הלייקרס מראים הגנה ובוסטון מנצחים את האלופה ביום שישי הגדול / דור בלוך

הלייקרס מראים הגנה ובוסטון מנצחים את האלופה ביום שישי הגדול / דור בלוך

בוסטון סלטיקס (1-1) 112 – טורונטו רפטורס (1-1) 106:

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, טורונטו נהנתה מאחוזים נהדרים מהשדה ובעיקר מערב נפלא של פסקאל סיאקאם, אבל 23 איבודי כדור ונחיתות בריבאונד מול בוסטון האגרסיבית עלו לה במשחק כאשר בוסטון השלימה ריצה מרשימה בדקות הסיום.

לאחר שלא מצאה את הידית שלה כלל לאורך שלושה רבעים, הסלטיקס ניצחו את הרבע הרביעי 24-36, כולל 11 של קמבה מתוך 22 שלו במשחק כולו על מנת להכניע את הרפטורס. ג'יילן בראון היה משמעותי מאוד בריצה הזאת עם שלשה מכריעה לקראת הסיום וחטיפה שתורגמה לאסיסט לגורדון היוורד.

סיאקאם סיים עם 33 ו-8 ריבאונדים לקנדים, בעוד לאורי התאושש מפתיחת העונה האיומה שלו עם 29 נקודות באחוזים טובים. הפעם היה תורם של מארק גאסול וואן וליט לתפוס ערב שחור, הם קלעו יחד 2 מ-19 מהשדה.

בסלטיקס ת'יס פתח בחמישיייה ולא ממש הרשים עם 0 מ-7 מהשדה, אבל הסלטיקס קיבלו תרומה סבירה כאמור מקמבה ווקר ובעיקר נהנתה מערב איכותי של טייטום עם 25 וג'יילן בראון שהיה המצטיין במשחק עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים.

ניו אורלינס פלקינס (2-0) 116 – דאלאס מאבריקס (0-2) 123:

בקרב הקבוצות הצעירות והשאפתניות של המערב, דאלאס משיגה ניצחון חוץ שמעלה אותה למאזן 0-2 עם טריפל דאבל מרשים של לוקה דונצ'יץ'.

הפתיחה הייתה כולה של ניו אורלינס שקלעה 41 ברבע הראשון וכבר הובילה ב-14 הפרש, אבל כפי שקורה לפעמים עם קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, הרבע השני היה הפוך לחלוטין כשדאלאס אף מציגה תצוגה התקפית מרשימה יותר עם 45 נקודות מול 23 של ניו אורלינס. ניו אורלינס התקרבה ברבע הרביעי אבל היכולת הנהדרת של דונצ'יץ' הבטיחה לאורחים את הניצחון.

אינגרם סיים עם 25 למפסידים כשפייבורס מוסיף 16 ובול קולע 15 כולל 3 מ-12 מחוץ לקשת (אלוהים ישמור). הארט עם תצוגה טובה נוספת מהספסל ל-16 נקודות ו-9 ריבאונדים אף שגם הוא התקשה למצוא את היד מחוץ לקשת (1 מ-5).

פורזינגס קלע 24 ב-29 דקות והמשיך את היכולת הטובה שלו, ורייט עלה מהספסל כדי לקלוע 20, אבל הסיפור הגדול הוא כמובן הסלובני שקלע 25 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים כדי למשוך את קבוצתו לניצחון.

לוס אנג'לס לייקרס (1-1) 95 – יוטה ג'אז (1-1) 86:

הלייקרס ידעו שהם חייבים לנצח את המשחק הזה, ולאחר מחצית ראשונה צמודה ברובה, הם עלו למחצית השניה כשהם מבינים בדיוק מה הם צריכים לעשות. הלייקרס קלעו 31 ברבע השלישי ויצרו יתרון דו ספרתי שגם אם קוזז מעט לא ממש עמד בסכנה בשום שלב.

יוטה שיחקה איום ונורא בהתקפה או אם תרצו, הלייקרס היו בערב אינטנסיבי בהגנה, אם כי אם תשאלו אותי זה יותר החלק הראשון מהשני, ונצטרך לחכות למשחקים הבאים כדי לראות האם אינטנסיביות הגנתית תהיה מאפיין משמעותי עבור הלייקרס בגרסתה הנוכחית.

מיטשל קלע 24 אבל היה שקט למדי ולא הנהיג את קבוצתו כפי שבוודאי מצפים ממנו, אם כי קשה לבוא בטעונת למיטשל כשאף אחד מחבריו לא ממש היה במשחק, כשמייק קונלי עם תצוגה התקפית איומה שניה מסיים עם 13 נקודות ו-3 אסיסטים, ו-1 מ-5 מחוץ לקשת בלבד, וזה כבר מתחיל לעורר דאגה.

בצד של הלייקרס, לברון חזר לעצמו עם 32 נקודות 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים כולל כמה יפים במיוחד לדיוויס וכול זה ב-31 דקות בלבד. דיוויס קלע 21 ודניאלס הוסיף 15 מהספסל. הלייקרס ישמחו עם הניצחון שלהם אבל הם יצטרכו להמשיך לשאול את השאלה מי מעבר לג'יימס ודיוויס יכול להרים תרומה משמעותית, מה שיידרש מול קבוצות התקפה איכותיות יותר מיוטה של הלילה.

שארלוט הורנטס (1-1) 99 – מינסוטה טימברוולבס (0-2) 121:

דווקא לאחר שפתחה טוב את העונה, שארלוט התפרקה לחלוטין מול מינסוטה שרצתה יותר, שלטה בריבאונד, והבטיחה את הניצחון הודות לרבע שלישי שבו ניצחה 25-45, מכאן המשחק היה רק גרבג' טיים. גרהאם עלה מהספסל ל-24 נקודות עבור ההורנטס (אם כי היה על המגרש בדקות התבוסה וסיים עם 26-). טאונס הוביל את מינסוטה עם 37, 15 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. וויגינס הוסיף 16.

ברוקלין נטס (1-1) 113 – ניו יורק ניקס (2-0) 109:

הדרבי של ניו יורק היה צמוד מהצפוי, אבל הנטס הצליחו לבלום ריצה של הניקס ברבע הרביעי על מנת לקחת את הניצחון עם שלשה של קיירי ארווינג 21 שניות לסיום שבפועל הכריעה את ההתמודדות. הניקס זכו לערב קליעה נדיר של 68% מהשלוש וגם זה לא הספיק להם מול האחות הקטנה לשעבר. טרייר עלה מהספסל וקלע 22 נקודות ב-23 דקות, נוקס הוסיף 16 מהספסל וכמוהו הרוקי בארט שקלע 16 נקודות. עבור הנטס ארווינג הוביל עם 26 בערב קליעה פושר של 2 מ-8 מחוץ לקשת, דינווידי סייע לו עם 20 מהספסל.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-0) 85 – וושינגטון וויזארדס (1-1) 97:

ניצחון חוץ מפתיע למדי לוושינגטון שהובילה כמעט לאורך כל המשחק, אוקלהומה עוד הספיקה לחזור לקראת הסיום אבל יכולת מצוינת של תומאס בריאנט הבטיחה לוושינגטון את הניצחון הראשון שלה העונה, ואוקלהומה תמשיך לחפש את הראשון שלה. גילגיוס אלכסנדר המשיך את המומנטום האישי שלו עם 28 נקודות באחוזים טובים, גלינרי היה טוב גם כן עם 18, אבל הת'אנדר לא הצליחו לקבל כלום מהספסל וגרוע מכך כריס פול היה באחד המשחקים החלשים בקריירה שלו עם 6 נקודות, 4 אסיסטים ו-5 איבודים. הוויזארדס ניצלו את היכולת הזאת בעזרת 21 נקודות ו-11 ריבאונדים של בריאנט, האצ'מורה הראה ניצוצות עם 19, ביל הוסיף 17 אף שלא קלע היטב מחוץ לקשת וברטנס הוסיף 13 מהספסל.

ממפיס גריזליס (2-0) 102 – שיקאגו בולס (1-1) 110:

רבע רביעי חזק של שיקאגו מנע ממנה הפסד שני ברציפות מול ממפיס שאולי סיימה את עידן הגבוהים שלה אבל שלטה בריבאונד 45-56, מה שלא הספיק לה כדי לנצח. ג'קסון קלע 23 למפסידים, בעוד עבור המנצחים זאק לווין בא לעבודה עם 37 נקודות, מארקנן שהיה מצוין במשחק הראשון סבל מערב קליעה איום ונורא של 1 מ-10, אבל הרוקי וייט עלה מהספסל וקלע 25 נקודות שאפשרו את הניצחון של הבולס.

דנבר נאגטס (0-2) 108 – פיניקס סאנס (1-1) 107:

דנבר נאלצה להיגרר להארכה, לאחר טעות מנטלית חמורה של עבירה על ריקי רוביו ביתרון שלוש כשהוא זורק מחצי מגרש והספרדי כפה הארכה עם שלוש קליעות מדויקות. בהארכה זה היה הזמן של ג'מאל מארי שקלע 7 מתוך 27 הנקודות שלו ב-5 הדקות הנוספות וניצח את המשחק עם שתי זריקות עונשין מדוייקות כשחסימה של טורי קרייג על דווין בוקר שמה את החותמת.

אוברה קלע 23 עבור הסאנס שממשיכם להיראות טוב יותר העונה מאשר בעונות האחרונות, קמינסקי הוסיף 19 ובוקר קלע 18 בערב קליעה נורא של 1 מ-8 מחוץ לקשת. מארי קלע 27 כאמור עבור הנאגטס והיה מצוין, יוקיץ' נתן טריפל דאבל יוקיצ'י טיפוסי של 23, 14 ריבאונדים ו-12 אסיסטים.

סקרמנטו קינגס (2-0) 112 – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-1) 122:

פורטלנד התקשתה במחצית הראשונה וסקרמנטו שנראתה נורא במשחק הראשון, נשארה במשחק, אבל במחצית השנייה פורטלנד יצרה יתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום בעזרת ההגנה החלשה של סקרמנטו. פוקס קלע 28 למפסידים במשחק מצוין ואחוזים טובים, הילד הוסיף 21 כשבוגדנוביץ' עלה הפעם מהספסל וקלע 16. דמיאן לילארד הוביל את המנצחים עם 35, חאסאן וייטסייד היה מצוין עם 22 ו-9 ריבאונדים ומקאלום סייע כרגיל עם 19.

וזה נכתב לפני המשחקים:

ברוכים הבאים ליום שישי הגדול הראשון של העונה!

למי שלא היה כאן בעבר כאן מתלהבים מהמשחקים הצפויים הלילה, גם אלו שפחות מלהיבים, מרחיבים בסטטיסטיקות של המשחקים האחרונים, מלווים את הפריוויו בפסקול שקשור או לא קשור במשחקים לפי המצב רוח ושונאים את לברון.

לראשונה מזה אני לא יודע כמה זמן, שני הצדדים של הליגה הטובה בעולם נראים פתוחים (למרות שלדעתי הצנועה גמר של קליפרס-מילווקי הוא וודאי לא פחות מהגמרים של הווריורס והקאבס בשנים האחרונות, אבל זה רק אני), עם לפחות ארבע קבוצות על בדמות הלייקרס, הקליפרס, הבאקס ופילי, כאשר אפשר להצביע על עוד מספר ספרתי של קבוצות איכותיות שיכולות לגבור על הפייבוריטיות בכל ערב נתון.

וכך כל ערב העונה אמור להיות חגיגה של ממש, כאשר גם הקבוצות שאינן חלק מקבוצת האיכות כוללות צעירים מסקרנים או קווי עלילה שהופכים גם אותן להיות שוות צפיה.

הלילה גם המזרח וגם המערב מביאים לנו משחק איכותי אחד בין שתי קבוצות שאמורות להיות בפלייאוף, אבל אוהד ה-NBA המעמיק ימצא עניין רב גם באוקלהומה שנראתה טוב מהצפוי במשחק הראשון וכריס פול בסיטואציה חדשה ולא מוכרת, בקיירי ארווינג והיכולת של הנטס להתאים את עצמה אליו, הניקס הצעירים, הבולס שאמורים לעשות צעד קדימה, המאבס עם דונצ'יץ', הפלקינס עדיין בלי ציון וגם הנאגטס והטרייל בלייזרס יהיו איתנו.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

בוסטון סלטיקס (1-0) – טורונטו רפטורס (0-1) 2:00:

בשנה שעברה בוסטון שקיבלה בחזרה את הפצועים שלה פתחה עם ציפיות גדולות, אבל לא הצליחה לעמוד בהן ולהפוך לקונטנדרית שציפו שהיא תהיה. השנה עם ההחלטה של קיירי והעזיבה שלטעמי לפחות היא כואבת אף יותר – של אל הורפורד – הסלטיקס עשו את מה שהסלטיקס עושים והצליחו להישאר רלבנטיים כשהחתימו את קמבה ווקר ואנס קאנטר.

מול פילדלפיה זה לא הספיק. טייטום הגיע הגיע במוד של בעל הבית וזרק 22 פעמים אך קלע 8 בלבד, הופעת קליעה חלשה שקצת נדחקה הצידה בערב שבו קמבה ווקר קלע 4 מ-18 עלובים. אבל צריך להגיד כאן שני דברים – הראשון הוא שהסלטיקס הוא בגדול קבוצה חדשה, והיא צריכה ללמוד לשחק ביחד כאשר כול השחקנים פחות או יותר שינו את מעמדם לחלוטין לעומת השנה שעברה. השני הוא שהם שיחקו נגד אולי קבוצת ההגנה הטובה בהיסטוריה, לפחות בפוטנציאל, כך שלקלוע מולם 93 נקודות זה יותר ממה שלא מעט קבוצות יקלעו השנה.

בצד החדשות הטובות גורדון היוורד היה יעיל מאוד עם 25 נקודות ב-35 דקות, הוא כנראה כבר לא יהיה שוב השחקן שהוא היה ביוטה, אבל אם הוא יצליח להיות שחקן חמישיה יעיל בלי פציעות משמעותיות זה יעזור מאוד לסלטיקס. בצד החדשות הרעות מעבר לקליעה של ווקר וטייטום, קשה לראות על בסיס המשחק הראשון על מה בדיוק סטיבנס בונה מהספסל. למעט סמארט ששיחק 33 דקות (וקלע קטסטרופה), קשה לי לראות מי מבין וויליאמס, טיס, אוג'ילה או וונמייקר אמור להרים תרומה משמעותית.

הרפטורס חוו את המעמד המרגש של קבלת הטבעת אבל חזרו מיד לקרקע המציאות עם משחק צמוד וקשה מול ניו אורלינס נטולת ציון, אותו הצליחה לנצח רק בהארכה. ללא קוואי, קייל לאורי לקח על עצמו יותר וזה נראה נורא עם 4 מ-15. לעומת זאת ואן וליט וסיאקאם היו טובים מאוד והם ימשיכו לסחוב את הקבוצה בהתקפה. שני סימני השאלה עבור טורונטו, בהנחה והיא לא מפרקת את החבילה הם ראשית ההגנה – עם גאסול, אנונובי וסיאקאם בחמישיה, הרפטורס אמורים להיות קודם כל קבוצת הגנה טובה, כזאת שלא אמורה לספוג 117 נקודות ב-48 דקות מניו אורלינס.

בנוסף לכך ובדומה לבוסטון גם בנוגע לרפטורס עולה שאלת הספסל. נרס שיתף בנצחון 8 שחקנים בלבד, אי אפשר להחזיק רוטציה כזאת על פני עונה של 82 משחקים והוא יצטרך לגלות על מי מהשחקנים הנוספים הוא יכול לסמוך.

הימור: בוסטון ב-8

ניו אורלינס פלקינס (1-0) – דאלאס מאבריקס (0-1) 3:00:

כשה-NBA בנו את לוח המשחקים הם בוודאי חלמו על המצ'אפ בין שניים מהצעירים שאמורים לסחוב את הליגה קדימה בשנים הבאות – לוקה דונצ'ץ' שרק נראה מרשים יותר ויותר עם כל משחק שעובר, מול ציון וויליאמסון – הכישרון הפיזי החד פעמי של ניו אורלינס.

אבל הפציעה של האחרון טרפה את הקלפים והפכה את המשחק הזה להרבה פחות "טלוויזיוני". עם זאת ובהתבסס על המשחק הראשון של השתיים בהחלט יש למה לצפות. ניו אורלינס לקחה חלק במשחק התקפי משוחרר מול טורונטו בו רדיק הראה את הידית הנהדרת שלו, לונזו בול המשיך להוכיח שהוא בעיקר מכונת הייפ, אינגרם והארט נראו מצוין וגרמו לטרייד על דיוויס להיראות אפילו טוב יותר, ג'ליל אוקאפור הראה ניצנים של יעילות אבל ההפתעה הנעימה ביותר הייתה ניקולה מלי עם 4 מ-5 מחוץ לקשת.

בשונה משתי הקבוצות עליהן דיברנו קודם לכן לפלקינס אין אולי כוכב בשל בשלב הזה, אבל יש לה לפחות 9-10 שחקנים שיכולים לתרום בעונה הסדירה וזה הרבה מאוד לקבוצה שנפרדה זה עתה מהכוכב שהגדיר אותה בשנים האחרונות.

בצד השני פורזינגס ודונצ'יץ' הראו את כל מה שמארק קיובן קיווה שהשילחוב בין שני היוניקורנים יוליד. דונצ'יץ' היה בטירוף עם 34 נקודות ו-9 ריבאונדים באחוזים מצוינים ופורזינגס קלע 23 נקודות ונראה בריא ומוכן ב-29 הדקות ששיחק. מי שאיכזב והזכיר מדוע אסור לבנות על שחקנים שמגיעים מקבוצות לא מתפקדות הוא טימי הרדוואי ג'וניור עם 0 מ-5 מחוץ לקשת.

ניו אורלינס תרצה מאוד שלא לרדת ל-2-0 כבר בתחילת העונה, אבל בלי ציון, דאלאס היא זאת שאמורה להינות מהיתרון האיכותי כאשר בעיקר בהגנה נשאלת השאלה כיצד הפלקינס יגנו על שני הכוכבים של המאבס.

הימור: דאלאס ב-10

לוס אנג'לס לייקרס (1-0) – יוטה ג'אז (0-1) 5:30:

ללא ספק המשחק המרכזי של הלילה, שהוא לא רק המשחק בין שתי הקבוצות עם הפרופיל הגבוה ביותר, אלא הוא גם משחק שבו ישאלו שאלות עליהן לא בהכרח יתקבלו תשובות מוחלטות, אבל לפחות ינתנו כיוונים שישפיעו מאוד על המשך העונה.

הלייקרס נראו לא טוב מול הקליפרס, על אף שהפער לאורך כל המשחק היה סביב 10, הם נראו מאוד רחוקים מהרמה של הקליפרס, להזכירכם ללא פול ג'ורג', ההגנה נראתה לא מתואמת ולא מאומנת, לברון לא הצליח להשתלט על המשחק והתקשה מאוד ב-1 על 1 גם מול שחקנים קטנים ממנו אותם בעבר הוא נהג לדרוס בדרך לסל וגם קליעת חצי המרחק לא נכנסה באחוזים מרשימים.

אבל לפני שפותחים את השמפניות וקוברים את הפרוייקט השאפתני של הלייקרס צריך לזכור שהם שיחקו מול קבוצה שבשנה שעברה הקשתה על הווריורס עם סגל כמעט מלא, שמרה כמעט כל כל הסגל המשמעותי שלה וצירפה את השחקן שהוא היום ללא ספק השחקן הטוב בליגה.

מה שהופך את המשחק הזה למענין הרבה יותר, כי יוטה היא קבוצה טובה אבל היא לא הקליפרס, ואם העסק ימשיך להיראות רע עבור הלייקרס, להם אין ממש כלים לעשות מהלכים נוספים בשוק, הלחץ יתחיל לפעול את פעולתו במערכת שהיא לא בהכרח מהבריאות בליגה.

רבים רואים בג'אז כסוס שחור פוטנציאלי, ומסיבות טובות. בוגדנוביץ' הוא תוספת משמעותית למרות ערב קליעה לא טוב בנצחון על אוקלהומה. רודי גובר הוא שחקן הגנה של השנה בפוטנציה, מייק קונלי הוא חיזוק אמיתי בעמדת הגארד (למרות ערב מחריד זה לא מילה של 1 מ-16 מול אוקלהומה), ועבור דונובן מיטשל זאת יכולה וצריכה להיות עונה שבה הוא מוכיח שמדובר בסופרסטאר שיכול למשוך קבוצה. מהספסל יעלו שחקנים שהראו שהם יכולים לתרום בדמות ג'ו אינגלס מיודעינו, ג'ף גרין, אד דיוויס ומודאי.

הימור: יוטה ב-4

המשחקים הנוספים:

שארלוט הורנטס (0-1) – מיניסוטה טימברוולבס (0-1) 2:00:

צלמו מסך כי לא תראו עוד מצב שבו גם מיניסוטה וגם שארלוט יהיו במאזן חיובי. שתי הקבוצות נצחו במידת מה של הפתעה משחקים צמודים ונטולי הגנות, הוולבס את ברוקלין, ושארלוט את שיקאגו. טאונס נראה מצוין וויגינס סייע לו במיניסוטה, בעוד ההורנטס שנפרדו בקיץ מקמבה ווקר קיבלו 27 נקודות מפי ג'יי ושינגטון בן ה-21. שארלוט נראית כרגע כקבוצה צעירה בבנייה, מה שהופך אותה למעניינת במידת מה כי לא תדע מה תקבל מכל אחד מהכשרונות שלה בכל ערב נתון בעוד מיניסוטה ממשיכה להיראות כספינה שלא שטה לשום מקום מוגדר.

הימור: שארלוט ב-5

ברוקלין נטס (1-0) – ניו יורק ניקס (1-0) 2:30:

אין משחק טוב יותר להתאוששות מאשר משחק בית מול הניו יורק ניקס, כך לפחות מקווה הברוקלין נטס ובמיוחד קיירי ארווינג. הדימוי של הגארד עומד כאן על המוקד, הוא הגיע לקבוצה מאוזנת ואובר אצ'יברית, ולפחות עד שדוראנט יחזור הוא אמור להוביל את החבורה הזאת, תוך שהוא מראה כישורי מנהיגות טובים יותר מאלו שסייעו לחרב את העונה שעברה של בוסטון. הלילה הם יפגשו את ג'וליוס ארווינג ואין הגנה של הניקס וזאת אמורה להיות הזדמנות נוחה להתחיל את העונה.

הימור: ברוקלין ב-15

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-0) – וושינגטון וויזארדס (1-0) 3:00:

אוקלהומה יצאה מעודדת מההפסד שלה, בעיקר מהשילוב המצויין בין גילגס-אלכסנדר (אחד מהשחקנים שאני אבדוק בכל לילה את השורה הסטטיסטית שלו, שחקן מרתק בעיני ופרוספקט גדול) לכריס פול, הלילה היא תפגוש את וושינגטון שעלולה להפוך דיי מהר לאחת הקבוצות האיומות בליגה. ווגנר וברטאנס הראו סימנים לא ראים מהספסל, אבל החמישיה נשענת בכבדות רבה מדי על בראדלי ביל שקלע 1 מ-11 מחוץ לקשת כשההגנה של דאלאס מתמקדת בו, ואלה חדשות רעות מאוד לוויזארדס כי ביל הוא כל מה שיש להם למכור כרגע, בין אם במסגרת טרייד לבניית העתיד או במסגרת המשחקים עצמם.

הימור: אוקלהומה ב-15

ממפיס גריזליס (1-0) – שיקאגו בולס (1-0) 3:00:

הגריזליס פירקו את החבילה בעונה שעברה ויוצאים לעידן חדש ולאחר תבוסה מול מיאמי במשחק הראשון, הם ינסו להשיג ניצחון ראשון מול הבולס שנמצאים מעט לפניהם בתהליך. מארקנן סיים עם 35 אבל קלע רק 1 מ-7 מחוץ לקשת מול ההורנטס, ונראה שעליו הבולס בונים א תעתידם. אוטו פורטר אכזב מעט, בעוד לוונדל קארטר ג'וניור היה משחק שקט וכך גם לזאק לווין בעוד סטורנסקי לא הורגש בהתקפה. הבולס הצליחו לצבור לא מעט כישרון, ובעוד הסגל הזה כמובן לא הולך לשום מקום, השאלה איך הם ישתמשו בכישרון של מארקנן, קרטר, לווין ודאן במסגרת טריידים תקבע כמה ארוך יהיה תהליך הבנייה שלה.

הימור: הבולס ב-8

דנבר נאגטס (0-1) – פיניקס סאנס (0-1) 4:00:

הסאנס פירקו את סקרמנטו במשחק פתיחה ביזארדי למדי שבו בוקר איטון ואוברה הובילו את ההתקפה לפתיחה טובה מהצפוי, אבל בסאנס כמו בסאנס של השנים האחרונות אי אפשר לשמוח לאורך זמן ואיטון ספג הרחקה של 25 משחקים בגין שימוש בחומרים אסורים. האירוע הזה מושך את תשומת הלב אבל הקבוצה המעניינת יותר במשחק הזה היא הנאגטס, והשאלה האם אחרי עונת שיא של מקום שני במערב, מבלי ממש לאיים על מקום בגמר, יש לנאגטס את מה שצריך כדי לעשות את הצעד הנוסף. התשובה לשאלה הזאת תלויה קודם כל בניקולה יוקיץ' שקלע 20 עם 13 ריבאונדים בנצחון במשחק הפתיחה על פורטלנד, והלילה הוא לא אמור להתקשות מול הסאנס ללא המצ'אפ הישיר שלו.

הימור: דנבר ב-15

סקרמנטו קינגס (1-0) – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-0) 5:00:

שתי הקבוצות הפסידו את משחק הפתיחה שלהם אבל בנסיבות שונות מאוד. הטרייל בלייזרס הפסידו לאחת מהקבוצות החזקות במערב, בפער חד ספרתי, הקינגס הובסו מול אחת מנמושות המערב במשחק שבו קלעו רק 36 נקודות במחצית השניה והתחושה שההתקדמות של השנה שעברה עלולה להיחנק לחלוטין ולוק וולטון יצטרך למצוא פתרונות. ומהר.

הימור: פורטלנד ב-12

לפוסט הזה יש 392 תגובות

  1. תודה דור, פריוויו מצויין – כך פריוויו צריך להראות. לייקרס-יוטה משחק אדיר ומעניין ההרכב שיוטה תעלה איתו, כשאולי נראה שני גבוהים מול הגובה של הלייקרס ואת בוגדנוביץ' מהספסל. מייק קונלי היה מזעזע נגד הת'אנדר ויצטרך להיות טוב הערב כדי שהם ינצחו. בוסטון-טורונטו מעניין לא פחות, כשלי יש הרגשה שנראה את האורחת עולה ל-2-0 ואולי הפעם באמת משתמשת בספסל.

  2. תודה רבה דור. אתייחס רק למשחקים העיקריים:
    1. האיש ו-27.75 מליון הדולרים ל-4 השנים הקרובות (לא כולל תמריצי אנלייקלי) קלע ב-75% אפקטיבי מול פילי, למה זה לא עזר? אולי כי זה בסך הכל הסתכם ל-6 זריקות ו-8 נקודות. ג'יילן גם היה השחקן חמישייה (לפחות בזה הוא השתפר) עם הכי פחות דקות. גם בעוד 10 משחקים זה לא יהיה זמן לעשות סטטיסטיקות, אבל זה לא נראה כאילו ההנהלה והמאמן מסונכרנים בנושא בראון – מילא אם קמבה וטייטם היו תופסים יום משוגע, אבל ביום ששניהם חושך, למה לא לפחות לנסות ללכת על בראון? מעט הזריקות שהוא זרק נכנסו באחוזים טובים.
    2. נ"א – דאלאס – בשנה שעברה דאלאס הייתה קבוצת החוץ כמעט הכי גרועה ב-נ.ב.א (חשבתי שהכי אבל מסתבר שפניקס נצחה אפילו פחות), ככה שעד שהם לא יוכיחו אחרת, מול הסגל הבסך הכל לא רע של נ"א אני צופה להם הפסד.
    3. א. מעניין אם למייק קונלי עובר בראש שיש לו אופצית יציאה מהחוזה בסוף שנה. מצד אחד – למה שגארד שיהיה בן 33 בקייץ יחשוב לוותר על 30+ מליון, מצד שני – הכוכב הגדול של הקייץ הבא הוא כרגע מונטרז הארל. שנה טובה למייק קונלי, ואיזה GM יכול להתפתות להצעה מטומטמת.
    ב. לא ראיתי את הדרבי של אל.איי אבל בדיווחים נכתב שלברון נראה עייף בסוף, מה שמתכתב עם 18 הנקודות שהוא קלע. אם לברון נראה עייף אחרי קיץ של מנוחה, אז העונה של הלייקרס גמורה, לא משנה מה הם יעשו הלילה (מצד שני, אולי זה רק חלק מתוכנית שאמורה להכניס אותו לכושר לקראת שיא הליגה).

    1. חח, הוא לא בכושר משחק, תן לו שבועיים והוא חוזר לכושר שלו. מנוחה היא לא מצטברת, מנוחה של חודשיים לא עוזרת לגוף לסיים 40 דקות בכושר שיא.

    2. ומה עם הקליעה המהוללת של בראון מהקו?
      איינג' עדיין מאד אופטימי לגבי בראון והתפתחותו. אני הרבה פחות.
      לצד משחקים של 20 נקודות יהיו לו גם כאלה של 7 או 8 נקודות…

    3. התגובה על ג'יילן בראון היא תגובה של מישהו שלא ראה את המשחק ורק קרא את הבוקס סקור

      בגלל יתרון הגובה המשמעותי של פילי בראון היה חייב לשמור על הורפורד וקיבל 3 עבירות מהירות , הוא קיבל עבירה רביעית ברבע השני ואת העבירה החמישית בתחילת החצי השני.

      זאת הסיבה שהוא שיחק כל כך מעט דקות ולקח כל כך מעט זריקות

      1. זה לא פוטר את הגארד המהולל מ 33% מהקו.
        שחקן שנה רביעית וגארד שנבחר שלישי בדראפט ומשחק בחמישייה הפותחת בקבוצת פליאוף לא יכול שיהיו לו כאלה מספרים. יפה שהוא אתלט, שחקן הגנה טוב ולפעמים מחבר כמה שלשות במשחק אבל בתכלס אי אפשר לסמוך על יציבות אצלו. מהקו הוא מחריד

          1. הוא צודק בטח ביחס לחוזה שקיבל, מה עדיף להיות כמו אוהד סאנס? שרק מחפש דברים חיוביים, בקבוצה כמו בוסטון דורשים יותר

            1. אז בגלל זה צריך לרדת על הזמן כל שחקני העתיד המאמן ומי לא?

            2. יורדים אליו ביחס לחוזה שקיבל , למיקום שנבחר בדראפט…נסחר מקום 3 שחקן שקיבל חוזה שקרוב למקסימום ולא מצדיק חצי ממנו

            3. לא קרוב למקסימום וההצדקה שלו תצטרך לבוא רק החל מהעונה הבאה.

            4. מה זה החל מעונה הבאה? זה שהמשכורת מתחילה משנה הבאה לא אומר שהוא לא צריך להצדיק אותה החל העונה, עידו לפעמים אני לא יודע אם אתה סתם מיתמם.

            5. אני לא מיתמם. זו עובדה.

      2. קודם כל, בתור אחד שרואה הרבה משחקים בלייב (לא בטלוויזיה בלייב, לייב באולם), בוקסקור עושה שכל הרבה פעמים. שנית, אתה יכול להסביר לי עד מחר למה ג'יילן בראון שיחק רק 21 דקות, אבל ב-21 דקות האלו הוא זרק 6 פעמים, זה זריקה כל 3.5 דקות, נשמע לך כמו מישהו שהקבוצה שלו בנויה עליו? טייטום זרק כל 1.7 דקות, קמבה כל 1.9, שניהם באחוזים מזעזעים. אפילו קנטר, אורח לרגע, זרק לסל בתכיפות גדולה יותר. אז אם כל הכבוד ללראות משחק בלייב, הבוקסקור לא משקר. ג'יילן בראון לא היה חלק מההתקפה של בוסטון במשחק.

  3. "יוטה היא קבוצה טובה אבל היא לא הקליפרס" הקירות בביתו של קארל מלון רועדים מהבושה.. מקווה בשבילו שהוא לא קורא הופס….
    אחלה פרוויו
    🙂

  4. משחק הלילה יהיה ניו אורלינס מול דאלאס למרות שזה יהיה מינוס הר ציון.
    .
    יוטה יפסידו ללייקרס והתקשורת תחזור לעגלה ותכתיר את הלייקרס כקבוצה הטובה והחזקה ביותר ולברון "unstoppable" חחחחח .

  5. אחלה פריוויו ומשחקים מאד מעניינים.
    באמת מוזר מה שקרה לקינגס באריזונה. זה בהחלט לא הפער בין הקבוצות.
    לך תדע – אולי רוביו עוד יביא סדר לברדק בסאנס

  6. יחסי הווינר
    בוסטון סלטיקס – טורונטו ראפטורס+3 (בוסטון)

    משחק בית, יבואו בטירוף, עם הקהל וטורנטו לא כל יום לונזו בול. דר רזי מנחם ולאסוף יחגגו V ראשון לעונה

    שארלוט הורנטס+5 – מינסוטה טימברוולבס (מיני)
    שארלוט ניצחו 1 יותר ממה שצריך, מיני יתקיפו ויקלעו ימבה נק מולם, מעל 120 נק

    ברוקלין נטס-ניו יורק ניקס+9 (ניקס)

    משחק קשה להימור על ההפרש של 9, לדעתי יהיה משחק צמוד וניצחון של הניקס לא יפתיע אותי כי קיירי יבוא במוד של לשים הרבה נק נגד רפי ההגנה של הניקס שישמרו אותו עם שומר אחד ויאפשרו לו לחגוג. בסוף מאמין שהנטס ינצחו אבל צמוד צמוד מתחת ל-9

    ממפיס גריזליס-שיקגו בולס (בולס)
    אם הבולס לא ינצחו את זה, ז"א הפסדים לשארלוט וממפיס-2 הקבוצות יחד עם הקאבס החלשות בליגה אז אפשר לשלוח את בוילן כבר עכשיו הביתה, אין מה לחכות לחנוכה.

    ניו אורלינס פליקאנס- דאלאס מאבריקס +2 (מאבס)

    לוקה הולך לנגב את האין הגנה של הפליקנס ויקלע 40+נק היום אחרי שראה את יאנג הלילה, יהיה משחק מאד צמוד והמאבס ינצחו אותו.

    אוקלהומה סיטי ת'אנדר – וושינגטון וויזארדס+8 (אוק)
    אוק לדעתי ירמסו את ווש האומללים, גלינארי הולך לככב, אם אתם רוצים לשים כסף, זה המשחק

    דנבר נאגטס -פיניקס סאנס +11 (דנבר)

    אחרי ההשעייה של אייטון אין לסאנס צבע, ביינס זה לא מה שיעצור את יוקיץ וזה עוד במכתש של הרי הרוקי יהיה דריסה.

    סקרמנטו קינגס+3 -פורטלנד טרייל בלייזרס (קינגס)

    הקינגס ירוצו בבית, יהיה משחק נטול הגנות אבל בוגדן הפעם לא ינגר הילד ופוקס ינצחו וזיו יחגוג

    לוס אנג'לס לייקרס- יוטה ג'אז (‪+‬4) (יוטה)

    הלייקרס באים לחוצים כמו טמפון, הפסד וכבר נראה פנינים מאת המלך. יוטה יבואו עם הגנה קשוחה, משחק איטי, יתישו את הלייקרס וינצחו במשחק שילך עד הבאזר. לא פוסל גם הארכה. אני אצטרף למשחק הזה ב-6 בבוקר אם הילדים לא יעירו אותי לפני.

    1. תגיד שימון, ראית את המשחק בפילי?
      ראית כמה מעט אסיסטים מסרו שחקני הסלטיקס?
      זו התגובה שלי לווינר שלך. הסלטיקס יתחילו לנצח כשימסרו קצת יותר מ 18 עלובים….

      1. דר בזה אני לא מסכים איתך יש כמה דרכים לשחק כדורסל , גם יוסטון קבוצה שלא מוסרת הרבה אסיסטים ושיחקה כדורסל יעיל ומנצח, לעומת זאת וושינגטון וניו אורלינס הסריחו ומסרו הרבה אסיסטים

    1. הבעיה אתכם שנוקס ודניס סמית ירדו שאולה וחבל. לדעתי לנוקס יש פוטנציאל גדול להיות סקורר חבלז אבל הוא כבר לא בחמישייה ונראה שמפה רק נראה ירידה…
      הייתי שמח אם הוא יוטרד
      בארט היה נראה טוב נגד הספרס בתקציר היום הוא יפגוש הגנה פחות טובה

      1. דניס סמית' זה פלופ מארץ הפלופים. עדיף כבר לשחק עם פייטון וטרייר.
        אני גם חושב שנוקס צריך לפתוח, נחכה עוד 10 משחקים לראות לאן נושבת הרוח.

  7. אין גולדן סטייט הלילה? חבל. היה בידור לא נורמלי אתמול.
    תעדכן את הפריביו: הסיסמה מעכשיו היא, שונאים את סטף.
    למה? כי בא לי.
    מומלץ! יהיו הרבה צחוקים השנה.

    1. גולדן סטייט על שחקניה כבר לא שנואה.
      קבוצה חלשה ולא רלבנטית לא יכולה להיות שנואה.
      הסיסמא מעכשיו היא, אדישים לסטף.
      .
      בנימה אישית, אני מאוד אשמח אם ילך לו השנה. אני חושב שגולדן סטייט עם דוראנט בתור האלפא עשתה לקרי עוול קל (בתור סופר משלים).

  8. תענוג לקרוא את הפריוויואים שלך, תודה דור!
    ההימורים שלי:
    טורונטו
    מינסוטה
    ברוקלין
    שיקגו
    פליקנס
    רעמים
    דנבר
    פורטלנד
    יוטה

  9. הימורים להיום
    טורונטו ב10
    דאלאס 6
    גאז' ב16
    מינסוטה ב14
    נטס ב17
    אוקלהומה ב11
    שיקגו ב6
    דנבר ב21
    פורטלנד ב7

  10. הלייקרס עוד לא מחוברים ויוטה כן, לכן יש ליוטה סיכוי לא רע להפתיע
    טורונטו יותר מחוברים מבוסטון
    נראה אם לדאלאס יש יציבות

  11. בפינת אופנת תמריצי קיץ 2019 הפעם דז'ונטה מורי:
    * טרו שוטינג של 58% ומעלה – 500 אלף דולר לשנה.
    * 125 שלשות בעונה – 500 אלף דולר לשנה.
    כל אוהד ספרס יגחך למשמע המספרים האלה שבהחלט נכנסים תחת לא סבירים.
    יש לו גם תמריץ סביר שנכנס תחת התקרה :
    * בחירה לאחת מחמישיות ההגנה – 500 אלף לשנה.

      1. א – אולי בשביל לברוח מהבחורות?
        ב – התגובה הכי טובה שראיתי על זה:
        At one point during the birth, sources said, Butler turned to the OB-GYN and screamed, "You (bleeping) need me. You can't birth without me." Butler left his partner and nurses largely speechless. He dominated the hospital in every way. Jimmy's back.

        1. למה לא להוציא את המקסימום במינסוטה, בבולס ולקבל עוד 100 מליון דולר? למה לא להוציא את המקסימום בפילי שקוטנטדרית רצינית? איזה סיבה יש לוותר על 100 מליון דולר ועל כל סיכוי לאליפות ולטבעת ולעבור למיאמי?

  12. תודה רבה, פריוויו נהדר. מקווה שבוסטון יצליחו להתמודד עם סיאקם בהגנה, ושההתקפה שלהם תסתדר. בעיקר זריקות העונשין, שמול פילדלפיה נכנסו באחוזים פחות טובים מאלו של בן סימונס מהשדה. בנוסף, מסכים מאוד שאם מול יוטה הלייקרס ייראו כמו שהם נראו מול הקליפרס, זה ירים כמה דגלים אדומים שנצטרך לחכות ולראות איך הם יורידו אותם בדיוק.

      1. אין שום נרטיב האחוז האפקטיבי של סימונס מצויין אבל יש לו בחירת זריקות של סנטר הוא מסיים רק בצבע, החוסר יכולת בכלל לזרוק פוגעת בקבוצה והופכת אותו למוגבל התקפית , ווסטברוק זורק יותר מדי ופוגע בקבוצה הוא לא זורק ופוגע בקבוצה, בפלייאוף שוב מול הגנה רצינית לא יהיה לו תשובה. המזפח השנה כל כך חלש שכל דבר פחות מגמר הוא בושה וכישלון עצום לפילי

        1. הוא בא עם פגם מהותי מאוד במשחק, ולא מדובר באתלט על כמו יאניס שיהיה טופ 5 גם בלי קליעה, אלא אתלט טוב.

      2. אמביד קלע 50% מהעונשין וסימונס קלע 68% מצוינים מהשדה, זה שסימונס מצוין לא מוריד מזה שהאחוזים של אמביד מהקו (ומכל שאר המקומות במשחק הזה) היו פשוט מביכים

  13. את אנדרו וייכנס הייתי מעיף לגי ליד כזה אפס , רק החל אחורה מאז שהגיע לליגה אפאתי לחלוטין, גרוע התקפית והגנתית הוא לא שחקן חמישייה.

  14. דני איינג' חייב לעשות כבר טרייד, אינעל אחותך.
    זו קבוצה בסדר גמור, בטח במזרח של השנה. אבל חייבת בדחיפות עוד זיק שידליק אותה, עוד חיזוק בגבוהים, משהו שיעשה אותה על גבול הקונטנדרית – והשנה קבוצה כמעט-קונטנדרית, יכולה לקחת אפילו הכל.
    המועמד האידאלי בעיני שמשלב את כל הדברים זה קארל אנתוני טאונס. איינג' צריך סופסוף לשים הכל על השולחן, חוץ מג'ייסון טייטום, ולהוציא אותו כבר מהחור במינסוטה. ויש לבוסטון, עדיין, הרבה מה לתת. גם בחירות דראפט, במיוחד הבחירה הנחשקת של ממפיס. טאונס שחקן אדיר, בבוסטון יהיה אולסטאר קבוע. יאללה. כי מחזור הפרי אייג'נסי של הקיץ הבא – על הפנים. אין למה לחכות.

    1. אין שום שילוב שבוסטון יתנו למינסוטה כדי שזה יקרה
      גם אם בוסטון יציעו להם את טאטום ,קמבה וולקר ובראון(למרות שהוא כבר נהיה נגטיב עם החוזה והבחירה של ממפיס , מינסוטה יגידו לא

  15. טאונס סקורר על, כל מה שצריך זה למסור לו את הכדור, והוא צריך להיות יותר אקטיבי הוא שחקן של 30+ נקודות בשינה, כזה מוכשר התקפית אתלטיות קליעה סקילס הכל

  16. איזה כיף לראות משחקים של הנטס בבית, המקום הכי כיפי שהייתי בו, גם הסביבה בחוץ לפני ואחרי המשחק, גם האולם עצמו, עם הפרקט שעוצב ביד אמן בסגנון אולם התעמלות אולד-סקול, צפוף, חמים ונעים.
    .
    מה שקצת מדאיג זה שקיירי מעלה את רמת האינטנסיביות של המשחק שלו, עם המון הסתכנויות פיזיות, ואני חושש שזה יגיע למקומות נוסח ראסל ווסטברוק או דריק רוז, עם החשש הגבוה לפציעה. ברוקלין לא יכולה להרשות לעצמה את זה, יותר מכולן.

  17. בוסטון קבוצה מאד חלשה , יש להם בעיה קשה בספסל , חוץ מסמרט כל השחקנים בספסל הם שנה ראשונה או שניה , זה מתכון להרבה הפסדים

  18. עידו גור, או מי מהאנשים שם שקורא את זה – אתה יכול לשתוק קצת?
    הבנאדם מדבר כל הזמן!!! די, די, תנוח, תן לשמוע שדרים באולם, תן לשמוע את האולם, תן לשמוע אווירה, תנוח, יש לך קול מונוטוני, אתה מדבר בלי הפסקה, בלי עצירה, עוד נתון ועוד פרט ועוד בירבור. וזה ככה יהיה 6 שעות עכשיו??
    חוכמה של שידור זה להתלוות, במידה ובטעם. לא לחזור על ידיעות וסטטיסטיקות ולתפוס את הפוקוס. תנוחחחחח דחוף.

  19. טורונטו נשדדו בערך ב10 נקודות וראיתי רק 3 דקות אחרונות של המחצית. שיפוט ביתי מחפיר.

    דבר שני מתי טאונס יהיה בקונטנדרית? מגיע לו לשחק בקונדנטדרית. מתי הוא מסיים חוזה? יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל או מה? מקווה שקבוצה חזקה תשים עליו את הצ׳יפים שלה. מגיע לו

    1. נו, תקרא הרגע מלמעלה.
      הסתכלתי גם על החוזה שלו. עד לנצח במינסוטה.
      אני לרגע דני איינג'. מציע את גורדון היוורד, ותיקחו איזה בחירות דראפט שאתם רוצים, ויש המון וטובות. ואולי עוד ממתיק קטן.
      פלאן בי. הם אומרים לא, לא נוגעים בהייוורד. אז אני הולך ומפרק אצלי את השלד. ד כדי כך. נותן להם את ג'יילן בראון, וזה כואב מאוד, עם חבילת דראפט והשלמות קטנות. כמו הוויליאמס הזה נאמר, שיש עליו דיבור. ומתעקש.
      פלאן סי? זה יהיה כבר בראון + מרכוס סמארט, ואפילו עוד סוויטנר. וזו הצעה מעולה ממש. העיקר – אני מביא את טאונס לירוק, והוא לא יסתכל יותר אחורה.

      1. אתה עושה פה שמעון. חושב רק על צד אחד ומקווה שהצד השני פשוט ככה יתן לך את השחקן הכי טב שלו. תסתכל על זה רגע מהמצב של הטימברוולבס

        1. הוא ישתחרר רק אם הוא מגלה עניין רב מאוד, שלא לומר, עושה קוואי או קיירי או AD.
          אין דרך אחרת. וזה עבד שם, עם באטלר. לא הכוכב הראשון שיילך. השהות שלו שם, אובדן שנים גדולות בקריירה.

          1. וואו באסה.. יכול להיות אחד מהשחקנים הטובים בנבא. אבל בחור הזה עם ויגינס ״הסופרסטאר״ זה לא יקרה. מקווה שיעשה להם דיוויס יכריח טרייד.

      2. אין לבוסטון משהו שמשתווה לשחקן ברמה שלו. אבל לא נראה לי שיש להם משהו שמינוסוטה תרצה לקחת. מינוסוטה לדעתי צריכה לעשות טרייד להבין שבגלל החוזה הלא סחיר של ויגינס הם גמורים ויהיו קבוצת סף פלייאוף במקרה הטוב, ולקחת המון בחירות דראפט עליו וכמה שחקנים נחמדים וצעירים ולהטריד אותו (את טאונס). מה מצב בחירות הדראפט של בוסטון?

  20. הנטס מתחילים להפשיט אותנו, ואנחנו זה קבוצה בשם ניו יורק ניקרבוקרס פור גוד סייק, יא אפסים. לא ברוקלין ולא ג'רזי ולא ברידג' אנד טאנל כלשהו.
    כמה קרדיט שלא נתתי להם בתחילת עונה, יפתיעו את כולם, מקום 9, הא! וזה שוב חוזר להיראות כמו, כמו כלום האמת.

  21. ניו אורלינס קבוצה טובה מאוד,מהירה כמו סילון …מחכה כבר לזאיון בפסט-ברייק .
    הם בהחלט יהיו ההפתעה של העונה .
    אני עדיין מהמר על דאלאס שילחמו וישיגו את המקום בפלייאוף .
    .
    ניו אורלינס בהחלט מסוגלת לתפוס גם היא מקום,אבל רק אם יצליחו להשיג מספיק ניצחונות עד החזרה של זאיון.

  22. אחרי המהומה ואחרי שקצת חזרו, 13 לנטס במחצית. וזה עוד עם 7 מ-10 לניקס מהשלוש…
    לא באותה ליגה, בכלל.
    דווקא יש הרבה שחקנים לא רעים בניקס, אבל אין עדיין חיבור לפיזדייל, הקבוצה לא מאורגנת, מאוד עצבנית. רנדל מכריח בכוח. מי שמבתלט לטובה הערב זה אלונזו טרייד, ידית. נצא עם זה הלאה.

  23. WS:
    כמו שהמלצתי, חח, יוסטון באו סופסוף אגרסיביים. בחבטות ובמיוחד בבייס ראנינג, הנקודה החלשה שלהם כל העונה. פשוט לוקחים סיכונים, שמשתלמים לכל אורך הדרך. כבר העלו 2, ועוד השאירו (כרגיל) 3 ב-risp. גריינקי חיוור כרגיל בפתיחות, אבל איכשהו יוצא מזה. אמצע שלישי. לילה ארוך בדרך.

  24. המאבס רק בפיגור שתי נקודות, מרגע שהזינגר נכנס הם התחילו להיות נהדרים, בין אם בהתקפה עם פיק נ' רול ושלשות, ובין אם בהגנה עם חסימות נהדרות שלו (שתיים לפני המחצית).

    1. קמבה מכריח בכוח, אבל בלי קשר, זה צריך ללכת לסלטיקס. הם פשוט יותר טובים, בקצת. לאורי וסיאטקאם ממשיכים לתת הכל, זה רק לא יספיק העונה, מה לעשות. יסיימו 6-7 כזה במזרח. בסדר.

  25. קאמבק אדיר למאבס, מתפתח אחלה משחק בינתיים.
    .
    הזינגר עם 3 חסימות ו-17 נקודות ב-60% מהשדה ב-15 דקות בלבד. דונצ'יץ'עם 12 נקודות, 5 ריבאונדים ושישה אסיסטים.

  26. בוסטון ניצחו, אבל לא נראים כקבוצה מרשימה מדי.. קמבה ווקר זה לא זה לעניות דעתי. שחקן שרגיל לשחק הירו בול עוד מימיו בשארלוט. הייווארד חמוד, בראון וטייטום כרגע לא ברמת סופרסטאר, קבוצת סיבוב שני במזרח, אם היו במערב קבוצת סף פלייאוף.

  27. פורסינגיז מפחיד הגנתית. נראה כרגע כמו גובר משופר. הבעיה שהתקפית הוא לא נראה הרבה יותר טוב ממנו ואני לא חושב שזו רק חלודה

  28. רנדל מה אתה עושה מה. שמישהו ישפוך עליו דלי
    כל המשחק הוא בטורים 200, היה שניה מהרחקה, העיף כדור לשופט לכיוון הפרצוף. שעשה כאילו לא רואה

    1. כל המשחק היה ככה. תקרא אחורה אצלי.
      עצבני מאוד, מכריח בכוח. זה על המאמן. הרג קבוצה חלשה ממילא, בערב קליעה שלא יחזור יותר. באסה אדירה.
      ממש באסה אדירה. זה היה נותן כזה בוסט לניקס.

  29. אוי ואבוי. תיכף מתחיל הלייקרס!!!!!!!!
    עם כל מיני תופעות כמו ההוא, הצל, שמגיע מדה-באזר במיוחד, רק למשחקים של לברון, אבל רק למשחקים של לברון, מאז סוף העונה הוא היה פה. מגיע רק לקלל כל הערב, ולהיעלם עד למשחק הבא. מדהים.
    ועוד קורא לעצמו אוהד לייקרס… חחח. הלה פמיליה של קובי.
    תיכף תראו קסם: מתחיל משחק, והסלון הופך לבית שימוש.
    יאללה, יש לנו מספיק מסכים כאן ממול ממילא… לברוח!

  30. חחחח סטיבן "בלי ראס הוא בדרך לאולסטאר" עם עוד משחק ענק של 7 נק ב3 מ9 מהשדה והפסד לווש בדרך ללא לשם ללא ספק 😂😂😂😂😂

    מה אתם אומרים מישהו מתגעגע לפיטומים של ראס?

    היה פה פעם ויכוח שקאפלה ואדמס אולסטארים 😂😂😂😂😂

  31. אחרי 2 מחזורים רק מי ששיחק 2 משחקים טאונס mvp😂😂
    אני חושב שטאונס שחקן מצויין ואולסטאר אבל לא כזה שיוביל לאליפות או רחוק. לא חושב שהוא יהיה שחקן טופ 8 בליגה אף פעם.
    אחריו זה הסייבורג ואז לוקה

    1. לא ברור למה הוא חתם שם 4 שנים בחור הזה במינסוטה.
      כנראה בחור רגיש שהלגסי שלו לא ממש חשוב לו. ניקשר למקום, וגם זה טוב.

          1. גם פה בלוד יבש.
            מחר אני בסקר של רשות הטבע והגנים אם הים יאפשר.
            כיף לפתוח את היום בים במיוחד עם זה בחוף דור-הבונים

  32. אשך מגיע רק למשחקים של יוסטון ולייקרס חחחחחח
    אפילו על המשחקים של הספרס הוא מוותר בשביל לראות את האוהבים שלו ראס,לברון והארדן

  33. דיוויס זה השחקן עם המספרים המטורפים הריקים בהיסטוריה של הליגה.
    והוא גם רך כמו מרגרינה ולכן הוא לא מעוניין לשחק סנטר .
    פשוט בושה לשמוע את סטיבן א סמית' וכל החבורה המגעילה מאי-אס-פי-אן שזורקים כל פעם לאוויר "דיוויס אחד מ5 השחקנים הטובים ביותר" ובכך מרעילים את המח של האוהדים ואז שוטפים אותו עם הנרטיב השקרי הזה

  34. מארי לפעמים אדיוט. יש תרגיל, חסימה של הגאון וקבלת כדור אבל מארי לבד. פלא שהגאון בא אליו בטענות?

  35. הלייקרס פשוט לא מהנים לצפייה. מובילים רק בגלל שיוטה יותר נגרים. השחקנים נראים בלי אוויר כבר בחצי. מולטי מיליונרים שלא יודעים להגיע בזמן לעבודה

  36. אשך אתה לא יודע איזה כרמלו זה קיירי מחרב את הנטס ברמות על מסכנים, נזקק לסל ניצחון מול הניקס אחרי שגוליוס רנדל הגיש לו את המשחק בסבוטאז, לא רואה איש ממטר בא רק לעשות סטט וזהו

  37. הניצחון לדנוור אבל המחמאות לפיניקס.
    אם הם ממשיכים ככה אם עוד עשויים למצוא את עצמם בפליאוף…..

  38. בינתיים כל המתחרות סוחטים את עצמם מול כל מיני פיניקסים כאשר הסייבורג דופק 25 דקות בממוצע בעבודה והולך להטעין את עצמו

  39. לא ממש ראיתי את ממפיס בשנים האחרונות אבל מה קרה לקונלי ,חזרתי מארוחת ערב והוא נראה כמו הבוטנים בפפאיה סאלאד שלי

    1. כי בחמישייה הזאת של הלייקרס דאבל טים זה אן אנטוני דיוויס לדאנק או שלשה שת דני גרין/קארוסו/אייברי

      1. אני אישת תמיד חשבתי שהסאנס יותר מוכשרים מהקינגס והםליקנס ואמרתי זה. מונטי וויליאמס מפתיע לטובה בינתיים בהגנה, ההשעייה של אייטון דפה אותם אבל התקרה של בוקר ואייטון בלי הסמים לדעתי גבוהה יותר מהקינגס.
        בוגדן היה יכול לשחק SF. החוזה להריסון באסט טעות

  40. המלך צריך לתת עוד 2 אסיסטים ולקחת 5 ריבאונד בשביל טריפל רביעי הלילה.
    אני חושב שגם ה 3 שיש עכשיו הן שיא אן בי איי חדש…
    לא?
    איפה גילרי או הרשע כשצריכים אותם?

      1. וואו כמה שזה קרוב עכשיו.
        הוא צריך עוד 3 ריבאונדים ואסיסט ונקבל 4 טריפלדאבלים לערב באן בי איי.
        פנטסטי.

  41. יוטה חייבת לצבור ניצחונות ,אין להם את לוח המשחקים של שנים עברו .
    הפעם לוח המשחקים לא יהיה קל ממרץ והלאה

        1. רוביו ואוברה הוסיפו הגנה לפרימיטר של הסאנס ומאזנים את הכשרון של בוקר ואייטון היטב וןמונטי וויליאמס כרגע הפתיע אותי בהגנה שלו, לא ציפיתי. הבעיה שההרחקה של אייטון דפקה אותם חזק וזה יתבטא בהמשך. ביינס וקמינסקי כרגע על האסל אבל יגמר להם הכוח שהעונה תתקדם.

  42. וואלה כמו שמומחי הופס סיפרו כאן: טרוי דניאלס לא יכול לעשות שום דבר מיוחד חוץ מלעמוד ולקלוע שלשות. לייקרס ב19 אחרי 3 רבעים

  43. לברון המלך
    בהתקפה אחת הכניס כדור לנקודה החטיא את השני ולקח ריבאונד ואז אסיסט.
    שחקן היסטורי, אין ספק בשביעייה הפותחת.

      1. מצחיק שאתה אומר את זה כשעונה שעברה הייתה הטובה בקריירה שלו.
        אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך

        1. כמה נצחונות הוא עשה?

          אין בעיה לאולסטאר לשעבר כמוהו לתת מספרים בקבוצות
          NO NAME, נגד שמירה לוחצת זה כבר משהו אחר

          1. מצטער, אבל נצחונות קבוצתיים הם רק חלק מהמדד ליכולת של שחקן.
            לנפח סטט בקבוצה גרוע זה קל?
            עשו עליו דאבל טים כל העונה, איזה קל ואיזה נעליים.

  44. תגידו מה עם "הכשרון הנוטף ועודף הכשרון" בפליקנס? מראה שכל הלוזרים שהועברו מהלייקרס תמורת דיוויס ינפחו סטט בשיטת גנטרי אבל נצחונות זה לא יביא וזה שהם שיחקו כרגע מול מאבס וטורנטו קבוצות מאד בינוניות. ההגנה שם זה חרפה, גנטרי זה לא מאמן ללמד שחקנים ולקדם קבוצה למשהו רציני באמת.
    אינגראהם רואה כבר משאיות ברינקס בעיניים…מייקל תכין את הארנק

    1. מייקל כבר מתעורר עם זיעה קרה בלילה בחלום שלו שחוזר על עצמו שהוא חותם עם אינגראם על המקס.
      הוא באמת לא רוצה אבל הקללה של ההורנטס מחייבת אותו.
      הייתי בונה קבוצה סביב קארוסו לפני אינגראם

  45. דוק,
    כבר היו לילות של 4 טריפל דאבלים.
    הראשון הוא אי אז בינואר 89', לא זוכר מי אלו היו לצדם של ג'ורדן ומג'יק, ובפברואר 99' – וובר, קיד, פיפן, ומארק ג'קסון.
    .
    (יכול להיות שהיו עוד לילות כאלו לפני שנות ה-80', אין לי מושג)

    1. אוקיי תודה
      ביטלו את הטריפל של קאט והורידו לו שני אסיסטים.
      ממש לא ברור מדוע הוסיפו מלכתחילה.

  46. נצחון קל, אבל התוצאה משקרת. היה צריך להיגמר 0:2 משכנע ללייקרס. היה גם הרבה פחות מכוער.
    קודם כל למחמאות וזו הגנה. לא יודע מי מאמן ההגנה של הלייקרס, אבל הוא כבר עושה עבודה מעולה. קליניקה הגנתית. אחרי 3 דקות ווגל הבין שמשהו יסודי פגום, ירד לטיימאאוט מוקדם, וזהו. מאז לא היתה התקפה אחת קלה, ועוד למי – ליוטה, הקבוצה הכי מאומנת בליגה. כפו עליהם מיליון איבודי כדור. כל סל הלך קשה, כמעט הכל קונטסטד, מלא ידיים, הענקים קופצים לכל ריבאונד בהתקפה אז אין פאסט ברייק, המון אופנסיב ריבאונד כמובן, בארדלי וגרין מציקים, מיצ'ל יצא לגמרי מהמשחק חצי ראשון, אינגלס הועלם לכל המשחק – זו קבוצה הגנתית עם פוטנציאל עצום. וכל מי שנכנס, מחויב. בהשראת שר ההגנה AD.
    .
    התקפה? התלמידים לא הגיעו לשיעור הראשון. הלייקרס בהתקפה נראו כמו חיל האוויר המצרי בפרוץ מלחמת ששת הימים. כאילו, די זוועה סה"כ, הרוב אקראי. אבל כשיש כמה חומרי גלם טובים, לברון תמיד ייצר משהו, וכשאין כלום אז הוא הולך לפאוור ודוחף בפוסט (מכין את הקריירה לזיקנה, סטייל קארל מאלון), הקליעה של דני גרין, טרוי דניאלס – אז המרק הזה ייצא בסדר בסופו של דבר. אבל זו קבוצה כ"כ לא מאומנת בהתקפה, על הגבול הקומי. לא יודע כמה הרכבים שונים רצו שם. כמו סאמר ליג. הגיעו עד ל-AD ו-4 גארדים ביחד.
    נ.ב קארוסו שהיה בדרך לג'י-ליג, השתפר לכיוון, בספק-NBA.
    נ.ב 2 הווארד תמיד משעשע. היום משעשע חיובי סה"כ.
    נ.ב 3 הדבר שמכונה KCP הוא כבר לא סתם שחקן גרוע, זה ידוע עוד משנה שעברה. הוא השחקן הגרוע בליגה, בהפרש. זה שוד לאור היום, ומועמד ודאי לטרייד – העניין שיש לו גם נו-טרייד בפועל… תודה לך, מג'יק אהבל!
    .
    קוזמה ורונדו יחזרו במשחק הבא, ויש עכשיו ללייקרס סטרצ' קליל, מתנה מהליגה. כל מיני שרלוטים. תצא משם קבוצה אחרת. ואחרי מועד הטרייד, קבוצה שונה כפליים. שיעורי הבית של קבוצה בהקמה יימשכו. גם הקרקס. ובידור, זה הכי חשוב.

    1. אם המאמן הגנה ואנתוני דיוויס מחזירים את לברון לשמור הגנה סבירה, מגיע להם מאמן השנה ושחקן הגנה של השנה. הוא כבר כמה שנים מזייף בגדול בהגנה ואפילו מביך, והיום נראה טוב ושמר. בהתקפה שלהם באמת הכל רנדומלי, כמו בקליבלנד אחרי שקיירי הלך. הם צריכים לתת עבודה גם שם, לברון כבר אמור לדעת שמול הגדולים באמת, אחד על חמישה לא יהיה מספיק טוב.

      1. זה הולך ביחד לרוב. לא קונה את החוסר חשק, לא בקבוצה של סניידר, קבוצה שטוענים שהשנה היא מועמדת, לא במחזור 2, בשידור מחוף לחוף.
        היה שם מהלך, אחרי 3 דקות, הלייקרס שינו את השיטה, מגי בהמשך הוצא לגמרי – ויוטה כאילו איבדו את הדבר היחיד שהם באו איתו. איבדו את הצפון. עברו למעשי הצלה של דונובן מיצ'ל, וזה לבד לא יספיק. ועוד 22 איבודי כדור! זה מספר היסטרי. תוסיף על זה נחיתות אתלטית, וזו בעייה שתהיה להם כל העונה, בעמדות הלבנות מדי של 3-4, וכשמושכים את רודי החוצה, מה שהרוקטס לימדו את כולם. מתקבלת קבוצה חסרת חשק וכיוון, כמו שאתה קורא לזה.

        1. לא מסכים בכלל.
          קודם כל בוגדנוביץ לא שיחק, בהחלט משמעותי.
          דבר שני – קונלי פשוט לא הגיע לעונה בנתיים, באמת שזה מעבר להגנה עליו – הוא מחטיא זריקות אימון(אני בהחלט מאמין שעוד ישתנה בהמשך).
          ולבסוף – מדובר בקבוצה חדשה, מעל חצי מהרוסטר התחלף, ייקח להם זמן להפוך ל"קבוצה הכי מאומנת בליגה", אם בכלל.
          מסכים שההגנה של הלייקרס הייתה טובה היום, ללא ספק, אבל אתה טיפה מתרגש יותר מידי.

          1. הבעיה של בוגדנוביץ' ואינגלס בתור 3-4 לא חדשה, דיברנו על זה עוד בקיץ. הם צריכים שם איזה איבקה. אני מת על שניהם, ידיות קטלניות. אבל הם פשוט לא מסוטגלים, הם דומים מדי לנו, לא מסוגלים לשמור על הלברונים, הפול ג'ורג'ים, הקוואים, היאניסים שיגיעו ממול – וזה הרף שהם מכוונים אליו. זה לא כוחות, ולברון פתח היום ג'ים בפוסט.
            קונלי, מודה שאני מופתע לרעה גם. מי ידע? בוא נקרא לזה, חבלי קליטה. מאוד הגיוני. גם הלח. מהמשחק הראשון ישב עליו כבד.
            אני לא מתרגש! היה משחק די נורא סה"כ, ועוד באתי מהאדרנלין של הוורלד-סירייז… אבל אני חרטטן ורק על זה נשאר לכתוב. הנה, יורד אצלנו גשם והכל חוזר לשלוות שבת בבוקר…
            אבל כן – הופתעתי מאוד מהמחויבות ההגנתית של הלייקרס. כמעט כל פוזשן. וזה מרשים, כבר במשחק בכורה בבית, נגד יריבה שצמורה להיות קשה, ומקבוצה שהיא תכלס הרכב טלאים שמשתנה אלף פעם במשחק, וצריך להדביק למשהו אחד קוהרנטי.

            1. רינגלס בשנתיים האחרונות אימלל את ג'ורג' בסדרות של OKC.

          1. יוטה במרחק טרייד עסיסי מלהיות קונטנדרית. ראינו בערב הראשון את הרף המינימלי הנדרש לאליפות השנה, והוא עוד יעלה. יוטה רחוקה משם, גם בשיאה. חייבת עוד שחקן פגז.

            1. הרגת אותי מצחוק קוף. מסכים בהכל. יוטה כבר לא קבוצת פלייאוף, אנשים פה חיים בהיסטוריה. הם החליפו שחקן נבא מצויין הקונלי, ואם ארבע שחקנים קשה לנצח מול חמישה.

    2. מג’יק היה מנגר נוראי אבל אי אפשר להאשים אותו בחוזה של פופ, אלא רק את לברון והמעורבות שלו בקלאץ, פופ חתום בקלאץ והם פוצצו לו חוזה בדטרויט, זה למה מפצים אותו כמה שנים, לא כסף של לברון מה אכפת לו?

          1. ברור לכולנו הכוח של לברון, אבל אתה חושב שרק הוא מקבל החלטה כזו, ועוד אחת שתפגע ישירות בקבוצה שלו? לא מסתדר לגמרי. לא העונה. הוא עדיין רוצה הישגים.
            לי נראה שזו היתה החלטה גרועה מההתחלה. ולא תיקנו אותה. ואז, אחרי הפיאסקו עם קוואי, כשמיהרו לסגור מה שיש – נגררו וטעו אנושות בהחתמה החוזרת של KCP. זו היתה הטעות המשמעותית היחידה ברצף ההחתמות שם. גרין נראה בינגו, בראדלי בינתיים בסדר, גם קאזינס היה וויילד-קארד שאתה מהמר עליו בעיניים פקוחות.
            KCP? הוא אסון. היה ונשאר.
            .
            הדבר היחיד שיעזור איתו זה המחאה של האוהדים. הם יודעים שיש לו נו-טרייד, והם הולכים לאמלל אותו שם. התחילו. כדי שיבקש לברוח. לא יפה אבל זה המוצא.
            KCP יושב ללייקרס על כמה זה, 8 מיליון לשנה! זה סכום יפה בטרייד. יש להם גם עו כמה מיל' פנויים. אז אלה, אתה עוטף בעוד אחד-שניים מאלף הגארדים, ועוד ממתיק לעיסקה, נניח את קארוסו, כי נגיד שיש לו עתיד ומתעניינות. ובתמורה מחזק איפה שהקבוצה צריכה. לא חסר. פורוורד כמו איגי זה האידאל.

  47. Ad פשוט סרסר בגובר כל הלילה מכל הכיוונים כאילו היה במולאן רוז'.
    לברון קיבל פינוקים שלא יקבל כל יום בדמות ניאנג שהוא בכלל שחקן לבן תאמינו או לא (וכל קשר בינו לכדור הכתום מקרי בהחלט, סניידר מנסה להתחכם כמו פופ ולמצוא כל מיני לא קשורים ולהראות שהוא יכול לשחק איתם בnba אבל פופ יש רק אחד) ובדמות חברו משכבר הימים גף גרין בשמירות אחד של אחד.
    הלייקרס שמרו היטב למרות שאותי הצחיק לראות אותי 3 מאמנים כושלים כמו ווגל קיד והולינס על ספסל אחד בפריים שעשו בטיוי.
    קארוסו ניהל יפה.
    סייע ללייקרס המועמד המוביל כרגע לעץ העונה (מוענק לנגר העונה) מייק קונלי עם 3 מ11 מהשדה היום אחרי ה1 מ16 במשחק הקודם.

    1. שאתה לא תגיד מילה על KCP? לא יפה.
      מה תהיה ההגדרה עבורו? סוגר שני משחקים עם 0 עגול מ-9, על 48 דקות סה"כ (!), כלום תפוקה, פה ושם דוחף ידיים בהגנה, בסדר, רק במחיר מלא עבירות… סליחה, בסוף פגע פעם מהקו. בחיי שאין לי מושג מה הוא מחזיק ועל מי. לא היתה סיבה להחתמה השערוייתית, ואין סיבה לתת לו דקה.

      1. מג’יק היה מנגר נוראי אבל אי אפשר להאשים אותו בחוזה של פופ, אלא רק את לברון והמעורבות שלו בקלאץ, פופ חתום בקלאץ והם פוצצו לו חוזה בדטרויט, זה למה מפצים אותו כמה שנים, לא כסף של לברון מה אכפת לו? לא מעט חברים של לברון ובטח אלא בסוכנות קלאץ מקבלים חוזים הזויים, ג’ון וול גי אר סמית טריסטן תומפסון, בלדסו … והרשימה נמשכת

        1. עניתי לך מעל, לגבי KCP.
          לגבי קלאצ', לא כל דבר קשור ישירות ללברון ולחברים שלו. ואין ספק שהוא וריצ' פול יודעים לתפור עיסקאות מעולות, כמעט כולן. ג'ון וול, אריק בלדסו, בן סימונס אהובך, דריימונד אהובך הגדול באמת, נורקיץ' שם, דג'ונטה מארי הוציא סכום עצום לשחקן טירון אחרי עונת פציעה, מונטרז הראל יקבל בקיץ פי 3 ממה שהוא מקבל היום ותסמוך על ריצ'-לברון…
          חוזים מעולים, חלק שערוריה. שני הערסים יודעים את הביזנס. רק לא הכל הופך לתועלת שתזיק לקבוצה של לברון.

  48. תודה רבה דור.
    .
    הצעה קטנה ברשותך: אישית הרבה יותר אהבתי את הפורמט בו הפרדת בין הסיקור לפריוויו.
    .
    נשים רגע הייטריות בצד. לברון בעוד ערב נהדר, שבו הפיזיות שלו לא ניתנת לעצירה, אבל מעצבן מאוד לראות כמה פעמים הוא עושה צעדים ולא נשרק לו על זה כלום. עוד משהו שמעצבן זה שAD זורק המון המון זריקות שהן לא טובות. נכון שזו קבוצה חדשה אבל לדעתי זה גם בגלל הקצב הלא מהיר שהלייקרס משחקים וגם בגלל הצפיפות בצבע. קונלי משום מה פיתח איזו זריקת פלוטר כזו שבה הוא זורק עם יד ימין. נראה לי שהוא לא בשלב בקריירה שלו לנסות דברים חדשים אבל נו, שויין.
    .
    בוסטון עלו בסוף המשחק עם הרכב סופר סמול. נראה מה יקרה עם זה בהמשך העונה: קמבה סמרט טייטום בראון והיוורד. האמת שזה נראה די טוב בדקות שהם שיחקו בסוף המשחק היום. ההגנה הייתה טובה וההתקפה שלהם הייתה עם הרבה נשקים פתאום.
    פיניקס נראית סוף סוף כמו קבוצה. אולי לא איכותית במיוחד עכשיו עם ההשעיה של אייטון אבל המחויבות ההגנתית נראית די טוב בינתיים – ממה שיצא לי לראות את גם הניקס (אשכוס רשמתי בבלוג החי יכול להיות שאולי פיזדייל הוא מה שקיוות שהוא)
    לוקה כוכב עליון מדהים מה שהוא עושה. אולי קצת ניסחפתי עם פוסינגיז אבל חוסר ניצול המשאבים שלו בהתקפה מוציא את הדעת. אתה נשמר על ידי שומרים שקטנים ממך לפחות בראש תעשה עם זה משהו ותיקח אותם לטבעת. לא חייבים להיות יאניס בשביל לעשות את זה רבאק. למה את זורק זריקות דורנט כשעדיין אתה לא שם?

    1. קונלי תמיד היה שמאלי שזורק את הפלוטר ומסיים ליד הטבעת מימין. תסתכל על ימי המכללות שלו לצד גרג אודן באוהיו סטייט ותראה את זה.
      היה פעם שחקן שמכבי רצו להביא (ובסוף מצאו לו איזה רשרוש בלב או משהו כזה שהכריח אותו לפרוש מכדורסל), אבל הוא היה ימני וכל הזמן סיים ליד הטבעת בשמאל (או להיפך). ראו את זה בסרטוני הסקאוט עליו.

  49. מעניין, מה שקרה שם בדנבר. המקומיים חסמו 12 פעם מול חסימה בודדת של פניקס, אבל האורחים קלעו לא פחות מ-97% (!) ב31/32 (!!) מהעונשין. מעניין מתי הפעם האחרונה שקרה דבר כזה.
    .
    לחובבי הז'אנר – 538 דרגו את האמויפיז של 40 השנים האחרונות. יש שם כמה הפתעות מעניינות (כריס פול!!! לפני מג'יק!!!).

    https://fivethirtyeight.com/features/lebron-or-mj-raptor-picks-the-best-nba-players-of-the-past-40-years/
    .
    תודה רבה דור.

  50. תודה דור. אשך ההגנה של הלייקרס הייתה מפתיעה לטובה. בראדלי עשה עבודה מעולה על קונלי. ההבדל מעונות קודמות שהלו"ז של יוטה לא מאפשר לה להתחיל בצליעה כמו בעונות הקודמות.. למרות שאני מאמין שהעניינים יתחברו שם..
    צמד הווינילים בהפגזה הבוקר (ג'וקר ודונציץ') בכלל לוקה בשני המשחקים של דאלאס עד כה פתח בסערה.

    1. אנסה את כוחי בעניין ואולי יהיו עוד בהמשך.
      אפשרות א' – הגלגול (הוא הגלגול של בירד. הוא מגלגל עיניים לשופטים. הוא קצת עגלגל)
      אפשרות ב' – המנגב (מנגב את היריב. הוא קצת מתעסק בחרא מול היריבים. יש מצב שהוא אוהב לנגב חומוס)

  51. תודה על הסיקור המצויין
    1.הולידיי פתח את העונה חלש מאוד, אולי הוא לא מסתדר עם לונזו ואולי משהו אחר. קצת מדאיג מבחינת הפלס
    2.אינגרם ימשיך לנפח סטט ללא נצחונות עד לדרישת חוזה לפחות כמו של בראון בקיץ הקרוב
    3. קונלי נראה רע מאוד, הוא היה אמור להיות התוספת ההתקפית המשמעותית של יוטה. אם הוא ימשיך ככה הם בקושי יעשו פלייאוף
    4. פיניקס השתפרו מאוד. אולי לא פלייאוף אבל מקום 10 נראה מאוד ריאלי בטח בהתחשב ביריבות. ביינס סנטר מעולה שמשום מה לא מקבל קרדיט, אני צופה שההשעייה של אייטון לא תפגע בהם מאוד
    5.פול התחיל בלזרוק **ן. מה שהוא לא מבין שאוקייסי לא מעוניינת לנצח ולכן זה לא ממש אכפת לה. הוא צריך לתת 120% כדי שאיזושהי קבוצה תרצה להסתכל עליו ולקחת אותו בטרייד
    6. Ad צריך לשחק p & r. לא ללכת כל כך הרבה לפוסט ולזרוק חצי מרחק ושלשות. מקווה שהלייקרס ישפרו את זה מתישהו
    7. ההגנה של סקרמנטו. המטומטמים האלה לא מנצלים את המומנטום של פציעת באגלי לליינאפ הגנתי יותר (אריזה נניח) ומשחקים עם בייליצה. ההגנה נראית בהתאם, וסקרמנטו עם הגנה כזאת תראה את הפלייאוף רק עם משקפת

    1. כבר בעונה שעברה נראה היה שפול זורק.. אז לפחות הייתה את הציפייה שבפלייאוף דברים ייראו אחרת, אבל גם לפלייאוף הוא לא ממש הופיע.
      החוזה שקיבל זה זכייה בלוטו לעומת היכולת שלו שנמצאת בירידה תלולה, מאמין שבתום החוזה, הוא יחליט לתלות את הנעליים כשיגלה שאף קבוצה לא תהיה מוכנה לתת לו דולר מעל המינימום לוטרנים.
      לפחות לאוקלהומה יש תועלת מזה שהוא יכול לחנוך טוב את שג״א.

  52. תודה דור, סיכום טוב מאוד. כמה מסקנות שלי:
    .
    1.אחרי משחק חלש בתחילת העונה לברון הראה לכולנו שעדיין נשאר שם משהו עם 32 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, במשחק מאוד טיפוסי. הרינגר הציעו בכתבה שהעלו לא מזמן יותר פוסט-אפ של ג'יימס בניסיון להקל על אובדן האתלטיות, אבל היום הלייקרס הצליחו לעשות עבודה טובה בזריקות של לברון כשברוב החדירות שלו רודי גובר לא חיכה בצבע. השימוש באנטוני דיוויס בתפקיד דומה לזה של פסקל סיאקם, כמי שמתחיל מהלכים בפינה ויכול להכנס פנימה עם או בלי הכדור, היה טוב והצליח לפנות שטח לג'יימס. חביב מאוד.
    .
    2.בחירת הזריקות של שיקגו בשני המשחקים האלה טובה משמעותית מבחירת הזריקות שלהם בשנה שעברה. לפי Cleaning the Glass 45.3% מהזריקות היו בטבעת לעומת 37.5% בעונה הקודמת, 21% מהמיד-ריינג' לעומת 34.8%. מדובר רק בשני משחקים מול קבוצות שיהיו בטופ 5 של ההגנות החלשות ביותר בליגה, שרלוט וממפיס, אבל זאת המשך המגמה מקדם העונה. ההתקפה שלהם נראית הרבה יותר טוב, הרבה בזכות קובי וויט הנהדר שמוסיף המון מהספסל, יחד עם לאבין שמכוון לאול-סטאר.
    .
    3.בחירת הזריקות של היווארד השתפרה גם כן, כשהוא תוקף יותר את הטבעת בשני המשחקים האלה ממה שראינו בעונה הקודמת. הוא נראה הרבה פחות חלוד ומקבל הזדמנות משמעותית בחמישייה לצד בראון וטייטום, כשנגד קבוצות עם הגנות טובות הוא הצליח לתת משחקים טובים. קמבה פתח לאט את העונה כי היריבות ניסו להוציא אותו מהמשחק, אבל התרומה של היווארד ובראון מחפה על זה. So far so good.
    .
    4.שימו לב למשחק של תומאס בראיינט היום. 3 מ-7 מהשלוש, 16 זריקות מהשדה ו-21 נקודות מול אחד הסנטרים ההגנתיים הטובים בליגה. הוא הפוטנציאל הצעיר הטוב ביותר של הוויזארדס יחד עם רוי האצ'ימורה וכנראה השחקן השני הכי טוב שלהם אחרי ביל. נכס פנטזי נחמד להמשך ומישהו שיכול להיות שימושי גם בעונה הבאה של הוויזארדס כשג'ון וול יחזור.
    .
    5.דנבר איבדה יתרון של 9 נקודות בדרך להארכה כולל פאול מטופש על רוביו בסיום. חוסר הניסיון שלהם פחות משמעותי, על הנייר, אחרי שני משחקי 7 בשנה שעברה, אבל הם איבדו את הראש בענק ועוד מול פניקס הצעירה. סביר שזאת רק חלודה של תחילת עונה, אבל הם לא צריכים להפסיד ככה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט