גנבו להם את הרעם – דאלאס מארחת את אוקלהומה

בתור חימום לעונה הקרבה ובאה, יצאתי לבדוק מקרוב איך מרגישה האווירה במשחק טרום עונה, ועוד בין שתי קבוצות שעתידות להיפגש מספר פעמים במהלך העונה, ובדרך כלל המפגשים ביניהן חמים ומרתקים.

מה מצאתי? היה הרבה קהל ביחס למה שציפיתי. 15,300 צופים באו לראות מה נסגר עם דאלאס השנה וקיבלו תצוגת תכלית די מרשימה, כנראה בעיקר תוצאה של הרכב חסר של האורחת. אוקלהומה שיחקו בלי כריס פול וסטיבן אדמס, וערכו המון חילופים וניסוי הרכבים שונים, לעומת דאלאס ששיחקה לפחות שלושה רבעים בהרכב שכנראה הולך לשחק בעונה הסדירה, כולל חילופים, ולכן המשחק הסתיים בתוצאה 107-70 לדאלאס. הקהל בהחלט היה במצב רוח קרבי וניכר שכולם כבר מצפים בקוצר רוח לתחילת העונה ולראות אם צריך להמתין עוד עונה עד הפלייאוף, או שמא זה יקרה כבר השנה ממעמקי טבלת המערב. נחיה ונראה…

באוקלהומה בלטו גלינארי ואלכסנדר עם 16 כ"א, כשרוב המשחק נראה שאין יותר מידי משחק קבוצתי ורק מעבירים את הזמן. שרודר סיים עם 4 נק' ב-26 דק', מה שמצביע על הרמה שבה הם שיחקו.

מהצד השני, דאלאס נראו ממש טוב (אולי בגלל שאוקלהומה נראו ממש רע, אבל בכל זאת), כשארבעה שחקנים קולעים דו ספרתי והדואו החדש עם דאבל דאבל כ"א: דונצ'יץ' עם 19 נק' ו-10 ריב', פורזינגיס עם 17 נק' ו-13 ריב', קלבר 14, ג'קסון 12. אחרי העונה האחרונה, בה הייתה תחושה על המגרש של כולם בשביל לוקה וכל השאר לא משנה (חוץ מהפרישה של נוביצקי), היום ממש נהניתי לראות את דאלאס משחקים. לצורך השוואה, לפני שנה, לא היה שום חיבור בין ג'סטין ג'קסון וטים הארדאווי לשאר הקבוצה, גם במגרש וגם בחדר הלבשה, והיום הייתה אווירה יותר מאוחדת, שהובילה למשחק קבוצתי יפה ברובו, כשכולם משתפים פעולה, תוך כדי הבנה שמתבססים על לוקה ו-KP ותומכים מהצד. היה גם המון שיתוף פעולה של הדואו המדובר, תוך כדי ש-KP מתנסה בזריקות מעמדות שונות כדי להסיר חלודה, ואפילו הטבעה מאלי אופ שקיבל מלוקה. דילון רייט סיים עם 9 נק' ו-7 ריב', ומאוד הרשים בהגנה, מה שיכול מאוד לעזור בהמשך. בשנה שעברה, דאלאס סיימו עם ממוצע של 10 ריבאונדים התקפיים למשחק ו-35 ריבאונדים הגנתיים. במשחק הזה הם קטפו 13 בהתקפה ו-53 בהגנה.

לוקה מחלק הוראות לחברה

ריק קרלייל הודה בסוף המשחק שהתכוון לבדוק את הסגל הפותח ברוב המשחק, וטען שהוא מרוצה מהתחרותיות שמפגינים השחקנים מעומק הספסל ששיחקו ברבע האחרון ושמרו על התוצאה ואף הגדילו את הפער בסוף.

https://www.youtube.com/watch?v=zgiWDC_Sh64&feature=youtu.be

אחרי המשחק, פורזינגיס התפנה לכמה שאלות, ולאחר שנשאל את כל השאלות הרגילות, בדקתי אם הוא עוקב אחרי נבחרת לטביה בכדורגל, ששיחקה יום למחרת נגד ישראל (והפסידה). חוץ מזה שהוא לא היה סגור שהוא לטבי, התשובה שלו הייתה מאוד דומה לתשובה של אוהד כדורגל ישראלי.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. נהדר שהכנסת את השאלה ההיא על הכדורגל. יצרת אצלו חיוך ושברת שגרה וסכמה. כל שאר הראיון (של המראיינים האחרים), כמו גם משחקי קדם עונה באופן כללי, היה די יבשושי וחסר משמעות אמיתית.

  2. תודה יאיר. מקסי קלבר משחק טוב כל קדם העונה ויכול להיות מצויין ליד דונצ'יץ' ופורזינגיס, אני מקווה שישאר בריא ויוכל לשחק כמות משמעותית של דקות בעונה הסדירה. גם ג'סטין ג'קסון לא רע בכלל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט