אירועי דיומא – 25.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 5:

19:00 הפועל כפר סבא – סקציה נס ציונה, 5 לייב: קרב ישיר בין העולות לליגת העל בין כפר סבא שמגיעה אחרי תיקו בתוספת הזמן מול מכבי נתניה ואילו נס ציונה מגיעה אחרי הפסד נוסף, הפעם 1-0 לבני יהודה. כרגע שתי העולות לא נראות טוב אך במגרשה ה"ביתי" בפתח תקווה כפר סבא תהיה חייבת לנצח את נס ציונה ולהמשיך לאגור עוד נקודות לקראת קרבות התחתית של סוף העונה. הימור – ניצחון לכפר סבא.

20:15 מכבי חיפה – מכבי נתניה, ספורט 4: מכבי חיפה מגיעה אחרי הפסד מבאס מבחינתה, 1-0 למכבי תל אביב בו היא איבדה את חיימוב שנפצע ולא ישחק ככל הנראה וגם את טרנס סיינסבורי שייעדר 10 ימים, מכבי נתניה לעומת זאת איבדה יתרון של 1-2 בדקה ה-99 מול הפועל כפר סבא ואפשר לומר שהיא מגיעה במצב רוח ירוד לאחר איבוד הנקודות הזה בדקה האחרונה. הימור – שתי הקבוצות חייבות את הנקודות והן נפגשות לקרב שסביר להניח שיתקיים גם בפלייאוף העליון בסוף העונה, אך אני מאמין שבסמי עופר מכבי חיפה חייבת לנצח ואני מקווה בשביל מרקו בלבול שהוא יעלה בהרכב התקפי יותר עם צ'רי בקישור ולא יפחד כמו מול מכבי תל אביב.

סרייה א' – מחזור 5 :

20:00 רומא – אטאלנטה, 2 ONE : רומא פתחה את העונה בצורה קשה עם שתי תוצאות תיקו אך אחריהן היא השיגה שני ניצחונות שהחזירו אותה למסלול, אטאלנטה לעומת זאת כנראה מתקשה עם כל ההייפ סביבה וגם עם ליגת האלופות ופתיחת העונה שלה יחסית מאוד חלשה ולמרות שהיא שמרה על הסגל שהביא אותה למקום הרביעי היא פתחה את העונה 2 ניצחונות, תיקו אחד והפסד אחד, כאשר גם בניצחונות היא מתקשה מאוד, וזה בלי להזכיר את התבוסה לדינאמו זאגרב בליגת האלופות. הימור – רומא תנצח בבית .

22:00 אינטר – לאציו, 2 ONE : אינטר היא הקבוצה היחידה שעדיין מושלמת באיטליה והשאלה היא האם גם במשחק הזה אינטר תישאר מושלמת וכאן היא פוגשת יריבה מאוד קשה בדמות לאציו וזה אחרי שהיא עברה את הדרבי המילאנזי בצורה טובה מאוד ועם משחק מעולה מול מילאן, כאשר לאציו מבחינתה חזרה לנצח עם 2-0 ביתי על פארמה. הימור – הרצף של אינטר לא יכול להימשך לנצח אבל כמו שאינטר שיחקה מול מילאן בשבת אני לא רואה סיכוי שלאציו תשיג משהו ועוד בג'וזפה מיאצה.

22:00 נאפולי – קליארי : נאפולי אומנם הפסידה במחזור השני ליובנטוס בגלל שער עצמי אך היא נראית נהדר העונה והיא משחקת כדורגל התקפי שבהחלט כיף לצפות בו, מנגד קליארי שפתחה את העונה עם 2 הפסדים רצופים הצליחה לתקן את הפתיחה הרעה שלה עם 2 ניצחונות רצופים על פארמה וגנואה. הימור – נאפולי בסן פאולו לא תפסיד ולמרות שקליארי קבוצה טובה היא לא תהווה סיכון עבור הנפוליטאנים.

לה ליגה – מחזור 6 :

20:00 מאיורקה – אתלטיקו מדריד, ONE : מאיורקה פתחה את העונה עם ניצחון מפתיע 2-1 על אייבר אך מאז היא הפסידה שלושה משחקי ליגה וסיימה אחד בתיקו, מנגד אתלטיקו מדריד פתחה טוב את העונה אך אז הגיעה הנפילה הקטנה במחזור הרביעי כאשר היא הפסידה לסוסיאדד במפתיע ובמחזור האחרון לא הצליחה לנצח את ויגו וסיימה בתיקו ובסה"כ היא לא כבשה כבר שני משחקי ליגה רצופים. הימור – אתלטיקו תחזור למסלול הניצחונות ומאיורקה תנסה לאסוף נקודות במחזור לאחר מכן מול אלאבס.

22:00 ריאל מדריד – אוססונה, ONE : ריאל צלחה את המוקש מול סביליה עם ניצחון 1-0 קטן גדול של בנזמה והיא במקום השני יחד עם בילבאו ( רק הפרש של שער אחד מפריד ביניהן), מנגד אוססונה תעביר כנראה עונה נוספת במרכז הטבלה והיא מגיעה אחרי 4 משחקים רצופים שסיימה בתיקו ובסה"כ העונה היא עם ניצחון אחד ו-4 תוצאות תיקו ועדיין ללא הפסד. הימור – ריאל תנצח את אוססונה ותנחיל לה את ההפסד הראשון העונה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפויות העולם ברכיבת כביש – מירוץ הנג"ש לגברים

שבוע אליפויות העולם ביורקשייר ממשיך, והיום אנו מגיעים לאחת התחרויות המעניינות שלו – אליפות העולם בנג"ש לגברים. זהו מסלול ארוך מאד, 54 ק"מ, טכני מאד, ולדברי כמה מהרוכבים – מסוכן למדי. מצבת המתחרים היום מבטיחה לנו תחרות מרתקת למדי, עם כמה פייבוריטים מרכזיים: הראשון הוא הסלובני פרימוז רוגליץ', זוכה הוואלטה האחרונה, שמגיע למירוץ בכושר מפלצתי. השני הוא האלוף הצעיר של אירופה בנג"ש, רמקו אבנפואל, שינסה להמשיך את עונת הפריצה החלומית שלו בוורלד טור. השלישי הוא אלוף העולם המכהן, רוהאן דניס, שמגיע לתחרות בכושר לא ברור מאז הנטישה המפתיעה שלו בטור דה פראנס. עוד נראה כאן כמה שענים חזקים מאד: אלוף העולם ארבע פעמים, טוני מרטין, שינסה להתגבר על הפציעה מהוואלטה, מחזיק שיא העולם לשעה במסלול, הבלגי ויקטור קמפנארטס, וכן את השוויצרי סטפן קונג, האמריקני צ'אד האגה, הדני קספר אסגרן וההולנדי יוס ואן אמדן. שידור ביורוספורט ב-15:00.

 

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. אתמול במירוץ הנג"ש של הנשים הסנסציה האמריקאית הצעירה קלואי דייגרט-אואן משאירה אבק גם להולנדיות החזקות ומנצחת בדקה וחצי הפרש.
    עומר שפירא עם תוצאה יפה ממשיכה את העונה הטובה שלה ומסיימת במקום ה 13.

  2. הוריקן רמקו מכה ביורקשיר ונראה שחוץ מרוהאן דניס המוביל בבטחה ואולי ויקטור קמפנרטס איש לא ישרוד.

  3. ילד עוד לא בן עשרים עם סגנוןשל טומי ווקלר בהרים מראה לכל התותחים הכבדים מאיפה משתין הדג. אוקיי לכולם חוץ מאחד.
    פשוט מפחיד מה הולך להיות אי תו.

    1. כמו שאמרתי לפאקו – כל עוד אנחנו מקבלים סיגנל רציף אני סותם את הפה. תמיד יכול להיות גרוע יותר…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט