מה שיוטה הבינו בקיץ, והפציעה של טרנר גרמה להם לעבור להרכבים יותר מודרניים, מה שהוציא אותם מפתיחת העונה הרעה שלהם. מלקולם ברוגדון פתח נפלא את העונה, והמהלך שהעביר אותו לאינדיאנה עוד עשוי להתברר כמקרה ג'יימס הארדן נוסף. הפייסרס עוד מחכים לשובו של אולאדיפו, ואולי תהיה להם תקווה יותר מהפסד בסיבוב הראשון של הפלייאוף, כמו בכל אחת מ-4 השנים האחרונות.

המפתח העיקרי של המשחק הוא מלקולם ברוגדון. ההגנה של שתי הקבוצות מצוינת, אבל אין לאורלנדו גארד הגנתי ברמות הגבוהות כדי לעצור את ברוגדון, לפחות על הנייר. היכולת של ברוגדון לייצר, גם בקליעה וגם במסירה, תהיה קריטית עבור אינדיאנה כדי לייצר יתרון על אורלנדו.

רמת עניין של משחק: B- – מבחן רציני עבור כולם. אורלנדו רוצים להוכיח שהם עדיין קבוצת פלייאוף. אינדיאנה רוצים להוכיח שהם יצאו סופית מהמשבר של תחילת העונה. הצופים רוצים להוכיח שהם מסוגלים לא להירדם במשחק כמעט ללא התקפות הזה.

הימור: אינדיאנה ב-7.

1:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (3-5) – שארלוט הורנטס (5-4):

פילדלפיה סוחבים כבר 3 הפסדים רצופים, וביחד עם הפציעה של סימונס נראה שהאופטימיות של פתיחת העונה שככה. אמביד מתקשה להיכנס לכושר, לפחות בכל מה שלא נוגע לטוויטר, והאחרים לא ממש יציבים התקפית. מבחינה הגנתית הסיקסרס עדיין נראים נהדר, אבל הספסל קצר מדי והמחליפים לא מצליחים לשמור על הרמה, למעט ת'אייבל הרוקי שפתח נפלא הגנתית.

בשארלוט החמיצו הזדמנות פז לעלות למאזן חיובי, כאשר הם ספגו את הניצחון השני בסך הכל העונה של ניו אורלינס. דבונטה גראהם פתח נפלא את העונה בתור השחקן השישי והוא מוביל את הקבוצה בנקודות ואסיסטים בזמן שלטרי רוזיר לוקח עוד קצת זמן להתרגל והבוס מתעניין בעיקר בשאלת המנוחות היזומות של הכוכבים, לא ממש רלוונטי לקבוצה הזאת.

המפתח של המשחק הוא צמד הגארדים של שארלוט, ובעיקר ההגנה עליהם. באופן יחסי, קשה יותר לפילי לשמור על גארדים, במיוחד כשסימונס לא משחק, ויכולת של רוזיר וגראהם להביא את עצמם לידי ביטוי תעזור להורנטס לשמור על המשחק צמוד.

רמת עניין של משחק: B – הזדמנות פז לראות האם פילי במשבר והאם לשארלוט יש באמת קבוצת כדורסל.

הימור: פילי ב-15.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (5-4) – מילווקי באקס (3-6):

מאז הניצחון ב-30 הפרש על גולדן סטייט בשבוע הראשון של העונה, הבינו הרעמים שהם פחות גרועים ממה שחשבו, ובעיקר שיש להם פרנצ'ייז פלייר חדש בדמות שג"א, והם הגיבו בהתאם – ניצחונות על קבוצות רעות והפסדים לקבוצות טובות. לפי החישוב הזה הם אמורים הפעם להפסיד, ובמיוחד בחצי שני של בק-טו-בק, אבל אין סיבה למהר להספיד אותם, במיוחד כשיש להם יתרון משמעותי בעמדות הגארדים.

במילווקי המצב הוא די בינוני. יאניס בכושר נפלא והניצחונות מגיעים בקצב סביר, אבל יש תחושה באוויר שהבאקס לא מועמדת אמיתית לאליפות, ויותר מדי שחקנים מסביב, ובראשם אריק בלדסו, לא נותנים את התפוקה המצופה מהם, ואולי כדאי להתחיל לחשוב על מהלכי חיזוק ליד יאניס.

המפתח של המשחק הוא יאניס. אין לאוקלהומה שחקן מתאים להגנה על יאניס, והגריק פריק צריך לנצל את זה כדי לסמן עוד ניצחון ביומן. בכל עמדה אחרת יש לאוקלהומה הגנה מהטובות בליגה.

רמת עניין של משחק: B+ – אוקלהומה קבוצה מסקרנת שלא ברור לאיזה כיוון היא הולכת ומילווקי קבוצה שברור לאן היא רוצה להגיע, אבל כרגע לא ברור איך.

הימור: מילווקי ב-17.

2:30 ניו יורק ניקס (7-2) – קליבלנד קאבלירס (5-3):

לא מעניין.

הימור: קליבלנד ב-12.

אפשר להמשיך הלאה…

אם אתם מתעקשים: הניקס מגיעים אחרי ניצחון מפתיע בדאלאס בעיקר בזכות משחק מצוין של מרקוס מוריס, ואולי עם סיכוי להשלים ניצחון שני ברציפות, הפעם בבית, ונגד יריבה פחות טובה על הנייר. מוריס בינתיים קולע 19.1 נקודות למשחק באחוזים טובים, בעיקר 48% מחוץ לקשת, ומוביל את הניקס להיות קצת פחות גרועים לפרקים.

קליבלנד דווקא לא כל כך רעים העונה. קווין לאב בריא ומגוון מהרגיל כשהוא רושם 18.5 נקודות (הכי הרבה מאז 2017), 14.1 ריבאונדים (הכי הרבה מאז 2011) ו-3.9 אסיסטים (הכי הרבה מאז 2014), אבל גם 3.3 איבודים (הכי הרבה בכלל בקריירה), ומוביל את קליבלנד שנראית טוב יותר מהמצופה. סקסטון, גארלנד וקלארקסון קולעים בתורות ותומפסון עוזר ללאב בריבאונד, וביחד הם מפתחים הרבה נכסי טריידים עבור קליבלנד.

המפתח של המשחק הוא קווין לאב, וההתמודדות של מרקוס מוריס, וקצת רנדל, נגדו. לאב צפוי לצמצם את היתרון המרכזי של הניקס – עמדת הפאוור פורוורד בה משחקים כל שחקני הניקס בערך – וזה אמור להספיק לקליבלנד.

רמת עניין של משחק: D+ – יש משחקים יותר גרועים – כמו אותו משחק בדיוק באפריל…

הימור: צוין לעיל.

3:00 פיניקס סאנס (3-5) – ברוקלין נטס (4-4):

הסאנס רוצים להמשיך בפתיחת העונה המצוינת שלהם ולמרות ההפסד הביתי למיאמי הם בעמדה טובה. החמישייה של פיניקס נראית נפלא, וגם הספסל בסך הכל סביר, וניגף רק בפני זה של מיאמי. בוקר כרגע עומד על אחוזי 92-52-50 הזויים ו-60.4% אפקטיבי. כנראה שלכל העונה זה לא יחזיק, אבל ברוקלין היא לא הקבוצה שתעצור את זה.

ברוקלין מגיעים אחרי ניצחון על פורטלנד, והופעה מצוינת של דינווידי שהצליח לקלוע יותר מקיירי. למרות שספגו 60 נקודות מידי לילארד, הנטס מצליחים להתאושש קצת מהפתיחה הרעה ולצבור ניצחונות, אבל הפעם מצפה להם יריבה מאוד קשה. קיירי עד כה עם 31.9 נקודות ו-7.5 אסיסטים למשחק באחוזים לא רעים, ומצליח לסחוב התקפית את הנטס, אבל גם בהגנה את אותה כמות נקודות בערך.

המפתח של המשחק הוא הקרב בין בוקר וקיירי. קיירי מפגיז, לפחות מהבחינה האישית, וכך גם הגאנרים הבכירים של יריבות ברוקלין עד כה, וסביר שגם בוקר יהיה כזה.

רמת עניין של משחק: A- – עד להודעה חדשה, פיניקס היא מומלצת צפייה ראשית, וגם ברוקלין מהנה לצפייה. קרב שאמור להיות גם צפוי על הנייר, בין 2 קבוצות שנמצאות במקום ומאזן די דומים.

הימור: פיניקס ב-8.

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (6-3) – אטלנטה הוקס (5-3):

פורטלנד נמצאת בתקופה קשה, וסופרת כבר 4 הפסדים רצופים, כולל אחד לגולדן סטייט נטולת שחקני כדורסל, וגם 60 נקודות של לילארד לא הספיקו כדי לנצח את ברוקלין. לילארד משחק נהדר העונה עם 33.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6.9 אסיסטים ב-39.8% מחוץ לקשת ו-58.5% אפקטיבי, כולם שיאי קריירה, אבל לילארד כרגע בודד במערכה, והוא ממתין לשיפור משמעותי של מקולום והוד, ולחזרה של קולינס ונורקיץ' מפציעות.

אטלנטה פתחו טוב את העונה, אבל פציעה קלה של טריי יאנג הוציאה אותם מהקצב, ומיד בחזרתו הושעה ג'ון קולינס מ-25 משחקים, כך שההוקס נאלצים להעביר הרבה זמן בלי לפחות אחד משני השחקנים הטובים שלהם. אחרי 4 משחקי בית רצופים, וברצף של 2 הפסדים, יוצאת אטלנטה לקרב רכזים ששברו שיאי שלשות בתור רוקים, בתקווה שההגנה הטובה יותר שלה תספיק לניצחון.

המפתח למשחק הוא ג'בארי פארקר והיכולת שלו לייצר עבור אטלנטה עוד אפשרויות קליעה חוץ מיאנג. ההגנה של פורטלנד עשויה לאפשר לו להשתולל, ולצד הדו-קרב בין לילארד ליאנג, פארקר יכול אולי להכריע את שאלת הצוות המסייע.

רמת עניין של משחק: B- – פורטלנד מקבלת הזדמנות לא רעה לצאת מהמשבר ואטלנטה מקבלת הזדמנות להוכיח שהיא שווה פלייאוף.

הימור: אטלנטה ב-5, למרות הצגה של לילארד.

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (1-7) – טורונטו ראפטורס (2-6):

ההגנה של הלייקרס נראית נהדר עד כה, כאשר היריבות שלה קולעות 98.5 נקודות למשחק ב-40.9% מהשדה ו-30% לשלוש (בכל המקרים מקום שלישי בליגה), והרייטינג ההגנתי של הלייקרס הוא 96.5 (מקום ראשון), ומאז ההפסד לקוואי והקליפרס במשחק פתיחת העונה הם לא הביטו לאחור וניצחו 7 משחקים רצופים.

בהתקפה לברון לקח על עצמו את עמדת הרכז, וברוב המקרים דיוויס הוא הקלעי המוביל, למעט רגעים בהם לברון מחליט לקחת הכל על עצמו, כמו נגד דאלאס לפני שבוע. חוץ מהם, גרין ובראדלי קולעים ב-58.7% ו-56.6% אפקטיבי מצוינים בהתאמה, אבל השאר קצת פחות בעסק, אולי חוץ מקוזמה שעוד מוקדם לקבוע לגביו.

בצד של טורונטו, לאורי ואיבקה פצועים ולא ישחקו, מה שמטיל יותר אחריות על ואן ווליט וסיאקם הצעירים, ובמיוחד השחקן המשתפר של העונה שעברה, שהוא כנראה גם המועמד המוביל בתחום גם העונה עם 27.9 נקודות למשחק, 9.3 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים (לעומת 16.9, 6.9 ו-3.1 בהתאמה בעונה שעברה). גם ואן ווליט עד כה בעונת קריירה, עם 15.1 נקודות ו-7.4 אסיסטים (לעומת 11 ו-4.8 בהתאמה בעונה שעברה), אבל עם 44.5% אפקטיבי די בעייתי.

המפתח של המשחק הוא היכולת של סיאקם להתמודד עם לברון, בעיקר בצד ההתקפי. טורונטו זקוקה למישהו שיכול לייצר נקודות נגד ההגנה הנהדרת של הלייקרס, ומטבע הדברים, המועמד המוביל הוא הקלעי המוביל של הקבוצה, במיוחד כשהרכז הפותח, לאורי, פצוע. הציפיות מסיאקם הן לקחת על עצמו את המשחק בהתקפה מתי שצריך, בלי לתקוע את ההתקפה, ולהתמודד עם לברון בצורה טובה בהגנה, מתוך הנחה שגאסול יכול להסתדר עם דיוויס בצבע.

רמת עניין של משחק: A+ – היריבות ההיסטורית בין לברון וטורונטו מקבלת כעת נופך חדש כאשר טורונטו מגיעים בתור האלופים הגאים, ואילו לברון מגיע אחרי שהבטיח לעצמו לשלוט ב-"Sea Jam". שתי הקבוצות פתחו את העונה מצוין, והן מאוד מוכשרות, בעיקר הגנתית, וכנראה יהיה משחק עם רוטציות קצרות, בעיקר בטורונטו, מה שיגרום למשחק יותר אינטנסיבי. המשחק הזה גם יספק תשובות ראשונות לשאלה האם השתלת האופי שקוואי עשה לקנדים החזיקה מעמד גם אחרי לכתו…

הימור: הפתעה – טורונטו בקרב עיקש בהארכה בהפרש של 3.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 363 תגובות

        1. לנעמי שמר יש המון שירים נפלאים עם מנגינות נפלאות.
          אם היית צודק, אז היא לא הייתה אהובה כפי שהיית ושיריה לא היו אהובים כפי שהיו
          אתה מוזמן לשאול למשל, את דן אלמגור ורבקה מיכאלי, הם היו כועסים מאוד על דבריך!

            1. ראשית. ירושלים של זהב הוא לא הרבה שירים.
              שנית, כבר התיילסו לזה אנשים כמו אליהו הכהן, מחשובי חוקרי הזמר העברי, וברור שלא היה מצידה של נעמי שמר גניבה ספרותית מכוונת אלאנשהיא אהבה מאוד את השיר הבסקי והוא השפיע עליה בעבודה על הלחן של ירושלים של זהב.

  1. מיני+3- דנבר (דנבר)

    ילך צמוד, דנבר יברחו בדק האחרונות

    פילי- שארלוט+13 (פילי)

    פילי יוציאו את העצבים על הצרעות המסכנות

    אוק+7- באקס (באקס)

    האיילים יצודו את אדמס

    ניקס- קאבס+2 (ניקס)

    ניקס בזון וזה ימשך

    סאנס- נטס+2 (סאנס)

    הסאנס יראו לקיירי מה זה, בוקר הולך לחגוג חבלז

    פורטלנד- הוקס+9 (הוקס)
    פורטלנד ינצחו אבל לא מעל 9. פורטלנד תרמוס ואז בגארבג' ההפרש יצטמצם. יהיה מעניין להיות את הקרב של דמיאן מול הקוריוז ראש בראש

    לייקרס- ראפס+10(ראפס)
    לברון יעשה לברונטו ולייקרס ינצחו אבל יהיה פחות מ10 הפרש. יהיה אולי אפילו הארכה, יהיה צמוד. לא יפתיע אותי נצחון של טורנטו אבל אין סיכוי שאהמר על זה.

  2. מעולה חיים מעניין ומצחיק.
    קווין לאב היה יכול להיות עם מספרים גבוהים הרבה יותר הבעיה היא שאין מי ימצא אותו בפנים, כך שהוא יכול להמשיך לנופף בפוסט אפ זה לא ממש יעזור לו לקבל שם כדורים.

  3. תודה רבה חיים, נהנתי לקרוא את מה שכתבת.
    בתור אוהד הניקס צחקתי מלא שרשמת שאפשר להמשיך הלאה, כי באמת אין מה לומר על הקבוצה שלי, למרות שלדעתי הם יפתיעו וינצחו את קליבלנד.
    לגבי המשחק של פיניקס – אני חושב שקצת הפרזת עם הציון של העניין במשחק, אבל פיניקס באמת נראית טוב ואני בטוח שנקבל שם משחק קיצבי מאוד.
    לגבי טורונטו – לייקרס : אני דווקא חושב שלברון ודיוויס ינצחו כאן וימשיכו את הרצף שלהם.

  4. היה יכול להיות יופי של משחק בין הראפטורס ללייקרס אבל הפציעות של לאורי ואיבקה די גומרות את הסיכוי שזה יקרה.
    הראפטורס היו מתחילת העונה על רוטציה של שמונה שחקנים ואז פאט מקו נפצע ועכשיו לאורי ואיבקה. מאחורי החמישה הנותרים הרוסטר שלהם רדוד כמו ימת הווריורס בחודשי בצורת.
    בקיצור ניצחון קל של הלייקרס זה התרחיש הסביר ותקופה מאד לא פשוטה לאלופה.

      1. איזה מהשמות הבאים הוא שחקן NBA אמיתי: טרנס דיוויס, מאט תומאס או מלקולם מילר?
        אם סימנת כל התשובות נכונות אז קיבלת לייקרס בהליכה.

        1. אותו דבר על טרוי דניאלס, אלכס קארוסו ו-KCP שאנחנו מדברים עליהם הרבה, רק בגלל שהם בלייקרס…
          טורונטו יגיעו למשחק בלי יתרון העומק, בגלל כל הפציעות, אבל יש עדיין כמה נקודות שמהוות יתרון לטורונטו…

          1. ממש לא. שחקנים עם הרבה יותר נסיון. אתה מדבר כאן אשכרה על שחקני יורוליג (וזה לא עלבון זה פשוט מה שהם היו עד עכשיו).

            1. ורק להדגיש -זה מי שיעלה 6-8 מהספסל כי הוליס ג'פרסון וסטנלי ג'ונסון בדיפ פריז אצל נרס. אתה מדבר על קרואסו ודניאלס שהם שחקני 8-10 מהספסל של הלייקרס במיוחד היום שרונדו חוזר. KCP שחקן עם הרבה ניסיון בליגה.

            2. דניאלס תפר שלשת ניצחון במשחק פלייאוף פעם (2014 – במדי יוסטון נגד פורטלנד – משחק 3…)
              KCP בינתיים מזעזע
              הם שחקני יורוליג, אבל כאלה שיכולים להיות שווים דקות גם ב-NBA.
              ובכל זאת, הפציעות מייצרות ללייקרס יתרון עומק, אבל עדיין המשחק יכול להיות צמוד. האפשרות שהלייקרס ידרסו קיימת כמובן…

            3. פייי למדת.
              אגב יורוליג זה לא עלבון באמת כמו שאמרת יש יורוקאפ וגי ליג זה העלבון. איפה הם שיחקו ביורוליג מעולם לא שמעתי את שמם

            4. זו אשליה גם לאורי וגם איבקה היו מאד משמעותיים עד עכשיו. זה לא כאילו דניאלס בורג חשוב. אתה מפספס את ההבדל בין שחקן 6-7 לשחקן בקצה הרוטציה.

            5. מילר באלבה ברלין ותומאס בולנסיה לדעתי.

            1. מעולה שמעון

  5. איך ביסמארק ביומבו שחקן ספסל בשארלוט מקבל 17 מליון דולר לעונה?
    ממוצעים דלים בנקודות וריבאונד
    יכולת מחפירה מהעונשין

    1. לפני שהחוזה שלו נגמר, היה לו כמה משחקי פלייאוף מעולים עם טורונטו. יותר חשוב מלהיות טוב – צריך לדעת מתי להיות טוב

    2. קיץ 2016. הרבה מיליונים חולקו על ידי הרבה מנהלים.
      .
      אבל עם כל הביקורת לה זכו המנהלים, אנו האוהדים כתבנו באותה תקופה לא פחות שטויות –
      אני נתתי למג'יק ציון 7.5 על ההחתמה של ביומבו…
      עומר מזיג, דרך אגב, פגע בול בציונים שלו.
      .
      http://www.hoops.co.il/?p=78013
      .

      1. אוי יש פה ככ הרבה צחוקים חייבים מידי להביא תגובות שלנו מהעבר על דברים בחלוף הזמן זה הדבר הכי שווה 😂😂😂😂

        מנחם והאשך הרגו אותי החתמות מצויינות נתנו 7 לגואקים הנגר נואה וביומבו 😂😂. כולם עפו על נואה כאילו החתימו אולסטאר 😂😂
        לפחות בדנג כולם צדקו.
        חבל שלא הייתי אז האמת הייתי נותן פר 1 לכולם בזמן אמת 😂😂
        היה פרי נו מור על דריימונד כבר???

      2. להפנות את תשומת לבך:
        "ליל חמישי" הוא הלילה שבין שעות היום של יום רביעי לשעןת היום של יום חמישי.
        הלילה שבין שעות היום של יום חמישי לאךו של שישי הוא "ליל שישי". והלילה שבין שעות היוםמשל שישי לאלו של שבת הוא ליל שבת.

  6. תודה חיים, מצויין. אטלנטה ופורטלנד קבוצות יותר דומות ממה שהבלייזרס ציפו ולדעתי הבלייזרס ינצחו. חושב שגם הלייקרס ינצחו את טורונטו כי הם קבוצה אדירה, למרות שזה מצ'-אפ מעניין: גאסול על דיוויס, סיאקם על לברון ואז מי שומר על מגי/הווארד? מינסוטה-דנבר גם מעניין מאוד.

    1. אני חושב שזה עובד גם הפוך – דיוויס על גאסול, לברון על סיאקם ועל מי מגי/הווארד. ואם הסנטר על גאסול, אז דיוויס על סיאקם זה גבולי…

  7. טורונטו הרבה יותר טובה ממה שרבים חשבו, גם אני, שיישאר ממנה.
    אני מעריך נצחון, משכנע, לרפטורס.
    ראשית כי יש גבול לכל תעלול, ואי אפשר עם חצי קבוצה וחצי שיטה להמשיך ככה. לא נגד קבוצה רצינית. וזה לטובת הלייקרס.
    הקרב, מן הסתם, יוכרע על הפרימטר.
    .
    טורונטו קולעת הכי טוב בליגה, משכנע מאוד, יותר מ-40 אחוז (ממוצע הליגה: 35). צפי למטווח קנדי. גם הם ראו כמו כל העולם את מבצר הצבע של המפלצות. ולהם יש טילים ארוכי טווח מפצחי בונקר מצוינים, יותר מכולם.
    מנגד הלייקרס, ועוד בשליטת צבע אדירה ואחוז אפקטיב כולל מצוין – היא הקבוצה השלישית מהסוף בליגה מהשלוש… מחריד. 30.8%.
    זה מה שנהיה ממחסן הגארדים הדלוח. גרין ובראדלי זה בסדר, גם בתוספת ההגנה המציקה.
    .
    אבל עיקר האסון הוא הרבה בזכות תאומי החבלה, קארוסו ו-KCP, שלא אמורים להפתיע איש ביכולתם הרעה מאוד. היו ככה ולא ישתנו. קארוסו הוא בדיחת אינטרנט שיצאה מכלל פרופורציה. KCP הוא נושא לוועדת חקירה. במיוחד הוטו על טרייד שיש לו… טירוף הדעת, ואולי מה שיפריד בין טרייד מוצלח נדרש, וטבעת לקבוצה. 8.5 מיל' עסיסיים שמושלכים לפח, ועוד יותר גרוע – שעולים לשחק!
    .
    הדובדבן, מי שמחריד העונה ממש, זה קייל קוזמה, שחזר לא מוכן בכלל, והוא כרגע ביי פאר השחקן הכי גרוע שיש בליגה – אפילו יותר מ-KCP… אומר הכל.
    זה לא רק הקליעה משלוש, אלא נתוני האין-הגנה, *פעמיים* יותר גרועים מהמגן הכי גרוע בליגה, בכל העונה שעברה… עד כדי כך קוזמה נורא. אחראי במו ידיו לריצות משמעותיות של ריצות של היריב, מעיף כדורים לטריבונה, מאבד בפיזור דעת המון, לא עושה הגנה בכלל בכלל בכלל, קונוס. כשווגל ממשיך, בכוח, לנסות להכניס אותו. וכדור השלג נמשך.
    .
    הלייקרס אמורים לחטוף סטירה מצלצלת, ולטובתם, כדאי שזה יקרה מהר. טורונטו הקבוצתית השיטתית היא בול מי שמתאימה.
    נצחון ואפילו משכנע ממש לראפס.

    1. אתה כל משחק רושם את אותו דבר על הליקרס לצעוק 100 פעם זאב ורק פעם אחת להיות צודק לא מעיד על חוכמה(מה שלא קרה העונה כל משחק אתה נגד הליקרס והם מנצחים).
      הליקרס מצוינים הגנתית ובינוניים התקפית סבלנות.
      רונדו יחזור ונפסיק לראות את קארוסו – kcp- טרי דניאלס/קוק משחקים רצפים של 5-6 דקות עם רונדו +קוזמה שיאפס את הידיית לליקרס תהיה היכולת להעמיד בכל רגע נתון צמד שחקנים שיאיימו על היריב
      דיויס לברון, דיויס רונדו, לברון קוזמה, קוזמה ורנדו

      1. אני לא צועק זאב, אלא רואה (די לצערי רוב הזמן) את הפרויקט הזה, בגלל לברון והגבה, כי זה בשעות נוחות מאוד לרוב, וכי בא לי. אז פה לפחות – זה המיטב שאני (לא יודע מה זה אומר), יכול ומבין מפליי-ביי-פליי. רציתי גם עם יוסטון – נשברתי.
        ה"זאב" בא דווקא מתוך רמת ציפיות מאוד גבוהה. שעודנה קיימת. זה דווקא מחמיא בדרכו. גם להגנה, בלי שום זאב בדרך. כל היתר? קח את גיא, בורר לכל דבר ועניין. הוא ולא רק הוא, יחזקו אותי. הלייקרס קבוצה איומה התקפית. יש גם נתנוים תומכים, בשפע – אם נתונים נספרים היום…
        יותר מכך: העובדה שהלייקרס בהצלחה כזו, וגם זה כבר נכתב פה – מעידה עוד יותר על חולשת הקבוצות הבכירות של הליגה השנה. ואני, מה לעשות, רוצה לראות כדורסל ראויה לאליפות, אפילו כמה דקות יפות. זה לא מגיע כמעט בכלל. ולכן גם הציפיה לסטירה שתגיע.
        אפשר לקרוא לי, חצי הכוס הריקה. שיהיה..
        .
        וכיוון שהפעם אכן יריתי מוקדם מדי – לא ער להיעדרות הן של לאורי והן של איבקה – זו ההזדמנות לשים פס די גדול על התחזית. לא על מה שנכתב על הלייקרס! הכל שריר בריר וקיים. אלא על התוצאה, כי כמו שעידו כתב פה למעלה, זה קצת יותר מדי לדרוש מהרפטורס, בחוץ. לחלוטין מדויק. טעות שלי.

    2. ועם כל מה שכתבת, עדיין הלייקרס במקום הראשון במערב.
      אני מסכים לגבי רוב הדברים שציינת, הלוז היחסית נוח של הלייקרס קצת תורם למאזן. במבחן העין, הלייקרס עדיין ממש רחוקים מלהיות מועמדים לאליפות, בעיקר מבחינה התקפית. אבל הליגה עוד צעירה, קוזמה עדיין משחק כאילו הוא בטרום עונה.. אחרי חודש דצמבר הקשה שצפוי ללייקרס אנחנו נהיה הרבה יותר חכמים לגבי טיבם

        1. לוז נוח יחסית. מבחינתי לוז קשה כולל את הקבוצות: פילי, מילווקי, בוסטון, דנבר, יוסטון או הקליפרס.
          כרגע הם פגשו רק את הקליפרס והפסידו. עד שלא יפגשו את הקבוצות החזקות באמת, קשה לי מאוד להעריך את חוזקם.

      1. נכון. להגנתי אומר ( זו לא הגנה, וזה לא קשור אלי), שהפתיחה הקלה היתה ידועה עוד מהלו"ז, אפילו שמחתי להחשיד את הליגה (סטייל עדות ההיטרים), בתכנון מוקדם כזה, שיזרום נוח להסתגלות שנדרשת… מזכרוני, עד מחזור 20, מאוד נוח.
        אגב – גם הסטרצ' האחרון של הלייקרס קליל מאוד נגד קבוצות שאמורות להיות עמוק בטאנק. לתקן כל תקלה ברגע האחרון. לא רוצים עוד אסון רייטינג של פלייאוף בלי לברון והלייקרס… אמר ההייטר. ואולי יש משהו בזה.
        אשר ליתר, עניתי מעל, לבן דודי כאח לי.

      1. אתה זוכר שהיעד הראשון הוא אליפות לזקן ולראס? הא, שכחתי לרגע מה הכינוי שלך… LOL. למרות שמיום ליום זה נראה באמת, מה יש להגיד.
        אתה לא רואה לייקרס כמוני. קוזמה כ"כ רע שקשה לתאר. ואל תבנה על השלשות – זה אף פעם לא היה הפורטה שלו. אבל הוא מאוד פלאשי והקהל מת עליו, kuuuuuz, אז זה זכיר. אבל הוא לא גליק משם בכלל. קוזמה זה הכוח המתפרץ והיוצר הנוסף שהלייקרס כ"כ צריכה, אחד שיבוא ליד לברון והגבה וייתן את הדאנקים המלהיבים… כרגע זה אסון נורא. כאילו שכח לשחק בקיץ. זכרון השריר, אנא עארף. זכרון של דג זהב.
        טרייד על מארי, מהר. W לכל. עם קארוסו בתור מתנה חינם.

    3. כלומר טורונטו קולעת באחוזים מצוינים (40%+) וממוצע הליגה הוא אחוזים טובים (הטווח 37.5%-35% כשהטווח 40-37.5 הם אחוזים טובים מאוד).

  8. פריוויו מעולה, תודה רבה
    באמת חבל על המשחק הלייקרס ראפטורס. בלי פציעות הוא אכן משחק מבטיח, אבל אחרי הנאחס של הרפטורס באחרונה, הוא מבטיח בעיקר שיפור סטטיסטיקה לנערי האגמים מצפון מקסיקו

  9. הלוואי טורונטו. הם האנדראצ'יברים של העונה (איזה מוזר לכתוב דבר כזה על האלופה???),
    ובאמת שהכי כיף זה לאהוד את האנדרדוג.
    .
    תודה, חיים. אחלה פריוויו!

      1. גיא הפך לאוהד לייקרס מושבע. בתהליך מוכר, מתוך אנטי הייטריזם, וקצת חיבה כפרית ללברון.
        (זה בסדר, רשע – אומרים שאני אומר פה הכל הפוך, אז זה אמור לחסן אותך).

  10. חידת ערוץ הספורט:
    8 משחקים הערב. ערוץ הספורט, זאת אומרת, המנוי בדיל שהם קנו, בחר עבורנו 2 משחקים.
    לא נשאל, איזה 2.
    יותר קל:
    איזה משחק אחד, בחר הערוץ שלא לשדר?
    מצפה שכולם יקבלו 100. בהצלחה!

    1. נ.ב.
      אני משתדל לבחור שירים שיסייעו לי בכתיבת הפריוויו, כלומר משחקי מילים, ציון אירועים היסטוריים חשובים וכו'.
      אני פתוח להצעות פלייליסט, אבל אני משתדל להכניס רק את מה שניתן לקשר בינו, או בין הכותרת שלו, ובין הפריוויו…

  11. מי שינה לי את השם? בושה וחרפה לאתר הזההההההההנננננהההההההההנהנהההההה
    מי שינה לי את השם? בושה וחרפה לאתר הזההההההההנננננהההההההההנהנהההההה
    ממי אתם מפחדים הכינוי האמיתי שלי ידוע לכולם!!!!
    מי שינה לי את השם? בושה וחרפה לאתר הזההההההההנננננהההההההההנהנהההההה

    אין שום סיבה שהפועל אילת תובס ב12 הפרש זה פשוט לא מציאותי ולא תשתיקו אותי

    1. אני שיניתי לך את הכינוי לאחר שהתעלמת מבקשות חוזרות ונשנות. אתה מוזמן לשנות אותו בחזרה למשהו שלא יכביד על קהילת הגולשים.

          1. אתםםםםפפםםםםםפםםםם תראו היום איזה מלך אני יוצא ואיזה קופה אני עושה על ביתר.
            חיפה פי 2 חסר סיכוי ותיקו זה לא הימור בכלל ואז תעשו לי לא שם של 10 מילים אלא 100 מילים!!!

          1. ובמקום להתלהם פשוט תתחשב.כמו ששינית את הכינוי בפעם הראשונה אתה יכול שוב רק למשהו שלא יפריע לכל מי שגולש כאן.

            1. לא חיכיתם בכלל ונגעתם בלי לשאול!!

            2. בודאי שחיכינו. יותר מיומיים.

            1. ביתר תראה לחיפה שלא תעיף מבט בכלל לאליפות

            2. עדיף שתהיה יותר קצר מקצר

  12. בנוסף למה שכתבתי עכשיו מנסים לגרום לכם לחשוב שכל הקופה על חיפה אז זה 1.95 פתאום.
    תיקו לא היה למכבי נתניה לא למכבי תל אביב ואפילו לא להפועל באר שבע מול סקציה המסכנה…..

      1. ועוד משהו – הפורום כאן הוא לא פורום הימורים, אז אם זה כל מה שמעניין לכתוב תשתדל לעשות את זה במקום אחר.

      1. אתה האחרון שיש לו מושג, קל לסבן אותך. תשאל את חברך הנעדר. ולא במקרה הוא נעדר.
        והראשון לךחשוב שכולם תלמידים שלו ויש לו סרגל. הפנימיה האנגלית, לא כאן. ואני עוד עדין.
        תשחרר, מנסה לצחוק איתך במאבק המשותף. מה הצנון האנאלי שהשתלט עליך?
        צא מזה.

            1. מצוין.

  13. רוצה לטנף קצת על השיפוט באנגליה וה-VAR, שערוריה בינ"ל מה שהיה עכשיו.
    אבל לא רוצה שזה ידליק שם… מה יהיה? לצאת מהבונקר?

  14. פריוויו מעולה ממש. תודה רבה חיים.
    חבל על פצועי טורונטו, לאורי כמובן אבל בעיקר איבקה שבמשחק וחצי שראיתי אותו היה יוצא מן הכלל. בכל זאת שווה צפיה בגלל השעה הנוחה, בניגוד לפיניקס-נטס שגם כן שווה צפיה אבל בשעה של אינסומניאקים- not that there's anything wrong with that

  15. זה לדיומא אבל עם ווליום הרבה יותר גדול.
    מה שקרה היום בליברפול, "משחק העונה", הוא שערוריה שאין עליה מחלוקת.
    2 לטובת פנדלים ברורים לסיטי, שאין בכלל איך להתמודד מולם.
    יש: השופט בחר לא ללכת ל-VAR, ועשה כאילו כלום!
    מה שווה ה-VAR – אם אפשר להתעלם ממנו?!
    פנדל ראשון בתיקו אפס, ממנו מגיע גם שער היתרון לליברפול… שינוי מוחלט של כל המשחק. ועוד אצל האדומים בבית.
    שני, במצב 1:3 לסקאוזרס, סיכוי אחרון לקאמבק, דקה 82… כלום.
    ברגע הזה פפ איבד את זה, ורץ לשופטים בצעקות משוגעות. "פעמיים! פעמיים!". השחקנים השתגעו. הקהל. העולם.
    תכלס היום הוכרעה האליפות באנגליה, ובאמת שהגיע הזמן לקבוצה של רוקט רוני.
    אבל זה? זה אירוע שידובר עוד רבות. מראה שוב: אפשר לברוח מכל שיפוט הווידאו החכם. כי בסוף יש שופט טיפש מאוד (שלא לומר דברים אחרים).
    לא, אין הסבר. אפילו לא הלך ל-VAR! פעמיים!! על 2 פנדלים, 2 נגיעות יד ברורות שכולם רואים בלייב.
    בהלם פה.

    1. שמחתי מזה כי הקבוצה שאני אוהד ניצחה ובדרך לאליפות אחרי 30 שנה(לליברפול היה לוז פי 2 יותר קשה מסיטי עד עכשיו והם מובילים ב 9) אבל אם נצא רגע מהפוזיציה אתה צודק מאה אחוז

      1. ליברפול כבר שיחקה נגד סיטי צלסי יונייטד טוטנהאם וארסנל ואפילו לסטר המפתיעה בשנית ואת כולן ניצחה חוץ מיונייטד המנחוסים שהסתיים בתיקו(איבוד הנק היחיד של ליברפול העונה)

        סיטי שיחקו רק נגד טוטנהאם(תיקו)וליברפול(הפסד) ועומדים לפניה משחקים קשים עד לסיום הסיבוב הראשון

      2. אני מאוד אשמח עם אליפות של ליברפול, כמו חצי מהעולם. הם גם היו עושים את זה בלי השערוריה, הם באמת הקבוצה הכי טובה היום בעולם, ועם כדורגל נהדר והתקפי, עוד מסוף עונה שעברה. וסיטי האלה, למרות פפ הגאון… לא מת, בכלל.
        אבל למה ככה? יא אללה. או שיבטלו את ה-VAR לגמרי. שיחזרו לישפוט עם טעויות כמו פעם, "חלק מהמשחק", שוטף, ולא פנדל קטלני על כל נגיעת יד זניחה שמי הרגיש. אבל אם יש VAR? להשתמש. אחרת זה כאוס, זה החלטת שופט שרירותית, זה פתח לשחיתות ולחוסר צדק – בתחפושת של, "הבאנו שופט וידאו אובייקטיבי". זה הכי מסוכן.

  16. זה בהחלט נראה שמיני למדו כמה טריקים מהספר של דנבר – השימוש בטאונס כיוצר מעמדת הסנטר פשוט מצוינת (תודה לרועי על האבחנה)

  17. ההגנה של מיני לא כזאת גרועה כמו ההתקפה שלהם הם פשוט מתרוצצים על הקשת ומיידים שלשות ללא הכרה אין כמעט חדירות לסל אפשר לחשוב שההגנה של דנוור ככ טובה

  18. יוקיץ' לא בכושר, אבל בתור אוהד דנבר המשחק הזה ממחיש לי את מש שידעתי מזמן.
    דנבר מרחק להחליף מילסאפ אחד בשחקן 30 מיליון נורמלי מלהיות קונטנדרית.
    לא מבין את הסיפור הזה. כבר כשהחתימו היה ברור שזה לא זה.
    ואיזה סל של בארטון!

    1. +1. נדהמתי שהם החליטו לממש את האופשן על מילסאפ.
      הייתי משוכנע – ה-30 מיל' הכי קלים בעולם. תלוש נהדר לבנות אלופה, אולי.
      איזה אופציה? קליל: בלייק גריפין.
      אחד על אחד. אותה עמדה, רק איזה הבדל.
      דטרויט , שלא הולכת לשום מקום, היתה מנשקת את השטיח עבור המתנה של חוזה נגמר. יודע מה? ועוד סוכריה של אחד הצעירים מדנבר.
      בלייק לדנבר?… גיים צ'יינג'ר.

      1. בלייק גריפין גמור איזה הגנה יהיה להם בדיוק איתו ויוקיץ עזוב שאני לא מדבר על האטיות בהתקפה והחוסר ריווח (כן בלייק למד חצי מרחק אבל הוא עדיין טוב יותר בצבע)

  19. Miami has levied a 10-game suspension on Waiters for “conduct detrimental to the team” off heels of incident where he had taken one ‘gummy‘ prior to boarding team plane, per sources.

  20. The Heat believe Waiters was given the “gummy” by a teammate, but Waiters has been reluctant and has decided not to say who provided it, sources tell @TheAthleticNBA @Stadium. Waiters has had a tumultuous series of events with Miami this season.

  21. קולורדו לא מקום שמושך שחקנים, אבל אופציה לקונטנדרית תמיד יכולה לגרום לכמה לרצות לבוא.
    פחות טוב ממילסאפ לא ימצאו.

  22. גם ג'ורדן בל לא קיבל דקות עד עכשיו. האמנתי בקיץ שהוא הולך לתת עונת פריצה.. כנראה שנתתי לו יותר מדי קרדיט

  23. דיון המסכן… תמיד היתה לי פינה חמה עבורו, כי הוא נראה קצת טמבל, עם הרבה כישרון, שנדון מראש לכלום.
    צריך לזכור – כל שחקן NBA הוא הכי טוב בעולם. כל אחד מהם, היה לא רק הכי טוב בשכונה, בבית הספר, בבתי הספר באיזור. הוא היה אחד שבאים מרחוק לראות אותו. ואז הוא מגיע למחנות עם עוד עשרות כמוהו מרחבי המדינה – והוא ממשיך הלאה! הנבחר. ואז זה בקולג', עם הכי טובים של הכי טובים של הכי טובים – וגם שם הוא הכי טוב. הוא באמת בן אלוהים קטן.
    ובבחירה בדראפט – הוא עולה לאולימפוס, רשמית. אחד מ-500 שחקני הכדורסל הטובים בעולם, וכל מי שחולם להיות כזה. אחד ממיליון, מכל העולם.
    אז איך האנשים האלה יכולים להבין בכלל, אתה לא טוב מספיק? זה קשה, כמעט בלתי אפשרי, כי האופי כבר דפוק כהוגן, מכל מה שקרה קודם.
    אז דיון שבטוח ובצדק שהוא הכי טוב בעולם, בינתיים שכח לסגור הדלת, ובינתיים הגיעו הנזירה והאביר, וזהו. על האצבעות סגרו לו את הדלת. הלך הבית. לאן יחזור. אי אפשר לרדת מגן העדן.

  24. משום מקום נהיה משחק צמוד. דנבר כבר כמה דקות לא מצליחה לשים נק' על הלוח.
    טאונס אחרי המון החטאות ל3 סופסוף קובר שלשה ומשווה את התוצאה
    40 שניות לסוף

  25. מ-6:43 לסיום, עד 40 שניות לסיום כבר – דנבר בלי נקודה. נקודה!
    ריצת 0-16 למיני… שוויון. 90-90.
    נאגטס, מתרגלים קלאצ' לפלייאוף? כי זה התירוץ הכי טוב שיש.
    מיני! ריצת 0-16!!

  26. בדיוק באתי להחמיא לוויגינס על הפעולות שלו בדקות האחרונות ועל זה שהוא לא מכריח זריקות.. ואז הוא זורק זריקה כזאת לא חכמה..

  27. אם מינסוטה קצת יותר מדויקת היא מסיימת את זה כבר בזמן החוקי. למרות שבשלב מסוים זה הפך לחיובים.
    שופטים צריכים לא לשרוק על כל נגיעה בחצי השני שלא משפיעה על המשחק.

    1. זה טרייד שהוצע לפני שנה על ידי. מנגר דנבר סירב בתוקף. האמת חתיכת הימור אבל כוכב לא יגיע לדנבר לבד. פורטר לא יהפוך לכזה ומה שיש לא מספיק לטבעת אז חייביםמאול אין. גלינארי האופציה הכי טובה אחכ בלייק ואולדריג

  28. טוןב, אז עכשיו ההוראה היא:
    רק שלשה מפגרת, רק שלשה מפגרת.
    6 מ-44? ה-45 חייב להיכנס!
    יאללה מיני באזר ביטרררררר….

  29. מייק מאלון צריך לעשות קוואי ולתת ליוקיץ' לנוח משחק פה משחק שם בחודשים הקרובים.
    היה ברור שאליפות העולם המיותרת הזו תפגע בו.
    ועדיין… שני גיים ווינר ברצף.
    The joker…

  30. החלשים-ממש ניצחו את החלשים-ממש-וטיפלה-עוד.
    עד סוף העונה, לא יישאר לנאגטס על מה לדרוך. מגרדים את הצ'יז של הצ'יז של הרגל, על כל נצחון. פלייאוף סיבוב ראשון, זה המקס'.
    גריפין על מילסאפ! עכשיו!!

  31. בוקר טוב לכולם
    סביר שאדביק גם בפוסט הבא כך שיותר אנשים יקראו.
    חדשות לגבי פציעת הייווארד: אחרי מספר צילומים הסתבר שהרדיוס בסדר גמור. השבר/סדק הוא באחת מעצמות כף היד הארוכות, מה שקראנו בלימודי הבי אי באוניברסיטה המטקרפה הרביעית (fourth metacarpal). הייוואד יטוס לניו יורק בשביל שהמומחה יחליט האם צריך לנתח או לתת לשבר להתאחות לבד. אני מנחש שיתנו לפציעה להתאחות לבד ולא יהיה ניתוח. מהסרטונים שאני רואה הייווארד חבוש ומשתמש לא רע ביד הפגועה כולל אחיזה של חפצים באותה היד. לדעתי (ניחוש!) היד תהיה בגבס או אפילו רק בחבישה כשלושה שבועות ואחרי כן עוד חודש חודש וחצי של בדיקות ואימונים לפני שיחזירו אותו לפעילות ספורטיבית מלאה. נקווה שגמר את מכסת הייסורים שלו עד סוף החוזה עם הסלטיקס ושיחתום עוד חוזה מופחת בסוף החוזה הזה כי מה שראיתי ממנו בפתיחת השנה זה מה שאני רוצה בסלטיקס לתמיד.

    1. הבהרה, מדובר במטהקרפה שמחוברת לקמיצה וטווח הזמן שהצעתי הוא המקסימום. מומחים טוענים שאפשר לחזור תוך 3 שבועות אם אין ניתוח. אבל אני בטוח שהסלטיקס לא יקחו סיכון וישביתו את גורדן ליותר מחודש בחוץ.

      1. יאניס עובד קשה מדיי
        כן כבר ראיתי את שני הסרטונים.
        מעניין עם הטורקי ישחק מחר מול דלאס?
        צריך מישהו שיעצור את פרוזינגס, לדעתי וויליאמס ה III יתאים מאד!
        בכלל אני צריך לשנות אולי את היוזר מד"ר רזי ל… אברי צדק!
        ולאכול כובע בסוף השנה. משום מה יש לי תחושה שה III שחקן שיעבור המון פציעות. הלוואי שאני טועה.

  32. הנה שרדר מתווכח עם השופט. לדעתי ואחרי הקריאה של חומר הלימוד שניפק שעיו אני מסכים עם שראדר. הגיעו לו שתי קליעות. אבל השופטים בדקו במוניטור אז כנראה שאני טועה.

  33. גבירותי ורבותי, דיים התחיל במטווח.
    כמה נקודות יהיו לו בסופו אם קצב הקליעה הוא 2 נקודות בדקה? וזה בהנחה שמשחקים 52 דקות לפני שיוצאים ב 6 עבירות?

  34. השלשה הזו של CP מגיעה מאוחר מדיי והיא סתם ניפוח סטטיסטיקה כמו שאומר רבנו צ'יסטה אחרי שהילדים העירו אותו.

  35. ל-ג'וול
    Twenty five quid to live on
    Seven days a week to survive
    Five and twenty pictures of the queen
    You won't see starvation in her eyes
    Twenty five quid to dish out
    And you're already ten in debt
    So with fifteen singles left over
    The landlord gets the rest

    Maggie, Maggie you cunt Maggie, Maggie you cunt Maggie
    Maggie you cunt Maggie Maggie Maggie Maggie you fucking cunt

    בסוף מגי הצילה את אנגליה והכלכלה הטובעת שלה…

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      רסמי קיבלנו אתמול שיעור מהאשף….
      אתמול זה היה תיאורתי, היום מעשי.
      לפי שי פון-פליט זה זרג ולברון דרג, אולי דרג א?
      ובהתאמה, פון פליט נחסם בעבירה, המשרוקית בדממה, לברון מיד אחרי זה עושה תוקף ומקבל 2 מהקו.
      דרג מול זרג…

  36. קומזה! מהלך 4 נקודות משנה מומנטום. לטורונטו, כן?
    הרבע נגמר, שלשה +1, ועוד שלשה לרפטורס. לסגור את כל היתרון.
    קוווווז. הוא כ"כ נורא…..
    .
    אשתדל לסתום, דווקא יש הבוקר עבודה עם חברינו.
    הייטרים – בואו בואו!

  37. טוב מתחיל להתארגן
    צ'יסטה, מה אתה אומר על ריקי רוביו? שחקן ענק ולא נגר בכלל. תכנס לבוקס תראה מה הוא עשה הלילה. על הדרך עצר את קיירי על 15.
    זה נגר? זה גיים צ'יינג'ר…………………………………………..

  38. אני רואה קאובויז אבל נראה לי שפיזדייל הולך להיות המפוטר הראשון העונה כי בניגוד לשנה שעברה שהניקס עשו טנקינג בשביל זאיון השנה הם משחקים בשביל לנצח

    Knicks president Steve Mills and GM Scott Perry addressing media after blowout loss to Cavs. Mills: "We aren't happy where we are. This is not where we expected to be…(Jim Dolan) still believes in the plan that we put together." Knicks have lost 8 of 10 games.

    1. הגיע הזמן מאמן כושל ושורף את נוקס סתם שם. נוקס יכול להיות טוב מאינגראהם גם. בארט ונוקס חייבים לשחק בחמישייה ולשחק 30 פלוס דק לא משנה מה. כל היתר לא רלוונטים בכלל שם שחקנים שלא יהיו שם תוך שנתיים והדביל הזה עושה לו סדרות חינוך ומעלה את בובי פורטיס ומרקוס מוריס.

  39. קארוסו פותח את הרבה השני.
    גומל למאמן בשני איבודים רצוף….
    טוב, די. כתבתי בפריביו. התוצאה תהיה שונה. לא המהלך, כנראה.
    הלכנו.

  40. מי שהחמיץ את הסאנס הלילה, החמיץ את בוקר ורוביו בהצגה של כדורסל. הצמד משחקים נפלא אחד לצד השני, וזה רק משתפר ממשחק למשחק.
    בוקר?
    אני יודע שזה מגיע מפיו של אוהד מוכה סנוורים,
    אבל אני באמת מאמין שהוא כיום השוטינג גארד מס' 1 בליגה.
    25.8 נקודות, 62.7% אפקטיבי אדירים, 53% מ-3, 92.7% מהעונשין, 5.4 אסיסטים.
    אלו נתוני יעילות פסיכיים.
    עכשיו כאשר מתבוננים על איך הוא עושה את זה –
    על התנועה ללא כדור. על היכולת לתפוס מקום בצבע על שחקנים חלשי/נמוכים ממנו. על היכולת לחדור לסל –
    מבינים שמדובר על סקורר ברמה הגבוהה ביותר.
    .
    (בשביל עידו)
    אבל זה לא משנה את העובדה שאלו קלוריות ריקות, שהוא אגואיסט, ושהוא כרגע פשוט לא מאפשר לכלום לצמוח לצדו (ע"ע ג'וש)

    1. זה הכל ריקי
      כל השינוי במנטליות זה הוא.
      זה אופי חדש ושונה לגמרי ממה שהכרת בשנים האחרונות.

    1. ההוקס בלי יאנג זה קבוצה שלא מתאימה לליגה, יש כמה קבוצות קולג שלוקחות אותה, למזלם הם פוגשים את פורטלנד כריות איזה הגנה בדיחה יש להם

  41. נו, אז איפה היינו?
    מצטער על הספוילר מתגובה 8. הולך ומתאמת, אחד לאחד, ממה שאני קולט בחצי עין.
    הלייקרס בדרך לסטירת הלחי ההכרחית. והכל, הכל ידוע מראש.
    לטובתם – שוב – שלא ינצחו איכשהו הערב. זה המשך השקר.
    סי יו בעדיין.

  42. השופטים לא מצליחים לחסל את ההוקס יש הארכה יהיה להם 5 דק לחסל. 0.7 שניות היה כדור של פורטלנד מהחוץ למה שחקן של הנוקס מנסה להפריע למוציא החוץ במקום לעשות דאבל טים על דמיאן? זה לא שאפשר להחזיר למוציא החוץ את הכדור? פתרונים?
    יאלהה טריי תנגב אותם בהארכה

  43. מי זה הבושה הזה בטורנוטו עושה צחוק מהווארד?
    כרגע כולם עושים צחוק מהווארד הוא נראה כמו מסננת.
    זה טורנטו בלי קייל לאורי. מה יהיה?

  44. טוב עם איך שמתעללים בלברון היום גם השופטים לא יעזרו להם. שיתקשר למשטרה וידווח על התעללות רוכבים לו על האפרסק

  45. קוזמה! מחטיא ליי אפ קל ב-4-2 לצ'אנס אחרון.
    טורונוטו סוגרת בצד שני.
    בולגיים. הכל כצפוי, לעיל 8.
    .
    קפה, ונעשה צ'קליסט.

      1. צודק ב 100%
        בסוף יימאס ללברון להיכנס ב 3 שחקנים ולהוציא החוצה. עדיף לו סל ועבירה או סתם עבירה כי הוא דרג א'

  46. ללא קייל וללא איבקה טורונטו עושה חיים קשים ללייקרס.
    הלייקרס אספו ניצחונות נגד קבוצות רכות אבל ברגע שיש קבוצות ערסיות ושורטות כמו קליפרס או טורונטו אנחנו פתאום רואים את השקר.
    .

    1. +1.
      ומה שהכי צריך לבטל, זו האפשרות לקחת טיים-אאוט במהלך משחק רץ. זה הכי נגד שטף המשחק ויתרונה של הגנה מעולה.
      כמו אירופה. משחקים! כי זה המשחק! מהפכים, דרמות – אין TO עד לעצירה אמיתית.
      הכרחי.

  47. חוזר להערכה בתגובה 8, פריביו המשחק:
    .
    נצחון ואפילו משכנע לטורונטו. צ'ק.
    מטווח שלשות של הקבוצה הטובה בליגה. גם אם לא היה מזהיר הערב, זה יתרון גדול ושובר בונקרים ומבצרי צבע כמו של הלייקרס. צ'ק.
    משחק התקפה נורא של הלייקרס. טריפל צ'ק. כמו הטריפל הריק של לברון, בערב רע. גם זה צריך להילקח בחשבון אחרי פתיחת עונה של גיבור-על. גם למסי יש ערבים כאלה (יש?). צ'ק 23.
    גרועים מאוד – קארוסו וקס"פ. השחקן הגרוע בליגה – -קוזמה. הפלוס מינוס הגרוע בקבוצה, של השלישיה. -11, -10, -6. טריפל צ'ק עם נצנצים.
    סטירת לחי הכרחית – צ'ק פתוח.
    .
    "בכל זאת, נצא עם משהו טוב":
    אם הכל ידוע לי, האידיוט, מצבה של הלייקרס טוב. הגידול מאובחן. עכשיו צריך לסמן, לסלק מה שאפשר, לנקות, לתקוף חזרה. יש הים כלים טובים. ולצאת נקי:
    משחק התקפה. אין כזה ברמה של מעבר לכיתה ב'. היפםטרוטת ממחסן הגארדים. במיוחד יו נואו הו. לייצב הרכב ורטציות קבעות שמכירות זו את זו. טרייד דחוף, חיזוק המקומות הרכים, העומק שאין מתחת ללברון במיוחד. האיש מבוגר ועוד משחק פוינט. אפרופו: רונדו, לא נעים אבל זה הרכחי. להכשיר חזרה. להוריד את קוזמה לקירור ועובדה על צעדים בסיסיים ועל ה-ג-נ-ה. יש מה.
    ללייקרס יש עתיד טוב יותר. זה תלוי בה להשתנות, ולא מעט.
    .
    כשלעצמי?
    לא יספיקו הכל עוד העונה. אולי בעונה הבאה, כמו שתמיד קורה בקבוצות האליפות של לברון. אחת לחימום, שניה – דה ביג קאהונה.

    1. את מי שהוא הכי רוצה, הוא נעל בקבוצה, תחת השם "ריצ' היל", לחוזה איום.
      עם וטו על טרייד!! LOL.
      8.5 מיל' דולר שהלכו לתקרת השכר. לריצפה. אולי ימנעו את הטרייד שמבדיל בין אליפות לכלום.
      לפחות היום מיזערו נזקים, והעיפו אותו אחרי 4 דקות הרס טיפוסי מזוקק, אפס נקודות והכי נמוך בפלוס-מינוס. KCP בתחרות קשה עם קוזמה, על תואר השחקן הגרוע בליגה. לקוטז עוד יש סיכוי שיקום, והוא ישתקם. KCP הוא בשר מת.

  48. נ.ב. טורונטו, אולי חוץ מיוטה, הקבוצה הכי טובה בליגה. בעצם בלי הסתייגות. *הקבוצה* הכי טובה ב-NBA. על כל הבוסטוניות להוכיח אחרת.

  49. לייקרס יש 4 בעיות עיקריות

    הבעיה הראשונה – היא לא קבוצה
    הבעיה השניה – איפה שלברון משחק אף פעם אין קבוצה
    הבעיה השלישית – לברון כבר לא בן 28 או 30 או באיזור
    הבעיה הרביעית – איי די הוא נקניק

    בפליאוף קבוצות יטישו את לברון והוא ירגיש שכל ערב הוא כמו בסן אנטוניו כש"התקלקל" המזגן

    1. אם אתה מדבר כדורסל ולא טראש, יש מה.
      1. הלייקרס לא "לא קבוצה" מאוד לא קבוצה.
      2. לא נכון. ההיט לא קבוצה? מכונת ההתקפה של קליבלנד לא קבוצה? מאוד לברונית, אבל חתיכת מכונה משומנת ב-8 צילינדר. מילווקי החדשה עשתה מזה קריירה שלמה…
      3. נכון, הוא מנסה חלעשות האתמות. לברון בפוינט משרה מלאה – רע. אולי ל-5 דקות קלאצ'. חובה מוביל אמין. כרגע אין. רונדו? בספק אבל ינסו, זה ברור. הטרייד האידאלךי? דז'ונטה מארי, עם ההגנה וההאסל וניהול המשחק, הוא גם פרוט'זה של לברון וקלאצ'. על השחקן שפופ הכי אוהב: קוזמה. יהיה W לכל.
      4. תגדל אתה בניו אורלינס אצל דמפס, סלאמי סוס זה הבסט שאפשר. מחלת אמביד, כולם רוצים שלשות, להכריח, לונג-2, "אני ורסטילי". לא, אתה ה-4 הכי טוב בעולם. תעבוד על pnr עם לברון. לא ורסטילי בכלל. תוצאות.
      5. לא יטישו, אולי יתישו. לזה יש עונה שלמה ו-700 מומחים הכי טובים להתכונן. בינתיים? לברון הוא כנראה השחקן הטוב בפלייאוף אי-פעם. אומר "כנראה" כי אין כוח לבדוק – המספרים שלו מפלצתיים, והתרומה לקבוצה. מוביל בכל מדדי ה-PER וכו', בפור גדול, צמוד-צמוד למייקל, 2 קומות, לא 1, מעל היתר.
      נפילה תבוא לכולם. יש דרכים למזער ולהתאים. מוקדם מדי.

        1. פותח דף חדש כל בוקר, לא רק בספורט, בהכל. אין זמן להתעכב אחורה, החיים קצרים תאמין לי.
          לא תהיה הייטר, יעני תהיה אבל במידה סבבה – בכיף. לטס פליי בול. אחרת, זה קרב חפירות וזה מתיש, טישטוש, טושה, אין לי כוח ועצבים. אפילו עכשיו בהופס אני נופל בפח הזה יותר מדי. די. זה מקום ליהנות בו בהפסקות, לא ללכת מכות פול טיים. זהו.

  50. טורונטו קבוצה נהדרת. בדגש על המילה ק-ב-ו-צ-ה .
    כבר בעונה שעברה הורגש הדגש על פילוסופיית ה-next man up ,
    והשנה זה מורגש ביתר שאת.
    צל"ש מגיע לנרס על איך שהכין את הקבוצה לעונה, ועל איך שהקבוצה מתמודדת עם שינויים בהרכב.

    1. +1 מלא-מלא. עשו עוול לנרס, ממשיכים לא לספור כמו שמגיע לו. כי מי אוהב את הוויז-קיד החדש עם המשקפיים. אותה מחלת קולגות בכל העולם.

  51. איזה כיף לפתוח יום כשסלטיקס במקום הראשון באן בי איי, לפני הלייקרס.
    פעם אחרונה היתה לפני שנתיים כשהפציעה של הייווארד הוציאה את הסלטיקס לריצה של 16 רצופים כמדומני.
    האם היום ב 4.5 לפנות בוקר הריצה הזו תיעצר ע"י לוקה ופרוזי? נחיה ונראה.

      1. את לוקה אי אפשר לנגב…
        את השחקנים האחרים זה סיפור אחר.
        חושב שטיימלורד יכול לחסל את פרוזי.

  52. למזלה של הלייקרס, יש לה המשך נוח לאללה עד מחזור 20. יכולה בלא הרבה מאמץ לסיים באיזה 4-16 אפילו.
    לאסונה, היא עוד תאמין במספרים האלה. זה זמן שנועד בדיוק כדי להתחיל לייצר שם קבוצה. לא אהלן ולא סהלן על הספסל.

  53. חייב כמה מילים על תמונה שלא יוצאת לי מהראש בפסק הזמן האחרון של הלייקרס היום.
    מה שראיתי ברכבת, לברון נשפך על הכיסא ארצי באנקר שלו עם הכר המיוחד שמגביה אותו מעל כל השחקנים האחרים (מניח שיש לו בעית גב תחתון) מתחתיו/לצידו אייברי ברדלי וגרין משתחווה. זו היתה תמונה סוריאליסטית לפנתיאון ההייטרים שלו.
    צריך להפוך את זה לממ….. מי לוקח את העניין על עצמו?
    זהיכול להיות מצחיק עם יהפכו את זה לקטע וירלי עם דיברור…

      1. אני מניח שאני לא היחידי ששם לב לקטע.
        שי זה היה פשוט כל מה שאתם אומרים+++
        זה מפחיד וגם מצחיק באותו הזמן.

  54. עוד כמה מילים על הקבוצה שהיה לי הכי היה כיף לצפות בה הלילה, הסאנס:
    .
    אחרי התחלה בינונית משהו מטווח ה-3, הסאנס מתחילים לפגוע. אבל ממש לפגוע מבחוץ. 9 משחקים לתוך העונה והם במקום ה-4 בליגה באחוזים מ-3 (38.4%), כאשר הם קולעים בממוצע 13.2 שלשות למשחק. בהתחשב בעובדה שהם היו במקום האחרון בליגה בעונה שעברה באחוזים מ-3, זה זינוק מרשים. ממש.
    הלילה, דרך אגב, הם קלעו 19 שלשות ב-45% . כבר כתבתי "מרשים"?
    .
    קמרון ג'ונסון לאט לאט נכנס לעניינים. לשמחתו, אין עליו נטל ציפיות, מה שמאפשר לו ללמוד את המשחק, ואת הדרכים בהן הוא יכול להועיל.
    הלילה הוא היה אקטיבי מאוד, הן בתנועה על קו ה-3, והן בחיתוכים לסל. זה הסתיים עם 15 נק' באחוזים טובים מאוד (3 מ-5 מ-3, 6 מ-10 מהשדה).
    .
    הנעת הכדור של הסאנס? היא ממשיכה ביתר שאת. הלילה 70% מסלי השדה הגיעו אחרי אסיסט. תענוג לצפייה.
    .
    ואי אפשר לסיים בלי כמה מילות התגוננות מעידו –
    זו רק תחילת העונה. הסטטיסטיקות יתיישרו. אגואיסט נשאר אגואיסט, וקלוריות ריקות לא הופכות לאסאדו במחי קיץ אחד.

    1. ארון ביינס פשוט מדהים. נכון משאירים אותו לזרוק חופשי מבחוץ אבל גם בפיק אנד רול וגם בחסימות והמסירות הוא פשוט אדיר.

      1. צודק. קל להסתכל על השלשות של ביינס, ולחשוב שזה מה שהוא יודע לעשות. הבן אדם תותח בפיק אנד רול. לא ידעתי לפני העונה שהוא מסוגל לנוע כל כך מהר, כל כך בהחלטיות, אחרי הפיק אנד רול. ויש לו ידיים טובות (חלק קריטי לגבוה מבהלכי פיק אנד רול – להיות מסוגל לתפוס את הכדור).
        לא בדקתי, אבל אני חושב שהוא מהמובילים בליגה בנקודות למהלך פיק אנד רול.

        1. 1.65 נקודות למהלך פיק אנד רול. שני בליגה (לפני המשחק הלילה). כאשר מתבוננים על נפח + יעילות, הבן אדם מציג נתונים כמו של הראל.
          אני לא ראיתי את זה מגיע.

            1. לא ממש, אתה במוד ווישפול טורבו.

            2. אבל קשה שלא להיות…

      2. אני מסכים, גם אייטון זה פוטנציאל סופרסטאר לדעתי אבל כשיחזור יהיה לכם כאב ראש חיובי האם לפתוח איתו או להשאיר את ביינס, אני לא רואה את אייטונס הופך לPF אלא צריך לפרוח בעמדת הסנטר וביינס מגן טוב משמעותית ממנו (בטח באחד על אחד זריז לגודלו יש לו את החיסרון של ההגנה בצבע אבל הוא עדיף עשרות מונים על אייטון) ומרווח את המשחק .
        אייטונס בצד השני הרבה יותר טוב התקפי ובעל פוטנציאל גבוה הרבה יותר.

        1. אין פה שום כאב ראש. אייטון פוטנציאל סופרסטאר ביינס אחלה והכל כן אבל אין פה שאלה. מה שכן הם סגורים הרמטית בעמדה 5.
          עכשיו נשאר רק לחשוב מה עושים עם סאריץ ואיך מביאים מישהו טוב שלא יפגע בכימיה הקבוצתית גם. כדאי ללכת בקיץ על גלינארי לחוזה לשנתיים. אותו סוג שחקן עם הגנה יותר טובה והתקפה הרבה יותר טובה ומגוונת וגם לא אגויסט ויודע לרווח נהדר. לא בושה להיות גלינארי באריזונה יהיה ענק

  55. חח מה ציפתם מאזן 82-0 ללייקרס או 72-10? ברור שהם יפסידו מתישהו, הם גם יפסידו לכל מיני ניקסים אל תדאגו. יהיו גם טריידים בפברואר ואת הספינים של המלך, חכו חכו הרבה כיף יהיה באל איי אבל בפלייאוף רק הסייבורג יוכל על לברון וAD.
    דנבר ויוטה זה לא זה.
    דנבר צריכה להבין שהסגל שלה לא בנוי לאליפות ואני יודע שהם יותר שמרנים מפופ אבל חייבים לשים זיטונים בפברואר אול אין. פורטר לא יהיה כוכב, בטח לא אחד שיביא אליפות.
    גלינארי, אולדריג או בלייק חייבים להגיע תמורת מיילסאפ.

    גלינארי הוא חוזה נגמר ואפשר להחתים בזול מאד לעוד שנתיים בקיץ, הוא מביא הגנה בינונית ואחלה קליעה מחוץ לקשת וריווח
    אולדריג עם חוזה לשנתיים, זה חוזה לא כבד, מביא הגנה ברמת מיילסאפ אבל עם קליעה יותר אמינה מהחצי מרחק
    בלייק זה חוזה גבוה מאד ל-4 שנים וכדאי רק כאופציה שלישית, מה גם שאני לא מת על השילוב שלו ושל יוקיץ, זה רך מידי.

    לתת תמורתם את החוזה הנגמר של מיילסאפ ואיזה בחירת סיבוב 2 יעשה את העבודה.

    דנבר בצומת דרכים ונראית די תקועה בתקרה שלה.

    1. *קטע זה מיועד אך ואק לנאיבים המאמינים בסטט*
      ההגנה של דנבר על הכיפק עד כה. (ניגבו את אמביד. טוב זה לא דנבר זה אמביד וכו') בפלייאוף זה סיפור אחר אבל איזה שחקן זמין יש בשוק כולל בטרייד על מנת להתמודד עם לברון או קוואי?
      התקפית הם יתנו עוד בראש גם בפלייאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט