אירועי דיומא – 20.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 6 :

22:00 סאותהמפטון – בורנמות, ספורט 1 : שתי הקבוצות השיגו 7 נקודות מתוך 15 אפשריות ועושה רושם שהן ישלימו עוד שנה בבטן הגדולה של הפרמייר ליג ולא באמת יאבקו על מקומות למעלה או על חייהן בתחתית. סהאותהמפטון התחילה את העונה עם שני הפסדים אך מאז היא ניצחה פעמיים וסיימה מול מנצסטר יונייטד בתיקו, והיא מגיעה למשחק אחרי 1-0 בחוץ על העולה החדשה – שפילד יונייטד, מנגד בורנמות פתחה חזק את הליגה עם תיקו וניצחון, אך אז באו 2 הפסדים רצופים לאלופה וגם ללסטר, אך במחזור האחרון הם התאוששו וניצחו במפתיע 3-1 את אברטון. הימור – לדעתי סאותהמפטון יותר איכותית מבורנמות ולמרות שבעונה שעברה שתי המשחקים ביניהן הסתיימו בתיקו אני אהמר על ניצחון ביתי של סאותהמפטון.

כדורסל / עידן ארווץ

שמינית גמר גביע ווינר

לאחר שהפועל ירושלים, מכבי תל אביב, הפועל אילת, עירוני נס ציונה, הפועל באר שבע, הפועל חולון ועירוני נהריה הבטיחו את מקומן בשלב רבע גמר גביע ווינר, היום יאבקו הפועל תל אביב ומכבי אשדוד על הכרטיס האחרון למעמד.

15:00, 5STARS: הפועל תל אביב – מכבי אשדוד – הפועל תל אביב ומכבי אשדוד, שתיהן בסגלים מחודשים, ייפגשו היום כדי להבטיח את הכרטיס האחרון לשלב רבע הגמר. ליאור אליהו בהופעת בכורה בצד האשדודי, בצד השני חואקין שוכמן ויהיה מעניין לראות את משחק הבכורה של אריאל בית הלחמי, אלוף אירופה בק-טו-בק עם נבחרת העתודה, על הקווים בצד התל אביבי.

בייסבול / יוני לב ארי

מוקדמות טוקיו 2020 :

נבחרת ישראל בכדורגל לא ממש מצליחה, אז לפחות יש לנו את מקבילתה בבייסבול. הכחולים לבנים גברו אמש 1:8 על אלופת אירופה הטרייה, נבחרת הולנד, ובכך העלו את מאזנם במוקדמות הטורניר האולימפי ל-0:2.

ניק ריקלס חבט 2 ראן הום ראן כבר באינינג הראשון, כשמיץ' גלזר הוסיף עוד שלוש ריצות באינינג השני. דני ולנסיה, השחקן הבכיר ביותר בנבחרת, השתתף אף הוא בחגיגה ההתקפית, עם דאבל שקבע 1:6 וכמעט סגר עניין. באינינג החמישי הוסיף רוברט פאלר ריצה אחת, ותוצאת הסיום נקבעה בשמיני, כשזאק פנפרייס הביא את פאלר הביתה – 1:8.

היום תתמודד הנבחרת שלנו מול איטליה, כשניצחון יקרב אותה משמעותית להגשמת החלום – מקום ראשון בטורניר וכרטיס לטוקיו 2020. עוד משתתפות בטורניר: דרום אפריקה, צ'כיה וספרד, עליה גברו הישראלים במשחק הראשון.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט