הסלטיקס מתארחים אצל פופוביץ' וחבורתו, הרוקטס ינסו להמשיך את הרצף מול שיקגו ועוד/עידו רבינוביץ'

הסלטיקס מתארחים אצל פופוביץ' וחבורתו, הרוקטס ינסו להמשיך את הרצף מול שיקגו ועוד/עידו רבינוביץ'

הגענו ליום השבת הרגוע הראשון בעונה, חמישה משחקים בלבד ישוחקו הלילה, מה שמסייע בבחירה של אלו מהם לצפות:

מומלצי ליג פאס:

סן אנטוניו ספרס (3-5) – בוסטון סלטיקס (1-6), 00:00

הלפרקונים מגיעים לקרב באלאמו במה שנשמע כמו התחלה של בדיחה, אך הוא לגמרי לא.

מאז שהירוקים מבוסטון הובסו במשחקם הראשון מול הסיקסרס בפילדלפיה, הם לא הפסידו משחק אחד. הסלטיקס לא מדהימים אף אחד בצד ההתקפי, מקום 15 בדירוג התקפי, 25 בנקודות פר משחק ובחצי התחתון של הליגה בכל הקטגוריות של אחוזי קליעה. אמנם, הם משחקים כדורסל שקט (הכי פחות איבודים למשחק), ממושמע (21.9 עבירות למשחק, מקום שישי חיובי בליגה ושיפור של 7.3% מהעונה שעברה) ובעיקר קבוצתי. השלישייה הגדולה של ווקר-טייטום-הייוורד זורקת יחד 51.4 זריקות למשחק באופן שוויוני יחסית (19 לטייטום, 18 לווקר, 14.4 להייוורד), כאשר כל אחד יכול להשתלט על כל משחק נתון. טייטום לא קולע משלוש וקמבה לא פוגע מהשדה? אין בעיה, הייוורד ישים 39 נקודות לניצחון. הייוורד לא מרגיש את זה וזורק רק 11 זריקות במשחק? הכל רגוע, ווקר וטייטום ישימו 57 משותפות לניצחון. וכאשר יש התפוצצות של כל השלושה, אפשר גם לנצח את המועמדות לאליפות ממילווקי בפער דו ספרתי. לא ראינו הרבה משחקים מעולים של כל השלושה עד עכשיו, אבל כשזה קורה, הם טובים כמו כל קבוצה אחרת בליגה.

הלילה הם עומדים למבחן הקשה ביותר השנה, לנצח את הספרס במבצר הביתי שלהם. המאזן של האפורים מטקסס לא מזהיר במיוחד, אמנם שניים מתוך שלושת ההפסדים שלהם הגיעו מידיהן של הקונטנדריות מעיר המלאכים. כרגיל, הקבוצה של גרג פופוביץ' סולידית לאורך כל הלוח, עם משחק אולד-סקול המותאם לקאדר שחקניה, הספרס עדיין בטופ של זריקות ל-2 במשחק (מקום שלישי בניסיונות ושני בקליעות) והם מסרבים להרחיב את הטווח שלהם (מקום 27 בניסיונות ל-3 ו-26 בקליעות), אולם השנה הם הוסיפו כמה אלמנטים מודרניים חדשים. קצב המשחק שלהם עלה מהמקום ה-22 בעונה שעברה למקום ה-12 העונה, בעיקר בזכות הקו האחורי המהיר והאתלטי של דז'ונטה מארי וברין פורבס (וכמובן דריק וייט כאשר הוא עולה מהספסל).

הימור: לאחר שלושה הפסדים בחמשת משחקיהם האחרונים, הספרס יגיעו עם משהו להוכיח באולמם הביתי. ניצחון לסן אנטוניו בשלוש.

שיקגו בולס (6-3) – יוסטון רוקטס (3-5), 3:00

הטילים עשו דרכם ליונייטד סנטר בעיר הרוחות לקרב אדום והתקפי במיוחד.

עבר זמן רב מאז ששתי הקבוצות הללו לקחו 80% מהאליפויות בשנות התשעים העליזות, שתיהן מחפשות לצאת מהמשבר שהן נמצאות בו.

בהסתכלות על המאזנים, נראה תמוה לקרוא ליוסטון קבוצה במשבר עם מאזן חיובי ומקום חמישי זמני במערב הקשוח. אמנם כל מי שראה את הטילים העונה, יודע שהמאזן הזה הוא רק חיוכו של הג'וקר: מזויף ומחביא מאחוריו הרבה בעיות מנטליות קשות. ההפסד להיט במיאמי לפני כמה ימים היה נקודת מפנה ביחסים של הקבוצה עם המאמן הראשי, מייק ד'אנטוני. בסיום המשחק, הוא קראו לשחקנים שלו "רכים", ואף אמר את המשפט הפרדוקסלי הבא: "אנחנו לא בבעיה, אבל אם אנחנו חושבים שאנחנו לא בבעיה, יש לנו בעיה". שני ניצחונות על הנמושות מ-ממפיס וגולדן סטייט לא שינו כלום, בעיקר כאשר יוסטון ממשיכים להרשות מעל 100 נקודות בכל משחק (ממוצע של 121.8 העונה, מקום אחד לפני האחרון בליגה). ווסטברוק עדיין לא התחבר לשיטה וממשיך לזרוק זריקות הזויות מחצי מרחק כל פעם, מה שמרגיז את הכוכב האמיתי של הקבוצה, ג'יימס הארדן, שגם הוא החל את העונה עם אחוזים זוועתיים. אריק גורדון חווה את אחת העונות הגרועות והפחות יעילות בקריירה שלו, כנ"ל לגבי קלינט קאפלה.

באשר למארחים משיקגו, הם לא נמצאים במצב טוב יותר. מאמנם החדש, ג'ים בוילן, דוגל בהתשת כל הקבוצה באימונים ובמשחקים לפתוח את הרוטציה הכי רחב שאפשר (10 שחקנים משחקים יותר מ-10 דקות למשחק כאשר 8 משחקים יותר מ-20). אין לקבוצה הזו זהות מובהקת, החלטה לא לפתוח עם ת'אדוס יאנג בחמישייה למרות שההגנה של השוורים ממוצעת להחריד לא מובנת ועדיין לא ברור מי יהיה הרכז הראשי במהלך העונה (סטוראנסקי פתח בכל תשעת המשחקים, אמנם קובי וייט משחק רק 2.7 דקות פחות ממנו וקריס דאן משחק גם כן מעל 20).

אי אפשר להאשים את צוות האימון בלבד, גם השחקנים לא עושים את הנדרש מהם. בצד ההתקפי הם מיידים זריקות רבות (מספרים 3 ו-5 בזריקות ל-3 ול-2 בהתאמה) אך פשוט לא קולעים אותן (מקום 22 ו-21 בהתאמה באחוזים ל-3 ול-2). בהגנה המצב קצת יותר טוב, אבל המאצ'אפ של ג'יימס הארדן מול זאק לווין אמור להפחיד מאוד כל תומך של המקומיים.

הימור: הארדן קולע מעל חמישים והרוקטס מנצחים ב-15 הפרש, שמים קונסילר על הפגמים לפחות לעוד יום אחד.

שאר המשחקים:

שארלוט הורנטס (4-4) – ניו אורלינס פליקנס (7-1), 2:00

הזדמנות ממשית להורנטס לעלות למאזן חיובי בפעם השנייה העונה כאשר הקבוצה מלואיזיאנה מגיעים לביקור בקרוליינה.

מתלמדיו של ג'יימס בורגו ניצחו 3 מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים, ללא אחד מהשחקנים החשובים ביותר שלהם, ניקולס באטום, שעדיין מתמודד עם הפציעה בידו. עם זאת, ניכר כי זה היה בעיקר ניצול של לו"ז משחקים קל ביותר (אינדיאנה בבית, גולדן סטייט בחוץ כאשר ארבעת הכוכבים פצועים, סקרמנטו המתפרקת בחוץ). בהסתכלות על מדד ה"ניצחונות הפתגוריים" (דהיינו, ניצחונות לפי כמות נקודות הקבוצה קלעה בהשוואה ליריבתה בממוצע) נראה כי הצרעות במקום ה-26 בליגה, כאשר למרות המאזן החצוי, ההפרש הממוצע של ההורנטס הוא 7.63-! מקום 25 בדירוג התקפי ו-23 בדירוג הגנתי ממשיכים להוכיח את נקודתי.

בניגוד להורנטס, המאזן של הפליקנס הוא בדיוק גרוע כמו משחקם העונה. הגנה זוועתית (מרשים 124.3 נקודות למשחק!), בשליש התחתון בהרשאת אחוזים אפקטיביים, אחוזי ריבאונד הגנה ואחוזי הרשאת זריקות עונשין לעומת שדה. יש לניו אורלינס כמה מגנים אישיים טובים (ג'רו הולידיי, לונזו בול, דרק פייבורס), אמנם ההגנה הקבוצתית היא כנראה הגרועה בליגה.

הימור: ההורנטס מגרדים ניצחון ב-2 ועולים בשנית למאזן חיובי, מי היה מאמין.

ממפיס גריזליז (6-2) – דאלאס מאבריקס (3-5), 3:00

שתי הקבוצות ינסו להחזיר קצת מומנטום בערב השני של הבק-טו-בק של כל אחת לאחר ההפסדים אמש כאשר המאבריקים מגיעים לטנסי.

המאבס היו בתמונה לרוב שלבי המשחק אתמול מול הניקס שלהם, בעיקר בזכות 36 הנקודות של לוקה דונצ'יץ', אבל לבסוף לפנומן הסלובני נגמרה האנרגיה והוא החמיץ שלשה קריטית עם 18 שניות לסיום, מה שסייע לניו יורקרים לסגור עניין.

בצד השני, ערב חלש מפתיע של ג'ה מוראנט שקלע 8 נקודות בלבד ואיבד 6 כדורים היה המיקרוקוסמוס למשחק זוועתי של הדובים מטנסי שהובסו על ידי אורלנדו החלשה במשחק משפיל.

הימור: שתי הקבוצות יהיו עייפות ולכן יהיה משחק לא מאורגן במיוחד, אני נותן את האדג' במקרה כזה לכוכבים מטקסס, 7 למאבריקס בבאזר הסופי.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (5-3) – גולדן סטייט ווריורס (7-2), 3:00

אם לפני כמה שנים היה נאמר על מפגש של הרעמים והלוחמים באוקלהומה שהוא הערת שוליים גם ביום משחקים דל, היו חושבים שאיבדנו את ראשנו. אבל זהו אכן המקרה. שתי הקבוצות המפורקות נפגשות בצ'ספיק ארינה הלילה עם הרבה אבק מצוי במקום אבק כוכבים.

הת'אנדר כבר טיפלו בעניינים מול הווריורס העונה כאשר הביסו אותם בתוצאה 120-92 רק לפני כשבועיים, המשחק המלא האחרון של סטף קרי לפני ששבר את היד במשחק העוקב.

הימור: הצהובים כחולים מגיעים עייפים לאחר ששיחקו נגד מינסוטה אמש, העומק והרעננות של אוקלהומה תנצח להם גם את המפגש הזה, 13 לביתיים.

לפוסט הזה יש 193 תגובות

  1. תודה רבה עידו.
    לי הסלטיקס נראים הרבה יותר חזקים ממה שמייחסים להם. הם נראים כל כך מתואמים ושבאמת לא מעניינים אותם מספרים אישיים. מצאו את המוג'ו אחרי הזוועה של שנה שעברה. יש סימן שאלה גדול סביב הדקיקות שלהם מול הקבוצות הגדולות (פילי, באקס, לייקרס, קליפרס) אני מחכה מאוד למפגשים נוספים עם הקבוצות הללו.

  2. יחסי הווינר

    ספרס-סלטיקס+1 (בוסטון)

    ה-משחק של הלילה, לדעתי בוסטון יראו לפופ שהם לא פראיירים וישמחו את דר רזי

    שארלוט+1- נ"א (נ"א)

    כל הסימנים מצביעים על שארלוט, נ"א בבק טו בק במשחק חוץ עם הגנה נוראית.. אז מה אני עושה? מהמר נגד. למה? כי אם נ"א תצליח להפסיד גם את זה…הפעם שארלוט לא תעמוד לראן אנד בלאגן של גנטרי ואינגראהם יתן למייקל מחשבות על חוזה המקס.

    אוק- גולדן+11 (אוק)

    הלוחמים בבק טו בק…יאללה סטיבן תן להם בראש

    בולס+7- יוסטון (יוסטון)

    אחרי ה-60 של דמיאן וה52 של דיאנגלו הארדן לא ישאר אדיש ויתן 50 + משלו, מי אם לא הבולס מתאימים ככ לשמש אסקופה נרמסת

    ממפיס+3- מאבס (מאבס)

    אלילת המזל חייכה ללוקה בבק טו בק ו8שעליו ישמור מוראנט יהיה הזדמנות לשבור את שיא הקריירה מאתמול

    1. ואני דווקא מסכים עם הניתוח של רבינוביץ רק לא עם הניצחון ב 3, הניחוש שלי יותר בין 9 ל 12 לטובת ס"א. ושוב השועל הזקן ילמד את סטיבנס לקח.
      אפרופו תחילת המשחק, אני דיי בטוח שפופ יקבל חיבוקים מטייטום בראון סמארט ו-ווקר ששיחקו עבורו בקיץ. יהיה מרגש.

        1. אכן פדיחה גדולה מאד. העובדה היא שהרביעייה הזו שהייתה חלק מאד משמעותי בפדיחה עם פתיחת עונה מצוינת.

  3. המזרח יותר פתוח ממה שנראה, בוסטון כבר ניצחו את הבאקס
    פילי במרחק פציעה קלה לשני משחקים של מישהו מהחמישיה בפלייאוף והם בסדרה צמודה מול בוסטון טורונטו או מיאמי כשהבאקס עדיפים

  4. תודה רבה.
    אין ספק שהלייקרס עשו בשכל כשזרקו את לונזו, אינגרם והארט בשביל דיוויס.
    אחרי שנ"צ טוב, אפשר לתפוס את המשחק בין הסלטיקס לספרס עד שנרדמים.

  5. תכלס באמת חוץ מהמשחק של בוסטון ס"אכלהשאר ממש לא מעניין. הארדן ולוקה בטח יתנו הצגות אישיות, אבל זה ממש לא דרמה.

  6. שמעון זוכר מה אמרתי לי על הארדן מול גולדן ומה אמרתי לך? 40 בלחץ, הוא קלע 36 קובי יכול לישון כמו תינוק כל לילה אם הארדן זה "האיום" עליו.

  7. תמיד יש את המשחק שהורס לך את הטופס, אבל זה הערב שבו הכל יילך עם הפייבוריטיות:
    בוסטון טובה מהספרז, גם בחוץ. בטח יותר טובה.
    יוסטון, גם בברדק שהיא, טובה לאין שיעור מהבולס חסרי החוט שדרה, חסרי האופי, חסרי הכל דבר שהוא.
    ניו אורלינס יותר טובים משרלוט. כי בכל זאת, שרלוט. וגם כי אם את זה הפליקנס לא לוקחים…
    דאלאס טובה יותר מממפיס. חד משמעית. זהו, אין התחכמות. אה כן – לוקה מועמד מוביל, אם הליגה היתה נגמרת היום, ל-MVP.
    ואוקלהומה יותר טובה מגולדן סטייט. תספרו את זה עכשיו לווסטברוק ודוראנט, ברבע אחרון למשחק 6. אולי זה יעורר אותם.

    1. לוקה הרבה מאחורי לברון סיאקם קאווי יאניס דיוויס ולדעתי גם אחרי קמבה כרגע. הוא נהנה עד כה מלוח די קליל והפסיד גם לדנבר וגם לליקרס.

      יש 4 מומעמדים אמיתיים כרגע לmvp בסדר הזה
      1. לברון
      2.סיאקם
      3. קאווי
      4. יאניס

      כל היתר לא במשחק כרגע

      1. הוותיקים שבינינו, אלא שבינקותם גדלו בסביבה בה המידע לא היה במרחק מרשתת,
        יכול להיות שזוכרים את "ועכשיו נעבור לקשבנו, מיקי גורדוס".
        עד היום אני זוכר אותי ואת משפחתי, יושבים בשבת בבוקר ליד הרדיו להקשיב למיקי גורדוס משדר את המהפכה הרומנית בעודה מתרחשת בשידור חי (אי אז בדצמבר 89').
        .
        או במילים אחרות –
        עידן.

      1. עידן, מכל מה שאני מבין עד עכשיו, זה כמו המשפט הישן ההוא:
        "בטח שיש חתונה! אני והרב כבר מסכימים".
        זאת אומרת – ממפיס לא עשתה שום רמז שהיא הולכת לתת לאיגי באי-אאוט, שיאפשר את המעבר. ו-17 מיל' דולר, זה מה שהלייקרס בוודאות לא תיתן.
        אז על מה זה מסתמך? אין מתנות חינם בליגה.

        1. לפי הרחש בחש בנושא שחזר לכותרות ביומיים המפורשים ודיבר על איגואדלה ללייקרס בלבד
          אולי המילה בקרוב לא הייתה נכונה אבל זה הכיוון

  8. A specialist has diagnosed Toronto’s Kyle Lowry with a fracture of the distal phalanx of his left thumb – he’ll be reevaluated in two weeks. One of the nights he’ll miss will be Monday’s game vs Kawhi Leonard’s Clippers.

  9. אפרופו הספקולציה מהבוקר: הגעה של איגי רק תחזק את האפשרות של טרייד על קוזמה.
    ובכך ניחסתי את הגעתו של FMVP 2015…

  10. משחקים יבשים לאללה.

    בוסטון נראים שוב עליזים ושמחים .
    היווארד חוזר לעצמו לאט ובטוח
    לאוהדים אין טיפה של סבלנות לשחקן שעבר פציעה קשה ביותר וכבר אמרתי שהבעיה בפציעות מסוג זה היא עניין פסיכולוגי וזה לוקח זמן לשחקן לחזור ולקבל את הביטחון שלו (ע"ע פול ג'ורג').
    ועכשיו הוא נראה שוב אולסטאר והביטחון רק ילך ויתחזק.
    .
    יוסטון והקרקס יגרמו לאוהדים שלהם להצמיח עוד שיערה אפורה .
    .
    דאלאס חייבת ניצחון והיא תשיג אותו כי למזלה הסתדר לה לשחק מול קבוצה חלשה במצב דומה של באק-טו-באק.
    .
    התאנדר בהובלת הודור "האולסטאר ללא ראס" יפסידו במפתיע למה שלא נשאר מג"ס

  11. לא ראיתי שמישהו כתב אז: NCAA הודיע שויסמן פסול מלשחק בממפיס העונה. הם טוענים שפני הרדואי (המאמן של ממפיס) מימן / עזר למשפחה של ויסמן במעבר שלהם לממפיס. הענין הוא שזה לא דבר חדש אבל NCAA לקחו את הזמן עם ההודעה. ממפיס הוציאו צו על תנאי .

  12. הימורים:
    בוסטון. ס"א דיי חלשים העונה ואולדריג' בזבז את כל המחסנית משחק שעבר. קשה לי לראות אותו נותן עוד משחק כזה ברצף.
    .
    יוסטון. לא אמורה להתקשות יותר מדי מול הסבוטאג' שעושים לבויילן.
    .
    שארלוט. משחק בית מול קבוצה בצד הגרוע של הגב אל גב בחוץ ללא הכוכב שלה, ללא מאמן וללא לונזו(כנראה, לפח מה שהבנתי) אינגרם יתפוצץ אבל זה לא יספיק. לגבי ה"עולים בשנ(י)ת למאזן חיובי, מי היה מאמין" דווקא לא כזה מופרך. אם אני זוכר נכון כל השנה שעברה הם היו סביב החמישים אחוז, פעם למעלה פעם למטה עד שנגמר להם האויר בסוף השנה.
    .
    דאלאס. אני רוצה להגיד ממפיס כי דאלאס בצד הגרוע של הגב אל גב אחרי הפסד לניקס, כי פרוזינגיס לא בכושר מנטלי מלא והוא לא הולך להיכנס לעימותים עם יונאס מתחת לסל, כי קרלייל לא מאמן, כי ממפיס בעצם קיבלה לוז ממש קשה, הפסידה לליקרס יוסטון פיניקס מיאמי ואפילו אורלנדו בחוץ זה משחק דיי קשה. רק ההפסד לשיקגו יכול להחשב כלא מחוייב, אבל אני אגיד דאלאס כי…. לוקה, למרות שהוא פישל במאני במשחק האחרון זה עדיין לוקה עם נתונים של MVP.
    .
    אוקלהומה. כי גולדן… בצד הגרוע של הגב אל גב אחרי הארכה🤷

    1. נ.ב

      יוסטון. לא אמורה להתקשות יותר מדי מול הסבוטאג' שעושים לבויילן, למרות הסבוטאג' שהארדן וראסל עושים למשחק הכדורסל ולעיינים של הצופים. אזהרת צפיה! מומלץ להשתמש במשקפיים כמו של בדיקת ראיה (או תיקון ראייה של ילדים) כששתי הרטיות מורכבות בו זמנית.

      1. ההישענות על האנליסטים הוכח כדבר הכי מפגר וכגורם המרכזי למשחקים חסרי חצי המרחק והפנים שאנו רואים בליגה כיום
        ויוסטון זה האב טיפוס של ליגת האנליסטים .
        .
        האם אתם נהנים מיוסטון?

  13. אויש… שכחתי להזכיר. ההתראה השבועית, כי לא יהיה עוד הרבה.
    שאתם יודעים שיש מסי הערב, כן?
    כי הרגע היה עוד רגע.

            1. אהה, נראה ככה, תשאל אותו…

            2. לשעבר סומסום

            3. אל תערבב שמחה בשמחה

            4. אני חושב שאני צודק

    1. GM גולדן סטייט. בלייק גריפין על ד'אנג'לו ראסל, קוון לוני ועוד פילרים להשלים כסף. קונה?
      בתור ווישפול דטרויט, אני הולך לקראתך. כי צריך לשחרר את גריפין. וכי כל דבר שיבוא במקום רג'י ג'קסון, גם ראסל, הוא ברכה.

            1. מה אתה משווה, בחייך.
              גריפין הוא אולסטאר, שניהול קריירה דפוק בקבוצה מבורדקת, מנע ממנו להיות גם סופרסטאר. מס' 4 הכי טוב בליגה, עדיין, אחרי AD. (בהנחה שיאניס הוא 3. סיאקאם בדרך למעלה). תסתכל על המספרים שלו. ממוצע קריירה 4.5-9.22. אפקטיב 52. ורסטילי. הגנה. שחקן פרנצ'ייז. אתלט אדיר, שבאמת לא הגיע לשיא שלו.
              האמת, איפה ראסל? עונת פלוק אחד בנטס, חסרת היומרות. גאנר בלי הגנה בכלל. רע בהגנה. ועוד איפה הוא נמצא? על הבלאטה הכי תפוסה בעולם, של אחד סטפן קארי. ראסל זה אחד שיילך משם, על הרבה פחות מגריפין. שיעשה מהם פתאום קבוצה אדירה, עם האחים ספלאש בחזרה…
              האמת, זו טרייד מתנה לגולדן סטייט, רק כי אני מחבב מאוד את עידן ורוצה שיהיה לו על מה לחשוב הלאה 🙂
              עזוב. שיישארו עם ד'אנג'לו ובהצלחה עם זה.

            2. נו באמת… שחקן פרייז עאלק. אולי לפני חמש שנים. כרגע הוא שחקן 4 טוב שלא מוצא את המקום שלו. דטרויט *רוצה* להעביר אותו, מה שמוריד לו את הערך. מצד שני, דיאנג׳לו ראסל. אולסטאר בן 22, סחב קבוצה לפלייאוף. ברוקלין איתו נראתה יותר טוב מברוקלען עם קיירי. ואתה עוד רוצה להוסיף את לוני?

            3. להוסיף את לוני, כי גולדן סטייט, אם אתה לא מודע לחומרת מצבה, תחת תקרה קשיחה. היא חייבת להשוות שכר. לא יכולה לקבל 34 על 27. צריכה לפחות להוסיף את לוני (4.5) ועוד קצת…
              גולדן סטייט איז אין דיפ שיט! אתה מדבר על לוורג'? אין לה שום לוורג'! כל הליגה יודעת שהיא חייבת להטריד את ראסל. אז יאללה – תבואו אתם אלינו. עם מה, עם "סחב את ברוקלין לפלייאוף"? אגב, ראית מה הוא עשה באותו פלייאוף? גם אני לא. נמחק ונמחץ. הכי גרוע בכל השחקנים על הפרקט.
              טוב. אם אתה חושב (וזה לא אישי כמובן, הכל דיבורי ספורט) – אם אתה חושב שד'אנג'לו ראסל יותר טוב מקיירי ארווינג, אז מה אגיד.

      1. העונה לא נראה לי שזה אפשרי
        אבל נראה לי שזאת אופציה לא רעה בגולדן
        בלייק יחגוג שם בעמדה 5(למרות שהם הכי צריכים 3 טוב כי הם הראו שאפשר להסתדר יפה ב5 עם לוני וחברה בסגנון)

        1. תכלס יש טרייד אחד, הכי פשוט בעולם, אחד על אחד, עמד על עמדה. W ענק לשתי הקבוצות.
          גריפין על מילסאפ.
          סוכריה לדטרויט – מקבלת את החוזה הנגמר של מילסאפ, 30 מיליון יורדים מהתקרה! חיים חדשים. גריפין ממילא אבוד שם.
          ממתק לדנבר – זה הגיים צ'יינג'ר שלה. עם חוזה קיים לשנים הכי טובות שנשארו לו. אתלט נדיר בקבוצה עצלה שצריכה בעיטה בתחת. שיכול לקחת אותה עד לאליפות. בטח, בשנה כזו. אני באמת מחזיק ממנו בתור ה-4 הכי טוב בליגה (אחרי AD).
          בחיי שאני לא מבין איך הם רואים שם דבר כזה מתבקש 🙂

            1. דטרויט צריכה להיבנות מחדש.שנה שעברה עם גריפין כמספר 1 הגיעו למקום 8 במזרח החלש.
              גריפין עם יוקיץ מארי וכל החברה מסביב זה כבר משהו אחר.בחירת דראפט סיבוב ראשון ועוד שחקן צעיר זו התחלה.דארמונד שמעלה את המניה השנה גם צריך לעבור בטרייד.שוב-דטרויט חייבת בניה מחדש שתקח כמה שנים

            2. יש ועוד איך. זה חוזה נגמר של 30 מיליון דולר. זה נכס עצום. וממילא דטרויט, גם עם גריפין, לא הולכת לשום מקום בשנתיים הבאות, מקסימום על הקשקש להיכנס לפלייאוף. במזרח. תתחיל לךבנות הלאה, מעכשיו, ותחזיר את הבסקטבול לפרנצ'ייז המדהים הזה. ותפסיק לדכא את גריפין – זה אני אומר כאוהד כדורסל שרוצה לראות שחקנים במיטבם.

            1. אפילו מוסיף לדטרויט את הרננגומז

    1. כמו שכתבו מעליי, נשמח אם תשנה לשם יותר קצר כי זאת שורה ארוכה ומפריע לקריאה של התגובות מהמובייל. אם אתה מעוניין בכך, תכתוב לנו (כאן, בתיבת צור הקשר או ב-roiweinberg@ walla.com) כינוי אחר ונחליף בעצמנו במידה ואתה מעדיף.

    1. כן, במשחקים האחרונים כל הרביעיה מתקתקת. פאונד פר פאונד, הסלטיקס קבוצה הרבה יותר מוכשרת מהספרז. זה שלהם, אם יידעו לצאת בשלום מהאין-צבע שלהם ויתרון האולדריג'. בוא נראה.

  14. בוסטון שוב נראית כמו קבוצה שמחה. השחקנים הרבה יותר מחוברים ונינוחים ליד קמבה.
    אין ספק שמילווקי ופילי על הנייר חזקות יותר, אבל אני לא אפול מהכיסא אם אמביד או יאניס יראו פחות טוב בפלייאוף. ככה שלא הייתי סותם את הגולל על הסיכויים של בוסטון להגיע לגמר הליגה.

    1. כן, זה לא חדש, וזה נקרא ביג-מן… נניח אחד כמו מארק גאסול. אפילו אנדרה דראמונד. סוגרים את הבור. קפיצה מיידית.

        1. אדאמס שומר חלש עם חוזה יקר.. לא הייתי הולך עליו במקום איינג'
          גאסול נשמע סביר יותר. גם אם התקפית הוא נחלש (ונניח שבבוסטון לא יחזור לעצמו) בוסטון לא צריכים שחקן פנים התקפי

  15. רבע ראשון מצויין של בוסטון. סן אנטוניו חייבת להרים את הרמה בהגנה.
    כמה שביינס חסר לבוסטון, לדעתי היה מוסיף להם קשיחות מתחת לסל שכל כך חסרה להם. הויתור עליו היה מיותר

  16. להפתעתי הסלטיקס מובילים. חשבתי שיהיה בור רציני. הסלטיקס יותר מוכשרים אבל זה לא הכל. פופ מאמן טוב יותר.

  17. נמאס כבר מכל העבירות האלה. השופטים עם ס"א.
    עבירות שלא נשרקו לטובת טייטום בראון תייס נשרקים לדפרוזן. לפחות נותנים עכשיו אחת לתייס.

    1. אגב, אותו דבר היה עם הלייקרס שקופחו במשחק האחרון מול מיאמי. אין ספק שמיאמי עשו יותר עבירות מלייקרס אבל היו עבירות שלא נשרקו לטובת LA

  18. אהבתי את הטיימאאוט הזה של סטיבנס שמוביל ב 12, הוא ראה 2 שלשות רצופות של פאטי ובלינלי ומייד טיימאאוט להוריד אותם קצת מהזון. ככה עושה מאמן טוב שמרגיש שינוי מגמה. לא מחכה שיהיה 2 הפרש….

  19. בחלומות הכי וורודים שלי הסלטיקס לא הובילו ב 18 במחצית ובטח שלא היו עם 72 נקודות….
    שי, הקבוצה שלך צריכה גיבורים אחרים, דה פרוזן ואלדריג' לא מספקים. אלדריג' עם נקודה אחת. איך מסבירים דבר כזה?
    החשש הוא שהפציעה של הייווארד בהתקלות באלדריג' משמעותית…
    נקודות אור? גיילן בראון ושוב גיילן בראון. הבחור התקנא בהייווארד/טייטום/ווקר ושם 20 בפחות מ 19 דקות, עם 7 מ 8 מהקו. אף פעם לא היה כל כך מוצלח מהקו. ה 12 של סמארט גם מפתיעות לטובה.
    הסלטיקס רוצים להיצמד ללייקרס ולא יוותרו על המשחק הזה כשהספרס יחזרו.

    1. Make me tell you about Jailen brown, Jailen brown
      Jailen brown is a man in town, you don't mess around
      If you mess around with Jaily, he hits you with a cuckoo maga stick
      cuckoo maga stick

  20. משום מה פופוביץ לא מרבה לשחק עם מארי ו-וואיט ביחד. אני חושב שלפחות מול הסלטיקס, הגנתית, זה בהחלט יכול לעשות את ההבדל.
    אני חושב שהגיע הזמן שפופוביץ ישנה את הגישה ויבין שלמרקוס ודרוזן אלה לא הכוכבים שיקחו אותו רחוק. הוא חייב לשים את שניהם על המדף ולראות אם יש היענות, כי כרגע כמו שזה נראה, התקרה איתם זה סיבוב ראשון.

  21. שוב פסק זמן בזמן לסטיבנס.
    אין לי בכלל טענות לאימון שלו היום עד כה. נהפוך הוא, רק תשבחות עד כה. לא קל לתפקד כשאחד הסטארים נפצע ובטח ייעדר לפחות חודש….

  22. וווואווו טיימלורד
    אברי בטח קופץ משמחה.
    כן, ה III עם 4 רצוף ועוד 2 לבראון ולפופ אין ברירה אלא לקחת פסק זמן.
    גיילן למי שתהה 26 נקודות.

  23. 26.2
    "זה של בוסטון, אם יידעו לצאת בשלום מהאין-צבע שלהם ויתרון האולדריג'".
    אולדריג' ב-3 רבעים עם נקודה אחת. וגם היא, ב-50 אחוז מהקו…
    אז כן, "יתרון האולדריג' נמחק".

  24. ראיתי עכשיו שוב את הפיגוע הזה של אלדריג' בהייווארד ונזכרתי בעוד כמה פיגועים כאלה של שחקני הספארס הברוטליים בשחקנים אחרים במהלך השנים… ויש לא מעט.

  25. איזה משחק קבוצתי של הסלטיקס, ללקק תאצבעות. לפופ אין ברירה. עוד טיימאאוט. הסלטיקס משחקים ממש כמו הספרס של טימי מאנו ושות. הורגים ומוודאים הריגה במשחק קבוצתי לעילא. אין גיבורים בודדים, כולם גיבורים.

  26. שארלוט בהחלט קבוצה חביבה שמשחקת עם המון מוטיבציה ולהט. בהחלט מפתיעה מתחילת העונה.
    הרוקי גרהאם עולה על הציפוית, וושינגטון לא רע ואפילו רוזייר מראה מנהיגות.

  27. איזה יופי סוף משחק סמארט ובראון ניגשים לחבק את פופ.
    כולם מחייכים, מקסים.
    הסלטיקס עם שביעי ברצף למרות פציעה קשה של הייווארד שיכולה לחרב את העונה. עכשיו יהיו שני משחקי בית מול דלאס ו-וושינגטון. מניח שהסלטיקס יצליחו להסתדר בלי הייווארד. ראינו קבוצה שמשחקת קבוצתי מאד ומזכירה את הימים הגדולים של ס"א. אין הייוואר? נו פרובלם, יש גיילן בראון. זה לא רק השילוש טייטם ווקר הייוארד. יש רביעייה, עם בראון ויש חמישייה עם סמארט. זו קבוצה שיש לה שחקן פנים משפיע בהתפתחות והוא מתחיל היום אולי פריצה. מה שמעודד זו ההגנה שלו והוא סיים עם 6 גגות ב 22 דקות. האם יצליח לספק השנה משחק של טריפל 10 גגות 11ריבאונד ו 12 נקודות? צריך להצמיד לו את ביל ראסל כמנטור עם ביל בכלל בהכרה.
    3 הגדולים נתנו היום ביחד 75 נקודות וזה יפה. מניח שעם הייווארד היה משחק הרביעייה הזו היתה מסיימת עם כ 90 95 נקודות וזה יפה מאד כשהנקודות מתחלקות וכולם משחקים קבוצתי.
    לילה טוב לכולם ושבוע טוב ושקט.

  28. בחייאת ספרס-
    התקפה תקועה
    הגנה חולמנית
    ריבאונד רך
    ידיים חלשות בלוז בול
    זו לא הופעה אופיינית למועדון.

    טוב גם 60% ל3 זה לא אופייני.

    משחק רע

  29. ה NBA שיחררו את דוח 2 הדקות האחרונות שלהם מאתמול ואמרו שהפאול תוקף ששרקו לאמביד בשניה האחרונה נגד דנבר היה בעצם פאול של יוקיץ' שנעל את היד של אמביד ועשה פלופ והיה צריך להיות 2 זריקות עונשין לאמביד

    תודה לצוות השופטים

  30. אינגרם עם עוד משחק טוב. שיפר משמעותית את הזריקה ובעיקבות כך את הקליעה משלוש. הוסיף כמה תנועות חדשות כמו פיידאויי שאם הוא ישפר אותן לרמה גבוה זה יהיה מהלך בלתי עציר בגלל האורך שלו.
    אני חושב שאנשים פה ממש מזלזלים בו והוא יהיה סטאר.
    הנה היום גם שיחק טוב וגם הביא את הניצחון במו ידייו במאני טיים.

    1. קצת פרופורציה לגבי המספרים שלו. הלוז,של המאבס הוא מהקלים בליגה למעט דנבר ולייקרס שים לב על מי לוקה חגג

      ווש, פליקנס, פורטלנד, קאבס, מגיק, ניקס, ממפיס
      מדובר בזבל של הזבל של הליגה למעט פורטלנד, 5 הקבוצות הכי חלשות בליגה ובקבוצות בלי הגנה בכלל.

      נראה אם המספרים ישארו מול האריות של הליגה והקבוצות ההגנתיות.

      1. לא ברור לי למה. על פניו הם לא אמורים להיות כאלה חלשים אולי המאמן שלהם לא מספיק טוב?
        טיילור ג'נקיס? אין לי מושג מי זה

        1. יש להם קבוצה נחמדה שמורכב בסגל שהוא בעיקרו משלים. הם אמורים להתבסס על JJJ ומוראנט,אבל שניהם עדיין בשנה השניה והראשונה והם צריכים עוד זמן להתבשל.
          JJJ נתן עונת רוקיס יפה אבל הוא יהיה שחקן טוב, לא חושב שיהיה כוכב. מוראנט לא בטוח שהיה מתבלט בכל מחזור רוקיס אחר. אבל הם בהחלט צריכים עוד זמן וניסיון.

            1. במערב… במזרח… אני חושב ששניהם נהנים יותר מהייפ יתר מאשר באמת מה שהם.

  31. בוקר טוב לכולם אנינרואה הודור עם 7מ8 מהשדה מול הלוחמים למה הוא לא מקבל מולם יותר כדורים?
    דיאנגלו ממשיך יופי בהרצת המניה הרותחת
    אריק פסקאל גה מוראנט ופורזי בלוד מנגמנט, יפה להם כיף ללוקה לחגוג
    הארדן שוב מנגר אבל העיקר מגיע למעל 36 נק למלך הסלים ובזכות הלוח המביך בקלילותו יש ליוסטון מאזן חיובי, לפחות זה שם אותו יופי במירוץ לmvp שלי שאפרסם בקרוב
    מה קרה לונזו אייר בול לא שיחק הלילה וקנדריך וויליאמס הביא את הנצחון? חבל

  32. הרבה זמן לא ראיתי קבוצה שזורקת זין על הגנה כמו יוסטון. זה לא עניין של שום דבר למעט זה שהם אשכרה לא מעוניינים לשמור

    1. הבולס צריכים מאמן. הכשרון שם מספיק למקום בפלייאוף המזרח בודאות. אין פשוט מאמן.
      דווין קייסי מאמן טוב מאד, לא בעילית אבל טוב מאד בפיתוח שחקנים ועונה סדירה תן לי אותו לבולס או לפילי ותראה מה הוא עושה איתם.
      קובי וויט זה סטאר עתידי זאק לאבין תחת מאמן נכון יכול להיות אולסטאר חבלז בטח במזרח צעיר ואתלט כמוהו עם קליעה טובה זה נכנס. מארקנן לא מנוצל נכון. סאטו אחלה רכז שני, וונדל קרטר אחלה נגר. פורטר זה זבל אמיתי צריך איכשהו להיפטר ממנו ולהביא את קובינגטון או קראודר. הבולס עם פוטנציאל להיות קבוצה סופר מלהיבה ואיכותית אבל ההנהלה שם זה זבל סטייל נא ומחריבה כל חלקה טובה. שום סטאר יותר טוב ממה שיש להם כרגע לא יגיע לשם.

        1. הוא הרבה יותר טוב מוויגינס ומאמן טוב היה מכניס אותו לאולסטאר. פורטר הוא זבל שחקן גם במינימום. מארקנן לא אמור להיות טאונס. הבולס נראים קטסטרופה הגנה והתקפה
          לגבי נעלו את עצמם, לאבים מקבל 20 מיליון לעונה זה שכר של נגר סביר בליגה איזה נעילה?
          אולי נעלו עם ה26 מיליון של פורטר שהוא נגר לא סביר.

          1. נוטה להסכים עם חברי הנחרץ שמעון. הבולס שווים הרבה הרבה יותר ממה שהם מציגים. יש שם הרבה מאוד כישרון ולאבין הוא ממש לא מקרה וויגינס – הוא אמנם שחקן די פציע אבל בכל מה שקשור לצד ההתקפי הוא הרבה יותר אפקטיבי מוויגינס. גם בוילן וגם ג'נטרי פשוט חייבים ללכת (ג'נטרי כבר הרבה לפני)

            1. אני חושב שבולס נא ופילי צריכות ללכת על דווין קייסי. הוא יעד ריאלי ישמח לעזוב את הזבל של דטרויט ולהגיע לקונטנדרית כמו פילי או לפרוייקט של הראשון לציון בשמחה.
              גם קרלייל טוב אבל אין סיכוי שהוא יעזוב את פרוייקט הדונציץ.
              מייק דאנטוני יכול להיות שווה ניסיון לפילי עם משחק ההתקפה שלו.
              סטן ון גנדי עשה שחקנים מדוויט ודראמונד אולי גם יעשה משהו עם אמביד?
              נראה מה יהיה הקיץ.

            2. הבולס כרגע מציגים סגל של שחקנים משלימים. אם לאבין ומרקנן יהפכו לשני הכוכבים שיסחבו אותם… מממ… אני בספק. שניהם טובים כדי להיות כוכבי משנה (שאני מאמין יותר במרקנן מאשר בלאבין).
              הם בכלל תקועים עם הכמעט 30 מיליון של פורטר לעוד שנתיים – שהוא שווה חצי מזה, אבל התזמון שלו צריך להילמד בבתי ספר ל-FA במתי לצאת לשוק.
              סטוראנסקי אחלה שחקן,אבל מתאים יותר לקבוצה בכירה יותר שצריכה מנהל משחק מהספסל ולא במקבץ PG שהבולס לא ממש יודעים מה לעשות איתם (ואני מדבר בעיקר על דאן). בחרו בוויט בדראפט, ויש סביבו יותר מדי שחקנים שלוקחים לו את הדקות והכדור כדי להתפח, כי הוא כרגע הכישרון שלהם בקו האחורי.
              קשה לי לראות אותם מצליחים למשוך FA בכיר, כי הסגל הזה לאמראה עד עכשיו איזה פוטנציאל מעניין.
              העונה רק בתחילתה וחובת ההוכחה עוד עליהם.
              .
              לגבי הניהול, לאחר מקרה פאו גאסול, זה היה סימן הקריאה שהם צריכים להחליף שם את מקבלי ההחלטות

            3. כל מי שאמרת הוא תחת חוזה לא?

            4. אכן אבל חוזים נועדו שיפרו אותם לא? אני לא חושב שאם קייסי יבקש להשתחרר דטרויט יגידו לו לא.

            5. יסחבו לאיפה? זו לא קבוצה לאליפות אבל לפלייאוף בוודאי שהם אמורים. כל הבעיות שתיארת זה בעיית מאמן.

            6. לא מבין את הזלזול הזה בפורטר. היה צלע חשובה
              כשווש' היו שווים משהו. אפשר לחשוב שלאורלנדו, דטרויט ואפילו אינדי יש סגל טוב בהרבה (לפני החזרה של דיפו) שיקגו מאומנת בהחלט שווה פלייאוף

            7. לא זלזול בפורטר, הוא D&3 מצויין, אפילו גורם לחדר הלבשה להיות בריא. אבל 30 מיליון לעונה עבורו זה יותר מדי לטעמי

            8. מסכים שזה יותר מדי רק שיאניס לא עומד להם בדלת.
              גם מילסאפ מקבל סכום דומה למרות שדנבר יכלה לא לממש את הזכות עליו. בהחלט עניין של טיימינג

  33. קצת פרופורציה לגבי המספרים שלו. הלוז,של המאבס הוא מהקלים בליגה למעט דנבר ולייקרס שים לב על מי לוקה חגג

    ווש, פליקנס, פורטלנד, קאבס, מגיק, ניקס, ממפיס
    מדובר בזבל של הזבל של הליגה למעט פורטלנד, 5 הקבוצות הכי חלשות בליגה ובקבוצות בלי הגנה בכלל.

    נראה אם המספרים ישארו מול האריות של הליגה והקבוצות ההגנתיות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט