אירועי דיומא – 18.09.19 – ריאל מדריד בפריז ויובנטוס נגד אתלטיקו במרכז ערב ליגת האלופות!

כדורגל / דור בלוך

ליגת האלופות (מחזור 1 – ערב ראשון) :

בית א':

קלאב ברוז' – גלטסראי (20:00):

שתי הקבוצות מתחילות לפתח מומנטום אחרי פתיחה לא טובה. הבלגים סיימו בשתי תוצאות תיקו כשהם מתמודדים עם העומס של משחקי מוקדמות ליגת האלופות, אבל ניצחו בדרבי את סרקל במשחקם האחרון. גלא, לאחר הפסד ותיקו בפתיחת העונה השיגה שני נצחונות רצופים ותקווה להמשיך את המומנטום למשחק בין שתי הקבוצות שיאבקו על המקום ה-3 שמוביל לליגה האירופית. פרצופים מוכרים בשני הצדדים כאשר גלא מציגה לראווה את הצמד ההתקפי של ריאן באבל ופלקאו ובצד השני סימון מינולה מתאושש מטראומות עבר בבלגיה.

פ.ס.ז' – ריאל מדריד (22:00):

המשחק של המחזור יציג שתיים מהקבוצות המפוארות של המפעל, אבל שתיהן עם חוסרים לא מעטים. ניימאר מושעה ומבאפה פצוע מה שמשאיר חוליה התקפית רזה יחסית של הצרפתים בעוד ריאל תחסר את מרסלו איסקו ומודריץ'.

לאור הפציעות אנו צפויים לראות את קבאני (שעדיין בספק) עם סרביה וגאייה בצד אחד בעוד לפי הדיווחים ריאל צפויה לעלות עם חאמס רודריגז, גארת' בייל ואדן הזארד כך שיש הרבה סימני שאלה מסקרנים במשחק הזה.

בית ב':

אולימפיאקוס – טוטנהאם (20:00):

אולימפיאקוס הרשימה מאוד בצמד המשחקים מול קרסנודר וגם פתחה מצויין את הליגה היוונית. לעומתה טוטנהאם לא ניצחה בשלושה משחקים רצופים לפני שפירקה את עצביה על קריסטל פאלאס האומללה. טוטנהאם כמובן פייבוריטית אבל תצטרך להיזהר מולבונה וגררו המצוינים.

באיירן מינכן – הכוכב האדום (22:00):

הכוכב האדום שעלתה בזכות שערי חוץ במפגש עם יאנג בויז השוויצרית, פותחת את ליגת האלופות עם משחק חוץ באיירן מינכן, במדיה יהיה אפשר לפגוש לראשונה בליגת האלופות את קוטיניו עם חוליית קישור איכותית ביותר שכוללת גם את פרסיץ' וסרג' גנאברי – אחד מהפרוספקטים המעניינים בליגת האלופות השנה לטעמי.

בית ג':

דינמו זאגרב – אטלנטה (22:00):

אטלנטה מקווה להראות שההצלחה בשנה שעברה לא הייתה מקרית, ושהיא מסוגלת להתמודד עם העומס של שתי מסגרות ועושה את זה לא רע בינתיים עם שני נצחונות בשלוה משחקים. במשחק ליגת האלופות הראשון שלה לעונה זו היא תפגוש את דינמו זאגרב שעברה את רוזנבורג בדרך לשלב הבתים. במדי אטלנטה שמרבית שחקניה לא משתייכים לעילית של הכדורגל העולמי שווה לשים לב לזפאטה הקולומביאני שהבקיע בשנה שעברה 23 שערים במדי אטלנטה והשנה כבר הבקיע 3 שערים ב-3 משחקים.

שאחטר דונייצק – מנצ'סטר סיטי (22:00):

באופן מדהים זאת הפעם השלישית לברציפות ששאחטר וסיטי נפגשות בשלב הבתים כאשר סיטי מנצחת בשלושה מפגשים והאוקראינים באחד. סיטי ספגה הפסד מפתיע בליגה מול נוריץ' בעוד שאחטר נראית מצוין בליגה, והמשחק ייערך באוקראינה כך שיתכנו הפתעות. מהזווית הישראלית מנור סלומון צפוי לפתוח ויהיה מעניין לראות כיצד הוא יתמודד עם אריות אירופה.

בית ד':

לברקוזן – לוקומוטיב מוסקבה (22:00):

לברקוזן תקווה להתאושש מתבוסה 0-4 מול דורטמונד ומשחק ביתי מול הרוסים הוא הזדמנות טובה לעשות זאת. לוורקוזן מציגה קישור נפלא עם ליאון באילי, האחים בנדר וקאי הוורץ כשלפניהם קווין פולנד בעוד הרוסים מתבססים על הרכב שבעיקרו מקומי עם נוכחות מפתיעה של בנדיקט הובדס שלו זאת העונה השניה בקבוצה לאחר קדנציה לא מוצלחת ביובנטוס.

אתלטיקו מדריד – יובנטוס (22:00):

אחרי המגה דרמה מול נאפולי, יובנטוס הסתפקה ב-0-0 בפירנצה, בעוד אתלטיקו נעצרה לאחר פתיחה נהדרת עם הפסד מול ריאל סוסיאדאד. מי שיצפה ליותר מדי גולים עשוי להתאכזב אבל אבל כאשר רונלדו פוגש את אתלטיקו, וכאשר השתיים נפגשות לאחר שיובה הדיחה את הספרדים בעונה שעברה, יש הרבה אנרגיות שסובבות את המשחק הזה. רונלדו צפוי להוביל את ההתקפה של האיטלקים יחד עם היגוואין וברנדרדסקי בעוד אתלטיקו תמשיך להבליט את ז'ואו פליקס שעושה רושם כרכש נהדר עד כה.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה רבה דור
    יש היום מספר משחקי מוקש לדעתי :
    דינאמו זאגרב – אטאלנטה : אני לא בטוח שהאיטלקים ינצחו בחוץ
    אולימפיאקוס – טוטנהאם : לא אתפלא לראות את היוונים משיגים לפחות נקודה מול הפיינליסטית

    ואין ספק שהמשחק של היום הוא ריאל מול פריז, הבאסה זה כמו שרזי אמר – השעות.

  2. תודה דור.
    אצלנו מלחמת קיום באמריקן ליג בין אוקלנד, טמפה ביי וקליבלנד (משחק וחצע מפריד ביניהם בריצה לוויילד קארד) ובנשיונל ליג קבוצות -= וושינגטון, שיקגו ומילווקי במרחק משחק אחד במרוץ לוויילד קארד.

  3. בייסבול – רק לפני יומיים ספרד שפכה על ישראל 16 ראנס במשחק על המקום השלישי באליפות אירופה, אבל הערב ישראל נוקמת עם ניצחון 3-0 בפתיחת טורניר ההעפלה לאולימפיאדה – בזכות קומפליט גיים שאטאאוט של ג'ואי ואגמן, 8 סטרייקאאוטס ורק 3 היטס ללא הולכה, יחד עם דני ואלנסיה שעם הום-ראן וסאק פליי הכניס הביתה את כל הרצים במשחק.
    .
    מחר ב-8 בערב תפגוש ישראל את הולנד, שהיא המועמדת הגדולה לזכייה בטורניר ללא ספק, נקווה לטוב. שידורים ישירים בערוץ של WBSC ביוטיוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט