לייקרס-גולדן סטייט: חזרה גנרלית / סתו נמש

רשמים ממשחק קדם העונה השלישי (והשני שהייתי בו) בין גולדן סטייט ללייקרס. ניסוי כלים רציני, 6 ימים לפני תחילת העונה הסדירה. לברון שיחק מעל 24 דקות, דיוויס 28 ודיאנג'לו 27 דקות.

חזרה גנרלית, משחק שמשודר ב-ESPN. הלייקרס עם ניסוי כלים אחרון לפני הפתיחה בעוד 6 ימים מול הקליפרס. החמישייה (פתחה את 2 המחציות) – אייברי בראדלי, דני גרין, לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, ג'אבייל מגי.

החמישייה הזאת שבהחלט יכולה להיות החמישייה הפותחת גם במהלך העונה (לדעתי קוזמה גם כשיהיה בריא יהיה שחקן שישי) שיחקה 10 דקות ברבע הראשון, אז הנה קצת רשמים ממה שראינו מהם ביחד (10 דקות ברבע הראשון + 8 ברבע השלישי).

המון ביקורת (כולל שלי) נמתחת על דייויס בגלל היעדר הרצון שלו לשחק סנטר, אבל כשהוא פותח עם ג'אבייל כניסה לצבע של הלייקרס זה משימה מאוד קשה, שניהם גבוהים, זריזים וחוסמים טובים. אפילו כשדריימונד משחק בחוץ עדיין יש להם את האפשרות, הודות לאתלטיות, להגיע לצבע לעזרה וראינו את ג"ס מאוד מתקשים לחדור לצבע. העזרה שלהם אחד לשני כפתה על גולדן חסימות וחדירות שנגמרו בזריקות קשות.

מבחינת ההתקפה דובר רבות על לברון כ-PG. אני טוען שהעמדה המסורתית לא רלוונטית, אבל הוא ללא ספק מנהל המשחק של הלייקרס, דבר שאינו מפתיע בכלל. מה שכן מפתיע זה העובדה שהוא מוביל את הכדור גם לאחר סל/ריבאונד. בחמישייה הזאת המרוויחים המרכזיים הם דני גרין ובעיקר אייברי בראדלי שמצא את עצמו פנוי לשתי שלשות (קלע 1) ועוד זריקה ארוכה מהמיד-ריינג' שנכנסה.

דבר מעניין נוסף שהלייקרס עושים בתחילת המשחק זה פיק אנד רול בין ג'אבייל לדייויס שהוביל למסירת אלי הופ של דייויס למגי, משהו שראינו בתדירות נמוכה מאוד בניו אורלינס (18 מהלכים בעונה הקודמת ו-27 בעונה לפניה).

דייויס משחק הרבה בפרימטר, כשהוא חדר מספר פעמים ופעם נוספת עשה משחק בין שניים עם לברון שהוביל לדאנק של דייויס. שיתוף הפעולה בין דייויס ללברון הולך להיות מאוד מעניין במיוחד מהצד של דייויס שסיים עם 8 אסיסטים.

לברון חזר ל-7 הדקות האחרונות של המחצית ביחד עם קווין קוק, אלכס קארוסו, KCP ודווייט הווארד. בחמישייה הזאת הוא שיחק כ-4 מסורתי יותר, קיבל את כל הכדורים בפוסט והתעלל בשומרים שלו בדרך לנקודות קלות בצבע והפעלת קווין קוק ו-KCP באמצעות זריקות פנויות מהשלוש.

נקודות מעניינות נוספות:

  • דייויס שיחק כסנטר כ-6 דקות (3 בסוף רבע 1+3), כשהוא שיחק סנטר הוא הרבה פעמים הריץ את ההתקפה אחרי ריבאונד. מעניין יהיה לראות האם זה משהו שהלייקרס יעשו במהלך העונה דייויס כסנטר ביחד עם מחליפים.

  • קווין קוק שהראה ב-2 העונות האחרונות בג"ס יכולת של יצירת נקודות (כמחליף או שחקן חמישייה בתקופות שסטף היה פצוע) מסתמן כהחתמה מעניינת מאוד של הלייקרס לחבורת הספסל.

  • אני מסמן את אייברי בראדלי כהחתמה החשובה של הלייקרס (אחרי AD כמובן), הוא נראה בכושר טוב אחרי שנתיים לא טובות והרבה פציעות. אני חושב שהוא יהיה בורג חשוב כשחקן מטרה לשלשות שדייויס/לברון יפנו והוא שחקן הגנת אחד על אחד מצוין על גארדים, דבר שיהיה מאוד חשוב. אם היה פרס ל-comeback player של הליגה הייתי מסמן אותו.

  • צחקתי המון על דווייט הווארד, אבל אם הוא באמת בכושר שהוא טוען שהוא נמצא בו (הוא דיבר בחדר ההלבשה על כך שעשה מחנה אימונים מלא) ויצליח להישאר בריא, יש מצב שהוא יהיה יופי של מחליף ל-10-15 דקות. בכל מקרה, לפחות ממה שהוא אמר לנו, הוא מבין שימיו כשחקן מוביל נגמרו.

  • קראתי בכל מיני מקומות שאלכס קארוסו יקבל דקות משמעותיות העונה, אני מאוד בספק שזה יקרה. מאמין שמה שיישאר מאחורי גרין/בראדלי בעמדות הגארד ילך לרונדו, KCP, וקוק. הוא לא שחקן מספיק טוב ואני מתקשה להאמין שהוא ישחק יותר מ-10 דקות למשחק.

הלייקרס ניצחו בגדול 126:93. לברון קלע 18 נקודות עם 11 אסיסטים ו-9 זריקות מהשדה כשבראדלי קולע גם הוא 18 נקודות. קוק קלע 16 מהספסל, הווארד 13 עם 7 ריבאונדים, מגי 12 ודיוויס 8 עם 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. בגולדן סטייט, ששיחקה ללא סטפן קרי, דיאנג'לו ראסל קלע 23 נקודות ב-17 זריקות. ג'ורדן פול קלע 14 נקודות ב-20% מהשדה ודריימונד קלע 10.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. גולדן סטייט קבוצה של גמדים, כך שקשה באמת ללמוד משהו על הלייקרס מהמשחקים בין 2 הקבוצות.
    מה שכן,
    זה אפשר ללמוד על ההתקדמות של הלייקרס בהשוואה בין המפגשים השונים מול אותה גולדן סטייט.
    .
    אז ככה –
    .
    שיתוף הפעולה בין לברון לדייויס עדיין לוקה בחסר. זה עדיין מרגיש יותר מדי כמו "רוטציה", מאשר משחק שותף שמנצל את ההזדמנויות שהגנות היריבות מכתיבות. אבל זו רק שאלה של זמן. יגיע הרגע בו הפיק אנד רול, פיק אנד פופ, או מעבר של לברון לצד הנגדי כאשר דייויס הוא השחקן עפ הכדור בפיק אנד רול, יתרחשו בשטף שמטרתו להפיק את המרב ממה שההגנה נותנת.
    .
    אם במשחק הראשון הייתה תחושה שהקלעים ומנהלי המשחק (לברון/רונדו) עדיין לא מחוברים, אז השיפור באותו חיבור ניכר במשחק האחרון.
    הזריקות מה-3 הרבה פחות מהוססות, וכאשר לברון/דייויס נכנסים לצבע, הם יודעים היכן ממתינים הקלעים.
    .
    מגי כבר בעונה שעברה נתן את עונתו הטובה בקריירה. השנה יש לי תחושה שהוא בדרך לזינוק נוסף. העובדה שהוא משחק לצד גבוה דומיננטי רק תורמת ליכולת שלו להיות אפקטיבי, הן בצד ההתקפי, והן בצד ההגנתי.
    והעובדה שיש את האוורד על הספסל, מאפשרת לקבוצה לתת לו את כמות הדקות ממנה הוא מפיק את המרב (מגי לא יכול לשחק 30 דקות במשחק).
    .
    תודה, סתו. סיקור מצוין, הן המשחק, והן מחדר ההלבשה.

  2. לכל הממהרים להספיד את הלוחמים בימים האחרונים , תזכורת קטנה :
    1. בכל משחקי קדם העונה הלוחמים משחקים ללא 2 הסנטרים הפצועים – לוני וקאולי-סטיין , ובעצם ללא פרונט קורט ראוי לשמו , למעט גרין , שתמיד נח על המגרש במשחקי הכנה.
    2. אתמול שיחקו רק שניים מהחמישיה הפותחת של ג"ס .
    3. אני מזמין את כולם לבדוק מה קרה במשחקי ההכנה של ג"ס , אימת הליגה, בכל 3 העונות הקודמות .

    עונה מהנה לכולנו .

    1. העניין שאחרי טרום עונה מגיעה עונה.
      ובניגוד לעונות הקודמות, אימת הליגה תעלה השנה בלי אחד KD, בלי קליי, בלי איגי, בלי ליבינגסטון. hell אפילו קווין קוק, כמו שנראה אמש, היה עושה אצלכם נפלאות.
      גולדן סטייט תזדקק להרבה מזל ויכולת נדירה של סטף לעשות פלייאוף השנה, בהנחה שקליי בכלל יסכן את עצמו במהלך העונה.

    2. כן כי לוני וסטיין יהפכו אתכם לאימת הליגה 😂😂😂.
      הייט אין יותר דוראנט ואין קליי לעונה זו או רובה.
      תגיד תודה אם תסיימו 7 8 באמת תודה וסטפן יצטרך לתת עונה בקליבר mvp לסיים 7 או 8.
      גרין גמור כבר לא מעט זמן פה ושם פעם ב10 משחקים היה עושה משהו.
      עכשיו בעקבות הגיל חוסר הספורטיביות החוזה השמן אני רואה רק ירידה באופק משנה לשנה, בקרוב הוא יהיה טריסטן תומפסון.
      כמובן למה שאני אומר אין קשר למשחקי ההכנה אמרתי זאת הרבה לפני.
      הלוחמים סיימו קרי וקליי לא יהיו יותר צעירים. תם הטקס.

      1. הייתי בטוח שלאור כל ההרכב החדש דריימונד גרין ייתן פלייאוף מוד מההתחלה כולל משחקיי ההכנה ויקלע לפחות 20 נק' + 12 ריבאונד + 3 בלוקים

  3. זה היה משחק טוב כדי הכניס לכושר קליעה את הגארדים של הלייקרס, שפגעו בלי רחמים.
    המטרה המרכזית היא להחזיר את אייברי בראדלי לכושר, והוא עושה את זה יפה מאוד.
    קווין קוק ממשיך בדיוק מאיפה שהפסיק. אחלה ידית.
    דני גרין, דאדלי, וגם kcp נהנו מהמשחק השוטף ומצבים נוחים כדי לטווח.
    המפתח: לא היה רונדו. הוא לא רק מיותר בסגל. הוא מזיק.
    היו גם כמה מהלכי בין-גבוהים אימתניים, אלי-הופ משולש לברון-AD-מגי, ואפילו כמה דקות של הווארד-מגי יחד… נראה כמו כדורעף.
    על גולדן סטייט אין הרבה מה להרחיב. קבוצה מעוררת רחמים, שמתלבטת את מי לשמור, מרקיז כריס או אלפונזו מקיני. איך נפלו גיבורים.

  4. ויגינס גמור. 4-18 מהשדה, אסיסט אחד (!) על שלושה איבודים,
    מינסוטה צריכים להיפטר ממנו הכי מהר שהם יכולים

  5. יקח ללייקרס חודשיים להתחבר ואז הם אחת משתי החזקות בליגה. עד שזה יקרה דנבר מילווקי ואחרות יראו יותר טוב מהם אבל זה יהיה זמני, בהנחה שכולם בריאים

    1. מסכים. למזלנו ללייקרס יש אחלה לוח משחקים בתחילת העונה, המשחק הקשה הראשון הוא בדצמבר (דנבר בחוץ). מלבד זה יש לנו במחזורי הפתיחה את הקליפרס שיארחו אותנו (שגם להם יקח זמן להתחבר כמו שראינו בהכנה) ואז יוטה בבית.

  6. ג'בייל מגי יכול לפרוח ליד דיוויס לפי דעתי..כששניהם על המיגרש זאת גם מטריה אוירית רצינית נגד כל קבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט