אירועי דיומא – 23.10.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / דור בלוך

ליגת האלופות – מחזור 3:

בית ה':

זלצבורג – נאפולי (22:00)

גנק – ליברפול (22:00) 5 סטארס

בית ו':

אינטר – דורטמונד (22:00) ספורט 5 +:

המשחק המרכזי של ערב המשחקים יפגיש את אינטר אחרי הפסדים לברצלונה באלופות וליובנטוס בליגה, עם דורטמונד שלא הפסידה כבר חמישה משחקים בכל המסגרות.

סלביה פראג – ברצלונה (22:00) ספורט 5

בית ז':

לייפציג – זניט (20:00) 5 סטארס

בנפיקה – ליון (22:00)

בית ח':

איאקס – צ'לסי (20:00) ספורט 5:

צעירי איאקס עם חמישה נצחונות רצופים יפגשו את הצעירים האנגלים והנהדרים של צ'לסי שגם היא ניצחה את חמשת משחקיה האחרונים. נצחון של איאקס קרוב ליבטיח את עלייתה, בעוד צ'לסי עם 3 נקודות מ-6 אפשרויות עלולה להסתבך במאבק מורכב אם תפסיד

ליל – ולנסיה (22:00)

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה רבה ויום טוב
    אני מחכה כמובן למשחק של אינטר, אנחנו חייבים לנצח היום את המשחק כי אם לא אז אפשר לומר שסיכויי העלייה שלנו לשמינית הגמר יהיו מאוד נמוכים, הבעיה שסנסי פצוע והוא הקשר המרכזי שלנו, אבל אני מקווה שיהיה טוב, אגב גם בצד השני יש חיסורים רציניים בדמותם של פאקו אלקסר ורויס.

  2. אני רק מעדכן את חצי גמר גביע הליברטדורס: בוקה ניצחה 1-0 משער של הורטדו בדקה ה-80 אבל השער לא הספיק לבוקה שבסיכום שני המשחקים הפסידו 2-1, מה שבעצם מעלה את ריבר פלייט לגמר גביע הליברטדורס מול פלמנגו או גרמיו שיפגשו הלילה למשחק הגומלין.
    אני רק אזכיר שריבר זכתה בשנה שעברה במפעל ופרט פיקנטי על גרמיו – עונה שעברה ריבר הדיחה את גרמיו בחצי הגמר בדרך לזכייה בתואר ואולי השנה הן יפגשו בגמר.

    1. דוק, אתה תורם לאתר יותר מכמה חברי צוות. לא ידעתי שאתה אוהד כדורגל עד ששמתי לב שאתה תמיד מגיב לכדורגל, משחק שגם אני מת עליו! תודה דור על התרומה והמאמץ.

      1. תודה לכולם על המאמץ, וכן אני חובב כדורגל ובעיקר יונייטד, באיירן, ריאל ומילאן. בארץ מכבי ת"א מילדות.

  3. הלילה יתקיים בריו דה ז'ניירו המשחק השני בחצי הגמר בקופה ליברטדורס בין פלמנגו לגרמיו.
    המשחק הראשון שנערך בפורטו אלגרה הסתיים בתיקו 1:1. זה היה משחק קשוח שבו היתרון עבר מצד לצד. פלמנגו כבשה ראשונה בדקה ה-68 ע"י ברונו הנריקה וגרמיו השוותה בדקה ה-87 ע"י המחליף פפה.
    קישור לתקציר המשחק ב-youtube:
    https://www.youtube.com/watch?v=PIVsunUTIOQ
    .
    פלמנגו נחשבת לקבוצה בעלת מספר האוהדים הגדול ביותר בברזיל. היא זכתה רק פעם אחת בגביע הליברטדורס, אי שם בשנת 1981 ובאליפות הליגה ב-2009. כרגע היא מובילה את הברזילראו בפער של עשר נקודות מפלמיירס השנייה בטבלה. לאחר לא מעט שנים שבה לא זכתה כמעט בכלום היא התחזקה ומכוונת גבוה.
    השחקנים הבולטים:
    דייגו אלבס השוער ששיחק בולנסיה תקופה ארוכה ונחשב לכזה שמתמחה בעצירת בעיטות 11, פליפה לואיז המגן ששיחק באתלטיקו מדריד, ראפינה המגן ששיחק בבאיירן מינכן והבלם רודריגו קאיו.
    במרכז השדה אברטון ריביירו, וויליאן אראו
    גבריאל ברבוסה 'גביגול' החלוץ שנקנה בקול תרועה רמה ע"י מילאן ונכשל שם לחלוטין. כרגע הוא חוזר אט אט לכושרו הטוב ומוליך את טבלת הכובשים עם 19 שערים ב-27 משחקים. ברונו הנריקה חלוץ בן 28 שקיבל לראשונה זימון לסגל נבחרת ברזיל במשחקי הידידות האחרונים.

    בנוסף היא נקטה בצעד לא שיגרתי והביאה מאמן מנוסה מאירופה: את הפורטוגלי ז'ורז'ה זסוס שאימן בבנפיקה ובספורטינג ליסבון. מינוי זה מוכיח את עצמו.
    .
    גרמיו, הקבוצה מפורטו אלגרה שנמצאת בדרום ברזיל, היא קרובה מבחינה גיאוגרפית לאורוגוואי וארגנטינה וסגנון הכדורגל האופייני לה הוא יותר 'אירופאי'. היא משתתפת במפעל בארבע השנים האחרונות וצברה ניסיון בטורניר.
    .
    כרגע היא נמצאת במקום השביעי בטבלת הברזילראו.
    השחקנים הבולטים שלה הם:
    פאולו ויקטור השוער ששיחק בעבר בפלמנגו.
    הבלמים פדרו גרומל בלם גבוה ומנוסה שהיה בסגל ברזיל במונדיאל האחרון.
    וולטר קאנמאן הבלם הארגנטינאי הקשוח שזכה גם עם סן לורנצו הארגנטינאית בטורניר בשנת 2014. יהודה ארם נוהג לומר עליו ש'הכדור עובר אותו, השחקן לא!!!. הוא גם זומן כמה פעמים לסגל נבחרת ארגנטינה.

    גם המגן ברונו קורטז בן ה-32 הוא בעל ניסיון רב.
    במרכז השדה משחק פטריק, שחקן חזק מאד מבחינה פיזית.
    בהתקפה מככב הצעיר אברטון שבלט מאד בטורניר הקופה אמריקה האחרון. זהו שחקן מהיר ובעל יכולת טכנית גבוהה מאד שסביר להניח שיעבור לאירופה בקרוב.
    .
    את הקבוצה החל משנת 2016 רוברטו 'גאושו' פורטאלופי בן 57 שהפך לאגדה במועדון. הוא זכה אתה בשלל תארים: בין היתר, גביע ברזיל (2016) וקופה ליברטדורס (2017).
    .
    גם כאן, כמו במשחק בין בוקה נגד ריבר, זה מאבק בין קבוצות צמרת בעלות מסורת והיסטוריה.
    אני לא סבור שיש קבוצה עדיפה, למרות התיקו במשחק החוץ של פלמנגו בפורטו אלגרה. לגרמיו יש את הניסיון מן השנים האחרונותב מעמדים הללו. זה שהמשחק משוחק בריו לא נותן בהכרח יתרון לפלמנגו. גרמיו ניצחה את פלמיירס במשחק הגומלין שנערך בסאו פאולו בתוצאה 1:2 לאחר שהפסידה בביתה במשחק הראשון 0:1.
    .
    יש שידור ישיר של המשחק בערוץ ספורט 1 החל משעה 03:20. גם כאן צפוי משחק מרתק ואיכותי עם פרשנות מבדרת של סלבה ברזילאי.
    ניתן להקליט או לצפות בשידורים החוזרים.

    1. תודה רבה אמנון, רק תיקון קטנטן – גבריאל ברבוסה שגם כבש הבוקר צמד בניצחון של פלמנגו 5-0 על גרמיו, נרכש על ידי אינטר ולא על ידי מילאן, הוא לא ממש קיבל הזדמנויות אצלנו להוכיח את עצמו וישר הושאל לפלמנגו ואם אינני טועה יש להם זכות רכישה של 40 מיליון יורו, סכום שאני במקומם הייתי משקיע ומוכר אותו ישר לקבוצה אחרת בפי שתיים כסף.
      בגמר יפגשו כאמור פלמנגו מול ריבר פלייט

  4. ההגרלה הכי גרוע שיכולה להיות אומרים שהמזל הולך עם הטובים הנה הוכחה .
    חצי גמר בסקוטלנד וגם אם נפתיע נצא לאוסלו או בלגרד לגמר בנורווגיה או סרביה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט