אירועי דיומא – 1.10.19 – באיירן בטוטנהאם במחזור 2 של ליגת האלופות

כדורגל

ליגת האלופות – מחזור 2 / דור בלוך:

בית א':

20:00 ריאל מדריד – קלאב ברוז':

אחרי התבוסה במשחק הראשון מול פ.ס.ז', ריאל מדריד תנסה לחזור למסלול, וזאת תהיה כנראה ההזדמנות הטובה ביותר שלה לעשות זאת עם משחק בית מול נציגת בלגיה. הספרדים צפויים לקבל את ראמוס ונאצ'ו בחזרה מהרחקות מה שיסייע להם לייצב את ההגנה, בעוד ההתקפה תישען על השלשיה בייל-האזארד-בנזמה. קחלאב ברוז' מנגד מגיעה אחרי 3 נצחונות רצופים בליגה לאחר התיקו מול גלטסראי במשחק הראשון והיא תקווה להפתיע.

22:00 גלטסראי – פ.ס.ז'

פ.ס.ז' ממשיכה לסבול מהרחקות ופציעות ותגיע ללא ניימאר, כמו גם ללא קבאני ודרקסלר הפצועים. בהיעדרם אמבפה יצטרך להוביל את ההתקפה של האורחים באצטדיון טורקי לוהט, אותו ינסו צמד החלוצים הוותיקים באבל ופלקאו לנצל על מנת להשיג תוצאה שלכל הפחות תיתן להם מקדמה במאבק על המקום השלישי.

בית ב':

22:00 טוטנהאם – באיירן מינכן:

המשחק המרכזי של המחזור בין פינליסטית ליגת האלופות של שנה שעברה לאלופת גרמניה. טוטנהאם ניצחה את בשבת את הסיינטס בליגה, לאחר רצף תוצאות לא טובות שהתחילו בתיקו מול אולימפיאקוס בליגת האלופות, בעוד באיירן ממשיכה פתיחת עונה טובה בעיקר התקפית, כאשר היא הבקיע שלושה שערים או יותר ב-4 מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. במרכז המפגש צפוי להיות המאבק בין החלוצים הבולטים לבנדובסקי וקיין אבל באופן אישי יהיה מעניין מאוד עבורי לראות את המשך ההתאקלמות של קוטיניו בצד אחד ואת נדומבלה בצד השני שצפוי לפתוח לאחר שהבקיע מול הסיינטס, שערו השני העונה לאחר מעברו מליון.

22:00 הכוכב האדום בלגראד – אולימפיאקוס

אולימפיאקוס הרשימה ב-2-2 מול טוטנהאם בעוד הכוכב האדום לא היוותה יריבה של ממש והובסה מול באיירן מינכן, שתיהן ניצחו בשבת בליגה, וצפויות להגיע למאבק הישיר על המקום השלישי בבית עם הרכבן החזק ביותר.

בית ג':

20:00 אטלנטה – שחטאר דונייצק

שתי הקבוצות הובסו במשחק הבכורה שלהן, אך בעוד ההפסד של שחטאר לסיטי היה מובן, אטלנטה איכזבה מאוד מול דינמו זאגרב ב-0-4. בליגה עם זאת, הכחולים שחורים נראים טוב וניצחו את רומא וססואלו בשני משחקיהם האחרונים וכאשר ליגת האלופות תגיע לראשונה בהיסטוריה לאטלנטה, המארחים ירצו שהופעת הבכורה הזאת תיזכר לטובה.אנו כמובן נשים לב למנור סלומון שצפוי לפתוח.

22:00 מנצ'סטר סיטי – דינמו זאגרב

לאחר שהרשימה במשחק הראשון, דינמו זאגרב תבחן את כוחה מול יריבה מעט חזקה יותר. סיטי צפויה להגיע ללא סאנה סטונס ולפורט כך שאוטומנטי ומנדי יפתחו בהגנה, כאשר יהיה מעניין לראות מה הרוטציה שפפ מכין לנו לקראת המשחק הזה.

בית ד':

22:00 יובנטוס – לברקוזן

משחק מרכזי נוסף מגיע אלינו מטורינו שם יובנטוס תארח את לברקוזן. יובנטוס סיימה במשחק הראשון עם תיקו מול אתלטיקו מדריד בעוד לברקוזן הפסידה בהפתעה לא קטנה ללוקומוטיב מוסקבה. היה זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לגרמנים, אך לאחריו הם השיגו שני נצחונות רצופים בליגה כשהם שומרים על רשת נקייה. שווה לשים לב לקאי הברץ הצעיר והמוכשר כאשר בצד השני ארון רמזי צפוי לפתוח בקישור של האיטלקים.

22:00 לוקומוטיב מוסקבה – אתלטיקו מדריד

לאחר הנצחון המזהיר שלה במשחק הראשון, לוקומוטיב תקווה להפתעה נוספת מול אתלטיקו מדריד ששרדה את הדרבי מול ריאל וסיימה ב-0-0, אבל לאתלטיקו יש נצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, בעוד לוקומוטיב נמצאת במאזן הפוך עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים שלה.

חצי גמר גביע הליברטדורס – סיבוב 1 / דוד "פאקו" סעדה

3:30: ריבר פלייט-בוקה ג'וניורס (ספורט 2). אחרי האירועים הסוערים של גמר גביע הליברטרדורס בשנה שעברה, שהביא לנו סופר קלאסיקו דווקא במדריד, שתי היריבות המושבעות נפגשות שוב במסגרת זו, הפעם בחצי הגמר. המשחק הראשון מבין השניים יתקיים במונומנטל של ריבר, עם קהל שהוא כל כולו על טהרת אוהדי המארחת כמובן (לאורחים פשוט אסור להיכנס). אחרי הניצחון של ריבר באותו הגמר, מי שנמצאת בכושר טוב יותר מבין השתיים היא דווקא בוקה, המובילה את טבלת הליגה הארגנטינית, בעוד שריבר נמצאת בתקופה קצת מגמגמת. המפגש האחרון בין השתיים בליגה, לפני כחודש, הסתיים בתיקו מאופס. מבחינת ההרכבים, הרי שאצל המארחים ייעדרו פונסיו וקינטרו, בעוד שפראטו ודה לה קרוז בספק למשחק. אצל האורחים סאלביו, גולץ והאיטלקי הוותיק דניאלה דה רוסי כלולים בסגל, אך לא ברור אם ישותפו.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. רוברט עכשיו אולי החלוץ עם הכושר הכי טוב בעולם.
    הוא עושה תנועה נהדרת בלי הכדור וקשרי באיירן יודעים לאן הוא ירוץ לקבל כדור לגול.
    לפעמים בפריצה הוא דוחף קצת את המגן שרץ אליו צמוד והצעד האחרון שלו קצת יותר קדימה מה שמאפשר לו לקבל את המסירה לגול.

  2. ריאל מדריד כל כך רוצים להבקיע שהם לגמרי מפקירים את ההגנה וספגו שני גולים במתפרצות של ברוז'.
    איפה נבאס או יותר טוב איפה קסיאס בשביל לתת איזו הצלה יפה….

    1. והנה רוברט עושה את העבודה ומכפיל את התוצאה.
      באיירן יצטרכו להתאמץ בהגנה בחצי השני כי טוט משחקים על מתפרצות וההגנה של מינכן לא משהו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט