מעורב הופס ליום ראשון – אוי ואבוי הפציעות הללו / מנחם לס

Gordon Hayward

הידיעות האלה הגיעו מבית החולים רמב"ם בבת-גלים (ומ'הופס מסקרים' בווטס-אפ, ועוד כמה מקורות רפואיים רשמיים):

1.גורדון הייוארד שבר את ידו השמאלית

דוקטור רזי, תגיד לי שזה לא נכון. תגיד לי שאפילו השטן לא יכול להיות כזה אכזרי.

אבל זה נכון, וזהנ עצוב. הייוארד ניכנס אל תוך הסקרין של אולדרידג' במשחק נגד הספארס, וידו נשברה. כמה עוד יכול לקרות לאותו שחקן.

בא לי להגיד שאין צדק בעולם. כמובן שאין. אם היה צדק בעולם לא היו שטפונות, לא היו שריפות, והלייקרס לא היו הופכים לקבוצה שיש לקחת ברצינות.

לפי הסרטון אולדרידג' מזיז את זרועו 'לעזור' לפציעה בסקרין אבל אולי זה רק בראש (ובעיניים הזקנות) שלי:

אגיד זאת באנגלית כי אני לא יודע כיצד לומר זאת בעברית

It is a terrible break for the Celtics

אחרי הפציעה האיומה שהשביתה אותו כל עונת 2018. הוא חזר לעונה שעברה אבל הוא לא היה עצמו. הוא זחל לעבר כושר מלא, והעונה סוף-סוף חזר לעצמו.

ו-"עצמו" הוא אחד הפאור-פורוורדים הטובים בליגה.

ועתה זה?

הוא סוף-סוף חזר לכושרו המצויין ובשלושת המשחקים האחרונים היה השלד, המוח, והרוח של הסלטיקס כשהוא קולע 24.3 נק' למשחק עם 7.9 ריב' ו-4.6 אסיסטים והקבוצה כולה פרחה איתו.

כמה זמן הוא יחסיר? תלוי בחומרת השבר. ה-X-RAY נעשה כבר בחדר ההלבשה של סן אנטוניו (בכל חדר הלבשה ב-NBA ישנו חדר X-RAY), אבל רופא הקבוצה סרב לענות על שאלות בקשר לחומרת הפציעה.

כנראה שאתם כבר יודעים.

2. חדשה משמחת אחת: בלייק גריפין חוזר מחר לשחק!

Blake Griffin Pistons

לאלה שקצת שכחו – או אף פעם לא ידעו – מי הוא בלייק גריפין?

אגיד זאת ישר לעניין: אחד השחקנים המלהיבים ביותר בליגה. התגעגעתי אליו כמו שאני מתגעגע לנילי, החברה שלי מכיתה ז' שגרה עכשיו באיזה חור בבאר שבע עם בעלה, שהיה חבר שלי, ושכחתי את שמו.

אילו היה בן 18 בדראפט של 2019, ולא הייתי יודע שהוא שחקן מועד לפציעות, וארילו הייתי מנכ"ל של הקבוצה הבוחרת ראשונה, הייתי מטיל מטבע לבחירתו נגד זאיון ויליאמסון.

הוא לא שיחק בגין ניתוח אורטוסקופי בברכו (https://larrybrownsports.com/basketball/blake-griffin-arthroscopic-surgery-knee/493145) באפריל, וההחלמה לקחה הרבה יותר זמן מהמצופה. בעונה שעברה הוא קלע 24.5 נק' למשחק.

2. מה עם סטפן קרי? לפי 'הופס מסקרים' (ומקורות אחרים, ביניהם ESPN) הוא אבוד לעונה. לפי סטיב קאר הוא 'לא יודע מאין התחילו השמועות'

אתם תחליטו:

4. לאורי שבר את הבוהן (בוהן או אגודל? אני תמיד מתבלבל: האצבע השמנה של כף היד) השמאלי

5. לברון על "שליטה על עומסים": אם אני בריא, אני משחק!"

https://www.espn.com/nba/story/_/id/28039216/lebron-james-load-management-

מה שהוא אמר – רק למקרה שלא ניכנסתם ללינק לקרוא בעצמכם – היה3

IF I'M HURT, I DON'T PLAY. IF I'M HEALTHY – I PLAY

עבור שימון אני אתרגם:

אם אני בריא, אני משחק. אם אני לא בריא, אני לא משחק.

והוא הוסיף: “That’s what has always been my motto.

נראה שאחרי מה שמייקל ג'ורדן אמר אתמול ("משלמים לשחקנים כדי לשחק 82 משחקים"), לברון החליט להיות על אותו דף.

נחכה ונראה.

6. הלייקרס מבודדים את ג'ייסון קיד מהמדיה

היכן ג'ייסון קיד, עוזר המאמן, עם כל ההצלחה השל הלייקרס?

ג'ייסון קיד הוא, כנראה, עוזר המאמן הבולט והידוע בין כל עוזרי המאמנים בליגה.

אז היכן הוא? למה לא שומעים ממנו? אף צפצוף? אף לחישה? אף נהימה? האין לו מילה לומר על מה הולך בקבוצה, מה תפקידו המדוייק, מה יחסיו עם פרנק ווגל, מה יחסיו עם לברון ג'יימס, ומה ההרגשה להיות 'עוזר' אחרי שהיה הבוס במילווקי???

אף מילה? שום כלום?

זה בדיוק כך.

ולמה תשאלו?

כי הנהלת הקבוצה מבודדת אותו כאילו היה חולה צרעת.

הסיבה? הם רוצים שהפרופיל שלו יישאר על אש קטנה. הלייקרס כה חוששים שהאיגו של קיד יעפיל על פרנק ווגל בצורה כזאת מעליבה שהם שיקרו למדיה ש"קיד לא מעוניין להתראיין".

אני ידעתי מזמן שלהיות בלייקרס זה כמו להיות במחנה ריכוז לאסירים פוליטיים בצפון קוריאה.

להזכירכם, קיד אינו ASSISTANT COACH. הוא ASSOCIATE COACH. הבדל של יום ולילה. לי לקח 5 שנים לעלות מדרגה מ-ASSISTANT PROFESSOR ל-ASSOCIATE PROFESSOR. קיד הוא ה-ASSOCIATE COACH היחידי בליגה, ומשלמים לו יותר מאשר לכל עוזר בליגה.

הוא במין ליגה מיוחדת לעצמו, ויש לי הרגשה שהוא אפילו לא מוטרשה להיות באימונטי הקבוצה. בכל משחקי הלייקרס עד עתה לא ראיתי את קיד מוציא מילה. טיירון לו מתלחש עם ווגל. קיד יושב כמו פיניקס. לג'ייסון ישנה הסטוריה מפחידה של משתלט בכוח, וההנהלה רוצה לעשות כמיטב יכולתה להעלים אותו מהצוות. הם היו מעדיפים – אני בטוח – שהוא היה מאמן היום באשקלון.

7. אני חושב שלא נראה יותר את דיון ווייטרס על הפרקט כשחקן NBA

EDIBLE המכיל THC (מרחואנה שאתה יכול לבלוע בצורת משהו 'אכיל" – אני לא בטוח שזאת מילה נכונה – כגון סוכריה, וזה כמובן אחד מאיסורי הליגה.

זה לא כל כך הסוכריה כמו התקפת הפניקה שלו אחרי שחש בכאבי בטן, והוא סיפר לרופא הקבוצה על מה שקרה. זה היעה במסע הקבוצה מערבה. הוא חזר עם הקבוצה למיאמי.

הוא איבד את מקומו ברוטציה של ההיט כששני הרוקיס טיילר הירו וקנדריק נאן החליפו אותו.

היה עוד סיפור היום בקשר לאימו, אבל אני לא ינודע מספיק על כך.

לדכעתי לא נראה אותו יותר משחק ב-NBA.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. אולי הלייקרס מפחדים שאם איזה עיתונאי יעצבן את קיד הוא יחזור לביתו וישבור לאשתו את הפנים עוד פעם

  2. תודה דוק.

    היוורד – אין יותר מדי מה להוסיף. ממש חבל שזה קרה.
    לגבי אלדריג', לא חושב כמובן שהוא עשה שום דבר בכוונה.

    גריפין – אחלה שחקן, באמת אחלה, אבל חבל שלא הצליח ללמוד לשמור כמו שצריך בשום שלב. זה היה משדרג אותו ואת הקבוצות שלו.

    קרי – כל מה שקשור לג"ס העונה הזוי. מתחיל להרגיש כמו שנת שבתון.
    בטח גם קר היה נותן למייק בראון לאמן אם הוא היה יכול.

    לברון – אמממ… לא מפליא אותי כמובן שהוא מותח ביקורת מרומזת על קוואי אחרי שזה הבריז לו ול-AD, אבל לא יודע.
    נכון שהוא משחק המון, אבל הוא כבר כמה שנים עושה לואד מנג'נמנט משל עצמו בהגנה, בניגוד לקוואי שהוא כנראה השומר הטוב בליגה.

    ג'יי קיד – למזלו של ווגל הלייקרס פתחה את העונה מצוין, כי אם לא כבר היינו שומעים רחשים על קיד כמחליף

  3. תודה רבה על המעורב.
    לגבי שאלתך יש לומר אגודל (בכף היד זה אגודל, בכף הרגל זה בוהן).

    טוב שגריפין חוזר דטרויט נראו בסדר גמור בלעדיו, אני חושב שאיתו הם יעשו את הפלייאוף. אני גם אוהב אותו וחושב שהוא שחקן מלהיב.

    מסכים עם האמירה של ג'ורדן משלמים להם על 82 משחקים, וזה לא שהם מקבלים גרושים. אז שיעשו מאמץ זאת העבודה שלהם, וכן הקהל בערים קטנות כגון ממפיס וכו' בא במיוחד לראות שחקנים כלברון קוואי וכדומה.

  4. לברון מעיר למישהו על מנוחות יזומות. משעשע…
    מאז 15' הבן אדם מתנהל בעונה הרגילה בדרך מאוד "יזומה". אם זה לוותר על באק-טו-באק כאשר הוא בריא (17'), אם זה לנוח תוך כדי משחק (ההגנה ב-18' ו-19').
    למען הסר ספק –
    אין לי שום בעיה עם מנוחות יזומות. פופ התחיל את זה עם דאנקן לפני שנים, וקצר תוצאות מרשימות –
    המטרה של צוות האימון היא ברטש ובראשונה לנצח. אם זה אומר שצריך מנוחות יזומות שכאלו, זה מה יש.
    לגבי האוהדים –
    צריך לחלק ל-2
    אוהדי הקבוצה, אני מנחש שרובם גם רוצים קודם כל להיות הישגיים. אני משוכנע שמשאל בקרב אוהדי טורונטו ילמד שאין להם בעיה עם המשחקים שקאוויי החמיץ בעונה שעברה.
    אוהדי היריבות?
    אם כל הכבוד, אני לא חושב שדוק ריברס צריך להתנהל על פי אוהד ממפיס שקנה כרטיס.
    אותו אוהד, אני ממליץ לו להתבונן על לוח המשחקים, ולא לקנות כרטיס למשחק בו לאחת מהקבוצות יש באק-טו-באק. רוצה לצפות בקאוויי?
    בדיקה קצרה במרשתת תגלה אם יש סבירות לכך שהשחקן לא ישחק. לא באמת מסובך.
    .
    הליגה מצדה, צריכה לדרוש מהקבוצות שקיפות. רוצים מנוחות יזומות? אין בעיה. לו"ז בבקשה. הודעה מוקדמת ככל האפשר, וזה בשביל לאפשר לאוהדים ידע מוקדם.
    .
    עוד יותר משעשע מלקורא על ביקורת של לברון, זה לקרוא את זו של ג'ורדן. הוא אחד מבעלי הקבוצות/מנהלים הגרועים בליגה. במקום להתעסק בקבוצה שלו, ובניסיון ליצור לה קצת רלוונטיות, הוא עסוק בלשמר את הרלוונטיות שלו כאגדת כדורסל…
    .
    גורדון הייוורד. באמת כואב הלב. אני מאחל לו, ולסלטיקס (שעד כה ממש מפתיעים אותי העונה), שההיעדרות שלו תהיה קצרה ככל האפשר. צריך אותו, ולו בשביל עוד סלטיקס/לייקרס בפיינלס. נשמע טוב.
    .
    תודה, מנחם. אחלה מעורב.
    .

    1. גיא אנו שוב מסכימים 😂😂
      מה אתה מעתיק זה מה שכתבתי לאשך אתמול.
      שכחת את גיימס "מנהל עומסים בהגנה" הארדן שיצא גם נגד קאווי ונראה לי יקבל עונש מהסייבורג במשחק הקרוב.
      ואדגיש קאווי איז נוט הלטי מן

    2. משעשע? בוא נראה. עובדות:
      לברון ג'יימס, משחקים לעונה סדירה:
      2004 – 79
      2005 – 80
      2006 – 79
      2007 – 78
      2008 – 75
      2009 – 81
      2010 – 76
      2011 – 79
      2012 – 62 (עונת הלוקאאוט, 66 משחקים)
      2013 – 76
      2014 – 77
      2015 – 69
      2016 – 76
      2017 – 74
      2018 – 82
      2019 – 55 (הפציעה הארוכה הראשונה)
      .
      סה"כ 1206 משחקים, פתח בכולם פרט לאחד, ממוצע 38.6 דקות למשחק… הכי הרבה בליגה בהפרש עצום.
      השתתפות מסך המשחקים: 14 עונות של 82 משחקים, עונה של 66 משחקים, עונת פציעה =>
      1206 מתוך 1296 = 93% משחקים
      השתתפות במצב בריאותי תקין (= בניכוי עונת הפציעה האחרונה. ובהנחה ש** בכל העונות האחרות הוא היה בריא כשור וחמור ביחד ***):
      1151 מתוך 1214 = 95% משחקים.
      .
      לעניות דעתי, נוכחות של 95 אחוז, כלומר היעדרות אחת ל-20 משחקים בעונה, 4 בכל העונה, מכל הסיבות שבעולם (!):
      מיחושים, בעיות אישיות, חשש לפציעה רגע לפני משחק, בק-טו-בק רצחני – יו ניים איט –
      היעדרות של פעם 1, בכל 20 משחקים = אחוז מרשים ביותר. על פני 16 עונות, ברציפות (ברמה שאיננה יורדת בגרוש אחד, אבל זה בתור בונוס)
      זה כבר מדהים.
      .
      אז מה אתה אומר? "היה נוכח, אבל נטל מנוחות יזומות במהלך המשחק"?
      טוב, את זה אתה כבר תצטרך להראות, ולכמת. כטענת סל בפני עצמה, זה לא באמת מחזיק גטורייד.
      * רק מזהיר: טענת "אלמוני לא התאמץ מספיק במשחק פלוני", אחרי שבכלל תוכיח אותה (באיזה מדדים אובייקטיביים??) – תפתח תיק של כל שחקן, בכל משחק בו השתתף בקריירה…
      .
      בינתיים אני עומד על 95% אחוזי השתתפות, על פני 16 עונות ברציפות, 38.6 דקות למשחק בממוצע.
      באמת השתעשעתי.
      שנמשיך? יור טרן.

      1. (ואני מדגיש: נמנו כאן כל ההיעדרויות שלו. בלי מחילה *לכל פציעה שהיתה* (למעט האחרונה, הארוכה, הזכורה). כלום.
        כל זה בהנחה שלברון היה בריא כמו הבאטמן שהוא, תמיד, כל החיים: מעולם לא מתח שריר, מעולם לא נתפס לו הגב, מעולם לא נקע אצבע, מעולם לא חטף [איך לא, הופס] קלקול קיבה… כלום. דבר שבוודאי איננו נכון.יכול לנחש שאתה עצמך תזכור פציעות קודמות שלו. אבל עוד הייתי לארג' איתך. כל חיסור = "לא שיחק". כי גם מה שיש, הוא לא פחות ממדהים).

        1. לטעמי, אתה מבלבל בין שחקן עמיד בצורה בלתי רגילה (צריך לתת לו קרדיט על ההשקעה המטורפת שלו בהכנה לעונה, כל עונה. ואת זה עשיתי לא פעם),
          לבין מנוחות יזומות.
          .
          בעונת 16/17 הוא שיחק ב-74 משחקים. ללא ספק נתון מרשים. הוא לא שותף ב-2 המשחקים האחרונים של אותה עונה, כאשר 5 מ-6 המשחקים האחרים שהחמיץ היו בבאק-טו-באק. זה נתון. לא קשור לפציעות, קשור לחלוקת עומס. בדיוק כפי שעושה כיום קאוויי.
          .
          לגבי המאמץ בהגנה.
          אני יכול להביא קטעים המראים את אותן עצירות במהלך המשחק. אני יכול להביא נתונים הגנתיים שמלמדים על השינוי בהגנה בשנים האחרונות, או שאפשר פשוט להתבונן בלברון העונה, ולקורא את תגובותיו על איך שהשנה הוא שוב מתאמץ בהגנה.
          הרי רצו פה ויכוחים של מאות על גבי מאות של תגובות,
          כאשר אני תמיד הייתי בצד שגורס שלמרות אותן עצירות, ההגנה שלו עדיין הייתה סבירה (בממוצע) כאשר כל מטרתו הייתה לחלק את האנרגיות על פני משחק מלא, עונה מלאה.
          .
          וזה מביא אותי לשורה התחתונה –
          כן. משעשע.
          להעביר ביקורת על שחקן שעושה את אותו הדבר בדיוק שלברון עשה, רק מספר שנים מועט לפני כן, זה, ובכן, משעשע.

          1. כולם משחקים שלוש רבעים ראשונים בהליכה וברביעי שורפים.
            בניגוד לשאר שחקני הליגה. כשלברון מחליט שהוא צריך לנצח משחק , קשה מאד להוציא נגדו נצחון… עם הגנה חלקית או לא.

      2. מסכים בהחלט עם הרוב, אבל אי אפשר להתעלם מכך שבשנים האחרונות לברון אכן נח בצד אחד של המגרש.
        .
        העונה הוא נראה אחרת, הוא חזר באמת
        לעשות הגנה כמו פעם.

        1. "בשנים הראשונות למשחק, מייקל ג'ורדן נח רוב הזמן על המגרש".
          יש לי 2 הוכחות מוחצות.
          האחת, ההישגים הדלים שלו בתקופות האלה. אפס הישגים.
          השניה והמכרעת – באמת נראה שהוא נח, בשני הצדדים של המגרש. למי נראה? לי! יותר מזה?
          🙂

          1. ואפרופו ה"מנוחה על המגרש".
            לא קשור לללבון:
            לאו מסי, גדול שחקני הכדורגל בהיסטוריה (בעיני גדול הספורטאים מהרבה אספקטים, אבל זה עניין לדיון אחר) –
            לאו מסי ששובר כל שיא אפשרי, שרחוק שנות אור מכל שחקן אחר, בכל מדד שהוא – ידוע בכך שחלק מרכזי במשחק שלו, ובקריירה המדהימה שלו –
            (איך אמר חורחה ולדאנו: "מסי או מראדונה? מסי הוא מראדונה כל יום, כבר 15 שנה. אפילו מראדונה הוא לא מראדונה כל יום") –
            לאו מסי "נח" על המגרש! נח ועוקץ, כמו היתוש שהוא, על מנת לעשות לפתע את המהלך המזהיר שלו, שניים-שלושה, ולגמור את הכל. הדריבל, המאוץ, הבלחת המסירה – הכל – זה חלק אינטגרלי מהמשחק, מהגאונות, מההישגים, השיאים… חלק מקריירה מדהימה, והשמירה על היכולת, "כל יום מראדונה".
            אז מי יקבע לנו, מתי "מנוחה" היא לגיטימית, גאונית אפילו – ומתי סתם זלזול במשחק, בקבוצה, באוהדים?
            עקרונית. לא כלפי לברון. בכלל.
            מי יקבע? ואיך?

            1. עוד הרבה יותר מזה. בוא נראה אפס אנד דאונס. כי אם יש מנוחה – יש מאמץ, והפער ישתקף, לא?
              אופס. נפלת על השחקן שהכי קשה לטעון את זה כנגדו:
              ללברון ג'יימס יש ממוצע קריירה של 7-7-27, רף שאף אחד לא חולם לגרד, שמעט מאוד-מאוד שחקנים על כף יד בערך, עשו * עונה אחת שלו*.
              והוא ממוצע יציב כמו שעון שוויצרי, מהיום הראשון – תבדוק, זה פסיכי –
              זה שחקן ש"נח"? או שנותן אותו דבר, מקס', ערב אחר ערב, מיליון שנה בערך?
              ובכלל. מה קובע – כל המספרים שבעולם? או אמירה רווחת – אנחנו יכולים להניח למה, זה האיש שאחראי להירושימה, מיינד יו – שאתה חוזר אחריה, בלי בסיס?
              תציע משהו, קצת יותר מאולסטאר-שמעון-ברוך. כשכלעצמו, נראה איתן יותר, מהנחת-מנוחה-רשע.

            2. אני לא הייתי מאלו שהעבירו ביקורת על המנוחות של לברון על הפרקט. בלי אותה חלוקת עומס, הקאבס לא מעפילים לפיינלס של 18'. לטעמי, זה קרוב ל-"חד משמעית".
              .
              בכלל, אני (כידוע) מאוהדיו של הכדורסל שלברון מציג.
              זה לא מונע ממני להגיב ב-"שעשוע" כאשר הוא פולט שטות כזו או אחרת.
              בדיוק כפי שהגבתי בחיוב לדברים מעוררי ההערכה שהוא עשה.
              I call it as I see it

            3. אם לג'ורדן יש זכות להשמיע (ממוצע השתתפות בקריירה, בהנחת סלב בניכוי עונת פציעה שלמה, בניכוי החזרה החלקית: 88.5), אם לקובי יש זכות להשמיע (ממוצע 82), אז ללברון (אם לא 95 אז "רק" 93) – יש ראבא של הזכות להגיד את זה. ואמא.
              .
              נ.ב. לסבר את העין
              7-7-27, על עונה אחת בלבד:
              לברון, ביג-או (6 כ"א) הבליצ'ק, ראסל (2 כ"א), ג'ורדן, בירד, הארדן, יאניס (עונה אחת בלבד כ"א), ואולי העונה הקרובה של לוקה… זה ה-כ-ל, בהיסטוריה. וזה ממוצע ** הקריירה ** של לברון.
              יציב, או נח?

            4. זה בסדר, גם על חשבונו של ג'ורדן "השתעשעתי…"

  5. NBA on ESPN

    @ESPNNBA
    Harden joined the Bulls' huddle in Chicago 😂

    5 דק׳

    Bobby Marks צייץ מחדש

    Albert Nahmad
    @AlbertNahmad
    The NBA, NBA teams, and the Players Association are prohibited from publicly disclosing information regarding the testing or treatment of any NBA player in the Anti-Drug Program, except as required by the suspension or dismissal of a player in the program.

    1 שע׳

    Bobby Marks צייץ מחדש

    Albert Nahmad
    @AlbertNahmad
    NBA’s Anti-Drug Program requires a player with a marijuana violation to enter into its Marijuana Program, plus:

    – 1st violation: Nothing

    – 2nd violation: $25K

    – 3rd violation: 5-game suspension

    – Subsequent violations: Suspension that is 5 games longer than prior one

    The NBA, NBA teams, and the Players Association are prohibited from publicly disclosing information regarding the testing or treatment of any NBA player in the Anti-Drug Program, except as required by the suspension or dismissal of a player in the program.

  6. תודה מנחם. איזה באסה על הייווארד, פתח נהדר את העונה ונראה לגמרי חוזר להיות שחקן משמעותי. לגבי המנוחות היזומות יש לזה פתרון מאוד ברור שאף אחד לא יעשה כי עומד מאחוריו הפסד כספי לא קטן…קצרו את העונה הסדירה לאזור 65-70 משחקים גג …

    1. לא, יש פיתרון אחר שגם יותר טוב לנו…
      תוסיפו עוד חודש בעונה הסדירה… ככה גם אנחנו האוהדים מרוויחים וגם הבעלים לא יפסידו כסף וגם יהיה פחות לחץ על השחקנים!

      1. אבל אז אתה פוגע במנוחה של השחקנים במובן מסוים.
        חוץ מזה לטעמי כאוהד הליגה ארוכה כמו מסטיק,
        70 משחקים נראה אחלה מתכון (3 מול כל קבוצה באזור שלך + 2 מול כל קבוצה מהאזור המקביל) .
        גם 12 משחקים פחות מאפשר לרווח את הלו"ז וגם יותר משמעות למשחקים ופחות כאלה שקבוצות ירשו לעצמם "לזרוק" לפח. אבל שוב אני לא מושקע כספית בליגה בשום צורה ככה שזו חוכמה קטנה לדבר…

        1. אסף
          בסקטבול זה ביזנס והאמריקאים לא יסכימו, בטוח שלא מנהלי הקבוצות שיפסידו המון כסף שלא לדבר על חוסר הסכמהשל הטלוויזיה איתה נחתם חוזה ארוך טוח!

          1. על זה אין לנו ויכוח ולכן כתבתי מעל שברור לי שזה לא יקרה אבל שלא יהיו צבועים ויתפלאו על המנוחות היזמות שמי שבעיקר נפגע מהן אלו הצופים שמשלמים לא מעט עבור כרטיס ולא תמיד זוכים למלוא התמורה מבחינת נוכחות הכוכבים על המגרש

  7. כפי שהבטחתי בשבוע שעבר אני אעלה בלי נדר את רשימת הטופ 50 של הליגה בעשור האחרון .
    חשוב להדגיש שהדירוג מתייחס רק לתקופת הזמן שמעונת 09-10 ועד עונת 18-19 .
    את הרשימה של אלו הקרובים שלא נכנסו רשמתי בשבוע שעבר .(ייתכן שלאחר רשימת פאנל ה 50 נוציא פוסט על עשרת חמישיות העשור). אני השתדלתי שברשימת ה 50 תהיה חלוקה לפי תפקידים ( אך ישנם כאלו ששיחקו ביותר מתפקיד אחד). השם הראשון יוצג בתגובה הבאה ….אין שום קשר לסדר ההצגה של השחקנים ביחס לדירוגם .

  8. עצוב הסיפור של גורדן בסלטיקס. זה פשוט חוסר מזל כי ברור שאלדריג' לא התכוון לגרום שום פציעה אבל עבירה כנראה כן היתה.
    האם השמאנים של השבטים האינדיאנים קיללו את הייווארד כשברח מיוטה? אולי צריך ללכת לשמאן שיבטל את הקללה…
    🙂
    בכל מקרה, וזה תמיד נכון: הבנט' ד'ה ג'וייש פיפאל סאפרד אינף?
    אם עצם הרדיוס באמת נסדקה שם ועוד ביד הקולעת אז יש לנו אוהדי הסלטיקס בעייה גדולה כי למרות שהסדק מתאחה תוך כמה שבועות, הפיזיוטרפיה אחרי כן וחזרה לקליעות זה תהליך שלוקח זמן. הסלטיקס יצטרכו את אותו הגורדן של 6 המשחקים האחרונים ולא יקבלו אותו כל כך מהר גם אחרי שיחזור.

      1. נראה לי שכן.
        בכל מקרה ממה שקראתי עכשיו ובהנחה שזו אכן הרדיוס הסלטיקס מפרסמים שהייווארדישלח למומחה שיחליט האם צריך ניתוח של קיבוע או שמדובר בסדק שיכול להתאחות בעצמו. קרוס פינגרס שמדובר רק בסדק ורק יצריך קיבוע ל 3 שבועות. ממש לא ברור לי איך אפשר לשבור ככה את הרדיוס (שוב בהנחה שזה הרדיוס ולא משהו אחר!), לדעתי צריך נפילה בשביל זה אבל אינני מומחה.

          1. אם לא היד הקולעת אז האגודל שמסייע לסיבוב של הכדור.
            .
            עם כל העצבים על התצוגה הרכה של הספרס ממש התבאסתי מהפציעה. קצת מתסכל כשהוא בכזה מומנטום

          2. זה לא היד הקולעת, אבל זה היד שאוחזת בשלט של הפלייסטיישן שזה יתרון. הפציעה היא לא רק פציעת כדורסל היא גם פציעת פורטנייט, מה שימנע ממנו לחזור להתמכרות לפורטנייט.

            1. עכשיו חייכתי פעם ראשונה היום גולדי, גם זה משהו
              🙂

            2. הייתי מצפה שתפרגן יותר בכל זאת מאוד קשה להיות בטופ 100 בשני תחומי ספורט 😄

  9. השם הראשון ברשימת ה 50 הוא מייק קונלי .
    שיחק כל העשור בממפיס ועבר הקיץ ליוטה.
    היה פעם אחת בחמישיית ההגנה השנייה וזכה 3 פעמים בפרס הספורטיביות.
    (היה גם בגמר המערב).
    אני מתחיל דווקא בו כי בעיני הוא השם הכי מעורר מחלוקת ברשימתי זו .
    אני בטוח שרובכם יעדיפו את רונדו ו/או קמבה ווקר על פניו כאשר ייתכן שחלקכם היו שמים לפניו גם את אזייה תומאס .

    יתרה מכך כמדומני הוא הלא אולסטאר היחידי ברשמתי שנבחר לטופ 50 .
    וכאן יובאו הנימוקים מדוע .
    ראשית מדובר בשחקן שהיה כל העשור בקבוצה אחת בממפיס קבוצה עם פרופיל נמוך אך הוא הצעיד אותה מעלה 6 פעמים לפליאןף כולל לגמר המערב בעונת 12-13.
    שנית מדובר הייתה בקבוצה שידועה כקבוצת הגנה קשוחה במערב הפרוע .
    שלישית במערב היו מרוכזים כל הרכזים הטובים בליגה עוד יותר מכל עמדה אחרת .
    טופ 3 וכנראה שגם טופ 4 ואם תרצו 5/6 הרכזים הטובים ביותר בעשור הסתובבו במערב מה שפגע בו בהכרה .
    אבל אני חושב שהיציבות לאורך כל העשור + ההקרבה מעמידות אותו כמעומד ראוי .
    הוא זכה 3 פעמים בפרס הספורטיביות ( השווה את השיא של היל זכייה אחת יותר מווקר וקיד)
    נתונים נוספים.
    קלע כל העשור בדאבל פיגרס.
    6 עונות מעל 15 .
    פעמים עבר את 20 למשחק .
    למעט עונה אחת כל העשור מעל 5 אס . 7 עונות מעל 7 .
    מעל 31 . דק ממוצע בכל עונה .

    1. אהרון זה די חסר משמעות מה שאתה עושה כאן.
      חוץ מזה שזה נבלע בשלל התגובות (כמו שכתבו לפניי), אין לאיש שום דרך לשפוט את הבחירה שלך כשהוא לא יודע מה שאר הבחירות, מי בפנים ומי בחוץ. מציע שתרשום זאת בנפרד, אולי באמת בקבוצות של 10 שחקנים כל פעם.

  10. תודה על המעורב.
    איזה נאחס עם הייוורד. עם יכולת כמו שהוא הציג בוסטון יכלו לעשות דברים יפים העונה. מקווה שיחזור מהר ובכושר טוב.
    צריך לרווח את הליגה עוד טיפה על חשבון משחקי ההכנה ולהאריך אותה בעוד שבוע על חודש יוני. עוד שבועיים תוספת והבק טו בק יפתח משמעותית.

  11. צר לי ממש על הייווארד, פציעות של שבירת יד זה חוסר מזל. בייסיקלי 90 מיליון על 45 משחקים, מבאס.
    גם על דיון וויטרס צר לי. אמנם לא היה העיפרון הכי מחודד בקלמר אף פעם, אבל אהבתי את התשוקה שלו למשחק והיה לו ניצוצות של שחקן טוב לפני
    4 שנים.
    אני חושב שלברון מתישהו יצטרך לנוח, הוא כבר בן 35 עוד מעט והוא לא צריך לשחק את עצמו גיבור, שחקנים בגיל הזה יושבים בבית ורואים נטפליקס. בשביל לקחת אליפות ולהחזיק עד הסוף הוא יהיה חייב לנוח לפחות 10 משחקים.

  12. לברון הזה הורג אותי. לפעמים אני שואל את עצמי איזה עוד שיאים של פתטיות הוא רוצה לשבור הוא הרי כבר מזמן העז הבלתי מעורר בתחום.
    בגילו הוא לא רוצה להרגע קצת?
    אפשר להוציא חוברת עם כל הפעמים שהוא עשה צחוק מעצמו.
    מסכן גורדון הייווארד אני ממש מזדהה איתו. בתור אחד שסבל אינספור פציעות ספורט בעיקר בכדורסל אני מרגיש מתוסכל בשבילו.
    לא סתם כל הזמן אומרים הכי חשוב שתהיו בריאים. כשהייתי צעיר חשבתי שזו קלישאה כשהתבגרתי הבנתי שלא היה לי מושג.

  13. סן אנטוניו לא נראיתה אתמול כמו קבוצת NBA.
    מביך בכל הרמות של אירגון קבוצה שפעם הייתה בטופ והיום משחקים בה שחקנים שמפספסים לייאפ פנוי,שוברים את הקרש משלוש ולא עושים הגנה.
    :
    הכל מתחיל מרמת אימון נמוכה תוך כדי הורדת הביטחון של הכוכבים כמו רוזן ולמרקוס שאמורים לנצח לך משחקכים אלו.
    במקום זה פופוביץ' ה"גאון" מעלה להרכב שחקנים שלא נכנסים לג'י-ליג.
    :
    -לסטפן אין השנה את קווין או קליי שיחפו עליו ויקחו אותו לגמר. בכל עונה אחרת הוא היה חוזר כמו גדול אחרי פציעה כזאת.
    לשחקן כמוהו בטוח אין שום יכולת של כוכב שיכול לסחוב קבוצה ברמה של לברון,קובי,ג'ורדן,שאק ואפילו נמוך מארדן,טימאק,אלן ועוד…

  14. – אני די בטוח שלברון גיימס כבר עכשיו שיחק יותר דקות ומשחקים מג'ורדן.
    גם מהבחינה הזאת הוא בטופ מבין הכוכבים בהיכל התהילה. אין שום הסבר ליכולת שלו להיות מעל כולם ולהרים קבוצות חלשות.
    בטח שלא אף אחד מהכוכבים בליגה הנוכחית שעושים שביתה עונה שלמה או מחשבים מנוחות עוד לפני שהגענו לקריסמס.

  15. תודה רבה על המעורב מנחם.
    אין ספק שהסיפור של תחילת השבוע הוא הפציעה של גורדון היוורד, באמת חוסר מזל, אגב הסתכלתי על הוידאו כמה פעמים ואני משוכנע שלא היה כאן שום ניסיון של אולדריג' לפצוע את גורדון, הוא פשוט ניסה לחסום אותם, רק מה שלא ברור לי זה איך היד שלו נשברה מדבר שכזה? הוא עשוי מפלסטיק? זה היה נראה כמו כניסה נורמאלית של גוף בגוף, וקצת קשה לי להבין איך הוא הגיע למצב שנשברה לו היד מדבר שכזה. אשמח לתשובה מפורטת, וכן לקחתי בחשבון את עניין המהירות שבא גורדון הגיע ועדיין אני לא כל כך משוכנע שכל אחד יכל לגמור ככה עם שבר.

    1. חוסר מזל משווע?
      הידיים האנושיות שבירות להחריד. הוויפלאש שהיד חוטפת שם, או המיקום הרע של האגודל, וזה יכול להספיק כדי לגרום לשבר.

    2. בדיוק מה ששאלתי את עצמי. זה גוף בגוף, חשבתי שיש מספיק שריר גם טצל אולרידג וגם אצל היווארד כדי לספוג את המכה הראשונית ושלא יגיע שבר לעצם. בדרך כלל שבר מגיע מפגיע בעצם לגמרי קשיח (ראה המקרה המטומטם של גריפין) או מפילה ממש גרועה (קרה לצערנו יותר מידי פעמים). אבל מסתם התנגשות בין שני שחקנים שלא נראית במהירות חזקה, אכן זה מרגיש לי די נדיר

  16. הפיתרון הטוב ביותר לעומסים, הוא לקצר את עונה. 82 משחקים זה לא משהו קדוש ופוגע בבריאות השחקנים גם ללא רצף של שני משחקים מדי פעם.
    אין כל סיבה מקצועית ליותר משני משחקים בין כל שתי קבוצות וליותר ממשחק אחד כל שלושה ימים.
    כך יצטרכו הרבה פחות מנוחות יזומות.
    אלא שהגורמים האחראים ל-82 מש' ולרצף שני משחקים (ובעבר אף לארבעה מש' בחמישה ימים מדי פעם) מעדיפים כסף על פני בריאות השחקנים.

  17. עצוב לי על הפציעה של היוורד (ונקווה שלא מדובר במשהו רציני מדי). שיבדוק, אולי הוא סובל מפרכת… זה לא כזה מופרך

  18. דיון וויטרס הוא הג'יי אר סמית' של דור הz רק פחות מוכשר ופחות מופיע בפלייאוף ובפיינלס
    מזכיר לי ציטוט של ג'יי אר המקורי : "למה הטיסה מיוסטון לאל.איי כזאת ארוכה?"

כתיבת תגובה

סגירת תפריט