אירועי דיומא – 22.10.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / דור בלוך

ליגת האלופות – מחזור 3

בית א':

קלאב ברוז' – פ.ס.ז (22:00) שידור ישיר בערוץ 5 גולד:

לאחר התיקו מול ריאל מדריד אף אחת כבר לא תזלזל בקלאב ברוז', ולאור התוצאות עד כה ניצחון של הצרפתים יקדם אותם מאוד לעבר הבטחת המקום הראשון בבית. פ.ס.ז תחסר את ניימאר ודרקסלר בעוד הבלגים אמורים להגיע עם הסגל החזק ביותר.

גלאטסראי – ריאל מדריד (22:00) שידור בערוץ 5:

ריאל מדריד שוב אכזבה בליגה עם הפסד למאיורקה, והיא מגיעה למשחק חוץ קריטי עבורה בשלב מוקדם מאוד של המפעל. הטורקים שברו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם נצחון ליגה קשה 2-3 על סיווספור ועם נקודה עד כה הם יקוו להשיג תוצאה טובה שתהפוך את הבית הזה לתחרותי בהרבה מהצפוי.

בית ב':

אולימפיאקוס – באיירן מינכן (22:00):

אולימפיאקוס אכזבה מול הכוכב האדום ועם נקודה עד כה, היא תקווה להימנע מהמקום האחרון הצפוי לה נכון לעכשיו, באיירן השתתפה באחד המשחקים המלהיבים של השנים האחרונות ה-2-7 מול טוטונהאם אבל מאז נחלשה בכושרה עם הפסד להופנהיים ותיקו עם אוגסבורג, כך שהיא תקווה לנצל את המשחק הזה כדי לחזור למסללול.

טוטנהאם – הכוכב האדום בלגראד (22:00):

עוד קבוצה גדולה שנמצאת עם הגב לקיר מוקדם מהצפוי, האנגלים פינליסיטים השנה שעברה להזכירכם, מחזיקים בנקודה בלבד לעומת שלוש של הסרבים, וזקוקים מאוד לנצחון הערב, ראשון לאחר שלושה משחקים ללא נצחון בכל המסגרות.

בית ג':

שחטאר דונייצק – דינאמו זאגרב (19:55) שידור בערוץ 5 לייב:

לאחר הניצחון הדרמטי על אטלנטה שחטאר מוצאת את עצמה חזק בתמונת העלייה, כדי להישאר בה היא תצטרך לנצח את זאגרב שניצחה גם היא את האיטלקים.

מנצ'סטר סיטי – אטלנטה (22:00) שידור ב-5 סטארס:

אטלנטה מאכזבת בינתים םעם שני הפסדים, וסיטי עם ניצחון הלילה יכולה לעשות צעד גדול לעבר שמינית הגמר, סיטי צפויה לחסור את סאנה ולפורט, בעוד אטלנטה תסבול מחיסורים בהגנה עם קייאר הפצוע.

בית ד':

אתלטיקו מדריד – לברקוזן (19:55) שידור בערוץ 5:

לברקוזן עם 0 נקודות עד כה, והפסד מפתיע מול לוקומוטיב מוסקבה וזאת עבורה הזדמנות אחרונה לחזור לתמונת הבית, אבל היא תצטרך לעשות זאת במשחק חוץ קשה מאוד במטרפוליטנו הנפלא. שתי הקבוצות מגיעות לאחר שלא ניצחו את שני משחקיהן האחרונים, שימו לב במיוחד לצרות ההתקפיות של הספרדים שהבקיעו שער אחד בשני משחקיהם האחרונים.

יובנטוס – לוקומוטיב מוסקבה (22:00) שידור בערוץ 5+:

עם 4 נקודות עד כה בבית יובנטוס שנמצאת בכושר מצוין וניצחה את חמשת משחקיה האחרונים תרצה להשיג יתרון תחרותי משמעותי בבית הזה שבינתיים נראה פתוח למדי. הרוסים עם שני נצחונות ליגה לאחר ההפסד לאתלטיקו במחזור האלופות שעבר יקוו להפתיע.

כדורסל / עידן ארווץ

הסיבוב המוקדם של גביע המדינה בכדורסל

היום ישוחקו 6 משחקים במסגרת הסיבוב המקדים של גביע המדינה, כאשר כל המנצחות יעלו לשלב שמינית הגמר ויצטרפו לעירוני נס ציונה, הפועל ירושלים, הפועל באר שבע, מכבי ראשון לציון, הפועל תל אביב, הפועל חולון ומכבי תל אביב שכבר הבטיחו מקומן. בימים הקרובים תושלם תמונת שמינית הגמר עם סיום כל המשחקים של הסיבוב המוקדם.

18:45, 5PLUS: בני הרצליה – מכבי רעננה – בני הרצליה שירדה בשנה שעברה ללאומית תפגוש את רעננה שעשתה בעונה הקודמת חיל בליגה ההיא אך הודחה בשלב חצי הגמר.

19:00, 5PLUS: עירוני אשקלון – הפועל גלבוע גליל – גלבוע גליל מגיעה כפייבוריטית ברורה למשחק נגד אשקלון מהלאומית. גלבוע מגיעה עם מאזן 0-2 בליגה ולאחר ניצחון אחרי הארכה נגד חולון.

19:05, 5PLUS: רמת השרון – אליצור יבנה – מפגש בין 2 קבוצות מהלאומית כאשר אליצור יבנה תגיע לרמה"ש. לשתי הקבוצות זה יהיה המשחק הראשון הרשמי העונה, כיוון שהליגה הלאומית עוד לא החלה.

19:15, 5PLUS: הפועל רמת גן/גבעתיים – הפועל חיפה – עוד משחק בין 2 קבוצות מהלאומית. רמת גן/גבעתיים סיימה את העונה שעברה בתחתית הליגה הלאומית, כשהפועל חיפה סיימה מקום אחד מעליה עם אותו מספר נקודות. שתי הקבוצות ירצו להתחיל את העונה עם ניצחון.

19:15, 5PLUS: מכבי הוד השרון – מכבי חיפה – מפגש שעל הנייר המנצחת ידועה מראש. הוד השרון, שסיימה את הליגה הלאומית בשנה שעברה במקום ה-10 ובפלייאוף התחתון, תפגוש את מכבי חיפה שעלתה לליגת העל לאחר שניצחה בסדרת הגמר של הלאומית 1-3 את גליל עליון.

19:15, 5PLUS: מכבי קריית מוצקין – הפועל גליל עליון – שחזור שלב חצי גמר הליגה הלאומית מהעונה שעברה, שם זה נגמר 1-3 לפועל גליל עליון שנעצרה רק בגמר למכבי חיפה.

המחזור ה-2 בבית A של ליגת האלופות (הבית של הפועל חולון)

קבוצהמשחקיםניצחונותהפסדיםהפרש סליםאחוזי הצלחה
1אא"ק אתונה (יוון)33032100%
2טומסקי מינסק (בלארוס)3219-66.7%
3הפועל חולון (ישראל)3124-33.3%
4שולה (צרפת)30319-0%

19:30, 5STARS: אוסטנד (1-0) – הפועל חולון (1-0) – הפועל חולון יוצאת למשחק חוץ במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, כשעל הפרק חזרתו של גיא פניני. שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסד במחזור הראשון, כשאוסטנד עושה את זה בחוץ נגד שטרסבורג המעולה, בעוד חולון מפסידה בבית לטלקום אנקרה כנראה היה שחולון עושה הכל על מנת להפסיד את המשחק.

המחזור ה-4 בשלב הבתים של היורוקאפ

קבוצהמשחקיםניצחונותהפסדיםהפרש סלים
1פרומיתאס (יוון)54152
2וירטוס בולוניה (איטליה)54140
3אנדורה (ספרד)63324
4מונאקו (צרפת)6332
5אולם (גרמניה)51438-
6מכבי ראשון לציון (ישראל)51480-

19:30, SPORT1: מכבי ראשון לציון (2-1) – ריבר אנדורה (2-1) – לאחר הניצחון המפתיע במחזור האחרון בבית על מונאקו, ראשון לציון רוצה להמשיך את המומנטום ביורוקאפ כשתארח את הקבוצה הספרדית. אנדורה הפסידה במחזור האחרון לוירטוס בולוניה של מילוש תאודוסיץ', ותחפש את הניצחון כאן בראשון לציון.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. הבעייה עם באיירן זו ההגנה, זה ידוע וברור כבר כמה שנים. גם חוסר היציבות של נוייר פקטט. התחיל לא טוב את העונה, נתן 4 משחקים מעולים ושוב חזר לסורו. יצטרכו להעיף כמה שחקני הגנה ולהביא חדשים…

      1. לפי ההגנה בשני המשחקים האחרונים הם יאכלו חצץ.
        השאלה היא כמה יבקיעו….
        לא יודע אם ראית איזה גולים יפים נותן סרז'. גולים סטייל רובן. עובר ומטעה 2 שלושה מגנים על קו הרחבה ואז בתנועה שולח מסובב לחיבורים. הוא עוד יהיה פופאי.

  2. הלילה/בוקר יום רביעי יתקיים באצטדיון הבונבונרה המשחק השני בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט בחצי גמר הקופה ליברטדורס.
    במשחק הראשון שהתקיים לפני שלושה שבועות במונומנטל ניצחה ריבר בתוצאה 0:2 כשהיא שולטת באופן ברור במשחק.
    .
    כשהיא משחקת טוב זו הקבוצה הטובה ביותר בדרום אמריקה. יש לה את האקס-פקטור, המאמן מרסלו גז'ארדו שמאמן אותה משנת 2014 וזכה אתה בשלל גביעים בדרום אמריקה, אבל לעת עתה, לא זכה באליפות בארגנטינה.
    לבוקה יש מאמן חדש, גוסטבו אלפארו, שאימן עד עכשיו רק קבוצות 'קטנות' (פרט לסן לורנצו ב-2005).
    לרשות שני המאמנים עומדים סגלים רחבים ואיכותיים עם שחקנים מנוסים שעברו הכל בקריירה שלהם לצד שחקנים צעירים ומבטיחים.
    .
    זה המפגש השלישי בשלבי הנוק אאוט בין הקבוצות הללו בארבע השנים האחרונות ובשתי הפעמים הקודמות ריבר ניצחה.
    בשנת 2015 הופסק המשחק השני שהתקיים בבונבונרה לאחר מחצית ראשונה מאופסת. כאשר שחקני ריבר עלו לכר הדשא במחצית השנייה אוהד של בוקה ריסס את מנהרת הכניסה של השחקנים בגז פלפל והמשחק הופסק. ריבר קיבלה ניצחון טכני והמשיכה עד הסוף. זו הייתה זכייה מרשימה ביותר כי היא הגיעה מהמקום האחרון שעולה לשלב הבתים.
    בשנה שעברה נזרקו אבנים על האוטובוס של בוקה שהיה בדרכו למונומנטל ואחרי סאגה של חודש התקיים המשחק השני במדריד, שם ניצחה ריבר בהארכה.
    .
    אז לריבר יש, כאמור, יתרון מהמשחק הראשון. היא מגיעה ביתרון מוראלי ברור. בוקה לא ניצחה אותה בשנים האחרונות. אבל לבוקה יש מספיק שחקנים איכותיים שיכולים להכריע את המשחק וכמובן שהקהל הנלהב של בוקה יהיה לפחות 'השחקן ה-12'.
    שתי הקבוצות שיחקו 250 משחקים רשמיים האחת נגד השנייה. בוקה ניצחה ב-88 משחקים וריבר ב-83.
    לדעתי הסיכויים הם 60% לריבר 40% לבוקה.
    צפוי משחק חם, מרתק ומלהיב שמהווה חובת צפייה לכל אוהד כדורגל.
    ובתקווה שהמשחק יסתיים ללא אירועים חריגים.
    ..
    יש שידור ישיר בערוץ ספורט 1 החל משעה 03:20. ניתן כמובן להקליט או לצפות בשידורים החוזרים.

    1. תודה רבה אמנון, זה אחד המשחקים שתמיד מצליחים להלהיב ולרגש כל פעם מחדש.
      אני מאמין שריבר הרבה יותר איכותית מבוקה, וזו למרות שיש את דה רוסי בבוקה, אבל האיכות של ריבר, היא כרגע יותר מדיי בשביל בוקה, וזה למרות שכרגע בוקה במקום הראשון בטבלה עם שלוש נקודות יותר מריבר, ועוד מידע פיקנטי מהליגה הארגנטינאית – ההגנה הטובה ביותר היא של בוקה שספגה רק שני שערים בעשרה משחקים ואילו ריבר פלייט מציגה את ההתקפה הטובה ביותר בליגה עם 22 שערים בעשרה משחקים.
      אני אהמר על ריבר.

    1. זיזו לא קיבל את מה שביקש מפלורנטינו
      אני חושב שפול פוגבה (הקוף) מתאים כמו כפפה לריאל.
      הוא היה מגיע במוטיבציה להראות מה הוא באמת שווה. ביונייטד הוא רק נזק ועולה לכולם על העצבים… במיוחד לעבדך הנאמן.
      אני מאד כועס עליו כבר כמה שנים טובות על זה שהוא לא מנצל את הפוטנציאל העצום שלו בגלל עצלנות וזה שהוא טיפש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט