מעורב הופס ליום ה': שחקני ההווריורס מרגישים כאילו EXPANSION TEAM באולם זר / מנחם לס

1.ג'יימס הארדן: "ה-ONE-LEGGED JUMPER כבר הפכה לזריקה טבעית"

2. ג'יאניס, שלא מוכן לדבר על סופר-מקס? "סימן רע לבאקס!"

3. ג'יאניס מגיב: "לדבר עם משכורתי זה 'חוסר כבוד' לחברי קבוצתי"

4. מלחמת הראפרס: דמיאן לילארד נגד שאק. המנצח? לילארד, ששר לשאק – " Kobe won you ALL them rings

הכל התחיל עם הוצאת הראפינג החדש של שאקיל בו הוא שר שדמיאן לילארד אינו בין הסופר-סטארים של ה-NBA.

דמיאן, בתכנית של JOE BUDDEN PODCAST הגיב שהוא ראפר טוב יותר משאקיל ברמות, וששאקיל שהתגאה עם כל הטבעות שלו, השיג הכל בגלל שחקנים כקובי בלייקרס ודוויין ווייד במיאמי היט. דמיאן יצא עם ה RELEASE של "REIGN REIGN GO AWAY" ששבר את כל הכלים והוכיח שלילארד הוא ראפר עליון על שאק. (הוא גם אמר ששאק הוא לא ראפר אמיתי. כשהוא יצא עם הראפ הראשון שלו 'שאק הדיזל' שהשיג מיליון, דמיאן טוען שזה לא בגלל השיר אלא בגלל שזה היה שאק. את זה שאק לקח לליבו בצורה חמורה!)

0:32
מייק גרין מכניס קטעים מהראפ של לילארד:

Mike Greenberg raps the lyrics from Damian Lillard's dis track to Shaquille O'Neal "Reign Reign Go Away" much to the delight of Jalen Rose, Ryan Clark and Dominique Foxworth.

"We both could be working at Kinko's and Kobe won you them rings, though" and "Even in Miami, won that on the strength of Flash."

בקשר למילים של שאק על עושרו, לילארד עונה בראפ שלו:

Lillard also touted his $250 million supermax contract and said he "can't recall you getting that when I was cruising on a 10-speed."

הנה חלקים מהראפ של לילארד:

.@Dame_Lillard was surgical in his @SHAQ diss track "Reign Reign Go Away"

View image on Twitter
View image on Twitter
View image on Twitter
View image on Twitter

שקיל ענה בראפ שהוא הכניס לאינסטגרם – בינתיים, כי זה לא מסתיים כאן – שהוא "לוקח את זמנו להגיב…אין כאן כל סיבה למהר…בכל מקרה, דמיאן לילארד לעולם לא יהיה סטפן קרי או ווסטברוק…מה בכיס שלך? קרדיט קארד של וויזה או אמריקן אקספרס??? תראו את דמיאן. הוא מדבר כאילו הוא לברון כשבאמת YOU AIN'T EVEN TREVOR ARIZA"

View image on Twitter
View image on Twitter

מולטי-מגה-מיליונרים שאין להם מה לעשות. אבל מה אגיד לכם? זה מוסיף צבע וכיף לחיים העגומים של ה-NBA כשפתאום יוצאת היום הודעה שהלייקרס תיקח העונה אליפות עם… הגנה!

GIVE ME A BREAK.

50.5 הגדולים של בליצ'ר רפורט לא כוללים את אלן אייברסון הטוען – "חוסר כבוד"

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I was discouraged when I seen that @kobebryant wasn’t top 10 on the all time on this @bleacherreport list and I’m not even on it. What’s the criteria?? Is it based on stats, cultural influence, a personal preference, or what because it can’t be about basketball…. How’s a MVP, 11x All Star, 2x All Star MVP, 7x All NBA, Rookie of the Year, 3x Steals leader, 4x Scoring Champ, 76x 40 point game scorer, 11x 50 point game scorer, a career high 60 point game, career scoring average of 26.7, 2nd leader in playoff ppg average not on this list???? It has to be something else because I don’t understand it. Name me 49 nba players that has this on their resume??? LOL #HelpMeMakeItMakeSense!!!

A post shared by Allen Iverson (@theofficialai3) on

6. ג'ימי באטלר ב-MEDIA DAY

7. משפט חדש ללקסיקון: "LONZO BALL – ZION WILLIAMSON ALLEY-OOPS CONNECTION"

8. ציון ויליאמסון על יום האימונים הראשון כמקצועני: "ניסיתי לעשות הכל פשוט"

מ. מקורמק: – זאיין, מה היתה מטרתך ביום האימונים הראשון?

ציון: I TRIED TO KEEP EVERYTHING SIMPLE!

מקורמק: – מה הדבר הראשון שחשבת עליו?

ציון: "חשבתי שהטלנט כאן הוא CRAZY!"

9. מה חדש בלייקרס?

נסו: Lakers' Dwight Howard: Works with starting unit

כך, לפחות היה בשני ימי האימון הראשונים של הלייקרס. דווייט האוארד עם החמישייה, ארנטוני דייויס ב-4, ג'בל מגי מהספסל!

אנטוני דייויס ודווייט האורד נראים INCREDIBLE, לפי דיווחי העתונאים! היו שאמרו שהשניים נראו ממש NATURAL יחד. זוהי חדשה מפחידה להייטר כמוני.

10. הווריורס מרגישים מוזר: אולם חדש. שחקנים חדשים. אווירה שונה. EXPANSION TEAM אמרנו?

כשסטפן קרי נשאל להרגשתו לפני האימון הראשון באולם הסופר-מודרני החדש של הקבוצה, CHASE CENTER – הוא ענה במילה אחת: STRANGE!

אולם חדש. שחקנים חדשים. קליי ת'ומפסון נמצא שם אבל לא רץ ללייאפ. עומד ומסתכל. קווין דוראנט אף הוא איננו רץ ללייאפ כי הוא בצד השני של היבשת.. דאנג'לו ראסל מברוקלין נטס דווקא כן רץ, וקולע בקלילות.

כולם רציניים. איש לא מדבר, מלבד לחיצת יד אחרי כל זריקה.

אפילו העתונאים מרגישים שמשהו קרה. מאומה לא מרגיש כמו תמול-שלשום. USA TODAY שואל את ווס גולדברג, עתונאי ה-NBA של 'סן פרנציסקו אגזמינר' מה הרגשתו. הוא עונה:

"Things are downright strange".

לא 'מוזר' בצורה שלילית ולא 'מוזר' בצורה חיובית, אבל כמו כל עתונאי שהאולם באוקלנד היה ביתו משך שנים על גבי שנים, וכמו כל עתונאי שרגיל לקבוצה העמוסה בכוכבים הזאת – הוא בוודאי הרגיש מוזר ולא נוח. כמו כשאתה ניכנס למושב האחורי במונית ומתיישב בין שני גברים זרים.

בחדר העתונאים באורקל ארינה יכול להריח את דון נלסון. ריח של קפה מעורב באלכוהול וטבק נדף מהשטיחים הישנים של המדיה סנטר הישן. כאן? לעתונאים סידרו טיווי של "144 LED SCREED "שמראה תמונה יותר ברורה מלהיות באולם עצמו" כפי שאמר גולדברג.

סטף אמר דבר: "אחרי שאתה מתרגל לרוטינה מסויימת, מראות מוכרים, ומכיר כל סדק בקיר, קצת מוזר להגיע למקום חדש שהוא מפואר ביותר, ובטוח שנתרגל אליו, אבל היום אני מרגיש זר באולם זר".

קליי תומפסון היה שם אבל לא להתאמן כמובן. הוא – כמו כולם – ניסה להישמע חיובי, אבל "כל הוותיקים – סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, דריימונג גרין, וכמובן המאמן סטיב קר נשמעו כאילו הם מנסים לשכנע את עצמם להרגיש חיובי ומלאי התלהבות, אבל זה נשמע כאילו נסיון לשכנוע עצמי יותר מהרגשה אמיתית".

איך הוא כתב?

It’s not that they’re not excited. Nor is it to say that the Warriors cannot be successful in 2019-2020. It’s just tht the old Warriors — the five-straight-NBA-Finals Warriors — felt so far away.

To those from outside the Bay Area, the Warriors’ move from Oakland to San Francisco might seem quaint — just a few miles — but everyone around these parts knows that the two cities know that the Bay Bridge might as well connect two different worlds

It’s almost as if the Warriors are an expansion franchise. New city. New arena. New team.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. ראפ חלש לא יודעים לעשות באטל אמיתי. בגלל הpc הם גם מפחדים לקלל ולעשות גנגסטה ראפ.
    הנה ככה עושים באטל איזי מאחל כל טוב לדר דרה
    https://youtu.be/qizRR2aGeFQ

    מקור הסכסוך הוא התפרקות nwa ששניהם היו חברים בה יחד עם אייס קיוב.

    אם כבר אייס קיוב אז מנחם מכיוון שאני יודע שאתה מחובבי הטוסיקים אז מקדיש לך את אחד השירים עם הקצב הכי טוב לטוורק😎
    https://youtu.be/6auk1TkGtVQ

    ליליארד ושאק? חובבנים אפילו קוזמה ניגב את את לונזו יותר יפה.

    אני אוהב את הדיווחים של העיתונאים כולם נראים טוב ומה זה מלאי מוטיבציה חח. לברון ניסה להפחיד אנשים דרך רונדו שאמר חכו מה הוא מכין. כן מכין בראש שיגיע הזמן לרוץ ולשחק הגנה לא יהיה אוויר.

  2. אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
    .
    נראה לי טבעי, ההרגשה של הלוחמים, "שלום כיתה א'" כזה. גם זה יעבור.
    .
    יהיה, עוד יותר, קשה לעצור את הארדן השנה, אבל אני מאמין שווסטברוק יצליח להאט אותו.
    .
    ונציין את זה שוב, למען יראו ויראו – הספרס מימשו את האופציה לשנה הבאה בחוזי הרוקי של דרק וייט כוכב עליון, ושל לוני ווקר, בעל מוטת השיער הארוכה בליגה. האליפות הוכרעה, או כמו שהיו שרים בצופים – "אין לכם סיכוי, אתם פדלאות".

  3. הראפ-היפ-הופ הכי טוב, הוא הדיסינג של שאק לקובי, בשיא המכות ביניהם.
    כזכור (או לא), בחקירת האונס שלו, קובי ניסה גם לטנף את שאקיל על הדרך. וסיפר, שלשאקיל היו הרבה בחורות, "הייתי צריך לסגור את העניין כמו שאקיל, הוא קונה להם מכונית או נותן מיליון דולר".
    חוץ מהנסיון להסיט את החקירה ולברוח מהאונס שהוא ביצע (שהצליח בסוף, אלוהים יודע כמה קובי שילם), העלילה על שאקיל (שלא היתה שום תלונה עליו) גרמה לפירוק הנישואין של שאקיל. הממבה בחור טוב, אין מה לומר.
    התגובה של שאק היתה בקטע היפ-הופ שביצע, עם השורות:
    I'm a horse, Kobe rated me out, that's why I'm getting divorced
    He said Shaq gave a bitch a Mil, I don't do that cause my name Shaquille
    I love em, I don't leave em' I got a vasectomy, now I can't breed them
    Chorus:
    Kobe, Tell me how my ass taste
    Kobe, Tell me how my ass taste
    .
    מורשת קובי

    1. סטם ואיזה קצב הקבוצה תשחק ומי ירווח את המשחק? לברון פורח רק עם קלעים סביבו, דיוויס צריך להיות 5 לברון 3/4 קוזמה קרין וקראוסו/ בראדלי, זה ההרכב האולטימטיבי

      1. לברון פורח בכל מצב. אופטימלית כדאי שיהיה לידו ריי אלן או קורבר אבל במצב הנוכחי נסתפק ב-kcp ובראדלי. השאלה המעניינת היא דייויס והאם הוא ייתקע בפינה רוב הזמן כמו קווין לאב.

        1. לברון לא פורח בכל מצב ממש לא הוא עילוי התקפי אבל הוא פורח בשיטת משחק 1 שהוא מוקף בקלעים , דיוויס הוא שחקן שונה והרבה יותר איכותי מלאב ובוש, למה אתה חושב שהוא לא יפומפם כמו שקיירי יפומפם ולברון הראה שהוא מוכן לוותר על הכדור.
          אני לא חושב שהסגל של הלייקרס שנה שעברה נופל מזה של קליבלנד 2018 ההבדל זה ההתאמה לקבוצה וראינו את הירידה ההתקפית ומה קורה ללברון בהרכב של רכזים, זה היה ידוע לכולנו

          1. זה היה ידוע אבל לא חייבים לשחק כמו הקאבס רק כי לברון בקבוצה, מעדיף שלא יעמיס הכל עליו כשיש עוד שני שחקנים לפחות שיכולים ליצור ולקלוע גם בלי לחבק את הכדור

      2. אני הייתי מעדיף שלא ירכז רוב הזמן כמו בקאבס (ושם גם היה לו את קיירי) אבל זה מה שיהיה בפלייאוף וצריך לעשות ניסויים ולמצוא את צורת המשחק הכי טובה עד אז כשהוא בפוינט כמובן, כאשר דייויס וקוזמה באים לידי ביטוי ולא מחכים כמו עציצים. אם יש לרונדו עוד משהו בטנק זה יהיה נהדר

      3. נו כן ברוך, זה הרכב הסמול-בול כמו שקראתי לו.
        רק שיש ללייקרס יתרון עצום אם ישחקו עם ההרכב הגבוה והכבד. אם (חתיכת אם) הווארד בכושר טוב, אתה מבין איזו מפלצת הם? הווארד, AD, לברון בפרונט? עם קוזמה ועוד איזה שוטר? תחשוב על קבוצה כמו הקליפרס, שיש לה רק סנטר אחד בערך, וגם הוא אטריה בלקנית. הם יירמסו בצבע. אלי-הופים מלברון לדיוויס להווארד או מגי.

        1. על פניו, ממה שניתן לקרוא על המתרחש במחנה האימונים,
          מי שמסתמן שהולך לפתוח בעמדת הפוינט גארד הוא בראדלי.
          מי שזוכר אותו בתחילת הקריירה שלו בבוסטון, אי אז ב-12' ו-13', זוכר אותו כרכז הפותח של הסלטיקס בכל החצי השני של עונת 12/13 (אחרי הפציעה של רונדו), כולל בסיבוב הראשון בפלייאוף (הפסידו לניקס ב-6 או 7 משחקים. כן, לניקס…)
          .
          אז ההרכב המסתמן, נכון לדיווחים האחרונים, זה בראדלי, גרין, לברון, דייויס, האוורד/מגי.
          .
          יש מספיק קלעים בהרכב הזה, יש את השחקן שיחלוק בהובלת הכדור (בראדלי), יש את הכוכב הנוסף שאפשר להעביר דרכו את ההתקפה (דייויס).
          אם אכן השמועות נכונות, ודייויס יצליח לקלוע באחוזים סבירים מה-3,
          זה הרכב שיהיה קשה מאוד לעצור.
          קוזמה יהיה שחקן החמישייה בהרכבי הסמול בול (דייויס בסנטר, קוזמה ב-PF), והוא יהיה השחקן השישי של הקבוצה, זה שיוביל את הרכבי המשנה.
          .
          סימני השאלה הגדולים, נכון להיום, הם:
          מי יהיה הרכז הנוסף? (את בראדלי אסור להשאיר על הפרקט יותר מ-30 דקות במשחק. האידאל, זה אפילו כמה דקות פחות)
          איך תראה חלוקת הדקות בעמדת השוטינג גארד?
          האם הלייקרס יצליחו שיטתית לתת מנוחה לדייויס ולברון בו זמנית?

          1. אכן, קראתי דברים דומים על בראדלי (וגם מחמאות להווארד). איך אומרים, ובטח בכל מה שקשור ללייקרס – להוסיף קורט מלח.
            אגב גיא, אתה בערך היחיד שראה את טרוי דניאלס משחק. הוא אכן משחק, או רק מתקתק מהפרימטר? מדובר בגארד סביר? לי יש הרגשה שללייקרס (פרט לבראדלי/גרין) יש ערימת גארדים, מחסן שלם, שאפשר היה לוותר על חלקם גם יחד, תמורת אחד משמעותי יותר. וגם, עדיין יש שם חור מתחת ללברון, בסמול, שדורש השלמה, אם איגי לא מגיע. דיין קבוצה שלא סיימה היערכות.

            1. טרוי דניאלס הוא גרסה חיוורת לקורבר. אין לו את התנועה החדה של קורבר ללא כדור. את היכולת ליצור מרווח בינו לבין המגן בשנייה.
              אבל כאשר הוא כן מקבל את הכדור? הוא קולע. ממש מ-מ-ש טוב.
              מה הוא לא יודע לעשות?
              את כל השאר.
              אין לו כדרור – הוא לא מסוגל ליצור לעצמו מצב זריקה, או לחדור לסל על מגן.
              אין לו הגנה, גם בגלל שהוא קצת נמוך יחסית לשוטינג גארדס בליגה.
              הוא במבצע עבירות בקצב גבוה למדי.
              .
              מה הוא מחפש בלייקרס?
              הוא תעודת ביטוח בעמדת השוטינג גארד. וגם אם שאר הגארדים בריאים, אני רואה אותו מקבל דקות מהסוג שקיבלו קורבר ופריי בהרכב משני לצד לברון כאשר הקבוצה הייתה צריכה המון נקודות ומהר, מול הספסל של היריבה.
              .
              לגבי האפשרויות של הלייקרס בשוק הטריידים –
              תאריך היעד הוא ה-15 לדצמבר.
              אז אפשר להעביר את ההחתמות החדשות.
              הבעיה היא שאין ללייקרס נכסים שאפשר לצרף לחוזה של פופ, כך שאני לא רואה יותר מדי אפשרויות להתחזק בין ה-15 לדצמבר לשבוע הראשון של פברואר.
              אולי אם הורטון טאקר יקבל הזדמנויות, ויראה פוטנציאל, אבל זה נטו ווישפול ת'ינקינג.
              או אם קארוסו יגלה יכולת שמלמדת על פוטנציאל, ואז לצד החוזה של פופ אפשר יהיה להביא בחזרה חוזה של 13.5 מיליון.
              אני כרגע לא מצליח לחשוב על רכז (אם קארוסו הולך, צריך במקומו רכז אחר) עם חוזה כזה.
              שחקן כמו דראגי'ץ', לדוגמה, מצריך וויתור על פופ + קארוסו + רונדו/קוק + דאדלי.
              זה פשוט יותר מדי.
              כך שאני לא באמת הייתי בונה על חיזוק בטרייד.
              (כמובן ש-GM טוב חייב להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק)

            2. גיא מי כמוך יודע שאם לא ילך משהו לברון יזרוק את כל הקבוצה. אתה רציני חושב שפופ ורונדו הפחים זה הרבה עבור דראגיץ המזדקן? הייתי בועט בשניהם ומשאיר סימן גם על עכוזם. יהיו הרבה ספינים בפברואר מכיוון חצר המלך ויהיו ניסיונות. אם הם יהיו במצב בינוני אז בכלל אני רואה שם קאבס ב2017 שכל הקבוצה למעט דיוויס טריידבול.

            3. פופ ורונדו לא מספיקים עבור דראגיץ',
              צריך 15.5 מיליון של חוזים.
              .
              פופ + קוק/רונדו + קארוסו + דניאלס/דאדלי
              נותנים ביחד טרייד אפשרי.
              כן, זה יותר מדי.
              .
              רק להזכיר, דראגיץ' יהיה עוד לא הרבה זמן בן 34. זה צעיר ביחס למגיבי הופס המזדקנים,
              זה רחוק מכך במונחי NBA.
              שאלת הגיל רלוונטית מאוד, אחרי שבעונה שעברה הוא נתן עונת שפל (האחוז האפקטיבי הנמוך ביותר מאז עונת הרוקי) משובצת פציעות.

            4. יש, דרך אגב, טרייד אחד עבור סופרסטאר, שיש לו סיכוי (גם אם מינימלי) לקרום עור וגידים.
              גרין + פופ + קוזמה,
              תמורת בראדלי ביל.
              .
              אם קוזמה ייתן כדורסל מצוין בחצי הראשון של העונה, כזה שיזכיר את עונת הרוקי (בדגש על האחוזים מה-3, והיכולת ב-ISO),
              אז הסיטואציה שנוצרה בוושינגטון (תקועים עם וול בגרון. ביל לא מוכן לחתום על הארכת חוזה) יכולה לגרום להם לחפש טרייד עבורו.
              הסיבה שהסיכוי מינימלי היא שאם אכן קוזמה נותן עונה טובה, לא בטוח שהלייקרס מוכנים לשלוח אותו בטרייד.
              אם הוא לא נותן עונה טובה, סביר להניח שוושינגטון לא יסכימו לטרייד עבורו.
              ובכל מקרה, יש סיכוי עוד יותר סביר שאם ביל פנוי לטרייד, יהיו קבוצות עם הצעות טובות משל הלייקרס (בפברואר יישארו לביל שניה וחצי עד לסיומו של החוזה. זמן מצוין בשביל תמורה מקסימלית)
              .
              השורה התחתונה –
              ללייקרס אין יותר מדי אופציות בשביל להביא חיזוק רציני. לא בלי לשלוח את קוזמה כחלק מטרייד.

            5. רק רוצה לציין את העובדה השערורייתית, שלא רק ש-kcp, האפור כשק, קיבל חוזה כזה נדיב על חשבון מישהו אחר – מעשית הוא מחזיק בנו-טרייד קלוז. אין אפשרות להזיז אותו בלי הסכמתו. כך שגם להכניס אותו לטרייד כלשהו, לא כזה פשוט… איך, איך דווקא הוא? לא מבין את החוזה המופרך הזה.
              בראדלי ביל יכול להיות טרייד גדול, אבל אני לא רואה את הלייקרס מזיזה את קווווז, בכלל. בלעדיו תצטרך את דני גרין, kcp (אחרי ביקור שכנוע של ריצ' היל והחברים), ועוד איזה קווין קוק כלשהו. זה אפשרי מבחינת כסף – רק למה שוושינגטון תרצה את זה?
              ועכשיו אני רואה שזה בדיוק מה שכתבת… oh well.

  4. 2-3.תכלס מה שיאניס אומר הגיוני זה יוצר כעסים ותככים בקבוצה למה הוא קיבל חוזה כזה ואני לא מתקרב אפילו לחצי וכו' כמו שהיה עם ג'ון וול מההתרשמוץ שלי לבנתיים יאניס הוא בחור טוב מידי בשביל להיכנס לכל הפוליטיקה של הנבא ולחשוב על כל מילה שבע פעמים לפני שהוא אומר אותה הוא פשוט אומר את האמת שלו וכנראה שהוא מאמין בלב שלם שזה לא מכובד לדבר על חוזה עכשיו.מאמין שאם הקבוצה שוב תפשל בפלייאוף הוא יחשב מסלול מחדש אבל אין לדעת מה הוא יחליט.
    9.כל שנה מגיעים העיתונאים ואומרים שהשנה הקבוצה ניראת כמו הדבר הגדול הבא ואז אחרי שני משחקים מגלים שלא דובים ולא יער.עד שאני לא רואה בעיניים שלי אני לא מאמין. מקווה שהעיתונאים האלה לא מחרטטים ושהלייקרס הם על אמת
    10.יש מצב שהווריוס בתוך תוכן חושבים שאתם עידן אפילו שהם לא מודים בזה כלפי חוץ?

    1. גם אם לא, הם יעלו למשחק הראשון, באולם חדש, בפני קהל חדש, בלי דוראנט, איגי, ליבינגסטון ובוגוט, ובעיקר בלי טקס קבלת הטבעות השנתי – ויבינו מהר מאוד.

        1. לא נראלי שצריך להספיד אותם כל-כך מהר נכון שלפני שדוראנט הגיע הם זכו לאו דווקא בגלל יכולת העל שהם הציגו אח"כ סטף וראסל נראלי שווים פלייאוף ואז בטח יעשו כמה טריידים וקליי יחזור והופה יש לנו מועמדת

          1. אם קליי חוזר תקין, אבל ממש חוזר לכושר הקודם, ואולי אם יהיה טרייד שאני מהמר שייעשה (למשל SF כמו האריס על ד'אנג'לו ראסל) – watch out. גולדן סטייט יהיו סוס שחור אחושלוק. אבל אם זה "אם" כזה ענק… סטף ודריימונד ייאלצו להיקרע כדי להחזיק את הווריורז מעל המים עד הפלייאוף/ החזרה של קליי. נדמה לי שיותר ריאלי לדחות את הציפיות לשנה אחרי. ובלי קשר: השושלת של דוראנט היתה ואיננה, אין מה לעשות. תוסיף (בעצם תחסיר) את איגי, ליבינגסטון, קאזינס, בוגוט, זו קבוצה שונה וחלשה הרבה יותר, מה לעשות.

            1. צודק ודאי שהם חלשים יותר
              בתכלס כל הקבוצות הטובות היום חוץ מפילי מילווקי ודנבר שאתה יודע מה אתה מקבל כולם זה קבוצות של אם לייקרס קליפרס גולדן יוסטון יוטה…

  5. תודה מנחם. אם מדברים על ראפרים ושחקנים – fun fact: ללונזו בול יש יותר שירים בספוטיפיי (21) מקליעות עונשין בעונה שעברה (20)

  6. מנחם תודה על המעורב כמה נקודות:
    1. מת על הארדן הוא כל קיץ חוזר עם חלק חדש במשחקו מוסיף עוד מוב וסקל, ויש לו את ארסנל ההתקפי הגדול בליגה. אני מקווה שיעבוד על הסיבולת לב ריאה שלו הקיץ כי בחלקים האחרונים הוא שופך לאגד (הרבה באשמת הטיפש דאונתני שלא מבין מהי רוטציה או מנוחות ) .
    .
    2. יאניס עוד שנתיים עוזב. אין שום סרט שהוא ישאר במילווקי רק אליפות אולי וגם סיכוי קטנטן תשנה את שעתו, למה שהוא יישאר בחור כמו ויסקונסין אם בעלים שלא מוכן לשלם מס מותרות ולא יעבור לשוק גדול לשחק עם כוכבים ובעיר הרבה יותר אטרקטיבית? היום יותר מתמיד כוכבים מבינים והרבה בזכות לברון שזה בסדר לשלוט בעתיד שלהם לשחק עם החברים שלהם ושהמטרה מקדשת את האמצעים, הם מסתכלים על בארקלי איך יורדים עליו בכל מקום נגרים כמו גרין ומבינים שבלי טבעת הוא יהפוך להערת שוליים.
    אם כוכב לא מוכן לדבר על העתיד שלו זה 99% שהוא עוזב.
    .
    3. זה ראפ זה? איפה הראפ השחור הייתי לפני שבועיים בפאבלות בקולמביה שמעתי ראפ אמיתי, כל ילד ברחוב מסוגל להוציא יותר מהחרא הזה.
    .
    5. אני לא חושב שאייברסון ב50 הגדולים (אולי מגרד וגם לא בטוח) אבל אני מסכים איתו שהדירוג מפגר ודבילי.
    .
    6. לא יודע מה מחזיקים מהנגר לונזו בול, גיא מוכר פה את גייסון קיד הבא, רכז בלי קליעה ובלי אתלטיות בלי סקילס אולי יהיה שחקן חמישייה טוב בעתיד וזה במקרה הטוב, במקרההרע ישב על הספסל, בליגה של היום מעמדת הרכז אי אפשר להצליח בלי שני הדברים העיקריים של קליעה או אתלטיות.

    1. ברוך
      לדעתי קליעה על רגל אחת זה מתכון לפציעות רגליים.
      מקווה שהארדן, להלן אבו זקן או השיקוץ הקטן, לא ייפצע בזמן קליעה על רגל אחת.

  7. אחלה מעורב
    יאניס בחור מקסים. כל אחד אחר הייתי חושב שזו מניפולציה אבל אצלו זה נראה זורם טבעי.
    לא יודע למה אבל אני רוצה שהווארד יצליח בקאמבק. הוא היה כזה אהבל תמים בתחילת הדרך ואם הוא התבגר זה יהיה יפה לראות.
    עכשיו אני כבר לא בטוח שהלוחמים יעברו סיבוב בפלייאוף. החלפת האולם שמה חותם על תום תקופה.
    וראפ השחקנים מזכיר לי את תוכנית האירוח שפעם קיבל אלון מזרחי "האווירון". אידיוטי, משעשע ולחובבי הז'אנר בלבד
    🙂

    1. הווארד לא היה אבבל הוא פשוט לא הסכים לקבל את התפקיד שלו בהתקפה לא הסכים להתגלגל לטבעת שיש שחקנים כישרוניים הרבה יותר ממנו ( קובי הארדן…) ודרש את הכדור בפוסט, נוסיף על כך פציעות (מגיל 26 לאיש בעיות ברכיים גב…) שחקן עצלן שלא מתאמן ולא לוקח את עצמו ברצינות (לא כולם שאק שהיה הטוב בעולם בשינה) ואופי חרא ובעייתי בחדר ההלבשה ותקבל את הווארד היום (ואני לא מדבר על האלימות בבית זה חינוך של שחורים שייקח הרבה זמן וכסף להוציא מעולם).
      .
      לא אוהב את השילוב של הווארד לברון ודיוויס, לברון פורח רק בשיטה של קלעים, זה הרכב שאין בו ריווח

      1. ביג-בול: לברון, דני גרין, קוזמה, AD, הווארד.
        סמול-בול: רונדו/בראדלי, גרין, לברון, קוזמה, AD.
        נשמע לי מספיק ורסטילי. ואם אחד השלשנים האחרים – טרוי דניאלס, קוק, kcp האפס, קארוסו, אולי אפילו דאדלי – תופס יד העונה, הוא ייכנס פנימה, זה מאוד מודולרי. נכון, מצב הקלעים לא אידאלי, זו לא הסוללה המדהימה שהיתה ללברון בקליבלנד הגדולה (קיירי, JR, לאב, דלבדובה, ג'פרסון, צ'נינג פריי, שומפרט, ג'יימס ג'ונס, מו וויליאמס, כל מטאטא ירה מהפרימטר… מטורף). אבל זה סביר, יחסית לעונה שעברה.

        1. מה זה סביר יחסית לעונה שעברה, עונה שעברה לא היה לנו ריווח ובגלל זה ההתקפה נראתה ככה, רק תראה את ההבדל בין הרייטינג ההתקפי של קליבלנד עם לברון, לזאת של הלייקרס עם הנגרים. לברון ענק בין הגדולים בהיסטוריה אבל הוא השיטה. הוא פורח רק בשיטת משחק אחת שזה להקיף אותו בקלעים. דיוויס צריך להיות התפקיד שאלוהים ברא אותו כ5. קארוסו/ בראדלי, גרין לברון קוזמה דיוויס זה הקבוצה הטובה בליגה התקפית, מי יוכל לעצור את הפיקאנדרול של לברון ודייויד בהרכב הזה, אבל דיוויס לא רוצה להיות 5 אלא 4 ויוצר הרכב לא יעיל.

          1. AD ישחק 4, הוא ה-4 הכי טוב בעולם, עם פוטנציאל להיות הטוב אי-פעם, ובעיקר, הוא לא מעוניין. הוא 5 מצוין אבל עינו אותו מספיק בפליקנס. ואתה לא מרגיז את AD בעונה שהיא תכלס, עונת חוזה. תרחיש הבלהות של הלייקרס זה, AD הולך בסוף העונה. לא סביר אבל דברים יותר מוזרים כבר קרו. ואז הקבוצה באמת גמורה.
            יש יותר מדי חלקים חדשים ומתצחדשים כדי שאפשר יהיה לדעת מי ישחק שם גארד, מוביל. זה גם ישליך על התפקוד של לברון ועל "כובד" החמישיה. יש הרבה דיווחים שאייברי בראדלי מצוין וחוזר לעצמו. אם זה משהו שמזכיר את הימים שלו בבוסטון, הלייקרס פגעו בינגו, וביחד עם דני גרין האמין, זה סוגר את הפינה יפה. בוא נראה. זו קבוצה בין צל"ש לטר"ש, נו.

            1. ברור שלא רוצים להרגיז אותו אבל הוא הרבה יותר טוב כ5 גם אם הוא לא רוצה לשחק כסנטר, בזה הוא מזכיר לי את לברון שהוא הSF הגדול בהיסטוריה, אבל הוא טוב יותר כ4 שמשחק מהפוסט שניהם כל כך כישרוניים שיצליחו בכל עמדה וגם אם קקטוס יאמן אותם (מה שקרה בפועל).
              .
              אני מקווה שלמאמן בובה יהיה מילה בפלייאוף והוא יוכל לשים את דיוויס ב5.

            2. אני עדיין מחשיב את בירד כסמול הטוב בכל הזמנים. בירד היה גאון כדורסל יותר גדול מלברון, קלעי טוב יותר מרחוק והרבה יותר טוב מהקו, ריבאונדר טוב יותר משמעותית

            3. נקטעה התגובה:
              וכן בירד היה מגדולי המנהיגים והווינרים מהרגע הראשון שבו הגיע לליגה ולא היה צריך להשתפר בזה.

              וכן מבחינה סטטיסטית בירד שווה יותר ממה שהשיג כי פציעותיו הלא מעטות פגעו בנתוניו.

            4. קרמר אני אוהד לייקרס ואי אפשר שלא לאהוב את בירד, אבל לברון הוא ברמה אחרת אורך קריירה סטייסטיקה יכולות תארים כל זה לברון מעל בירד, עדיין בירד בשורה הראשונה בהיסטוריה של השחקנים, לגבי יכולות זה אבולציה לכן אני לא משווה בכלל. גם לברון הוא גאון כדורסל.

  8. אפרופו: JR, לאב ו-TT אשכרה פרשו מכדורסל? לדן גילברט לא איכפת להציל משהו מהכסף שלו? שלוש חמישיות מאלופת 2016 יושבים רגל על רגל, וכלום לא קורה עם זה. חסר הגיון.

      1. קווין לאב, 29 מיליון לעונה. טריסטן תומפסון, 18.5 מיליון, על חוזה נגמר. ג'יי.אר סמית', רק 1.5 מיל', ועדיין, זה סכום. מישהו זורק על זה כסך, עבור כלום, וזה לא אני ואתה. בטוח שיש מספיק דרכים יצירתיות להזיז אותם. אני כבר לא מדבר על הסיכוי הקלוש שאולי הם עוד רוצים לצאת מהאחוזה והפלייסטיישן, ולשחק במשחק המוזר הזה… אומרים שהם היו פעם בסדר.

        1. מישהו משלם לוויגנס 150 מליון דולר לפול 120 מליון דולר לוול 160 מליון דולר, אין מה לעשות על חוזים רעים משלמים, רק לראות מה קרה לליקרס עם דנג ומוזגוב

    1. למה, זה הרבה יותר מזה. זה לעזוב את האוהדים המסורים והצנועים וכחולי הצווארון של אוקלנד, לטובת ההיפך הגמור, סן פרנסיסקו החדשה של המולטי מיליונרים מההיטק, אולי המקום הכי עשיר ומפונפן היום בעולם… זה חתיכת שינוי אופי (ומעשה לא יפה, שעובר פה מתחת לראדאר).
      אפרופו אוקלנד האומללה, גם בייסבול אין לה השנה. ראית? משחק מעפן ברמות. יוסטון תטבח את טמפה.

        1. אין ספק, אתה אוהד דודג'רס למוד סבל. לא מאשים. בתור אוהד מטס, זה מוכר (תכלס עשינו אליפות אחרונה באותו זמן. ואיזו יריבות זו היתה!).
          הנאטס קבוצה מבאסת עם סף שבירה נמוך בפלייאוף. על הנייר יש לה באמת רוטציה יפה, אבל היא תושמד, נו.
          החלטה מעניינת עם שני הסטארטרים של משחק 1, הקריטי. אמרתי לך ששרצר וסטרסבורג בחוץ – ושינגטון הולכת דווקא עם פטריק קורבין. שהוא טוב ובעונה ממש טובה, הבעיה, אין לו דקת פלייאוף אחת… מניח שזה בגלל שהוא לפטי, וזה מעקר חצי מהסוללה המאיימת שלכם. אולי מאותה סיבה, דווקא ביולר מתחיל אצלכם. מאוד מפתיע אותי, לא לתת לקרשאו את המפתחות מההתחלה. מאוד. אפילו ריו היה יותר הגיוני.

  9. אחלה מעורב, תודה רבה
    אתם בטוחים שלונזו מסר לציון להאלי הופ? אין מצב שזה פשוט אייירבול בניסיון שלשה? 🙂

  10. יש לביולר הבדל של ER שלם בין בית לחוץ, וכך הוא יהיה מוכן גם למשחק 5 בבית. בתכלס הוא וקרשואו בתקופה מצוינת וריו קצת פחות, אבל שלושתם שווים ברמה בסופו של דבר. אולי ייתנו לריו לפתוח את 2 מאותה סיבה, אבל אני מנחש שזה יהיה קרשואו

      1. כן, אני מבין. לא יודע, הסדרה הראשונה של 5 משחקים, מאוד פגיעה, המשחק הראשון קריטי. אני מסורתי, הולך עם קרשואו. נראה. בכל מקרה זו סדרה יותר מעניינת מאטלנטה והקארדז.

  11. שניהם די עלבון להיפ-הופ. לילארד קצת יותר מגרד משהו שמיע. שאקיל ראפר אפילו יותר גרוע משחקן קולנוע, שזה חתיכת אתגר

  12. אז האולם החדש זו הזדמנות להציק קצת לגולדן סטייט.
    .
    לפני חודש בערך, טמבלר נמכרה. המיניבלוגריה שהייתה בית לחובבי פרוות ולכותבי פאנפיקשן של "על-טבעי" נקנתה על ידי יאהו ב-2013 תמורת 1.1 מיליארד דולר בעסקת ענק. עכשיו היא נמכרה בהפסד של בערך 1.08 מיליארד דולר על ידי ורייזון, החברה שסיפחה את יאהו (דרך אגב, בעלי חשבון יאהו – יש סיכוי שהם חייבים לכם כסף אחרי תביעה ציבורית).
    מאשימים את ורייזון, שבעברה ביטלה וניתקה רשת של כבאי אש באמצע שריפת ענק כדי להשיג תנאים יותר טובים (אין קשר. סתם כיף להזכיר), שאיסור הפורנו שהעבירה שנה שעברה על טמבלר בנפילה הגדולה. איסור שעיקרו היה "אם יש ספק, תחסום את הספק", גורם לתמונות של פירות עם פה, סיפורים שבהם דין וקסטיאל עומדים קרוב מדי ותמונה של תינוק, בין היתר, להיקרא פורנו ולהיחסם.
    אבל, כל הסימנים מעידים שהנפילה הייתה עוד קודם. מהשנייה שיאהו השתלטה על הבלוגרייה של האנשים שלא רצו להיות תחת משטר החברות הגדולות, אנשים החלו לנטוש את הספינה הטובעת שהפכה ליאכטה טובעת.
    .
    בחזרה לאוקל… סן פרנסיסקו. נכון, הקבוצה חתכה מהבסיס הנאמן והעני לטובת הג'נטריפיקציה של סן פרנסיסקו והדושבגרייה של סיליקון ואלי (ואני מבסס את זה רק על פי הסדרה). נכון, הם עכשיו בערעור מספר שלוש מהניסיון שלהם להתנער מהחוב שלהם לעיריית אוקלנד בקשר למגרש. נכון, דוראנט.
    אבל, הקבוצה הזו נבנתה מנשמתו האחרונה של דון נלסון שהביאה לנו מהשמיים את קרי. מג'רי ווסט, הגאון הנודד, שנלחם על קליי ובנה תרבות. מקר, שהוציא את המועדון מהרד סטייט של הכומר ג'קסון והביא את הסגנון היפה בענף. ואז באו אנשי ה-VC ודחפו את עצמם למרכז הבמה.
    גולדן סטייט לא תתרסק כלכלית, כמו טמבלר, כל עוד הם ב-NBA. היא גם לא תתרסק ספורטיבית, כל עוד הגאון מאקרון רוקד. אבל מה יהיה לאנשי החליפות להציג ביום שאחרי? קרדיט של מי הם ייקחו?

    1. תרומתו של נלסון לבחירה בקרי היא כפרת עוונות על וובר וכל מה שבא בעקבותיו. אותם אנשי VC שאתה מגנה הם אלו שגאלו אותנו מכהן, הביאו את ווסט הביאו את בוגוט הביאו את איגואדלה החליפו את גקסון בקר וכן מאז יש רושם שהשתן עלה להם לראש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט