חם מהתנור: בראדלי ביל האריך חוזה

האול-סטאר של וושינגטון, בראדלי ביל, הסכים להארכת חוזה של 72 מיליון דולר לשנתיים שתכנס לתוקף בסיום חוזהו הנוכחי ותשאיר אותו בקבוצה עד 2022/23 כשיש אופציית יציאה של השחקן לפני השנה האחרונה בחוזה. הארכת החוזה אומרת שהוויזארדס לא יוכלו להעביר את ביל במהלך העונה, אגב כך שיש מגבלה של 6 חודשים אחרי החתימה על חוזה חדש. התקופה הזאת מגיעה לסיומה אחרי התאריך האחרון בו ניתן לבצע טריידים.

ביל, שנחשב טרם הארכת החוזה לאחד המועמדים המובילים לטרייד, קלע העונה 25.6 נקודות עם 5 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים במשחק, כולם שיאי קריירה. הארכת החוזה מבטיחה שביל וג'ון וול, שלא צפוי לשחק העונה, יישארו בוושינגטון בשלוש העונות הקרובות לפחות.

*

לואל דנג חתם על חוזה ליום אחד בשיקגו ופרש מכדורסל. ב-15 עונות אן.בי.איי, דנג נבחר פעמיים לאול-סטאר ופעם אחת לחמישיית ההגנה השנייה כשהוא חלק מהקבוצה של שיקגו שעשתה גמר מזרח ב-2011. העונה דנג קלע 7.1 נקודות למשחק ב-17.8 דקות עבור מינסוטה כשהוא שותף ב-22 משחקים.

*

ג'רלד גרין שבר את רגלו ולא צפוי לשחק העונה. גרין קלע 9.2 נקודות ב-20.2 דקות למשחק עבור יוסטון בעונה החולפת.

*

סקרמנטו הציעו לבוגדן בוגדנוביץ' (14.1 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק) הארכת חוזה של 51.4 מיליון דולר ל-4 שנים, אבל השחקן לא צפוי לחתום עליה ולהפוך לשחקן חופשי מוגבל בסיום העונה, כך שהקינגס יוכלו להשוות כל הצעה שיקבל ולהשאירו בקבוצה.

*

ג'יילן בראון מבוסטון דחה הצעה להארכת חוזה של 80 מיליון דולר ל-4 שנים, לפי מקורות בקבוצה, וצפוי להפוך גם הוא לשחקן חופשי מוגבל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. הוא עדיין מועמד סופר מוביל לטרייד. פשוט עכשיו ווש יקבלו טיפה יותר עבורו. הוא מצידו סגר את הפינה של הסיכון ועוד חצי שנה יבקש טרייד.
    מאמין שהוא לא פותח את העונה הבאה בוויזארדז וסיכויים גבוהים לטרייד בפברואר.

    1. הם לא יכולים לעשות עליו טרייד העונה בכל מקרה. לגבי הקיץ אז הוא יבקש ואז? יהיו לו עוד שנתיים על החוזה לפחות- זה מוריד מאד את הלברג' שלו.

      1. זה המטרה בליגה אשך להשיג חוזה סופר מקס זה כמו אליפות. המטרה זה להשיג חוזה כמה שיותר גדול ושמן ולהסתדר. אחרי זה תמיד אפשר לחלטר בכדורסל בכל מקום.
        בראון עוד שחקן בסלטיקס אז הוא יהיה עוד,שחקן בשארלוט או אפילו מוביל וירוויח יותר, למה לא?
        מה יתן לו השהות בבוסטון?

  2. שנת האופציה היא 2022/23 ומעשית זו הארכה לשנה כי בחינתו מן הסתם יהיה עדיף לצאת מהאופציה ולהיות זכאי להארכה של שחקן עם 10 שנים.

      1. לגבי הילד אני חושב שאתה צודק. לגבי בראון, אני לא רואה מישהו מציע לו יותר מ20 מליון לעונה אבל אמרתי את זה גם לגבי רוזייר והורפורד אז מה אני מבין.

        1. אני אעתיק משפט של טראסט דה פרוסס
          "כל העיסוק בכמה כסף הוא מרוויח הוא טיפשי , זה ממש לא מזיז לי אם הוא לוקח 100 מליון מהכיס של ג'וש האריס,מרק קובאן או סטיב באלמר , לאנשים האלה יש ביליונים ומעניין את התחת אם הם שילמו לאיזה שחקן יותר מדי כסף.
          זה גם כזה לא משמעותי מול תקרת השכר כי תמיד יש דרכים להיפטר מחוזים בטריידים פשוטים או מסובכים, והליגה תמיד תיתן אופציית יציאה לקבוצות (כמו אמנסטי)מדי כמה שנים.
          ךמדתי זה כבר לפני שנים גם בפוטבול וגם בכדורסל שכל העיסוק בתקרת השכר בא מהליגה ובעלי הקבוצות ונותן להם לגיטימציה לא לשלם או לשלם פחות כי אין להם מושג מה הם עושים , את מי להחתים וכמה כסף לשלם".

          זה כמו שתגידו שמיליארדרים קונים במחירי פרימיום.
          הדיונים פה טובים להופס מקצועית גרידא אבל אין להם קשר לעולם המציאות.

          לגבי ג'יילן נראה לך שהוא היה מסרב ל80 מיליון אם הוא לא יודע שמחכה לו משהו טוב יותר? הסיכון היחיד זה פציעה כמו בוגי.
          יציעו לו גם 30 תאמין לי. יש לך כל מיני קאבס, ניקס, הבנת את הקטע.

          היום 20 מיליון לעונה זה מחיר של שחקן סביר.
          סביר פלוס מקבל 30
          אולסטאר מקבל 36
          כוכב מקבל מעל 40

          הכל בהתאם לחוקי התקרה כמובן ומה שהיא מאפשרת.

        2. עידו – אז אתה אומר שהחוזה של רוזייר בכלל הגיוני כי התקרה עלתה? או ש26-27 מיליון להורפורד בגיל 35-36 זה הגיוני, בגלל שהתקרה עלתה? אני לא חושב שכרגע הוא שחקן של יותר מ10-12 מליון לעונה וגם העלייה בתקרה (אם תקרה בכלל, כשהסינים עדיין חמים על הליגה) לא תצדיק 20 לעונה. אני מאוד אוהב אותו ואני אשמח אם הוא ישאר אבל אחרי הכל הוא ווינגר עם קליעה בינונית וכאלה יש המון בליגה, כשלמרות הפוטנציאל הגדול הוא עדיין לא הצדיק חוזה בסדר גודל שכזה.
          שמעון/עידו – כמו שאתם אומרים/אמרתם בעבר, ברור שפרייארים לא חסרים ותמיד יש דוגמאות לחוזים מופרכים. עדיין הנחת היסוד לא יכולה להיות שבטוח שיהיה שמישהו שיגזים וישלם לך הרבה מעל הערך שלך כי אם זה היה נכון ברוב המקרים אז הליגה היתה פושטת את הרגל.

          1. העלייה בתקרה תקרה גם תקרה. אתה נותן לשוק הסיני משקל גדול בהרבה ממה שהוא. במקום לדבר במספרים אבסולוטים תדבר באחוזים מהתקרה ואז דברים יקבלו פרופורציות. אתה מופתע מזה ששחקנים מקבלים מעל הערך הריאלי שלהם? אני מבין שאתה חדש בליגה. זה הרבה עניין של היצע וביקוש.

            1. עידו, שוק סיני זה לא רק כמה חולצות של טי-מאק קונים בבייג'ינג, ה-NBA עשירה עיקר בגלל חוזי שידור מעולים (או בועתיים, תלוי את מי אתה שואל). עד כמה שאני יודע ESPN לא בדיוק מכונת כסף, ומצד שני דיסני שנגחאי יותר רווחי מהמקורי בקליפורניה…

            2. לא מתיימר להיות מבין גדול בכלכלה אבל מי שכן כבר נתנו הערכות שאם תהיה השפעה במקסימום היא תוריד את העלייה בתקרה בכ1.5 מיליון דולר.

            3. אין מה להבין בכלכלה. הרבה תיאוריה פחות מציאות ויישום.
              מה שהם יודעים גם אתה יודע הם עושים אמדנים והערכות וזהו.

            4. סבבה שמעון, אז אני לא מתיימר להכיר את ההסכמים והחוזים עליהם מבוססות ההערכות והאומדנים. אגב ההערכות האלה הם די מדויקות.

          2. יש בליגה מספיק רווחים לשלם לכל שחקן בסגל 50 יליון לעונה גם ואיש לא יפשוט רגל. מה שעוצר את זה היא רק תקרת השכר. אחרת היית רואה 100 שחקנים על חוזי 50 מיליון.
            פסז הציעה לאמפה 50 מיליון יורו לעונה בחוזה החדש. וזה שאין מגבלת שכר

  3. צריך להבהיר (זה בשבילך, שמעון) –
    הארכת החוזה מבטיחה שביל נשאר בוושינגטון עד לסיימה של העונה.
    .
    הסיבה היא שהארכת חוזה כמו זו שביל קיבל כוללת תוספות שכר ואורך חוזה שבסיין אנד טרייד אסור לתת. המשמעות היא שמרגע החתימה, אי אפשר להעביר את ביל בטרייד למשך תקופה של 6 חודשים. היות והטרייד דד ליין הוא בפברואר (פחות מ-6 חודשים מהיום),
    המועד המוקדם ביותר בו וושינגטון יכולים להעביר את ביל זה ברגע בו העונה שלהם מסתיימת (למחרת היום האחרון של העונה הרגילה אם וושינגטון לא מעפילים לפלייאוף/למחרת ההדחה מהפלייאוף אם באורך פלא כן מעפילים לפלייאוף/למחרת הזכייה באליפות אם דרך נס הם זכו בכזו…)

  4. ראיתי שבליצ'ר ריפורט מיהרו להסיק שמישנו יהיה מוכן לתת לו חוזה של 220 מיל'. הוא אחלה שחקן, אבל למה להגזים?

  5. חם מהתנור, ידיעות נוספות:
    —————————-
    כריס פול אובחן כסובל מקרע מלא בשריר החשק וצפוי לעלות בלעדיו למשך העונה, או לפחות עד הטרייד.
    .
    ראסל ווסטבריק נמצא כסובל משברי מאמץ במוח כתוצאה מהמעבר ליוסטון. מוחו ייעדר גם בעונה זו.
    .
    לברון ג'יימס נקע את האגו שלו, צפוי להחמיץ 2-3 שבועות בטוויטר.
    .
    אנטוני דייוויס שבר ציפורן, צפוי להיעדר כל העונה.
    .
    בן סימונס אובחן כסובל מתסמונת מינכאוזן. הרופאים מסבירים שזו כנראה הסיבה שהוא מסרב לזרוק שלשות, כדי שנרחם עליו.
    .
    מאמנו, ברט בראון, נמצא מאידך כלוקה בתסמונת שטוקהולם.
    הוא מזדהה לחלוטין עם האדיאולוגיה של סימונס ומסרב להתנתק ממנו. הרופאים המליצו על ניתוח חירום מציל חיים.
    בנוסף הוא בטוח שהוא שבדי ולכן מדבר במבטא מוזר שקשה להבינו.

  6. זוכרים את איינג הגאון? כמו שאני רואה את זה הוא הולך לאבד גם את בראון בחינם או עבור כלום בפברואר.
    ומה קורה בקיץ? תחשבו טייטום נותן עונה בינונית העונה הוא עדיין ירצה חוזה בן סימונס לפחות! ולא כדאי לפגוע לדני ברגשותיו כי הוא עלול לעשות קאווי.
    דני שובבני עלול להיות עוד שנתיים בלי בראון קיירי טייטום ביינס הורפורד רוזיר. ככה החיים דינמים ומהירים בליגה. ישאר עם קמבה בן 30 והיוורד.
    מי היה מאמין לפני שנתיים שזה מה שיהיה?
    לכן כל אלו שבונים הרים וגבעות על העתיד….כאן ועכשיו. סולל בונה תמיד אפשר לעשות, אחרי כריס פול גילינו שאין חוזה לא סחיר בליגה ולא משנה כמה הוא גרוע

    1. מסכים עם שמעון. הכי גרוע זה לבחור שחקנים טובים בדראפט. אם בחרת כוכב אז יש לך מקס קל ואתה מושך עוד שחקנים. אם בחרת רול פלייר אז אתה נותן לו 40-50 ל-4 שנים ומשאיר לעצמך אופציות פתוחות. אם בחרת שחקן טוב אז או שתאבד אותו בחינם או שתתקע עם שחקן שקולע 16 נקודות ומקבל 35 מיליון.

    2. חבל שגם טייטום וגם ג׳יילן בראון שחקנים חופשיים מוגבלים בסוף החוזה הנוכחי אז גם אם קבוצה אחרת תציע להם הצעה שהם ייקחו דני עדיין יוכל להשוות אותה ולקבל את השחקנים חזרה

  7. 1. יכול להיות שלביל לא רע בוושינגטון, וה-266 מליון שהם יכולים להציע לו בחוזה הבא בטוח קורצים לו. בנוסף, יעברו עוד הרבה מים בפוטומק ריבר לפני שביל יצטרך לעשות משהו באפריל חוץ מלבחור איפה לבלות את החופשה שלו. אם הוא אוהב את החיים הטובים אז זה לאו דווקא רע.
    2. ג'יילן בראון עשה טוביאס האריס, אבל בעוד לטוביאס היה את הבמה להוכיח שהוא שווה הרבה יותר, בראון הוא שחקן שעולה מהספסל וממוקם בקושי רביעי בהיררכיה בבוסטון. מצד שני, היה כבר את תקדים רוזייר… אני רואה את אטלנטה מנצלת את כל המזומנים שמתפנים לה כדי להמשיך לא להגיע לשומקום. אם הם מספיק מטומטמים כדי לאבד 3 מבטיח כמו פרינס, הם כבר יכולים לעשות 1+1 ולהביא 3 שלא יקח אותם לשום מקום ב-100 מליון ל-4 שנים או משהו כזה.

  8. הערך המרכזי של הידיעה , שהיא אמורה להשתיק את הפזמון, "בראדלי ביל בדרך ללייקרס, אני אומר לכם, סגור".
    אמורה.

  9. הבאקס ניצחו כרגע את מינסוטה, וזו לא חדשה משמעותית, מעניינת, או בעלת ערך אפילו מינימלי.
    ועדיין היה מה לקחת מהמשחק, ובכלל, מקדם העונה של מילווקי –
    .
    רובין לופז.
    החתמה אדירה של הבאקס. הוא הגיעה לקבוצה חדשה, לשיטה חדשה, ונדרש ממנו לשחק כדורסל שונה מזה ששיחק במשך כל הקריירה.
    מה שהוא עשה זה לתפוס את ההזדמנות ב-2 ידיים, ולאמץ את התפקיד החדש לליבו.
    מהיום, אנחנו מתבקשים להימנע מלכתוב "בעמדת הסנטר של הבאקס משחק…",
    אלא "בעמדת הלופז של הבאקס עלה לשחק רובין/ברוק…"
    .
    וקצת יותר ברצינות –
    הלילה רובין לופז קלע 2 שלשלות מ-4 ניסיונות. בקדם העונה (4 משחקים) עד כה במצטבר, הוא קלע 4 שלשות מ-12 ניסיונות.
    אנחנו מדברים על שחקן שלא לקח ניסיון מהטווח אפילו פעם אחת ב-9 עונותיו הראשונות בליגה, כאשר בשנתיים האחרונות יש לו ב-138 משחקים 11 שלשות (ממוצע של ניסיון קליעה מ-3 אחד בכל שלשה משחקים, בהשוואה ל-3 ניסיונות קליעה מ-3 במשחק עד כה בקדם העונה).

  10. ברכות לקליפרס. סל שדה ראשון (במשחק מול דאלאס) אחרי 6 דקות משחק.
    באותן 6 דקות ראשונות הם זרקו לסל 11 פעמים, וקלעו 0. למזלם קאוויי נשלח פעם אחת לעונשין, משם הוא קלע את הנקודה הבודדת של הקליפרס ב-6 הדקות הראשונות של המשחק.

  11. השלמתי את מרחץ הדמים בסטייפלס. אין קבוצה עם מאצ' אפ יותר רע לגולדן סטייט מאשר הלייקרס. 33 פור.
    סטף כנראה הבין את זה וברח. בלעדיו היתה התעללות. דריימונד טבע. מקיני עם אפס עגול. נשאר רק ראסל לקלוע, רק הגנה כידוע אין לו. אפילו הווארד חגג על הננסים.
    לברון ו-AD ניצלו את ההזדמנות כדי להראות את כישורי ניהול המשחק והאסיסט שלהם. לברון זה לא חדש, AD פשוט נפלא.
    הנעדר השני הגדול והחשוב היה רונדו. אין לו מקום בלייקרס. בלעדיו המשחק שטף, קשה חלהבין למה הוא בכלל שם (גם kcp), וזה היה חימום כוונות לכל הגארדים מהפרימטר, לבחון את מצב הקליעה של הלייקרס:
    קווין קוק, ברוך הבא, 4 מ-5. אייברי ברדאלי, 4 מ-5. דני גרין, 2 מ-4. דאדלי, 2 מ-2. אפילו kcp האהבל, 2 מ-4. מטווח חסר רחמים על הווריורז האומללים. ממשיך לאכזב – אלכס קארוסו, נראה רע מאוד בטרום עונה, שביכולת כזו ימצא עצמו מהר מאוד בג'י-ליג. יש ממילא אינפלציה של גארדים.
    הפלוס מינוס של החמישיות נותן תמונה:
    לברון 30, מגי 23, גרין 23, דיוויס 19, בראדלי 8. כולם פלוס כמובן.
    מרקיז כריס 34, דאנג'לו ראסל 32, מקיני 27, דריימונד 22, אוואנס 17. שלילי, שלילי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט