אז מה היה הלילה? בנינו סוכה, ציון וזאק לוין היו ראש בראש ומילווקי תקעו בשופר כדי לסמן את ביאת העונה.
מיאמי – 108 שארלוט – 94:
- מיאמי עלתה בחמישייה שנייה מול שארלוט שעלו בחמישייה ראשונה.
מיאמי הראו שיש להם עומק בספסל, ושתהיה מלחמה לא קטנה על עמדת השוטינג גארד הפותח כאשר הירו שקלע במשחק הקודם נגד סן אנטוניו 18 נק' ב-53% מהשדה הסתפק ב-8 נק' בשתי קליעות מהשדה מתוך 6. לעומתו, דיון וויטרס שהסתפק מול ס"א ב-7 נק', נתן משחק גדול עם 19 נק' (4 מתוך 5 לשלוש, ו-7 מ-12 מהשדה) ב-16 דקות משחק. - אם שארלוט משחקת ככה עם החמישייה הראשונה שלהם מצבם רע מאוד.
דטרויט – 124 דאלאס – 117:
- חד הקרן חזר!! אחרי שנה וחצי מחוץ למגרשים פורזינגס חזר חזק מתמיד ועם חיוך קריפי. הענק הלטבי נתן משחק טוב עם 18 נק' ו-7 ריב' ב-19 דקות משחק.
- לוקה המשיך את שנת הרוקי עם משחק טוב בכל ההיבטים. 21/8/5/3 ב-28 דק'. וכל מה שנותר לנו לעשות זה להתכונן לעונה אירופאית מעניינת של דאלאס (עם לחימה על מקום בפלייאוף).
- בצד של הבוכנות, ראינו מגמת שלשות ברורה עם 45 זריקות לשלוש (קלעו 18). מאמין שהמטווח ימשיך לתוך העונה.
- הרגיש לי קצת שדטרויט דומה מדי לראפטורס של קייסי – מיושנת, צפויה מדי, מקובעת ועם שחקנים שעברו את השיא.
וושינגטון – 137 לונג – ליון – 98
- אין יותר מדי… ברטאנס מראה לאוהדי ס"א מה הם הפסידו כשהוא קולע 12 נק' ב-8 דק' (3-4 מהשלוש). היצמורה נראה מעניין.
אטלנטה – 88 אורלנדו – 97
- אטלנטה נראית טוב התקפית עם התקפות זורמות והנעת כדור טובה, אך לא מצליחה לעשות הגנה ולסיים משחקים עם W.
- אורלנדו נראית מוכנה לעונה, סטיב קליפורד עושה קסמים עם הקבוצה הזאת. טרנס רוס הראה לנו שהוא עומד להתמודד על תואר השחקן השישי.
שיקגו – 125 נ"א – 127
- איזה קרב ראש בראש של לוין וציון! הלוואי שנזכה לראות אותם שוב השנה בשיקגו בתחרות ההטבעות (בתוספת של ארון גורדון וחמידו דיאלו זו תהייה תחרות מפחידה!!!)
- שיקגו נראית טוב עם חלוקת נקודות שיוויונית (חוץ מלוין שנתן 28) ונותנת תקווה לאוהדים (הלוואי!!!)
- לשקנאים נוטף הכישרון מהמקור! איזו קבוצה מפלצתית אנחנו נראה בשנים הבאות. יש תפקידים מוגדרים והשחקנים נכנסים למשבצת שיעדו לו. לונזו סיים משחק עם 9 אס', פייבורס סיים עם 9 ריב', ציון נתן 29 נק' וכל ערב נתון מישהו יכול להתפוצץ.
מילווקי – 133 יוטה – 99
- יאניס תקע בשופר גדול להפחידנו, ומילווקי מראים שהאיל היא חיה מסוכנת מאוד. 22/11/4/1/1 ליאניס. 14 לברוק לופז ולמידלטון. בנדר הראה שיש לו מה לתת עם 11 נק'.
- יוטה עשתה ניסוי כלים עם כמעט כל הסגל וזהו.
Berch
10 אוק 2019 11:04:51תודה על הסיקור
מרקל פולץ שיחק באורלנדו ?
זרק ?
קלע ???
🙂
עידו גילרי
10 אוק 2019 11:11:222 מ-10 מספיק טוב בשבילך?
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 12:15:25חכה שהוא ירפה את הכתף הביונית כל משחק 30 נק ישים חכה חכה על הזלזול הזה.
מגיק יכול לחייך לפחות לונזו לא יצא כזה גרוע
yossi
10 אוק 2019 11:10:48האם המשחק של הלייקרס – נטס בשעה 14:30 היום מתקיים כרגיל או לא?
עידו גילרי
10 אוק 2019 11:11:41כרגע אמור להתקיים.
stam
10 אוק 2019 11:12:37האירוע המרכזי של הערב היה לגלות שחקן בדאלאס בשם Yudai Baba.
יודאי באבא!
זה אשכרה הפיצוציה האולטימטיבית. סופר-יודה וסופר-באבא ביחד. והם באמת היו פעם ביחד, לפני הריב והפיצול 🙂 אין, זה קורע.
Barry
11 אוק 2019 14:38:52ענק!
stam
10 אוק 2019 11:14:11מעקב לונזו איירבול, 2 משחקי תחילת עונה:
4 מ-15 מהשדה (26.6%), 3 מ-11 לשלוש (27.2%).
Lavar
10 אוק 2019 11:54:3716 אסיסטים, 9 ריבאונדים, 4 חטיפות והגנה מעולה. תן לו קצת זמן להתחבר ואפילו יהיה יותר טוב
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 12:05:10אבוד. תתחיל לשווק את למאלו עוד לא התגלה הבלוף
Lavar
10 אוק 2019 12:49:41תחזור לדירוגים, שמעון. אם אתה כבר שם, שים את לונזו במקום ראשון לmip.
אם כבר דיברת על למאלו, שים אותו מקום ראשון בדראפט.
BALLING SEASON
stam
10 אוק 2019 13:25:21לא חדש שלונזו חכם ועושה הגנה טובה. ראינו את זה אפילו בלייקרס. אבל פוינט מוביל בלי קליעה בכלל, לא יילך, נו. זה הסיפור.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 12:04:32הוא בדרך לאולסטאר 😂😂😂
לפני כמה ימים הוענק פרס נובל לפיזיקה על איזה תגליות של אנרגיה קוסמית משהו וישר אחריו ללילה אחד בן סימונס אדמס ובובאן דפקו שלשות 😂😂😂
האנרגיה הקוסמית הבאה תכה שלונזו ופולץ יקלעו כא 30 נק עם סל נצחון.
IDO
10 אוק 2019 11:44:24מה חדש הלילה זה הזין השמן שהסינים מאכילים את ה NBA. הליגה בתגובה שואלים כמה עמוק לבלוע.
מופע רפיסות מזעזע.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 11:54:12100+
ברוך רובין
10 אוק 2019 15:14:19גם אני וכל אחד באתר היה מתרפס אם מדובר בכמה מילארדים של דולרים, חייבים לזכור שהליגה זה עסק פרטי ואין מה לעשות צריך לפעמים ללקק ללקוחות הגדולים שלך
Ljos
10 אוק 2019 16:22:17עד כמה שאני יודע (ואם מישהו מכם הוא כזה, אתם מוזמנים לספר. יש לי אממ… כמה תוכניות), אף אחד מאיתנו הוא לא תעשייה עצומה, חובקת עולם, שמגלגלת מיליארדים.
ברוך רובין
10 אוק 2019 16:31:36ברור זה גם מה שמצופה מNBA, אף אחד לא יזרוק מילארדים לפח לפעמים צריך לסתום את הפה, מדברים על עסק כלכלי. כולם היו עושים בדיוק אותו דבר
Ljos
10 אוק 2019 16:39:23ומה התוצאות של שתיקה? מה התוצאות של לתת לסין לזרוק את המשקל הכלכלי שלה על כל מי שמנסה להצביע על העוולות שהם מבצעים? זה שווה פחות מעוד כסף לאנשים שהם גם ככה סופר דופר עשירים?
ברוך רובין
10 אוק 2019 16:59:09יש סיבה למה אף אחד בעולם לא התערב בסוריה וברצח עם שקורא שם אבל לעירק נכנסו ״לחימה בטרור העולמי ״ , הכל בסוף בעולם זה מניע כלכלי זה למה עדיין מוכרים אצלנו נשק חופשי , המטרה של הליגה ושל העשירים זה להיות עשירים יותר, אתה חייב לזכור זה עסק פרטי שמטרתו להרוויח כסף, אתה לא מוותר על אחד הלקוחות המרכזיים שלך בשביל חופש דיבור של עובד פשוט לא, זה טמטום
Ljos
10 אוק 2019 17:18:40אתה מוזמן לקרוא את הספר החדש שלי, בדיוק על הנושא הזה: "שתקו ותקשיבו! אמת עסקית קשה שתעזור לכם לרכך בשר של עשירים לבישול מהיר".
אור
10 אוק 2019 21:05:35ברוך, לא קורה לי הרבה אבל אתה צודק במאה אחוז
ברוך רובין
10 אוק 2019 16:13:01יש סיבה למה כל ה״מביעי דעה” כמו קר פופוביץ לברון קרי… סותמים את הפה, זכויות אדם לא חשובות שמדובר בכסף
IDO
11 אוק 2019 01:48:20Bruch roobin Speak for yourself.
I not going to blow nobody
If you do, that your problem mate.
stam
10 אוק 2019 11:45:32אם מסקרים, אני מציע להסתכל על המשחקים בפועל. ואם אי אפשר – אז בתקציר, ביחד עם מעבר רציני על הבוקס סקור המפורט, הגיים-בוק. כי הם מספרים הרבה פעמים תמונה לגמרי שונה מהמסקנות פה. זה לא רציני, סליחה, לכתוב 2 משפטים מהטבלה הסופית.
זה נכון במיוחד לגבי משחקי טרום עונה. שממילא אין הרבה יותר מדי מה לגזור מהם. בטח לא מהרבע האחרון, בו משחקים מחליפים, לפעמים גם שחקנים בלי חוזה. הוא כמעט לא קשור למשהו של ההרכב הראשון.
.
למשל כל הסופרלטיבים הקיצוניים פה על הפליקנס. ראית את המשחק? אתה מודע לעובדה שהתוצאה במחצית היתה 71-58 לטובת שיקגו? ואחרי שלושה רבעים 107-86 לשיקגו? מן הסתם, "תבוסה לשיקגו בולס" – זה היה משנה את כל מה שכתבת. זו היתה התוצאה, בהרכבים הבכירים.
אלא מה? ברבע הרביעי עלו מחליפים ותת-מחליפים. בשיקגו למשל, ** לא הופיעו יותר למשחק **: לאורי מרקנן, זאק לווין, אוטו פורטר, ותומאס סאטורנסקי. חתיכת הבדל, לא?
מהחמישיה נשאר רק הגואט ריסטיאנו פליסיו, ל-7 דקות. יתר הבמה התפנתה לשמות כמו דניאל גאפורד, אדם מוקוקה, ראיין ארצ'ידיאקונו, וג'סטין סימון. שמעת עליהם? נכון, גם אני לא.
גם הפליקנס עלתה בהרכב מחליפים, להיות פיירים. והוא ניצח את הרכב המחליפים של שיקגו, ברבע הרביעי, 18-41. הפרש אסטרונומי. מחק את כל הפער הגדול שהשיג ההרכב הראשון של הבולס, והוביל עד נצחון דחוק.
המסקנה היחידה, בדוחק, שאפשר לגזור היא: "הרכב התת-מחליפים שהעלתה הפליקנס, עשה בית ספר לתת-מחליפי הבולס".
ואולי עוד אחת:
"בהרכבים ראשונים, הפליקנס ניגפה בלא תנאי, לבולס החלשים. סימן לא מעודד להמשך. יש הרבה מה לתקן".
.
זו כאמור דוגמה אחת קטנה וטריה. ויש פה עוד רבות. אז כדאי, אם כותבים – לפחות להכיר את התמונה הנכונה.
חן חן.
stam
10 אוק 2019 11:53:40אז עוד קטנה כי זה ממש זועק, ומבאס.
"יוטה עשתה ניסוי כלים עם כמעט כל הסגל וזהו" – זה מה זה? זה הסיכום למשחק של קבוצה? ועבור מה זה טוב? וגם כשלעצמו, הוא פשוט לא נכון. אפילו בשורה האחת הזו. יוטה לא שיחקה, אפילו לא דקה, עם רודי גובר, ג'ו אינגלס, דנטה אקסום, ועמנואל מודיאיי. זה כמעט חצי מהסגל הבכיר שירוץ איתה השנה. נו, אז בשביל מה ככה?
ג'ורג' עובדיה הסקרן
10 אוק 2019 12:20:15אתה טיפה'לה טרול, סתם. הביקורת שכתבת לגיטימית, הטון – מטרלל, מבאס ומעייף.
stam
10 אוק 2019 13:27:50תגיד לי מה, ג'ורג'. להגיד "טורול" = אפס. כי אני אענה לך: אתה קוקוריקו. רלבנטי אותו גבר.
מה לא לענייןם פה? הולך ומסביר לו, בכפית. אפשר היה להיות הרבה יותר מרושע, כן. באמת מנסה לשפר פה משהו.
נו. מה "טרול" פה? עצם העברת הביקורת?
stam
10 אוק 2019 13:28:52(טרול, דבר, לעניין)
ג'ורג' עובדיה הסקרן
10 אוק 2019 13:39:43יודע מה, לא טרול. סתם נודניק מתיש.
stam
10 אוק 2019 13:56:55תודה, ובקרוב בהחלט אצלך.
IDO
10 אוק 2019 14:15:17I love the monkey
Keep us honest
שחר צ'קוטאי
10 אוק 2019 12:10:17ראיתי את כל המשחקים לפחות 5 דקות בכל משחק (5 דקות בווישנגטון)
רוב המשחקים אפילו רבעים שלמים.
הטור הזה לא נועד להיות סיקור אלא רשמים כללים לדעתי.
בנוסף שיקגו באמת שלטה במשחק, ולכן כתבתי שהיא נראית טוב כאשר שבעה שחקנים סיימו בספרות כפולות.
ושוב, לא הבאתי את מהלך המשחק כי זה קדם עונה וזה לא חשוב ולא מדד.
תודה על הביקורת, אקח זאת לתשומת ליבי.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 12:11:36נכון זה רק פלטפורמה לדיון ולא סיקור. אנו לא מסקרים
stam
10 אוק 2019 13:28:20קול, זו המטרה. תודה.
no funny shtuff
10 אוק 2019 19:47:30הביקורת של stam לגיטימית והתגובה שלך בוגרת ולעניין.
לא צריך להיעלב מכל ביקורת שנזרקת פה.
תמשיך לעדכן מהמשחקים 👍
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 11:53:37מעולה, תודה רבה.
מזכיר לשמעון את ההימור שלנו על ברטנס, 15 נק' ו-3.2 שלשות למשחק. (שמעון – פחות מ-10 נק')
גיא רוזן
10 אוק 2019 11:53:37אני התמקדתי הלילה במשחק בו מילווקי גרמו ליוטה להראות כמות שארלוט. אז כמה רשמים מהמשחק:
.
ריקוד המכונה. במשחק הראשון של מילווקי, יאניס מידלטון לא שיחקו. הלילה הם שיחקו משהו כמו 20 דקות. האמת?
זה לא באמת משנה.
כל ההרכבים שמילווקי מעלים לפרקט משחקים את אותו כדורסל אפקטיבי –
הגנה שדוחפת את היריבה מהצבע. התקפה בה הגבוהים מרווחים את המשחק. אם זה האח לופז ה-"ברוקלנאי", אם זה האח לופז ה-"ניקסי", לעזאזל, אפילו בנדר (כן, דרגן בנדר עדיין משחק ב-NBA) היה יעיל.
בקיצור, 9 שחקני אטלנטה שונים קלעו הלילה לפחות שלשה אחת. קבוצה מפחידה.
(מאותם מקרים נדירים בהם לצמד המילים בצירוף "קבוצה מפחידה", יש את אותו המשקל)
.
ריקוד המכונה 2.0
קייל קורבר, שאת עונות השיא שלו נתן תחת שרביט אימונו של בודנהולצר, על לכמה דקות בהן זרק 3 פעמים לסל, 3 פעמים הכדור נכנס. כל הפעמים מטווח ה-3. הוא אולי כבר לא ילד, אבל ידית, ידית, יש לו. כבר כתבתי "מכונה"?
.
היה שם אחד יאניס, הוא נתן משחק לא רע בכלל. בהיעדרו של גובר, אני חושב שאפשר להמתין למשחק אחר לפני שאתחיל ממש להתלהב.
.
אם באנטטוקומפו עסקינן, אפילו אח שלו היה מצוין הלילה. אין לי מושג עד כמה זה משקף משהו, וכמה (אם בכלל) "אח שלו" ישותף השנה. אבל דבר אחד ברור לי –
בודנהולצר שוב מוכיח שעמדת המאמן הייתה, ונשארה, קריטית להצלחה ב-NBA. הערך המוסף שהוא מביא לקבוצה זה ההבדל בין קבוצה שמגרדת פלייאוף במזרח, לבין קונטנדרית. כבר הזכרתי שאפילו דרגן הנדר היה יעיל הלילה???
.
יוטה ג'אז. הם שיחקו ללא האוסטרלי של רועי, וללא גובר. כך שמסקנות לא באמת אפשר להסיק מהצד שלהם של המשחק.
ועדיין, כמה דברים בלטו לעין:
.
קונלי חלוד. אנחנו רק בהתחלה, של הקדם עונה. זה בדיוק הזמן להסיר חלודה, כך שאפשר להסיר דאגה. ועדיין,
היה משהו בשילוב שבין מיצ'ל לקונלי שלא "תקתק" במשחק הלילה. זה הרגיש שבכל פעם שמיצ'ל מחזיק בכדור, קונלי הופך למיותר (טוב, העובדה שקונלי סיים את המשחק עם 0 סלי שדה לא באמת תרמה…)
.
אם בחלודה עסקינן, אז בוגדאנוביץ', גם הוא הזכיר במשחקו יותר את "איש הפח" מאשר שחקן NBA…
.
ציון וויליאמסון:
אי אפשר להתייחס למשחקי הלילה מבלי להתייחס למה שוויליאמסון עשה על הפרקט.
אני צפיתי בו מעט מאוד במכללות, והתחושה שהייתה לי היא שמדובר בסוג של צ'ארלס בארקלי 2.0
הלילה הוא הראה שההשוואות ללברון הצעיר דווקא אולי קרובות יותר למציאות.
נתחיל בכך שהמשחק שלו כיום הוא קודם כל חדירות לסל. היכולת שלו לשנע את המסה האדירה שלו בשילוב כזה של מהירות וזריזות, זו תופעת טבע (כזו, שכאמור, מזכירה את לברון הצעיר). אבל מה שעוד יותר בלט (והוסיף לתחושה של "וואו, הוא מזכיר לי את לברון הצעיר!"), זו היכולת שלו להניע כדור כאשר ההגנה מצטופפת לצבע. הוא מצא קלעים על קו ה-3, הוא מצא את הגבוהים ששיחקו לצד במסירות יפות מתחת לסל.
מה שנשאר לו לעשות זה ללמוד לקלוע באחוזים סבירים מה-3 כאשר משאירים אותו חופשי,
ואנחנו מדברים על שחקן שיש סיכוי סביר שיצדיק את כל ההייפ שצמח סביבו.
.
תודה, שחר.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 11:56:50גם לבארקלי הייתה מסירה מצוינת
גיא רוזן
10 אוק 2019 12:04:46בהחלט.
ההבדל המהותי הוא שבארקלי התחיל חלק גדול ממהלכיו מהפוסט. הוא היה אמן המשחק עם הגב לסל.
ציון, עד כה, תוקף מבחוץ פנימה, עם הפנים לסל.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 12:10:26ממה שראיתי בתקציר ציון נע נהדר בלי הכדור ויודע למסור ודורסני בצבע. נראה מול הענקיים האמיתיים איך הוא יסתדר עם הדיוויסים והאמבידים והאייטונים.
כרגע הוא שיחק מול 2 הגנות אוויר לחלוטין ו2 שיהיו מקבוצות ההגנה הנוראיות בליגה ודרס אותם.
אני בהחלט רואה אותו הופך לסוג של בארקלי. הם רק צריכים להעיף את לונזו הנגר ולהביא רכז טוב. הבעיה שם זה שאין ולא יהיה הגנה העונה. אינגראהם מגן בינוני ומטה במיוחד בהגנה קבוצתית. לונזו מגן חלש. פייבורס סבבה והולידיי טוב. הספסל שם זה גי ליג. ציון לא יודע איך הוא בהגנה. אין להם קליעה מחוץ לקשת יותר מידי הם רכים והמאמן חלש.
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 13:10:05אתה יודע מה? ניחא ההקצנות וניחא הקביעות המוחלטות (עד שבאים להתערב..) אבל מאיפה אתה מביא את הקביעה שלונזו לא רכז נורמלי? שההגנה שלו ושל אינגרם היא חלשה. אם יש משהו שלונזו יודע לעשות טוב זה למסור – הוא עושה את זה יותר טוב מרוב הרכזים בליגה. ההגנה? מניין לך? (אם התשובה היא היילייטס אז פשוט נעזוב את זה) מזל שעל התוצאה הסופית של המשחק אתה לא אומר "אה סטטיסטיקה מה זה משנה. העיקר ראיתם את הקשיחות?"
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 13:13:00לונזו מגן מצוין עם השפעה גדולה מאוד על המשחק, מלבד הקליעה.
אתמול הוא הריץ את הקבוצה נפלא ממש.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 13:48:59לונזו היה עונה שעברה אוויר בהגנה ואינגראהם בינוני מאד. מאיפה? כי ראיתי
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 13:52:01תגדיר מה זה רכז נורמלי? הוא מהרכזים הגרועים בליגה.
הלו הוא נבחר 2 ועדיין עם הייפ זה אמור להיות כוכב עוד לא הבנתם? הוא לא אמור להיות רוביו או רוזיר והוא פחות מהם כרגע. אז נורמלי? כולם נורמלים
גיא רוזן
10 אוק 2019 14:01:15שמעון,
היילייטס לא נחשב…
.
במילים אחרות –
אתה טועה.
לונזו שחקן הגנה טוב, עם פוטנציאל להיות שחקן הגנה מצוין (הבנת משחק ברמה גבוהה, כזו שתשפר את רמתו בהגנות איכותיות).
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 14:13:57לגבי ההגנה – אתה צריך בדיקת ראיה ורצוי דחוף כי אתה מפספס בטח הרבה והליגה אוטוטו מתחילה. סופרסטאר הוא לא יהיה. אז מה? לנהל משחק – את זה הוא יודע מצוין (תודה גיא שאתה נכנס לי לראש ובונה לי את תבנית הדיבור), באיזה פרמטר שלא תסתכל על זה. יש לו בעיה חמורה בקליעה אבל לצאת נמוך יותר מרוביו לדעתי הוא לא יצא. אז אתה רוצה להגיד לי שהפליקנס במצבם צריכים רכז על? למה הם מועמדים למשהו השנה ? הם צריכים רכז לא אנוכי שמוצא את החברים.
לגבי התמה שלך על זה שהוא נבחר שני אז הוא צריך להיות סופרסטאר. כמה מהטופ 10 שמשחקים היום בליגה נבחרו בחמשת המקומות הראשונים? (דורנט לברון דיוויס שכחתי מישהו?)
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 14:23:40אם רוביו הוא לא רכז נורמלי אז מי כן? יודע מה בוא נעשה הפוך – מי כן רכז "נורמלי" שהוא לא רכז "טוב" ומעלה?
(עכשיו בא לי להצביע למפלגת נעם – האומץ להיות נורמלי)
ברוך רובין
10 אוק 2019 15:22:14רוביו הוא רכז חלש מאוד הוא ברירת מחדל שבא עם חסרונות ברורים מאוד, שמעון צודק פה בחירה 2 אמורה להניב אולסטאר לא רוביו, לגבי ההגנה של לונזו איירבול, הוא מגן קבוצתי טוב מאוד ומגן אישי בינוני מינוס, אין לו את האתלטיות ועבודת הרגליים להתמודד עם הרכזים ברמה הגבוהה.
רכז טוב שהוא לא עלית , לאורי ברוגדון, דיאנגלו ראסל, בן סימונס יאנג … (חלקם יכולים להתפתח)
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 15:31:48הבנתי. אז מה הבעיה בכלל? מחר בבוקר הם אצלך רק תבחר.
ברוך רובין
10 אוק 2019 15:43:24הבעיה זה ניהול נכון, במקום רוביו הסאנס בקלות יכלו להשיג את ברוגדון, וראית תמורת מי הווריורס הביאו את דיאנגלו ראסל? הסאנס גם וויתרו על ג’וליוס אלכסנדר שנה שעברה , ואין מה לעשות על טמטום משלמים במיוחד בעסק כמו ב NBA. לבסוף הביאו רכז שהוא אולי מגרד את המקום ה15-16 בליגה ללא קליעה.
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 15:50:16בזה אני מסכים איתך במאה אחוז, רק מה לעשות שהשחקנים זה לא משאב אינסופי אז אם ברוגדון היה הולך לסאנס אז זה היה הופך את ההנהלה של אינדי לגרועה? מה לעשות שאין 30 רכזי עלית בליגה? שחקן כמו קונלי – ללא ספק רכז נהדר – גם הוא לא מוצאים בשניה. ג'ף טיג רוביו, וכן גם לונזו נכון להיום, הם רכזים סבירים ואין לפליקנס יותר מדי ברירות. נגיד החתמה כמו זאת של רוזיר – זו החתמה מטומטמת – לונזו בתנאים הללו – מצוין לפליקנס.
ברוך רובין
10 אוק 2019 16:00:02אם ברוגדון לא היה מגיע לאינדיאניה ומגיע במקום לסאנס זה לא היה הופך את הנהלה של אינדיאנה לגרועה אם השתמשו בכל המשאבים שיש להן ובנו קבוצה טובה מזה, אתה יכול להגיד אותו דבר על הסאנס? רק לראות מה קרה מהבחירות הגבוהות שלהם בדראפט זה שהם נפטרו בחינם ועוד הוסיפו בחירת דראפט לאינדיאנה על טי גי וורן (שחקן שעונה שעברה קלע 18 נקודות ו42.8 אחוז מ3).
.
לגבי הפליקאנס אתה יכול לראות את השינוי האדיר שעשה גריפין מהמטומטם דמפס הכושל בחצי שנה ואיזה קבוצה מצויינת בנה.
לגבי לונזו הם לא החתימו אותו אלא קיבלו בטרייד אבל ההחתמות של רדיק שנברא לשחק עם זכיון מצוינות .צריך לזכור שזה קבוצה חדשה לגמרי ועוד מהשוק הקטן בליגה, הם יבנו את הקבוצה סביב זאיון והחלקים הלא טובים בהחלט יעופו
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 13:02:33בצעירותו, בארקלי הסתער גם מבחוץ פנימה, כשהיה עוד זריז וחזק כשור (אח"כ נשאר חזק כשור, רק פחות זריז…)
גיא רוזן
10 אוק 2019 13:17:39https://www.youtube.com/watch?v=4s1GNJRhJaw
.
כל הנקודות של בארקלי במשחק פלייאוף בתחילת הקריירה (סיקסרס – וושינגטון, פלייאוף 86').
למעט מתפרצות, בארקלי את כל ההתקפות מתחיל מעמדת הפוסט.
.
חובה לציין, שבארקלי היה לא פחות ממדהים במשחק בפוסט. היו לו משהו כמו 7 עונות רצופות עם 20+ נק' (אם אני זוכר נכון) בהן האחוז שלו מטווח 2 הנק' היה באזור ה-60% (יותר מ-59.5%).
זה נתון פסיכי.
עד כמה פסיכי?
אפילו לשאק הגדול אין רצף כזה.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 13:37:12דווקא ראיתי שני מהלכים שהתחיל יותר באיזור הקשת.
אבל ברור שאז כל הקונספט היה שונה, והפוקוס של שחקני פנים היה עם הגב לסל.
מזכיר לי כמה הוא היה אומן ניצול הדאבל טים למציאת השחקן הפנוי.
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2019 15:35:21נחמד להיזכר איך הוא לוקח ריבאונדים על אבא של בולבול!
גיא רוזן
10 אוק 2019 12:08:22תזכורת לעד כמה גדול (תרתי משמע) היה בארקלי.
.
https://www.youtube.com/watch?v=Z2uD8l2Ra2E
.
דרך אגב, אפשר לראות המון דמיון בסיומת ליד הסל. טאצ' מדהים של 2 השחקנים.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 13:07:18בארקלי צעיר:
https://www.youtube.com/watch?v=mu3vkwP3GHQ&t=13s
.
כמה שציון טוב, בארקלי כשהתחיל היה כמה רמות מעל. גם באגרסיביות, גם בריבאונד, וגם בדרייב היחודי שהביא אותו להול אוף פיים.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 13:09:36למען המשל בארקלי היה זאב מורעב. ציון בינתיים נראה כלב גזעי משובח, גנים מצוינים, יודע כמה טריקים, אבל מה? חיית בית.
הוא כמובן נפלא אבל לבארקלי היה אופי חייתי לעומתו.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 12:14:00גיא קורבר גופה כבר כמה שנים למה אני צריך לחזור על זה כל שנה מחדש. בכל שלשה שהוא שם פעם ב הוא עולה לקבוצה ב10 נק. לא יודע אם יש שומר גרוע ממנו בליגה כאילו יש את יאנג רדיק וכו אבל הם נראה לי פחות גרועים.
גיא רוזן
10 אוק 2019 12:18:33קורבר כבר כמה שנים שחקן הגנה רע באחד על אחד. אבל הוא גם שחקן ממושמע מאוד בהגנה הקבוצתית,
מה שהופך אותו למתאים מאוד לקבוצות בודנהולצר.
(כשחקן ספסל, כן? ראינו טוב מאוד עד כמה ספסל טוב משנה בפלייאוף. ועד כמה ספסל שמסוגל לספק שלשות יכול להיות ההבדל בין ניצחון להפסד בדרך לפיינלס)
רועי ויינברג
10 אוק 2019 13:00:50תודה שחר, סיכום טוב. אני רוצה לדבר על דראגן בנדר: 11 נקודות היום אחרי 12 במשחק הקודם כשהוא מאוד אקטיבי במשחק, בניגוד למה שראינו בפניקס. קדם העונה לא מבטיח יותר מדי אבל הגישה החיובית שלו, באופן יחסי, יכולה להיות סימן נהדר עבור הבאקס להמשך.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 13:11:48ואם לא, תמיד יהיה מועיל בתור מתלה מעילים, או קונוס גבוה במיוחד
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 13:52:31לא קשור לענף
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 13:21:34שמישהו יגיד לשדר של הראפס שהם כבר לקחו את האליפות ועכשיו זה קדם עונה
stam
10 אוק 2019 13:55:44כן, הוא לא מרפה… במשחקים רגילים הוא לפעמים מעורר חשש שהוא תיכף מקבל התקף לב.
12 דקות משחק, ראס כבר עם 6 השלכות מהפרימטר. חסר תקנה.
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 14:15:05ראס ממשיך בדיוק מאיפה שהוא הפסיק, אבל הי יש לו סרט חדש לשיער
stam
10 אוק 2019 14:26:52ואני עוד הימרתי – והאמת, גם מקווה – שיוסטון תצא השנה עם הביג קאהונה. כי מגיע לשניהם.
זה רק מותנה בראסל חדש לגמרי. לפעמים הנאיביות שלי מגוחכת.
שחר צ'קוטאי
10 אוק 2019 14:14:17טייסון צ'נדלר יכול להוסיף הרבה ליוסטון, במיוחד לקפלה בהגנה.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 14:15:27מדהים כמה ווסטבריק עושה את יוסטון גרועה יותר. לא רק שהוא לא מהווה איום ותופס מקום של קלע על הקשת, כשהכדור אצל הארדן, הוא גם מברדק משחק רציני כשהכדור בידיו ולא אצל הארדן.
זאת הולכת להיות עונה ארוכה ומתישה ביוסטון, או שיחתכו אותו כמו שעשו לכרמלו.
גיא רוזן
10 אוק 2019 14:24:56אם לפרקים במהלך המשחק של יוטה במילווקי נראה היה שקונלי עדיין לא התחבר,
לפחות זה היה ברור שהוא מבין שזה לא היום שלו, כאשר הוא לא מנסה לתפוס את מקומו בקבוצה "בכוח".
.
ווסטברוק, מה שהוא עושה, שוב, ושוב, זה מתכון להשמדה עצמית (שלו, ושל יוסטון).
הוא, להבדיל מקונלי, מנסה בכוח. ומה שלא הולך בכוח, הולך ביותר כוח. אין תירוץ לכך שיש לו 7 ניסיונות מ-3 ב-14 דקות.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 14:29:24לא נעים לי להגיד אבל…
https://media.giphy.com/media/gmg7s5bBQzlN6/giphy.gif
Ljos
10 אוק 2019 16:13:21לא נעים לך? באמת? ממתי אתה מצטנע?
https://www.youtube.com/watch?v=rOMk5GWvlks
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 17:52:15בהחלט יותר מתאים. אני אתאמן על הריקוד
שחר צ'קוטאי
10 אוק 2019 14:36:40איזה חשמל בסין!!
Tamir
10 אוק 2019 14:36:45יש למישהו לינק לליקרס נטס ?
ובכללי יש למישהו תחליף אמין לרדיט ?
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 14:38:26http://nbastreams.xyz/live/2/
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 14:39:20https://sportsbay.org/sports/basketball
stam
10 אוק 2019 14:42:09בניגוד לשמועות ההחרמה, פול האוס בשנחאי.
הלייקרס עם לברון ו-AD, ושלושה שינויים מהספסל – kcp, הווארד ורונדו.
הנטס עם קיירי, האריס, לברט, פרינס ודיאנדרה.
אשך טמיר המקורי
10 אוק 2019 14:42:23ווסטברוק מתחיל כבר להוציא את התסכול.
מעולם לא נתקלתי בשילוב גרוע מזה בין קבוצה לשחקן.
קלע שלשות מחורבן לקבוצת רק שלשות.
שחקן עם בחירת הזריקות הכי גרועה לקבוצה הכי אנליטית.
שחקן שמסוגל לשחק רק עם הכדור ביד לקבוצה שכבר יש בה אחד כזה.
שחקן שמסוגל לשחק רק ב"שיטה שלו" (ברדק ובו מותר לו הכל) בקבוצה שמשחקת לפי שיטה של מישהו אחר.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 16:03:02ניגודים נמשכים אשך
שחר צ'קוטאי
10 אוק 2019 14:47:45תחילת המשחק בשנחאי ושתי פציעות משמעותיות לנטס, קיירי עם פציעה בלסת אחרי מרפק קל של רונדו, ולברט עם פציעה בעיינים/אף
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 15:02:02שמישהו יגיד ליואל שהוא דקר את הבובות הלא נכונות. איזה נאחס לנטס
stam
10 אוק 2019 15:07:39חשבנו שאחרי קליי ודוראנט הלקח נלמד. על דטאפת אטפוך, וגו'.
stam
10 אוק 2019 15:08:00(דאטפת)
stam
10 אוק 2019 15:10:52תוהה למה 10 דקות לתוך המשחק, AD רק עם 2 איומים לסל, ורונדו מוביל את הטבלה, עם 5 נסיונות. ובכלל, למה רונדו. הוא מוסר טוב, קלע בינוני מינוס, ושומר פרימטר גרוע. מה שמוביל להמון שלשות קלות ויפות של הנטס. קצת דבילי, בקבוצה עם בראדלי וגרין.
stam
10 אוק 2019 15:17:27הנטס תהיה הקבוצה הכי כיפית לצפיה בליגה, וחתיכת מוקש לכל קבוצה. אומר בלב ניו יורקי כואב מאוד.
Zion king
10 אוק 2019 15:21:01רשמים שלי מה פליקנס אחרי 2 משחקים.
ציון מפלצת ומייצר נקודות בצבע בכזאת קלות שזה לא יאמן.
מצדיק את ההייפ, נראה שגם יחסית ההנהלה והתיקים מרגיעים אותו שלא יתאבד על משחקים.
אין מה להשוות לברון כי זה סוג שחקן אחר, הייתי יותר משווה לשאקיל בדומיננטיות בשלב כל כך מוקדם.
לונזו נראה כמו השחק שציפו, סטייל גייסון קיד, כמובן צריך לאפס את הידית.
פיבורס מצויין נותן נוכוחת בצבע וסיון.
ניליקיל אלכסנדר וקר פשוט הפתעה מדהימה שיכול עוד לנשל את לונזו, פשוט שחקן כשרוני בכל אספקט של המשחק.
אוקופור פשוט השתפר בצורה מדהימה אם זה בהגנה או בריבאונד, כך כך שמח בשבילו, הרוויח את מקומו בצורה מובהקת בליגה.
אינגרם עומד בציפיות השליליות שלי לגביו, הוא פשוט לא מתאים לשיטה, מחפש חדירת וקליעה מטר מהסל, לא ברור הסגנון הזה, יותר מדי הולך עם הראש בקיר.
אפשר להגיד שהקבוצה באמת נוטפת מכישרון, צריך להגיד מילה טובה לבעלים גיל בנסון שעשה תוך שנה מה שבעלה לא עשה ב7 שנים.
גריפין גאון ללא ספק, אם זה בבחירת שחקים ואם זה בהרחבת צוות האימון ובאיכות שלהם.
Alex Rabino
10 אוק 2019 15:28:16אני דווקא התרשמתי מהאססיטים של זיון. הוא גם לא מחפש להטביע כול פעם שהוא מתחת לסל. ולגבי ההשוואה לבארקלי, סיר צ'ארלס היה מת שתהיה לו את המהירות והזריזות של ווליאמסון.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 15:38:20התחלתם ללכלך על ראס שעוד לא התחילה העונה אה 😂😂
נו אז הוא זורק שלשות ביג דיל איך ילמד לקלוע אם לא יזרוק?
האנליטיקס נתנו לו תפקיד חדש והראו למורי שהוא הכי יעיל בתור סקורר מה3. מה אתם רוצים?
תפסיקו לבכות
חגי "התותח" ניסני
10 אוק 2019 15:39:39גיא אני מקווה שהווישפול טיפה יורד אחרי המחצית הזו. אל תביא את זה שהקינג קלע 16 נק' כי הוא לא החטיא מהקו ומהשלוש. הצפיפות הזו היא בעייתית עבורו ועבור הלייקרס. ומי לעזאזל עושה פיק&רול עם דני גרין או נותן לו להוריד כדור לרצפה?
גיא רוזן
10 אוק 2019 15:47:57כפי שציינתי במשחק הקודם –
הלייקרס חייבים קליעה בשביל להיות יעילים. 2 מ-8 מהשלוש (של כל מי שהוא לא לברון) על פני מחצית, בטווח הארוך, פשוט לא יספיק.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 16:05:28מה אתה צופה בזה גי ליג של הנטס באו לנוח בסין שקיירי "ניימר" ארווינג שוב נפצע שוב ברח שוב במצב רוח לא טוב. ומולם את דוויט? אין קשר בין זה לעונה שתחל בקרוב. למעט שקיירי יעשה ניימר
גיא רוזן
10 אוק 2019 15:41:57מילה על דווייט האווארד.
.
הרבה פעמים אנחנו (אלו שבודקים גם את הסטטיסטיקות) נוטים להסתמך קצת יותר מדי על מה שמופיע בדף הסטטיסטיקה,
ופחות מדי על מראה עיניים.
.
לדוגמה השינוי שעבר על דווייט בקיץ.
אין דף סטטיסטיקה שמסוגל נאמנה לתאר את…
.
.
.
…מה לעזאזל צמח לו על הראש?!
הבן אדם נראה כאילו חזר אתמול מכיכר סאן מרקו,
שם יונה
(אבל לא סתם יונה – אחת שמנה במיוחד, ושבעה במיוחד. זו שדוחפת את שאר היונים ומגיעה ראשונה לחתיכות הלחם היותר שמנות שזורקים התיירים. רק שהפעם היא אכלה קצת יותר מדי, ובנוסף היא סובלת מקלקול קיבה)
בחרה להשתחרר דווקא מעל ראשו של בעודו יושב על איזו כוס אספרסו באחד מבתי הקפה התיירותיים שבכיכר.
צ'יטה עם סטפבק
10 אוק 2019 15:59:13את הציפור הביא לראשונה טאריבו ווסט האגדי בלם אינטר
stam
10 אוק 2019 18:55:57הפעם אכזבת, גיא.
אדם חד עין ובעל השכלה קולינרית רחבה כשלך היה אמור לזהות מה מתנוסס ככרבולת של הווארד.
מדובר במרק קיני הציפורים האגדי. או אם לדייק – קני סיס. המעדן הסיני הנודע, הפעם כפשרה ומחווה דיפלומטית נדרשת במשבר האחרון. זה מאוד מסריח, אגב. אבל הווארד אמר שהוא מוכן להשקיע השנה מה שיידרש. So.
Ari
10 אוק 2019 19:48:13לוקה ופורזי בריא שווה פלייאוף (לא מלחמה על פלייאוף)
בכל מקרה לוקה הוא גאון נדיר, ווינר שיקח תארים
אור
10 אוק 2019 21:19:04חשבתי הסינים יבטלו את המשחק, התרככו או מה?
אשך טמיר המקורי
11 אוק 2019 04:14:31ואז אני מוצא את עצמי באמצע הלילה, צופה במשחק קדם עונה מול קבוצה מניו-זילנד, במחצית, במשחק של כדורסל סבתות.
והאמת? הן לא היו רעות בכלל!
אשך טמיר המקורי
11 אוק 2019 04:15:59חוץ מהסבתות, אוק' משוחררת, שמחה, זורמת ומשתפת את הכדור אחרי השחרור מהדיקטטור המתוסכל עם האגו הענק.
חגי "התותח" ניסני
11 אוק 2019 05:02:53חברים לינק למישהו?
גיא רוזן
11 אוק 2019 05:13:32גם בשנה שעברה, בכל פעם שפוקס פגש את הסאנס הוא אכל אותם ללא מלח…
(כאילו להזכיר "פריירים. יכולתם לבחור בי במקום בג'קסון…")
גיא רוזן
11 אוק 2019 05:15:19אופס.
א. מצטער, יג פאס.
ב. התגובה משום מה התמקמה לה כאן.
חגי "התותח" ניסני
11 אוק 2019 05:21:04רציתי לראות סאנס קינגס (לא מעט באשמתך) => הלינקים של האשך לא עבדו ואף אחד לא ענה=> עשיתי ליג פאס => המשחק לא משודר
stam
11 אוק 2019 05:32:35אריות פיניקס – גרוטאות סקרמנטו:
http://nba4free.com/stream/sac/
חגי "התותח" ניסני
11 אוק 2019 05:38:31תודה רבה
stam
11 אוק 2019 05:36:46הקבוצה האומללה בעולם – הקבוצה שהיתה פעם גולדן סטייט:
http://nba4free.com/stream/gsw/
(שידור ביתי של הרעים, לבקשתך)
גיא רוזן
11 אוק 2019 05:37:00אתה צריך לשנות IP בשביל לצפות במשחק הזה.
גיא רוזן
11 אוק 2019 05:50:24חגי, איזה מנוי ליג פאס עשית?
חגי "התותח" ניסני
11 אוק 2019 06:33:42חודשי למה?
גיא רוזן
11 אוק 2019 06:42:48אם בהמשך קדם העונה יש משחקים שלא מופיעים לך בליג פאס, לא פעם הסיבה היא שהמשחק פתוח רק לאותו אזור.
לדוגמה, המשחק הלילה פתוח רק למי שנמצא 75 מייל מסקרמנטו. הדרך לעקוף את זה היא להחליף IP לכזה שנכלל בטווח.
בעונה הרגילה לא תהיה הבעיה הזו, היות ואז כל המשחקים ללא יוצא מן הכלל משודרים.
חגי "התותח" ניסני
11 אוק 2019 06:45:03אתה יוצא מנקודת הנחה שאני באמת יודע מה זה IP ושאני יודע איך מחליפים אותו
גיא רוזן
11 אוק 2019 06:55:44עולם שלם של תוכן נפתח כאשר משתמשים ביכולת לקבל שירותי סטרימינג דרך החלפה פשוטה של IP.
זה לא בחינם, אבל זה שווה כל אגורה.
חגי "התותח" ניסני
11 אוק 2019 07:17:19צר הוא עולמי..
stam
11 אוק 2019 06:06:48משחק שני שאני רואה את עומארי ספלמן, ובחיי, האיש הוא פוטנציאל שאק-א-פול בכל רגע.
stam
11 אוק 2019 06:31:49קצת עצוב, סטף עושה הכל, אפילו מתעקש לא לנוח עבור הסמל, מוקף בקבוצה אלמונית של צעירים אפורים כשק. פה ושם מצטרף אחד דריימונד. הלו, מה נשמע? אתה דווקא מוכר לי מפעם.
צ'יטה עם סטפבק
11 אוק 2019 07:15:39זה רק סטפן ו g-unit. לפחות יש לו הזדמנות העונה לעבור את ממוצע ה36 נק של הארדן מהעונה שעברה ואולי של מייקל 88.
אה יש גם ראסל ששכחתי אותו.
סטף ראסל וחברה שלא עושים פיינל פור יורוקאפ אפילו
stam
11 אוק 2019 06:39:05ניחוש ממש לא פרוע. מינסוטה תסיים אחרונה במערב. גם חלשה וגם חסרת כל עניין. שמישהו ישחרר כבר את קא"ט מהקבוצה, ואת וויגינס מכדורסל.
צ'יטה עם סטפבק
11 אוק 2019 07:13:14יש את ממפיס גם לא קבוצה חזקה יותר מידי. אבל אין ספק שמיני וממפיס יאבקו קשות על הבכורה.
קאט יבקש טרייד מתישהו אבל גם הוא רך כמו חמאה. מי שנראה גופה מאז תחילת עונה שעברה זה סאריץ שפעם היה הבטחה.
קובינגטון הנגר יכול להיות טוב לקבוצה כמו גולדן סטייט פורטלנד. מזל שהוא כבר לא בפילי לנגר קרשים.
גף טיג יכול לחזור להוקס להיות המחליף של יאנג.
גיא רוזן
11 אוק 2019 07:36:49הלילה, כל מה שהיה רע בסאנס בשנה שעברה, בא לידי ביטוי. יותר מדי בוקר, פחות מדי אייטון, אחוזים מזעזעים מכל מקום בשדה.
התוספת הנוצצת? רק הוסיפה בעיות חדשות –
הזריקות של רוביו מה-3 לא היו אפילו קרובות להיכנס (אני זוכר 2 מקרים בהם רוביו היה פנוי לחלוטין לשלשה, והוא לא לקח זריקה, ומסמס את ההתקפה).
.
השורה התחתונה –
בשביל זה יש קדם עונה.
עכשיו זה הזמן להתבונן בכל מה שלא הלך, ולנסות לתקן.
אשך טמיר המקורי
11 אוק 2019 07:43:41בוקר טוב!
מה שמעתי הולמס האכיל את אייטון?youtube.com/watch?v=rOMk5GWvlks
גיא רוזן
11 אוק 2019 07:54:59ה-2 כמעט ולא היו ביחד על הפרקט. הולמס היה חלק מהרכב הספסל שנתן לסאנס לחזור ל-6 הפרש בסוף הרבע השלישי.
אם אתה מחפש לדייק, הולמס האכיל את ביינס.
stam
11 אוק 2019 10:15:05יש אלופי קולג' שמכירים יותר טוב את זאק נורוול? מי מה מו? צד את העין. יש בו את המשהו הזה. חצוף, חכם, יד טובה. הכל מהתרשמות קצרצרה כמובן. אבל יש עליו.