מעורב הופס ליום חמישי: ריקי רוביו לדונובן מיצ'ל: "ברוך הבא לפיב"א" / מנחם לס

1.ריקי רוביו לחברו ביוטה: WELCOME TO FIBA!

ריקי רוביו ודונובן מיצ'ל הם חברי קבוצה המסתדרים מצויין ביניהם.

אני לא יודע אם ריקי הרגיש מין לעג לרש, או קמת רחמנות, או צורך להסביר. אני לא יודע אם זה היה טראש טוק, או מסר של הבנה ורצון לעזור לדונבן להתגבר על הבושה. אבל העובדה היא שהוא שלח מסר קצר בן 3 מילים לחברו:

"WELCOME TO FIBA"

2. שחקני ארה"ב החשובים 'לא מצאו כל רע' במשחק הנבחרת!

אותי מפליא ששני כוכבי הנבחרת האמריקאית, קמבה וולקר ודונובן מיצ'ל, לא מצאו כל רע במשחק נגד טורקיה.

קמבה נשאל אם הוא מאוכזב מהמשחק.

"Discouraged? No," he replied. "Far from discouraged. We won. No matter how it comes, no matter what. Much respect to Turkey. Those guys played great. It was a battle the whole game. But for us to come out with a win like that, that was incredible. I'm not discouraged at all."

דונובן מאמין, כמוני, שההפסד היה חשוב למנטליות האמריקאית, ושעור חשוב בלמידת ה-FIBA, ובעיקר המשחק האירופאי הפיזי:

"I don't think we get through a win like this without being as connected and close as we are," Mitchell said. "We've done a great job of that and have only been together for a month or so. I'm so proud of everybody on the team, man. I know it's one game. I know we got a lot more to go, but this really builds character and it shows what type of group that we have. Guys were really locked in. Jayson [Tatum] and Kemba and Khris, those three at the end, they really stepped up big."

כריס מידלטון היה אחד היחידים שידע מה יקרה, וכיצד להתגונן ולקלוע נגד האירופאים

ג'ייסון טאטום הפצוע הוסיף:

"We're not going to win every game by 30 or 40," he said. "Turkey's a great team and they've been playing together for a while. This was good for us. It was a tough game, tough battle. A lot of guys gave second, third and fourth efforts, and we learned a lot about ourselves tonight, especially in a tough environment like this. This was a big win. We've got a lot to improve on."

3. הבעייה הגדולה ביותר? פיצוח האזורית או ה-MIX-ZONE!

מה יש לווקר לומר על כך?

"Oh, we gotta work on that," he said. "We gotta work on that."

האמריקאים, בינתיים, מתקשים. שומכר מה-NBA.COM סיכם:

The Americans often seemed indecisive against the zone. There was some (ball and player) movement, but not enough. There was some attacking with the dribble, but not enough. There was too much holding onto the ball.

מיצ'ל:

"It's about being poised," Mitchell added. "A lot of it just took us by surprise. We have a zone offense. We have a really good one. I think for us just being able to understand that we just got to execute better. That's all it is."

The good news is that we had this experience in Game 2 and now we know what it feels ..like to play against a sizable zone defense. We will certainly work on it in pra

ואז הוא מוסיף:

"You can't replicate the environment we were just in," Mitchell said. "You got to go through it and experience it. We did and we'll watch film and get better at it. Obviously, it's not going to be perfect, but we can continue to build and get better."

4. האמריקאים טוענים שישנה בעיית שיפוט

הריסון בארנס טוען:

"We have to learn how the game is officiated," Harrison Barnes said. "There are some plays that we're kind of used to how the NBA officiates things. So we get the no-call, but at the other end, it just looks like we're fouling every single time, whether it's post defense, whether it's coming off screens, whether it's just bumping a guy as they're driving. So there's a learning curve that I think we're getting better at, but tonight it was definitely evident."

הבעייה הגדולה ביותר הם ה-SCREENS. ה-SCREEN האירופאי הוא OFFENSIVE FOUL ב-NBA. כאן הוא מותר. האמריקאים בינתיים לא למדו להסתדר עם הסקרינים האלה. מוטב שילמדו כמה שיותר מהר.

5. אריק גורדון בראיון: "מוטב שנתחיל לנצח אליפויות"

קלי איקו מה'אתלטיק' תפס את אריק גורדון לראיון. זה היה קיץ שקט עבור אריק גורדון, אם אתם מחשיבים קיץ בו אתה חותם על 75.6 מיליון (ל-4 שנים) 'קיץ שקט'. השנה ה אחרונה שווה 20.9 מיליון 'מובטחים' אם גורדון עושה את האול-סטאר או שהרוקטס מנצחת את אליפות ה-NBA.

First and foremost, congratulations. Eric, after agreeing to a deal of this magnitude, what’s going through your mind? What emotions are swirling in your head after getting a long-term extension done? 

זה הכל עניין של ערך דו-סטרי. אני מביא את הגישה הנכונה ואת המנטליות לקחת אליפות, ומצד שני מנהלי הקבוצה מכירים בערך הזה. הם לא משלמים אם הם לא מאמינים שהשחקן שווה את זה. בעסק הזה לא מחלקים מתנות. את הגישה שלי לאליפות תהיה לקבוצה משך השנים הבאות.

During the offseason, how often did you guys stay in touch? Obviously, you’re doing a number of things — spending time with family, traveling, working out. How often did both parties check in? How did the process shake out?

זהו תהליך די חלק. התחלנו לדבר על כך לפני חודשיים ולקראת סוף הקיץ גם ההנהלה וגם אני רצינו להגיע להסכם סופי. זהו הסכום המקסימלי שיכולתי להשיג אז כמובן שאני מרוצה מהתוצאות.

To you, what does it say about the focus of the team now that the core is essentially locked up? You (and teammates James Harden, Russell Westbrook, Clint Capela, PJ Tucker and Danuel House) are on similar timelines now. Does it say championship mode now? 

כמובן. אליפות כבר עכשיו. כבר העונה. כשיש לך CORE כזה של שחקנים כמובן שמחשבת 'האליפות' היא המטרה הראשית כי יש לך את מה שדרוש כדי להשיגה. יש לנו קלעי נקודות בכל העמדות, ולכולנו אותה מטרה – אליפות! יש לנו מבט צלול ביותר בקשר למטרה. יש לנו את מה שדרוש לכמה אליפויות אז אנחנו רוצים לשים את הנאליפות הראשונה כבר מאחורינו!

יכולת כמובן ללכת לכמעט כל קבוצה ולקבל הצעת משכורת רצינית. אתה שיחקת לפני כן עבור הקליפרס והפליקנס, שתי קבוצות שלא היה לך את הזמן הטוב איתן, אם זה היה בגלל הבעלים או סיבות אחרות. איזה חלק ברצונך להיות מאושר שיחק תפקיד בבחירתך?

אין דבר כזה 'קבוצה מושלמת'. אבל יוסטון היא קבוצה עם קהל גדול ונאמן, וזוהי עיר טובה מאד לשחק בה כדורסל. מאז שהגעתי לרוקטס לא היתה לנו עונה עם פחות מ-54 נצחונות. יש בקבוצה אווירה מצויינת. יש צוות מאמנים מעולה וצוות רפואי מהטובים. כמובן שכל אחד רוצה להרוויח כמה שיותר, והידיעה שאתה בקלאב טוב ומסודר היא רק עוזרת לבחירה הקלה שלך.

Everyone has their own busy summer schedule, but how much have you been able to keep up with the team over the summer? What are the conversations like, with guys like James, Clint and Russell heading into a pivotal year? Are there already visions and ideas forming among you all?

כמובן. היה זה קיץ טוב מאד עבורינו. זה חשוב וטוב שפיג'יי טאקר וקלינט השתתפו בכדורסל בינלאומי. כשג'יימס הארדן החליט לפרוש מהנבחרת, התחלנו לעבוד יחד משך שבועות רבים. ואז ראסל ווסטברוק הצטרף והכל התחבר בצורה הטובה ביותר. לדעתי אנחנהו בראש העקומה ומוכנים יותר מאחרים לתחילת העונה.

This offseason has also been big for other teams. There’s been shuffling around the Western Conference, in particular. Do you guys see teams like the Lakers and Clippers as new challenges to deal with? Does it change anything for you, or is it the same regular-season grind?

ישנם שני דברים חשובים ביותר שבלעדיהם אין אליפות: אחד, האם אתה והקבוצה נשארים בריאים, ושניים, האם ישנה כימיה נכונה בקבוצה. הווה אומר האם כולם בראש אחד ובמטרה אחת, וכל אחד תורם את חלקו בצורה שעוזרת ביותר לקבוצה. הקבוצות האלופות נשארות נקיות מפציעות, והן בראש אחד. אני מקווה שזה יהיה המקרה איתנו.

What have you tried to work on in your own game this summer? Any specific targets or goals for the season?

כמובן שהצבתי כמה מטרות לעצמי אבל החשובה ביותר היא הדאיפה להיות בין שלושת קלעי השלוש הטובים בליגה. אני מתכנן לירות השנה מעבר לקשת באחוז גבוה יותר מ-40%, ולהיות עקבי בדיוק ללא עליות וירידות משמעותיות. עבורינו העונה זה הכל עניין של יעילות. אני חייב להיות בין שלושת קלעי הטריי המובילים, אבל כמובן שאעשה הכל להיות הקלעי הטוב ביותר בליגה מהפרימטר. רצוני הוא להיות שחקן יעיל ויוצר בקבוצה הרצה לאליפות.

How do you plan to work together with Russ in the backcourt? At times, it could be you and Russ, you and James, all three of you guys together. How will that dynamic shape up? Is it going to be pretty similar to last year with Chris Paul?

אני כלל לא דואג. אני יודע ששלושתנו נסתדר כי זאת המטרה של כל אחד מאיתנו. נהיה שלושה מאחור, והקשת היא רחבה מאד, או זה יהיה שניים מהשלוש. לרוב זה יהיה ג'יימס בפוינט, ואז ראס ואני במין "2" ו-"3", או זה יהיה ראס בפוינט והארדן ואני בפינות או חצי פינות. ישנן אין סוף קומבינציות. נעשה מה שעובד טוב ביותר. אנחנו לא דואגים!

6. האם מה שקרה לג'ו ג'ונסון הוא סימן לבאות או סתם ANOMALY?

אחרי עונת 2018 שהיתה מין SPLIT בין הרוקטס והג'אז, ג'ו ג'ונסון הצטרף ל-BIG3 ובשבת הוא הכתיר את קבוצתו כרלופה עם 28 נק' ותואר MVP. הכל היה מושלם עבור השחקן הזה.

עכשיו קבוצות כבאקס, נטס, ופיסטונס רצות אחריו (וזאת רק התחלה) ורוצות אותו כשחקן בקבוצתם. הוא הפליא את כולם בכושרו, ביעילות קליעתו, ובכל מה שעשה. לא היה כל ספק שהוא שיחק ב-BIG3 כפי שטובי שחקני ה-NBA היו משחקים, ולא כמו שחקן מהצד השני של הגבעה, כשמשחקו כבר לא תחרותי אלא יותר 'שואו' לקהל של "HAS BEEN". של שחקן שהיה.

כל ה-BIG 3 הזה היה כאילו שכולם שכחו איזה שחקן ג'ו ג'ונסון הוא, והיינו זקוקים ל-ICE CUBE שיזכיר לנו.

אבל ישנו כאן גורם אפילו יותר חשוב: האם ה-BIG3 יכול להחליף את ליגת ה-"G" בהחזרת שחקנים ל-NBA, או כילוי שחקנים צעירים?

ההצלחה של ה-BIG3 היתה מסחררת כשמשחקי שלבי הגמר מילאו אולמות.

ייתכן שג'ו ג'ונסון הוא הראשון, וזה יתחיל מסורת חדשה, או…או שהוא יישדאר האחד והיחיד. היוצא מין הכלל.

7. פילדלפיה סיקסרס היא הקבוצה האידיאלית עבור ג'ו ג'ונסון!

ג'ו ג'ונסון סיים זה עתה את העונה הטובה ביותר שהיתה לאיזה שהוא שחקן מאז ה-BIG3 יצא לאור.

אגיד יותר מזה: אני לא יכול להצביע על שחקן NBA אחד שהיה עושה בשבת האחרונה יותר מג'ו ג'ונסון. כי הוא לא רק קלע: הוא עשה דברים שסטף קרי לא מסוגל – לקח ריבאונדים – ועשה דברים שג'ואל אמביד לא יכול – לכדרר בין הרגליים ולחדור כפוינט גארד.

אבל כמובן שכולנו יודעים את גילו  (38) וכו'.

יש בו עוד עונה אחת מצויינת לתת ל-NBA. יותר נכון לקבוצה אחת שצריכה אותו כמו אוויר לנשימה. ושם הקבוצה הוא…

פילדלפיה סיקסרס!

הוא שבר כמעט כל שיא אפשרי ב-BIG 3, אבל החשוב ביותר הוא ה-21.9 נק' למשחק. ב-6 מתוך 9 משחקי הנצחון של קבוצתו ה-TRIPLETS הוא קלע את סל הנצחון בשניות האחרונות.

למה פילי?

לפילי חסר שחקן אחד – קלעי שלשות בטוח, וג'ו ג'ונסון יכול לעשות מה שג'ייג'יי רידיק עשה, אבל יותר טוב. כי הוא גם גבוה בנוסף ליד זהב, והוא-הוא השחקן שהרופא ציווה.

8. לא יאומן: ריקי דייויס מחמיץ לייאפ, רק כדי לקחת ריבאונד ולזכות בטריפל-דאבל…

 

 

9. תמונות NBA

 

***

***

***

***

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. חח הריסון בארנס מדבר על שיפוט הוא מתכוון שאין שריקות אוויר ואין קפיצה על המגינים והליכות לקו ואין סתם איזה שריקות? אה ואין דאבל דריבל כפול ועוד כל מיני הזיות? טוב לדעת שהם משחקים כמו שאני משחק בשכונה.
    אצלי בשכונה לא מביאים את סטיב ג'בי הדביל שיסביר כל מיני חוקים הזויים מעורפלים. כדורסל משחק פשוט. רק בnba השיפוט הפך לחלק עיקרי במשחק שמדברים עליו כמו עוד שחקן בכיר עם כל מיני הזויות.
    בכלל ענף הכדורסל העולמי הזייה אחת גדולה עם חוקים שונים זמנים שונים וזיוני שכל. כמו בכדורגל המשחק צריך להיות משוחק באותה שיטה עם אותו מרחק מקשת ה3 ועם אותם חוקים.

    1. משחק עם כללים אחידים נשמע הטוב אבל הבעיה היא האמריקאים. הם משנים את הדקויות של השיפוט והדגשים הניתנים לשופטים, לפני כל עונה מחדש. כדי לכייל ולטייב את המערכת, אבל גם כדי לתת שואו יותר טוב. אם "תיישר" אותם בסד של פיב"א הנהלת הנב"א תשתגע

  2. אני מסכים אתך ב-100%, מנחם. הסיקסרס וג'ו ג'ונסון מתאימים בול.
    .
    יש דואליות במשחקו של ג'ונסון. נהוג לזכור יותר את התקופה של באטלנטה, תקופת ISO ג'ו, אז יכולתו בבידודים בלטה. אבל צריך להזכיר-
    הוא משחק נפלא גם ללא הכדור. בפיניקס של נאש (2005), הוא היה מדהים. הוא נע ללא כדור כמו הטובים בתחום, והוא קלע את השלשות שלו באחוזים שאפילו קרי מקנא בהם –
    47.8% בלתי נתפסים מהשלוש, היו לו באותה עונה.
    למעשה, בתולדות הליגה, יש 3 שחקנים שסיימו עונת NBA עם יותר מ-2 שלשות במשחק, ויותר מ-47.5% מהטווח. קורבר, רדיק, ג'ונסון.
    .
    מה שמחזיר אותי להתאמה לפילי.
    זה ברור לעין, עבור מי שצפה בקטעים העדכניים של ג'ונסון, שעדיין "יש לו את זה". ו-"זה", במקרה של פילי, זה שחקן שיודע לנוע ללא כדור בשביל למקסם את יכולת ניהול המשחק של סימונס. זה היה התפקיד של רדיק, זה היה התפקיד של בלינלי (18'). עכשיו חסר שחקן שכזה בפילי, וג'ונסון אכן נראה כמו התאמה מושלמת.
    .
    העובדה שיש לו מקבץ יכולות מרשים נוסף בשק הטריקים שלו (משחק ה-ISO, נגיד) ?
    זה ה-"ציפוי על העוגה".
    (icing on the cake = זיגוג על העוגה. ציפוי פשוט נשמע טוב יותר…)

    1. רק עכשיו נפל לי האסימון שרדיק עזב את פילי, ואני קצת תוהה מדוע. לפילי לא היו 13 מיליון דולר לשלם לו? אני מניח שהיום עם כל החוזים הגדולים שלהם (אמביד, הורפורד, טוביאס) הם מעל התקרה, זה הגביל את השכר שיכלו להציע לו? או שבגלל שהיה חתום אצלם קודם לכן, יכלו להציע ופשוט לא עשו זאת?

    2. גיא השאלה היא אם נשארו לו כוח ומהירות לעשות את כל זה על שני סלים. אני מזכיר לך שבביג 3 משחקים על סל אחד, וזה מפחית בצורה משמעותית את קילומטראז' הריצה שנדרש.

    3. גיא האיש גמור , הBIG 3 זה קצב של צבים, בחצי מגרש הוא לא יכול להיות דקה בNBA, אל תביא דוגמה את עונת השיא שהייתה חריגה סטטיסטית אצלו, עונה לפני הוא קלע 30 % מ3 עונה אחרי 35.6%, הוא צלף טוב יש לו עונות עם 38% -40+ אחוז אבל הוא יציב לידם יש לו עונות קליעה עלובות . עונה אחרונה בNBA היה לו סלאנפ רציני בקליעה

  3. אין ספק שהתמונה של AI
    ==
    צולמה בזמן ה PARACTICE
    ==
    נחמד לראות את הפרימדונות מהליגה הרכה בעולם
    ==
    מתמודדים עם קצת משחק פיזי
    ==
    תודה רבה דוק

  4. קצת על הטורניר. הmvp הבלתי מעורר עד כה בוגדן בוגנוביץ עם 24 נק ו4.3 אס ממוצע למשחק ומוביל את סרביה ל3 0 חלק.
    מיד אחריו…מוכנים? לואיס סקולה בן 40 תכף עם קמטים ושיער לבן מנגב בדרך ל17 נק ו9 ריב בממוצע ומוביל את ארגנטינה ל3 0. למה מקום 2? כי ארגנטינה גם נבחרת פח בלי שחקנים אחרים.

    3. איוון פורנייה עם 19.5 נק 5.5 ריב מוביל את צרפת ל 3 0

    4. אינגלס עם 15 נק 9 אס 7.5 ריב ומאזן 3 0.

    5. פטי מילס עם 18.5 נק למשחק ומוביל את אוסטרליה ל3 0

    זה חמישיית הטורניר עד כה

    חמישייה שנייה: גאסול עם 15 נק 6.3 ריב ומאזן 3 0, גלינארי עם 16.5 נק 5.7 ריב מאזן 2 1, איליאסובה עם 21 נק 12ריב מאזן 2 1, קלנייטיס עם 12.5 נק ו7 אס מאזן 3 0 , בארבוסה עם 17.5 נק מאזן 3 0

    1. אי אפשר לכתוב בוגדנוביץ בלי לכתוב לצד שמו את זה של יוקיץ'. המצד משחקים כדורסל נפלא.
      יוקיץ?
      ב-3 משחקים הוא לקח רק 16 זריקות מהשדה. הוא קלע 14 מהן (כולל 4 מ-4 מהשלוש). תוסיף לכך את האסיסטים שלו (5.66 למשחק),
      ואת אותו דבר שאי אפשר לכמת לכדי מספר (הכי קרוב זה נתון ה-(+/-) שלו: ב-65 דקות שלו על הפרקט, הסרבים קולעים 79 נקודות יותר מהיריבות. 79!), רק מי שצפה בסרביה ראה את ריקוד המכונה שסובב את יכולתו להניע כדור.
      כאמור, כל זה לא מוריד מהאפקטיביות האדירה של בוגדנוביץ'. 24 נק' ב-80% אפקטיבי זה נתון נהדר.
      (ליוקיץ', דרך אגב, 100% אפקטיבי…)
      .
      השורה התחתונה?
      סרביה מפחידים. ואלו בוגדנוביץ' ויוקיץ' בצוותא, שמוליכים את קבוצה נפלאה זו.

      1. אפשר אפשר לא ראיתי את סרביה חוץ מקטעים אבל בוגדן קולע 24 נק בעוד יוקיץ 14 כמדומני בסוף צריך לקלוע יוקיץ לא מהווה תחרות על הmvp למרות יעילות מטורפת. אבל זה רק ההתחלה. הרבה יכול להשתנות בשלבים המכריעים כרגע הוא בהילוך 1 והאמת פגשו 2 נמושות ויריבה דרג ב. נראה בהמשך

        1. שמעון, כדורסל זה יותר מ-"מי קלע הכי הרבה".
          הדוגמה הטובה ביותר שאני יכול לחשוב מהעבר הלא רחוק, זו הסאנס של נאש.
          את 05' הוא (נאש) סיים את העונה עם 15.5 נק' למשחק. אמארה סטודומייר סיים את אותה עונה עם 26 נקודות למשחק.
          אני לא חושב שיש מישהו שחושב שאמארה הוא ה-MVP של הסאנס באותה עונה.
          .
          יוקיץ', הוא גרסת הסנטר לנאש.
          מנהל משחק אדיר (ונדיר), כזה ששחקני קבוצתו יודעים שכל מה שהם צריכים לעשות זה לשחק נכון, לנוע מסביב לחסימות, לחתוך בזמן לסל. הוא (אם זה יוקיץ', אם זה נאש) כבר ימצא אותם בתזמון מושלם בדיוק היכן (ואיך) שהם צריכים לקבל את הכדור.

          1. הmvp לנאש היה חרפה באותה עונה זה הmvp הכי מביך בהיסטוריה דוגמא ראה.
            בוגדן זה לא אמרה אין לו תלות ביוקיץ כמו שאמרה היה תלוי בריכוז של נאש. לא השוואה טובה.
            לא יודע אין שחקן שקרוב למספרים של בוגדן בטורניר ועם מאזן חלק.
            24 נק זה הרבה יותר מ14. הוא גם נותן 4 אס. לא יודע למה אתה מכניס את יוקיץ בכוח לדיון עם כל הכבוד.
            אני מניח שבוגדן כרגע פה אחד mvp של הטורניר. אף אחד לא מדגדג אותו עדיין.

            1. ראיתי את סרביה משחקים. יוקיץ' לא פחות MVP של סרביה מבוגדנוביץ' המצוין.

  5. פוסט נהדר, לגמרי מצטרף לגיא מעלי שיוקיץ' בדיוק בסגנון של נאש מבחינת ניהול המשחק, סרביה היא האהובה עליי בטורניר ואני מקווה שתזכה (אני אוהב את יוקיץ', בוגדנוביץ' ואפילו גודוריץ' לו אני רוכש חיבה רבה מהצפייה בפנרבחצ'ה בעונה שעברה)

  6. תודה דוק.

    ארה"ב צריכה לשחק יותר עם השחקנים ה"אפורים" לכאורה בסגל, מידלטון, האריס, סמארט, וכמובן שעם ברוק לופז שלמרות שהפך לקלעי שלשות בליגה, יכול לכתוש את נבחרות העולם בפוסט.

  7. ג'ו ג'ונסון לא שכח לשחק כדורסל ולקלוע, פשוט ה-NBA זה כבר קצב מהיר מדי עבורו. הביג-3 זה לשחק מול הוותיקים שהגוף שלהם כבר שבור ומחפשים להיאחז בקצת תהילה שנותרה להם.
    הליגה זה אחלה פרוייקט מהנה, אבל רמת הכדורסל שם היא לא בשמיים (כמובן בהתייחסות ל-NBA או לג'י-ליג אפילו). וכאשר מגיע מישהו כמו ג'ונסון ששיחק ב-NBA ונמצא בכושר מצויין, יחסית לחברה שמשחקים שם, אין פלא שהוא שולט שם ביד רמה (בטח עם כישורי הסקורר האדירים שלו).
    ג'ונסון יכול לתת 5-10 דקות טובות מהספסל, אבל הוא יותר שחקן שצריך את הכדור ביד מאשר קלעי שיחכה בפינה. הוא ווטרן שיכול לעזור במינימום מחיר לקבוצות שמכוונות גבוה, למרות שקשה לי לראות אותו מקבל דקות רציניות בגלל ההגנה החלשה שלו.

    1. +1 עם כל הכבוד זו ליגה שבה לא מזמן נייט רובינסון קלע שלשת ניצחון על ביג בייבי ומחמוד עבדול ראוף מככב בה בגיל 48. זה אחלה קונספט אבל לא הייתי לוקח שום נתון סטטיסטי משם בתור הוכחה ששחקן יכול לחזור לנ.ב.א.

      אני זוכר שלאייסו ג'ו הייתה דעיכה הדרגתית עד לשביקה סופית ביוסטון, אבל יכול להיות ששווה לשים מינימום כדי לצרף אותו (נראה לי יותר הגיוני לעשות סקאוטינג בג'י ליג ולמצוא מישהו בגיל של שחקן כדורסל, אבל אני לא gm).

  8. הskill set שנדרש ממך כשחקן 3 על 3 הוא שונה ממה שנדרש משחקן במשחקי NBA .
    במקרה של גו גונסון, איזו קבוצה צריכה iso בדיוק? לא מתחבר לשיטה בכלל. היום אתה לא עושה פליאוך עם איסו אלא אם אתה עילוי. זה לא כמו פעם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט