מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.אם אני הבוס, איזה נבחרת אני שולח לאולימפיאדה ב-2020?

תראו. כדורסל זה לא הדבר החשוב ביקום, למרות שכמה חולי נפש כמוני חושבים שגורל העולם תלוי בו.

ארה"ב הפסידה, והושפלה באליפות העולם. בסדר, עובדה שלא קרה שום אסון, איש לא התאבד, וליגת ה-NBA תתחיל בזמן. בארה"ב 95% מהאוכלוסיה (ותאמינו לי שאני עושה חסד עם האוכלוסיה האמריקאית) אפילו לא יודעת שהיתה אליפות כזאת.

אבל זה נכון שארה"ב רוצה לנצח באולימפיאדה. אגיד לכם מה אני הייתי עושה אילו אני הייתי ג'רי קולנג'לו, הבוס של נבחרת ארה"ב.

הייתי אומר ללברון, אנטוני דייויס, סטפן קרי, ג'יימס הארדן, קוואי לינארד, קווין דוראנט (ושאר הבחורים הסופרסטארים), כמו שאומרים החברים שלי ממאה שערים ביידיש: "לכו קיביני-מאט".

אני מתחיל דור חדש של "נבחרת ארה"ב". הייתי מזמין את ציון ויליאמסון, ג'ון קולינס,דיאנדרה איטון, מרווין באגלי, ג'ון קולינס, ד'ארון פוקס, טריי יאנג, קולין סקסטון, ג'רן ג'קסון, שי גילגוס-אלכסנדר – אולי שכחתי 3-4 – ומתחיל פגישות אימונים ומחנות אימונים בכל הזדמנות. אף אחד מהם לא היה מסרב, ואם דווין בוקר היה כותב מכתב של חרטה בטוויטר כך שכל העולם יקרא – אולי הייתי מצרף גם אותו.

והיה ויפסידו, לא נורא. לפחות עשינו את הדבר ההגיוני ביותר.

2. כריס פול על הופעת הערום שלו ב-ESPN ועל המהפך והשינוי בגופו ונפשו

כמה תמונות מה-BODY ISSUE האחרון של ESPN MAGAZINE הכנסתי לפני כמה ימים. הוא הסכים לשבת עם עורכי המגזין אחרי ההוצאה מס' 11 של ה'בודי אישו' ולדבר על השינויים שקרו אצלו ב-14 שנותיו בליגה.

You've had friends in the league participate in the Body Issue before. Did they give you advice?

אף אחד לא ידע שאני הולך לעשות זאת מלבד טרבור אריזה. הוא כבר היה באחת ההוצאות של המגזין בגוף ערום.

What part of your body are you proudest of?

ה-שABDS שלי (ABDOMEN – שרירי הבטן). יש לי סוג גוף כזה שכשאני אוכל הבטן מיד מתנפחת, ואני זוכר מהקורס לפיזיולוגיה של התזונה שהמקום הראשון שגופך מעדיף לשמר את השומן הוא גם המקום האחרון שהגוף בוחר לאבדו. מספיק שאני אוכל 2-3 פרנץ'-פרייז, הם מיד מתמקדים בבטן. לכן באימונים ודיאטה, הבטן היא האחרונה לאבד את השומן, ואני גאה שבטני היא שטוחה כמו בלטה.

"At 34, I feel a lot better than I did a few years ago," Paul says. "That's just from experience, learning and never being satisfied." Gary Land for ESPN

After 14 years in the league, what keeps you going?

ייצר התחרות שבי. גם משפחתי וקבוצתי. כל ה-'HOMIES' שגדלתי איתם. כולם ממשיכים לדרבן אותי. כשאני הולך לשחק זה אף פעם לא 'אני'. זה תמיד כל ה-SQUAD. אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו – מכל הבחינות – מאשר הרגשתי לפני כמה שנים, וזה בגלל הנסיון, מצבי הגופני, והעובדה שאני אף פעם לא בא על ספוקי. אני תמיד מנסה להשתפר. זאת הבעייה שגיליתי אצל הרבה שחקנים שמגיעים לליגה ואומרים, 'אוקיי. הגעתי למחוז חפצי. המטירה הושגה'. עבורי הכניסה ל-NBA היתה רק תחילת הדרך, ואני עדיין מרגיש שהדרך לא נסתיימה. אני מרגיש עד היום שאיזה צעיר בא לקחת לי את הג'וב. אצלי זאת לא אופציה בכלל. אף אחד לא לוקח את הג'וב שלי ואת הלחם מילדי. לא אדוני. זה לא יקרה.

What parts of the game are easier now, and what parts are harder?

החלק הקל עבורי עכשיו הוא שאני יודע היכן שחקני קבוצתי יהיו על הפארקט. אני מוסר מסירה ואנשים אומרים, 'אלהים, איך ידעת שהוא יהיה שם? איך ידעת שהוא יגיע לשם?' ובכן, יש מספר מוגבל של מקומות ששחקנים יכולים להיום שם (מה? הרי בכל מצב ישנם אין סוף מקומות ששחקנים יכולים להיות בהם כי שחקני ההגנה אף פעם לא בדיוק באותו מקום, אז אני לא מבין את תשובתו! מ.ל)
And so after playing for so long, you know that if you get a rebound and survey the court real quick and it's three people over here, you know one more is going to be over here in the corner or on the wing. One of the tougher things now — and that's what I'm working on this summer — is just jumping. I mean, constantly jumping.

How has your body changed since you entered the NBA?

וואו. גופי השתנה באופן דרמטי. בשנת הרוקי שלי היה 'מקדונלד' ממש ליד אולם האימונים וכל יום אחרי האימון עצרתי שם ל-BIG MAC כפול עם FRENCH FRIES ושלוש כוסות קולה – גודל GIANT. הייתי מגיע הביתה ואחי היה מביא CHIC-FIL-A ואז הזמנו פיצה במיד-נייט. היינו צעירים ולראשונה מחוץ לבית. הכל כל כך שונה עכשיו. ההחלטות החשובות ביותר שלי משך היום הן מה אני מכניס לפי.

Why did you decide to go vegan?

רציתי לנסות צמחוניות ולראות כיצד הדיאטה משפיעה על יכולתי על הפארקט. באוף סיסון אני מרגיש חזק ועירני. נראה אם זה יחזיק מעמד במשך העונה.

"The biggest thing that I bring to a team is leadership, and I think a hunger and a passion," Paul says. "And I already played with a chip on my shoulder. So that excitement, too. It's an excitement."

This has been an intense offseason in the NBA. What's it been like for you?

TO SAY THE LEAST. הקיץ הזה היה אחד המעניינים מאז הגעתי לליגה. היו חלופות שחקנים רבות ולדעתי זה מצויין לליגה. זה מרתק להיות בקבוצה חדשה, עיר חדשה, ממש עולם חדש עם צפיות וחלומות.

For more photos, videos and behind-the-scenes moments from the 2019 Body Issue, check out the full gallery.

If you could steal an NBA body for a day, whose would it be?

אני לא צריך גוף. אני צריך גובה!!!.- אם אתה יודע למה אני מתכוון. קח את בובאן ( Marjanovic ). מה גובהו? 2.15 מ'? תן לי גובה כזה וזה סוף הסיפור לכל הליגה. היו מבטלים את הליגה אם לכריס פול היה גובה של '7 פלוס!

What's an underrated part of your body required to play your position?

הייתי אומר ראייה. אני צריך לראות הכל על המגרש. תאר לך להיות 2.15 מ' ולראות הכל מלמעלה. הדבר השני הוא CORE (???).
Just about every position says their core matters, but as a guard, when you're coming off those screens and people are trying to hit you and make you go right or left, if you can stabilize, you control where you go every time.

Who are your role models in terms of extending your career?

היה לי את הכבוד לשחק עם גראנט היל. זאת היתה שנתו האחרונה בקליפרס. הוא לימד אותי לשמור על מה שאני אוכל, אבל לתת לעצמי יום חופש בו מותר לי קצת לזלול. סטיב נאש היה שחקן אחר שידע כיצד לשמור על גופו. גם 'ברון'. הדבר המאחד את כל השחקנים האלה היא משמעת עצמית. אני בן 34. עלי לרדוף אחרי בני 19 ו-20. אין כאן הנחות ואין תרוצים. אם אתה שומר על דיאטה ותזונה נכונה, השמיים הם הגבול.

3. שון ליבינגסטון OUTLASTED (מישהו חייב להציע מילה בעברית) את כולם!

דייויד רות' כתב מין פוסט פרידה מרגש על אחד השחקנים השקטים, סימפטיים, וטובים ב-NBA שהודיע השבוע שהוא החליט לפרוש מהמשחק (https://deadspin.com/shaun-livingston-outlasted-everything-1838104153). מי שאוהב את השפה האנגלית, פוסט זה מומלץ ביותר לקריאה. שפה עשירה וקולחת, ומלאת כבוד והערכה לשחקן המיוחד הזה.

בהנחה שאנחנו יודעים היכן היתה הקבוצה ולאן שהיא תיכננה ללכת, לקליפרס לא היתה כל סיבה מיוחדת לבחור בשון ליבינגסטון ישר מהתיכון באילינוי בדראפט של 2004. אמנם זו לא היתה inexplicable pick – בחירה לא מובנה ולא ניתנת להסבר כי הוא היה אחד התיכוניסטים המובילים בכל ארה"ב. אגב, היתה זו השנה לפני האחרונה שתיכוניסטים יכלו להגיע ישר לדראפט ללא שנת קולג'. הבחירה הראשונה באותו דראפט היה דווייט האוארד. אותו כולם הכירו וידעו מי הוא. שון ליבינגסטון – למרות הצטיינות בתיכון – היה מבחינת נעלם.

הוא היה 2.00 מ' (גם היום הוא 2.00 מ'…) רזה וצנום עם 'אפרו' שהיה גדול פי שניים מפניו

כשהוא סבל את אחת הפציעות המחרידות בספורט ב-2007 חשבו שמפציעה כזאת הוא לא יחזור. הוא החמיץ 101 משחקים. לא אתאר את פציעתו. היא היתה יותר מדי מזעזעת למראה או לתאור.

אני ממליץ מאד להיכנס למאמר הארוך והמדוייק – הכתוב בשפה עשירה ביותר – על החזרה הלא תאומן ממש של הליבינגסטון הזה. הווריורס עשו את הפיינלס בכל אחת מ-5 העונות שליבינגסטון שיחק שם, וכשסטיב קר מאמנו, ששמע על הפרישה בסין, אמר משפט פשוט מאד שאמר הכל על שון ליבינגסטון:

"לא היינו עושים זאת בלעדיו".

4. תראו את ציון ויליאמסון שובר את 'ראש' הדרייבר בגולף!

קומראדים, זה לא צחוק.

ציון יצא לסיבוב גולף עם כמה חברי קבוצתו וכמה מצוות המאמנים. אין לו את ה-SWING המרהיב מכולם, אבל בוודאי האדיר בחוזקו מכולם. למעשה כה חזק, עד שראש הדרייבר עף איזה 40 מטר. לאן שהכדור עף איש לא יודע.

5. הנטס החליטו שקצת TROLLING לא יזיק לניקס…

הנטס החליטו שלא יזיק להדליק כמה מדורות נגד היריבה העירונית שלהם מעבר לאיסט-ריבר.

סטפן בונדי מהניו יורק דיילי ניוז דיווח היום (שבת) שהנטס מחלקים טי-שירטים לכל האלפים הבאים לדרבי העירוני ב-25 לאוקטובר, בביתם.

זה לזרוע קצת מלח על פצעי הניקס שעשתה את כל מה שניתן לעשות לגייס את קיירי אירוינג לקרוא למדיסון סקוור גרדן 'בית'.

מכל הכיוונים באים דיווחים שהיריבות בין שני הקלובים הופכת ליותר ויותר שנאה. https://larrybrownsports.com/basketball/spencer-dinwiddie-claim-nets-knicks-rivalry/496822). מה יכול להיות טוב יותר? על השנאה שהיתה פעם בין היאנקיס והדודג'רס בבייסבול נכתבו ספרים והוצגו הצגות בברודוויי.

6. פופ מכנה את כל מבקרי הנבחרת האמריקאית 'ארוגנטים' ו-'IMMATURE'

פופ לקח אישית את הביקורת הקשה שנימתחה על נבחרת ארה"ב באליפות העולם.

"לא רק שהשחקנים היו ממלאי מקום של שחקנים "שלא התביישו להבטיח את השתתפותם בנבחרת ואז השתמטו מהבטחתם, אלא שגם אחד הכוכבים (ג'ייסון טאטום) נפצע, ואחר שיחק עם שריק מתוח (ג'יילן בראון) משך כל הטורניר, ולנבחרת לא היה מספיק זמן להתאמן כקבוצה". ושוב – "כל יום משתמטים חדשים", כפי שאמר היום ג'רי קואנג'לו.

Although it marked the U.S.' worst result in an Olympic or World Cup tournament, Popovich wasn't interested in critiques of the players who opted to take on the international schedule this summer following a mass exodus of high-end talent from the roster, per ESPN's Brian Windhorst.

פופ אמר:

"Some people want to play the blame game. There's no blame to be placed anywhere," he said. "They want to play the shame game, like we should be ashamed because we didn't win a gold medal? That's a ridiculous attitude. It's immature, it's arrogant, and it shows that whoever thinks that doesn't respect all the other teams in the world and doesn't respect that these guys did the best they could."

"Their effort was fantastic. They allowed us to coach them," the San Antonio Spurs head coach said after beating Poland. "You give people credit for what they did, and that's it. But it's not a blame and shame game. That's ridiculous."

ג'רי קואנג'לו אמר גם שבעתיד הקרוב מאד יהיו 'שינויים משמעותיים' בבחירת השחקנים לאולימפיאדה. "לא יקרו יותר מקרים ששחקנים יבטיחו את השתתפותם ואז יחליטו אחרת. כל השחקנים הם בני אדם מבוגרים ויינקטו צעדים הכרחיים כדי שלא יחזרו על עצמם מקרים בהם שחקנים מבטיחים את השתתפותם, הנבחרת סומכת עליהם, משקיעה במחנות אימונים, ואז הם משתמטים ברגע האחרון. זה לא יקרה יותר".

אותי מעניין איזה 'צעדים משמעותיים' יכולה הליגה – או הנשיא טיראמפ עצמו – לעשות לשחקנים המבטיחים השתתפות, ואז מביימים איזה תרוץ על שינוי דעתם.

7. מייקל ג'ורדן מכר "חתיכה גדולה" מההורנטס, אבל ימשיך להיות 'השולט'

המילים הראשונות בהודעה התקבלו על ידי בשמחה (https://www.charlotteobserver.com/sports/charlotte-hornets/article232128902.html

"אבל ימשיך להיות השולט" הרס את כל השמחה.

Jordan welcomed Gabe Plotkin, a Melvin Capital founder, and Daniel Sundheim, a DI Capital founder, to the organization on Saturday, per the team's official website:

מייקל ג'ורדן הוכיח בכל שנותיו כבעל הקבוצה הראשי והקובע את כל מהלכי הקבוצה שהוא בעל הקבוצה הגרוע מכולם, מלבד דולן, בעל הניקס.

מייקל אמר:

"I'm excited to welcome Gabe and Dan as my partners in Hornets Sports & Entertainment. While I will continue to run the Charlotte Hornets, make all decisions related to the team and organization, and remain the team's NBA Governor, Gabe and Dan's investment in the franchise is invaluable, as we continue to modernize, add new technology and strive to compete with the best in the NBA. Both Gabe and Dan are industry standard-setters and proven leaders, with a belief in philanthropy and a passion for the game of basketball. They share my commitment to Charlotte and th

כל מה שיש לי לומר הוא "BOOOOOOOO!!!!!!!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. מנחם – תראה, זה מה שנכתב באתר לפני כ-4 ימים:
    **אבל לארי לא מוטרד יותר מדי: "אנשים לא מתארים לעצמם איזו קבוצה בדמותו גרג פופוביץ' בנה והקים בזמן קצר. הוא הפנים של הקבוצה, ומשחקה הוא הפנים של פופ. הוא חולב יותר מכל שחקן ממה ששאנליסטים האמינו שיעשה, והכל בזמן קצר מאד. הם נמצאים יחד, באמת, פחות מחודש ימים".
    לארי בראון מרגיש שהקבוצה לא מקבלת את ההערכה המגיעה לה, ורוב הקהל האמריקאי אפילו לא מודע לטורניר הזה. הוא אינו בטיווי, והוא מוזכר רק בעתונים כמו הניו יורק טיימס או הוושינגטון פוסט. האנליסטים מבקרים את המשחק האמריקאי, אבל הם 0-5 והם לא הולכים להיעצר כל כך בקלות.

    לארי מסיים: זוהי ההזדמנות שפופ חיכה לה זמן רב. הוא לא ידבר על כך ולא יפרסם זאת ברבים, אבל אני יודע.**

    אנשים באמת חושבים שאנחנו מטומטמים?
    יש פה אוסף של הצהרות מביכרות ברמות שקשה להסביר.
    לארי בראון רוצה ללקק לפופ או משהו?

    כולם ראו מראש שכל קשר ביון הנבחרת שארה"ב שלחה לאליפות העולם, לבין ה NBA הוא מקרי בהחלט, אז מה לארי בראון (סליחה מראש) מקשקש בשכל, כאילו אנחנו חבורה של רפי הבנה?

    1. יש קשר לנב"א כינכולם שחקני נב"א איכותיים אך לא הטובים ביותר. וכשארה"ב מביאנשחקנים מהדרג השני-שלישי, אז יש סיכוי טוב להפסיד.
      כל זאת אינו סותר לטעויות של פופ כי שכבר כתבת.

  2. Outlasted זה נשאר אחרי כולם. ליבינגסטון דווקא היה יכול להשיג הרבה יותר בלי הפציעה.

  3. פופ צודק. אין מה לעשות.
    כל הביקורת הזו…. אוי אוי אוי
    הלוואי לכל נבחרת צרות כאלה.
    ופופ לפחות לא התבכיין
    כמו הצרפתים "שלא היה להם זמן לנוח"
    או האוסטראלים "פאק דה שופטים"
    לבחור יש קלאסה ואני מקווה שיעשו שינויים שיתנו נבחרת שתוכל לרוץ יחד הרבה זמן……
    🙂

  4. הקרוב ביותר ל- Outlasted זה "שרד את כולם" , כשהכוונה במקרה של שון "המשיך לשחק אחרי כל אלה שאיתם התחיל את הקריירה" .

  5. שוב נראה איזה מייק סקוט הולך מכות עם איזה אוהד בגלל שנאת הספורט המטומטמת הזאת? בשביל מה?

    ויש בי תקווה גדולה שהפליקנס עושים כל שביכולתם כדי לשמור על זאיון ולעבוד איתו חזק מאוד על איך לנחות על הרגליים מהניתורים המפלצתיים שלו. אחרת הפוטנציאל האדיר שלו (אם לא הקריירה כולה) ילך לאבדון. עושה רושם של ילד גבר גבר. רק שישמור על הגוף שלו

  6. אוקיי חייב לשתף – אתמול בלילה פגשתי את ארן פאקינג טלם!!! ואת אשתו המרשימה, ננסי. איזה כבוד. הבטיח לי מקום על הפרקט פעם הבאה שאני בדטרויט.. מקווה שייצא לפועל מתישהו, נראה לי יהיה מגניב (למרות שהקבוצה פח).

    1. אני לא בטוח שהבנת נכון. הוא התכוון על הספסל. הוא לא בטוח שעד אז ישארו שחקנים שמוכנים לשחק עבורם.

      1. האמת שדיברנו גם על זה 🙂

        לא מתאים לך ככה לשנמך אותו לתואר כזה אפור… בין סוכני השחקנים הגדולים ביותר שהיו לפי מה שאני יודע. מעבר לשיאים שנשמעים יפה אבל רלוונטיים לסוכנים בעיקר, הוא גם היה מאדריכלי קובי ללייקרס. גם אחד הבעלים של הקבוצה החל מלאחרונה. והכי מרשים היה בכלל הייתה – אשתו. נשיאה לשעבר של CBS, מייקרוסופט ועוד כמה. היה מעניין.

  7. תודה מנחם. לא רואה איך פותרים את עניין הנבחרת, אתה לא יכול להכריח שחקנים לבוא, תמיד זה יהיה תלוי ברצונם הטוב בסוף. לאולימפיאדה יש הרבה יותר הילה ומניח שלשם הרוב יתייצבו מרצונם. במקרה של ג'ורדן יש יחס הפוך מוחלט בין יכולותיו על המגרש ליכולות הניהול שלו..

  8. אתה אולי צודק בקשר לנבחרת, אבל זו לא נראית לי כמו הדרך האמריקאית. נכון, אין בעיה לקחת את הדור הצעיר, שיש בו מספיק כשרונות וכוכבים, ולתת להם לרוץ יחד, רוב הסיכויים שזה גם יביא הישגים. אבל האמריקאים רגילים לשואו, לעשרות צלמים מזדנבים, ולעשרות שחקנים מהיריבות שמוכנים לעצור את המשחק בשביל סלפי עם מייקל\קובי\לברון.
    בשביל זה, בשביל השואו שהם כל כך אוהבים לתת לעולם פעם בארבע שנים, הם צריכים להביא לא רק את הטובים ביותר, אלא גם את המצליחים והמפורסמים ביותר. אולי הם לא יציגו כדורסל מתואם מהחלומות, אבל העיקר שכל פעם שהכדור יזוז בהתקפה, אלפי פלאשים יהבהבו באולם.

    .
    בתכלס, זה גם מה שאנחנו רוצים מהם…

  9. אתה צודק במה שאתה אומר על הנבחרת אבל אתה חייב שחקן עם ניסיון ובגרות להוביל את הקבוצה חוץ מזה יש לך נבחרת מפוצצת כשרונות שיכולה להפוך לדרים טים הבאה בתנאי שכולם נשארים

  10. Some people want to play the blame game. There's no blame to be placed anywhere," he said. "They want to play the shame game, like we should be ashamed because we didn't win a gold medal? That's a ridiculous attitude. It's immature, it's arrogant, and it shows that whoever thinks that doesn't respect all the other teams in the world and doesn't respect that these guys did the best they could."
    .
    מאוד אוהב את הציטוט הזה.
    .
    האמריקאים קיבלו שיעור רציני בצניעות באליפות הזאת.
    .
    לגבי הפסקה הראשונה שלך מנחם אני מזדהה עם התחושה של להסס נבחרת רצינית ולהתאמן איתה לאורך זמן. נבחרת של צעירים. אבל כן הייתי מזמין את
    הכוכבים הגדולים שיתטרפו לאימונים כבר מעכשיו כדי לגבש כימיה לקראת האולומפיאידה שזה משהו שעכשיו קריטי עבורם עם צמצום הפערים מול שאר העולם. בפרט לגבי דוראנט אין מה לבוא אליו בטענות כמו אל האחרים כמובן מעצם פציעתו..

  11. פופ נכשל נחרצות כי הכוכבים לא רוצים להיות מאומנים על ידו. ד'ארון פוקס התלהב מהנבחרת כמו ילד ונראה בדרגה מעל כולם. פופ נבהל מהמנטאליות שלו והחל לייבש אותו מיד לטובת דריק וויט שלא מתאים בכלל לפיב"א (חייב הרבה ספייס כדי לפעול). הוא פרש כשהבין שיהווה קישוט לשחקנים פחות טובים ממנו בנבחרת דרג ג'. שחקנים לא סומכים על פופ שישחק לחוזקות שלהם. .
    בניגוד לקבוצת NBA שהוא יכול לבנות כצלמו ולאמן לאורך זמן, טורניר פיב"א דומה בהרבה למשחק המכללות. המימדים של המגרש והחוקים דומים יותר לNCAA. כל משחק הוא על כל הקופה ואין משחק הבא וצוות מאמנים בלתי נגמר שיחשוב אל תוך הלילה איזה אדפטציות צריך להבא. לפעמים צריך להגיב תוך כדי משחק תוך דקות למה שמתרחש כי אין מחר. פופ לא הבין את זה.
    .
    הוא לא הכניס את ברוק לופז לעניינים (ברור שסטטיסטית נתן טורניר רע), נתן לקמבה ווקר אור ירוק שלא הרוויח, דחף למשחק דרייב אנד קיק שאמור להסתיים או בלייאפ או בשלשה. בפיב"א החוקים מאפשרים לסגור את שתי אופציות אלו כך שהמיד ריינג' הופך לחשוב (לא סתם מיצ'ל נתן טורניר טוב).
    .
    האמריקאים נכנסו שוב ושוב לסל כאשר הענקים של היריבות ממתינים להם שם. הם לא שברו זאת עם לופז כסנטר פותח. בנוסף פופ בארוגנטיות לחץ על כל המגרש או באגרסיביות יתר מה שנתן לאמריקאים ריצות קצרות טווח אך מיד גרם למאמני יריבות עם שחקנים עם הגב לסל ליצור מרווחים ולאפשר דרך משחק פוסט אפ יעיל לכתוש אותם בצבע כשעזרה לא מגיעה. ואז כשהגיעה מבול השלשות נחת עליהם.

  12. כולם פה מאשימים את פופ עאשר נתנו לו קבוצה גועל נפש
    שני השחקנים הכי טובים שלו זה וולקר ומיצ'ל , אם אלה שני השחקנים הכי טובים שלך אז אתה בלוטרי.
    קחו את הקבוצה הזאת ושימו אותה ב NBA שנה הבאה ואני לא בטוח שהם מגיעים לפלייאוף

    האשם העיקרי פה ג'רי קולנג'לו , אין לי מושג איך הנחש הזה עדיין בחיים , כל מה שהוא נוגע בו זה אסון
    שיקח את הבן הדפוק שלו וילך לכבות שריפות באמזונס

  13. אני מצטער שאני כל כך החלטי, וכל כך בוטה:
    פופ לא יכול להישאר דקה אחת מאמן נבחרת ארצות הברית. זה נגמר.

    לדעתי הצנועה, הוא גם צריך לשים את המפתחות ולפרוש מאימון הספרס, לא בגלל הקמפיין הכושל הזה של הנבחרת, אלא שהקמפיין הזה מייצג את מצבו של פופ כמאמן: דון נלסון היה מאמן דגול שזקנתו ביישה את נעוריו. לארי בראון פרש מאוחר מדי.
    פופ לא יביא לספרס עוד משהו. במקרה הטוב: עוד סיבוב ראשון בפליאוף.
    כמו מישהו אחר שנמצא בתפקיד 10 שנים רצופות + 3. מה שהוא לא הצליח עד עכשיו, הוא לא יעשה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט