אירועי דיומא – 30.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא image-7.png

היום – יונייטד מארחת את ארסנל למשחק שיסגור את המחזור ה-7 בפרמייר ליג.

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 7:

22:00 מנצסטר יונייטד – ארסנל, ספורט 1: ארסנל ויונייטד נמצאות באותו מצב כאשר שתיהן ציפו לפתיחה טובה יותר של הליגה, רק שאצל התותחנים יש שקט ומנגד אצל השדים האדומים יש כבר דיבורים על אלגרי שאולי יחליף את סולשיאר שלהזכירכם הציל את העונה האבודה של היונייטד שנה שעברה. יונייטד הפסידה את משחק הליגה האחרון שלה 2-0 לווסטהאם אך לאחר מכן היא שיחקה בגביע הליגה והצליחה לנצח רק בפנדלים את רוצדייל, וזה למרות שהיו מספר שחקנים שפתחו ושיחקו בהרכב כמו פוגבה, ואן ביסאקה ועוד. מנגד ארסנל מגיעה למשחק אחרי ניצחון 3-2 על אסטון וילה בליגה וגם בגביע הליגה היא דרסה את נוטינגהאם פורסט 5-0. בחמישי הקרוב שתיהן ישחקו במסגרת הליגה האירופית אבל אני די בטוח שהדבר הכי חשוב מבחינתן הוא ניצחון במשחק הזה, ולמען האמת אני לא רואה את יונייטד מנצחת את המשחק הזה ואני חושב שדווקא התותחנים יכולים לצאת כאן עם 3 נקודות ואני אהמר על ארסנל.

כדורסל / רועי ויינברג

NBA – קדם העונה

03:00-שנחאי שארקס-יוסטון רוקטס. לא משחק שאמור להיות תחרותי במיוחד, אבל הזדמנות לראות את הרוקטס משחקים לראשונה מאז מאי בבכורה הלא-רשמית של ראסל ווסטברוק באדום. קשה לראות אותו או את הארדן עוברים את ה-20 דקות כל אחד, אבל מרגישים את הליגה מתקרבת במשחק הראשון של קדם העונה.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. אין מה להמר
    היונייטד תפסיד. כמו שהם נראים מתחילת העונה אין להם צאנס.
    מה אתה אומר על ריברי ופיורנטינה? אני בטוח שבמינכן מתגעגעים במיוחד אחרי המשחק אתמול מול מילאן….

    1. רציתי לרשום לך על ריברי בבוקר.
      לטעמי הוא היה נראה אתמול מעולה, אולי אפילו הטוב ביותר על המגרש, והיה לו מהלך גאוני שהוא נכנס בין שניים וכמעט הבקיע, אז כמה שדיברו עליו שהוא זקן והכל, עדיין נשאר לו כוח, אין ספק שהוא שחקן נהדר, אבל אני לא חושב שבגילו הוא יכול להיות שחקן הרכב בקבוצה מובילה כמו יובנטוס,ריאל, בארסה וכו' אלה להיות בהם שחקן מחליף ולכן טוב מאוד שהוא הלך לקבוצת דרג ביניים כדי להיות שם שחקן מפתח ואני די בטוח שהוא יצליח עם פיורנטינה שהשקיע הרבה כסף בקיץ וגם החליפה בעלים כמובן.

      1. עדיין לא ברור לי מדוע באיירן ויתרו עליו…..
        זו שטות שאין כדוגמתה. אני מבין שוויתרו על רובן ורפינה אבל ריברי הוא מנוע שעדיין לא אמר את המילה האחרונה וזה מאד ברור.
        למיטב ידיעתי היו לו כמה הצעות בקיץ וגם יותר גבוהות מפיורנטינה אבל הוא רצה קל"ב עם אפשרות להגיע לגביעי אירופה בשנה הבאה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט